• 8.

    בלי תחבורה ציבורית בשבת לא נראה שינוי מהותי

    מוטי, 19/01/12 14:55

    אי אפשר מצד אחד להגיד לאנשים לוותר על הרכב הפרטי ומצד שני להשבית אותם במשך יום וחצי בכל שבוע.
    אין לזה אח ורע בשום מקום בעולם.

  • 7.

    תשואות 3 קופות הגמל הגדולות בחודש דצמבר 2011??? (ל''ת)

    מר שרוני, עורך עסקים- מה היו, 14/01/12 15:23

  • 6.

    את הקו הירוק צריך לעשות תת קרקעי בכניסה לתל אביב לכל אורכו

    יונתן, 14/01/12 12:41

    את הקו האדום הירוק והסגול לעשות תת קרקעיים ועם הקו הסגול לא שמיש אפשר לשנות אותו כדי שיהיה שמיש יותר בתוך תל אביב חייבים רק תחתית מחוץ לתל אביב אפשרי קלה אוטובוסים זה סתם פתרון זמני ואני ממליץ לעיריית תל אביב להוסיף עוד כ2,3 קווים נוספים בתוך תל אביב כדי גם לספק את הצרכים של התושבים ולא רק שאלה שנכנסים לתל אביב והכל תת קרקעי בתל אביב בבקשה!

  • 5.

    איש איכותי וראוי בהחלט לתפקיד (ל''ת)

    רון, 14/01/12 08:06

  • 4.

    מה כן מזיז לך? (ל''ת)

    ערן, 14/01/12 06:45

  • 3.

    למנות אנשי ימין בלבד למוסדות השלטון. (ל''ת)

    רצון העם והבוחר, 14/01/12 01:06

  • 2.

    כל השירות הציבורי - מינוי מקורבים של הליכוד. ככה המדינה נראת. (ל''ת)

    ארז, 13/01/12 22:48

  • 1.

    לא רכבת קלה אלא תחתית

    פרובוקטור, 13/01/12 10:20

    רכבת קלה תופסת שטח ועומדת ברמזורים. בכל מקרה אם תהיה רכבת קלה אז היא תהיה על חשבון הכבישים העירוניים, דבר שיגביר את הפקקים.
    רק רכבת תחתית תפתור את הבעיה - אין פקקים, אין רמזורים, היא יכולה להימצא בתוך העיר קרוב למגורים ומרכזים כך שאנשים ייסעו כל יום לעבודה ברכבת תחתית ויגיעו תוך דקות. רק כך תיפתר הבעיה.

    • היא קלה, ורוב המסלול שלה תת קרקעי

      אלון, 14/01/12 02:07

      קלה או כבדה יכולה להיות עילית או תחתית.

      במקרה הזה מדובר ברכבת קלה שעיקר המסלול שלה הוא תחתי.