• 94.

    למה שאנשי האוצר יותרו על תוספת לאחזקת רכב (ל''ת)

    סתם, 02/03/12 01:30

  • 93.

    אשמח לנסוע בתחבורה ציבורית. אפילו מאוד. אבל אין!!!!!! (ל''ת)

    צפוני, 29/02/12 22:39

  • 92.

    לא איחפת

    דורון, 29/02/12 04:27

    האי אחפתיות הזו נובעת מזה שאתה לא משלם הממשלה ממנת לך ולכל המשפחה שלך את הדלק נו איזה מדינה העניים שימותו מרעב והשרים וחברי הכנסת ימשיכו להנות מכל ההטבות

  • 91.

    מגוחך!!!

    מושון, 29/02/12 00:37

    אם המדינה רוצה לעודד נסיעה בתחבורה ציבורית שיפחיתו את המחירים!!!
    נסיעה בגוש דן עלתה תוך 4 שנים מ5 ש''ח ל6.60!!!

  • 90.

    אין בעיה, אבל גם את הרכב תאפשרו לקנות במחיר חו''ל... (ל''ת)

    יוסי, 28/02/12 20:00

  • 89.

    מציע לכל אנשי האוצר להיות אנשי מעשה

    ולבצע את כל הצעותיהם בעצמם, 28/02/12 19:27

    חבורת חדלי-אישים שאינם יודעים דבר על המתרחש במדינה מלבד מה שנאמר להם במסגרת לימודי הכלכלה באוניברסיטה. שאנשי האוצר ינסו ''להסתדר בעצמם'' ולהסתפק בתחבורה הציבורית הרעועה והאיטית שבפריפריה אינה קיימת כלל. העיקר שה''ציבור'' (לא אנשי משרד האוצר, כמובן, להם מגיעות זכויות אחרות מאשר לכולנו) ייסע באוטובוס. מדהים איך התגובות של פרחחי האוצר זהות לחלוטין בכל הזדמנות שבה הם נדרשים להגיב על ביקורת ציבורית לגיטימית.

  • 88.

    על זה יאמר after you או כפי שלמדנו בצהל אחריך!!!! (ל''ת)

    אזרחית פשוטה, 28/02/12 13:47

  • 87.

    מתחסד

    לוי כהן, 28/02/12 13:33

    ממלא מקום המנכ''ל המכובד, מציע לציבור כמתלונן על שערוריית הסמיסו על הדלק שיפסיק חבכות ויסע בתחבורה ציבורית. את זה מציע איש שכבר מזמן שכח איך נראה אוטובוס מבפנים, ואת הדלק של רכבו הצמוד משלם הציבור מהמיסים הנגבים ממנו.
    בעברית פשוטה - חצוף!!!
    אבל זה בסדר, תמשיכו להצביע בעד ביבי ושטייניץ, ובאותו זמן תמשיכו לבגות. כאמור בשיר - העם מוטומטם והעם משלם.

  • 86.

    הוא משווה רק מה שנוח לו

    david, 28/02/12 13:30

    בטורקיה אומנם הדלק יותר יקר אבל מחיר המכוניות הוא פחות מחצי .
    אז או שתקחו מיסים על הדלק או שתקחו מיסים על המכוניות .
    גנבים ושודדים הרגתם אותנו .

  • 85.

    מחיר הדלק

    אהרון, 28/02/12 12:08

    המדינה מרויחה מסים מהדלק ואינה רוצה להוריד את הבלו ,איך נלחמים באוצר.תעשו כמוני אני משתדל לקנות במזומנים ללא קבלה וכך אני חוסך את מ.ע.מ. 16 אחוז. כל השנים אני עושה.במקום שלו מסכימים בלי קבלה איני קונה מחפש חנות אחרת.עם יעשו האזרחים כמוני המדינה תפסיד מליונים.

  • 84.

    אם

    פוגו, 28/02/12 12:06

    נסע באוטובוסים אז לא תקבלו מס.

  • 83.

    האם יש לכם השפעה כלשהי על ההתייקרות הנוכחית?

    תירס חם, 28/02/12 11:59

    דורון כהן: התשובה היא ''לא'' וזה שקר.

    משרד האוצר והמחוקק פוגעים באזרח כאשר הם מטילים מיסים על מיסים. בלו הוא מס. מס הוא לא מוצר ולא שרות ולכן אין למסות אותו.

    הבלו, שהוא מס, שמוטל על דלק. ולכן אין להטיל עליו מע''מ. אם לא היה מע''מ על הבלו מחיר הדלק היה זול בכמעט שקל שלם לליטר.

  • 82.

    דלק

    סמי, 28/02/12 11:58

    אפשר לחשוב שאתה נוסע באוטובוסים כשאתה מציע לנסוע באוטובוסים יחצוף

  • 81.

    אבל מחיר נסיעה באוטובס יקר!!! (6.60 ש''ח)!!!

    אלעד, 28/02/12 11:56

    ואתה בטח מרווויח מספיק כדי שהדלק לא ייראה לך ''יקר'', חצוף!!!

  • 80.

    שהשרים יסעו באוטובוסים בעצמם

    אלון מראשל''צ, 28/02/12 11:55

    החוסר מקום באוטובוסים, המחנק באוטובוסים בגלל שכולם עומדים אחד על השני
    אין הגבלה לכמה אנשים יכולים לנסוע בעמידה באוטובוס תוך עירוני...
    פשוט יחס משפיל, לא מאמין שאנחנו משלמים ומקבלים כזה שירות גרוע.

    שהשרים יסעו ככה לעבודה, נראה אותם. אני יוצא לעבודה שעתיים קודם לכן בשביל לנסוע באוטובוסים דרך שלוקחת באוטו פרטי כעשרים דקות.
    בושה למדינה שלנו, מדינת עולם שלישי לכל דבר.

  • 79.

    תחבורה ציבורית???? יש כזה דבר בישראל?? .... ושהשרים יסעו באופנים (ל''ת)

    לאו, 28/02/12 11:54

  • 78.

    צריך לשרוף אותם תמורת 8 שקלים לליטר דלק (ל''ת)

    מתמטיקאי, 28/02/12 11:52

  • 77.

    פקידים עלובים ומושחתים לגיליוטינה (ל''ת)

    רכבת תחתית, 28/02/12 11:52

  • 76.

    יש לשלול באופן מיידי את רכב הליסינג מכל אנשי האוצר ולחלק להם חופשי חוד (ל''ת)

    נאה דורש נאה מקיים גם לפקידים שחיים על חשבוננו, 28/02/12 11:46

  • 75.

    דורון כהן ביום שאתה תיסע באוטובוס גם אני אסע

    דני, 28/02/12 11:46

    דורון כהן ביום שאתה תיסע באוטובוס גם אני אסע ,ביום שאתה היית משלם על דלק נראה איך היית מדבר ,אתה נוסע כל יום על חשבוני מגני תקווה למשרד שלך בירושלים ויש לך זכות
    דיבור ,תסע יום אחד מגני תקווה למשרד שלך בירושלים באוטובוס ואז תדבר .
    יום אחד הציבור יבוא חשבון עם פקידי האוצר
    היום הזה מתקרב והולך זה תלוי במזג האוויר.

  • 74.

    והפרצוף אהבל ימשיך להחזיק ברכב על חשבוני (ל''ת)

    י.א, 28/02/12 11:42

  • 73.

    רוב הכסף שאנחנו שמלמים על הדלק הוא מיסים. (ל''ת)

    תשפרו את התחבורה הציבורית קודם אחרי זה ניסע בה., 28/02/12 11:42

  • 72.

    מעולה!

    net, 28/02/12 11:42

    לפקידוני האוצר אין בעיה של תחבורה. ואפשר רק לצחוק על ההצעה להשתמש בתחבורה הציבורית שהיא בבחינת נעלם אחד גדול. רכבות - ממש אוצר, ואוטובוסים - לא מכל מקום. בכל מקרה הבדיחה היא על חשבוננו.

  • 71.

    מדינות אירופה מאפשרות מחיר הדלק גבוה כי יש תחליף -תחבורה ציבורית ראויה

    bill, 28/02/12 11:39

    בישראל מחיר הדלק גבוה והתחבורה הציבורית שווה לת^ת.
    דואגים לציבור? ולשכבות החלשות? תשפרו את התחבורה הציבורית.
    אם לציבור תהיה אלטרנטיבה ראויה ומשתלמת לרכב פרטי הוא ישתמש בה.

  • 70.

    אם אין לחם - תאכלו עוגות!

    יוצא בחוץ, 28/02/12 11:37

    אם האוצר רוצה להרוויח על גב האזרח - האזרח חייב לנסוע בתחבורה הציבורית המקרטעת שבה אותו האוצר מקצץ.

    נמאס כבר מממשלה שמשרתת את הטייקונים ואת חבריהם השרים והמנכ''לים בעלי רכב-החברה ודלק-החברה ויושבת לאזרחים בכיס.

  • 69.

    יבוא עליכם כללה לכול עובדיי האוצר אני אלך לכל מקום אתפלל שיבוא נעליכם (ל''ת)

    משלם מס, 28/02/12 11:18

  • 68.

    האוצר דורון כהן כל האוצר אלוהים יתן לכם מחלות יבוא עליכם כללה (ל''ת)

    נהג, 28/02/12 11:12

  • 67.

    השרים שיסעו באוטובוסים חוצפנים (ל''ת)

    אזרח מודאג, 28/02/12 11:08

  • 66.

    הכלב נוסע בדלק חופשי על חשבוננו אז בטח שלא אכפת לו. (ל''ת)

    עידו, 28/02/12 11:06

  • 65.

    צודק, התחבורה הציבורית כל כך מעולה נעבור בהמוננו לנסוע באוטובוסים (ל''ת)

    יש סיבה שלמרות שהדלק יקר רובנו מעדיפים רכב פרטי, 28/02/12 11:05

  • 64.

    שימשיכו להשפריץ כסף על כל שטות במדינה הזאת חוץ ממה שחשוב..אנחנו נממן ! (ל''ת)

    האזרח וארנקו, 28/02/12 10:50

  • 63.

    האזרח ישתמש בתחבורה ציבורית -ושודדי-

    אלי הגרוזיני, 28/02/12 10:33

    האוצר ישתמשו במרכבה של האדונים יש יותר דיקטטורה מזה אלק דמוקרטיה

  • 62.

    סעו באבטובוסים

    בעלגולה של דליגאנס, 28/02/12 10:31

    מענין--גם דורון וחבר מרעיו יסעו באוטובוסים ו/או ברכבים על חשבון משלם המיסים

  • 61.

    תנו את האוטובוס הזה וגם רכבת. תחבורה ציבורית על הפנים (ל''ת)

    עכגד, 28/02/12 10:28

  • 60.

    נערי האוצר החצופים מנסים לקצץ מכל כיוון פרט

    המתוסכל, 28/02/12 10:21

    לורדת המס על הדלק. לא יהיה מנוס גם לז תגיעו רק כמובן כמוצא אחרון ותחשפו את אכזריותכם כלי האוצר
    נתראה בבחירות חבורת מוצצי דם. במדינה נורמלית ההמונים כבר היו רצים לרדוף אתכם ולגרש אתכם ואת הפודל של נתניהו מכסא השלטון

  • 59.

    נוכל בן נוכל שקרן בן שקרן!!! דלק בארה'' עולה 3.5 שקל לליטר

    שרון, 28/02/12 10:19

    יהודים זה עם רמאי גנב נוכל ושקרן. דלק באירופה זהה למחיר דלק כאן!? השכר שם גם בהתאם משכורת מינימום היא פי 1.5 יותר מכאן ושכירות שם זולה יותר בהשוואה לכאן יא חתיכת רמאי נוכל שקן בן שקרן על מי אתם עובדים!?

  • 58.

    המסקנה מהראיון - לברוח לקנדה עכשיו (ל''ת)

    דן, 28/02/12 10:19

  • 57.

    ניראה אותו נוסע באוטובוס קודם ואחר יגיד לנו איך לנהל את חיינו

    חכם מקבל מימון מהממשלה לדלק, 28/02/12 10:12

    עד כמה אטימות יש לממשלה הזו מהעם ? אין כבר מעמד ביניים כולנו חלשים מה הולך פה ?מה זה הכאוס הזה ? איך אפשר לחיות כאן ?
    קודם אדוני תסדר עוד אוטובסים שלא יקח לנסוע מבת ים לתל אביב שעתיים ואחרי זה אולי אחשוב על לנסוע באוטובוס

    רק לקחת מאיתנו אתם יודעים ולדרוש מה עם לשחרר קצת מהמיסים המטורפים שמשלמים פה ועל יוקר המחייה אחר כך מתפלאים שלא רוצים לשרת בצבא למה לשרת אם בסוף אני ברחוב ?

  • 56.

    מדינה אטומה (ל''ת)

    אברך כולל, 28/02/12 10:11

  • 55.

    שהאוצר ישלמו בעצמם על הדלק שלהם או שיסעו הם בתחבורה הציבורית

    לילי, 28/02/12 10:07

    לא יתכן שמי שאחראי על מחירי הדלקים לא ישלם את זה בעצמו מה אכפת להם להעלות לדעתי צריך חוק שאנשי האוצר ישלמו לעצמם על הדלק.

  • 54.

    אין גבול לחופצה של הממשלה הזו. היא זו שהעלתה את המיסים

    מיי שהוו, 28/02/12 10:07

    על הדלק.

    היא זו שאחראית לכך שאנחנו משלמים מחיר מוגזם.

    אם הם רוצים שניסע בתחבורה ציבורית איך הם לא מתקנים את מערכת התחבורה הציבורית העלוב שיש בארץ לפני שהם מעלים מיסים?

    פשוט חוצפה.

  • 53.

    הבנתם, אני ימשיך לנסוע ברכב הפרטי שלי אבל אתם תיסעו בתחבורה ציבורית !!

    דורון כהן, 28/02/12 09:51

    אה, והמשכורת שלי כמובן תתעדכן בהתאם לעליות...

  • 52.

    זה בסדר, לך יש רכב שאני מממן, ואם לא, אז הוצאות רכב בתלוש.

    חבוב, 28/02/12 09:50

    שאני מממן. מה איכפת לך כמה דלק עולה.
    תחבורה ציבורית בארץ, שאני מסבסד, שווה ל...
    ואני עדיין לא מבין את המתמטיקה.
    שער הדולר עלה ב10 אחוז(בערך)
    מחיר החבית ירד ב30 אחוז (בערך)
    אבל המחיר לליטר עלה ב15 אחוז.
    למה לוקחים מס על מס? גם בלו וגם מע''מ?

  • 51.

    צודק לחלוטין. לראייה אתה משתמש בתחבורה הציבורית

    נוסטרדאמוס, 28/02/12 09:43

    ואוסף את ארבעת ילדיך עם אופניים ושלושה מושבים נוספים. אה כן גם שכחתי שאת הרכב אתה משאיר בחניית רכבת ישראל ומשתמש בה כל בוקר. ודבר נוסף, מי מממן לך את הדלק? אתה או אני? מחירים אינם גבוהים יחסית - אל תדבר באויר, תן דוגמאות למדינות שבהן המחיר גבוה יותר וכמה כבר כמוהן קיימות אם בכלל? ודרך אגב, את המס אתם באוצר גוזרים בכל מקרה רק הפעם אתם רוצים לנגוס יותר כי הרווח שלכם עלה ועל זה לא בניתם אבל למה לא להיות חזירים...

  • 50.

    דלק!!!

    איל, 28/02/12 09:43

    שלא יקשקש!!! המיסים על הדלק הם אחוז מסויים כך שההכנסה עקב העליה במחיר הנפט בעולם רק גדלה. לכן. לא צריך ''לוותר'', אלא להוריד את אחוז המס כל שהסכום המוחלט של המס לא יעלה. חוץ מיזה- לפני כשנה מחיר חבית נפט היה גדול יותר כ 120 דולר- ועדין המחיר לצרכן היה נמוך יותר- כל ההפרש הוא מיסים!!!!

  • 49.

    מר כהן היקר (תרתי משמע):מתי בפעם האחרונה אתה נסעת

    ציון, 28/02/12 09:42

    באוטובוס?מתי ניסית להגיע ממקום למקום בעזרת

    • האם מר כהן נסע לפני הרפורמה או אחרי... (ל''ת)

      אבי, 28/02/12 20:06

  • 48.

    לא סתם האחוז של יורדים הוא הגבוה בתולדות המדינה, את זה לא יפרסמו. (ל''ת)

    יעל, 28/02/12 09:39

  • 47.

    מתי דורון כהן נסע בפעם האחרונה באוטובוס? (ל''ת)

    מירב, 28/02/12 09:39

  • 46.

    כן, ידוע שהאוטובוסים נוסעים על מים....

    עומר, 28/02/12 09:39

    פקידי אוצר מטומטמים!

  • 45.

    גנבים גנבים גנבים. חייבים או לעזוב או לעשות שביתת אזרחים, ואת שטייניץ.

    אבי, 28/02/12 09:38

    לא אשכח לא לבחור הפעם.

  • 44.

    גסות רוח וחוצפה ללא גבולות

    hila, 28/02/12 09:34

    איך אתה ושר האוצר שלך לא מתביישים?
    אז נכון שמחיר הדלק עלה אך לא יתכן שמחירו של מוצר יורכב מיותר מ - 50% של מס.
    זה אינו מחיר הדלק האמיתי! זה מחיר שאתם המצאתם תוך גניבה ללא כל בושה שאבדה מזמן.
    האם אתם באמת רוצים לגרש מכאן את כל האנשים? האם אתם מעדיפים לשלם אבטלה וקצבאות במקום לתת לאנשים להתפרנס בכבוד?
    שר השיכון מתפאר במבחר דירות שמחכות לקונים - זה מגוחך ופיקטיבי! מי מלבד מליונרים יכול להרשות לעצמו לקנות דירה גם אם הוא זקוק לכזו?
    איך אתה לא מתבייש!!!

  • 43.

    מעניין...

    דני, 28/02/12 09:33

    שאלה פשוטה האם לנערי האוצר ופקידיה יש רכב חברה?
    תנו לי לנחש שהם לא ראו איך נראה האוטובוס מבפנים שנים רבות, אז מה אכפת להם שהדלק ימשיך לעלות ולעלות.
    אני חושב שאנו מעמד הביניים ומטה צריכים ליזום ולא להגיע לעבודה שלושה ימים כי זה יקר לנו, ואז נראה איך החכמולוגים מתקפלים.

  • 42.

    אין בעיה

    א מ, 28/02/12 09:31

    מתי יהיו אוטובוסים בשבת שנוכל לנסוע איתם???

  • 41.

    שכח שיש בחירות בשנה הקרובה - אולי שטייניץ יזכיר לו ? (ל''ת)

    חבר ליכוד, 28/02/12 09:30

  • 40.

    אני מסכים לנסוע באוטובוסים וברכבות - ביום בו אתה וכל פקידי הממשלה

    דני ב., 28/02/12 09:28

    יוותרו על הרכב הצמוד.
    עם כל הכבוד אתה לא איש מאובטח שצריך רכב שרד או רכב צמוד על חשבון הציבור.
    אגב אני מוכן לוותר על הרכב שלי ביום בו תהייה לי תחבורה ציבורית זמינה ויעילה 7 ימים בשבוע ובמחירים הוגנים.
    אבל גם שהציבור יהדק את החגורה וגם לא לקבל זכות יסוד מהמדינה זוהי שערוריה.

  • 39.

    אנחנו ניסע במטוס לא באוטבוס

    ג'ו אמר, 28/02/12 09:27

    למדינה בה בונים כיתות לימוד ומחלקות אישפוז. למדינה בה האזרח גם מקבל ולא רק נותן. וזהו העניין שכסף דוקא יש והרבה.

  • 38.

    מגוחך ! את מחיר הדלק הוא משווה למחירים במדינות אחרות,ושאר המוצרים ?! (ל''ת)

    ניקח למשל קטן את ה''פסק זמן''....... נו !!!, 28/02/12 09:25

  • 37.

    צריך להכריז על שביתה כללית במשק

    חוצפה, 28/02/12 09:25

    בעיני פקידי האוצר הפחתה של מס נראה כסבסוד. הפחתה של אחוז המס איננה סיבסוד ולא מחוייב שתהיה לה השפעה על תקציב המדינה. התקציב הרי נקבע לפי מחיר הדלק בתחילת השנה. ניתן לקבוע שהמס יהיה סכום קבוע ולא יחסי.
    חוץ מזה למה להשוות לאירופה ולא לארה''ב.

  • 36.

    אתה נבלה חסר נשמה ולב. עד מתי יעשקו אותנו? (ל''ת)

    תמר, 28/02/12 09:22

  • 35.

    נטשתם את מעמד הביניים, אנחנו ננטוש אתכם בבחירות. (ל''ת)

    צפון, 28/02/12 09:21

  • 34.

    קודם שתהיה תחבורה ציבורית גם בסופי שבוע, אחר כך ניסע בה. (ל''ת)

    נו באמת, 28/02/12 09:19

  • 33.

    ושרלטני האוצר נוסעים בתחבורה הציבורית?.... (ל''ת)

    ציוני., 28/02/12 09:10

  • 32.

    אז זהו שאין אוטובוסים בשבת

    אלון, 28/02/12 09:05

    מחריכים אותנו לקנות רכב ומצפים שבימי החול הוא יישב בחנייה..

  • 31.

    מי בעד להחנות את הרכבים בכניסה לכנסת ולהשאיר אותם שם? (ל''ת)

    ההההההההה, 28/02/12 09:04

  • 30.

    הליצן הזה משווה מחירים לשאר המדינות במערב?

    דוד, 28/02/12 08:55

    שישווה גם את המשכורות! לא חוכמה לשלם 10 שקלים לליטר כשהשכר הממוצע הוא 16 אלף שקל בחודש. המחיר פה הוא מזעזע, והתחבורה הציבורית עלובה ברמות של עולם רביעי. על איזו תחבורה ציבורית הוא מדבר בדיוק? הרכבות שלא עובדות? האוטובוסים שאולי יגיע מתישהו ואולי לא, תלוי אם הנהג רוצה לשתות קפה? בושה וחרפה שזה משרד האוצר של מדינה שחושבת שהיא מערבית.

  • 29.

    אנחנו בחרנו בעלוקות שמוצצות את דמנו, ועלינו להפטר מהן בכל דרך.

    EXTRA-שמאל, 28/02/12 08:53

    מחאה חברתית על גבינת קוטג' ??? הצחקתם אותי, המדינה שודדת אותנו לאור יום בעזרת פרוטקשן הדלק, כן האוצר מתנהג כמו אחרון הגנגסטרים ביודעו שאין לנו ברירה, את הפושעים הנ''ל יש לסלק לאלתר, וכל דרך כשרה.

  • 28.

    אני חושב שהפקידונים במשרד האוצר ושר האוצר בעצמו

    #7, 28/02/12 08:51

    חייבים לשמש לנו דוגמה ולנסוע באוטובוסים בעצמם.

    מה קרה?
    לא ב*ין שלהם לחכות 30 דקות לאוטובוס, להידחס פנימה ולעמוד כל הנסיעה (סיבוב בכל העיר לפני שמגיעה ליעד)?

    יופי, גם אנחנו לא רוצים.
    חבורה של פרזיטים.

  • 27.

    ממש מצחיק כשבא להם הם משווים לאירופה ולא לארצות הברית ..

    רמי, 28/02/12 08:50

    בארצות הברית מחיר הדלק הוא חצי ! ממחירו בארץ . באירופה המחירים דיי דומים אבל ההכנסה למשפחה גבוהה יוצר בשלושים עד חמישים אחוזים והתחבורה הציבורית הרבה יותר יעלה במיוחד רכבות התחתית אז על מה אתה מדבר בכלל ?

  • 26.

    אנחנו כמו אסד רק הקרובים נהנים מהשפע והעם סובל

    קולולו, 28/02/12 08:50

    הוא וחבריו הדלק לא עולה להם כי יש דלקן אז מה אכפת להם

  • 25.

    מה פרוש לסע בתחבורה ציבורית ? אין פשוט תחבורה ציבורית ראויה.

    פישמן, 28/02/12 08:47

    אתמול ענה שר האוצר שהתאגדו כמה חברים יחד וייסעו בכלי רכב אחד. אבל אז יצרכו פחות דלק וכמובן שהמיסוי ירד בהתאם.
    שודדים עם רישיון.

  • 24.

    אדון דורון כהן , בוא נראה אותך נוסע באוטובוס ,תיתן דוגמה

    הנוסע השמיני, 28/02/12 08:42

    מה אתה מציע הצעות טפשיות , יש בכלל תחבורה ציבורית נורמאלית במדינה , אתה לא שומע כל יום על שביתת רכבות , חיים בללה לנד ומדברים מגבוה

  • 23.

    גם אתם ח''כ סעו באוטובוסים !

    יפה, 28/02/12 08:42

    למה שאנחנו ,הציבור, נממן לכם דלק לרכב שלכם ?

  • 22.

    תחטפו אגוזי ב-10 ש'. סבבה. 7 שקלים מתוך זה, מיסים.

    הכל בא מלמעלה, 28/02/12 08:42

    בארה''ב בתים, דלק וחטיפים ומה לא, עולים פחות כי שם משלמים פחות מיסים.

  • 21.

    אותו אחד

    אחד שכנראה כואב לו., 28/02/12 08:41

    המדינה הזו שלנו לא שלכם חבורת אוכלי חינם , להעלות מחירים כל אחד יכול , חבל שלא התעוררנו לפני שנים . האדישות שלנו אכלה אותנו מבפנים.

  • 20.

    הוא נוסע ברכב כל חשבון המדינה אני משלם לו דלק והוא שולח אותי

    דניאל, 28/02/12 08:41

    לאוטובוס או לרכבת שלא מתפקדים
    הוא מקבל משכורת כדי לשרת את האזרח משלם המיסים לא לחנך אותו בלתת עיצות לא מועילות כמו תסע באוטובוס בוא נראה אותם נוסעים באוטובוס ואז נראה איך ידברו

  • 19.

    האוצר יודע שבתחבורה ציבורית שיש לנו לא יהיו הרבה קופצים

    האצר משחק אותה הפוך על הפוך, 28/02/12 08:36

    . והאמת היא שהוא דוקא יותר רוצה שיקנו מכוניות וימשיכו לשלם הרבה מסים גם על הדלק.

  • 18.

    יש לו פרצוף של נוכל, זחוח דעת. בשעה שמעמד הביניים מתרסק (ל''ת)

    יוסי, 28/02/12 08:35

  • 17.

    מעצבן

    לולו, 28/02/12 08:33

    מעצבן שכל פעם עושים השוואות בהוצאות עם אירופה ושוכחים לעשות השוואה בהכנסות ומעצבן ששולחים את האנשים לתחבורה ציבורית כאילו שבכל המדינה קיימת תחבורה ציבורית מהירה נגישה ובתידורות נורמלית

  • 16.

    ארץ אוכלת יושביה (ל''ת)

    עריצות משרד האוצר, 28/02/12 08:31

  • 15.

    פרייר מי שקונה רכב חדש.משלם אלפי שקלים מידי חודש לאוצר

    מסים מסים ועוד מסים, 28/02/12 08:29

    חשבון פשוט.סכום המס ברכב משפחתי חדש הוא
    50-60 אלף ש''ח.סכום המס על הדלק מידי חודש
    הוא מינימום כ 500 ש''ח.תחלקו את זה ל 10 שנים ותגיעו למס חדשי של מינימום 1000-1500 ש''ח

  • 14.

    כאילו לא היתה מחאה מעולם..דרושה מחאה אלימה (ל''ת)

    אברי, 28/02/12 08:24

  • 13.

    משרד האוצר ונזקיו הם במימדים לאומיים

    מתנהגים כאחרון הקפיטליסטים, 28/02/12 08:24

    חשיבה לטווח קצר , חמדנות כילאית ואי ראיה של צורכי האזרח ממטר - זה מה שמאפיין את אויבי הציבור מספר אחד בארץ.

    סיר שמרתיחים אותו יותר מידי , המכסה שלו בסוף עף , ומאחר ואין לנו מנהיגים בארץ שיגידו לאוצר שירגיע עם ריקון כיסי האזרחים , הרי שאני מעריך כי עניין של זמן עד שיעופו פה הרבה דברים... וחבל.

    ביבי וחבורתו לא מבינים שאולי שריפת הכרמל או בתי החולים הקורסים לא יפילו לאנשים את האסימון שצריך שינוי , אבל זה שאי אפשר לחיות פה יותר ( לא לגור , לא לאכול , לא לנסוע ) יגרום לשינוי אדיר במפה הפוליטית בבחירות הבאות.

  • 12.

    נסיעה באוטובוס

    דוד, 28/02/12 08:18

    מתי פעם אחרונה (עם בכלל) הוא נסע באוטבוס לעבודה.
    מעכשיו על מנת לתת דוגמא לציבור יתחיל להשתמש בתחבורה ציבורית ולאחר חודש ימים יומר את האמת, איך אנשים שגרים בפריפריה מסתדרים או עם תחבורה ציבורית.

  • 11.

    אותה טענה שחוקה של האוצר שמחירי הדלק אינם גבוהים

    רובין, 28/02/12 08:12

    אבל באותה השוואה לשאר המדינות האוצר לא טורח לספר שהכשר הממוצע גבוהה יותר, יוקר המחיה נמוך ויש מדינות כמו בסקנדיביה שגם החינוך.
    יום אחד האוצר יגלה שמרוב חליבה הפרה תמות ואז?

  • 10.

    משרד האוצר מתנשא, כאילו הוא המנהל הראשי של המדינה

    ליאת, 28/02/12 08:12

    דוגמה נוראה אחת לתוצאות התנהגות האוצר - השריפה בכרמל. הלואי שדוח מבקר המדינה יחמיר סוף סוף עם האוצר, כדי שידע את מקומו הנכון.

  • 9.

    נאה דורש נאה מקיים או במילים אחרות: חוצפה!

    יוסי, 28/02/12 08:11

    דורון כהו אינו מרגיש בכיסו את עליית מחיר הדלק, כיוון שיש לו רכב שרד ממשלתי. אני קורא לו להשתמש בתחבורה הציבורית, במיוחד בשבתות וחגים, נראה כמה זמן הוא יחזיק מעמד...

  • 8.

    בטח שהוא לא יוותר הזבל הזה לא משלם על הדלק שלו אני ואתם משלמים לו!!! (ל''ת)

    א, 28/02/12 08:10

  • 7.

    בטח שהוא לא יקר אתם לא משלמים על הדלק

    מור, 28/02/12 08:08

    גנבים זה מה שאתם אולי הגיע הזמן שגם אתם תשלמו על הדלק שאתם מבזבזים ואז נראה הם זה לא יקר חכו חכו אוטוטו בחירות נעיף את כל החולרות האלו מאיתנו..

  • 6.

    קודם כל תתנו אתם ושר האוצר דוגמא ותסעו אתם באוטובוס

    משה, 28/02/12 08:07

    ואחרי זה תבקשו מהאזרחים חוצפנים מושחטים נמאסתם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 5.

    שטייניץ שטייניץ שטייניץ-ביבי ביבי ביבי (ל''ת)

    תמשיכו כך-חזק ואמץ, 28/02/12 08:07

  • 4.

    חתיכת חצוף

    יוסי, 28/02/12 08:06

    קודם כל תדאג שתהיה תחבורה ציבורית נורמלית שבעה ימים בשבוע במחיר,הוגן לפני שאתה שולח אותנו לנסוע באוטובוס.ואת זה אני אומר בתור זה שמשלם על הדלק באוטו שלך, אדון ממלא מקום.

  • 3.

    אתה מחייך

    jh, 28/02/12 08:05

    בבחירות ביבי יפסיד ואתה תלך הביתה

  • 2.

    ''שהציבור ייסע בתחבורה ציבורית'' ?

    P, 28/02/12 08:04

    שקודם תהיה תחבורה ציבורית יעילה לכל מקום ולא פעם בחצי שעה וכמובן שהיא תפעל כמעט 24/7 והכי חשוב שהיה תעבוד גם בשבת כמו בכל מדינה נורמלית.

  • 1.

    השוואת מחירי הדלק לשאר העולם

    יעקב, 28/02/12 07:54

    לא נכון וראוי להשוות את מחירי הדלק למדינות בעולם ע'י השוואה רק על פי יחס המטבע (שקל מול יורו)
    הדרך הנכונה היא: להשוות את גובה השכר וכמה ליטר ניתן לקנות במשכורת בארץ ובמשכורת באירופה
    זה יהיה צודק יותר, ואז נווכח כמה הדלק בישראל יקר יותר