• 33.

    הרכבת עוד לא זזה והאידיוטים כבר שובתים (ל''ת)

    cברוך, 25/03/12 18:11

  • 32.

    הייתה תקופה בישראל שרכבת ישראל היתה על הפנים היא היתאוששה מדבר

    פקק תנועה , 25/03/12 13:20

    זה ועכשיו היא נמצאת גם כן על הפנים

  • 31.

    הנהלה מול הועד

    אפרים, 25/03/12 13:14

    ככל הנראה הרכבת חולה מאוד בגלל ההנהלןתולא הועד.בתכנית הטלוויזיה ראינו את פלאי התחזוקה של הרכבת שמה לעשות,זאת פררוגטיבה של ההנהלה.לא הייתה כל הכחשה לעובדות.יסבירו לי מהקשר בין הועד לעובדות הבאות:
    -תרגום ספרות טכנית בגוגל
    -העדר פקוח איכות לאחר תיקונים
    -הכשרת טכנאים מהפה אל האוזן
    =שמוש במכשיר סלולרי כדי להעיר מתחת לקרון
    -סביבת עבודה כלאחר פיצוף גרעיני
    -קרונות שנצבעו בימי מתושלח
    -נקוי קרונות עם צינור ומגב במקום במנהרה
    -להמשיך?
    אלה דברים צשל ההנהלה ואין כל סיבה עלי אדמות שמי שרק לא יהיה,כולל הועד,יתנגד.
    להפך,אם קיים נפוטיזם,זה מקור לעבודה של מקורבים.
    אז אם ככה נראה שטח שמטרתו לשמור על בטחון הנוסעים והעובדים,אני חרד מנהול הרכבת בשטחים אחרים,שהחיים שלנו לא תלויים בהם.
    לטעמי ההנהלה מגלה חוסר מקצועיות,חוסר אכפתיות,התנשאות ללא הצדקה ואיז ואומר רוע לב כלפי כולנו.
    צר לי שהועד לא הכריז על שביתה על רקע מחדלי ההנהלה בשטח התחזוקה:אז היו משחקי מחשב בהם רוצחים את ההנהלה והשר כץ היה מתיחס ברצינות לבעיות האמיתיות ולא לאגו שלו ושל ההנהלה.

  • 30.

    ערסים החוצה! רכבת ישראל לעם ישראל! (ל''ת)

    דן, 25/03/12 07:29

  • 29.

    מה, יש בעיות ברכבת? זה דבר שלא התכוננתי אליו מעולם!! (ל''ת)

    אבי, 25/03/12 07:23

  • 28.

    לפטר ומהר את העצלנים האלו (ל''ת)

    רקבת, 25/03/12 06:35

  • 27.

    מאחלת הצלחה להנהלה, מוגזם מה שנעשה שם ע''י הועד והועבדים (ל''ת)

    מירים, 25/03/12 06:24

  • 26.

    לפרק. (ל''ת)

    נפיח, 25/03/12 05:42

  • 25.

    עובדי חברת שמירה=בשמחה היו עושים תפקיד זה\\אך קטי דור עשתה כולנו חולים

    דוד, 25/03/12 05:17

    1. לא ראתי כתבה של קטי דור גם לא של אילה חסון כי אלה נחשבים אצלי עיתונאים סוג-ג-

    2.שלא נדבר על ערוץ-1- עושה פירסום לעצמו
    כאילו יש לו סחורה לימכור
    \\\\\\\\\\\\תיקשורת זו חולה למרות תקציב מנופח
    חוץ ממבט שני לעתים רחוקות מביא משהוא

    3.יעני כאילו נשאר איזה כספ בקופה \\
    אחרי שריקנו אותה דרך ב.לאומי
    פושעי חשמל,מורים,עוסים,אחיות,רופאים,רשיות
    את מי עוד שכחתי יעני הגיע תור רכבת
    ==
    \\=\\אני כן מעריך שר תחבורה כי הוזיל
    ועוד יעשה רפורמה אך בעיה שלנו מקום קטן
    הרבה מכונית\\תוכנית נשיא זה כושל לא מתאים
    לכאן כל עובד מכונית{כל משפחה יש כמה }
    חובה עלינו להתנהג כמו יוון
    כי מדינה חולה דורש שיקום כל פינה
    -----------------
    כן אהבתי שבוע של ארמון ולא ערוץ-2-
    מתרוצץ לטיפול לערבים\\
    כיום יש לנו בעיה זה פתחנו דלתות עבורם
    ועכשיו מחפשים תרופא לפתור בעיה קשה זאת

    • היאוש

      ראובן, 25/03/12 12:43

      ומעבר לזה נמאס לך מהמדינה.
      תעשה טובה לעצמך ותעבור לארץ אחרת.
      אולי שם תמצא חיים פחות מייאשים.

  • 24.

    כמה עוד הוא צריך להזיק לציבור? (ל''ת)

    אזרח זועם, 25/03/12 05:12

  • 23.

    שר נראה כמו פיל ומתנהג כמו פיל בחנות ‏...

    בנימין, 25/03/12 04:23

    כץ אדם גס ולא נראה ישר

  • 22.

    וממתי וועד עובדים קשור בכלל לעובדים, או לעבודה? (ל''ת)

    וועד- זה פרזיטים בטלנים ומושחתים שפועלים כמו מאפיה, 25/03/12 01:46

  • 21.

    הם מפחדים!!

    א., 25/03/12 00:44

    יפה. פוחדים שיסגרו אותם ושישלחו הביתה.

  • 20.

    כל הועדים הגדולים - אסון טבע לאזרחים

    avron , 25/03/12 00:28

    חשמל, רכבת, נמלים, מים - הכל נשלט בידי ראשי הועדים שבטוחים שהם לכל הפחות שליחי אלוהים אם לא האלוהים בפועל. מה שבאמת מתאים להם זה השווקים בעולם השלישי, בעיקר בצפון אפריקה. שם מקומם הטבעי.
    אבל מכיוון שגם ארצנו הקטנה לאט ובטוח מצטרפת לעולם השלישי, אז אולי בכל זאת כאן מקומם והאזרחים יעברו למקומות אחרים.
    בסוף ישארו רק עובדי החברות על ראשי הועדים אבל לא יהיה למי למכור את תוצרתם או שרותם.
    וגילה אדרעי מקומה באותם התאים שפינו דרעי ובניזרי.

  • 19.

    מה קרה לא אישרו להם אייפד לכל פועל?  (ל''ת)

    מדינת סדום, 25/03/12 00:28

  • 18.

    אבל לדבר על חברת החשמל זה טאבו (ל''ת)

    דג, 25/03/12 00:22

  • 17.

    מי יתן ובשימוע יתנו למכוערת וחבריה הביריונים

    נוסע מתוסכל, 25/03/12 00:17

    בועד כרטיס לכוון אחד . ואתם יודעים מה - שהפקחים לא יבדקו להם את הכרטיסים , גם כך התפקיד של הכרטיסנים מיותר .

  • 16.

    אזרחים מגעילים

    מני, 25/03/12 00:10

    אתם מוכנים לפגוע בכול קבוצת עובדים מתוך איגואיזם חסר מעצורים. לא ראינו שהפריטו איזה שרות והשרות השתפר. מה כואב לכם שתצטרכו להתאמץ להגיע לעבודה ? . מחר יפריטו אתכם ואף אחד לא יצעק חמס. מדינה אוכלת אזרחינ.

    • איש טיפש. הפריטו טלפונים והשירות השתפר. הפריטו טלויזיה והשירות השתפר. (ל''ת)

      הפריטו את אל על והשירות השתפר, 25/03/12 01:22

      • השתפר? כדאי שתלמד את הנושא ‏.‏ ההיפך (ל''ת)

        ערן גרנות, 25/03/12 04:26

    • ''מה כואב לכם שתצטרכו להתאמץ להגיע לעבודה''? - כן, זה בדיוק זה

      נ, 25/03/12 01:42

      וכואב לנו לא רק בשביתות, אלא גם בשגרה
      כי צפוף נורא
      כי אי אפשר לסמוך על לוחות הזמנים
      כי היחס של חלק לא מבוטל מעובדי הרכבת כלפי הנוסעים הוא מחפיר - יחס משפיל ומבזה, כאילו הם מסיעים בקר ולא אנשים
      וכי הרכבת מתנהלת כמו מאפיה, ולכן חצי מהעובדים הם קרובי משפחה, וחלק לא מבוטל מהם נטול כישורים כלשהם הדרושים לתפקיד אותו הם ממלאים ברכבת, וזה מתבטא בין היתר בליקויי הבטיחות שמתגלים חדשות לבקרים.

      גם זה כואב לנו.

      עכשיו, מה כואב לך? שתעבוד תחת מעסיק פרטי, שמתגמל עובדים לפי כישוריהם ולא לפי קשריהם? שהילדים שלך יצטרכו ממש ללמוד משהו ולהתאמץ כדי להצליח בחיים, ולא יהיה להם ג'וב מוכן מראש ברקבת? שלא תוכל לשבות כל שני וחמישי בכיף שלך? שאם תתייחס לנוסעים בצורה משפילה ויתלוננו עליך, למחרת תהיה מחוסר עבודה?

      אותי כנוסע לא מעניין מי ירוויח יותר ומי ירוויח פחות. מעניין אותי שהרכבת תהיה שירות תחבורה ברמה של מדינה מערבית מפותחת. מזה כולם ירוויחו, פרט אולי לעובדי רכבת גרועים שיוחלפו בטובים מהם. ואם גם ההפרטה לא תועיל - הרי שהיא ממילא לא תזיק, כי שירות רכבת גרוע יותר מזה לא יכול להיות.

      • מילים כדורבנות !! (ל''ת)

        הישיש הקשיש, 25/03/12 06:38

    • ממש לא נכון,השרות השתפר יש תחרותיות והמחירים ירדו (ל''ת)

      חגורת ואן הלן, 25/03/12 06:36

    • מי בכלל פוגע בעובדים? ''העובדים''?בכלל לא עובדים רק דופקים את העם (ל''ת)

      ברוך, 25/03/12 18:14

  • 15.

    הפרטת הרכבת-העלאת שכר למנהלים/בכירים פרוטות לעובדים

    אבי, 25/03/12 00:09

    צורת ההתנהלות של העובדים ברכבת אינה מוצאת חן בעיני הציבור כי לאורך השנים השירות היה גרוע ובשנים האחרונות כשהתחילו להשקיע רואים סימנים של שיפור אבל הממשלה החליטה להפריט בצורה כזו או אחרת את הרכבת בלי תוכנית שיטתית ותוך נסיון לדחוק את העובדים-אז מה חשבו ההנהלה והממשלהשהעובדים יישבו בשקט.בסופו של תהליך הכנסת עובדי הקבלן תהיה הפרטה שבסוה יקבלו בכירים משכורות ''שמנות''והעובדים יקבלו קדחת-דוגמה לכך היא בבזק-לפני ההפרטה המנהלים הבכירים קיבלו משכורות ''נורמליות''והיום מיליוני ש''ח בשנה ואילו העובדים משתכרים היום משכורותעלובות ביחס למשכורות העובדים בעבר

    • לא מעניין אותי מי מרוויח כמה, מעניינת אותי איכות השירות

      נ, 25/03/12 01:49

      יכול להיות שהיום כל עובדי הרכבת מרוויחים אותו שכר בדיוק - שוויוניות למופת - אבל הרכבת היא רקבת רקובה, גרועה, מאחרת, צפופה, שובתת ולא בטוחה.
      אם זה שמעט מנהלים ירוויחו מליונים יהפוך את הרכבת לשירות תחבורה מערבי מודרני ראוי לשמו - מבחינתי כנוסע זה נהדר. מי שירצה שיעבוד ברכבת בשכר שיציעו לו, ומי שלא, שלא יעבוד שם.

      אגב, הדוגמה של בזק נהדרת, שכן ההפרטה ושבירת המונופול שלהם הפכו את בזק מחברה מיושנת, מסורבלת עם תעריפים שערורייתיים ואיכות שיחה שמזכירה מדינת עולם שלישי, לחברה מודרנית ויעילה, שמציעה שיחות פנים ובינ''ל ואינטרנט במחירים תחרותיים מאוד, ובאיכות גבוהה. הלוואי שההפרטה ברכבת תביא לשיפור יחסי של השירות לנוסע, כפי שהביאה הפרטת בזק ושבירת המונופול שלהם, ותוך כל כך מעט זמן כמו אצל בזק.

  • 14.

    ישששש מחר כולנו נוסעים ברכבת (ל''ת)

    אילן, 24/03/12 23:58

  • 13.

    לפרק את הרכבת, להקים מחדש ולהפריט את השירותים - לרווחת כולם! (ל''ת)

    רונן, 24/03/12 23:37

  • 12.

    וועד הרכבת כוחני ולמעשה יפגע בעובדים - חיזרו לעבודה סדירה ומהר (ל''ת)

    רונן, 24/03/12 23:35

  • 11.

    בכתבה של ערוץ 10 מיום שלישי

    האיש מנשר, 24/03/12 23:32

    הועד מתנהג כמו הסיקוריטטה ברומניה הבוז
    לכם

  • 10.

    כבוד השר: המשך להחזיק את האצבע על שאלטר הסגירה

    אריה פרלמן, 24/03/12 23:28

    הביריונים של הרקבת למדו שלא כדאי להם לדרוך על הציבור, לכן הם נוקטים בעיצומים ''מסביב''...

    עד כאן יפה. זו כנראה עבודה של עופר עייני - שבניגוד לגילה והעדר שלה - יש לו מידה סבירה של תבונה ושכל.

    אבל אני רק מחכה ליום שבו הם יתחילו (שוב) להתעלל בציבור. זה יהיה יומם האחרון בעבודה. זה יהיה היום שבו תיסגר הרקבת לכמה חודשים עד שתיפתח שוב - והפעם כרכבת.

    אני מקווה מאוד שלא יהיה בכך צורך, והם יתנו לרפורמה לעבור ברציף...

    אבל אם כן יהיה צורך - אני מוכן לסבול באופן זמני עד לאירגון מחדש.

  • 9.

    רק הליכוד יכול איפה הכסף??????? (ל''ת)

    רמי, 24/03/12 23:14

  • 8.

    לפטראתפטר את הפרחה ואת כל החמולה שהיא הכניסה לרכבת (ל''ת)

    א, 24/03/12 23:00

    • פרחה

      קוקי, 25/03/12 12:52

      אתה מנצל את האנונימיות של האינטרנט להתבטא בצורה גסה כלפי אחר,דבר שלא הייתה עושה אם הייתה ידוע.
      כשתקרה פרחה לאשתך,בנותך,חברותך,שכנותך,חברות לעבודה שלך אולי תוכל להרשות לעצמך להעליב מישהוא שאיננו בחוג הקרוב שלך.
      זה פשוט גועל נפש.מפליא אותי מאד שהמערכת בכלל העבירה את המסר לפרסום.

  • 7.

    כבר לא זוכר מתי בדקו לי פעם אחרונה

    שרון, 24/03/12 22:49

    שיתנו להכנס חופשי וזהו ...

  • 6.

    אמנם באיחור אך עדיף מאוחר מאשר אף פעם - לפרק, לייעל, לסדר

    דוד, 24/03/12 22:44

    העם רוצה רכבת טובה ובטוחה די לוועד האלים
    יישר כוח לשר התחבורה
    העם איתך

  • 5.

    חייבים להפריט את הרכבת.תקראו...

    דוד, 24/03/12 22:37

    מי שראה את תוכנית המקור השבוע ראה גוף שמתנהל רע עם נורמות ארגוניות רעות והרבה גורמים שליליים שם שאין דרך להפטר מהם (וחלק גדול מהם בוודאי נכנסו ע''י קשרים ולא כישורים). רק בהפרטה ניתן יהיה לעשות שם סדר ולהפעיל את הרכבת בצורה נכונה ובטיחותית.

  • 4.

    עובדים שנקטו באלימות, בהם יו''ר הוועד אדרעי

    tovamaoz1 , 24/03/12 22:23

    הגיע הזמן גילה אדרעי הביתה ואנו נוסעי הרכבת נוכל להגיע למחוז חפצינו בזמן.
    נפסיק להיות בני ערובה של הועד הבריוני. כבוד שר התחבורה העם אתך.

  • 3.

    מהלך פופוליסטי נואש

    נ, 24/03/12 21:54

    בועד עובדי הרקבת חושבים שאם לא יבדקו כרטיסים, בטח אנשים יתחמנו וירמו אותם על ימין ועל שמאל. הבעיה היא שהם חושבים כמו חברי ועד עובדי הרקבת, שכנראה היו עושים בדיוק את זה. רוב הנוסעים, לעומתם, בסך הכל רוצים להגיע ממקום למקום, לצאת בזמן שתוכנן ולהגיע בזמן שתוכנן.
    בפועל, הנוסעים נתקלים באיחורים על בסיס יומיומי, בשביתות - חלקן ללא שום התרעה מראש, בצפיפות בלתי נסבלת, בליקויי בטיחות חמורים, וביחס משפיל ומבזה מצד חלק לא מבוטל מעובדי הרכבת שבאים במגע עם הנוסעים.
    ולא שכחנו את ההתייחסות לרכבת כאל עסק משפחתי - חמולות שלמות מועסקות, וגם את הנהגים שהחזיקו סמים בתא הנהג ואף צרכו אותם במהלך המשמרת - גם אותם לא שכחנו.

    פירוק לשלוש חברות נפרדות זה הדבר הכי עדין שיכלו לעשות לרקבת ישראל הרקובה הזו. צריך היה לפרק אותה לאלף חתיכות קטנות ולהרכיב אותה מחדש כמו שצריך, עדיף בזיכיון לחברה בינלאומית שיודעת את העבודה ושיש לה ניסיון מוכח במקומות אחרים.

    • הרקבת התפשטה לכל כך הרבה מחוזות

      איהו המרקיב, 24/03/12 22:51

      בארץ, שאפילו רכבת מהירה מחו''ל לא תביא אותנו - עם ישראל - למחוז חפצנו.

      מסתבר שלא משנה אם רכבת על הסוס הנכון - האזרח התם - רקבת או שמא נרקבת עד תום...

      חבל וכואב

    • אבל אתה שכחת את נהג הקטר שעבר באור אדום והועד סרב להעמידו (ל''ת)

      לפני בית דין משמעתי, 25/03/12 01:26

  • 2.

    שינוי קו מרענן של הוועד.פוליטיקה זו אומנות האפשר. (ל''ת)

    אזרחית פשוטה, 24/03/12 21:47

  • 1.

    שלא יבדקו לא צריך טובות (ל''ת)

    שרון, 24/03/12 21:43