• 24.

    ביטול תאונות דרכים

    אלחנן, 27/07/12 15:55

    לכבוד
    שר מתחבורה והבטיחות בדרכים
    מר ישראל כץ
    שלום רב

    ביטול תאונות דרכים לא קשה לביצוע מכוון שמערכת דומה עובדת כיום במגזר החקלאי . המערכת החקלאית אפילו מורכבת יותר מזו הנחוצה לתעבורה . ולכן ניתן להפעיל את המערכת התחבורתית במיידי . אני מדבר על שימוש ב- Precision Farming לצורך Precision Traffic . בחינה מתמטית של המעבר מעלה כי התעבורה המדויקת מורכבת פחות מזו של החקלאות המדויקת מתוך הכלל הידוע כי במשטח יש אין סוף קווים . והרי חקלאות עוסקת בשטחים ותעבורה במסלולים או קוים .
    מערכת התעבורה המדויקת מחנכת ומחדיר תרבות נהיגה .
    מערכת התעבורה המדויקת תקצר את אורך זמני הלימוד לסדרי גודל של חודשים .
    צורת החינוך במערכת המוצעת היא בדומה להוספת מאות אלפי שוטרי תנועה .
    המערכת עובדת על בסיס חונכות אישית .
    לכל נהג סורר יוצמד ''שוטר חונך'' .
    השוטר יהיה כמובן שוטר ווירטואלי אבל יהיה בנוכחות מלאה .
    ''אפקט האח הגדול'' מטופל ביסודיות והשוטר הווירטואלי יופיע רק כאשר הנהג עובר עברה.
    פרטיות האזרחים תשמר בקפדנות ולא ירשם ולא ישמר כל מידע הקשור לנהגים הנוהגים כחוק .
    יש לי הרגשה לא נעימה כי נית

  • 23.

    המהלך הכוחי של השר כץ למנות 200 מנהלים מקורבים (ל''ת)

    תוך הפיכת העובדים לעבדים בשכר 4,000 לחודש, 07/03/12 15:46

  • 22.

    גילה אדרעי, זה לא הרכבת הפרטית שלך!

    אזרח כועס, 05/03/12 17:34

    ובינתיים האזרחים סובלים.
    חבל שעופר עייני נגרר אחריה ונותן לה להשתולל. אולי אחרי הבחירות להסתדרות יחזור לו השכל והוא ירסן אותה.

  • 21.

    למה מציעים להם בכלל שוחד ? צריך לסגור את הרכבת (ל''ת)

    גיל אזולאי, 05/03/12 16:12

  • 20.

    לפרק ולסגור מיד את הרכבת ולהתחיל הכל מהתחלה עם הקרונות החדשים (ל''ת)

    זכות משלם המיסים לקבל שרות הולם ולא שערוריות, 05/03/12 16:12

  • 19.

    עיני=דאגה לחזקים ע''ח החלשים, שעיפו מיד את עובדי הרכבת-שערוריה

    שלומי-כלכלן, 05/03/12 16:07

    לא יעלה על הדעת-שקבוצה מסויימת-שמחזיקה את השלטר-עושקת את כל הציבור-ופוגעת בשיוון עד כדי אבסורד , מחסנאי בנמל אשדוד משתכר מעל 90,000 שח לחודש, ספרנית בבנק ישראל משתכרת מעל 50,000 שח לחודש, וזה רק קצה קצה הקרחון, בכל הקשור לחברות ממשלתיות, נמלים, חשמל, שדות תעופה,בנק ישראל, מקורות, רכבות ועוד ועוד...
    כך, אין כסף לזקנים-לחולים-לתרופות-לנכים-לסיוע לדיור.
    המדינה צריכה להגביל את השכר של העובדים, לחילופין לאפשר רוטציה של עובדים, למשל כל עובד יעבוד 5-6 שנים ב 30,000 ש''ח אח''כ מחויב לפנות מקום, לא מדובר בעבודה מסובכת לפחות ל80% מהעובדים.

  • 18.

    במקום שהתקשורת תסית נגד אלו שמרויחים מאות אלפי שח לחודש על גב הציבור

    אבי, 05/03/12 15:36

    הם יוצאים נגד עובדי כפיים ברכבת שקצת מרויחים מעט מהממוצע.
    הפכנו עם של אדונים ומשרתים כאשר פרוטקציונרים חסרי כל יחוד עוברים את המאה אלף שח לחודש ואין פוצה פה.
    העיקר שבינתיים חדרי המיון קורסים

  • 17.

    לפטר את העצלנים/נצלנים שעובדים ברכבת

    יניב, 05/03/12 15:27

    ולפטור אותנו מהעונש שנקרא עובדי הרכבת!

  • 16.

    להפריט הרכבת והנמלים, ברמת החברה וברמת העובדים

    גיא, 05/03/12 15:10

    להעביר הכל לחברות קבלנים. מה שקרה באגד לעשות גם כאן. שאדרעי וחבריה יתמודדו בשוק העבודה האמיתי. שרשות הרכבות תהיה רק גוף של רגולציה ובעלות בנכסים. אחרי שירסקו ועד אחד קיצוני במיוחד, ילמדו שאר הועדים הגדולים שיש גבול למונופוליזם ונפוטיזם. אין שום דבר שהעבובדים האלה עושים שלא עושים חברות ועובדים מסין והודו.
    למה צריך לקבל מענק על פחות עבודה?

  • 15.

    מענק של 40K לעובד? בעבור מה? בעבור שירות גרוע מיוחד ומעשי בריונות?

    תומר, 05/03/12 15:02

    מלחמה בטייקונים ובוועדי העובדים החזקים!

  • 14.

    כץ פשוט רוצה לסגור את הרכבת (ל''ת)

    אורן, 05/03/12 14:42

  • 13.

    להבין. אין לנו רכבת. פשוט אין. בהרבה מדינות ישנה רכבת. כאן לא. (ל''ת)

    פול, 05/03/12 14:34

  • 12.

    עוד לא היזקת מספיק גילווש ??? (ל''ת)

    מוטי, 05/03/12 14:18

  • 11.

    תוספת שכר

    נוסע מתמיד, 05/03/12 14:11

    תוספת שכר לעובדים שמשתכרים ב17 ש״ח לשעה זו באמת הצעה ״נדיבה״. כל מי שיוצא נגד המאבק של עובדי הרכבת או שלא ישר בפני עצמו או שאינו בקיא בפרטים! אי אפשר מצד אחד להיות בעד המאבק למען עובדי קבלן ומנגד בכל פעם להכפיש את המאבק של ועד רכבת ישראל!

  • 10.

    להשבית הרכבת!לפטר כל העובדים-החבלנים! (ל''ת)

    ג.מני, 05/03/12 14:05

  • 9.

    שכונת הרכבת ! (ל''ת)

    ערן, 05/03/12 13:59

  • 8.

    לסגור את הרכבת, לפטר את כולם, הנהלה ועובדים. ולפתוח מחדש

    יוסי חולון, 05/03/12 13:31

    בשם חדש ''רכבת ישראל החדשה''.

    הסכם חדש, בקיצור הכל חדש.

    לא יתכן שמשקיעים כסף רב בתשתיות חדשות. ויהיה בלגן עם ההנהלה ובעיקר עם ועד כוחני, שבראשות הגברת אדרעי.

    אציין שאני פריק רכבות.ואוהב לנסוע ברכבת בכל מדינה שאני מבקר. הרכבת באנגליה תענוג.

  • 7.

    ואללה יופי- 25% תוספת ועדיין לא מרוצים?! אז שיפרקו אותם וזהו. (ל''ת)

    יש גבול לחוצפה-לא רוצים, לא צריך, 05/03/12 13:24

  • 6.

    איפה דפני ליף שתעזור למסכנים האלה ? (ל''ת)

    אורן, 05/03/12 13:23

  • 5.

    איזה משא ומתן

    דייגו, 05/03/12 13:15

    יש הצעה של ההנהלה בגיבוי האוצר הועד דחה את ההצעה אז מה רוצים מהשר שגם יתכופף
    תפורק הרכת לאלתר!!! ויפה שעה אחת קודם
    נסתדר חודש חודשים בלי ואז תהיה פה תרבות אחרת

  • 4.

    להפריט מיידית

    שי, 05/03/12 13:13

    לא הבנתי למה מגיע להם תוספת שכר של 25% ומענק של 40000 ש''ח. גם ככה המשכורת הממוצעת שם בשמיים, למה צריך לתת עוד?

  • 3.

    25% +40K ??? שודדים!!! (ל''ת)

    כלכלן, 05/03/12 13:02

  • 2.

    לפטר את כולם

    תומס הקטר, 05/03/12 12:55

    25% תוספת ו- 40,000 מענק חברת מטענים בה הם מחזיקים 49% - הכל על חשבוננו האזרחים וזה לא מספיק להם ?
    נראה לי הרבה יותר צודק חברתית לפטר אותם ולהעסיק עובדי קבלן

  • 1.

    למה הסכימו לשלם תוספות לשודדים מהרכבת?לפרק אותם. (ל''ת)

    אבוחצירא אילן, 05/03/12 12:47