• 12.

    ביטול תאונות דרכים

    אלחנן, 27/07/12 15:58

    לכבוד
    שר מתחבורה והבטיחות בדרכים
    מר ישראל כץ
    שלום רב

    ביטול תאונות דרכים לא קשה לביצוע מכוון שמערכת דומה עובדת כיום במגזר החקלאי . המערכת החקלאית אפילו מורכבת יותר מזו הנחוצה לתעבורה . ולכן ניתן להפעיל את המערכת התחבורתית במיידי . אני מדבר על שימוש ב- Precision Farming לצורך Precision Traffic . בחינה מתמטית של המעבר מעלה כי התעבורה המדויקת מורכבת פחות מזו של החקלאות המדויקת מתוך הכלל הידוע כי במשטח יש אין סוף קווים . והרי חקלאות עוסקת בשטחים ותעבורה במסלולים או קוים .
    מערכת התעבורה המדויקת מחנכת ומחדיר תרבות נהיגה .
    מערכת התעבורה המדויקת תקצר את אורך זמני הלימוד לסדרי גודל של חודשים .
    צורת החינוך במערכת המוצעת היא בדומה להוספת מאות אלפי שוטרי תנועה .
    המערכת עובדת על בסיס חונכות אישית .
    לכל נהג סורר יוצמד ''שוטר חונך'' .
    השוטר יהיה כמובן שוטר ווירטואלי אבל יהיה בנוכחות מלאה .
    ''אפקט האח הגדול'' מטופל ביסודיות והשוטר הווירטואלי יופיע רק כאשר הנהג עובר עברה.
    פרטיות האזרחים תשמר בקפדנות ולא ירשם ולא ישמר כל מידע הקשור לנהגים הנוהגים כחוק .
    יש לי הרגשה לא נעימה כי נית

  • 11.

    נכון, עכשיו כולם מתים על עובדי הרכבת (ל''ת)

    איזה קשקוש, 21/02/12 18:49

  • 10.

    שקוף -חותר להפרטה (ל''ת)

    mgiloh, 21/02/12 18:17

  • 9.

    כתבה של ''מכור'' ותוכן הזוי. לא מתאים למעריב. (ל''ת)

    חיים, 21/02/12 18:00

  • 8.

    יש לבטל את זכות השביתה במגזר הציבורי

    אלון, 21/02/12 17:41

    זה יפתור את שורש הבעיה האמיתי.

  • 7.

    היכן הכבוד העצמי

    יצחק, 21/02/12 16:38

    אני עוקב מזה זמן אחר הכתבות של שרוני בנושא הרכבת ואין מנוס מלחשוב שאין לו איטגרטי מינימלי של עתונאי.
    הקשר של מעריב נוחי בני משפחת עיני ברור כשמש אך היכן הכבוד האלמנטרי.
    נושא הרכבת יצא מפרופורציה של ארגון אלים וחסר מעצורים המחייב טיפול יוצא דופן.

  • 6.

    עיני לא כזה כוכב..

    יצה, 21/02/12 16:29

    אם האנרכיה תימשך כפי שהועדים הגדולים מתנהגים בסיוע ההסתדרות אז יש לסגור את המדינה.השרירים של כץ לא פחות חשובים מהשרירים של עיני,הרי זה ברור שיהיו שביתות ללא הרף עכשו בהרבה תחומים ועד הבחירות .

  • 5.

    כץ פעל בצורה הנכונה ביותר, והציבור איתו

    דניאל, 21/02/12 12:59

    אם הועד מתנהג בבריונות, אז למה לכץ אסור לפעול נגדו בדרך שהיא הרבה יותר ראויה ממה שעושים עובדי הרכבת?
    ולמה בכלל ועד עובדים יכול להכתיב להנהלה שאסור להעסיק חברה חיצונית לתחזוקת הרכבת? זה כמו שעובדי הוט למשל יחליטו שאסור לחברה לתחזק תשתיות תקשורת ע''י חברה חיצונית, אלא רק ע''י עובדי הוט.
    זה מגוכח וזה הופך את הרכבת מחברה לטובת הלקוחות לחברה שמשרת רק את הועד שלה ולא את הציבור.
    כמובר ''סגירת הרכבת'' זה קצת נסחף, אבל יתכן שבחברה ממשלתית הממשלה תוכל להחליף את העובדים ששמים פס על הנוסעים וקולעים אותם ללא מזגן בעובדים שישרתו את הלקוחות ולא את עצמם בלבד.
    כץ צודק ואני מאמין שנוסעי הרכבת תומכים בו.

    • כץ? כפיל בחנות חרסינה! (ל''ת)

      משה, 21/02/12 17:40

  • 4.

    שר התחבורה

    ak, 21/02/12 10:59

    טירון פוליטי לשר כץ???!!!!נשמע הזוי!!!יחד עם זאת כולם טועים וגם השר הכי פוליטי-מרכז - כץ''שגה, יחד עם זאת להגיד בגד !!!בעיני?הרי הם ,הפוליטיקאים עושים זאת השכם וערב אחד לשני ולבסוף בסופו של יום מתחבקים ומתנשקים הכל למען ההצלחה האישית של כל אחד ואחד.לצערינו פוליטיקאי טוב והגון חוטא פחות.הצעתי להאקדמיה להשכלה גבוהה לתת משקל גבוה ללימודי פוליטיקה מתקדמים ולא רק כחוג.

  • 3.

    הפנטזיות שלך לא תואמות המציאות גם אם כך תציג אותם (ל''ת)

    ..., 21/02/12 10:25

  • 2.

    כץ עסוק במילוי הארץ בשלטים המהללים את שמו על נתיב עתידי שיקום.

    נאק, 21/02/12 10:01

    נא לא להפריע.

  • 1.

    בהחלט לא מסכים עם דעתך

    אילן, 21/02/12 09:49

    לכל מעבד יש סף מסויים שכאשר הוא נחצה עלידי העובדים חייבים לנקוט בעמדה תקיפה ולהעמיד את העובדים במקומם.
    חודשים רבים עושים העובדים את ''המוות'' לציבור הנוסעים כשמשביתים לפתע את הפעילות.
    מה ששבר את השר היתה ההתלהמות הברברית של העובדים שהתגודדו סביב מנכ''ל הרכבת.
    העובדים בגופים גדולים איבדו כבר מזמן את ההבחנה מי הוא המנהל ומי העובד ומנכסים לעצם את מקום העבודה [כמו עובדי הנמלים וחברת חשמל - כאילו ''כפו'' עליהם לעבוד שם]

    ההסתדרות היא ''עסק'' לכל דבר שמתקיימתמדמי החבר שמשולמים וזאת על מנת להחזיק את המנגנון הגדול [כולל נסיעות לחול ועוד כל מיני צופרים]
    הכרזת שביתה היא כמו ''פירסומת'' לחברה עיסקית ואכן כל כמה חודשים העניין עולה באם אין נושא ''ממציאים'' ההיסתדרות ''תמיד תומכת בעובדים אפילו כשהם טועים''
    ומעניין שהכלל ''נאה דורש נאה מקיים'' לא חל על ההסתדרות שגם היא כן מעסיקה עובדי חברות אחרות ''כתף אל כתף'' כי ככה זה נהוג - וגם על העובדים האלה לא ''כפו'' לעבוד שם

    עופר עייני מאשים את ישראל כץ על הכרזתו לחתום על ההסכם אך משום מה נמנע מלענות מדוע הועד הכריז על ההשבתה האחרונה יום לפני פגישה מתוכננת עם השר