• 11.

    רכבת ללא קטר

    דרומית, 14/02/12 07:02

    להפרטה ! אנשים שנוהגים ללא רחמים ומפירי חוק אין מקומם בעבודה במדינה וועד העובדים מייצג אנארכיה

  • 10.

    הסרת מסך

    510, 13/02/12 15:16

    הגיעה השעה לסגור את הרכבת לתת לכל העובדים מכתבי פיטורים . ולהקים מחדש את רכבת ישראל החדשה עם הכנה טובה ניתן לעבור את תקופת המעבר

  • 9.

    אבל למה מראים את הפרצוף שלה עוד לא אכלתי צהרים (ל''ת)

    שרון, 13/02/12 13:54

  • 8.

    עיני והתקשורת רוצים להגדיל מספר עובדים כאלו

    ., 13/02/12 13:21

    עיני והתקשורת רוצים להגדיל מספר עובדים כאלו

    עובדים עם קביעות, שלא משנה אם הם עובדים או לא המשכורת דופקת.

    עובדים שחשוב להם הקביעות והשכר שלהם , אפילו אם זה בא על חשבון העובדים שאין להם קביעות ובגלל השיבושים שלהם מאבדים את העבודה והשכר שלהם
    אולי צריך לגייס עובדי קבלן שיעבדו כשלעובדים הקבועים לא יתחשק לעבוד

  • 7.

    פני המדינה כמו הפרצוף של גילה אדרעי, והועדים בנמלים

    עצמאי שחוק שלא יודע חופש מהו., 13/02/12 12:50

    רק בחלם ובישראל חבורת פושעים מתמנים לראשי וועדי עובדים המחזיקים את המדינה בבי...גרון, אי אפשר לפטר עובדים כושלים, וחייבים לקבל מקורבים ובני משפחה.

    מתי יקום ראש ממשלה שישבור את ההסתדרות והועדים המושחתים האלה??

  • 6.

    כדברי ז'בוטינסקי - יא, ברעכן

    איצ'לה, 13/02/12 11:56

    כן לשבור אותם פעם אחת ולתמיד - פיטורים מקיר לקיר,להביא עובדים ואנשי רכבות ממזרח אירופה בכל מחיר ולבנות מחדש את כל מערך הרכבת ע''י מכרזים לחברות פרטיות.את ההפקרות הלבנטינית הזו יש להפסיק פעם אחת ולתמיד, אחרת אנחנו בדרך להיות מדינת עולם חמישי.

  • 5.

    שיבושים - הרכבת נמצאת בשיבושים כבר עשר שנים (ל''ת)

    אני, 13/02/12 11:25

  • 4.

    להעיף את כולם הבייתה (ל''ת)

    -, 13/02/12 11:19

  • 3.

    הציבור חייב לפתוח במלחמה נגד האספסוף האפריקאי שהשתלט על הרכבת והנמלים. (ל''ת)

    די כבר, 13/02/12 11:01

  • 2.

    רכבת ישראל

    יאקי, 13/02/12 10:55

    יותר גרועים מחברת החשמל .

  • 1.

    כן, לסגור!

    עומר, 13/02/12 10:41

    לסגור את רכבת ישראל. לפטר את העובדים. להקים גוף חדש שבו לא תינתן ''הזכות'' לשבש לנו את החיים דרך שביתות. אם מדובר בגוף ממשלתי שממומן בכספי המיסים שלנו לא צריכה להיות לעובדיו ''הזכות'' הזו. למנות מנהל סמנכ''לים וראשי אגפים מחדש לאחר בחינת הישגיהם בעבר. למכרז יוכלו לגשת גם עובדי רכבת לשעבר (וניסיונם יהיה להם יתרון). ראשי האגפים בכפוף להוראות ההנהלה יגייסו עובדים ויחזירו את הרכבות לפעול. זה אולי ייקח איזה שנה שנתיים, אבל לפחות נקבל גוף מתפקד במקום הגוף העלוב והרקוב שיש לנו עכשיו.

    • מה אתה אומר?אתה תפרנס את כל המשפחות שתלויות ברכבת?

      אאא, 13/02/12 23:45

      איזה פיתרון מהממממםםם!!!!!!!!1