לפני כחודשיים - שלוש רכשתי 6 זוגות של תחתוני פיקס רילקס לגבר ,הבד מורכב מכותנה ומודול , שזה לפי טענת החברה הבד הטוב ביותר ,
לאחר כ- 3-4 כביסות הבד נהיה סמרטוט , התחילו גילגולים בבד ,התחתון איבד את צורתו ,
אציין שכל תחתון עלה לי 55 ש''ח ,
פניתי לשרות הלקוחות של גיבור סברינה המייצרת ומשווקת את פיקס ,
לאחר מס' שיחות טלפון עם נציגי השרות נאמר לי שהם תקינים והם לא רואים בהם בעייה ,
כמו כן נאמר לי שהייצור שלהם הופסק והם נמכרו במכירת חיסול ב- 14.9 , הייתכן ?!
אינני מוכן לפיצוי כספי זה , אלא לתמורה מלאה בעבור כספי או להחליפם בחדשים ,
אציין ש- 3 זוגות חדשים באריזה העברתי לשרות הלקוחות ,
אבל ... החברה מתנערת משרות , מזלזלת ופוגעת בלקוחות, מבקשת מימני קבלות רכישה ,ציינתי שאינני שומר קבלות חודשים אחורה , אמרו לי שאפנה למשביר לצרכן בכדי שיחפשו בעבורי את חשבונית הקניה !
פשוט זילזול ופגיעה בלקוחות החברה !!!
אני אישית יותר לא אקנה כל מוצר של גיבור סברינה ופיקס , וכל אדם שאני מכיר אומר לו על השרות הגרוע ,להתעמת עם הלקוחות ...
לא להאמין ללקוח , גם הלקוח לא יאמין יותר לגיבור סברינה !!!!