• 7.

    סלקום חוסמת סים לנייד במקום לתקן.ממליצה על שידרוג.ועוד הכנסה של 6000 . (ל''ת)

    לקוח, 01/11/11 08:37

  • 6.

    שיקח את כל המנהלים שלו איתו -כולם זבל (ל''ת)

    לקוח מרוצה, 30/10/11 13:53

  • 5.

    סלקום מתמחה בשרות גרוע..לכן גם אני ברחתי.. (ל''ת)

    לקוח, 27/10/11 08:39

  • 4.

    מאז הגיע מודעות השירות ירדה פלאים ורק רווחים עניינו אותו והכי מרגיז:

    לקוח סלקום מאוכזב משפירא לחלוטין, 26/10/11 14:43

    ברגיל היית מביא מכשיר לתיקון ומחכה שעה ומתקנים ופתאום תלך תבוא בעוד יומיים ותחזור ותלך ותבוא ושכחת את המטען של הסלקום החלופי ופתאום שוב תחזור ובקיצור עמוס שפירא עשה ממני צחוק כלקוח מהראשונים בסלקום והכי מרגיז שלא היה אל מי להתלונן!
    אל תחזור אלינו מר עמוס שפירא ואל תשגע אותנו עוד בבקשה כי לא הכל רווחים בחיים!
    חשוב לי להוסיף שכאשר הגיע אמרו שהוא באל על היה אחד המנהלים הכי נפלאים שתודעת השירות עמדה לנגד עיניו והייתי בטוח שכלקוח סלקום אקבל יחס מיוחד במינו מפאת שלפני שפירא כלל לא היו לי טענות והכל היה כשורה ופתאום חטפתי הלם מה נפל עלי???

  • 3.

    כאחד שהתקין קווי טלפון ואינטרנט לסלקום.

    אחד חכם, 26/10/11 10:47

    עמוס שפירא אדם חכם !!!
    הכניסה לתחום הנייח טעות והתועלת הכלכלית מול ההשקעה נמוכים מאד.

  • 2.

    סוף סוף מחקו את נטוויז'ן !!! תודה לאל (ל''ת)

    אני, 26/10/11 10:00

  • 1.

    רחמים עליו, המקרר ריק, הילדים רזים והאישה בוכה (ל''ת)

    יקי, 26/10/11 09:52