• 15.

    יש בארץ LPG

    בנימין קצמן, 11/06/12 17:26

    מה אם גפ''מ (LPG)שמעוד דומה לCNG ואם אני לא תואה מיתקים מCNG (כעילו אפשר מתמר וכו)
    כבר יש לנו מספר משמואתי של תחנות דלק שיש את זה נראה לי שיותר טוב להגדיל את זה - גם המספר תחנות שיש את הגפ''מ (LPG)וגם את המכוניות שמגיעם לארץ ככה! לי ידוע אך האופלים אם LPG כמו האסטרה וכו אבל מוכרכים הרבה יותר. מה יעשה המדינה שלנו?

    חייבים לדרש דלקית אלטרניטיבית!!!

  • 14.

    המטרה צריכה להיות מבחר של 5 דלקים:

    יבגני, 26/02/12 18:10

    בנזין, סולר, גפ''מ (LPG), גז טבעי (CNG), אתנול (E85). ככל שחופש הבחירה של הצרכן גדול יותר, כך עדיף.

    ד''א, בברזיל מייצרים היום רכבי פלקס פיול - ז''א כאלה המסוגלים לנוע על בנזין, אתנול, וכל תערובת ביניהם; לפחות דגם אחד מיוצר כמולטי פיול - ז''א ניתן לתדלק בבנזין, אתנול, וגם גז טבעי. במצב כזה, הצרכן פשוט מגיע לתחנת הדלק ומתדלק במה שמשתלם יותר באותו יום (או במשאבה שאין אליה תור). יש לדרוש שכך יהיה גם אצלנו!

  • 13.

    בואו ניתן צאנס לחשמלית של בטר פלייס

    חשמל, 26/02/12 10:21

    לפני שרצים לבדוק פתרונות חדשים יש פתרון שכבר אפשר להתחיל ליישם כרגע

  • 12.

    הבעיה כניסה לחניונים

    e10 , 25/02/12 21:17

    חל איסור כניסה לחניונים למכונית המונעות בגז

  • 11.

    הקשר של הכתבה למכנית החשמלית

    גדעון, 25/02/12 18:55

    בין השורות מבצבצת ההמלצה לא לקנות רכב חשמלי. יש פתרונות אחרים.

  • 10.

    מדכא לחיות במדינה שבה בירוקרטיה ורגולציה שולטים בעוז (ל''ת)

    דודי, 24/02/12 14:25

  • 9.

    בעיות במערכת הגז הם גדולות כמו ולא הכל ידועה לכם .

    בעל מוסך מהולנד שלום חכם ., 24/02/12 14:04

    בהעיות הם ועד הרבה . שסתומים . מזריקי גז .+בנזין משאבת דלק חשמאלית בית מסנן אוויר מד כמות אוויר . החלפת פלגים בתקוםה יותר קצרה . עוד ועוד

  • 8.

    אי אפשר להכניס רכב כזה לחניון, איפה נשים אותו? בכיס? (ל''ת)

    צחי, 24/02/12 13:49

  • 7.

    אני אסתפק באוטובוסים יסעו על גז ויפסיקו לזהם ,להסריח ולהרעיש (ל''ת)

    לצבוע אותם בירוק זה לא מספיק, 24/02/12 13:46

  • 6.

    ישתמשו רק אם אפשר לעשוק את הנהגים (ל''ת)

    אחרת לא שווה, 24/02/12 13:31

  • 5.

    ישראל חייב הטבות\\יחפרו כל פינה\\עד נמצא נפט וגז{ודי בחובי מכוניות

    דוד, 24/02/12 13:05

    1.אולי ראיתם שידור תחקיר ארה''ב בעיר יצרו
    מכוניות סביבו פרחו בתי ספר,חניות,בנינים
    דינמיקה לכל הצבעים ועיסוקים

    2,חובה לציין הערכה לשר קץ נתן לציבור הוזלה
    וכרטיס מעבר\\
    וכן אני פוסל דעותו של זילקה ראש דפוק ומי
    נתנלו תוארים
    ===\\=הוא כמו הנשיא כל פועל שיהי לו אוטו
    מה אנו כמו גרמניה או יפאן כולם עובדים
    מוכרים יצור לעולם{או תוך 6 חודש יפאן שיקם
    עצמו שוב מיצר ומוכר
    = =
    אצלנו יש רק שביתות צעקות רעש לעוד כספ
    ועוד מכונה\\ \\ למע לא מבינים אנו כמו יוון
    חולה צריך שיקום בכל פינה
    = =
    = =ראה אחיות רכבת לא מסתפקים בזופ יש להם
    היה טוב לסלק אותם\\ ולתת עבודה למובטלים
    אלפים עובדים בשמירה הבטחה
    = = אסור לשפוך כספ מים לדשה כמו לחיאני
    ''גנים'' צריך כספ מים לירקות ומזון
    וכן מדינה קטנה למלאות אותה במכוניות
    כל משפחה-3-מכונה מה כאן קטר,סעודיה
    כאן חולה=צריך תרופות ולא שביתות

  • 4.

    לא רק כלי תחבורה. יש מדינות בעולם איפה שגז טבעי מגיע דרך קוי צנרת

    פול, 24/02/12 13:03

    לכל בית ובניין, כל מפעל ומתקן. ובאשר לרווחים, אחרי ששינסקי, הרוב הגדול עובר לאוצר דרך מסים ותמלוגים. השאלה היא מה הממשלה תחליט לעושות עם האוצר?

  • 3.

    יש חניוני רכב תת קרקעיים האוסרים כניסת כלי רכב המונעים בגז (ל''ת)

    וזו בעייה, 24/02/12 12:58

  • 2.

    הכל נכון,אבל חסרה התיחסות מתבקשת לרמת הסיכון

    בני בנקר, 24/02/12 12:37

    ממכלי גז בזמן תאונות דרכים ברמות שונות של חומרה.
    ללא מיידע מרגיע(ואמין) בנושא זה כל מה שנכתב הוא עורבה פרח.

    • מה שטוב למדינות כמו גרמניה ארה''ב וברזיל

      אויר נקי, 24/02/12 14:41

      בטח ובטח טוב לישראל מהפן הבטיחוטי והזיהומי.
      בנוסף, גז דחוס מסוכן פחות מבנזין

    • גם רכב מונע בבנזין יכול לעלות באש בזמן תאונה רצינית. לידיעתך. (ל''ת)

      יבגני, 26/02/12 18:11

  • 1.

    מה, מר מלמד, אתה עוד לא הבנת את ממשלת ישראל?

    יצחק, 24/02/12 11:31

    הכל שאלה של כסף! מי שקובע מה תוכל לקנות ובכמה, אלו אך ורק פקידי האוצר. אותם לא מעניין חיסכון בנפט, איכות הסביבה ושאר ירקות. אותם מעניין רק כמה כסף ייכנס לקופת האוצר מכל ק''מ נסיעה של הישראלי הדפוק. לכן, הם היו מוכנים להקטין את עומס המס על הרכב החשמלי של ''בטר פלייס'', בתנאי שתוכל להטעין את מצבריו אך ורק בתחנות ייעודיות ובמחיר מיוחד שיהפוך את השימוש ברכב חשמלי ללא משתלם! שיקולים כמו ששקלה ממשלת גרמניה לא באים בכלל בחשבון בממשלת ישראל. מהגז הטבעי שהתגלה בים אנחנו לא ניהנה, רק תשובה ימלא עוד יותר את חשבונות הבנק שלו, ולתדלק בגז טבעי - אם בכלל - יעלה לך לפחות כמו לתדלק בנזין.