• 21.

    עם ישראל לא צריך את הרכבת יש אוטובוסים ומוניות (ל''ת)

    פקק תנועה , 14/02/12 14:36

  • 20.

    זכויות העובדים עולים על זכויות הנוסעים! כך זה גם בנתב''ג, חברת חשמל וכו (ל''ת)

    ועד העובדים, 14/02/12 11:41

    • כן כן תספרו את זה לעצמכם,

      אורן, 14/02/12 15:41

      זה לא ישנה כלום. בקרוב מאוד מעשיכם יביאו לתמיכה ציבורית מאסיבית בהפרטה או בסגירת הרכבת וארגונה מחדש (ובפיטורי כווווולכם!).

  • 19.

    כדור הארץ

    מוטי קליפורניה, 14/02/12 11:37

    זו חברה ממשלתית ומן הדין שהשכר יהיה בה שווה לכל הדרגים והמקצועות ובהתאם לרווחים.
    נמאס לפרנס ברמות שכר מופקע ובפנסיה מופקעת בגודלה קבוצות של מנהלי משרדים ממשלתיים צמאי דם בעוד שהעובדים בשטח נשחקים בשכרם ובמעמדם.
    רק התאמות שכר בין כל הדרגים בחברות ציבוריות ישביעו את רצוני.
    מנהל שנותן 8 שעות יקבל שכר זהה לנהג קטר ואם לא טוב ההסדר למנהל אז ניקח שני מנהלים אחרים במקומו ונשווה שכר שניהם לזה של נהג הקטר או לזה של מנקה הקרונות.
    זו חברה ממשלתית והחלוקה תהייה שווה.
    בחברות פרטיות לעומתן נטיל מיסוי מדורג על רמות השכר הגבוהות ונעזור בכסף ישירות לאלו המנוצלים על ידם.-חיוך
    -אין עוד מלבדו.

    • נראה שאתה באמת צריך לנחות בחזרה לכדור הארץ... (ל''ת)

      עמית, 14/02/12 15:40

  • 18.

    ביבי, תעשה מה שרייגן עשה ב- 81 !!!!

    וכולם יעריכו את זה מאוד, 14/02/12 11:29

    http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A9%D7%91%D7%99%D7%AA%D7%AA_%D7%A4%D7%A7%D7%97%D7%99_%D7%94%D7%98%D7%99%D7%A1%D7%94_%D7%91%D7%90%D7%A8%D7%A6%D7%95%D7%AA_%D7%94%D7%91%D7%A8%D7%99%D7%AA

  • 17.

    כדור הארץ

    מוטי קליפורניה, 14/02/12 11:18

    אני רוצה שיתנו משכורת זהה לכל עובד ציבור ברכבת או בכל מקום אחר וגם תנאי פנסיה זהים.
    חברות ממשלתיות הנזונות מכספי הציבור שיחזירו את הכסף שהן לוקחות מהציבור בחלוקה שווה וזהה לחלוטין ובהתאם לרוחיות.
    כן צריך להוסיף עובדים חדשים לחברה שיהנו מתנאים אחידים: אלו הילדים שלכם יה חתיכת אהבלים זוגות צעירים שהסכימו לבנות ביתם בישראל וצריך לעזור להם ולא לנצלם כמו עבדים.
    לא צריך להיות הבדל שכר במשכורת המשולמת למנהלי חברה הממשלתית או לשאר העובדים בה במקצועות השונים לא מתאים למנהלים האלה? ניקח מנהלים אחרים!.
    הגיע הזמן שהעובדים ירימו את הראש מהרצפה לא לתת לאף ''אדם'' להמשיך ולדרוך עליו.
    זהו המבחן בין הסכמה לתנאי עבודה מקובלים ומסודרים בחברה מסודרת או הסכמה לרמיסת זכויות העובד במסווה של התיעלות.
    עובדי קבלן? לא בבית ספרנו!!!
    המשיח בדרך
    -אין עוד מלבדו.

  • 16.

    אני מציע משהו נגד עובדי הרכבת תכנסו לראות

    בעל דעה, 14/02/12 11:01

    אני אומר שכל בעלי עסקים ונותני שירות יעשו דבר כזה מי שהוא עובד הרכבת פשוט ישלם יותר עבור שירות כלשהו או שלא ינתן לו שירות בימים מסוימים. לא יתכן להיות שבוי בידי קומץ קיצוני (נשמע מוכר??) בכלל המדינה לא עובדת נכון מול כל עובדי הנתשתיות חשמל נמלים רכבת אוטובוסים וכו'

  • 15.

    אל תוותרו!!

    הידד לעובדי הרכבת!, 14/02/12 10:58

    מגעיל מי שלא תומך בהם.

  • 14.

    ב-ב-ק-ש-ה!! שמישהו כבר ימכור את הרכבת לגורם פרטי!! (ל''ת)

    יוסי, 14/02/12 10:45

  • 13.

    לפטר את כל עובדי הרכבת ולהקים את הרכבת מחדש

    אזרח, 14/02/12 10:29

    לשלוח הביתה את העברינים שעובדים ברכבת לפטר את כולם ללא יוצא מהכלל ולהקים ניהול חדש בלי העבריינים שמנהלים את הרכבת עכשיו

  • 12.

    זה בצדק! על עובדי הרכת להוכיח שהם עושים עבודה משביעת רצון

    אפרים הכהן, 14/02/12 10:08

    ומצפונית ורק לאח מכן אולי הציבור יתממוך בהם. מספיק אם נבדוק כמה כשלים היו עקב תחזוקה קלוקלת, די אם נסתכל אל לכלוך והזנחת הקרונות מבחוץ, שלא נדבר על איחורים ותאונות. יש לסגור את הרכבת, כי שעון שעומד מראה את השעה הנכונה פעמיים ביום, דבר שאי אפשר לומר על הרכבת הזאת. אז מהר לסגור את הרכבת, לשלם לעובדים פיצויים לפי החוק וזה יעלה לנו יותר זול מלהמשיך להיכנע לועד הבריוני הזה.

    • ואתה חושב שזה מה שיהיה טוב.

      כלומר אתה תומך בהפרטת הרכבת, 14/02/12 11:03

      ונדמה לך ולכל האחרים שמי(איזה טייקון או חבר של איזה שר) שיקבל במתנה את הרכבת ישקיע את כל מה שמשרד התחבורה לא השקיע? ועובדים בשכר עבדים יעבדו יותר טוב? איזה מו8טיבציה תהיה להם? וכמה נמוך אתה חושב יכולים לשלם לעובד? אפשר גם לא לשלם לו בכלל. ומצב כזה ממש קרוב אם תושבי המדינה לא יתעוררו. הפרטת הרכבת-לזה חותרת הממשלה. היא מסירה מעצמה על אחריות לעובדים וזכויות אזרחים. ואתה וכל האחרים פה חושבים ברצינות שזה טוב?

      • כן, כי בהייטק (שהחברות בו גם בניהול פרטי) מרוויחים שכר רעב...

        יהודה, 14/02/12 15:43

        העבודה ברכבת היא טכנית מאוד בתחומים רבים ודורשת מיומנות רבה. מי שיכול לעשות אותה יכול גם ללכת לעבוד במקומות אחרים ומכאן שהשכר שישולם לעובדים ותנאיהם יהיו משופרים מאוד ולא ''שכר מינימום'' ושאר דמגוגיות זולות שרפי שכל כמותך מפיצים לכל עבר. וכן, השירות יהיה טוב יותר ולו רק מסיבה אחת פשוטה - לא יהיה שם ועד עובדים!

  • 11.

    בריונים,נמאסתם

    ראובן, 14/02/12 10:03

    אולי שכחתם אבל זו לא רכבת פרטית של הוועד אלא רכבת ישראל,של מדינת ישראל.
    אתם מתנהגים כמו בריונים.
    נמאס מכם.

  • 10.

    גילה אדרעי את מגעילה אותי

    שונא רקבת, 14/02/12 09:51

    את הגוף הזה שנקרא רקבת ישראל צריך לסגור ולהקים מחדש.עם אנשים איכותיים, הכל במכרזים מסודרים, ללא נפוטיזם, עם מקצועיות ובטיחות גבוהה על מנת לשרת את הציבור כמו שצריך.

    • היא פרחה שעלתה לגדולה בעיני עצמה (ל''ת)

      חיפאי, 14/02/12 10:23

  • 9.

    לפטר את כל העובדים , לסגור את הרכבת ולהקימה מחדש

    שמוליק, 14/02/12 09:50

    התנהגות ועד הרכבת היא כבר מעבר לחוצפה.
    עובדים כאלה אינם ראויים שיתחשבו בהם בכלל.
    הרכבת אמורה לשרת את האזרחים ולא להיפך.
    אם המשמעות לשרות טוב , היא מיקור חוץ , אז צריך לבצע מיקור חוץ.
    הבעיה הגדולה של העבודה המאורגנת היא ''קביעות''
    קביעות היא אם כל הצרות .
    כשמקבלים קביעות , מפסיקים לעבוד והופכים לשודדי הקופה הציבורית.
    גילה אדרעי עושה נזק גדול מאוד לעובדי הרכבת בסגנונה והחוצפתה.

  • 8.

    להשבית את הרכבת ולפטר את כל העובדים! (ל''ת)

    ע.הללי, 14/02/12 09:46

  • 7.

    להכניס לכלא את ועד הרכבת. איפה נשמע שהועד מנהל את הרכבת

    יוסי חולון, 14/02/12 09:44

    מי זאת האדרעי שמשביטה את הרכבת על כל שטות.

    יש כאן אנרכיה בצורה הכי גרועה.

    האם הועד יחליט מי יהיה מנהל התחנה ביבנה ?
    מה פתאם. ההנהלה תקבע. כמו בכל מקום מסודר.

    קנו 4 קטרים חדשים ב40 מיליון שקל. שלחו את הנהגים לספרד כדי ללמוד לתפעל אותם.
    אך הועד החליט שזה לא מספיק.

    השתגעתם !!!!!!! רדו מהעץ שטיפסתם !!!!!

    להקים חברה מתחרה לרכבת ישראל שתתפעל את הקו החדש לאילת. וכך יהיה תחרות בריאה.

  • 6.

    צריך להפוך את כל עובדי הרכבת לעובדי קבלן ! (ל''ת)

    דני, 14/02/12 09:29

  • 5.

    לעשות רוויזיה בזכות השביתה

    חיים, 14/02/12 09:25

    לעובדים יש כח גדול מדי.
    למעשה אין כל מניעה שישבתו עד שיוכפל שכרם ועד לסף מחנק כלכלי של הרכבת.
    הם שובתים עכשיו בעיקר כדי להגדיל את כוחם. הם לא מסכימים, למשל, שיוצאו עבודות אל מחוץ לרכבת, ורוצים לתחזק בעצמם כדי לשכור עוד עובדים שיהיו חברים בוועד.

    יש לעשות רוויזיה בזכות השביתה. אין לאפשר מצב שהעובדים הם תובעים, שופטים, ומוציאים לפועל.

  • 4.

    בושה הגילה הזאת, אשה אלימה (ל''ת)

    לילי, 14/02/12 09:16

  • 3.

    כל זה בגלל שנותנים לעארסים ופריחות כח ארגוני

    ערכי ממוצא מזרחי, 14/02/12 09:12

    אסור לתת לעבד/שפחה למלוך!!!!

    • נכון (ל''ת)

      חיפאי, 14/02/12 10:22

  • 2.

    אדרעי ג., תחזירי את הכנופייה לעבודה לאלתר!! מחכה לפיצוי על הבוקר!! (ל''ת)

    דיכטר, 14/02/12 08:50

  • 1.

    סחטנות

    צבי, 14/02/12 08:43

    שר התחבורה צריך לנצל היום את ההזדמנות שעובדי רכבת משביתים את התנועה , לסגור את הרכבת , לפטר את כל העובדים ולקלוט מחדש רק את מי שמוכן לעבוד תחת חוזה אישי ,
    לא ייתכן שועד העובדים יחזיק את המדינה כבן ערובה כאילו שהרכבת היא ירושה של האמא שלהם.