• 20.

    כל הכבוד

    נדב, 24/12/11 00:12

    בשלב זה כדאי להכניס כלי שייט בתשלום שיתנו אפשרות לתושבי תל אביב וחילדים לשוט לאורך החוף ולראות את תל אביב מהים חוויה מדהימה

    • תגובה לנדב

      דבי, 24/12/11 15:58

      לדעתי באמת חסרה האפשרות לצאת מנמל ת'א לשייט מול הנמל והעיר. ולחוות חוויה שונה לראות את הנמל היפה ואת ת'א מהים גם אם זה כרוך בתשלום.

  • 19.

    כל החיים אני חוסך ליאכטה ועכשיו אין לי חניה (ל''ת)

    פופאי, 22/12/11 16:55

  • 18.

    מיותר! מקום ששיך למליונים מועבר לקמצוץ שיש להם מליונים. (ל''ת)

    אזרח, 20/12/11 14:22

  • 17.

    מיותר ביותר עדיף שתשקיעו בנמל כמרכז תיירות

    יונתן, 19/12/11 17:34

    אבל אפשר לעשות קו תיירות פנים של ספינה שתשוט מול חופי תל אביב ובסוף תגיע לנמל יפו אבל לבנות מעגנה תהרוס את כל היופי של הנמל אני מעדיף שתבנו גלריות וספריה עם בתי קפה ועוד חנויות ובית קולנוע עדיף שתבנו את המעגן או בחברת החשמל או שפשוט לא תבנו בתל אביב אחד כזה

  • 16.

    כל התשתית תפוסה ע''י מיקום העסקים שם

    אלי, 19/12/11 11:17

    ברור שאחד מהשניים יפגע קשות

  • 15.

    תשפצו את כיכר אתרים

    שי, 19/12/11 10:21

    למה לא משפצים את כיכר אתרים????????????

  • 14.

    התמונה הראשונה היא ביפו

    רותם אפפל, 19/12/11 08:01

    למה לעשות עבודה כמו שצריך, אם באותה משכורת אפשר לחפף ולאלתר ?

    • היא בנמל תל אביב רואים גם להוכחה את רידינג מאחורה (ל''ת)

      יונתן, 19/12/11 23:13

  • 13.

    מנכלי''ת ודירקטורית ? (ל''ת)

    למה כולן נשים, 19/12/11 07:19

  • 12.

    מעניין איזה אוצרות יש בקרקעית הנמל

    שיסננו את הבוצה, 19/12/11 07:11

    שיסננו את הבוצה שיוציאו בזמן העמקת הנמל, בטח טבעו שם במהלך השנים הרבה דברים היסטורים.

  • 11.

    אוכלוסיה מסוג שונה??? אלו שיש להם 300 מליון במקום 200?

    בן 30 עם 4 ילדים, 19/12/11 06:45

    למה מדירים אותי מהנמל?
    למה משקיעים כסף האלפיון העליון ולא במי שבאמת צריך?

  • 10.

    120 סירות ששופכות שמן דלק ולכלוך למים, למה להרוס את המקום? תאוות בצע

    קובי, 19/12/11 06:25

    רק תאוות בצע של עיריית תל אביב. מי גוזר את הקופון ?

  • 9.

    שכ שפירא מרכז הירידים כיכר דיזי הנמל כל יום מוכרזת תכנית ובתכלס... (ל''ת)

    חתולי, 19/12/11 00:33

  • 8.

    זה יהרוס את הנמל,כל היופי זה שרואים את הים,אם ימלאו את הכל בסירות

    יונתן, 19/12/11 00:27

    נראה רק תרנים וכל קו האופק הנקי יעלם.

    • תרנים זה יפה - תראה איזה יופי נמל עכו או הרצליה (ל''ת)

      ימאי, 19/12/11 15:40

  • 7.

    אם לא יוכלו קרוזים של אוניות ענק לעגון בו כמו בנויורק אז הכל לא שווה (ל''ת)

    הרבה תיירים לתל אביב!!!!, 19/12/11 00:21

  • 6.

    האניה העברית הראשונה בנמל ת''א 2

    י. אפרת, 19/12/11 00:16

    זו הייתה הפעם הראשונה והאחרונה שאניה כל שהיא נכנסה לנמל תל אביב.
    האניה שנכנסה חסמה את פתח הנמל לחלוטין ולא אפשרה את המשך הפעלתו. העבירו חלקית פעילות לנמל יפו ואשדוד (''לקח'' זמן עד שפיליפ וז'אקו וחבריהם למדו את בוני נמל אשדוד סווארות). כשהתאפשר הופעל נמל אשדוד לחלוטין ונסגרו נמלי יפו ות''א.

  • 5.

    האניה הראשונה שנכנסה לנמל ת''א - סגרה את הנמל 1

    י. אפרת, 19/12/11 00:09

    ה''חלום שהתגשם'', אניה עברית בנמל העברי הראשון, היה הסיבה להאצת פתיחת נמל אשדוד. אניתו של רב החובל עזרא יורן (רייכרט), הייתה מסידרת ה''אמהות'', אניות חופים של כ 3000 טון. שמותיהן היו כשמות האמהות : שרה, רבקה, רחל, לאה...
    איני זוכר מי מהן הייתה אניתו של קפטן יורן, נדמה לי שרחל??? עוגניה כשלו לאחוז את הקרקע בסערה עזה והיא החלה להגרף לחוף. המכונה הייתה כבויה, ולא הייתה עליה שליטה. אך כאשר המכונאים הצליחו להתניע את המכונה עדיין לא יכלה להמלט לים כי העוגן הפריע, להעלותו אי אפשר היה , זו פעולה המחייבת שליחת אנשי צוות לחרטום שהוצף בגלים והיה חשש שיסחפו ויהרגו. הברירה היחידה שנותרה לרב החובל הייתה להחיף את האניה (להחיף- הלעלות כלי שייט לחוף, מחיפים נחתות..). המקום הבטוח היחידי לנחות בו היה פתח נמל תל-אביב. מדרום לפתח ישנו שובר הגלים וסלעים, מדרום לפתח ישנה חומה לאורך החוף.שני מקומות אלה מסוכנים לנחיתה, הואיל והאניה עלולה להתרסק אליהם ויתכן סיכון חיי אדם. על כן כוונה למרות הקשיים לפתח החולי ולמזלה של האניה, היה הפתח רחב דיו כדי לאפשר את כניסתה בין שוברי הגלים של הכניסה הניצבים לחוף.

  • 4.

    טלאי על טלאי

    אדי, 18/12/11 23:00

    ''למבקר הממוצע נדמה כי הדבר היחיד שנותר לפתח באזור הוא מקומות חניה לבאי הנמל''

    או שהמדינה עיוורת או שהכתבים עיוורים?

    הנמל אמנם שופץ אבל חוץ מחוסר חניה הכל מסריח שם, אין תאורה מתאימה, מבנים רעועים, אין דרכי גישה להולכי רגל והמעט שיש מוצפים ביום של גשם של 2 מ''מ.
    וכמובן שיש פקקים בכל סופ''ש.

    די לבנות תלאי על תלאי, למה לא לשטח את כל האיזור ולבנות מחדש שטח שיהוו את הפנים של ישראל לזרים שמגיעים דרך הים?

    כמובן שעוד כמה שנים נצטער על זה

  • 3.

    ומה על זיהום המים מדלק הסירות? המתרחצים ייחלו אבל סירות יהיו... (ל''ת)

    האם נציגים של המשרד להגנת הסביבה אישרו התוכנית?, 18/12/11 22:47

  • 2.

    צריך לדאוג למיליונרים, הם מסכנים!

    גרגמל, 18/12/11 22:01

    ממליץ גם על תגובה 1

  • 1.

    אם אשקלון ואשדוד לא בתפוסה מלאה, אז למה 300 חונים בקפריסין?

    ימאי, 18/12/11 21:45

    אולי מפני שעל מנת להתחמק ממיסים על היאכטה הם מעדיפים להחזיק יאכטה הרשומה תחת דגל זר. אולי כי מקפריסין ניתן בקלות להגיע לחופי ומפרצי טורקיה וקפריסין כי ליאכטונרים אין מפרצים לעגון בהם בחופי ישראל.

    מה שכן, עכשיו שעובדים על תוכניות חירום לחיזוק מצוקי הכורכר המתפוררים הנתניה זה בדיוק הזמן לבנות עוד שוברי גלים שיעצרו את תנועת החולות צפונה מתל אביב...
    חלם

    • כי רק מזוכיסט יסכים לעגון במרינה באשדוד.

      מכיר ויודע, 19/12/11 08:33

      החברה שמנהלת את המרינה היא בדיחה גרועה (במקרה הטוב...).
      ערימות של ערסים ובבונים מטיילים חופשי על הסירות העוגנות.
      הפתח לים נסתם חדשות לבקרים והחברה המנהלת שמה זין.
      אין דין ואין דיין,
      למה שמישהו יחנה את סירתו היקרה במקום כזה..?
      להמשיך...?

      • צודק, בכלל עדיף לא לבנות כלום מחוץ לתל אביב

        ימאי, 20/12/11 10:35

        גם לא דירות, וכבישים...

        ודרך אגב, בשישי בערב בנמל תל אביב יש לא פחות ערסים מבמרינה אשדוד.