• 37.

    שמיים פתוחים

    נוסע מתמיד, 26/03/12 12:22

    שמיים פתוחים כוללים טיסות במחיר נודמלי והוגן נם להונגרי
    לאחר קריסת חברת מאלב -ההונגרית קיבלתם תאבון בריא והקפצתם את המחירים להונגריה מדוע ? נפתח לכם התאבון?
    איך יתכן שרק לאל-על יש טיסות ישירו וסדירות?
    בו בזמן שיש מבצעים באמת יותר נורמליים לרחבי אירופה לבטח בגלל התחרותיות

    זו הסיבה המחייבת שמיים פתוחים

  • 36.

    שקדי,לידיעתך -פשוט לא נעים לטוס באל על! שילוב בעייתי של צי מיושן, עם ש (ל''ת)

    רותם, 25/03/12 07:12

  • 35.

    מגוחך.. תיתיעל,תקצץ משכורות,תוציא פעילויות החוצה,ואז תיראה תוצאות במקו (ל''ת)

    שני, 25/03/12 07:10

  • 34.

    שקדי אתה טועה.אל על הפכה לחברת מנוכרת ,מיתנשאת,יקרה, פשוט חברה מיותרת (ל''ת)

    שי ברק, 25/03/12 07:09

  • 33.

    מר שקדי, אתר האינטרנט של אל על הוא ראי לחברה שאתה מנהל

    אזרחית, 24/03/12 22:31

    האתר עלוב, לא ידודתי, לא ברור, קורס, לא קריא, אי אפשר להזמין כרטיס עם מספר יעדים.
    קח 10 דקות ותכנס לאתר של בריטיש ותראה איך יכול וצריך להראות אתר של חברת תעופה.
    האתר של בריטיש נח, ברור, עם כל המידע שאפשר, הכל נגיש וחד משמעי.
    למה טיסה לארה''ב עם אל על עולה כל כך הרבה יותר ביוקר מטיסה עם בריטיש?
    למה בטיסות של אל על מחליטים לא להגיש משקאות כלל(לא בטיסה קצרה ולא בהזדמנות אחת),למה אזורים שלמים במטוס חסרי מסכים(לא מכסים אישיים אלא תלויים מתקרת המטוס), למה יש שטיחים שלא מהודקים למקומם שגורמים לנוסעים למעוד, למה לא מציעים לנוסעים יין או בירה לארוחה,
    למה כשאני כותבת לכם את כל זה במכתב תלונה אני לא מקבלת אפילו תשובה בכתב, אלא שיחת טלפון בה אומרים לי שאין מה לעשות? אתם לא רוצים שתהיה עדות בכתב לעליבות?
    אז אתה מתפלא שאתם מפסידים?

    • יותר מצודקת (ל''ת)

      צ'ימפנזי, 25/03/12 02:44

  • 32.

    שקדי לרשות הממשלה העם משווע למניגות (ל''ת)

    צרפתי, 24/03/12 20:54

  • 31.

    שקדי .אם יפריטו את חיל האוויר .אולי ימצאו גם לך תפקיד ניהול.. (ל''ת)

    בכלכלה הנכונה של שטייניץביבי, 24/03/12 20:44

  • 30.

    אל-על היום ,חברת תעופה פרטית זניחה שהופרטה בכלכלה הנכונה (ל''ת)

    רק הליכוד יכול, 24/03/12 20:42

  • 29.

    שקדי אל תשכח ששנים רבות יש שחיקת שכר באלעל (ל''ת)

    השקדייה פורחת, 24/03/12 18:52

  • 28.

    שקדי תפטר את שחף שדואגת ומפרסמת סדנאות וקייטנות

    אליהו, 24/03/12 18:51

    אדון שקדי הנכבד עש שלא תפטר את ראש משאבי אנוש ומחלקה כמו שחף לא ישתנו דברים באלעל
    תביא סמכל חדש למשאבי אנוש עם תפיסה שונה וחדשה
    מחלקת שחף בקייטנה כל היום וכל היום מפרסמים מיילים שמבזבזים לעובדים את זמנם היקר

  • 27.

    שקדי - אין אנשים ומנהלים כמוך. אל תעזוב אותנו. (ל''ת)

    עובדת חברה, 24/03/12 18:13

  • 26.

    לטוס בזול

    קפטן, 24/03/12 12:50

    כל הכבוד לפתיחת השמיים להאני מחכה כבר מעל עשרים שנה,בתחרות כמו בתחרות החזקים שורדים,אל על לא תשרוד כל עוד משלמים משכורות עתק ,ומחזיקים עובדים לא יעילים!
    הגיע הזמן שאנחנו נטוס בחברת האם בגאווה גם בגלל המחיר! אל על המציאה את הבטחון ובחברות אחרות יש אותו בטחון בגלל חוקים בינלאומיים חכמים,לא יתכן להמשיך לטוס לארה''ב לדוגמא בחברות אמריקאיות בגלל המחיר!
    מר שקדי,דאג לגאווה הלאומית שלנו ,הוזיל מחירים,אחרת ימשיכו להשמיץ את החברה בכל הזדמנות!

  • 25.

    הפסדי אל על- כנסו

    לינדה חיים, 24/03/12 12:24

    מר שקדי היקר
    זה לא מפליא שהגעתם להפסדים כאלה- מחירי הטיסות שלכם לא נתפסים- טיסות לא נעימות- מטוסים לא מתאימים לטיסות ארוכות.
    ''טיסות החמורים'' - כן הטיסות למזרח הרחוק הם ''טיסות חמורים'' אתם מעמיסים אנשים כאילו העמסתם חמורים ומיני בהמות על מטוסיכם.
    כל איש בר דעת יודע שהטיסות שלכם מאוד מאוד יקרות
    מדוע טיסה למזרח הרחוק צריכה להגיע ל-1500 $?
    ומה בקשר למשכורות שלכם?
    האם זה לא ממומן מהכיס של האזרח המסכן?
    ואל תסתפר לי שזה רק בגלל מחירי הדלק המאמירים...!!!
    שמים פתוחים - הלוואי שיהיו עוד ויתחרו עוד חברות תעופה זה עושה טובה רק לנו האזרחים הנעשקים
    עכשיו תגידו לי אתם - ה אם לא טבעי הדבר שנוסעים יחפשו מסלולים אחרים...... חומר למחשבה והתנהלות.....

  • 24.

    על מה אתה מדבר בדיוק על שמיים פתוחים אדון שקדי!?

    שרון, 24/03/12 11:16

    אל על מקבלת בלעדיות על יעדים שחברות ישראייר וארקיע לא מקבלות ואתם גובים מחיר מופקע בהתאם. טיסה לקייב בתקופת יורו 2012 עולה פי 2.5 מכל חברה זרה שטסה לשם. זו נקראת גנבה וניצול הצרכן

  • 23.

    מריץ אותך באופן אישי - אבל לא אהיה לקוח שלך - מצטער

    אילן - גר בעיר ששקדי גר, 24/03/12 10:03

    באופן אישי אני מעריץ אותך על הקריירה המפוארת שלך ובמיוחד על הרקע האישי שלך - מלח הארץ - יישר כוח .
    בפאן העיסקי אני חולק על דעתך מכמה סיבות : אל על איננה יותר נכס לאומי (להזכירך הופרטה לפני 9 שנים) וככזו עליה לפעול כשווה בין שווים מול שאר חברות התעופה - ללא התרפקות על העבר - זה מאחורינו . ולכן לאל על לא צריך להיות שום מונופול על קו תעופה כול שהוא .
    לעיתים נדמה לי שטייסי ח''א שנקלטו לעבודה באל על עדיין חושבים במושגים של שליחות לאומית או שחושבים שעברו מח''א לסניף אחר של ח''א ,מבחינת יוקרה , מעמד ,שליחות לאומית וכו'-התמונה האמיתית שונה - למעשה הטייסים לא מפנימים שהגיעו לחברה מסחרית גרידא-ואין יותר קשר לעיסוק הקודם בצבא - נכון בעבר היו מספר מקרים של חטיפות מטוסי אל על שנחלצו מהן בצורה מעוררת כבוד, אבל
    אנו נמצאים בתקופה אחרת.הדבר שהכי מעניין כיום את הנוסעים לחו''ל הוא המחיר - מכיוון שמבחינת בטיחות הטיסה- מטוסי אל על מאד מיושנים לעומת צי המטוסים בחברות האחרות -ואילו בנושא בטיחות הנוסעים - כול חברות התעופה הפנימו מאד את נושא הבידוק הביטחוני-אין ברירה-היעיל יותר ישרוד ....

  • 22.

    שקדי תתעורר

    די, 24/03/12 07:57

    שקדי הקולגות שלך לא עובדים והם חייבים לתת את הדין על כך ,שהביאו את החברה למצב כזה.
    המסחר לא עובד כראוי כולל השיווק פשוט לא מוכרים כרטיסים לא עובדים לא יוצאים לשטח.
    לא בודקים מה קורה במסחר מה לאיש צבא ולמסחר גם השיווק מקרטע תצאו לעבודה ואז תצדיקו את המשכורות שלכם.
    שקדי צאו לשטח תעברו בין אירגונים, חברות הייטיק שכועסות על שהפסיקו את הטיסות לסאן פאולו , על שהפסיקו את הטיסות למיאמי .
    צא לבתי חולים שתיירות המרפא פורחת שם ואף אחד לא טס באל על. תוציא את השיווק מהתרדמת.
    המזל של החברה הזאת זה העובדים שלה ולא המנהלים.

  • 21.

    כל עוד תוכנית הנוסע המתמיד היא בין הגרעות בעולם אלעל תהייה בבעיה.

    רן, 24/03/12 07:19

    אחוז גדול מהנוסעים מהארץ הם נוסעים לצורך עבודה שנוסעים כמה פעמים בשנה גם בעונות השפל שאין תיירים ליעדים מסויימים.
    לאותם נוסעים תוכנית הנוסע המתמיד חשובה מאוד. לאלעל כמה בעיות שדופקות את הנוסע המתמיד.
    1. מקבלים נקודות מועטות על תעריפים זולים במחלקת תיירים , ברוב החברות מקבלים אותן מספר נקודות לא משנה מה מחיר הכרטיס , באלעל אם סוכנות הנסיעות מצאה לך כרטיס מוזל נדפקת וקיבלת לפעמים רק רבע מהנקודות.
    2. רק באלעל , נסיעה לאטליה מקנה אותן מספר נקודות כמו נסיעה ללונדון , כלומר הנוסע ללונדון גם טס יותר זמן גם משלם יותר כסף ובסוף מקבל אותן מספר נקודות.
    3.כרטיסי הבונוס עם הנקודות עולים עוד הרבה כסף (כביכול מיסים אבל זה לא נכון) על כרטיס לארופה צריכים לפעמים להוסיף 300 דולר. בחברות אחרות זה בערך 90 דולר בקיצור כרטיס הבונוס לא משתלם.
    4. הנקודות באלעל נעלמות אחרי שלש שנים , ברוב החברות מספיק לעשות טיסה בשנה שהנקודות ישארו.
    5. לאלעל אין שיתופים אם חברות אחרות , לדוגמא אם לי יש נקודות בלופטנזה אני יכול להוציא כרטיס בונוס בלופטנזה , אוסטריאן , קונטינטל , יו אס איירוואיס , סויסס , טאי ארליין ועוד

  • 20.

    צודק מס' 7 בקשר לאי תחרות למזרח הרחוק ובנוסף למחיר

    פישמן, 24/03/12 03:27

    הגבוה אני טס לבקר את ביתי בביג'ינג במטוסים מטייסת ה''אספנות '' , מטוסי 767 רעועים , עתיקים שהשרותים בהם נסתמים במהלך הטיסה.
    אני עדיין חש כאילו חברת אלעל היא החברה הלאומית שלנו וגרוע מכך, כך חשים קברניטי אלעל ומתייחסים ללקוחותיהם כדבר הברור מאליו. מר שקדי , אנו האזרחים יודעים לזהות סחורה טובה , בטיסות למזרח אנו מקבלים סחורה פגומה.
    הפכתי לנוסע מתמיד בלופטהנזה בגלל הטיסות למזרח ומקבל יחס הולם.
    כאשר יחול שינוי באלעל, תיידע אותנו מר שקדי על מנת שנחזור ''הבייתה ''....

  • 19.

    מקנאים בארופאים שלא עובדים בשבת אבל לא חושבים עליהם בימי שישי

    תושבת לונדון, 24/03/12 02:17

    קשה לחשוב על מדינה מתפתחת או מפותחת שמצליחה לנהל כלכלה משגשגת המבוססת על ארבעה ימי עבודה בשבוע, שלא לדבר על מספר קטן יחסים של עובדים לעומת מספר האזרחים...
    בכל העולם המערבי יום שישי הוא יום עבודה רגיל לגמרי, וסוף שבוע מבוסס על שני ימי חופש - שבת וראשון.
    לפי ההצעה החדשה ישמרו בארץ על שני ימי סוף השבוע הקיימים - שישי ושבת, אבל כדי להיות ככל הגויים יוסיפו גם את יום ראשון...
    האם מישהו מעלה על הדעת שאדם העובד עשר שעות ביום, ארבעה ימים בשבוע יכול להיות יעיל כמי שעובד שמונה שעות ביום חמישה ימים בשבוע???
    זו סתם הצעה פופוליסטית שתגרום נזק אדיר לכלכלה הישראלית...

  • 18.

    על איזה שממים פתוחים אתה מדבר אדון שקדי!?

    שרון, 24/03/12 00:01

    אל על טסה ליעדים בלעדיים שחברות כמו ארקיע וישראייר לא מקבלות. ותגיד לי אדון שקדי למה אתם גובים מחיר טיסה לקייב פי 2.5 מהחברות האוקראיניות בתקופה של יורו 2012 !? אתם חזירים בני חזירים ומנצלים את זה שאתם החברה הישראלית היחידה שטסה לקייב.

  • 17.

    מר שקדי תפעיל החרידים כדי שיסגרו השמיים ורק אל על טתוס ותגרפו מיליארדי

    דרומי, 23/03/12 19:12

    מיליארדים וגם הבונוסים שלך יהיו בשמיים.רק להעפיל את ראשך כאיש עסקים עם ידע באווירונאוטיקה,ולא כטייס.

  • 16.

    שקדי אתה מפחד בשמיים פתוחות אל מנעת שמשכורתך יפגע אם טיסו בשבתות ו חג

    דרומי, 23/03/12 18:46

    חגים לא תפסידו לכן הפיתרום לקבל סיבסוד מהחרדים ו מי האוצר אז הכל הסתדר.

  • 15.

    בטוח שביבי לבד לא החליט בלי יתיעצות עם ש''ס ויהדות התורה כדי לא לחלל ש

    דרומי, 23/03/12 18:42

    שבת עם עובדים בחורף עד שעה 14.00 סילבן יש לך עוד סיכוים לעביר את המלצה שלך בכנסת בבחירות הבאות.

  • 14.

    אל-על אחרי שהופרטה היא חברה קיקיונית פרטית בקנה מידה בן-לאומי (ל''ת)

    הכלכלה הנכונה של ביבישטייניץ, 23/03/12 18:18

  • 13.

    יש להכניס את אל על והעגלות שלה לימ''ח, ולקנות עוד כמה מטוסים שיופעלו

    צ'ימפנזי, 23/03/12 18:08

    בשעת חרום כאשר החברות הזרות לא יטוסו לישראל,וכן לקבוע מס ''ימ''ח'' לכל החברות הזרות. לגביך אישית אתה מנהל גרוע, מתקשרים למשרדך, מזכירתך עונה ומשיבה ''מישהו יחזיר טלפון'', ולא חזרו, כל עוד תזלזלו בלקוחות, לא תתיחסו לתלונות , תחשבו שהלקוח בכיסכם, אתם תואכלו חרא. יש מובילים אחרים לארץ, בטוחים כמוכם, יעילים ''כמוכם'' מתיחסים ללקוח ברצינות, מכבדים את הנקודות והבונוסים, מגיב מס 7 כינה אותך בשם גנאי ואני מסכים איתו, כמי שטס ומטיס לאורך כל השנה, קובע שאתם גרועים, יש לכם קווים ארוכים חוצי ימים ואיכותיים,(כמעט אין לכם קווי שרות פנימיים), יש לך פוטינציאל של 12 מיליון יהודים, בבית ובחוץ ואתה מתנהג כמו גמד קיקיון ובכיין, שאינו קורא את המפה, תן שרות ומחיר ותראה את כל היהודים, אבל זה נישגב מבינתך ומיכולתך, אולי תלך הביתה ותביא את רמי לוי, או דומה לו (סוחר שלא חייב לדעת להטיס אוירון), אולי כדאי שתקים חברת מטוסי קרב להשכרה(בזה אתה יותר טוב) ותעזוב אותנו, אנחנו נסתדר.

  • 12.

    לא טסים אלעל 3 חודשים (ל''ת)

    ערן, 23/03/12 16:56

  • 11.

    פריז תל אביב או פריז ניו יורק מה יותר יקר מר שקדי ?

    תייר פראייר דיקטטורים נפלו אבל לא מונופולים, 23/03/12 15:25

    מר שקדי היקר אכן מדניות השמים הפתוחים אינה טובה לאל על והאמן לי היא לא טובה גם למתחרים שלכם בקוו תל אביב פריז
    בדכות המחירים המופקעים שלא אל על והכמעט מונופול שלה גם התחרים מעלים מחירים
    שלא נדבר בעונות התיירות כמו חגים ויולי אוגוסט שהמחירים מגיעים ל 1000 דולר לכרטיס פריז תל אביב וחזור
    אבל לדוגמא ליפני שבוע טסתי בקוו זה בעלות של כ 800 דולר סליחה אבל זה כל כך לא הגיוני
    למה לטוס לכל מדינה אחרת באותו טווח נסיעה עולה פחות מחצי מחיר

    מחכה כבר לראות את השמיים הפתוחים למרות שקשה לי להאמין שזה אכן יקרה

    דיקטטורים נפלו אבל מונופלים עדיין מחזיקים

  • 10.

    לאחר שערוריית התשלומים לרומנו - שהבעלים יתמודדו

    אחד שזוכר נתוני העבר, 23/03/12 15:21

    אל-על שילמה סכומים שערוריתיים למנכל הקודם.חברת תעופה קטנה -בינונית שמצבה הפיננסי אינו מזהיר,אולם משלמת למנכל בונוסים חסקי כל קשר למציאות. על כן כעת הבעלים והמנכל הנוכחי יאלצו להתמודד עם המצב.אני אישית מאז שרומנו קיבל מה שקיבל,הפסקתי להתייחס לאל-על כמוביל לאומי ואינני נותן לטיסה בחברה כל תעדוף על פני כל חברה זרה אחרת.זו בסהכ חברת תעופה מסחרית שעברה את גבולו הטעם הטוב בתנאים שהעניקה למנכל הקודם

  • 9.

    צריך להיות ברור לכל חברות העושק של הגנבים ש....

    ע, 23/03/12 15:11

    1.לא לעולם גנבה ועושק של קרטל מונופולסטי פושע.
    2.מה שחשוב ביותר זה העם לא החברה הגזלנית ולעם טוב יותר תחרות חופשית.
    3.התיירות תגדל בעשרות אחוזים עם יותר טיסות ומחירים שפויים יותר,ככה יבואו הרבה הרבה יותר תיירים=כסף למדינה=עבודה לאזרחים.
    4.אין שום סיבה שחברה כזאת או אחרת תנצל את המונופול העושק שלה ותגנוב את עם ישראל עשרות שנים,היום יש כלכלה חופשית ותחרות חופשית,ואם הם לא מסוגלים להתמודד עם זה שיסגרו את הבסטה ושלום ולא להתראות.
    5.אל תנופפו לנו עם פיטורי עובדים עם ישראל לא צריך לשאת בגזלנות שלכם כדי שתעשו טובה ותחזיקו עובדים,גם ככה התנאים שלכם גרועים והמשכורת לא משהו.שכל אחד ישאל את עצמו כמה משרות חדשות וכמה עובדים חדשים ידרשו לתעשית תיירות שגדלה בעשרות אחוזים וכמה עובדים יש ב3 חברות התעופה?
    אז אדון שקדי שקרים לחוד ומציאות לחוד.

  • 8.

    הצלחתם לשבור אותי אני עובר לקונטיננטל

    הנוסע המתמיד, 23/03/12 14:55

    הדיבורים של המנכלים מכסא הזהב על מועדון הנוסע המתמיד ממחישים את הניתוק מהמציאות.
    מעולם לא הצלחתי לשלם על כרטיס טיסה בנקודות המועדון. ולזכותי אלפי נקודות צבורות שיילכו לפח כי אל על מתעללת בחברי המועדון.
    אל על אומרת לי: אתה תטוס בנקודות מתי שיתחשק לנו ולאן שנבחר. הם מגבילים את מושבי המועדון למינימום מגוחך ושומרים אותם למעמד הפלטינה. אין אפשרות לתכנן בטווח של חודשים אלא רק מהיום למחר. למחלקת עסקים אפשר רק לחלום על שדרוג בנקודות.
    הצלחתם לשבור אותי.
    אני עובר לחברות זרות ואין לי אשליות ששם טוב יותר. אבל זה שווה נסיון.

  • 7.

    שקדי אתה משקר!''בפועל השמיים פתוחים לגמרי'' באמת???

    yellow hell, 23/03/12 13:54

    שקר גדול חבל מאוד שהמראיין לא שאל כמה שאלות כמו:
    מדוע לאל על יש מונופול על כל הטיסות הישירות למזרח הרחוק?
    איך לזה שום אח ורע בכל העולם המערבי, חברה אחת בלבד, אל על, היא היחידה שמפעילה טיסות למומבאי,בייג'ינג, בנגקוק, הונג קונג , השניים האחרונות לרוב טיסות מלאות .
    מיותר לציין שהטיות הם במחירים מופקעים, הרבה יותר מכל מה שארופי ממוצע משלם על טיסות בחברות מהשלושה הטובות בעולם כמו סינגפור איירליינס, קתאי פסיפיק ותאי אייר.

    אז אל תגיד שיש שמיים פתוחים.

    חוץ מזה חב' לופטהנזה מנסה להגדיל כמות מושבים לישראל כבר הרבה שנים ותמיד נתקלת בהתנגדות של מנהל התעופה האזרחי ששומר על אל על,חשבון פשוט יותר היצע, המחיר ירד, באל על לא רוצים שהמחיר ירד.
    אז על איזה שמיים פתוחים בדיוק אתה מדבר??

    חבל מאוד ששקרים כאלו מפורסמים כדברי אמת.
    הגיע הזמן לשים את הכל על השולחן ולשאול שאלות נוקבות.

    בתור נוסע מתמיד זהב לשעבר של אל על, ובמשך כמה וכמה שנים , אני יכול להגיד שאני את מחירי השחיטה שלהם לא משלם יותר!

    שמיים פתוחים אמיתיים יועילו לכל האזרחים, תביא תיירות שיא למדינה , יורידו מחירים של מוצרים מיובאים באוויר ועוד.

    • אכן אין מדינות ארופאיות בהן אין תחרות על יעדים בעיקר אלה של הטיסות האר

      נוסעת מתמידה, 24/03/12 02:09

      אל על נהנית מהגנה חסרת תקדים, במונחים ארופאים, בכל הנוגע למספר המושבים והיעדים.
      קשה יהיה לאל על להשיג סלוטים במדינות אחרות בזמן שאלה לא פתוחים לחברות זרות בשדות התעופה הישראלים.
      למרות שאל על היא כיום חברה פרטית היא נהנית מהגנה מסיבית ואין כל הצדקה לתלונות על קיפוח...

      בעניין מחרי הדלק - אם מנהלי אל על לא השכילו לדאוג מראש לחוזי דלק במחירים סבירים הנוסעים של אל על משלמים על כך (כמובן שלא המנהלים).
      חברות זרות משקיעות הרבה בבדיקת הזמנים הנכונים לקניית הדלק שלהם, והן תמיד עושות זאת בחוזים עתידיים ולא תלויות במחירי הדלק היום ומחר..
      זה לא תמיד טוב, אבל לפחות נותן מרווח תמרון מסויים כשהמחירים עולים בעולם...

    • שקדי משקר גם בקו לדרום אפריקה לאל על יש מונופול עם מחירים בשמיים

      ירון, 24/03/12 12:31

      אני טס מדרום אפריקה לאירופה ומשם לישראל כולל לילה במלון כל זה במחיר מופחת ממחיר של טיסה ישירה באל על מדרום אפריקה לישראל

  • 6.

    אם אל על לא יכולים להתחרות שתיסגר! כנ''ל ארקיע. (ל''ת)

    דיין, 23/03/12 13:52

  • 5.

    עשרות מיליונים-עלאק מנהל, בדיחה עצובה (ל''ת)

    האיש מקבל מיליונים ע''מ להוביל החברה להפסדים של, 23/03/12 13:47

  • 4.

    כרטיס מפריז למומבאי זול יותר מכרטיס לארץ! (ל''ת)

    פריזאי, 23/03/12 12:46

  • 3.

    זו התנהלות לא רק מול סילבאן

    אזרח שצופה בדאגה, 23/03/12 12:39

    הנתניהו הזה מוכיח השכם והערב שהוא בסה''כ תחתית הסיר ואינו ראוילשום אמון. ההתנהלות של נתניהו איננה רק מול סילבן אלה אופי עקום ולא ישר

  • 2.

    תגובה לאליעזר שקדי

    מכיר ויודע, 23/03/12 11:43

    כאלוף ומפקד חיל האויר אני מניח כי הוטמע בך העיקרון שאתה משרת את עם ישראל, וכי הצבא הוא שרת בכיר של העם ולא להיפך. לכן מוזר מאד שכאשר אתה מדבר מכסאו של מנכ''ל אל על אתה מגן על סוג של מונופול שדואג לעצמו במקום לאזרחים. האינטרס של האזרחים הוא לשלם מה פחות כדי לראות עולם. לא ייתכן למשל לשלם 470 דולר לכרטיס תל אביב-בוקרשט, טיסה של קצת יותר משעתיים כאשר טיסה למרחק זהה באירופה האירופים משלמים רבע ממחיר זה. או , מי שמאחר לטיסה בארה''ב לארץ בעטיו של איחור מטוס של חברה אמריקאית צריך לשלם 900 דולר דמי איחור אם הוא רוצה לחזור למחרת לארץ. או, בעלי מעמד זהב בנוסע המתמיד כמעט לעולם לא משתדרגים אם אין הם מהמרים ורוכשים כרטיס יקר מאד במח' תיירים .
    מה שטוב לאזרח הוא חוק השמיים הפתוחים ולא קיום של חברת תעופה יקרה שבכלל היום היא פרטית.
    בדיוק כפי שלא ייתכן לשלם לחברת הכבלים סכום של קרוב ל 100 דולר בחודש כאשר בארה''ב משלמים כ-20 דולר.

    שר התחבורה חייב לחתום על חוק השמיים הפתוחים, כי הוא מייצג את העם ולא את העסקים הגדולים.
    ממך, שקד אנחנו מצפים ליותר, אבל מי אני , רק סגן אלוף במיל.....

    • אל על היא חברה פרטית! אין סיבה שתיהנה מהגנה מול חברות דומות זרות... (ל''ת)

      ישראלית, 24/03/12 02:00

  • 1.

    אליעזר שקדי, העיקר שהמשכורת שלך ושל הבכירים מגיע כל חודש. (ל''ת)

    עובד חברה, 23/03/12 11:37