• 14.

    על פי הכתוב בכתבה החברה תיתפטר ממטוסים חדשים יחסית ותשאיר ישנים

    פקק תנועה , 20/11/11 15:08

    תמורת חדשים יותר מהחדשים שימכרו תמורת השארה של מספר קטן של מטוסים ישנים אז מה הבעיה כאן

  • 13.

    גרוטאות מעופפות ןכמה זה יעלה לנוסעים

    הקפטן שלכם, 16/11/11 15:52

    אין ספק שאל על היא אחת מחברות התעופפה הגרועות ביותר. עכשיו שמחליפים סוף-סןף את הגרוטאות המעופפות הללו - בטח יגלגלו את העלות על הנוסעים עם איזה היטל חדש .
    על קיצוץ בשירות כנראה ידלגו - כי מזמן אין שם שירות.
    זה הזמן לעבור לחברת תעופה אחרת שלא מחכה עד שהמטוסים יתפרקו אחרי 30 שנה - ומרעענת את צי המטוסים לעיתים קרובות יותר.

  • 12.

    מזל שיש תמונה שלהם באתרים של ארזS (ל''ת)

    חן שיזף, 15/11/11 11:22

  • 11.

    מטןסים חדשים

    jacob, 14/11/11 18:25

    נמשיך לטוס אל על

  • 10.

    נסיעות למזרח - נוסטלגיה

    מרקו פולו, 14/11/11 17:15

    כנוסע שבוי של אל על בקו למזרח בו כמעט אין תחרות, הידיעה על הפרידה ממטוסי ה-767 מאוד עצובה.
    הגעגועים לימי הזוהר בישיבה על הכסאות המהוהים, עם הריפוד הדק ותחושת ההנאה משילדת הכיסא המתכתית החובקת את הישבן באהבה ובנחישות מעלה דמעות בעיני... ממש כמו בטיסה!
    לפחות חביתת הבוקר המתובלת במיטב ובמגוון טעמי הפלסטיק תישאר כתזכורת לאותם ימים נוסטלגיים.
    קדימה לעתיד טוב יותר, שאר החברות מזמן כבר שם!

  • 9.

    הערה למגיב מס' 5

    אדר, 14/11/11 17:01

    האמת היא שבעשורים האחרונים כולנו גדלים.
    איני יודע בן כמה אתה אבלאם תשווה את גובהם של מי שהיום בן 50 - 60 לעומת מי שהיום בן 20 - 25 תראה שהצעירים גבוהים יותר.
    חברת התעופה היפנית ה''סובלת'' אף היא מהתופעה הזו אכן שינתה את המרווח בין המושבים לגבי אל על איני יודע

  • 8.

    מחלקות בטיסות אל-על

    המכרסם, 14/11/11 17:00

    באל-על יש שלוש מחלקות:
    מחלקה ראשונה
    מחלקת עסקים
    מחלקה להובלת בקר

  • 7.

    הדבר היחיד שגרוע באל על זה הנוסעים, השאר נהדר.

    טל, 14/11/11 16:47

    גילוי נאות - איני עובד של אל על. יתרה מכך, אני גם לא אוהב לטוס עם אל על, כך שאי אפשר להאשים אותי במניעים נסתרים בכתיבת תגובה זו.

    אל על מובילה בעולם בבטיחות (דומני שהיא היתה הראשונה שהכניסה למשל הגנה נגד טילים), ויש לה את הטייסים הכי טובים. בשאר הדברים, הם לא בהכרח הכי טובים, אבל ממש לא הכי גרועים. השירות בד''כ בסדר גמור, על האוכל אין תלונות, והמחירים דומים לשאר חברות התעופה שטסות לארץ

    ולגבי התלונה הנצחית - צפיפות, הם נמצאים במקום טוב באמצע. לדוגמא, ב-747 שמשמש לטיסות לארה''ב, רוחב המושבים הוא 18 אינץ' ועומקם (עד למושב הבא - 32 אינץ').

    בקונטיננטל, במטוסים של אותו קו, המושבים קצת יותר רחבים (18.3 אינץ), אבל פחות עמוקים (31 אינץ').

    אני טס לארה''ב עם קונטיננטל,

    • ועל סמך מה החלטת שטייסי אל-על הם הכי טובים ? אולי הכי טובים בצ'כונה... (ל''ת)

      גאוה ישראליתתתתתתתתתתת, 15/11/11 00:03

  • 6.

    נו אז מה יהיה גיל המטוסים ? (ל''ת)

    אדר, 14/11/11 16:46

  • 5.

    לא לשכוח לצופף את המושבים במטוסים החדשים.ככה אנחנו רגילים. (ל''ת)

    שפוט מחוזי, 14/11/11 15:51

  • 4.

    למה שאל-על לא תקים מוזיאון למטוסים אזרחיים ששירתו בחברה מקום המדינה?

    למנכ''ל אל-על מר אליעזר שקדי, 14/11/11 15:47

    יש הרבה מוזאונים לתעופה אזרחית ברחבי העולם- וחבל שאין גם בארץ.

    אל-על היא חברה ותיקה- מקום המדינה- וזה מעניין לראות איזה מטוסים שירתו באל-על מקום המדינה.

    • כי המטוסים נמכרים לחברות זרות

      יאיר, 14/11/11 16:07

      כיום כמעט ולא מגיעים מטוסים למוזיאונים - מדינות מערביות מוכרות מטוסים ישנים למזרח הרחוק או אפריקה שם סטנדרט הבטיחות נמוך יותר.

      כשהם כבר לא שמישים, בגלל מחירי המתכות הגבוהים בשנים האחרונות, המטוסים עוברים פירוק.

    • משום שלא מדובר בגרוטאות, אלא במטוסים שנמכרים לחברות אחרות

      טל, 14/11/11 16:41

      אל על יכולה למכור בכמה מליוני דולר כל מטוס בואינג ישן, כך שיהיה יקר מדי להעמיד מטוסים שכאלה במוזיאון...

      • גרוטאות - כפני החברה

        דפוק את הנוסע וסחוט ככל שתוכל, 16/11/11 16:01

        ככה הם נראים. כמו שהם סוחטים את המטוס עד שהנוסעים יושבים במטוסים מתפרקים - ככה הם מתייחסים נוסעים עצמם.

        אני אומרת: אנו צריכים מרד נוסעים נגד אל על! מי מרים את הכפפה?

    • כי מטוס עולה כסף, מר בחור! אז אפשר למכור אותו עדיין

      מטוס שמיש=כסף בכיס, 14/11/11 16:49

      למכור 747-200 בשוק, גם יד שלישית (ואלעל רכשה אותם מהקונה המקורי, SQ), יכניס כ-25-30 מיליון דולרים למטוס. עם המטוס בעל טווח שמישות של פחות מחמש שנים, הוא עדיין יכניס כ-10 מיליון דולר במכירה.

      מטוס זה כסף! ביחוד מטוס עם ETOPS, רשיון בתוקף, שוק רחב לחלקי חילוף, פוטנציאל לדו שימושיות (מטען או נוסעים, אחרי הסבות מתאימות...) מטוס מרוויח שהוא טס.

    • יש לך 10 דונם רזרביים לתת לנו למוזיאון הזה? (ל''ת)

      הג'ינג'י, 14/11/11 17:42

  • 3.

    למי יש כסף לטוס באל על? (ל''ת)

    לי אין, 14/11/11 15:13

    • תנסה טרקיש איירליינס....בזול אבל לא תגיע רחוק. (ל''ת)

      מיריי, 14/11/11 16:57

    • תמורת סכום פעוט אני אקח אותך לניו יורק

      נהג ריקשה, 14/11/11 17:45

      את הקטע הימי תצטרך לשחות.

  • 2.

    אלעל זו החברה שלנו , אנו מרגישים כמו בארץ - גם באוויר דופקים אותנו.

    פישלזון, 14/11/11 15:12

    למה הטיסות לבייג'ינג יקרות כל כך ? מדוע הטיסות לבייג'ינג מתבצעות במטוסים לא ראויים ?
    מדוע הטיסות להונג קונג מתבצעות במטוסי 777 הטובים ?
    הכל בגלל שאין תחרות.
    מתי שאלעל יכולים - הם ימסמרו אותנו לקוחותיה.
    כמה עצוב שחברה מנסה לסדר את הלקוחות שלה.

    • לא רק את המטוסים צריך לרענן

      חכם חנוכה, 16/11/11 15:58

      מנהלי השירות בטיסה (איזה שירות איזה?!) צריכים גם כן לפרוש לפנסיה - אני הייתי מרענת את כל צנרת השירות בחברה העלובה הזו.
      אני מקווה שמישהו באל על מתייחס לחוות הדעת השלילית הניתנת לחברה הזו.

      אל על קיימת בזכות 2 דברים - בלעדיות על קווים מסויימים - ללא תחרות - ולקוחות שבויים ממגזרים מסויימים. הגיע הזמן לבעוט את החברה הזו לרמת שירות ראויה. ואני אומרת את זה מנסיון של עשרות טיסות איתם. ביום שתהיה אלורנטיבה אחרת - לא תדרוך כף רגלי שם יותר..

  • 1.

    הופכים לאיזיג'ט..עוברים ל 737= airbus319\\320 (ל''ת)

    kayser soze, 14/11/11 13:26