• 89.

    זה נכון.שר התחבורה גם לא אמור לדעת לנהוג בקטר.

    בני צפון, 20/02/12 23:09

    אבל גם עובדי הרכבת אינם יודעים לנהוג בקטרים.לראיה :ריבוי התאונות,איחורים תיחזוק נכון ואמין של הקרונות ועוד.

  • 88.

    כל הכבוד להסתדרות שמגינה על החלשים במדינה! 'ועד חזק' עדיף על בעל הון! (ל''ת)

    אמיר, 20/02/12 23:07

  • 87.

    אחלה גילה!!!המשיכי כך. (ל''ת)

    מרוקאית גם., 20/02/12 21:34

  • 86.

    השר צריך לשאת באחריות פלילית

    גל, 20/02/12 18:30

    זה ברור שחייבים שינוי יסודי המשאב האנושי ברכבת מהווה סכנת חיים לנוסעים.

  • 85.

    אני מציע לגילה דווקא להפעיל את הרכבת, לעמוד מולה

    עמי, 20/02/12 17:52

    זה רק יעשה טוב לפרצוף שלה

  • 84.

    אם אתה משוגע אתה חזק מצב שהולך וגדל בעולם לעצור בכל מחיר (ל''ת)

    ועדי עובדים שהאגו שולט בהם והמוח נישלט באגו, 20/02/12 17:44

  • 83.

    בגלל ועדי העובדים יש את בעיית עובדי הקבלן. לרסק את הועדים המושחתים!! (ל''ת)

    יואב, 20/02/12 14:58

  • 82.

    תעברי למטאטא

    מכשפה, 20/02/12 13:50

    ותפסיקי להתעלל בנוסעים אומללים

  • 81.

    אם הרכבת תיסגר יתחילו ליבנות בישראל מערכות כבישים אחת מעל השנייה (ל''ת)

    פקק תנועה , 20/02/12 13:16

  • 80.

    להחליף את עובדי הרכבת (ל''ת)

    דרושים נהגים עובדים לרכבת, 20/02/12 12:49

  • 79.

    עיני וההסתדרות-רק הועדים החזקים מענינים אותם (ל''ת)

    א.לוי, 20/02/12 12:49

  • 78.

    בבריטניה היפריטו את הרכבת, עקב שביתות, והיא נוסעת כמו שעון שוויצרי. (ל''ת)

    מרטין, 20/02/12 12:42

  • 77.

    לפטר ולחסל את רכבת ישראל במצבה הנוכחי ולהפריט אותה מיד

    רוצים שרות אמין ולא של חוליגנים ופרחחים, 20/02/12 12:28

    זכותו של אזרח ישראל שתהיה כאן רכבת עם לו''ז אמין ובלי קלקולים.
    לא ורצים ועדים מושחתים ואלימים.
    להפריט את הרכבת מיד.
    אם עיני עומד לצד העובדים זה מוכיח שהוא חוליגן כמותם.
    לחסל את הרכבת הזו כמו שחיסלו את רשות הנמלים. זוכרים? כל יום סגרו את הנמלים. בזכות לסקוב הם חוסלו והעסק עובד כמו שצריך

  • 76.

    די עם הריכוזיות

    offer, 20/02/12 12:24

    שר התחבורה והנהלת הרכבת ממשיכים לטפח את מדיניות הריכוזיות - די!! מספיק!!
    אני לא עובד ברכבת ישראל ואין לי מניות שם אבל הגיע הזמן שמנהיגינו ידאגו לבוחריהם ולא לבעלי ממון - על אחת כמה וכמה כאלה שבאים מבחוץ

  • 75.

    שר התחבורה חייב להתעקש על פיטורי ועד העובדים ברקבת.

    פישלזון, 20/02/12 12:24

    יתכן ועם יתר העובדים וגם עובדים חדשים אפשר
    יהיה לקרוא לה כבר רכבת.

  • 74.

    צריך וחובה להפריט את הרכבת

    רועי חן, 20/02/12 12:00

    צריך וחובה להפריט את הרכבת בתור נוסע קבוע זה ביזיון שאין כדוגמתו אבל לא לתמיד צריך לעשות מכרז ניהול עם דרשות ברורות של משרד התחבורה והזוכה יחוייב לעמוד בהם ולא יקבל כנסות כבדים וגם רק לזמן מוגבל 4 שנים למשל כי אם יפריטו לגמרי לא יהיה שום שליטה על הבעלים החדש ועל מחירי הנסיעה שיפור התשתיות והבטיחות ורק אנחנו הנוסעים נפסיד מכל הסיפור ורצוי גם לפטר את כל עובדי הרכבת חתיחת מאפיה של קומבינות כולם שם משפחה ופרוטקציות רק איחורים תאונות בתור נוסע אני ממש סובל איפה נשמע שיש רק מסילה 1 לאורך כל הקו מה הם שיפרו ב10 שנים האחרונות חוץ מאתר אינטרנט בושה למדינה כל הכבוד לכץ תעיף את כולם העם איתך

  • 73.

    תיסגר הרכבת לאלתר

    יפוטרו כל העובדים ותופרט הרכבת, 20/02/12 11:58

    רק כך נקבל שירותי לחבורה נורמליים בישראל.

    ע''ע כביש 6 . תחבורה מופרטת - עובדת.

  • 72.

    העם לא רוצה רכבת ציבורית!!!!!!!!

    אלי, חלק מהעם., 20/02/12 11:57

    די כבר!! מי שמכם לדבר בשם העם?
    אתם רוצים משכורת מופרזת ותנאים סוציאליים על חשבוננו!!
    העם רוצה מיקור חוץ!!
    העם רוצה לשלם מחיר אמיתי ולא מופקע!!
    העם רוצה שירות ולא השבתות!!
    העם רוצה ה פ ר ט ה ! ! !

    מאז החלה 'עונת ההפרטות' ב1985 מדינת ישראל התחילה לעלות על דרך המלך הכלכלית. אמנם יש עוד בעיות - ריכוזיות למשל, שנגרמת כתוצאה מאי השלמת תהליך הפרטה מלא.
    אוי לנו אם נחזור לימי ההסתדרות!!
    שחיתות, בזבוז כספי ציבור, עצלנות, מקורבים, פנקס אדום, כספים ייחודיים, מחירים גבוהים, חוסר תחרות... כל זה מגיע בגלל ההסתדרות!!

    ונזכיר לטובה את נתניהו בכהונתו כשר אוצר - הוא לא שם על הביקורת של התקשורת, ההסתדרות וויקי כנפו, והציל את המדינה!!!

  • 71.

    חייבים לרסק את הועד הזה (ל''ת)

    נוסע מתמיד, 20/02/12 11:49

  • 70.

    העתיד החברתי הוא רכבת אמינה שמשרתת מאות אלפי תושבים, כולל בפריפריה

    ולא 1,900 עובדים גרועים שימשיכו להתעצל, 20/02/12 11:48

    לתת שירות גרוע, להעסיק קרובי משפחה, לזלזל בציבור, לשבות בניגוד לפסיקות בית הדין וכו' וכו' וכו'.
    לא נשכח ולא נסלח על עצירת הרכבות באמצע שום מקום, כשאנשים היו צריכים לקפוץ מהחלונות כדי להיחלץ מהן.

  • 69.

    רכבת

    ukey, 20/02/12 11:47

    מ.ת.ר. מפעלי תעשיות רכבת (1999) בע''מ

    בישראל יש לזרז את יצור קרונות נוסעים ולא לקנות קרונות בחול חלם יש לייבא שרים לארץ !!!!

  • 68.

    מה אתם רוצים שהוועד האיום הזה יתחזק וישגע את עם ישראל? (ל''ת)

    עתיד ישראלי, 20/02/12 11:47

  • 67.

    עם כל העצב אבל סוף סוף הכרונות יהיו תקינים ובטוחים

    יובל ארהב, 20/02/12 11:35

    עובדי הרכבת גרועים בלשון המעטה הרכבת בישראל גרועה שבגרועות מאחרת מקולקלת לא אמינה לא יעילה לא נעימה רק בנס היא מגיעה אם בכלל
    קצת שוק וזעזוע יאלצו את העובדים לעבוד ולא להתברבר ותחרות רק תשביח את השרות ללקוח שעובדי הרכבת לא מחשיבים או מעריכים

  • 66.

    HISTADRUT = ASON HA MEDINA =MAFIA (ל''ת)

    dany, 20/02/12 11:31

  • 65.

    כמו בכל דבר צריך תחרות, ולכן

    ישראל, 20/02/12 11:30

    להקים חברת רכבת (אפשר אפילו ממשלתית) נוספת, מבוססת תנאים אחרים, עם מנהלים רלוונטיים (שלפי העובדים אינם רצויים בחברה הקיימת), שתתחרה בחברה הקיימת.

    להציע לעובדים לנהל לבד את חברת הרכבת הקיימת.
    לבטל את העיסקה עם בומברדיר ולהעבירה לחברה החדשה.
    מכרז בין החברות על התשתית, אשר ''תקבל דמי שימוש מהחברה הזוכה בתשתית.
    מכיוון שחברת הרכבת הנוכחית , לא רוצה להשתפר וללמוד - היא תמות לבד.

  • 64.

    להשכלה כללית! רוב עובדי הרכבת ובמיוחד העובדים הזמניים הם ליכודניקים.

    הבנתם ?, 20/02/12 11:30

    וזה כולל את חברי וועד העובדים . וגם עובדי הקבלן. אם כך המצב שיתבשלו במיץ של עצמם בייחד עם ביבי והשר כץ ושיוכלו זה את זה ביעילות כליכודניקים דפוקים וחמומי מוח.

  • 63.

    מר עייני אתה מאבד מניות כשאתה תומך במאבק שאין לו אהדה בציבור

    אלף מם, 20/02/12 11:26

    של גוף מושחת ורקוב ששובת כל יומיים שלושה.

  • 62.

    ואתם פועלים כגנבים ביום !!

    דוד, 20/02/12 11:24

    אתם וחברת החשמל והנמלים בראשות עיני, מחזיקים את כולנו בביצים וגונבים אותנו כבר שנים. גונבים את הקדמה והנוחות שלנו בתחבורה, שאפילו עולם שלישי הוא קומפלימנט בשבילה נכון לעשרים השנים האחרונות. גונבים את כספינו היקר גם בעצירת כל מהלך לחיסכון וגם במשכורות המנופחות שלכם.
    אתם לא גנבים. אתם שודדים, לאור היום, בנשק חם!

  • 61.

    כץ זה השר האחרון שאפשר לומר לו כל הכבוד (ל''ת)

    יוני, 20/02/12 11:17

  • 60.

    ליכוד = הפרטה = עובדיי קבלן (ל''ת)

    עדי, 20/02/12 11:10

    • ''עובדי הקבלן'' שיועסקו יהיו ברמה גבוהה יותר וירוויחו יותר מעצלני הרכבת! (ל''ת)

      אבי, 20/02/12 12:41

  • 59.

    שר התחבורה לא יודע לנהוג בקטר? גם הנהגים לא יודעים. הכל ממוחשב. חחח...

    אייל, תל אביב-יפו, 20/02/12 11:06

    נהגי הקטרים יושבים בקטר על מנת להוות גורם אנושי למקרה חרום חמור שדורש עקיפת המערכת הממוחשבת במקרה של תקלה טכנית. אל תבלבלו את המוח על הידע הדרוש לנהוג בקטר. מערכת ממוחשבת קובעת את מהירות הנסיעה ואת עצירת הרכבת בתחנות ובהתאם לאיתותים אלקטרוניים שונים. הנהג סתם יושב שם, שיהיה.

    אם כבר מדברים על מה אנשים כאלו ואחרים יודעים או לא יודעים, נזכיר את העובדה שהיתה זו חוסר מקצועיות ורשלנות פושעת מצד החאפרים חדלי האישים שאמורים לדעת איך לתחזק את הרכבת, שגרמה להריגתם של נוסעים תמימים בתאונת השריפה לפני זמן מה. יפה לדרוש ''רכבת ציבורית'' אבל לצורך כך דרושים מכונאים מוסמכים בעלי מנת משכל גבוהה מספיק כדי להיות מסוגלים להבין את המקצוע שלהם. ברכבת ישראל אין כיום כאלו, או מעט מאוד כאלו אם בכלל. העבודה המאורגנת הפתטית שקיימת כיום ברכבת ישראל לא מסוגלת לבצע את משימת התחזוקה המוטלת עליה, עד כדי כך שחיי אדם נמצאים בסכנה עקב כך. אלה שזה לא מונע מהחזירים החצופים האלו לדרוש אחריות על ציוד חדש, כאשר הם לא מבינים בכלל בציוד הקיים.

    • גדול, (ל''ת)

      צ'ימפנזי, 20/02/12 12:33

  • 58.

    לכל המתלהמים: אתם לא שמים לב, והשר צוחק עליכם!

    יצחק, 20/02/12 11:02

    הנהלת הרכבת החליטה להוציא את האחזקה של קרונות מתוצרת בומברדייה לחברה המייצרת. לא שאלתם את עצמכם: האם יש לרכבת רק קרונות מתוצרת החברה הזאת? ומי יתחזק את הקרונות של החברות האחרות? חוץ מזה: לחברת בומברדייה אין בתי מלאכה ואין עובדים בארץ! מי ואיפה יבוצעו העבודות?
    האם חברת ''אל על'' מתחזקת את מטוסיה על ידי חברת בואינג? האם אגד מתחזקת את האוטובוסים, או שהאחזקה מבוצעת על ידי היצרנים?
    הכעס של הציבור על עובדי הרכבת מוצדק ברובו, אבל הממשלה מנצלת את הזעם כדי להצדיק הפרטה זוחלת. תיזהרו מהממשלה, כי אם לא - יהיה מאוחר מדי.

    • אני מפחד לנסוע ברכבת בגלל העובדים שלה

      משה, 20/02/12 12:44

      לצערי ישנן הרבה תקלות ברכבת ישראל , עדיף שהחברה שבונה את הרכבת ,היא תבצע את התחזוקה בה

  • 57.

    גילה

    משה, 20/02/12 11:01

    אינני גזעני, אני אף קרוב למוצאה של גליה אדרעי
    היא מתנהגת כמו פרחה מהשוק עם עדת העבריינים שאופפת אותה

    • אתה צודק בהחלט. (ל''ת)

      cinege, 20/02/12 12:36

    • הוצאת לי את המילים מהפה (ל''ת)

      ירון, 20/02/12 12:45

  • 56.

    העם רוצה רכבת שלא מתקלקלת כל שני וחמישי

    נוסע ברכבת, 20/02/12 10:57

    עובדי התחזוקה של הרכבת הראו שהם לא מסוגלים לתחזק את הרכבת כמו שצריך. אז אין ברירה אלא להביא אנשי תחזוקה מחו''ל.
    ושגילה אדרעי תפסיק להחזיק את הרכבת בת-ערובה. הרכבת לא שייכת לה - היא שייכת לנו, אזרחי מדינת ישראל.

  • 55.

    אדוני הנהג - שר לא צריך לדעת לנהוג בקטר, את כן ואתה לא יודע... (ל''ת)

    אגרת לגנבים ביום ובלילה, 20/02/12 10:56

  • 54.

    ועד

    פרץ מרדכי, 20/02/12 10:53

    די די נמאסתם עברתם את הגבול לכו שחררו אותנו מנוכחותכם

  • 53.

    כנסו דחוף!!!!!!!!!! חשוב!!!!!!!!!!!

    יפית, 20/02/12 10:51

    יש אתר שחברות הביטוח וקופות הגמל לא היו רוצים שתגלו, יש שם מערכת לבדיקה של כספים אבודים, זה נמצא באתר של חברת איילי (נדמה לי), תחפשו בגוגל משהו כמו החברה הארצית לאיתור זכויות
    הפאק היחידי שם זה שצריך לשלם בדר''כ 49 ש''ח למי שרוצה לעשות בדיקה מקיפה
    בכל מקרה שווה להיכנס!!!!

  • 52.

    לא ידעתי שמרלין מנסון הוא ראש וועד העובדים של הרכבת (ל''ת)

    אריה, 20/02/12 10:45

  • 51.

    קצה נפשי

    דורון, 20/02/12 10:42

    קצה נפשי מהתנהגות בהמית. אני באופיי מאוד סוציאלי, אולם במאבק הזה אני בעד השר כ''ץ.
    ההתנהגות הוולגרית, הבהמית,המקוממת מצד עובדי הרכבת כפי שהם מיוצגים ע''י יושבת הראש שלה, ראויה לתגובה הולמת של הממשלה בדמות סגירת הרכבת. פרוקה כחברה פעילה ופתיחתה בתנאים אשר ישרתו את הציבור ולא רק את העובדים.
    טוב תעשי, גברת נכבדה, אם תשמעי קצת לרחשי הציבור.
    מאסנו בהתנהגותך.
    גרמת לנו לשנוא את כל מה שקשור בעובדי הרכבת.
    מגיע לעובדים (המסורים?) ייצוג הולם יותר.

  • 50.

    המדינה מעוניינת בעובדי קבלן!!!!

    מדינת עבדים, 20/02/12 10:42

    נוח להסתדרות ולממשלה שיש עבדים במדינה, עובדים בשכר מינימום גם עובדים במגזר הציבורי ה''מאורגן'' אעלק! רוצים למנוע מאיתנו את היכולת להתאגד, כנראה שיש סיבה טובה ולשר יש מניעים לא נקיים, מישהו גוזר קופונים, שווה בדיקה! ושלא יעבדו עליכם!!!!!!!

    • עובדי קבלן זה חיובי כל עוד יש תנאים סוצייאליים.

      אלי, 20/02/12 12:00

      אין מה לעשות.
      שכר מינימום הוא שכר שאותו מרוויחים האנשים שמרוויחים פחות באוכלוסייה, אחרת זה לא היה שכר מינימום אלא שכר מתחת למינימום....

      כמובן - תנאי עבדות זה דבר שלא ייתכן, ולכן צריך שיהיה להם פנסיה, זכויות מחלה וכו' מטעם החברה הקבלנית עצמה.

  • 49.

    גילה את לא יודעת להיות בן אדם. את בטלנית ופרזיטית.

    אחד 1, 20/02/12 10:42

    חבל שמשרד התחבורה חתם בניגוד להחלטת בית המשפט אבל לא מאוחר מדי. בכל מקרה הועד לא יכול למנוע חתימה.
    אבל על המשרד לסגור את החברה הכושלת והמסוכנת הזו ויפה שעה אחת קודם.

  • 48.

    חמור צולע עיור ומת לא הייתי נותן לה לטפל בו.. הביתה פה גדול... (ל''ת)

    אהרן, 20/02/12 10:38

  • 47.

    מצטער, לא יכול לראות את הפרצוף שלה יותר. (ל''ת)

    ישראלי, 20/02/12 10:37

  • 46.

    מרוויחים 18 אלף בחודש ועוד שובתים (ל''ת)

    אבי-מתנגד למחאה, 20/02/12 10:37

  • 45.

    תראו כמה מפגינים - יש מקום לקצץ בכח אדם הבטלן (ל''ת)

    אבי - מתנגד למחאה, 20/02/12 10:36

  • 44.

    די! אי אפשר לפתוח את הבוקר עם פרצוף כזה,תנו לה את הקטר (ל''ת)

    שולי, 20/02/12 10:34

  • 43.

    עוד מעט וגילה אדרעי האדם השנוא במדינה- אפילו יותר מאילנה דיין

    בת יער, 20/02/12 10:34

    כול הכוכב נולד זה זבל- צריך לעשות משאל והצבעות סמס לאדם השנוא במדינה.

  • 42.

    איזו אשה אטרקטיבית

    רוברטו, 20/02/12 10:34

    וגם אישיות נעימה. בר רפאלי, מאחורייך

  • 41.

    ועד העובדים עושה לעצמו נזק עצום שממשיכים לתת לפראחה הזאת לייצג אותם (ל''ת)

    ניצן, 20/02/12 10:33

  • 40.

    אדרעי נראית כמו חייזר בתמונה (ל''ת)

    פוטושופ חובה, 20/02/12 10:32

  • 39.

    היום נדע אם יש לנו שופטים בישראל או בובות. לא רוצים רקבת

    פישלזון, 20/02/12 10:30

    רוצ

  • 38.

    עובדי הרכבת

    אבס, 20/02/12 10:28

    התנהלות עובדי הרכבת מסבירה בדיוק למה הנהלת הרכבת חייבת לקחת קבלן לשרותי התחזוקה של הרכבת
    מצב התחזוקה של הרכבת על הפנים ועובדי התחזוקה נכשלים פעם אחר פעם בתחזוק הרכבת
    הנושא פשוט גדול עליהם.
    בנוסף ההתנהלות הבריונית של ועד העובדים עם העובדים מחייבים לפרק את החברה ולהקימה על בסיס יותר בריא

  • 37.

    יש מרוקאים= יש אלימות, גסות, שביתות, פשע, בכיינות, בערות, שחיתות.... (ל''ת)

    כרגיל במקומותינו, 20/02/12 10:28

  • 36.

    אם היא כתבה את המכתב אני נעל!!!

    איתן, 20/02/12 10:28

    מכתב לעובדים עבר הגהה, שינויים ומעבר עורכי דין.
    אין שום סיכוי שהעילגת הזאת כתבה את המשפט:
    ''חשיבותה של רכבת ארצית ומורכבות הפעלתה, לצד קיומם של יחסי עבודה קיבוציים, הם ביסוד ההבנה, שכל פתרון חייב להיות בהסכמה''.
    שום סיכוי!
    לא להתלהם עלאק...

  • 35.

    כל השלטים נראים אותו דבר (ל''ת)

    עמרי, 20/02/12 10:27

  • 34.

    אולי אתם צודקים

    אס לוינסון, 20/02/12 10:24

    אני בטוחה שיש הרבה בזעקתכם, מאידך אתם נראים או נשמעים כמו שוק!!!
    תתחילו להתנהל כמו ועד מכובד אשר מכבד את עובדיו ראשית,אתם עושים לעצמכם נזק שיתכן ויהיה בלתי הפיך!!קודם כל לכם ואח''כ לנו ציבור הנוסעים שקמים יותר מוקדם רק לראות עם אתם עובדים בכלל.מהכתבה ששודרה בסופ''ש היחיד מתוך ועדרכם שדיבר וענה דברים אם טעם היה שחר הלל והעובדה שאת שמו זוכרים ולא בגלל צעקותיו!!!!תגייסו אותנו לטובתכם כי כרגע אנחנו ממש לא!!!!!!

  • 33.

    תחשבו מה יקרה אם וכאשר

    י, 20/02/12 10:22

    רשת המסילות תוכפל ותסתעף לכל הארץ. כוחה של גילה יוכפל פי כמה. גם היום יש בידיה שאלטר . אבל כשהרכבת תגיע לאילת לירושלים לגליל ולגולן ועוד, הרי שזה תסריט אימים. תראו מה קרה כשפתחט תחנות חדשות בחולון, תראו מה קרה כשדואגים לנו וקונים קטרים חדשים. כל צמיחה מתורגמת על ידי הועד מידית למנוף לחצים פראיים.

  • 32.

    נמאס כבר !!!

    ענת, 20/02/12 10:20

    אני נוסעת ברכבת, משלמת עבור כרטיס חופשי חודשי מראש. זה כסף שאני מייעדת מראש עברו הנסיעה. אין לי עודף כסף להוציא עכשיו על נסיעה באוטובוס כשהחוליגנים האלו שובתים !!!!
    או שיחזירו לנו את הכסף ויתנו לנו לבחור במה לנסוע. נכון , זה יהיה קשה לנסוע באוטובוס, אבל אם אדע מראש שאני לא יכולה לסמוך על
    הרכבת, אני אבחר בכלי תחבורה אחר !!!
    לא מוכנה להיות בת ערובה של האנשים האלו !!!!

  • 31.

    כל הכבוד לשר

    טימור אתי, 20/02/12 10:19

    כבר זמן רב אני מצפה לתגובה שכזו של השר.מספיק עם השביתות והשליטה של וועדי העובדים. יש הנהלה והיא שתקבע פשוט א אפשר להביט בחוצפה של הגב'גילה אדרעי היא הראשונה שצריכה ללכת הביתה .השר נוהג כו תמיד באסרטיביות ישר כוח.

    • שר התחבורה

      עוז, 20/02/12 10:47

      כל הכבוד , ישר כח , סוף סוף יש מי שמראה לעובדים שמשביתים את המדינה את הדלת החוצה !!!!

      • וכל הכבוד לשר!!!!!!!! (ל''ת)

        אלי, 20/02/12 12:01

    • תפקיד השר לדאוג לנוסעים ולא לגילה אדרי וחבריה הבטלנים והסחטנים! (ל''ת)

      איציק, 20/02/12 11:27

    • נכון!! כך פועלים לטובת הציבור ולא לטובת קבוצת נהנתנים!! (ל''ת)

      יובל, 20/02/12 12:01

  • 30.

    גילה - גם את לא יודעת

    אבו עלי, 20/02/12 10:19

    גילה - גם את לא יודעת לנהוג או לטפל בקטר ואת עובדת ברכבת ישראל , הייתי שמח לדעת מה את כן יודעת לעשות חוץ מלקלקל מוצר טוב, אל איזה עבודה מאורגנת את מדברת , אף אחד מעובדי הרכבת לא עובד ולא יודע לעבוד, במקרה הטוב הם באים לעבודה , את לא יכולה לעבוד על כולם כל הזמן , לא כל האזרחים הם מטומטמים וחסרי השכלה כמו העובדים שלך ...

    • אבל היא נורא יפה ומנומסת .... (ל''ת)

      אסף, 20/02/12 11:24

    • כל כך נכון (ל''ת)

      כל כך נכון, 20/02/12 11:34

  • 29.

    העם דורש רכבת שעובדת. נקודה.

    ארז, 20/02/12 10:17

    העם לא רוצה רכבת ששובתת כל שני וחמישי כי הועד יכול. העם לא רוצה רכבת שכשהיא כבר לא שובתת, היא מתקלקלת.
    הועד הנוכחי הוכיח שאין לו מעצורים ועכבות, הוא מוכן להילחם עד חורמה - אבל הוא לא מוכן שהרכבת תעשה את עבודתה, כלומר: לשרת את הציבור.
    הצעד המינימלי שיש לעשות הוא לפזר את הועד ולהרכיב אחד חדש, שיודע את מקומו ואת מגבלות כוחו.

  • 28.

    לכתבים תכתבו בצורה פשוטה יותר עובדי קבלן ולא ''מיקור חוץ''

    שלומי, 20/02/12 10:17

    השימוש במילה מיקור חוץ(אאוטסורסינג) מטעה את רוב הציבור במדינה. שכן רובם אינם מכירים את המילה מיקור חוץ ולמעשה יש פה הטעיה של הציבור. המילה נשנעת אולי יפה, אבל משמעותה היא אכזרית מבחנת העובדים שכן משמעה, הוא העברת העבודה לקבלני כח אדם , כלומר עובדי קבלן ללא זכויות, ובמקרה שלנו החלשת עובדי הרכבת כיום עלך ידי העברת עבודותל לקבלני כח אדם מחוץ לארץ.

    • בולשיט!!!!

      ארנב, 20/02/12 10:24

      אתה מקשקש שטויות! חבילת תחזוקה מהחברה שיצרה את הרכבות היא עשרות מונים יותר טובה ובטיחותית מהרמה המקצועית אותה מכירים עובדי רקבת ישראל!

    • אל תבלבל את המוח בדמגוגיה

      זבלן, 20/02/12 10:29

      זכויות עובדים יש לכולכם.
      מי שלא דואג לזכויות זה אתה .
      הממשלה בעזרת ההסתדרות לא מפקחת על שמירת החוק. רק בעזרתכם מנצלים עובדים

    • גם מי שלא ''עובד'' רכבת זכאי לעבודה

      תפסיק להתחסד, 20/02/12 10:33

      מה גם ש''עובדי'' הרכבת הוכיחו בבר שהם בטלנים, אלימים ובלתי אמינים.

    • טעית ואתה מטעה

      דורון, 20/02/12 10:46

      ה''אאוטסורסינג'' אינו העברת העבודה לעובדי קבלן.
      המונח הוא העברת העבודה לקבלן חיצוני.
      זה יכול להיות כל גוף אחר שאינו עובדי הרכבת.
      הרי כמעט כל חברה מבצעת חלק מהעבודות/שרותים אצל קבלני משנה.
      חבל שאתה מטעה.

    • קישקוש בלבוש ואפילו חירטוש במסווה פסאודו אינטליגנטי

      אבי, 20/02/12 11:17

      צה''ל מתחזק מטוסים בתעשיה האווירית, זה הוצאת עבודה לעובדי קבלן ללא זכויות??
      חברת תעבורה מתחזקת את צי המשאיות במוסך כלשהו, אז היא מנצלת עובדי קבלן ללא זכויות?
      כשבתי חולים מתחזקים ציוד רפואי מתקדם ע''י שרות של החברה שיצרה את הציוד, זה ניצול עובדי קבלן??

      אתה פשוט זבלן קשקשן!!

    • מעבירים עבודה לחברה קבלנית מה קשור עובדי קבלן?אולי עובדיה קבועים? (ל''ת)

      או מליונרים?, 20/02/12 11:29

    • האמת על עובדי קבלן

      מממ, 20/02/12 12:01

      על יוון שמעתה??
      בסוף,בגלל הוועדים, כולנו נהיה מובטלים או עובדי קבלן
      חוץ מזה מי אמר לך שלעובדי קבלן אין זכויות??

  • 27.

    ועובדי הרכבת יודעים לנהוג/לתחזק אותה?

    ההסטוריה, 20/02/12 10:17

    מה כל התאונות/תקלות שהפכו לשגרה כמעט יום יומית קורות מעצמן?

  • 26.

    העם דורש רכבת יעילה! ולהלהן התנאים

    קול העם, 20/02/12 10:15

    1)מתוחזקת טיפ טופ - מושבים נקיים ועוד
    2)שעומדת בזמנים
    3) לא עמוסה
    4) בטיחותית
    5) מהירה
    6)רכבת לפריפריה
    7) כזו שהקרנות לא נשרפים

    ואת זה אי אפשר להשיג כל עוד הרקבת קיימת וכדי להפוך את רכבת ישראל לרכבת שעובדיה מכבדים את לקוחותיה יש להפוך את הרכבת לרכבת של העם ולא של ארדעי וחבורתה

  • 25.

    אנשי הרכבת אחראים למותם של 13 אנשים

    דן , תל אביב, 20/02/12 10:14

    וובמקום להיות בכלא הם עושים שביתות

  • 24.

    זרע הפורענות נזרע בשנות השישים 'העליזות' עת יהושע פרץ מאשדוד שימש יו'ר

    משה בודק, 20/02/12 10:12

    ועדי העובדים של כל הנמלים, וכל עת שעלה הרצון מלפניו השבית את הנמלים. ממנו למדה אדרעי כיצד מבזים בתי דין לעבוד.ה זכורני כיצד הוא וחבר מרעיו הגיעו לבית הדי ועשו ממנו חוכא וטלולא. בגללו התפטר מתפקידו יו'ר הנמלים חיים לסקוב אחד האנשים הישרים במדינה.

    • והמשותף לכולם: מרוקאים. (ל''ת)

      עובדות, 20/02/12 10:34

  • 23.

    למה את יודעת ??

    עמי, 20/02/12 10:09

    הוא לא אמור לדעת...אבל זה בטח משל על יכולתו כשר...ועל זה נאמר טול קורה מבין עינייך ...את לדעתי הבלתי נחשבת לא יודעת לנהוג בכלל.את מבזה את כל מה שהרבה אנשים טובים נלחמו עליו במשך עשרות שנים,עד כדי כך שמצאתי את עצמי מתגעגע לירוחם משל ואו ישראל קיסר,ותאמיני לי ,לא התגעגעתי אליהם מעולם....

  • 22.

    אדרעי - עבד כי ימלוך (ל''ת)

    אפי, 20/02/12 10:07

    • אפי, אתה גזען עלוב (ל''ת)

      יעקב, 20/02/12 10:48

  • 21.

    גילה- אתם ורק אתם הורסים את העבודה המאורגת

    שי, 20/02/12 10:07

    אתם בושה ומוכיחים לכולם כמה וועד חזק ולא חכם גורם נזק למי שהוא מתיימר לייצגו

  • 20.

    הבאתם את זה על עצמכם. הוכחתם התנהגות חסרת אחריות ומיקצועיות (ל''ת)

    אני, 20/02/12 10:06

  • 19.

    ללאאא, אאאת!! (ל''ת)

    מיטל מעתוק, 20/02/12 10:05

  • 18.

    אסור לוועד הרכבת להישבר - שימשיכו כך, כל הכבוד......

    שלומי, 20/02/12 10:05

    ישראל כץ חושב שהוא איזה בריון שכונתי שמנסה לכופף את וועד הרכבת ולמעשי את עובדי הרכבת.
    הסיפור הוא הרבה יותר גדול. כץ מנסה למעשה להפריט את הרכבת בצורה כביכול שזה בהבאת מומחים לתיקון הרכבת, אך למעשה הןא רוצה להפוך את עובדי הרבכבת לעובדי קבלן.
    כך בהעלת אחוז העובדים שיהיו באמצעות עובדי קבלן, הרי מספר העובדים האחרים יפחת בהדרגה, ובצורה זו הוא ישבור אותם.
    אסור לוועד העובדים ולמעשה לעובדים עצמם ולהסתדרות בתוכם להסכים למהלך כזה ואפילו במחיר השבת הרכבת לתקופה ארוכה.
    אני חושב שהציבור צריך להבין זאת. שכן כעת זה עניין הרכבת אבל אם זה יצליח חס וחלילה זה יתן תאבון לשרים לעשות זאת בעוד ענפים.
    האבסורד הוא שאנו הציבור שבחרנו ליכוד חוטפים על הראש בכל מיני צורות באמצעות ההפרטות ובחברות כח האדם.
    הגיע הזמן שיהיה שינוי מהותי בהבנת הציבור מי מהמפלגות עובדת להקל עליו ומי מהמפלגות שבמקרה שלנמו כעת היא ש''דופקת''.
    ממשפת ביבי ושריה היא הממשלה הכי לא סוציאלית ועל כן יש לעשות הכל על מנת להחליפה וזאת לטובת אזרחי ישראל שיוכלו קצת לצוף מעל החראה שהממשלות הליכוד הביאו על על ישראל.

    • שלומי שקוף שאתה עובד רקבת

      אמת, 20/02/12 10:27

      אתה שקרן ומנסה לרכך את הדעה הרווחת על עובדי הרכבת, ''עם ישראל וציבור הנוסעים פשוט שונאים אתכם'' אתם נגועים בנפוטיזם נוראי, ממנים בני משפחה לעבודה ללא כל כישורים מקצועיים מתאימים, יושבים בבוקר על קפה בתחנות הרכבת, בא נאמר שבגדול אתם לא אוהבים לעבוד אבל אוהבים לקבל משכורות שמנות.

      נגמרה החגיגה!

      • הרכבת שייכת למדינה ולעם ולא לוועד העובדים. (ל''ת)

        הבהרה חשובה, 20/02/12 11:54

    • הרכבת אינה מתפקדת בגלל העובדים

      ישראלסקי, 20/02/12 11:44

      אם הרכבת הייתה מתפקדת והעובדים היו יודעים למלא את תפקידם, הם היו יכולים לצאת למאבק דרך ההסתדרות והתקשורת כנגד הפרטה.

      מכיוון שהשירות הוא בזבל, אנחנו רוצים הפרטה. אם העובדים רוצים לנהל את הרכבת, שיתחרו בחברת רכבת תחליפית...

    • ישראל כ''ץ מייצג את אזרחי ישראל. עובדי הרקבת את עצמם. (ל''ת)

      אלי, 20/02/12 12:03

  • 17.

    העם דורש קרונות שלא עולים באש (ל''ת)

    העם, 20/02/12 10:04

  • 16.

    בעד השביתה בעד עבודה מארוגנת

    אבי, 20/02/12 10:03

    הרי זוהי יסודה של כל חברה בריאה
    ללא עבודה מאורגנת נהפוך כולנו לעובדי קבלן....

    • העבודה ''המאורגנת'' חייבת עובדי הקבלן כדי שמישהו שאפשר לפטר יעבוד במקומה (ל''ת)

      הפוך, 20/02/12 10:21

    • ביוון יש עבודה מאורגנת ותראו לאן היא הגיעה.. חברה בריאה עאלק... (ל''ת)

      אלי, 20/02/12 12:04

    • חברה בריאה

      אחד שמבין, 20/02/12 12:56

      עבודה מאורגנת היא הדבר הגרוע ביותר שיכול להיות.

      עבודה מאורגנת היא חממה לבטלנים וחדלי אישים.

      רמת התחזוקה של הרכבת כל כך נמוכה שיש למצוא לכך פתרון.

  • 15.

    גם אתם לא יודעים לנהוג ברכבת,הפכתם לרקבת יא רקובים

    קטר קיטר, 20/02/12 10:00

    איזו אישה מחליאה,שנואה ומשניאה את עצמה יותר ויותר.
    מה שמרגיז זה שהם מדברים על העם כאילו מישהו מהעם מסכים עם המחדלים שקורים ברקבת.
    שר התחבורה אמנם לא יודע לנהוג בקטר אבל הנהגים של בומברדיה בטוח יודעים,אני בעד להביא נהגים עד שיכשירו נהגים,עובדים וירפאו את הנגע הזה שנקרא ''רכבת ישראל''.

  • 14.

    השמאל הרע כן, ירד מהפ]סים מזמן הרי אמרנו לכם.! ושההיא לא תרביצ לכצ (ל''ת)

    יעקב ישוע, 20/02/12 09:58

  • 13.

    רקבת ישראל מקרה אבוד. עיני ואדרעי, זרזיר אצל עורב- זוג מאפיונרים

    יערה בק, 20/02/12 09:57

    לסגור את הרכבת לחלוטין ולהתחיל לנסוע באוטובוס, יש גבול לסחטנות. להתחיל לטפל בחבלנים, במאפיונרים של ההסתדרות שהביאה עלינו מפא''י. הטייקונים הם חזירים- לא פחות מהם וועדי העובדים השבעים, הסחטניים, העצלים והמושחתים. גילה אדרעי תת רמה- לראות את הפרצוף שלה הורס לי את הבוקר.

  • 12.

    הוועד הזה ירד מהפסים ונכנס לנו לוורידים! תוקעים את המדינה (ל''ת)

    אחד העם, 20/02/12 09:55

  • 11.

    ואת יודעת לנהוג בקטר גב' אדרעי היפה, העדינה והמנומסת ? (ל''ת)

    אסף, 20/02/12 09:54

  • 10.

    לסגור את הרכבת היום, לתבוע את הועד נזיקין ופלילי (ל''ת)

    רועי, 20/02/12 09:54

  • 9.

    לתושבי ישראל נמאס מרכבת פרימטיבית כמו באוגנדה

    יגאל, 20/02/12 09:50

    שום שביתה לא תועיל. צריך לםרק את הכל ולהתחיל מהתחלה.

  • 8.

    לרסק את המאפייה הנפוטיסטית של הרכבת גם במחיר סגירה מוחלטת (ל''ת)

    אבי, 20/02/12 09:46

  • 7.

    לסגור את הרכבת, להעיף את העובדים ולהתחיל גיוס חדש וכמובן ...

    צדק חברתי, 20/02/12 09:46

    לא לגייס עובדים שהיו קודם ברכבת.
    הרמה המקצועית של העובדים הקיימים היא מתחת לכל ביקורת והם עוד רוצים לתחזק את המערכת החדשה ??!!

    • איזה צדק - עובדי חברת כח אדם - שלומיאל קטן

      סטודנט, 20/02/12 10:13

      לך תלמד קצת

      • רגע, בגלל שלמדת את מרקס באוניברסיטה אתה חכם יותר? (ל''ת)

        אלי, 20/02/12 12:05

  • 6.

    למראה פרצופו האינטלגנטי / אינטלקטואלי של עייני ולמשמע המרגליות היוצאו

    ריטה, 20/02/12 09:44

    למראה פרצופו האינטלגנטי / אינטלקטואלי של עייני ולמשמע המרגליות היוצאות מפיו, דיינו

  • 5.

    לא יכול לראות אותה כבר

    חניה בתל-אביב, 20/02/12 09:41

    אחרי הכתבה עליה שהייתה בחדשות עוד יותר נגעלתי מהטיפוס.
    ניסתה ליצור אמפטיה אבל יצרה בדיוק ההפך.

    טוענת שקרובי משפחה ברכבת זה בסדר כי הבת של רמי קליינשטיין בלהקה צבאית.
    הרבה ילדים של זמרים לא התקבלו ללהקה צבאית ובנוסף מעטים אלו שמסוגלים לשיר או לנגן יפה.
    לעשות מה שעובדי הרכבת עושים כל אחד יכול, ואף כנראה טוב יותר.

  • 4.

    בושה שהיא עדין לצידך,פרצופה של המדינה (ל''ת)

    שולי, 20/02/12 09:32

  • 3.

    בריונים נמאסתם !!!!! צאו לנו מהפסים. (ל''ת)

    אבי.ש, 20/02/12 09:32

  • 2.

    להמשיך עם הצדק החברתי!!להמשיך ולקרוא כולם!לא לוותר!!!!!!!!!!!!!

    אלי, 20/02/12 09:31

    לפני שבועיים נתקלתי בסיפור הזוי!! מאז אני לא מפסיק להפיץ!! במדינת ישראל קיימים מעל 15 מיליארד שקל! של אזרחי המדינה שבכלל לא מודעים. לצערנו מעל 30% נפטרים,אבל חלקם הגדול בחיים. אנשים שלא מודעים לכסף שהופרש להם מהמשכורת לחברות ביטוח,קופות גמל,מלוות מדינה ושאר גופים. לאף גורם אין שום אינטרסט לספר לנו על רשימה של מעל 200000 אזרחים שיש להם כסף(במקרה הנורא גם נכס) שלא מודעים אליו,ועלתה לאויר לפני כחצי שנה. להכנס כולם לגוגל וללחוץ: החברה הארצית לאיתור ומימוש זכויות ונכסים. תקישו את שמכם,אבא,אמא,דודים,הכל!!! הכבעיה המטרידה באתר זה שיש לם סיכוי על פי שם המשפחה או שסתם אתם מעוניינים לאתר כסף שאולי יש לכם,אתם נאלצים לשלם 47 ש''ח אגרה!בדקתי..בכל מקרה אני מאחל בהצלחה מכל הלב לכולם!!! לא לוותר!

    • שהקשישים יבדקו בחברת דיקלה לגבי זכאות של קצבת סיעוד(חובה להיכנס)

      שלומי, 20/02/12 10:11

      כל מי שחבר בקופת החולים הכללית ומשלם על כרטיס ''זהב'' או פלטינום הרי שבמקביל הוא משלם גם ביטוח סיעודי למקרה של חס וחלילה שיהיה סיעודי אם בגיל צעיר ואם לעת זקנה.
      הרבה מאוד קשישים ואפילו צעירים לא מודעים לכך, ולמעשה גם כשהם זכאים הם אינם מודעים לזכותך זאת ולמעשהנ הכסף נשאר בחברות הביטוח כמו דיקלה ומשמש שם לחלוקת משכורות גבוהו ודיבידנדים.
      כעמו כן החברה עצמה אינה דואגת לשלוח שבדרך כלל בגיל זה רוב האנשים הופכים לסיעודיים.
      הציבור צריך לבדוק זאת, כמו הילדים של הורים כאלו ואף הורים לילדים צעירים או מתבגרים שהפכו לסיעודיים בגלל כל מיני סיבפות ולפנות לחברת הביטוח על מנת לקבוע את זכאותם לקצבה סיעודי שיכולה להגיע לאלפי שקלים בחודש.

      • דקלה בטוח סיעודי

        אבס, 20/02/12 10:37

        לא דובים ולא יער
        יותר מזה גם בעל פוליסה סיעודית שמנסה לגבות מדיקלה את המגיע אם הפך לסיעודי נתקל
        בהתנהלות בריונית שמחפסת מתחת האדמה למה לא לשלם
        בעיקר מחפשים מחלות שהיו למבוטח והוא לא דיווח לדקלה כאשר הצטרף לביטוח הסיעודי
        מדובר על חוסר דווח בתום לב מלא
        החברה מסתמכת על כך שהמבוטחים לא יתבעו אותם בבית המשפט
        הם לא משלמים בכלל או במקרה הטוב משלמים חלק קטן מהביטוח

  • 1.

    עיני- פטרון הועדים החזקים=נגד הצרכנים והעובדים הרגילים (ל''ת)

    א.לוי, 20/02/12 09:30