• 11.

    רכבת

    רכבת, 16/02/12 08:27

    תאונות הרכבות נגרמות מרשלנות של ההנהלה

  • 10.

    ברכת גילה לשנה החדשה בקבוצתי-אמיתי ללחלוטין

    אביב, 15/02/12 17:56

    Gila Adrei פחחחחח
    נראה אותך מסתדרת שבוע בלי רכבת
    עלק לקוחות
    כמה שמתאמצים לא טוב לכם
    16 hours ago · Unlike · 1

  • 9.

    פרשנות מצוינת. אני מקווה ששני הצדדים יקראו וילמדו. (ל''ת)

    יוסי, 15/02/12 16:40

  • 8.

    רק עובדי קבלן יכולים

    ק, 15/02/12 16:32

    עובדי קבלן היו ממשיכים לעבוד בכל תנאי אז אולי הגיע הזמן לפטר את עובדי הרכבת ולקחת במקומם עובדי קבלן?
    את זה עייני לא רוצה שנדע...

  • 7.

    המחלוקות נפתרו??

    פנדה, 15/02/12 14:09

    בבזק - ההפרטה פתרה את כל המחלוקות, פתאום גילו שאפשר גם לשלם לעובדים שכר הוגן וגם לספק קו טלפון תוך יום במקום תוך שלוש שנים, וגם להוזיל את השיחות לחו''ל בכ-90 אחוז.

    בנמלים - עדיין הציבור הישראלי משלם קנס על סחורה מיובאת בגלל עובדים עצלנים, נפוטיזם ושחיתות. המחלוקות לא נפתרו - ועד העובדים פשוט ניצח במלחמה נגד הציבור.

    חברת חשמל - כנ''ל, למעט תיקונים קלים. ועד העובדים שם הרבה יותר מרוסן כי לעומת רכבת, חשמל זה מוצר שאפילו שופטים בישראל משתמשים בו, ולכן לא יתנו להם לשבות כל כך בקלות.

    גופים ציבוריים אחרים - ממשיכים להתנהל בשלומיאליות, שחיתות, נפוטיזם, והציבור ממשיך לשלם את המחיר. כל גוף שלא מופרט מתנהג ככה.

    הפתרון היחיד לרכבת הוא הפרטה ומסירת העבודה לגוף חיצוני שיזכה במכרז (ובלבד שהמכרז יהיה שקוף והוגן, ולתקופה מוגבלת, כפי שנהוג במדינות רבות בעולם).

  • 6.

    ואולי תכתוב על ההנהלה הכוחנית מבית היוצר של הממונה על התקציבים? (ל''ת)

    כל הכבוד לוועד על הגנה על עבודה מאורגנת, 15/02/12 13:45

    • עבודה מאורגנת = פשע מאורגן

      בני, 15/02/12 16:13

      הוועדים משרתים רק את עצמם - ומדובר בדרך כלל באפסים, לוזרים, וזבל אנושי. העבודה המאורגנת מעודדת במקרה הטוב בינוניות כי אין תמיכה במצוינות ובתחרותיות. בפועל היא רק מעודדת שחיתות, נצלנות, עצלנות, ופגיעה בציבור.

  • 5.

    ועד הרכבת

    יוקי, 15/02/12 13:34

    לועד הרכבת לא הייתה אף פעם אמפטיה בצבור.נקודה.
    כל זה בגלל שכל החוליים של הרכבת,כפי שנתפסים בעיני הלקוחות,קרי הצבור ,נובעים מהועד.
    It takes two to tango
    והנה,ההנהלה יוצאת נקיה.
    זה לא משנה שההנהלה עושה הכל כדי לקבור את הרכבת:
    -העברת התחזוקה לגורם שלישי.למה?כי ככה.
    על עובדי כח אדם כבר דברנו?
    וכי למה שהעובדים לא יחששו לפרנסתם ולא יגנו על עצמם בכל הדרכים האפשריות?
    -''פררורגטיבה'' להורות להסיע קטרים חדשים-למרות שהנהגים לא סיימו את ההשתלמות,וגם למרות שהועד הציע להשתמש בקטרים אחרים.למה? כי ככה.
    ואם כתוצאה מהסעת הקטרים החדשים תהיה תאונה
    רבת נפגעים מי יהיה אחראי?ברור שלא ההנהלה.
    -על המכרז לרכישת קרונות חדשים לא ארחיב.
    זאת דוגמה למופת בהנהלה לא רצינית.
    אני מבסס את הדברים על הכתוב בעתונות,
    ועל כך שהרכבת,למיטב ידיעתי,לא הכחישה או הסבירה.
    -ככל הנראה ההנהלה והוועד לא רואים עין בעין.ההאשמות ההדדיןת הן בלתי סבירות בהיקפן ובתדירותן.
    אלה מםפר דוגמאות
    לכן יש שני פתרונות אפשריים לכל הפלונטר הזה:
    -תווך על ידי גורם חצוני,מוסכם על ההנהלה והוועד.
    -שמוש במומחה יחסי צבור,ליצירת אמפטיה .

  • 4.

    יש לוועד תמיכה מלאה הן מהעובדים והן מהציבור

    שלומי, 15/02/12 13:33

    ההנהלה חושבת שהעובדים הן הפועלים השחורים. רק לשיב לב מי האנשים שנמצאים בהנלה כדי להבין זאת.
    האליטה האשכנזית רוצה לשלוט בשחורים

    • קרא את התגובות לרכבות. רק חברי המאפיה של עובדי הרכבת תומכים

      פנדה, 15/02/12 14:10

      כל הציבור מתנגד לפגיעה השרירותית בו, ולנזק שהיא גורמת למשק, ובעיקר לציבור העובדים החלשים. בטח שהיו''ר הבהמתית שלכם לא תורמת לתדמית.

  • 3.

    הרכבת ועובדיה

    פלטיאל, 15/02/12 13:32

    קצה נפשם של תושבי ישראל ברכבת ובעובדיה.
    טוב יעשה שר התחבורה אם יפטר את כל עובדיה ויעביר את ניהול הרכבת לגוף פרטי, אז כל הבזיונות המתרחשים לצערינו , מידי ביומו ייפסקו והרכבת תעלה על דרך המלך. הייתי בארצות רבות והרכבת במקומות אלו הינה שיא הדיוק ותענוג לנסוע ברכבות אלה, דבר שלא ניתן לומר על רכבת ישראל, שלצערי, יש לכנותה ''רכבת אדרעי גילה'', כי למעשה גברת זו עושה ככל העולה על רוחה ואין פוצה פה ומצפצף.

  • 2.

    איזו אמפתיה?

    עידן, 15/02/12 12:01

    כשאתה תחכה לרקבת שמאחרת חצי שעה באופן קבוע, גם לך לא תהיה אמפתיה לרקבת.

  • 1.

    איזו אמפתיה ואיזו נעליים ?

    אמיר, 15/02/12 11:59

    אני לא יודע איפה חי הכותב. לא הייתה שום אמפתיה להסתדרות בשביתה הכללית המדומה (כי למען האמת לא הרגשתי שום שביתה בכלל ואני עובד מדינה שעבד באופן רגיל כמו כולם במשרד שלי).

    הציבור אינו סובל שביתות לא משנה מה המטרה. עם כל הכבוד לעובדי קבלן והשיפור הצודק לתנאיהם, ברור שעיני לא שבת עבורם אלא עבור עצמו.

    הוועד של הרכבת כבר שנים שנוא על הציבור. עכשיו פשוט רוצים לשלוח אותם לכלא ולפרק את כל הרכבת המושחתת הזאת.