• 25.

    מסכן הבנקאי

    אורי זוננשיין, 30/11/11 13:23

    שצריך להיות פנוי אלי מ8 בבוקר עד 8 בערב. איזה מין חיים יהיו לו.

  • 24.

    מתערב אתכם ש90% מהתגובות פה שתולות ע''י הבנק

    לקוח הבנק, 25/11/11 00:39

    מזרחי שווה פחות

  • 23.

    אם אתם שואלים אותי

    גבע, 24/11/11 19:08

    אם אתם שואלים אותי אז יש עוד כמה חברות שצריכות להפוך להיות היברידיות - מבלי להזכיר שמות בשביל ה''פוליטיקלי קורקט''. בכל מקרה מהלך ההיברידיות גאוני בעיני.

  • 22.

    BIG LIKE!!!

    אושרה, 24/11/11 11:49

    בנק מזרחי תודה לך על זה שאתה בא לטובת הלקוח, סוף סוף שמים אותנו במרכז, כמה אפשר להמתין על הקו? להיות מטורטר? להגיע ולחכות שעות בתור??? הגיע הזמן לשינוי מסוג כזה

  • 21.

    בתור לקוח כמובן שאהבתי

    רן, 24/11/11 00:10

    רק מקווה שזה יעבוד כמו שצריך : ) אחלה רעיון

  • 20.

    בתור לקוח כמובן שאהבתי

    שיר, 24/11/11 00:05

    רק מקווה שזה יעבוד כמו שצריך : ) אחלה רעיון

  • 19.

    בהחלט הולך לחסוך זמן

    מירב, 23/11/11 23:51

    וכאב ראש.. תודה מזרחי!

  • 18.

    סוף כל סוף מבינים את החשיבות

    מואיס, 23/11/11 23:08

    של יחס אישי ואנושי.

  • 17.

    זה יכול להיות סטנדרט חדש בשירות

    כפיר, 23/11/11 22:12

    אם הם יעשו זאת נכון, זאת תהיה רמת שירות אחת מעל כולם.

  • 16.

    קצת אנושיות באמת לא תזיק עם כל הטכנולוגיה (ל''ת)

    יערה, 23/11/11 16:30

  • 15.

    ל 4: עונים לך תוך שניה? באיזה בנק? וגם יודעים מה אתה רוצה

    מוטי, 23/11/11 16:21

    או שאתה צריך להסביר כל שניה לפקידה אחרת מה הבעיה

  • 14.

    היברידיות מתפזרת גם מעבר לתחום המכוניות

    לירון, 23/11/11 15:10

    נשמע אחלה שירות והאפקטיביות תנצח. עכשיו זמן מבחן

  • 13.

    אהבתי! נראה לי הרבה יותר נגיש מאשר משיבונים אוטומטיים

    נתן, 23/11/11 14:36

    ושאר המוניטורים הרובוטיים

  • 12.

    לא משנה מה האחרים יגידו

    רפי, 23/11/11 13:37

    בנקאות היברדית זה דבר ששומעים פעם ראשונה במזרחי, שוב הם מוכיחים שבאמת היה שווה להגיע אליהם... יש בהם איזשהו ריענון שכבר לא מאוד רואים במוסדות ''מאפירים'' בסגנון בנקים וכו'.

  • 11.

    כל הכבוד

    אביתר, 23/11/11 12:52

    ככה נוכל לדבר עם בנקאי אישי שמבין עניין!

  • 10.

    ראיתי את הפרסומת אתמול!

    שונית, 23/11/11 12:50

    חחח אהבתי! גם את הפרסומת וגם את היוזמה.

  • 9.

    כל הכבוד שהם הולכים נגד הזרם

    maor, 23/11/11 11:59

    של להיות יותר דיגיטליים ויותר טכנולוגיים, זרם שבסופו של דבר רק מבדל ומבודד אותנו מלקבל שירות מבן אדם ולא ממחשב

  • 8.

    אם ינתק לפני שקיבל מענה פקיד הבנק יתקשר אליו

    עידית, 23/11/11 11:53

    נשמע באמת כמו מהפכה! שלא צריך לרדוף אחרי הבנק, זה בין הדברים הכי חשובים, השירות ואם זה אכן ככה- אני עוברת! נשבר כבר מהמענה הטלפוני ומההמתנה המעצבנת...

  • 7.

    מהלך נכון אפילו ראיתי את הפירסומת אתמול

    אביב, 23/11/11 11:51

    ענק!!!
    אבל מה קרה להוא שמופיע שם עם דביר בנדק? תפח קצת לא?? בקושי הבדלתי בינהם :)

  • 6.

    זה בדיוק מה שאני רוצה

    נתי, 23/11/11 11:49

    להתקשר לסניף ולדבר עם נירית שאחראית על החשבון שלי ולא עם איזה נציג שירות שלא מכיר אותי ולא יהיה מחר במשמרת ויעביר את הבקשה שלי למישהו אחר...
    סה''כ מדובר בכסף שלי אז זו לא בקשה מוגזמת!

  • 5.

    מופנה לדוד

    שני, 23/11/11 11:42

    תן לאנשים צ'אנס, מנסים לייעל את השרות, מנסים שיהיה יותר טוב.
    כל הכבוד, הלוואי שבבנק שלי הייתי זוכה לשרות כזה.

  • 4.

    על מי אתה עובד, קשקשן

    דוד, 23/11/11 07:59

    אין לכם לקוח אחד מרוצה, המתנה על הקו אצלכם זה שעות. בבנקים אחרים עונים תוך שניה ורבע.

    • מחכים על הקו? על מה אתה מדבר?

      קשקשת ברשת, 23/11/11 09:35

      אתה בכלל לקוח של מזרחי טפחות? ניסית להתקשר לבנקאי שלך? או בכלל- לשלוח אליו סמס?

      פשוט תענוג! רעיון ענק!

    • כנראה אתה מתקשר לבנקים בחו''ל

      יעקב, 23/11/11 12:02

      בארץ כל הבנקים אותו זמן המתנה MORE OR LESS ומה שיותר חשוב זה איכות השירות שמקבלים

    • לא ממש נכון

      טלי, 23/11/11 12:05

      אני לא יודעת באיזה בנק אתה, בבנק שלי (לא אציין את שמו) לוקח לי הרבה מאוד זמן עד שאני מקבלת מענה! שלא נדבר על הטרטורים שאני צריכה לעשות לפעמים בגלל שעות הפעילות. אהבתי את היוזמה ולדעתי היא מבורכת.

    • אוייש נו...

      לא דוד, 23/11/11 12:58

      מאיפה הבאת את זה. אני הייתי בפועלים כח הזמן הייתי ממתין 20 דקות, ואז שהפקיד היה עונה היה שם אותי על המתנה נוספת לעוד איזה 10 דקות.

  • 3.

    מאוד נהנית מהשירות של בנק מזרחי

    לקוחה (ולא משלמים לי לפרגן!), 23/11/11 07:49

    השבוע רציתי שישלחו לי את הכרטיס אשראי לסניף ליד העבודה. צלצלתי לסניף שלי, הקול של דביר החמוד הנחה אותי עם הקשות להגיע ליעד. אחרי 2 דקות המתנה בלבד ענה לי בחור חביב ואמר אין בעיה, יצלצלו לידע אותך מתי זה עבר.
    כל הכבוד, אני מפרגנת.

  • 2.

    אתם בכלל לא עונים לטלפונים בסניפים. יונס אתה מבין את זה? (ל''ת)

    אב פת, 23/11/11 00:25

  • 1.

    ממש....מחכים כעשרים דקות על הקו.... (ל''ת)

    משיח, 22/11/11 17:14