• 9.

    חובה למנות רב ומשגיח כשרות לקו אילת (ל''ת)

    פקיד משרד הפנים, 31/01/12 09:31

  • 8.

    רק החודש עוד 17000 אוטואים חדשים על כבשי הארץ

    פול, 30/01/12 18:24

    הבנתם? בלי רכבת והכבשים לא יספיקו אפילו לחניונים. רכבת לאילת מתחייבת המציאות. ולא רק לאילת. שיתוק לאומי בעיצומו.

  • 7.

    תנו לסינים לעבוד ולכולנו להרוויח. (ל''ת)

    אזרחית פשוטה, 30/01/12 14:42

  • 6.

    צריך לעשות כמו בקום המדינה. כל כמה שנים להתמקד בפרויקט לאומי (ל''ת)

    אבל באמת לאומי. משהו בסדר גודל כזה, 30/01/12 14:31

  • 5.

    פופוליזם שמוביל לשגיאה קולוסאלית. דרושה השקעה אדירה ברכבת ישראל על מנת

    על סדרי עדיפויות משובשים, 30/01/12 14:12

    שתסיע כמה שיותר מהר 80 מיליון איש לשנה ולא כמו 20-25 מיליון כמו עכשיו.
    להשקיע 10 מילארד - מה שמהר יהפוך ל 20 מיליארד - ברכבת לאילת זה מעשה חלמאי שספק אם היה כמוהו בתולדות המדינה.

  • 4.

    רכבת

    יוני, 30/01/12 12:38

    כל זמן שהמימון תלוי בשר האוצר, לא תהיה רכבת לאילת.

  • 3.

    רכבת לאילת,הצחקת אותי!

    אורית, 30/01/12 12:30

    יפה שעדיין תולים תיקוות ברכבת....רכבת ישראל שווה לתח! עם כל הצער שבדבר,אין מנוס מלתת לחברה הודית לנהל את הרכבות בארץ,אחרת עוד תגלה שגם מתולתלים/לובשי חולצותלבנות או ילדים מתחת לגיל 7 לא יכולים לעלות לרכבת בחלק מהימים כדי שיהיה מקום לשבת...וזה כמובן אך ורק במקרה והרכבת בכלל נוסעת ולא בתיקונים/שיפוצים/שביתה/עיצומים/אוננות יתר וכו'....

  • 2.

    סין בונה גם בקולומביה רכבת שתעקוף את תעלת פנמה

    יעבוד גם כאן, 30/01/12 12:25

    אם הסינים החליטו שקו רכבת בקולומביה שיעקוף את תעלת פנמה הוא כלכלי, אז אין סיבה שקו רכבת שיעקוף את תעלת סואץ דרך ישראל לא יהיה כלכלי.

  • 1.

    הלוואי !!! (ל''ת)

    רון, 30/01/12 11:42