• 25.

    ל-22 - אל תהרוס לכולם! זה קאלט פסיכי (ל''ת)

    משה, 15/02/12 09:22

    • סליחה:) (ל''ת)

      אתה צודק....., 15/02/12 12:49

  • 24.

    מהפכת חלונות!

    מייק פלג, 14/02/12 01:29

    פעם אחר פעם תקפוץ מהפכת חלון כזו או אחרת, תתפוס את הפריים ותמוג. מדי פעם יקפצו חלונות מהפכה (כמו זו של הקוטג') ויפגעו במטרה עד שבבוא היום ישתנו הלכות הארץ.

    דפני ליף לא תכננה יותר מדי, היא נטתה אוהלה ברוטשילד מתוך דחף גדול ובזה הייה כוחה. את חלקה בעולם הבא כבר קבלה, הגברת השמנמנה שינתה את בתודעה החברתית אצל רבבות אם זו לא הצלחה אינני יודע הצלחה מהי

  • 23.

    את לא שמה לב כמה מעט תגובות את מקבלת? (ל''ת)

    אין לך טיפת מודעות עצמית?, 13/02/12 20:12

  • 22.

    את הופכת לבדיחה עם הטורים המצחיקים שלך (ל''ת)

    מה עם טיפה'לה של מודעות עצמית?, 13/02/12 19:30

  • 21.

    ספק אם המחאה נגד תנובה הייתה עובדת בלי מחאת האוהלים

    אחד, 13/02/12 19:00

    השנייה נתנה רוח גבית חזקה לראשונה. העניין הוא שאת חלק מהתוצאות של מחאת האוהלים אין באמת דרך למדוד (בין היתר בגלל חוסר הבהירות שמוזכרת בכתבה). מנגד מאוד קל לבדוק מחירי מוצרים. כאשר מסתכלים על הנתונים של שוק הנדל''ן, ניתן לראות שהמחאה גרמה לשיפור (בנתיים קטן מאוד).
    כאן צריך גם לומר שרוב העיתונאים (ואפילו ראשי המחאה) מתעלמים מההישג הגדול ביותר. בתחילת הקיץ ביבי, שטייניץ', ושות' התכוונו להוריד באופן דרסטי את מיסי החברות וההכנסה. בדיעבד נתוני בנק ישראל מגלים שמהלך כזה היה גורם לירידה חדה בהכנסות המדינה ואף מביא אותנו לסף פשיטת רגל. המהלך הזה היה אבן הפינה של המדיניות הכלכלית של ביבי. תודה לאל שהמחאה הורידה את ההתאבדות הכלכלית הזו לגמרי מהפרק.

    • ו-''מחאת האוהלים'' - חתרנות פוליטית, אבל גועלית במיוחד ואף מסוכנת?

      מודאגים, 13/02/12 21:16

      איפה ''מנהיגי המחאה''?! מישהו בחר בהם, כאשר כאן דמוקרטיה ומנהיגים נבחרים ולא כופים עצמם בטרור חברתי?! ידוע אם הם ישנו באוהל, או ברחו לדירות? -אולי ''קר'' כעת ל-''מנהיגי המחאה''? איכפת להם מהעניים שממש אינם מבקשים נדבות ומכאלה דברים, או שאיכפת להם, אך ורק מהמצלמות, מהפרסום ואף מהשררה?! גם אלרוב לא עשה כלום, כי התקשורת שהוזילה את הגבינה ואך ורק לתקופה קצרה, מה שהיה ברור מראש...
      ''מנהיגי המחאה'' הם ילדים של עשירים? במה הם עוסקים? חלקם לא עיתונאים וכאלה? עניים הם ממש, אבל ממש לא, לדעתנו ונשמח לתיקון.
      אף אחד אינו רוצה שיעבדו עליו בעיניים!!!

  • 20.

    לצערינו, גם אלרוב לא... חשוב מאוד: כנסו, כנסו!!!

    אזרחים מודאגים, 13/02/12 18:01

    התקשורת ורק התקשורת היא שהוזילה את מוצרי החלב, אבל רק לתקופה זמנית וקצרה וזה היה ברור. ''המחאה החברתית'', אולי חתרנות פוליטית זולה ותו לא! התקשורת כבר אינה ''כלב השמירה של הדמוקרטיה''. יש בישראל, לא רק הון-שלטון, אלא גם עניים, אבל שממש אינם נתמכי סעד ושלא רוצים להיות וזה לא הוגן. יש הסכמים הסתדרותיים, אך שבחלקם (ואולי הגדול?!) הם פשוט אגואיסטיים ואולי מצפצפים על האזרח הקטן, ממרומי ''השירות הציבורי''!!!

  • 19.

    שטויות- בדקי את מחיר הגבינות : 5:00 , 5:50, 6:00 , 6:40 .... (ל''ת)

    קוטג', 13/02/12 17:25

  • 18.

    דווקא היתה להם מטרה- הפלת הממשלה

    ישי, 13/02/12 17:06

    מכיוון שהם לא רצו להצהיר על זה, כדי לתת למחאה נופך כלל ארצי וא-פוליטי, הם החליטו להסתיר את זה מאחורי מילים יפות על סולידריות בין כל המרכיבים הפוליטיים, מילים שלא שיכנעו.
    אז גם במטרה המוצהרת (והמוכחשת..) הם לא צלחו.

  • 17.

    זאת ראייה צרה לא מדוייקת

    משנלי, 13/02/12 16:50

    המחאה שינתה את השיח ואת התודעה הקולקטיבית כהכנה לשיוני אמיתי. שלב ראשון בשינוי, הוא שינוי תודעה.לחשוב במונחים כמותיים בלבד, זאת ראייה צרה לא מדוייקת. המחאה בנתה פלטפורמה חזקה עם תשתית בעלת שורשים חזקים. השינויים האמיתיים יבואו לידי ביטוי כבר בשנה הקרובה.

    סבלנות ויותר מכך כולנו מחוייבים לתרום לחיזוק השיח ושינוי כללי המשחק בכל מקום ופינה בחיינו.

  • 16.

    מחאת האוהלים נגמרה ברגע שהוגדרו המטרות

    אלון, 13/02/12 16:06

    כי אין שום מטרה שכולם מסכימים עליה.

    הקונצנזוס יכול להתקיים רק כאשר המטרות מעורפלות.

  • 15.

    תכתבו בגוגל את המשפט: ''ואז חשבתי לעצמי, אסד כזה מגעיל'' (ל''ת)

    ותגלו מאמר מבריק שמתייחס לרמת הכתיבה של סיגן, 13/02/12 15:35

  • 14.

    מה את רוצה מאיתנו בכלל?

    אהוד, 13/02/12 15:02

    בכל הטורים הסתמיים שלך את תופסת מטרה ומשתמשת בכל האמצעים האפשריים, כמה מעוותים שלא יהיו כדי להתנגח בה. מה הפריע לך כל כך במחאה שהייתה בקיץ, אולי העובדה שלא תמונתך התנוססה במרכזה אלא פרצופיהם של אחרים? שביעות הרצון שלך מעצמך היא פשוט מחליאה, הרי המחאה הייתה בתחום הלך הרוח, שתושבי ישראל לחודש וחצי מסכנים הצליחו להתנתק מתוכניות ריאליטי ולהגיד משהו לא עובד פה, ובלי מחאת האוהלים לא הייתה מחאת קוטג' ולא תהיה שום מחאה אחרת. השינוי במחיר הקוטג' לעומת מחירי הדיור התרחש כי הוא קל יותר, כי אנשים יכולים להרשות לעצמם לחיות בלי קוטג' לכמה שבועות אבל לא באמת בלי קורת גג. וצרות האופקים שלך והחוסר יכולת שלך לראות את התמונה הכללית הם לא פחות ממעצבנים וממגמתיים. כל פעם שאני רואה את תמונתך באתר זה אני יודע כבר מלכתחילה שתחתיה תופיע כתבה מקוממת, קונפורמיסטית, מתקרנפת ומטיפנית. אמרת לסייד קשוע לשים מראה מול הפרצוף, ומה איתך? מה את עשית בשביל לקדם מדינה שוויונית יותר ודורסנית פחות. כמובן, שום דבר.

    • אתה צודק בכל מילה שכתבת. לילך סיגן היתה

      רוצה שידברו ויעריכו אותה כמו את ליף וסתיו שפיר, 13/02/12 20:37

      היא פשוט מתוסכלת שהיא לא סופרת שמגיעה לקרסוליים של סייד קשוע, עיתונאית מהסוג הנחות שיכול רק לקנא באילנה דיין וממורמרת שהשתיים האלה, סתיו שפיר ודפני ליף, זכו להכרה בזכות ולא בחסד. אצל לילך סיגן ההכרה באה רק בזכות הכסף של בעלה וככה זה ישאר. מביך.

  • 13.

    לפחות הטור של היום הוא קצר וממוקד. לא כמו הזוועתון על אסד

    קורא, 13/02/12 14:45

    יובל דרור נתן בביקורת בונה. זה עובד

  • 12.

    על מה את מדברת? 20 (ל''ת)

    תוהה, 13/02/12 14:16

  • 11.

    אלרוב=מחאה אוטנטית וכואבת של העם. מנהיגי רוטשילד =הקרן לישראל החדשה (ל''ת)

    מכיר והייתי שם, 13/02/12 13:57

    • אני ליכודניק והייתי שם. מה הקשקוש הזה. יש לך כסף למשכנה יא מיליונר? (ל''ת)

      יריב, 13/02/12 14:59

  • 10.

    נכון מאוד. צריך רק לחדש מחאות בתחומי קמעונאות

    דנית, 13/02/12 13:54

    שונים ולא להפסיק. כי מחירים יעלו בחזרה אחרי תקופה

  • 9.

    רק הקוטז' הוזל סמלית השאר נותרו במחירם (ל''ת)

    יוני, 13/02/12 13:50

    • ואז קיבלת פסטרמה יקרה יותר ועוד מוצרים שהתיקרו תחת חברות של תנובה

      אבי, 13/02/12 16:37

      שאתה אפילו לא יודע ששיכות לתנובה.
      רק השבוע ראיתי שכל החברות המיצרות פסטרמה מוכרות מאה גרם במחיר זהה אצל כולם במגה בול.
      מה זה אם לא תיאום מחירים??

  • 8.

    לא מדוייק. לשתי המחאות היו מטרות שונות לחלוטין.

    עלי-בבה, 13/02/12 13:37

    מחאת הקוטג' הייתה מחאת עם אוטנטית על חזירות קפיטליסטית. ''מחאת רוטשילד'' הייתה נסיון של השמאל האנטי-ציוני והאנרכיסטים לייצר אנדרלמוסיה פוליטית בישראל בדומה למצריים או לוב. כתוכנית מינימום- להפיל את הממשלה ולפגוע ביציבות פנים. יוקר המחייה ומצב האומה מעניין את מהפכני האייפון המפונקים האלה כשלג דאשתקד.

  • 7.

    אני לא מאמין לדו''ח הזה

    ברק (לא אהוד), 13/02/12 13:18

    תכלס בשטח ההוצאות לסל המזון לא ירדו ב20%. לדוגמא זה שמוכרים לנו 2 קוטז ב10 שקלים זו רמאות ודרך להוציא יותר כסף מהציבור.

  • 6.

    המחאה החברתית בארץ ובעולם משפיעה על התודעה לטווח קצת יותר ארוך ממאמר

    EhadHaam-ציוני הוגן, 13/02/12 13:11

    בעתון

    • בטח בטח, כשהמציאות לא תואמת לאגנדה שלך - אז אתה מתכחש למציאות (ל''ת)

      ר, 13/02/12 15:45

    • תקראו

      גור, 13/02/12 17:19

      עובדה שהקוטז עבד מיידית ובענק - בלי תודעה ארוכת טווח ובלי בולשיט - עבד מייד ובענק, צריך למצוא עוד '' קוטז'' ועוד ''קוטז'' - זו השיטה היחידה שתעבוד ותעבוד מהר מהר מאוד -- קפיש?!?!?!?

  • 5.

    צודקת בכל מילה (ל''ת)

    פטריק, 13/02/12 13:09

  • 4.

    ולכן בנק ישראל צריך לתקן אלרוב עים המחאה שלו הוריד את המחירים.

    עדי, 13/02/12 13:05

    המפגינים ברושילד היו אנרכיסטים שרצו להפיל את נתניהו ושום מטרה אחרת לא היתה להם. ולסיום כל הכבוד לליך סיגן על הכתבה החשובה.

  • 3.

    קישקוש - רק כאשר אנשים יצאו למאבק וישלמו את המחיר!!! תהיה הצלחה (ל''ת)

    משה, 13/02/12 12:54

  • 2.

    וואו, מטורף! חסכו לי במצטבר 10 שקלים בחודש!

    דוד, 13/02/12 12:52

    דפני ליף וחבריה הביאו לנו את טרכטנברג, עם משמעויות הרבה יותר גדולות מכמה שקלים בקוטג'. עדיף להבין קצת בנושא שאת כותבת עליו.

  • 1.

    תקשורת של עיתונאים שוטים עודדו מנהיגים שוטים והמחאה התפוגגה

    אבי, 13/02/12 12:39

    זה החל בשקרים אודות מספרי הנוכחים בהפגנות,זה נמשך בעידוד מנהיגות שוטה ולא איכותית שיותר שונאת את המדינה מאשר מעניין אותה המצב הכלכלי.
    זה נמשך בהטבעת משפטי מפתח כמו''אנחנו צועקים והממשלה חייבת להבין על מה- אנחנו לא חייבים הסבר''.זה הלך ונמשך בחוסר הסבר מה רוצים בכלל וממי ומהיכן לוקחים תקציבים.
    אם המחאה היתה אומרת לדוגמא-גני ילדים בחינם,שרותי בריאות טובים יותר,פיקוח על רווחים של מוצרים,וקחו את הכסף מהחרדים.
    זה ולא יותר היה מצליח.

    • ברור ===אין מיקוד, אין פוקוס, אין התרכזות בעיקר

      גור, 13/02/12 17:21

      אין מיקוד, אין פוקוס, אין התרכזות בעיקר, פיזור, רעיונות מרובים אינסופיים, פתרונות רבים ומשונים, וכו' וכו' .
      אתם יודעים למה מהפכת הקוטז הצליחה ???? כי היא נתנה פתרון אחד, פשוט, ישיר לנושאים רבים ואינסופיים.
      מהפכת הקוטז הינה דוגמא קלאסית למכירת רעיון ענק של מלחמה בטייקונים, צדק חברתי וכו' וכו , על ידי קוטז אחת קטן .