• 37.

    שרות לקוחות מזעזע

    חיים, 12/01/12 10:08

    קניתי שם כסאות.
    לאחר המתנה פי 3 מהמובטח הגיעו סוף סוף הכסאות אבל בצבע אחר ממה שהזמנו .
    שרות לקוחות היה אטום ומתעלם .
    חבל מאד ! דווקא אהבתי את החנות אבל לא מוכן גם לשלם מחיר מלא וגם לא לקבל את מה שמגיע לי

  • 36.

    בזבוז זמן , סחורה רגילה במחירים מטורפים . (ל''ת)

    הייתי ולא אשוב עוד, 10/01/12 21:41

  • 35.

    מיועד לפראיירים עשירים במיוחד עם טעם רע (ל''ת)

    יקר כמו זהב, 10/01/12 21:40

  • 34.

    להנהלת קיקה: ביקרתי בחנות. קחו בחינם ומטוב לב הערכה למה זה לא הולך.

    אסנת, 10/01/12 19:58

    1. הריהוט באיכות נמוכה מאוד. בעיקר ריהוט חדרי שינה. התאכזבנו קשות.

    2. החנות לא מספרת שום סיפור. נראה שהכל הונח באקראי בתוך חלל גדול ושומם. נותן תחושת קור מאוד לא נעימה. ממש מחסן חפצים. בא לך לעוף משם 2 דקות לאחר שהגעת. (ואנחנו הגענו מרחוק ואכן, עפנו משם מהר).

    3. המחירים גבוהים ללא הצדקה. יש באירופה רשתות יקרות, אבל הן משדרות יוקרה. המוצרים מעוצבים ברמה גבוהה ובאיכות בלתי מתפשרת.

    . בקיצור, אם לא תביאו לשם כמה ארכיטקטים/מעצבים/בוני קונספט או אני לא יודעת מה. אם לא תביאו לשם מוצרים יפים ומעוררי השראה, לא תחזיקו מעמד.

    5. אם לא תשנו גישה, הצפי שלי שאתם סוגרים שנה מהיום.

  • 33.

    ================ איזה טמבלים אתם ===============

    ירון, 10/01/12 11:11

    לאיקאה 2 חניות אחת מהן בראשון לציון עבור כל גוש דן והדרום ואילו קיקיה רק בנתניה שהיה לקיקה חנות בראשון לציון צומת בילו נדבר .

  • 32.

    בוא ואסביר לכם מה הכתבה אומרת...

    אזרח, 10/01/12 10:35

    סמנכ''ל השיווק של קיקה פישל בענק (ביחד עם המנכ''ל).

    מה לא ברור פה?

    אם אתה ממתג את עצמך כמו איקאה , אתה נותן לאיקאה להוביל ומאחר ואתה לא איקאה (כלומר אתה לא נתפס כ-''זול''), אז ברור שתיכשל.

    עוד דבר - האתר אינטרנט , למה אחרי דקה אני לא מצליח להגיע למחיר ברור של מוצר?

    טמבלים.

  • 31.

    אני קניתי שם

    קרן, 10/01/12 01:05

    היו מבצעים מחירים השתלמו לי ואני ממש מרוצה מהמוצר, לכל מי ששאומר שאיקאה יותר טובים ... לא ברור לי במה, שני דברים שונים לגמרי. כל מי שכותב שהמיקום בעייתי... למה איפה איקאה נמצא? בערך באותו מקום וגם זה לא כי המקום סגור, בקיצור אנשים יקרים שווה ללכת לראות ולהתרשם לא תמיד מה שכתוב באינטרנט הוא נכון
    תהנו ובהצלחה.....

    • לקרן (31): באיקאה השירות יותר טוב. לאיקאה יש אתר אינפורמטיבי כולל מחיר

      י, 10/01/12 11:34

      במיוחד שבאים מרחוק רוצים לדעת מראש מה יש במלאי וכמה עולה.

      האתר של איקאה מספק את זה האתר של קיקה לא.

      גם שירות הלקוחות של קיקה לא טוב - ראי את התגובות למטה לדוגמאות של לקוחות.

  • 30.

    קיקה קקה, (ל''ת)

    וקקה יקר מאד., 09/01/12 19:49

  • 29.

    הטעות היתה במיקום. (ל''ת)

    שלמה, 09/01/12 17:20

    • איקאה בדיוק באותו מיקום. הבעיה היא שהם לא טובים. פשוט מאוד. (ל''ת)

      ענת, 10/01/12 20:01

  • 28.

    לקיקה אין קטלוג. לא צריך להיות גאון גדול כדי להבין שזה חסר

    ג'וני, 09/01/12 17:06

    מצד שני לפני שאני בכלל עולה על האוטו לנסוע לאיקיאה אני כבר יודע מה אני רוצה וכמה זה יעלה לי

  • 27.

    נורא יקר (ל''ת)

    זה למה, 09/01/12 16:51

  • 26.

    החנות יקרה אימים, ללא כל סיבה. חבל על הדלק לבקר שם בכלל.

    עלי-בבה, 09/01/12 14:49

    לאורך 2 העשורים האחרונים חלה עלייה רצינית האיכות החיים בישראל ועימה באו פערי השיווק ומחירים חזיריים לחלוטין על מוצרים.

    מי החמור שחושב שאפשר עדיין לגבות מחירים מופקעים בארץ, אחרי מחאת הקוטג' רק לפני חצי שנה?

    אחרי הקוטג' אנשים התחילו להרים עיניים ולהיות מודעים שעובדים עליהם עם אעלק ''יוקרה'' כשבפועל מוכרים להם מוצרים בינוניים לגמרי במחירי עתק.

    • צודק (ל''ת)

      כל מילה!, 10/01/12 17:34

    • ארונות זולים כמו בשוק. אפילו לא הסתכלנו על המחיר מרוב שנדהמנו מהאיכות (ל''ת)

      ריטה, 10/01/12 20:04

  • 25.

    איקאה יכולים להיות רגועים

    מאוכזבת, 09/01/12 14:01

    עזבו את היחסי ציבור, עזבו את המכירים, עזבו הכל. המוצרים מכוערים ברמות. מפגן בן 5 קומות של טעם רע, רע, רע.
    איקאה נראים מעצבי על לעומתם.

    • לא את. (ל''ת)

      גל, 10/01/12 12:31

    • 100%. זו היתה גם ההתרשמות שלי. (ל''ת)

      צודקת. טעם רע וזול., 10/01/12 20:05

  • 24.

    כל הכבוד יוהנתן!!! (ל''ת)

    ברוטו, 09/01/12 12:36

  • 23.

    אין נגישות למי שרחוק, אינטרנט, קטלוג

    רחוקה, 09/01/12 12:35

    אנחנו גרים רחוק ומגיעים לקניות מאד ממוקדות במרכז, כשמגיעים לאיקאה זה לדברים שאנחנו מכירים או יודעים עליהם מאתר האינטרנט

    אין לקיקה שום מידע למי שאין לו זמן

    • כן הקטלוג חשוב מאוד (ל''ת)

      ג'וני, 09/01/12 17:06

  • 22.

    אותי הפתיע ההטעיה בפרסום

    אדם, 09/01/12 11:32

    בכל הפרסומות שלהם הבנתי שאפשר לעשות כל עיצוב או שינוי אבל כשביקרתי שם לא היה כלום חוץ ממה שהוצג - יש את זה בצבע אחר? לא. אפשר להפחית במידה? לא.
    לא לא לא
    פעם הבאה אל תפרסמו כמו שפרסמתם.

  • 21.

    שרות מחריד ואיכות מזעזעת . אני כל כך מצטערת שקניתי שם

    דנה, 09/01/12 11:28

    אל תתפתו לחשוב שהם איכותיים אין צדק באמירה זו
    לרוב המוצרים עשויים גרוע יותר גרועים מאיקאה
    בלתי אפשרי להחזיר הם עושים הכל בכדי שלא תצליח .
    בשרות לקוחות עומדים המון אנשים מסכנים שמתכננים לכספם

  • 20.

    אני הלכתי לפתיחה רק כי אני נהנה להדחף עם כולם

    ז'ורז', 09/01/12 11:01

    אבל דחפתי כל כך חזק בדלת המסתובבת עד שנפלטתי מיד החוצה לתוך מגרש החניה. מאז לא חזרתי. אני את שלי עשיתי.

    • קשקשן. אין שם דלת מסתובבת בכלל. (ל''ת)

      גל, 10/01/12 12:31

  • 19.

    קיקה - הרבה מדי מקצת מדי

    מאבחן, 09/01/12 11:00

    זו הבעייה. אתה מגיע לחנות ואז יש לך 5 מנורות לילה. אחת ב 5000 ש''ח, השנייה ב 25 ש''ח השלישית ב 300 וכ''ד

  • 18.

    מחירים בשמיים-נכנסתי ונפגעתי

    רונן, 09/01/12 10:40

    בלי קשר לאיקיאה, המחירים שם בשמיים, צעצועים למשל :הרבה הרבה יותר יקר מטויס אר אס,( שגםל הם לא חסר).
    החנות לא הביאה שן\\ום בשורה צרכנית.
    הביקור שלי שם היה חד פעמי, ראיתי ,התרשמית וברחתי.
    לדעתי רוב האנשים לא יחזרו לביקור נוסף.

  • 17.

    ניסיתי למצוא ברשת קטלוג בעברית

    ריקי, 09/01/12 10:37

    לא מצאתי..

    ברור שלא אסע עד נתניה בלי לדעת פחות או יותר מה לקנות.

  • 16.

    תגובה הזוי של הנהלת החנות

    סתם אחד, 09/01/12 10:32

    ''חלק מהקהל הישראלי עדיין לא הפנים את הקונספט החדש'' עלק. במקום להתאים את עצמם לשוק מצפים שהשוק יתאים את עצמו אליהם. נו באמת...

    • הזירים התרגלו לאהבל הישראלי שמשלם סכומים בשביל ניחוח חו''ל כאיל יוקרתי.

      אזרח, 09/01/12 14:54

      הם לא קולטים את עומק המשבר אחרי מחאת הקוטג', המתבטא בחוסר אמון גורף של הציבור במשווקים.

      תמיד כדאי להסתכל באינטרנט על המחירים בחו''ל, אפילו בEBAY, רק להפנים כמה המשווקים גונבים מאזרחי ישראל.

  • 15.

    למה אין קטלוג באינטרנט ? (ל''ת)

    האתר שלהם חסר תועלת, 09/01/12 10:16

  • 14.

    ביקרתי ולא קניתי ,מחירים גבוהים מהשוק המקומי. (ל''ת)

    ישראלי, 09/01/12 10:14

  • 13.

    גם הקמפיין הלא מובן תורם

    יואב, 09/01/12 10:03

    קמפיין לא ברור, מסרים עמומים. ככה לא מחדירים רשת חדשה

  • 12.

    ולא חשבו להזכיר שלאיקאה יש אתר מדהים

    רועי, 09/01/12 10:02

    עם מאות אלפי גולשים ששם אפשר לראות הכל ולתכנן את כל הקניה וזאת בעוד לקיקה יש מיני אתר מסכן ועלוב שלא מספק שום מידע.

  • 11.

    קיקה

    ashira, 09/01/12 10:00

    זה היה יכול להיות סיפור הצלחה, הקהל הישראלי התלהב מאוד אך המחיר יקר והשרות גרוע אפילו במסעדה לא היה זול ביחס לאיקאה.

  • 10.

    רוצה לקנות פריט מארון מטבח,רוצים שאקנה כל ארון,

    בשביל כוס חלב תקנה את כל פרה, 09/01/12 09:59

    אין מחירים לכל מוצרים,ואים יש תימחור יקר.
    רצית לקנות ,תחכה לאספקה זמן רב
    השירות בינוני למדי
    לא היית חוזר שוב

  • 9.

    הזמנו שני ארונות - 4 פעמים אמרו שיגיעו ולא הגיעו

    לא להתקרב, 09/01/12 09:48

    בנוסף איחור באספקה גם מעבר לרף ההתחלתי המטורף של חודשים וחצי
    שירות לקוחות ? יש אבל אם אפשר להתקשר אילו

  • 8.

    סניף איקאה המחודש יפתח בקרוב....

    נראה את התחרות האמיתית..., 09/01/12 09:38

    אני מבחין הבחנה ברורה בין שתי החנויות. קיקה אינו מתקרב אפילו לגודל של איקאה ומשם נובעים הפערים במבחר ובמחירים - כנראה.

  • 7.

    אתר האינטרנט שלהם גרוע ומאוד לא אינפורמטיבי. ושירות לקוחות בעייתי

    י, 09/01/12 09:09

    לפני חודשיים שלחתי לשירות לקוחות שלהם שאלה לגבי מחירים של מיטות ילדים ועוד מספר פריטים - עד היום לא קיבלתי התייחסות.

    באתר של איקאה יש גם מחיר וגם אם המוצר נמצא במלאי - אז נסעתי ורכשתי באיקאה אפילו שזה הרבה יותר רחוק לי (גרה ביוקנעם)

    היום השוואת מחירים עושים באינטרנט - חברה שלא יכולה לספק מחירים באינטרנט לא באה בחשבון מבחינתי.

  • 6.

    מי יקנה מהם מוצרים? רק פראיירים יקנו מוצרים תוצרת סין במחיר כזה יקר

    אלירן, 09/01/12 09:02

    לעומתם איקאה את אותם מוצרים מוכרת בזיל הזול וגם מרוויחה את הכסף שהשקיעו בקניית המוצרים
    אז למה לקנות זבל ביוקר
    מוכרים בקיקה סט צלחות ב450 שקל מה שבאיקאה אותו מוצר נמכר ב120 שקל
    ואיקאה גם מוכרת יקר שלא תחשבו שזה זול אבל לעומת קיקה היא זולה מאוד

  • 5.

    שיוציאו קטלוג. (ל''ת)

    אורית, 09/01/12 08:54

    • איקאה נותנים קטלוג חינם קיקה תמכור אותו

      אלירן, 09/01/12 09:03

      מי קונה בקיקה רק המושפעים שלא איכפת להם לזרוק את הכסף
      ובארץ אין כאלה מושפעים בגלל זה היא לא תתברג אף פעם
      להוריד את המחירים לא יהיה שווה להם
      אני צופה סגירה

  • 4.

    'תמחור המוצרים נתפס כגבוה..' ?? רק נתפס ? באתי מחיפה להתרשם, ונתקלתי

    אבי.ש, 09/01/12 08:51

    במחירים הזויים על פריטים ביתיים די סטנדרטיים. למשל ספל קפה מזכוכית - הנקרא מאג , עלה פי 3 ממחירו ברשתות הסופרים שליד הבית שלי. כדאי לא להתלהב לפני שבודקים ברגליים..
    למי שעדיין במתח - לא קניתי דבר...

    • צודק גם אני נכנסתי ומהר יצאתי אפילו שקשה למצוא את היציאה

      אלירן, 09/01/12 09:05

      אחרי שראיתי את המחירים החלטתי לפנות את המבנה דרך יציאות החרום
      פשוט הגזמה המחירים שם חושבים תפסו אמריקה

  • 3.

    איך יכול להיות

    חיים, 09/01/12 08:40

    ששוק המוצרים לבית כולל אלקטרוניקה הוא 1.5 מיליארד לחודש, דהיינו 18 מיליארד לשנה. ושוק האלקטרוניקה לבד הוא 18 מיליארד בשנה

    • שוק האלקטרוניקה בישראל הוא 6.5 מיליארד ש''ח

      איתי, 09/01/12 09:58

      ורק חלק משוק המוצרים לבית שהוא 18 מיליארד.

  • 2.

    מודל עסקי של למכור זבל ביוקר

    יואב, 09/01/12 08:18

    ישראלים לא פראיירים

  • 1.

    זה כמו הבום שהיה עם החנות הזאת בעזריאלי

    @, 09/01/12 08:11

    שכחתי את השם שלה, אבל שפתחו אותה היא הייתה עמוסה ועכשיו הריק שואב אותך פנימה.