• 68.

    לילך הפסדת אותי עכשיו.

    רו''ח ירוק, 09/01/12 22:50

    עד עתה הדיעות שלך תמיד דיברו אלי. הפיסקה המורחבת למעלה איננה אלא הרהור לא ראוי.
    לאנרכיסטים תפקיד מאד חשוב בכל חברה, התפקיד הזה הוא לערער את הסדר החברתי כלכלי הקיים ולגרום לנו לחשוב שוב על תפישות מקובלות, לנער אותם וע''י כך בסופו של דבר גם לשנות אותן למשהו טוב יותר ומתאים יותר.
    הצעירים דרך המחאה החברתית עשו משהו, הם הצליחו להזיז משהו אצל חלק מהאנשים וזהו תפקיד חשוב מאד. חבל מאד שלא קלטת את העניין, אולי מפני שאת פוחדת משינוי הסדר הקיים שככל הנראה מאד מתאים לך.
    אולי את מאד שמרנית. אני מציע שתחשבי על הכל שוב.

  • 67.

    תזכירי לנו למה את מומחית...?

    רון, 09/01/12 20:40

    לא ברור איזה קשר יש בין קביעה שהבנות הינן אנרכיסטיות , לבין טענותיהן בתקשורת.
    האחת טענה שהחברות ה''מסכנות'' יכולות להתאמץ קצת יותר לפני שמפטרים עובדים. אולי לדוגמא לפטר מנהלים. את הרי מכירה מנסיונך כיצד בורחים מתפקיד כשישנם קשיים הלא כן...
    האחרת טענה לאלימות משטרתית. אם היית מתאמצת ומביטה בסרטונים שליוו את ההפגנה והמעצרים
    היית מבחינה בקלות בשוטרים האמיצים שדוחפים באלימות יתרה נשים מבוגרות וצעירות שלא היוו כל איום עליהם. לא הצלחתי לראות אותם כל כך נחרצים בהפגנות של אותם חרדים שאת מזכירה על אף שאצלם הפגנות לא נגמרות בלצעוק ולשיר, אלא בלירוק לזרוק ולשרוף.
    בזמן שאותן ''אנרכיסטיות '' כלשונך בוחרות להקדיש את כל זמנן ומרצן כדי לנסות ולהגן על
    החלשים בחברה, את, שנשואה לעושר בוחרת להתרווח ולבקר. לא נותר אלא להתבייש בך ובכמוך!

  • 66.

    יש סתירה פנימית בכתבה

    כלכלן, 09/01/12 17:55

    מצד אחד את שוללת את הביקורת של דפני ליף בטענה שזכותה של חברה למקסם את רווחיה.

    מצד שני את מודה בעובדה (הנכונה) שאין כאן תחרות אמיתית, אלא מונופולים וקרטלים שמתאמים מחירים.

    אם הטענה השניה נכונה והיא נכונה, אזי אין כאן תחרות. יש מראית עין של תחרות. ומשום כך, לאותו מונופול/קרטל אין ''זכות'' למקסם את רווחיו המונופוליסטיים. כי התנהלותו פגומה ומושחתת מיסודה.

    למה דומה הדבר? ל''תחרות חופשית'' בין מתאבק סומו לילד בן 3 (ואת מודה בעצמך שכך המצב - ואין תחרות חופשית).

    אז איך את יכולה לטעון שמתאבק הסומו יש ''זכות'' לשבור לילד את העצמות?!

    (סורי על האורך, אבל חשוב שאנשים יבינו שאין באמת ''תחרות חופשית'' ולכן אין לאותם שחקנים ''זכויות'' שיש לתת לשחקנים בתחרות חופשית).

  • 65.

    'כתבה' חלולה וריקה מתוכן

    דמוסתנס, 09/01/12 16:24

    רק תיזהרי שלא יתבעו אותך על פי חוק לשון הרע.

  • 64.

    לילך, את מדייקת כתמיד. כל הכבוד על האומץ לאמר אמת! (ל''ת)

    גם כשהיא לא פופולרית., 09/01/12 15:53

  • 63.

    לכבוד העיתונאית ההפגנה הייתה כנגד פינוי אנשים לרחוב מהמאהל בתקווה

    חן, 09/01/12 15:42

    וכן רואים שאת קפיטליסטית ותומכת בביבי , זו הייתה ההפגנה של כ1000 איש. טובה מאוד. יש חוקים נגד לזרוק אנשים לרחוב מהאוהל. שלא לדבר על חובה של המדינה ועיריית ת''ר לתת דיור ציבורי. השוטרים היו אלימים ויש ראיות . וראוי שאם עיתונאי רוצה לסקר הפגנה יבוא אליה ולא יקבל הכתבה מהמשטרה ורון חולדאי ווגורמי השלטון. בושה וחרפה לעיתונות.

  • 62.

    יש מילה בעברית לאנרכיסטיות? (ל''ת)

    קשקשנית בשכר, 09/01/12 15:32

  • 61.

    מה זה ומי זה לילך סיגן?שלי נעליך.... (ל''ת)

    יניב ש, 09/01/12 15:30

  • 60.

    Kol Hakavod

    Uzi, 09/01/12 15:30

    You are absolutely right and very brave.

  • 59.

    לשון הרע?

    רמבו, 09/01/12 15:24

    מכנה אותן בשם אנרכיסטיות רק בגלל שהן משתתפות בהפגנות?

    לדעתי זה לשון הרע...

  • 58.

    לילך ס.

    נועם ו., 09/01/12 15:24

    א. ההפגנה במוצ''ש הייתה חוקית, ולמען מטרה שלא מזיזה לך יותר מדי כנראה, מחוסרי דיור שהמדינה ועיריית ת''א יחד מתעלמות כבר שנים ממצוקתם.
    ב. ''צניחת הרווחים'' כפי שאת מגדירה, לא מפריעה לבעלי ההון ולבכירי המשק להעלות את שכר המנכ''לים. הלא כן?
    ג. אני ממליץ לקורא האינטיליגנט לוותר על בזבוז זמנו בקריאת ''טורים בשקל'' של מילה וחצי, ללא כל עומק התייחסות אואסמכתא.

  • 57.

    גב' לילך סיגן: מה שאת טוענת טוענות גם ליף וסתו. הנה הקביעה שלך

    הביטניק מאשדוד, 09/01/12 15:22

    ''...הבעיה שלנו היא שבענפים לא מעטים במשק אין תחרות אמיתית, והמבנה הכמעט קרטליסטי גורר מחירים גבוהים.''

    גבוהים ממה? אני מבין שאת מתכוונת שהמחירים נקבעים כגבוהים על-ידי היצרנים בענפים הכלכליים השונים (כוללה מדינה עצמה שיווק קרקעות על-ידי ממ''י למשל) ממה שהם באמת היו צריכים להיות.

    זה בדיוק מה שטוענות השתיים האנרכיסטיות לדבריך. ואם הם גבוהים אז שכל בעלי המונופול יואילו להורידם, ולזה הם לא צריכים עדין לפטר עובדים. ולכל הפחות שיורידו אותם עד לרמה שאינה מצריה פיטורים.

    האם גם את אנרכיסטית גב' סיגן?

  • 56.

    מישהוא הזכיר ''מסיבת התה'' מס' 41

    ישראל, 09/01/12 15:20

    שימוש בסיסמאות נבובות לא מהדרות את הדיון.
    דפני וסתיו מחפשים כותרות או קרירה פוליטית
    תוך שימוש ציני בבעיות חברתיות כואבות.
    התקשורת הלא חכמה תומכת בהן לצורך יצור כותרות , נקודה.

  • 55.

    אחרי כל מה שקרה פה בקיץ עדיין נטפלים לשתי הבחורות?

    קרל סאגאן, 09/01/12 15:11

    להכניס את כל המחאה מקריית שמונה ועד נתיבות לתוך זה ששתי הבחורות הן ''אנרכיסטיות'' זה עלבון לאינטיליגנציה.
    הקטנת כל המחאה לפסים אישיים של 2 הבחורות
    .
    סתיו שפיר ודפני ליף הן פוסטמות ולכן כל המחאה לא מוצדקת והמדינה לא עושקת את האזרחים. אפשר לישון בשקט.

  • 54.

    10 ילדים ללא בית מודים ללילך סיגן שעושה כל כך הרבה למענם (ל''ת)

    הראה לי איש עשיר ואראה לך פושע, 09/01/12 15:08

  • 53.

    התסכול של התקשורת הישראלית

    תמי, 09/01/12 14:51

    גובר ובגלל זה מביאים לנו יום יום את שני המוזרות הללו.
    חבר'ה,הציבור לא קונה את השקרים שלכם.

  • 52.

    היחידים שתומכים באנרכיסטיות הם

    צחי, 09/01/12 14:48

    התקשורת והשמאל הקיצוני והאנטי ציוני.

  • 51.

    you look great

    Ron, 09/01/12 14:43

    lilach you looks great

  • 50.

    ממש רואיםבבירור בתגובות כאן למי חשוב להביע אמת ומי סתם רוצה להוציא רעל (ל''ת)

    ימני אתאיסט, 09/01/12 14:33

  • 49.

    לא, ממך תבוא הישועה...

    שגיא, 09/01/12 14:27

    חוצפנית

  • 48.

    הרשתות יכולות במקום להרוויח 20 מיליארד

    א, 09/01/12 14:09

    להרוויח רק 5 .
    זה ההבדל בין קפיטליזים ,
    לקפיטליזם חזירי

  • 47.

    מעולם לא היתה ולא נבראה ''מחאת חברתית'', זה הכל ארגוני שמאל קיצוניים...

    ימני אתאיסט, 09/01/12 14:03

    במימון מאירופה ומשלוחותיו של סורוס המיליארדר האמריקאי האנטישמי שרצו לעורר מהומות ולהפיל את ממשלת הימין, הם הבינו שרצון לשפר מצב כלכלי ירוד הוא מכנה משותף של רוב האוכלוסיה בארץ ובעולם בכלל והשתמשו בזה כתירוץ כדי לגייס אזרחים תמימים למטרותיהם הנבזיות.

    ואכן המשתתפים במהומה שהיתה כאן בקיץ מתחלקת לשתי קבוצות

    אחת היא קבוצת מארגני המהומות -אותם שמאלנים קיצוניים אנרכיסטיים שרצו להפיל את השלטון וליצור אנרכיה כדי שיוכלו לחסל את הציונות בישראל, שעל קבוצה זו אכן נמנים ליף, שפיר, רגב יהודה נוריאל ועוד שמאלנים קיצוניים רבים מאוד (למעשה כל השמאלנים הקיצוניים באשר הם) שנתנו את הדלק לניסיון ההפיכה האנרכיסטי הזה וכל זאת בסיוע של התקשורת שניסתה להעלים ראיות ולהעצים את השקר.

    הקבוצה השניה היא אזרחים תמימים רבים, שאכלו את הסיפור שהשמאל הקיצוני מכר להם וחשבו שאכן מדובר ב''מחאת דיור'' ו ''יוקר המחיה''.

    לכן לא היתה שום ''מחאה חברתית'', היה ניסיון הפיכה אנרכיסטי של השמאל הקיצוני, שזה היה סיפור הכיסוי אותו הוא מכר להמונים כדי לגייס אזרחים תמימים לשורותיו.

    • נכון כולנו טיפשים ואתה חכם..אני טועה ואתה צודק (ל''ת)

      הטיפש, 09/01/12 14:32

      • לדברים שאני אומר יש הוכחות וראיות, ואתה מצד שני סתם טרול שמאלני (ל''ת)

        ימני אתאיסט, 09/01/12 14:49

      • לטיפש

        חיים גבעתיים, 10/01/12 10:55

        לפעמים אנשים לא טיפשים טועים,אבל אתה גם טועה, וגם טיפש.

  • 46.

    יש צורך לצדק חברתי אבל הוא לא נמצא היכן ששתי המפגרות רוצות להוביל

    אבי, 09/01/12 14:01

    קשה להאמין איך קרייני טלויזיה וערוצי חדשות דחפו את שתי המאוסות הללו.יש על מה להלחם ולדרוש .אבל בודאי שמצבם של צעירים הרוצים לבלות עד גיל 30 ואחכ רוצים דירה ליד הבימה לא צריך להדאיג אף אחד.
    מה שכן צריך הוא בתי חולים טובים ואם אין כסף אז שלא יהיו כאן משכורות של יותר ממאה אלף ש''ח על חשבון הציבור,צריך גני ילדים בחינם,צריך משטרה יעילה שתיתן ביטחון,וצריך שדתי שלא משרת בצבא -לפחות ילך לעבודה.
    מספיק אלו ואנחנו מסודרים.

  • 45.

    בזכותן אולי יהיה חוק חינוך חינם. מה את עשית בשביל מדינה? (ל''ת)

    דני, 09/01/12 14:00

    • האם ידוע לך מהו חק החינוך חינם?? (ל''ת)

      ציפי, 09/01/12 15:42

  • 44.

    את פשוט צודקת לחלוטין בכל מילה (ל''ת)

    אחד שמבין, 09/01/12 13:58

  • 43.

    זה נכון 0 המחאה סופר צודקת אבל הדפני והסתיו שפיר - דוחות אנשים. כנסו !

    אילת, 09/01/12 13:52

    לא יכול להיות שהן יהנו מכתבות יחצ''נות !! אנשים, תתעוררו - שפיר זוכה ליחסי ציבור כאילו שהיא לוחמת . לטובת מי אנחנו - העתיד של שתי הנשים האלה או לטובת המדינה ? תתמכו חזק במחאה !!!! אבל לא בשתיהן !!!!

  • 42.

    בניגוד לבורגנית כמוך הן לא מיפיפות מילים אלה עושות (ל''ת)

    מעריץ, 09/01/12 13:48

  • 41.

    לילך סיגן מדוע לא תתצטרפי ל''מסיבת התה'' (ל''ת)

    אשליית הקפיטליזים, 09/01/12 13:41

  • 40.

    לפי הכתבה נראה שאת באמת לא מבינה מה זה צדק חברתי (ל''ת)

    הבורגנית האולטימטיבית, 09/01/12 13:37

  • 39.

    מעניין: ''עיתונאית וסופרת''...היכן ''עומק הידע הכלכלי''? ''החברתי''??דווקא..

    Ehad Haam-ציוני הוגן, 09/01/12 13:32

    לדפני וחבריה היה האומץ להודות שאינם כלכלנים, ולכן היה להם ייעוץ מכלכלנים מהשורה הראשונה בישראל-ממש כמו שלתנועת ''לכבוש את וולסטרייט'' יש תמיכה מחתני נובל בכלכלה....

  • 38.

    ערוצי התקשורת ניפחו את שתי האידיוטיות כדי לפגוע בראש הממשלה סה טו (ל''ת)

    טוטו, 09/01/12 13:00

  • 37.

    בוקר טוב אליהו, הרי זה היה שקוף מהופעתה הראשונה של דפני ליף בתקשורת.

    עופר, 09/01/12 12:57

    אבל כמובן שהתקשורת ידעה לשים עליה פילטרים ולארוז לנו את דפני וחבורתה בעטיפה יפה ופלורליסטית.
    אני אישית לא האמנתי לכוונות שלהן אפילו לרגע, אכן צריך לשאוף ליותר צדק בחברה שלנו אבל הן בטח שלא יביאו אותו,המצב הנוכחי עדיף בהרבה מאשר האג'נדה החולנית שלהן.

  • 36.

    עבת הירכיים והג'ינג'ית הן מאוסות בעיניי עד כדי גועל אמיתי!! (ל''ת)

    שלומי, 09/01/12 12:54

  • 35.

    צודקת 100%! הגיע הזמן שמישהו יגיד את זה בקול רם וצלול. ושהתקשורת תפסיק (ל''ת)

    לסקר כל שטות שיוצאת מהן, 09/01/12 12:46

  • 34.

    הן שני בלונים, המנופחים מדי יום ע''י התקשורת השמ (ל''ת)

    השמאלנית, כדי לנגח את הממשלה!, 09/01/12 12:36

  • 33.

    הרי זה היה הרעיון מאחורי ה''מחאה''

    ארז, 09/01/12 12:27

    להפיל את ממשלת נתניהו לטובת ממשלת שמאל, ולערער את הכלכלה - שהרי בעיני הקומוניסטים-אנרכיסטים הללו, כל סוג של כסף, הון, רכוש, הוא גזל. אם יש לך כסף, אם יש לך רכוש, כנראה שגזלת אותו ממישהו.

    • אלא אם מדובר בוילה של הוריך בכפר שמריהו (ל''ת)

      מצ'לס, 09/01/12 13:29

  • 32.

    בדבר אחד היא צודקת: את השיטה הקפיטליסטית אי אפשר לתקן.

    יוצא בחוץ, 09/01/12 12:06

    אי אפשר לבקש מבעל הון שירוויח פחות ויתן לעובדים יותר - הוא תמיד ימצא דרך להתחמק מכך. הפתרון האמיתי - הוא להיפטר מהשיטה הקפיטליסטית ולהחליף אותה בשלטון דמוקרטי וקומוניסטי של מעמד העובדים.

    • אתה מוזמן לחיות כמה שנים בצפון קוריאה ולחוות את זה על בשרך. (ל''ת)

      רון הכחול, 09/01/12 12:58

    • ל 32

      חיים מלבורן, 09/01/12 13:06

      ראינו איך השלטון הקומוניסטי הצליח בברית המועצות לעשוק את העם, ואתה מתגעגע אליו.אם
      אתה רוצה שלטון קומוניסטי, תבקש שיסדרו לך אשרת מהגר לצפון קוריאה, שם תמצא שלטון
      כלבבך.

    • השיטה הקפיטליסטית................

      אחד שמבין, 09/01/12 13:31

      יוצא בחוץ!

      אתה צוחק?

      אני מקווה שכך אחרת כדאי שתתאשפז.

    • בוא נתחיל מלנסות את השיטה הקפיטליסטית לכמה שנים.

      זוהר, 09/01/12 13:38

      נתחיל מזה שיהיה פה חופש לאדם פרטי לפתוח חברה.
      ושהוא לא ייצטרך אישור מאיזו וועדה שמי שמשפעי עליה הם המתחרים הפטנציאלים שלו (שגם דועגים לשמן בכסף את חברי הועדה כדי שיחליטו ''נכון'').

      נמשיך מזה שנחליט שאנחנו, האזרחים, אחראיים על עצמנו.
      ושאנחנו לא ריכים הגנה מהטיקונים על ידי שלטון שנשלט על ידי הטייקונים.

      נחייה ככה כמה שנים, ואז נדבר על האפשרות של לחיות כמו ברוסיה של 1917.

  • 31.

    מה זה אנרכיסטיות ? ומה עשתה הכותבת עבור המדינה?

    דני ב., 09/01/12 11:52

    או כמו הרוב הדומם מקטר ושותק.
    לפחות מישהו מנסה להזיז כאן דברים והעובדה שכל הארץ רעשה.
    הזלזול הבוטה שלך בהן איננה מקובלת.
    ואם לדעתך הן אנרכיסטיות (ואינני יודע את הסיבה לכינוי הזה) למה אם כן לא תתגייסי את וחבריך ותתקנו את הטעון תיקון או שמא את רואה שהכל דבש בארץ שלנו (כמו בצפון קוריאה למשל.)

    • אנארכיסטיות חזיריות הן אלו שלא שרתו בצבא ומדברות על צדק וסולידריות. (ל''ת)

      שמכנות את ילדינו בצבא ''קלגסים'' ושמקללות ומגדפות., 09/01/12 12:09

      • SPOT ON (ל''ת)

        עופר, 09/01/12 13:45

    • היו הרבה במחאה אבל התקשורת העדיפה כמו תמיד את השמאל הקיצוני

      אבי, 09/01/12 14:19

      העדיפו את אלו שלא שירתו,את אלו שמשמיצים את ישראל,את אלו שרוצים את מדינת כל אזרחיה המוסלמית יהודית ובה הם שמים את מבטחם.את אלו שלא רוצים פתרון אלא בלגן.
      אותה תקשורת שתמכה בהם וצעקה צדק חברתי מרויחים כל אחד כמו עשרה רופאים למרות שהשוק מוצף באנשים מוכשרים לא פחות ויעשו את אותה עבודה בעשירית מחיר

    • הכותבת בניגוד לשתי האנרכיסטיות לא ניסתה להזיק למדינה ולחברה

      ימני אתאיסט, 09/01/12 14:22

      לך תתפלל לצ'ה גווארה, הוגו צ'אבז, מלקולם איקס, קרלוס התן, באדר מיינהוף, חומייני ויאסר עראפת,

      חתיכת פשפש עלוב

  • 30.

    LIKE! (ל''ת)

    לילך כהן, 09/01/12 11:48

  • 29.

    שטויות

    שי, 09/01/12 11:43

    אז מה? מה אומר כל הטקסט הזה? שהן לא צודקות? שהמדינה שלנו לא נהייתה חזירית? אז מה אם הן אנרכיסטיות? שיהיו גם לסביות, פשיטסיות, חרדיות או וואט אוור. העיקר שהן אמרו ועדיין אומרות את האמת האיומה על הארץ הזו.

    • זה אומר שהן לא הכתובת לבעיות

      הדג ברווז, 09/01/12 13:40

      האלה.....אין להן את היכולת להזיז באמת....המטרות האמיתיות שלהן שונות בתכלית מאלו המוצהרות......ואין להן מושג קלוש בכלכלה,בינתיים הדרך שלהן הביאה לפיטורין של מאות עובדים....יש בעיות,יש אי צדק חברתי,אין מנהיג אמיתי למחאה הזאת,לא מנהיג של סיסמאות אלא אחד שעושה,ומבין גם את המגבלות של הצד השני לספק הכל כאן ועכשיו....

      שתי ליצניות...

      • אז למה לא קמת אתה

        שי, 09/01/12 14:48

        והובלת את המהלך? הבעיה אם אנשים כמוך וכותבת הטור הלא מלומד מעליי, שרק תלונות יש לכם אבל לקום ולעשות מעשה אתם אל באמת מסוגלים. אני לא מסכים עם דפני סתיו וחבריהן בהרבה דברים, אבל אני מוקיר אותן ומעריך אותן על התעוזה לצאת לרחובות. הלכתי אחריהן, והלך יחד ואחרי כל מי שמאמין בערי צדק חברתי ושואף לחיים נורמאלים פה

  • 28.

    אני נגד נתניהו ונגד הליכוד, אבל המסר העיקרי של גב' סיגן נכון מאד (ל''ת)

    דורון, 09/01/12 11:19

  • 27.

    הבעיה היא לא רק העדר תחרותיות

    כתבה לא צודקת, 09/01/12 11:18

    אלא גם העדר פיקוח, ואני לא מדבר על פיקוח כדי לעודד תחרותיות (שעל זה כן מדברת הכתבה), אלא חקיקה ופיקוח שידאגו לא רק לתחרותיות אלא גם להגנת הצרכן הסביבה הבריאות וכמובן סביבת חוק ואכיפה בריאה שבה ניתן לעבוד עם החוק בקלות ולאכוף אותו, לא לדבר על הקלות שבה הוא צריך להיות מונחל וידוע, ולסגור פרצות שמובילות לפשיעה ולשחיתות.

    מה שכחה הכתבת מ''טעם'' שהחוקים הם כדי להגן על המעמד העשיר בעיקר על חשבון מעמדים אחרים ואין שיוויון בפני החוק ויש אנשים שלא יכולים לתבוע את החוק כי אין להם אמצעים והרשימה עוד ארוכה,

    אך עולה לנו פה לשידור עוד כתבת מטעם ובעלת אינטרסים שבאה לזרוק כמה מילים ''אנרכיסטיות'' לעבר שתי בחורות שבסה''כ חולמות על עולם טוב יותר.

    אני מציע לכתבת שיקחו ממנה את הכסף ואת הזכויות לתבוע דין וצדק ואז שתדבר איתנו על אנרכיזם, כי עושה רושם שבהתעלמות מנושאים חשובים, היא אנרכיסטית בעצמה ואם חושבים קברניטי השקר והכזב שהם יכולים להמשיך לקשקש לציבור ולשקר בשכל ולא תהיה תגובה, אז, זהו שיש.

    אני מציע שאם הכתבת עסוקה באנרכיסטים, שתתעסק באנרכיסטים בעלי הממון שעבורם החוק הוא עבורם בלבד והם עסוקים בלגנוב.

  • 26.

    כתיבה לעניין

    יהודה, 09/01/12 11:11

    מסכים עם כל מילה .
    הדם עלה להם לראש ,''רודפי המצלמות'' ...הדג נחש כינו אותם והם כל כך צודקים ...

  • 25.

    צודקת. ההפסד כולו שלנו...

    רועי, 09/01/12 11:10

    כל כך מאכזב להבין שהמחאה שהתרחשה בקיץ הונהגה ע''י חבורה של ילדים צפונים אבודים ואנרכיסטיים שמחפשים אקשן ותודעה ציבורית. חבל שעכשיו הם עושים זאת על חשבון אנשים שבאמת נמצאים במצוקה. אין ספק שצריך להתחולל כאן שינוי, אבל הסיקור התקשורתי חוטא בכך שהוא נותן לחבר'ה האלה מעמד של גיבורי רומן והם מצידם עדיין שיכורים. ההפסד כולו שלנו...

    • אתה יודע

      אסף, 09/01/12 11:41

      כמה זמן זה כל יום לנסוע עד לפריפריה? חייבים למצוא אייקון תל אביבי קרוב וזמין...

  • 24.

    סוף סוף אני מסכים איתך , אבל צריך לעשות משהו בקשר

    ציון, 09/01/12 11:10

    להצתה המאוחרת שלך

  • 23.

    זה היה ברור.

    נינוה, 09/01/12 11:03

    זה היה ברור.מה עם שיקול הדעת של התקשורת.שעשתה במכנסיים מרוב :הערצה''
    '' העם רוצה צדק חברתי''.איזו עליבות.

  • 22.

    כתבה נכונה וצודקת, הכותבת עכשיו הסתבכה עם השמאל

    דרור, 09/01/12 11:00

    שתי האנרכיסטיות הילדותיות הללו הפכו מושא להערצה רק משום שליבו את האש התקשורתית נגד ממשלת נתניהו. לא משנה שאין להן פתרון לכלום ושמכאוס יוצאים רק דברים רעים (ראו ערך מצרים - המצב הכלכלי שנגדו הם התקוממו גרוע עכשיו פי 10), העיקר שהן נגד נתניהו. אבל עכשיו הגברת סיגן תהפוך יעד עבור קנאי השמאל, דת השלום ( דת שמאמיניה סוגדים לאל לא קיים שנקרא ''השלום'', אפשר גם לקרוא לזה דת אנטי ביבי) ומשטרת המחשבות שלה לא יעברו על זה בשתיקה.

    • צודק! לילך מהר טור נגד המתנחלים

      אמנון, 09/01/12 11:31

      אחרת את בבעיה... לטובתך.

  • 21.

    אין צדק חברתי באף מקום בעולם.

    חיים מלבורן, 09/01/12 10:56

    כתבה קצרה יחסית,ובכל זאת קלעה למטרה בכל מה שירתה.האמת היא שתנועת המחאה לא ידעה להציע אלטרנטיבה,אלא ידעה רק מה שהיא רצתה לקבל. אבל כפי שלילך כתבה ,אין לשתיים מושג
    קלוש אין מתנהלים עסקים.מי שמשקיע כסף,רוצה להרוויח כסף,הוא אינו משקיע למטרות פילנטרופיות,ועדיין לא קמה המדינה שיש בה צדק חברתי מוחלט. תמיד היו,ותמיד יהיו שכבות שלא יזכו לצדק חברתי,וכלכלי.מה שכן , על הממשלה מוטל להקים מנגנוני ביטחון כדי
    לעזור לאותן שכבות לא לשקוע לגמרי. אבל,האם הממשלה באמת הזניחה במכוון את כל תומכיהן של ליף ושפיר,או שסדרי העדיפויות במדינה הם כאלה שאי אפשר באמת לעזור לכולם,בכל מה שהם דורשים.

  • 20.

    כנראה ששמירה על ''שלטון החוק'' וציות לחוקים לא חלים על הגברות המכובדות (ל''ת)

    האם הן מבכלל אמינות בדמוקרטיה ושלטון החוק?, 09/01/12 10:55

  • 19.

    לא הזכרת שבעל העיתון הוא בעלי אחת מרשתות השיווק

    צ, 09/01/12 10:49

    ושרוב המפטרות עדיין רווחיות בטירוף. כמו חברות הסלולר שמרוויחות מאות מיליונים ועדיין מתייעלות. החברות נותנות דיבידנים עצומים לבעלים ובגלל זה נאלצות לפטר, לא בגלל הפסדים.
    אנשים לא קונים הרבה פחות מפעם.

    • כשאין אבטלה, פיטורים הם טובים. העובד ימצא מקום בו יפרח . המעסיק יתיעל

      מצ'לס, 09/01/12 13:38

      להשאיר עובד מיותר זו שחיתות.
      זהו בזבוז מושחת כספי בעלי המניות.
      בין בעלי המניות יש פנסיונרים שכספי הגמל שלהם מושקעים בחברות בורסאיות.
      יש אנשים מן השורה העובדים קשה ומצפים שהכסף שהרויחו בעמל והשקיעו דרך הקרנות יביא תשואה נאה.
      כל נסיון להקטין את הרווח של המשקיעים כדי שמישהו יקבל שכר על אבטלה סמויה, הוא גזל.
      דפני וסתו, שכנראה שעבודה, חסכון והשקעה אינם מוכרים להן מכלי ראשון, מוכנות שאחרים ישלמו על בזבוז מושחת.
      וגם לעובד שלא יפוטר, הסדר האבטלה הסמויה הוא רע.
      הוא מרגיל אותו לחיים לא פרודוקטיביים, חיים ללא סיפוק. א.ד. גורדון מתהפך בקברו למשמע התמיכה בבטלה בתשלום.

  • 18.

    בוקר טוב לך...! צעקנו את זה מהיום הראשון! לפחות התעוררת. (ל''ת)

    רונן, 09/01/12 10:43

  • 17.

    למה צריך להזכיר את שתי אלה שוב?

    זוהר, 09/01/12 10:34

    הבנו. שכחנו.
    אפשר להמשיך?

  • 16.

    אנרכיה היא לא הפתרון

    אשר קרני, 09/01/12 10:22

    אמרת דברים נכונים ואמיצים-כל הכבוד לך.
    אשר

  • 15.

    ולשאלתך אני אומר שזו כתבה תת רמה של מישהי מרירה שנשמעת כאילו יש לה (ל''ת)

    סיכסוך אישי עם סתיו וליף, 09/01/12 10:22

  • 14.

    אין כמו המצב הקיים - נכון לילך?

    קבלי בונוס מנוחי, 09/01/12 10:13

    ולכן המסקנה הטפשית שהמחאה גרמה למיתון, וההסתה כנגד דפני וסתיו.

    עוד כמה שנים שכל המצב ישתנה (ואם לא, פשוט לא תהיה מדינת ישראל) את תתביישי בעצמך שאלו היו הדעות שלך.

  • 13.

    ככה זה כשמאלנים עושים משהו טוב

    הימנים במיוחד העשירים שבהם מתוסכלים, 09/01/12 10:09

    השאלה איך נותנים לאחת כמו לילך סיגן, אשתו של בעל חברת רציו, אישה עשירה ושבעה להביע את דעתה בנושאים חברתיים סבוכים. אין גבול לציניות?

    • עכשיו הבנתי

      עכשיו הבנתי, 09/01/12 10:58

      זו האמת השבעה והמבוהלת שמא תישמט הקרקע, כלומר הכסף, מתחת לרגליה ולמאות זוגות הנעליים שלה.

    • ברור, אם הם שמאלנים הם עושים משהו טוב...

      דורון, 09/01/12 11:25

      מה טוב במחאה לא ממוקדת, שרוצה הכל לכולם? איזה ערך יש לה? באיזו ארץ בעולם השיגו זאת בחינם? אילו המחאה היתה ממוקדת בדרישות הגיוניות, הייתי תומך בה. הנה לדומגה דרישות הגיוניות:

      1. שוויון מוחלט בחובות. אין פטור משרות צבאי של 3 שנים, אין פטור משרות לאומי, אין קיצבאות לשום קבוצה, אין הטבות בארנונה לשום מיגדר ואין הטבות בשטיפול ראופי לשום מיגדר.

      2. סיוע מקבלים רק יחידים ולא מיגדרים. אין סיוע לחד הוריות ואין סיוע לחרדים. יחידים במצוקה יקבלו סיוע בין אם יש להם שני ילדים או עשרה.

      3. הורדת מספר השרים ל 10-12 לכל היותר ביטול המושג של סגני שרים ושאר רכיבי שוחד פוליטי

      4. עידוד התעשייה הישראלית לחימה ככל האפשר נגד הגלובליזציה

      5. סילוק העובדים הזרים מהארץ - כל העובדים הזרים באשר הם, ובראש וראשונה גירוש המסתננים.

      • קניתי (ל''ת)

        נשמע מצוין, 09/01/12 12:50

      • יפה מאוד דורון, העלית כמה נקודות שלפי דעתי יש להן רוב מוחלט.

        בן גוריון מתהפך בקברו., 09/01/12 13:09

        אם יהיו מי שימנפו את זה לקמפיין והפגנות יש מצב שאולי יזוז פה משהו.
        הייתי מוסיף עוד נקודה אחת: אכיפת החוק על בנייה לא חוקית בכל המיגזרים ובכל הארץ, כולל הנגב והגליל, איך ייתכן שאני משרת בצבא ובמילואים, משלם מיסים וביטוח לאומי וצריך לשלם למינהל מאות אלפים ע''מ לבנות בית אפילו אם הוא מרוחק מהמרכז ולעומת זאת אוכלוסיות שלמות בונות איפה שבא להן וכמה שבא להן, אנשים שלא עושים צבא ורק בודדים מהם עושים שירות לאומי, עושקים את רוב כספי הביטוח הלאומי, לא תורמים דבר למדינה וחלקם אפילו משתדלים להזיק למדינה.
        הגיע הזמן לאפליה מתקנת אחרי שהמדינה התנכלה למיגזר היהודי. הגיע הזמן לתת למי שנותן ולקחת למי שלא נותן, אדמות המדינה הפכו להפקר.

      • לא רע. כמה תיקונים.

        זוהר, 09/01/12 13:53

        1. קניתי.
        2. סיוע לא מקבל אף אחד. אם אין לך, תבקש תרומה. האחריות לעניים היא של האזרחים, כלומר, שלנו, לא של המדינה. אם אני צריך לתת כסף, אני אתן למי שנראה לי שהכי צריך אותו. אם המדינה צריכה לתת כסף, היא תתן למי שצועק הכי חזק (ועושה הכי הרבה נזק).
        3. נכון, בנוסף, ביטול שרים עם תיקים ממוצאים. כגון: שר התיירות, שר הרווחה, שר השיכון, שר הבינוי. הממשלה צריכה להיות אחראית על בטחון חוץ, בטחון פנים, יחסי חוץ והמערכת המשפטית. זהו. 4 שרים (וגזבר אחדש שמעביר להם כסף.
        4. כן. עידוד התעשיה הישראלית על ידי כך שיעזבו אותה בשקט וייתנו לה לייצר. בלי הגבלות. בלי אישורים ובלי מכסות. אין שום בעיה עם גלובליזציה (צריך חומרי גלם מחו''ל וצריך לספק גם לחו''ל).
        5. גירוש המסתננים - כן. גירוש עובדים זרים- רק אם אין להם עבודה. אם אף אחד בישראל לא מוכן לעבוד בבינוי בשכר סביר אז או שיהיו עובדים זרים או שמחירי הדירות יעלו משמעותית.
        ולמה שמישהו יסכים לעבוד אם הוא יכול לקבל סיוע מהמדינה?

    • כן, כי שתי האנרכיסטיות ממש מבינות מה הוא עוני. (ל''ת)

      זוהר, 09/01/12 13:43

  • 12.

    סוף סוף מתחילים לומר את האמת (ל''ת)

    דימה, 09/01/12 10:01

  • 11.

    ליף צודקת ואת פשוט לא אינטלגנטית במיוחד (ל''ת)

    נעמה, 09/01/12 09:53

    • נעמה, הוצאת לי את המילים מהפה. אכן הגברת הנ''ל מה לומר, לא משהו (ל''ת)

      אינטליגנט, 09/01/12 10:23

  • 10.

    התקשורת היא שמתעקשת להסתכל רק עליהן (ל''ת)

    שרון, 09/01/12 09:47

  • 9.

    דפני ליף מביעה דעה? אנרכיסטית!

    צדיק תמים, 09/01/12 09:47

    סתיו שפיר משתתפת בהפגנה (לא חוקית, כמובן. למה שתהיה חוקית?) נגד פינוי מאהל מחוסרי דיור? אנרכיסטית!!!!!!!!!!!!!!!!


    לילך סיגן, מי שלח אותך?

    • סתיו שפיר אנרכיסטית עוד לפני המחאה. (ל''ת)

      דורון, 09/01/12 11:17

  • 8.

    לא סובל את דפני ושות- אבל את ככ טיפשה לילך שזה נורא (ל''ת)

    יותם, 09/01/12 09:44

    • ככה סתם קבעת שהיא טפשה ולא מצאת אפילו נימוק אחד. הלוא תבוש. (ל''ת)

      יותם אל תתחרז עם מטומ...., 09/01/12 10:08

    • על זה נאמר, ''אכן חציר העם'' והתכוונו למה שהנ''ל צריכה לאכול (ל''ת)

      במעריב לא קוראים לפני שמפרסמים כזה דבר?, 09/01/12 10:25

  • 7.

    אני לא מאמין, נתנו לך לפרסם את האמת? (ל''ת)

    חיים, 09/01/12 09:44

  • 6.

    ולילך סיגן היא קונפורמיסטית שמצאה בעל עשיר ולא הביעה דעה מקורית בחייה! (ל''ת)

    דוד, 09/01/12 09:44

    • הכבשה האמיתית היא אתה...

      ירושלמי, 09/01/12 10:18

      מעניין יהיה לשמוע מה הקשר לבעלה...
      ולעניין הדעה שלה - אני לא יודע באיזו מדינה אתה בילית את הקיץ האחרון, אבל בישראל, כל כינוי פחות מנסיכה זכה לקיטונות של שנאה והתקפות השמורות רק לרוסיה של שנות ה60... .
      הדיעה היחידה שניתן היה לשמוע פה הייתה שמדובר במשברות הישועה לא פחות...
      קול זה, החושף את בגדי המלך החדשים, הוא דווקא הקול הנדיר, המקורי והאמיתי (אם כי, אני גם בטוח שכל אלו שהכתירו אותן כמלכות המהפיכה ידעו בדיוק מה הן, אך כיוון שבאמתחתיהם היו מטרות אחרות, הם המשיכו...)
      צא ולמד חבר... הכבשה האמיתית היא אתה...

    • לא שמעתי על הגב' הזו קודם אבל היא נשמעת כמו שהיא נראית בתמונה (ל''ת)

      התאמה בין תמונה למילה, 09/01/12 10:27

  • 5.

    מי שאנרכיסט זאת המדינה ....

    N, 09/01/12 09:44

    שמעלה מיסים,שפער המעמדות בין העשירים לעניים גודל,שיוקר המחייה פשוט מטורף,שזוג צעיר צריך לשעבד את חייו בשביל לרכוש דירה,שמוצרים בסיסים כגון חשמל מים אוכל יקרים ומתייקרים כל הזמן,שנהיה מעמד אחד קטן של עשירים ומעמד גדול של עניים שתפקידו לפטם את המעמד העליון,שהאלימות והשנאה והשחיתות גואים ונהפכנו למדינה רקובה.
    אז במקום להתעסק במהות מתעסקים בשני ילדות כאילו הם יצרו בעיה במדינה.

    • נכון. מדינות אחרות רק מורידות מיסים, אין בהן עניים, המחיה

      דימה, 09/01/12 10:01

      שם בחינם, זוגות צעירים חיים בוילות,

    • אני לא חושב שאתה מבין את המושג ''אנרכיזם'' אני ממליץ שתקרא עליו בויקיפדי

      זוהר, 09/01/12 10:33

      וכן, שתי הילדות יצרו בעיה.
      הן הוציאו לרחובות אלפי אנשים וסיפרו להם שבשביל לפתור בעיות לא צריך לחשוב בהגיון.
      צריך רק לצעוק חזק.

      • הן לא הוציאו אף אחד כמו שרוכל הירקות בטוניס לא החל את ....

        ליפה העגלון, 09/01/12 16:04

        מה שנקרא ''האביב הערבי''. גם הוא וגם ליף ושפיר היו רק הגיץ שהצית את חבית חומר הנפץ שהתמלא במשך שנים. בזמן כזה או אחר האירועם הללו היו קורים בכל מקרה עם ''נפץ'' אחר.

    • תסתכל בויקיפידיה על אנרכיסט

      דורון, 10/01/12 08:36

      גם אם הנהגת המדינה היא הבעיה, אין לזה קשר לאנרכיזם

  • 4.

    ממתי מה שאסור לחרדים/מתנחילם אסור לשמאלנים אנרכיסטיים?

    שפינוזה, 09/01/12 09:42

    את בטח לא חיה במדינה הזאת אם את באמת מצפה ליחס שווה בין מתנחלים/חרדים לשמאלנים... נראה לך שמישהו היה נותן למתנחילם להקים מאהל מחאה בלתי חוקי במשך כמה חודשים בלב שכונה חילונית בתל אביב ???

    • .

      אזרח, 09/01/12 09:57

      כבר 44 שנים הם מקימים ישובים שלמים (לא מאהלים) בלב אוכלוסיה אחרת,ולא רק שלא מפנים אותם אלא סוללים להם דרכים,מחברים לחשמל ומים וכל זה על חשבוני.

      • אולי זה קורה בגל שהישובים האלו חוקיים כמו כל ישוב בעמק יזרעאל ובגליל??

        למה שישוב עם סמל של משרד הפנים לא יקבל שרותים?, 09/01/12 10:58

        אני אזרחית לגיטימית בישוב קהילתי בן 30 מעבר לקו הירוק, משלמת מיסים, שולחת את בעלי למילואים, עובדת בשביל הבית שלי ובשביל הילדים, משלמת שכ''ל מלא לכל הילדים שלי.

        הישוב שלי חוקי ולכן אני מקבלת שירותים מהמדינה, וזה כולל גם חשמל ומים.

        איפה בדיוק הבעיה?!


        אגב, אם לא היו יורים עלינו, יכול להיות שאפשר היה להסתפק בפחות כבישים עוקפים, אבל בוא לא נגזים ונאשים אותי גם בירי על הכבישים.

        • חוקי בגלל שעשית טיהור אתני ב1948? אל תבלבל את המוח (ל''ת)

          -, 09/01/12 11:06

          • גם אתה

            אסף, 09/01/12 11:37

            עשית טיהור אתני ב-48 לשיטתך...
            תוחזר שייח מוניס לאלתר? אני לא בטוח שאפילו תושבי שייח' מוניס שנשארו תחת שלטון ישראל היו רוצים בכך...

          • לא יודע איך לספר לך, אבל טיהור אתני נגמר בהשמדה. 50% מהערבים חיים

            זוהר, 09/01/12 13:58

            עדיין בישראל.
            הם לא הרגישו צורך אפילו לברוח (למרות שהמופטי דרש מהם לברוח כדי שיהיה יותר קל להשמיד את היהודים).
            תראה לי מקום אחד בעולם שבו נעשה טיהור אתני ו-50% מהאוכלוסיה שהייתה אמורה להיות מטוהרת לא הרגישה צורך אפילו לברוח.
            שלא לדבר על זה שתראה לי מקום אחד בעולם שבו נעשה טיהור אתני עם כ''כ מעט הרוגים.

            אבל למה לא, נזרוק מילים גדולות באוויר.

        • לא הבנת אותי...

          שפינוזה, 09/01/12 12:24

          קרא שוב - ברור שלמתנחלים או לחרדים לא ייתנו את אותן זכויות ''דמוקרטיות'' מהן נהנים האנרכיסטים מהשמאל... שאלתי אם מישהו יכול לדמיין מצב בו כמה אלפי מתנחלים/חרדים יקימו מאהל בלתי חוקי בלב תל אביב

        • .

          אזרח, 09/01/12 15:16

          זה שאת מקבלת שירותים מהמדינה בישוב שקיים 30 שנה מעבר לקו הירוק לא הופך אותו לישוב חוקי.
          את עדיין מתגוררת באזור שמוגדר כשטח כבוש (גם ע''י ממשלתך),ואף אחד מראשי הממשלה לא מעז לספח.
          וכן אתם מהווים נטל- מימון מבצעי השיכון בגדה בא מכיסנו כולנו(הרי צריך לשלם ךקבלן).
          ועוד לא דיברנו על כל אותם מאחזים המלאים באנשים בעלי כוונות טובות ואהבת הזולת

  • 3.

    תודה לאל שחזרת לכתוב (ל''ת)

    איפה היית בקיץ?, 09/01/12 09:42

  • 2.

    סוף סוף מישהי רואה ואומרת את המציאות (ל''ת)

    מעניין, 09/01/12 09:41

    • ''אומרת את המציאות''? את/ה החבר/ה של הטיפשה הזאת? (ל''ת)

      לא ''מעניין'', 09/01/12 10:29

  • 1.

    לא סתם אנרכיסטיות. פרו ערביות ואנטי ציוניות (ל''ת)

    דורון, 09/01/12 09:37

    • מדויק, ולא רק הן, אלא גם כל שאר מארגני המהומות האלו (ל''ת)

      ימני אתאיסט, 09/01/12 14:24