• 4.

    שאלעל תהייה הבאה-אמן. (ל''ת)

    אני, 08/02/12 10:20

    • אמן ואמן אלעל זבל של חברה דוחסים את הנוסעים כמו כלבים וגם עולה פי 2..! (ל''ת)

      שונא את אלעל, 08/02/12 11:47

      • אל על זו היא החברה הכי ביטחונית שיש היום בשוק,טסתי בחברות גרועות מאלעל (ל''ת)

        נסיונות טובים בחברת אל על לא שונה מאחרים., 08/02/12 12:42

    • איזו רשעות מצידך (ל''ת)

      אנה, 08/02/12 13:29

  • 3.

    קפיטליזם במיטבו! ''ניתן לשוק לעשות את שלו'' ואז בוכים ומכבים שריפות (ל''ת)

    א, 08/02/12 09:40

  • 2.

    תסבירו לי למה בדיוק המדינה אמורה להגן על נוסעים שרכשו כרטיס?? (ל''ת)

    לא מובן, 08/02/12 09:32

    • המדינה חיבת לדאוג למנגנון שימומן על ידי הנוסעים , או שתחייב ערבות (ל''ת)

      איז, 08/02/12 13:14

  • 1.

    הזמנה באינטרנט טוב יותר מסוכן

    דוד, 08/02/12 09:02

    מצבם של משלמי כרטיסי טיסה דרך כרטיס אשראי באינטרנט טוב יותר מול הזמנה דרך סוכן.
    חברה שלי שהזמינה דרך חברת ספנאייר לפי מספר חודשים עשתה הזמנה באינטרנט ושילמה בכרטיס אשראי.
    פנתה לחברת כרטיסי אשראי והכסף הוחזר לה עד הגרוש האחרון, כך שלדעתי מצבה טוב יותר לו הייתה מבצעת מול סוכנות ישראלית אם בכלל היתה מקבלת החזר

    • מאענין מה היה הנימוק לביטול העסקה? (ל''ת)

      איז, 08/02/12 13:22

      • פשיטת רגל של החברה (ל''ת)

        דוד, 08/02/12 13:46

    • לא יכול להיות!

      מיקי, 08/02/12 13:59

      או שאתה מספר מעשיות או שהחברה שלך סיפרה לך מעשיות
      בעיקר אם העיסקה בוצעה לפני מס חודשים,,,כדבריך,,,

      • זה בדוק

        דוד, 09/02/12 15:11

        אגב..
        מישהו רשם זאת כתגובה גם באשר למאלב
        בכתבה נוספת שראיתי הבוקר
        זה כנראה במסגרת התחשבנות עולמית עם החברה מול חברות כרטיסי האשראי