• 16.

    תבדוק מה קרה באנגליה

    אדר, 20/02/12 06:43

    תבדוק מה קרה באנגליה כשהפריטו את הרכבת - שני דברים: המחירים עלו באופן דרמטי והבטחיחות צנחה באופן דרמטי עד שהמדינה לקחה את נושא התחזוקה בחזרה. כאן זה לא יקרה שהמדינה תפקיע בחזרה...

  • 15.

    קפצנו שנות אור מקדימה ונטשנו את בולסת הפלאפל (ל''ת)

    שמחה!, 19/02/12 23:52

  • 14.

    מה שיקרה עכשיו זה שהבבונה מהועד תצה שוב מהכלוב ותתחיל לנבוח ולנשוך (ל''ת)

    חובה להוריד את הועד מהפסים, 19/02/12 20:20

  • 13.

    אדוני השר \\הנהלת הרכבת אני מצדיע לכם בטיחות הנוסעים מעל הכל!!! (ל''ת)

    גרוסמן, 19/02/12 20:19

  • 12.

    הנהלת הרכבת

    בוזי, 19/02/12 20:18

    רק ככה מתנהלים דיונים במדינה צריך לאיים על החברות . שר התחבורה יישר כח. זה אומר שההיסתדרות יכולה...עכשיו נראה אם שר התשתיות ינהג כך לגבי חברת החשמל. צריך לשים סוף לכל הסחטנים במדינה.

  • 11.

    רכבת ישראל שיהיה לכם בהצלחה

    אלי, 19/02/12 20:17

    אחרי השביתה הפראית של הוועד שבוע שעבר אני לא מוכן לקבל עוד בהבנה שום שביתה של וועד עובדי רכבת ישראל

    ולא אני לא מהנהלת רכבת ישראל אני עובד בחברת תקשורת שנוסע לעבודה ברכבת אך סובל לצערי מהשביתות של הוועד המופרע

  • 10.

    מי השבית בתאונות שני קטרים השנה ? עובדי הרכבת. יקירי הועד (ל''ת)

    ציניקן, 19/02/12 20:10

  • 9.

    ועד הרכבת לא שם קצוץ על עובדי הקבלן ברכבת !

    ציניקן, 19/02/12 20:09

    מאות עובדי קבלן עובדים ברכבת. בקופות, בשמירה ובנקיון. האם זה מזיז לועד ? האם זה מזיז לעיני ? לא.

  • 8.

    זה לא עניינם של העובדים, אלא עניין ניהולי טהור !

    חיים, 19/02/12 20:06

    זכותה של כל חברה או גוף, במקרה זה רכבת ישראל, להגדיר לעצמו מה הן יעדו ומשימותיו.

    למשל: זכותה של חברת פלאפון לקבוע איזה שרותים היא מספקת: טלפוניה בלבד, אינטרנט, טלוויזיה, אספקת מים מינרליים לבית הלקוח. זה לא עניין של העובדים !
    וזכותה של כל חברה לקבוע איזה שרותים תקנה מבחוץ, ואיזה תבצע בעצמה. למשל: תיקון טלפונים, ייצור טלפונים, התקנת אנטנטת וכדומה. זה לא עניין של העובדים!

    זה לגיטימי שהעובדים ייאבקו על תנאי העבודה שלהם. הם לא יכולים ואסור שיקרה שהם נאבקים כדי לשפר את כוחם. ''מאבקי כח''. לא בשביל זה יש וועד עובדים.

    ישראל כץ: נראה שהסל מלא פירות רקובים והמאבק המתמשך של וועד העובדים המיליטנטי - ייקר יותר מאשר פרוק רכבת ישראל וארגונה מחדש. או אז אפשר יהיה להתחיל מהתחלה.
    יש לכך גם משמעות מרחיקת לכת: אולי הציבור ימצא דרך להיפטר מהפרזיטים בנמלים ובחברת החשמל

    חיים

    • זו לא חברה פרטית, זה מונופול ממשלתית.

      שפוי, 20/02/12 08:38

      אתה באמת לא יודע מה יקרה?
      יתחילו לגבות יותר ויותר כסף, על שירות שילך ויפחת,
      עובדי הקבלן יקבלו שכר מינמום, וטייקון כלשהו ירוויח מיליארדים, על חשבון תשתית שעליה שילם משלם המיסים, ועל חשבון הבטיחות והשירות.

  • 7.

    מריח כמו תרגיל מבית מדרשם של יוגב את ביבי.

    אנג'ל, 19/02/12 19:44

    אפשר לחשוב שקשה להכשיר את עובדי הרכבת

  • 6.

    צריך להפריט את כל הרכבת וליצור תחרות אמיתית. (ל''ת)

    לא רק מיקור חוץ לתחזוקה., 19/02/12 19:41

  • 5.

    לכו הביתה כל הפועלים . עם ההסתדרות . (ל''ת)

    הביתה, 19/02/12 19:37

  • 4.

    מזל טוב וסימן טוב היה לנו . (ל''ת)

    אריה, 19/02/12 19:36

  • 3.

    כותרת שיקרית! לא מיקור חוץ - אלא תחזוקה על ידי יצרן! (ל''ת)

    נמאס משמאל הנצלני!, 19/02/12 19:36

  • 2.

    לסגור את הרכבת ולהקים חברה ציבורית נקיה ויעילה במקומה

    גיל, 19/02/12 19:36

    במצב הקיים, עם הזבל שעובד שם אף אחד לא יכול להציל את הרכבת

  • 1.

    כל הכבוד! שלב הבא - סילוק ועד העובדים! (ל''ת)

    Dp, Israel, 19/02/12 19:33