• 123.

    האם המבקר חקר את מי שהדליק את השרפה ???

    אש !!! אש !!!! אש !!!!!, 31/01/12 06:50

    כמו שאומרים :
    ''אין עשן בלי אש, ואין שריפה בלי ערבים...''

    אז מה שבאמת היה המבקר מגלה,
    זה את האמת שכולנו יודעים ולשם חשיפת האמת,
    אין שום צורך לא במבקר ולא במשרד מבקר.

    האמת,

    שהערבים כל הזמן, מציתים את היערות והשדות בארץ ישראל.

    לא צריך מטוסי כיבוי,
    לא צריך להשקיע כל כך הרבה בלכבות את השירפות,

    כן צריך להשקיע מאמצים רבים,
    למנוע מהערבים להצית את השריפות !!!

  • 122.

    למה צריך מבקר ? הרי המקורבים לשטייניץ אמרו שהוא לא אשם

    ירון, 30/01/12 12:10

    במדינה מתוקנת ערכית הוא הרי היה מתפטר עוד לפני פרסום דו''ח המבקר.
    משהוא נדפק במדינה שלנו.
    יחי מדינת ביבייהו !

  • 121.

    הליכוד מסתבר פחות יהודי ונאמן מהשמאל- (ל''ת)

    האמת, כולם שייכים לאותה החונטה המושחתת., 30/01/12 03:16

  • 120.

    השריפה פרצה בגלל ממשלות עתיקות אפילו לפני הטורקים שהיו פה שאתם בטן גב (ל''ת)

    יעקב ישוע, 29/01/12 23:24

  • 119.

    לינדנשטראוס זרוע ארוכה של השמאל כדי להפיל את ש''ס ונתניהו. (ל''ת)

    אלי ישי, העם איתך. אתה גם לא ''אשם''., 29/01/12 22:29

  • 118.

    וואי איך דאגתי שהוא וישי יתפטרו...

    רון, 29/01/12 21:19

    מזל שהם דאגו להרגיע אותי.......לא נולד הכח שיגרום לשר בממשלה האיומה הזאת להתפטר(או לראש הממשלה הסמרטוט לפטר אותו...)

  • 117.

    לינדנשטראוס דוגמה להפיכת מוסד מבקר לכלי פוליטי פרזיטי במדיה.

    borisdo , 29/01/12 21:17

    קודם כל, על טיב מצב טכני של מכביי איש אין תלות מממשלה הנוכחי מכל בחינה כי אסון כרמל אירעה בתחילת כהונתה של ממשלה ומצב מכבי איש הוא ירושה של ממשלות קורמות.

    דבר שני וחשוב מכול: מכבי איש ומשטרה הוכיחו חסר גישה מקצועי ותפקודה הוגן במעשה במהלך כיבוי איש בקנה מידה גדולה ענק כמו אסון שריפות כרמל. -ראשי מכבי איש ומשטרה לא תיפקדו ובגלל הגבלתם מקצועי בידע והגיון אולי את ראשים של משטרה בגלל חסר מנהיגות אופרטיבי רק הפריעו לכבות את האיש.

    טכניקה חדישה ביותר לא היה עוזרת כלום, אם היא נפקדת בידיי אנשים שלא יודעים ולא מבינים איך לכוון אותה.

    אסון אוטובוס אירעה אך ורק בגלל פקודות חסרות הגיון של מפקדי משטרה שניהלו וכוונו כוחות משטרה.

    לינדנשטראוס דוגמה להפיכת מוסד מבקר לכלי פוליטי פרזיטי במדיה.
    מבקר מדינה לא ממלה תפקידו ומתחמק לטפל בתלונות ציבור על שרירות בשירותי אזרחים בכול תחומי מדינה.
    אשמת שווא בדו''ח הנ''ל זה דוגמה דברים שכתבתי.

  • 116.

    אז יפה תעשו ותעיפו את עצמכם מהכסא כולל רה'מ.

    צביקה.מ, 29/01/12 20:52

    נאה דורש נאה מקיים.
    מניתם למעשה את מחדלי הממשלה אחת לאחת, ומי יותר טוב מכם כדי למנות אותם. ומאחר שאתם מודים בעצם בכל המחדלים שהזכרתם,אז זה יהיה רק מאד הוגן אם תפרקו את הממשלה ותכריזו על בחירות מוקדמות,הרי לא יעלה על הדעת שבמניין כה גדול של מחדלים וסיכון חיי אדם, תמשיכו להאחז בקרנות המזבח.ביננו ממשלה של פשלנים, ותאבי שלטון וכח יותר מכם עדיין לא ראינו.
    די נמאסתם!

  • 115.

    שטייניץ הביתה שתי סטירות קיבלת

    אביגיל גולדשמידט, 29/01/12 20:36

    שטייניץ הרי היה ברור לפני חקירת מבקר המדינה שאתה ושר הפנים על הפנים, אתם אשמים
    פתאום נהגתה לשמור על הכסף כאילו שזה של אבא שלך שהשאיר לך ירושה,בשום מדינה בעולם
    שר שפישל כמוך לא נישאר בממשלה דקה נוספת,
    נכון שביבי יגן עליך,מי זה מקורביך????
    השכנים שלך, הדודים שלך, המשפחה שלך מגבה אותך, סליחה שכחתי אתה בטח אדם נחמד ונורמטיבי, הרבה נורמטיבים יושבים בכלא,
    אז דיר בלק, לך בטובות ,הרי בקרוב יש
    בחירות וגם הבוס שלך אם ירצה השם ויציל
    את המדינה ביבי לא יבחר, לא מספיק שתלך
    הביתה צריך להטיל עליך עבודות שרות לטפל
    ביערות שנשרפו

  • 114.

    שני ילדים שורפים יער ראש הממשלה אשם, יחי הצדק (ל''ת)

    רק בישראל, 29/01/12 19:48

  • 113.

    איזו הפתעה! הייתי בטוח שהמקורבים(הוא) יגידו למבקר, כל הכבוד!

    תדכירו לי,מתי שר לקח אחריות והתפטר ביוזמתו?, 29/01/12 19:45

    אה,זה עוד לא קרה...

  • 112.

    שר האוצר דואג רק לחרדים על חשבוננו ולכן מקומו בבית...... (ל''ת)

    ארז, 29/01/12 19:35

  • 111.

    יותר אשם מהשר ישי המצפון אדון השר שטייניץ לא הכישא

    יונה, 29/01/12 19:19

    ישי לפחות ביקש תקציב.שטייניץ והצעירים שלו באוצר לא אישרו תקציב.
    הביתה או מייד ולבקש רחמים מהמשפחות וכלל הסובלים בגללו אישית !!!
    ישי עשה את שלו,דרש תקציב !!!

    שטייניץ , רבין התפתר בגלל 40 $ חשבון של לאה רבין.
    אחריות אדון שטיניץ !!! גם בגללך נשזרחרפו 44 אזרחים !!!

  • 110.

    תתפטר

    אקס, 29/01/12 19:07

    אולי אתה זוכה לאמון ראש הממשלה אבל איבדת את אמון הציבור לכן הגיע הזמן שתתפטר

  • 109.

    שטייניץ הוצאתי לי את המילים מהפה

    אחד, 29/01/12 19:03

    תתפטרו כולכם!!!!!!!!!!!!!

  • 108.

    מישהו חשב שצמד הנבלות יתפטר מרצונו?

    אילן, 29/01/12 19:03

    מה באמת ציפתם שהנבל בוורסצ'ה יתפטר? או אולי שהעציץ האטום מלקק העכוז של שרה יקום וילך??

  • 107.

    השריפה בגלל מה ? בגלל שישי לא התפלל לכוח עליון... (ל''ת)

    ציניקן, 29/01/12 18:59

  • 106.

    שטייניץ: יותר כושל כפילוסוף או כשר ? בשניהם @ (ל''ת)

    ציניקן, 29/01/12 18:58

  • 105.

    במה בדיוק המבקר מאשים את השר שלא סגר את הכביש לתנועה ?

    הסברים מהמבקר, 29/01/12 18:48

    כראה שהמבקר התבלבל
    במקום לענות על השאלה למה המשטרה לא סגרה את הכביש הוא , בלחץ התקשורת, מצא לנו שר אשם ?
    במה בדיוק מאשימים את השר בזה שהמשטרה ידעה שיש אש בכביש ולא סגרה את הכביש הצר הזה לאוטובוס ?
    בשיקול הדעת המוטעה של אהובה תמר לדרוש מהאוטובוס לחזור ולא לעלות
    לא הבנתי מה קשור השר לאסון ?

    • צודק ב 100000%

      איתי, 29/01/12 20:18

      אבל למה לבלבל שמאלנים עם עובדות?

    • מי דיבר על הכביש? מדובר על כסף!

      האמת יוצאת לאור!, 30/01/12 03:26

      זה מאוד פשוט:

      דו״ח מבקר המדינה לפני כמה שנים מדבר על כך שחייבים להעביר מיד תקציבים גדולים לצוותי ההצלה בישראל (כולל כיבוי אש).
      שר האוצר שטייניץ, התנה זאת ברפורמה מקיפה בשורות שירות הכבאים. הכסף נשאר באוצר בגלל פרנציפ מטופש. פרצה שריפה שאי אפשר היה להשתלט עליה ללא המטוסים והתיגבורים שעליהם דיבר הדו״ח שנים קודם לכן. ואז נהרגו אנשים.

      לו הפרנציפיונר שטייניץ היה נוהג כפי שהיה צריך, יתכן והיה נמנע כל הסיפור הזה. ועל כך מדבר המבקר. לא על כביש סגור או פתוח.

      שטייניץ חייב להסיק מסקנות אישיות ולקחת אחריות,

  • 104.

    שטייניץ סתם פוחלץ דחליל שלא קובע דבר וישי סתם אחד שלא עושה כלום

    עדיף כחלון ואטיאס במקומם, 29/01/12 18:27

    שטייניץ הוא סוג של דחליל כי בעצם מי שקובע בכלכלת ישראל זה נתניהו, פקידי האוצר וסטנלי פישר.שטייניץ סתם בובה דמה כדי שיהיה את מי להאשים. ישי סתם טמבל... נסו לשאול את ישי שאלה בלי שיתפתל סביב עצמו ויתחמק ממנה באלף ניסוחים והתפתלויות עד שיעשה לך פלונטר במוח שתרצה להתאבד כבר. שני אלה ממש לא יחסרו בממשלה. עדיף כבר כחלון ואטיאס במקומם.

  • 103.

    שני שרים חצופים - דם ההרוגים זועק

    עופר, 29/01/12 18:20

    התירוצים הקלושים לא יתקבלו.
    שיעיפו את עצמם או שיפוטרו על ידי רה''מ.
    אם הליכוד רוצה להיבחר שוב זוהי האופציה היחידה

  • 102.

    מבקרים על המחדלים ועל שאיש לא לוקח אחריות אבל

    לילי בלום, 29/01/12 18:14

    לא זכור לי שבממשלות קודמות מישהוא לקח אחריות על כשלונות.
    הכשלון הענק במלחמת לבנון לא גרמה לאיש בטח לא לברק לקחת אחריות ולהתפטר ולא זכור לי שמישהוא הרים קול ובקורת.

  • 101.

    המבקר קובע נוורמה חדשה ששרים לוקחים אחריות - בישראל זה מוזר

    אלי ברמן, 29/01/12 17:52

    מה פתאום ששר יקח אחריות למשהו?
    הוא בתפקידו על מנת להנות , להעניק תפקידים למקורי המפלגה ולהעביר את הזמן.
    אחריות? האם המבקר השתגע?
    אף פעם לא לקחו בישראל שום אחריות אז למה עכשיו?

  • 100.

    מי שואל אותו הוא חייב לעוף והמדינה תשכון לבטח (ל''ת)

    רוביק, 29/01/12 17:52

  • 99.

    מנסה לקבוע נורמה חדשה? הגיע הזמן ויפה שעה אחת קודם. (ל''ת)

    ron, 29/01/12 17:51

  • 98.

    דוח המבקר על השריפה

    בוזי, 29/01/12 17:51

    הדוח הוא כמו כל דוח מבקר המדינה חייב למצוא אשמים אחרת חותמת הגומי תתיבש.לכן הוא ממציא אשמים .את מי שצריך להאשים כבר איננו בין החיים.ואין מקום כאן לאשמים .

  • 97.

    אכן המבקר מנסה לקבוע נורמה חדשה בארץ, אך מקובלת בכול העולם.

    איציק, 29/01/12 17:48

    אחריות אישית או אחריות מיניסטריאלית אינה מוקרת לישי או לרוב הפוליטיקאים. הוא לא מבין אותה ומתנגד לה. מבחינתו הוא לא יוכל להיות פוליטיקאי אם אחריות אישית תהייה תקפה לגביו. לכן ישי מתנגד בתוקף לדרישת המבקר שאחריות אישית תהייה חלק מהנורמות. ישי יודע ששחיתות כחלק מהנורמות, והחשובה מבינהן, היא הדבר הכי חשוב מבחינתו, ואסור בתכלית האיסור (כניראה על-פי פסק הלכה של החמור עבדיה) לותר על השחיתות.

    • צודק (ל''ת)

      שחר, 29/01/12 18:51

  • 96.

    כל היום תעיות נגד הטוב. שטייניץ ירום הודו ישאר שם והמבקר יעבור סידרה (ל''ת)

    יעקב ישוע סידרה לישר לו הדרך לא שמאל ולא אמצע אפיל, 29/01/12 17:45

  • 95.

    לא רק שר אוצר. גם אני אמנה אותו לסגן ראשממשלה לעוד 2 קדנציות בגלל השגי (ל''ת)

    יעקבב ישוע תתפוצצו לכם שם בלי להגיד מי אתם אם נטי, 29/01/12 17:43

  • 94.

    המבקר מבקש לקבוע את תוצאות הבחירות בטיעון הזוי שישי היה צריך לאיים (ל''ת)

    להתפטר. לפי ההגיון הזה כל ממשלה שתהיה צריכה לאיים, 29/01/12 17:41

  • 93.

    יתפטר??? איך יתפטר? ? הוא לא יכול , הוא דבוק לכסא ! ! (ל''ת)

    כמו עוד 119 שדומים לו, 29/01/12 17:40

  • 92.

    שרים לא למדו לקחת אחריות-המבקר צודק ומלמד אותם!! (ל''ת)

    קבלת אחריות-בית ספר, 29/01/12 17:39

  • 91.

    למה שיתפטרו הרי הם לא הש.ג. (ל''ת)

    דוד, 29/01/12 17:38

  • 90.

    ''מקורבי ישי תקפו את לינדנשטראוס...'' (ל''ת)

    הידיים ידי יעקב הקול קול בורובסקי..., 29/01/12 17:26

  • 89.

    צודקים מקורבי ישי (ל''ת)

    המבקר איש הזוי ורודף פירסום, 29/01/12 17:18

  • 88.

    צודקים מקורבי ישי (ל''ת)

    המבקר איש הזוי ורודף פירסום, 29/01/12 17:15

  • 87.

    מדינה בהדרדרות

    סיני, 29/01/12 17:11

    שטייניץ אני חושב כמה שתשחררו אתנו מהממשלה הזאת המדינה תחזור לעצמה

    מה כבר צריך לעשות כדי להפתר מכם

    • אינני תומכת במצב אבל לא זכור לי שהממשלות האחרות היו

      לילי בלום, 29/01/12 18:05

      יותר טובות.

  • 86.

    מי שואל את המנוול שגרם למות בנינו????????????????????

    אליפז+מטה המחאה, 29/01/12 17:01

    מבקר יקר-לפי השמועות אינך מתכוון להטיל על הפושע הזה,שבגישתו הפקידותית העלובה,במניעת קיום החלטות ממשלה-הביא באשמתו הישירה למחסור באמצעים-מה שגרם למות-41 אנשי כוחות ההצלה-פתיחה בחקירה פלילית??השעייתו המיידית????איזה מן דבר נורא-שאנשים לא לוקחים אחריוחות???אם למנוול הזה היה טיפת כבוד-היה מסתלק לפני שנה. לא יכול להיות ששר שכשל וגרם לאסון-לא יועמד לדין,יכלא,ויסולק לאלתר. אנו נשים סוף לתרבות שחברי ממשלה וח''כ-חושבים שהם מעל לחוק. לא יקום.האיש הזה היה מוצא להורג בסין. יחד עם שר הפנים שכשל,וראש הממשלה הממונה על שניהם-היכן אחריותו????.אם העלובים האלה לא יועמדו לדין,ויודעו לאלתר-המדינה תהיה כמרקחה. נשים סוף לחגיגה של-120 טפילים ארורים שיורקים לנו בפרצוף.

    • תגובה

      צנחן, 30/01/12 02:59

      אליפז היקר תשתה קצת מיים אני דואג לבריאותך....לאחר שתירגע קמעא אנא פנה למשרד הפנים הקרוב ושנה את שימך לאליפז סטאלין ולחבריך ממטה המחאה תתחיל לקרוא מטה הפוליטבירו......ששששש.....נומה נומה נומה ילדי נומה נומה נים.....ששששש

  • 85.

    צמד סמרטוטים ללא כבוד,,למה שיתפטרו? איכס

    משה, 29/01/12 16:55

    מדינה בלי כבוד,שרים בלי כבוד,כל סמרטוט מלך

  • 84.

    כל כך צפוי שידרשו את ראשו של ישי

    אברהם, 29/01/12 16:54

    שבא לבכות עד כמה הזלזול באינטלגנציה של העם. ישי מדבר דברי חכמה, ובאים חכמים מטעם עצמם, ולא משיבים לצם הענין - חס וחלילה- אלא שפתותיהם נוטפות דם תאווה כי רוצים את ראשו של ישי. למה? מטומטמים. ועם מטומטמים אי אפשר לנצח. ככל שיהיו יותר טפשים כך יהיה לכולנו יותר רע. אוי למטומטם ואוי לשכנו. מה התשובה לתמיהותיו של ישי? אין. למה? כובע. טפשים עליך ישראל.

  • 83.

    למרות שכיף להתנפל עליהם - אין שום הגיון בדרישת מבקר המדינה

    דו''ח מוגזם, 29/01/12 16:51

    זה שהיה מחדל בטיפו - זה ברור, אבל להטיל את כל האשמה על שני שרים שלא איימו בהתפטרות כי לא העבירו תקציב זה או אחר זה מוגזם. זה באמת כבר גובל בעוול. במקום לתקן את הליקויים מנסים סתם לתפוס שעירים לעזאזל כדי להתחמק מהליקוי המערכתי.

    • צודק בהחלט (ל''ת)

      צודק בהחלט, 29/01/12 17:13

  • 82.

    אצלנו השרים נהנים ממנעמי השילטון אבל?

    הבןרר, 29/01/12 16:51

    אין להם אחריות על כלום .משכורות הם מעלים לעצמם .לשכות סגנים הוצאות הכל על רוח וצילצולים הם לא אחראים לנושא שבגינו הם מכהנים .כאשר קורה אסון מי אשם אותה קצינת משטרה שנהרגה עם שני קצינים אחרים ?אותם סוהרים שנישלחו להציל ומצאו את מותם ?אותם כבאים שמתו בחרוף נפש ?אלי ישי איש פרימיטבי שהשטויות שהוא מפיק לאחרונה עוברות כל גבול שאת הכסף מעביר לחרדים ולהוצאות דת שאין להם תקדים במדינות מתוקנות ואנשיו מתים באוהלה של תורה ומבטלנות יתר .להצלחה יש הרבה אבות אבל הכישלון יתום.

  • 81.

    ישי, פשוט צודק (ל''ת)

    חכמה, 29/01/12 16:49

  • 80.

    הוא לא צריך את העם בבחירות מספיק לו קול אחד גדול ביבי

    חמידוש, 29/01/12 16:46

    אדם יהיר ומלא גאווה ריקנית
    אכן אין דבר ריק יותר מאדם המלא מעצמו

  • 79.

    הוא לא צריך את העם בבחירות מספיק לו קול אחד גדול ביבי

    חמידוש, 29/01/12 16:43

    אדם יהיר ומלא גאווה ריקנית
    אכן אין דבר ריק יותר מאדם המלא מעצמו

  • 78.

    אני מעריך את המבקר אך הפעם טעה שלא הטיל את האשמה על האחראים באמת- מי

    ציוני, 29/01/12 16:42

    שהציתאת האש.

  • 77.

    שטייניץ אשם באסון הזה, אשם במוות של כל החולים שלא זוכים לטיפול בגלל חו

    תמר, 29/01/12 16:38

    שהאוצר חוסך על גבם, אשם שלאנשים אין כסף לתרופות כי הוא מעודד עליית מחירים מטורפת של כל מוצרי היסוד..
    איך אתה ישן בלילה עלוב נפש שכמוך?
    כמה רוע ואטימות בבן אדם אחד?

    • מי צריך לממן את הטיפול בך? אינך מסוגלת לפרנס את עצמך? (ל''ת)

      ומה עשית את למען המדינה? עוד פרזיטית שמגיע לה..., 29/01/12 18:10

  • 76.

    אחריות אישית

    ג'ו, 29/01/12 16:31

    כל מ''כ בן 19 מפגין יותר אחריות מבעלי השררה במדינה הזו.
    שטייניץ, להיות שר זו אחריות ושליחות.
    זה לא הכבוד והכיבודים!
    כל ההתנהלות של הפקידות האדונית של משרדך, מביאה אסונות ותקלות.
    גומרים שנה עם מליארדים ''רווח'' ומצד שני עניים מרודים, ניצולי שואה רעבים, יחידות צבא שנסגרות, אין שוטריעם ברחובות
    ויש חוקים מפלים...
    לך הביתה!

  • 75.

    לבוחרי הימין מנטליות של עבדים

    השפוי משפיה., 29/01/12 16:27

    תן להם מכות והם יעריצו אותך ,תתיחב אליהם בכבוד והם יזלזלו בך.

    שטייניץ וישי רק יחזקו את מעמדם בקרב הבבונים בימין.

    • ולשמאלנים יש מנטליות של מתאבדים

      שמאלנים תנוחו, 29/01/12 17:00

      כל פעם כשחותמים על הסכם שלם מזויף ויש מלא פיגועים - הם רק נחושים יותר ויותר להצביע עבודה,קקדימה ומר''צ!!!

      ברוח סוציאליסטת שמאלנית זו, וועד העובדים הכבאי גרף את כל התקציב שלהם שנועד לציוד - והכניס אותו לכיסים בצורת משכורת של 20 אלף בחודש! אבל מה אכפת לתומכי מפלגת האבודה.... הם הרי חלק מהקליקה השמאלאשכנזית.
      נ.ב. ביבי אשם בהתחממות הגלובלית

  • 74.

    בטח שלא יתפטר, למה שיתפטר? לקח לו כל כך הרבה זמן להגיע לשם וכעת אתם

    היינו כחולמים, 29/01/12 16:25

    רוצים שבגלל ענין שולי של מות 43 אנשים הוא יתפטר?? הטיפוס לשם לא היה קל הוא כלל בגידה בערכים שכאילו הוא תמך בהם בעבר ומעבר לחבורה הפשיסטית שמקיפה את ביבי. כעת הוא ממש ליד ההגה, כפסע בעיניו, ואתם רוצים שירד משם? בחלום בלילה.

  • 73.

    ר''ר שטינפוץ אתה הזיה ואיוולת שאין לה אח ורע (ל''ת)

    בוזגלו, 29/01/12 16:23

  • 72.

    איזה קשקוש, למה להתפטר. (ל''ת)

    שרון, 29/01/12 16:21

  • 71.

    אף אחד לא ציפה ששני הנמושות יתפטרו (ל''ת)

    ששון, 29/01/12 16:18

  • 70.

    כסף לחרדים ולמתנחלים הזרמת,את הכסף לכבאות נעלת! (ל''ת)

    איפוא הכסף, 29/01/12 16:16

  • 69.

    תתעוררו: ''המבקר'' זרוע של השמאל. ישי ושטייניץ לא אשמים בטיפשות מקומית. (ל''ת)

    מה הם אשמים שמישהו כיוון אוטובוס לתוך אזור האש?, 29/01/12 16:15

  • 68.

    לידיעתכם: Y-NET לא מפרסם תגובות תמיכה בישי ושטייניץ. מנצל ההזדמנות.

    שימו לב: ווי-נט רוצה לפגוע בממשלת נתניהו ובש''ס., 29/01/12 16:13

    כמובן זה לא יעזור להם. הציבור לא טיפש. הוא יודע מה זה ווי-נט.

  • 67.

    טעה ? אולי.אבל שר אוצר 10, (ל''ת)

    שושנה, 29/01/12 16:04

  • 66.

    אם לא תלכו אנחנו נוליך אותכם הביתה! אין להם טיפה בושה. (ל''ת)

    ברק (לא אהוד), 29/01/12 15:49

  • 65.

    אני מבינ שאת מערכ הכיבוי הקימה הממשלה הזאת

    חדש בארצ, 29/01/12 15:48

    הליקוימ נסחבימ כבר כמה שנימ ולא הוגנ להפיל הכל על האחרונימ ברשימה

  • 64.

    אחריות ??? שטייניץ ??? הצחקתם אותי... (ל''ת)

    אחד העם, 29/01/12 15:46

  • 63.

    אתה צודק. לא עשיתה דבר לפני, לא בעת ולא אחרי אז בוודאי פעלת נכון (ל''ת)

    לך הביתה., 29/01/12 15:45

  • 62.

    שטייניץ וישי לכו הביתה

    יוסי, 29/01/12 15:44

    ישי ושטייניץ אתם שפנים וברור שאתם זוכים לאמונו של ביבי, כי מי שמחזק את ביבי זוכה לאמונו הרי הוא מחפש את היס מנים. ומעבר לכך תגובתכם מזכירה את הנהג שנתפס ע''י שוטר על עבירת תנועה ומה שיש לנהג לומר לשוטר זה'' למה אתה תופס רק אותי הרי יש עוד עבריינים בכביש'' תתביישו לכם ולכו הביתה כמה שיותר מהר יותר טוב

  • 61.

    ומה אם האחראית הישיריה למקרה איננה? סתם שאלה טובה (ל''ת)

    נורא רוז', 29/01/12 15:35

  • 60.

    הגיע הזמן לקבוע נורמה לתיפקוד שרים

    איל, 29/01/12 15:34

    כן, המבקר קובע נורמה. סוף סוף השכל הישר מתגלה בשירות הציבורי. חבל שרק קומץ אנשים - משרד מבקר המדינה -חולקים ביניהם שכל כזה.
    הגיע הזמן שמשרת ציבור יישא באחריות לכל החלטה שלו. משרד האוצר מכריח את כל שאר המשרדים לרקוד לפי רצונו - אז שר האוצר צריך להיות אחראי לתוצאות של הריקוד הזה. ואם שר הפנים לא רצה לרקוד, אז היה צריך לצאת מזמן מאולם הריקודים. לא יצא - יישא גם הוא באחריות.

  • 59.

    עובד במפעל על כל חריגה משלם בראשו, ח''כ ממש לא... מה זה??? (ל''ת)

    עופר, 29/01/12 15:33

  • 58.

    אלי ישי היה צריך להתעופף אחרי שחגג לבתו על חשבון משלם המיסים (ל''ת)

    עלוקה, 29/01/12 15:33

  • 57.

    אחריות מניסטריאלית

    ש זמי, 29/01/12 15:32

    זה שנים ישנה התחושה כאילו משרד אחד מנהל את כל המדינה והוא משרד האוצר. אני חושב שאף אחד לא היה מתנגד שיבטלו אתכל המשרדים האחרים ויהיה רק משרד אחד. שיהיה אחראי לדרך הניהול שלו ולמעשיו. לא יתכן שמשרד זה יקבע מה יהיה במשרד הבטחון, במשרד החינוך במשרד הרווחה ולא יהיה אחראי לכל מה שקורה כתוצאה מכך. יש בונוסים בלהיות שר והצלחה אולם בממשל תקין יש גם מי שמשלם על שגיאותיו.
    כל נוסעי רכב שהיה מעורב בתאונה פגע וברח עומדים לדין, ולכן יעמדו לדין מראש הממשלה עד אחרון השרים האחראים לתוצאות מעשיהם.

  • 56.

    שני השרים האלה ליצנים. או שמא העם ליצן?

    אריה, 29/01/12 15:30

    על פניו נראה שהוא צודק, כל המוזכרים צריכים להתפטר. וגם אז, עוד ישארו עודף עצום בשרים. תאמינו לי, אף אחד לא ירגיש בחסרונם.

    • תגובה

      צנחן, 30/01/12 03:02

      לא נחוש גם בחסרונך אריה היקר....אתה לא כזה קובע ולא כזה חכם.

  • 55.

    מרוב שעושה כל הזמן רעש פוליטי שום דבר לא משתנה בחיים האישיים שלנו!

    ישיש מסיפורי מבקר המדינה, 29/01/12 15:30

    תנסו לפנות למבקר המדינה על עוול שנגרם לכם ואולי תקבלו מכתב ששמו מכתבכם בתיקיון או בארכיב או בכלל לא תקבלו תשובה.
    וכל הזמן המבקר מדבר ומדבר.
    אינני שייך לאלי ישי ולא לשטייניץ אלא פשוט נמאס לי מסיפורי המבקר שמטפל בקודקודים ואותנו האזרחים הפשוטים מנפנף לכל רוחות השמים.

  • 54.

    יובל כך איתך את אלי את ביבי ואת כל ניבחרת החלומות,

    מנו, 29/01/12 15:28

    ותעופו כמה שיותר מהר הביתה לפני שנעיף אותכם לקיבינימט.

  • 53.

    ''המבקר קובע נורמה חדשה''

    דניאל, 29/01/12 15:27

    צודקים!!! בישראל לקיחת אחריות - בוודאי אחריות מיניסטריאלית - היא אכן נורמה חדשה.

  • 52.

    ישי: ''אם היו שומרים שבת היו חיים היום'' אני לא עוזב הכסף לדתיים (ל''ת)

    אצלנו לא עוזבים חלב ודבש, 29/01/12 15:27

  • 51.

    כשכבוד שר האוצר ישב בכלא יהיה לו מספיק זמן להרהר

    השר לא מבין, 29/01/12 15:26

    השר צריך להבין שיש לו אחריות אישית. גם בנושאים אחרים - כבוד השר, העסקת עובדים בשירות המדינה תחת הנחיות שלך הנוגדות את החוק היא עבירה פלילית!!!

  • 50.

    אל דאגה, זמנך עבר, המשך לאחוז בקרנות המזבח עד לבחירות הבאות. (ל''ת)

    רק לא ליכוד (ליכודניק לשעבר), 29/01/12 15:25

  • 49.

    שטייניץ וישי צודקים.שהמבקר יסביר כמה השקיעו במערך הכיבוי

    מבקר את המבקר, 29/01/12 15:25

    ב - 20 השנים האחרונות.אף ממשלה לא התעניינה
    במערך הכיבוי.והמבקר עכשו מנסה להיות חכם לאחר מעשה.מדוע לא כתב דו''ח והתריע על מצב הכבאות לפני כן.הרי זה נמשך הרבה שנים

  • 48.

    לא חשבנו אחרת !!! את החשבון נגיש בבחירות (ל''ת)

    דורון, 29/01/12 15:24

  • 47.

    אין בעיה, פילוסוף בגרושים! בבחירות הבאות כבר

    שלום, נצרת עילית, 29/01/12 15:20

    לא תהיה בין 120 החכ''ים. תחזור לאקדמיה כדי להרצות הרצאות פילוסופיות משעממות ''תחת''.
    לא פלא שאתה מתנפח ככה. הכסת''ח מובטח לך על ידי ביבי שקושר אותך לרצועה והופך אותך לפודל המחמד שלו.

    • תגובה

      צנחן, 30/01/12 03:10

      שלום ידידי. נכון שאתה חסר השכלה???נכון שאתה נשוי לאשה מכוערת?? נכון שכל חייך אתה מקנא בשכנים ובקרובים המצליחים יותר ממך בעבודתם ובפרנסתם??נכון שהאינטרנט נותן לך אפשרות לחשוב שאתה חכם ומשפיע??נכון שאף אחד חוץ מהחברים בשכונה לא התרשם מיכולותיך השכליות??נכון שהספר האחרון שקראת הייה דנה קמה בכיתה א'??נכון שאתה מתוסכל??נכון שאתה משוכנע שמדינת ישראל קיימת בזכות עבודתך הקשה? עכשיו תפוס פינה ותתבייש קצת אוליי תהייה מספיק אמיץ לשתות כוס מיים להירגע ולבקש סליחה משר אוצר אשר מאפשר לאפס כמוך להשתכר ולפרנס את משפחתו בשעה שמסביבך העולם חרב ואנשים רעבים ללחם.תלמד לומר תודה.

  • 46.

    תכל׳ס צודקים

    אורי, 29/01/12 15:12

    כל השרים שנמנו אכן מעלו בתפקידם ואכן צריכים להתפטר, ויפה שעה אחת קודם.

  • 45.

    שטייניץ לך הביתה!! - כנסו-

    יאצק הפולני, 29/01/12 15:12

    כל הכבוד למבקר. האוצר מחזיק את כולם בביצים, קובע לכל השרים מה לעשות, אבל לא רוצה אחראיות.
    כך קרה עם התפלת המים ועם משק המים והחשמל.

    • צודק בהחלט יאצק

      חמידוש, 29/01/12 16:46

      גם חסרון בתי החולים ומספר המיטות לנפש בישראל גם זה בראשו של שטיניץ אגב שטייניץ בעברית הוא סתת פועל פשוט ולעתים נבער
      ובכן הדוקטור הנל אמנם דוקטור אבל נשאר אוויל

  • 44.

    ביבי במצבים כאלה משענת קנה רצוץ,אם הוא יגן עליך הוא יפול יחד איתך (ל''ת)

    כי הרי הוא שר העל הכלכלי, 29/01/12 15:11

  • 43.

    שטיניץ תבין משהו: בדיוק בשביל זה יש את מבקר המדינה

    גדי, 29/01/12 15:10

    הוא ולא אתה יקבע אם פעלת בסדר או לא

  • 42.

    שטייניץ וישי אתם לא צריכים לדאוג כי אתם בסדר - זה עם ישראל

    פישלזון, 29/01/12 15:09

    שהוא לא בסדר.
    אחרי שנסדר את עם ישראל אזי כל הבעיות שלנו יפתרו.
    ארורים יהיה שטייניץ וישי אשר חושבים שנושא השריפה שבגינה נשרפו למות עשרות אנשים יעבור לסדר היום.
    אם הנבלים יקבלו גיבוי מביבי - ידאג העם להעיף גם את זה שהיה ראשון להבין את גודל הברוך....
    זבל נשאר זבל נשאר זבל אבל עולם לא ינהג כמנהגו !

  • 41.

    לא די שמנע כספים - הוא גם לא מבין במה פשעו - ממש צדיק (ל''ת)

    אני, 29/01/12 15:05

  • 40.

    תגובה

    צנחן, 29/01/12 15:04

    הדו''ח הזה מצחיק והוא מסמל את תחילת הסוף של לינדנשטראוס. אין לו שום כבוד לנבחרי העם והוא חושב כמו שאר חבריו מבית המשפט שכל החוכמה נמצאת עימם רק שהיא תמיד בדיעבד ולאחר מעשה.ייטיב ראש הממשלה אם ידחה את הדו''ח בשתי ידיו.אין בו בשורה וכל מילה בו שגוייה ולא הגיונית. מה בעצם אומר המבקר לשר האוצר? אם היית ממשיך בהפקרות ששררה בכיבוי שנים רבות זה הייה בסדר בעצם זה שדפקת על השולחן וכפית ארגון מחדש של הארגון המושחת והמסואב הזה אתה אשם.שטייניץ אתה שר אוצר מצויין המשך בעבודתך ביחד עם ישי.כל הכבוד לכם.

  • 39.

    גם ביבי שיתפטר בגלל שאשל הציץ...!!?? (ל''ת)

    מבקר הזוי, 29/01/12 15:02

  • 38.

    דם על הידיים (ל''ת)

    מנחם, 29/01/12 15:01

  • 37.

    מי אתם שלא תתפטרו אפסים

    יובל המנוול, 29/01/12 15:01

    מי אתם מנוולים שלא תתפטרו.
    ואתה שטייניץ אתב זוכה לאמונו של ראש ממשלה חדל אישים שקרן רמאי נוכל אבל אתה לא זוכה לאמון העם.
    תארוז ותעוף אתה ושר העכו''ם ותקח איתך את זה שאתה זוכה לאמונו.
    חתיכת מנוול מדושן עונג וזחוך.
    אתב הסמל של הליכוד מפלגת הזבל והסירחון.

    טפו עליך ועל האיש שאתה זוכה לאמונו וכן טפו על העכו''ם אלי ישי איש פרמיטבי אבל הוא לא אחראי האחראים זה אנחנו לא התפללנו מספיק.
    כך גם את הרבבודיה איתך.
    נמאסתם מנוולים בני בליעל!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 36.

    ישראל זו המדינה הכמעט יחידה בעולם חוץ מזימבבואה ודרפור שהנהגת המדינה

    שושו, 29/01/12 14:56

    הכושלת הרשלנית שמהללת ומשבחת את ''כישוריה'' שדואגת רק לביתה ממשיכה לכהן בעזות מצח ועוד נבחרת לעוד קדנציה.
    אלי ישי ויובל שטייניץ היקרים תואילו ללכת
    הביתה אני מבינה שקשה לכם להפרד מחבית השמנת אבל די נמאסתם ובגדול

  • 35.

    זה בסדר, בבחירות כבר נדאג להעיף את כולכם, גם את ביבי (ל''ת)

    מעמד ביניימי, 29/01/12 14:53

    • על אפך וחמתך רק נתניהו!מנהיג ענקגם ללא שחרור גלעד שליט (ל''ת)

      איקו, 29/01/12 15:57

    • מעריב נא לא לצנזר! על אפך וחמתך רק נתניהו! (ל''ת)

      איקו, 29/01/12 16:21

      • ךצי אתה דואג למדינה או לג'וב שלך? (ל''ת)

        ש זמי, 29/01/12 17:19

  • 34.

    יובל צודק - מי שצריך ללכת הביתה זה ביבי

    ע, 29/01/12 14:52

    כשיש שני שרים או יותר, שלא יכולים להחליט לבד, אז ראש הממשלה הוא המחליט
    בגלל שראש הממשלה החליט לפי דעת יובל, ולפי המבקר ההחלטה גרועה מאוד, אזי ביבי צריך ללכת הביתה
    בלי להזכיר שבתור שר אוצר הוא קיצץ ברשויות המקומיות
    ותכלס הוא שר האוצר

  • 33.

    מתי תבינו שהם לא אשמים היתה כאן אשמה פיקודית של השטח (ל''ת)

    דני, 29/01/12 14:45

  • 32.

    שטייניץ לא אדוני מחליט עם פעלתה בסדר גמור

    ארקדי, 29/01/12 14:45

    בדיוק כמו שפעלתה במחדל במערך הכיבוי האש
    ובדיוק כמו במחדל שישינסקי שניגרם נזק
    של 20 מלייארד ש''ח למשק בגלל עלות החשמל

  • 31.

    אם הוא לא מתפטר ...שביבי יפטר אותו ....או שאנחנו נפטר את ביבי בבחירות (ל''ת)

    העם, 29/01/12 14:43

  • 30.

    השמאל מחפש הפלת הממשלה והנפגעים מחפשים נקמה (ל''ת)

    רני, 29/01/12 14:42

  • 29.

    שטייניץ השקרן והרמאי,אלי ישי הפרזיט חולב הכספים

    קוקו, 29/01/12 14:42

    אם כך שרים רבים צריכים להתפטר..
    נכון!!! צודק! אבל איזה חתול עוזב את השמנת?

  • 28.

    כל הכבוד המבקר יכול לחזור ליועצי אחיטופל שלו מהשמאל בחיפה!!! (ל''ת)

    המבקר עשה טעות, 29/01/12 14:41

  • 27.

    שטייניץ הוא שר אוצר מדהים! (ל''ת)

    לפטר את לינדנשטראוס!, 29/01/12 14:39

  • 26.

    המבקר הזה נמאס על כולנו. רוצים מבקרים מהימין ולא מהחונטה של השמאל! (ל''ת)

    רודף פרסום שמאלני!, 29/01/12 14:38

  • 25.

    שלטו האיימים של ביבי .. שרים שדבוקים לכיסא אחרי 44 הרוגים (ל''ת)

    אחד, 29/01/12 14:38

  • 24.

    המבקר מקשקש המשטרה אשמה לחלוטין.

    עדי, 29/01/12 14:36

    המבקר רוצה להטביע את חותמו בהיסטוריה של מבקרי המדינה לכן מגיע למסקנות קיצוניות כאלו.

  • 23.

    ממשלה חבורת הזבל.. רק מנעמים חשובים להם ואחריות אין! (ל''ת)

    אנג'ל, 29/01/12 14:35

  • 22.

    לינדנשטראוס הוא חלק מהשבט הלבן מהשמאל.

    ליה, 29/01/12 14:33

    כל השמאל מנסה לקעקע את שלטון הימין בכל דרך ועם כל תואנה אפשרית. זו עוד אחת מהתואנות.

    מערך הכיבוי הוא אחד הדברים היותר מושחתים במדינה, וכולו בידי ועדים כוחניים וחצופים.

    צודק שטיטיניץ שלא העביר גרוש למי שאינו מעוניין ברפורמה כי אם בשוד הקופה.

    כל הכבוד לשטייניץ.

    המבקר רודף הכבוד הזה יצא מהאף!

  • 21.

    שטייניץ

    מוטי, 29/01/12 14:30

    לא תאמין שר אוצרנו היקר !!
    לא עלתה צלה של מחשבה כלשהיא שאתה צריך להתפטר במידה והמבקר יכריע על אחריות אישית!!
    אכן רק עיוורים אינם רואים ש-44 ההרוגים הם האשמים (למה באו לאיזור השריפה )?
    וכן אשם הג'ינגי עם הפתחות לכבאיות החדשות שמישרדך אישר אבל אחרי ''רפורמה'' .לא נורא העיקר שראש ממשלתינו הניכבד עומד מאחוריך ומאחורי ואחרי כל האחוריים !!
    מצאת חן בעיני שרק היית פודל ללא כל אחריות ולפתע מיתברר שלתפקיד יש אחריות !!חבל.חבל .חבל .
    נקווה שתוכל להביט למישפחות הניספים בגובה העינים ולא הביבים .
    יום טוב לך שר אוצרינו הניכבד .

  • 20.

    מי שאשם בכל מה שקרה במדינה כל החברה הישראלית אשמה בכך (ל''ת)

    פקק תנועה , 29/01/12 14:30

    • לצערי אתה צודק (ל''ת)

      טל, 29/01/12 18:53

  • 19.

    אין חופש מינויים אין אחריות

    מישהו, 29/01/12 14:29

    רק היום בג''ץ מנע משר האוצר לא למנות לרשות המיסים מישהו שבו הוא לא חפץ. למעשה, השר לא קובע מי ינהל לו את המשרד. הפקידות השתלטה לנו על המדינה. אין יותר נבחרי ציבור שמנהלים את המדינה אלא הפקידות, היא זאת שמנהלת את המדינה.

    בהעדר יכולת למנות פקידים, אז גם אין אחריות על מעשי הפקידים.

    זה טיעון חדש ששטייניץ יכול לטעון. הוא יכול להגיד הפכתם אותי לבובה אז על תטילו עלי שום אחריות

  • 18.

    למה המבקר לא מתפטר כשלא מיזמים את כל הברורות שעד כה הוא בקש לתכן

    רחל, 29/01/12 14:28

    מה זה מסחר ילדים לאמר כל פעם אם תם לא עונים לתבעותי אני מתפטר זה גן ילדים אוממשלה היה הגיוני בבקשתך לכן כל הבקורת אין לה כל אחיזה המבקר מחקה בפינה לישי הגיע הזמן שהמבקר יתפטר ומיד

    • רחל מסתפקת בביקורת עצמית שזה ''רשיון'' בשגיאות להתמיד

      Surfer Logic, 29/01/12 15:21

      עם ישראל מצפה ומקווה
      שהמבקר לא ישתהה ולא יחכה
      אלא יפרסם את ממצאיו בנושא
      כדי ששגיאות העבר יתוקנו בהווה
      ושנהיה משופרים בעתיד וערוכים למקרה...

      אח''כ המבקר יתפנה
      לבקר כל פוצה פה
      הפוסל במומו וצועק חמס
      על ''החוצפה'' לבקר שר של שס

      יתקנו אותי הגולשים אם אני טועה
      אך מסגנון תגובתה של רחל נדמה
      שדווקה היא בעצמה בפינתה מחקה
      את אלי ישי... וכמו שהוא מדבר...היא כתבה

  • 17.

    שטייניץ,כמו כל ליכודניק שנתפס בקלקלתו,מסתיר את היד לאחר שזרק את האבן .

    חוזה, 29/01/12 14:27

    גם משה קצב טוען עד אצם היום הזה שהוא פעל ''בסדר גמור'' על אף ששתי ערכאות משפטיות קבעו פה אחד שהוא אשם.
    וכעת שטייניץ טוע, כמו קצב (להבדיל אלפי הבדלות), שהוא פעל ''בסדר גמור'' ושיפעל על פי מה שהוא סבור אף אם היועמ''ש יטיל עליו אחריות אישית למחדלים שגרמו את האסון בכרמל.
    אז יש לי חדשות בשבילך מר שטייניץ: היה והיועמ''ש יטיל עליך אחריות אישית אז אנו האזרחים נכריח אותך להתפטר על אפך וחמתך גם אם תזכה לגיבוי של שמש העמים ''שקרניהו'' שכמדומני גם עליו יוטל אחריות לאסון בשל היותו ראש ממשלה.

  • 16.

    תפסיקו לברוח מאחריות!

    אלון, 29/01/12 14:19

    אחרי שתהיה רעידת אדמה, גם אלה שלא מיגנו יצטרכו להתפטר, אל חשש. פוליטיקאים בושה.
    אני מאמין למבקר המדינה הרבה לפני שאני מאמין לשני אינטרסנטים כמוכם.

  • 15.

    אחי ורעי, סלקו את ביבי והכל ייסתדר. (ל''ת)

    לא ברור שהוא בראש? יאללה, הביתה., 29/01/12 14:18

  • 14.

    לא חשבתי לרגע שתתפטר.אתה טיפוס מטיף לאחרים אבל..

    שטיינמיץ תפוזים, 29/01/12 14:17

    דוגמה אישית שלך היא ממך והלאה.נמאס מהפלצפנות שלך.מזל שאתה כל הזמן טורח ליחצן את עצמך כי אף אחד אחר לא ממש מחזיק מהישגיך הראויים לציון.מסכן! ממילא ביבי יקריב אותך בקרוב....

  • 13.

    בטח, הרי רואים תוצאות בשטח !!!,

    פעלתי בסדר גמור ???!!!!, 29/01/12 14:17

    הוא עוד יבקש תוספת במשכורת !!!!!!!!!!!

    הרי פעל בסדר גמור !!!!!!!!!!!!!!

  • 12.

    מקורבי ישי צודקים !!! כולם צריכים להתפטר בגלל סיבות אלו !! כולל ישי !! (ל''ת)

    א, 29/01/12 14:16

  • 11.

    לך לעזעזל, פוץ אחד

    זוהר, 29/01/12 14:16

    זה הפנים של המדינאים שלנו, בלי בושה , נפוחים כמו בלון, אם הייתה להם אישיות הם היו יוצקים אותה לתוך התפקיד. אבל בהיעדר אישיות הם הופכים להיות מפלצות מ''ההילה'' של התפקיד אותו הם ממלאים.כבר הרבה זמן מסתובב שטיינמיץ כמו חצי אלוהים לפחות. אפס אחד גדול

  • 10.

    פעלת בסדר גמור, מר שטייניץ. אין שום סיבה שתתפטר.

    אלישיב, 29/01/12 14:14

    אתה בסה''כ אחראי - ביחד עם אלי ישי - לשריפתם של כמה עשרות אנשים. נו באמת. אפשר לחשוב מה עשית.

  • 9.

    למה שיתפטר סך הכל נהרגו אנשים

    צבי, 29/01/12 14:11

    קח אחריות נבלה

  • 8.

    המבקר רוצה לקבוע את תוצאות הבחירות. שר לא מאיים להתפטר בגלל נקודה (ל''ת)

    זו או אחרת צריך לשאת באחריות?! מה זה?!, 29/01/12 14:10

  • 7.

    ישי ושטייניץ צריכים לעוף כמו שפרץ עף בזמנו למרות שלא היה אשם לגמרי (ל''ת)

    עדי ברוכים, 29/01/12 14:03

    • תעוף אתה! (ל''ת)

      טיפש מטופש!, 29/01/12 14:39

  • 6.

    שר אוצר אטום ויהיר (ל''ת)

    עוף כבר עשית מספיק נזק, 29/01/12 14:02

  • 5.

    אמונו של ראש הממשלה זה יפה ! אבל מה עם אמוננו? (ל''ת)

    עם ישראל, 29/01/12 14:02

    • כמה שאתה צודק - הם שחכו שהם מייצגים את העם -מושחתים (ל''ת)

      אחד העם, 29/01/12 14:39

    • עם ישראל יצביע בקלפי ואז נראה במי הוא נותן אמון

      י, 29/01/12 15:06

      אני מהמר שהליכוד יקבל יותר מ-27 מנדטים שיש לו היום, וגם ש''ס תשמור על כוחה.

  • 4.

    וזו חבריי ההבדל בין ועדת חקירה ממשלתית לועדת חקירה ממלכתית.

    טל, 29/01/12 14:01

    על אף שזוהי בדיקה של מבקר המדינה זוהי ההוכחה מדוע לא נותנים לחתול לשמור על השמנת.......

    אין עתיד למדינה כי יש 4 מערכות חינוך שונות.

    להתראות בחו''ל......

    • ביי, אתגעגע אליך...

      אוהב את המדינה, 29/01/12 15:27

      ובחו''ל דווקא לא יותר טוב. אני אומר לך מניסיון בישראל הרבה יותר טוב.

    • אני לא מזמן השתחררתי והרעיון שלך לעזוב את הארץ הולך ונעשה יותר

      מישהו, 29/01/12 16:01

      אטרקטיבי.

  • 3.

    המבקר מנסה להחזיר לחיים הנופלים (דוחות המבקר ניר טואלט בכנסת) (ל''ת)

    ארצ'י, 29/01/12 13:57

  • 2.

    מדהים לקרוא את ישי הוא לא מבין בכלל את המשמעות של אחריות מיניסטריאלית (ל''ת)

    ולמה שיבין? בממשלה שכולה ''כאילו''?, 29/01/12 13:57

  • 1.

    ברור, אתה תמיד פועל נכון (ל''ת)

    א, 29/01/12 13:57