• 5.

    נסיוני ממספר ימי שמוש בממיר מקליט HD החדש - אכזבה מלאה.

    Oddedi, 13/11/11 00:26

    הממיר הותקן לפני מספר ימים מנסיוני ואני איש טכני אפשר לקבוע כי חברת הוט מיהרה להשיק מוצר לא גמור בלשון המעטה מלא תקלות טכניות המונעות הנאה בשימוש. חוברת ההדרכה עשויה ברשלנות ואינה עוזרת למשתמש שאינו מומחה כי אינה עונה על הרבה פעולות. שרות הלקוחות והשרות הטכני - אינם מכירים את המוצר ואת בעיותיו ועוברים שם מנציג לנציג ...בזבוז זמן רב וגם זאת מבלי לקבל מענה.
    הממיר נתקע לעיתים תכופות ואין אפשרות לצאת ממצב זה אלא ע''י ניתוק מהרשת או כיבוי. נורת החווי הקדמית גם בחדר חשוך קשה לראותה....
    לסיכום - מוצר חשוב שבעתיד בוודאי יעבוד בסדר ( מעניין כמה זמן יקח לתקן התקלות..). בינתיים יש להוט מה לעשות. למרות זאת אמליץ לכל המוכנים לעבור את שלבי הלימוד על גבם להזמין את הממיר אך אל תוותרו על הממיר הקודם העובד כהלכה.
    שאלה: מדוע לאחר תקופת המתנה כל כך ארוכה שהשוק מחכה לממיר מקליט בחברת הוט - משיקה החברה מוצר כל כך בשלבי פתוח מוקדמים?

  • 4.

    ''לממיר דיסק נשלף המשמש להקלטת התכנים''.

    כשתהיה ל-יס אפשרות הקלטה אני אחזור, 27/10/11 10:08

    צריך לשחרר את שקע ה USB להקלטה.

  • 3.

    הרחבת החרם-לא מענין...................

    מטה המחאה, 26/10/11 03:45

    חברים-לא להתפתות,ולא ליפול ברשת של חבורת העושק הארורה -שהכרזנו עליה חרם והתנתקות.מי עוד משלם כ-300 ש"מידי חודש ובתמורה מקבל -200 תחנות זבל חסרי ערך?????ובאם רוצה לראות שידור כדורגל-צריך לשלם עוד-50 ש"ח????????????..מדובר בתרמית ועבודה בעיניים. כולנו מתנתקים,חוסכים -3600 ש"ח בשנה לטיול החו"ל.ממליץ כמוני-לרכוש ממיר עידן ב-380 ש"ח בלבד,ללא דמי מנוי,-ויש לכם שידורים כמו "בחבילת הזבל של הבסיס"-של הוט.כולנו יחד-נביא לסחלוק החבורה הזו או להורדת העלות-שיחליטו לבדאו להיות בני אדם או לפשוט רגל.כולנו-מגוייסים לשנות את ההפקרות במדינה המופקרת.

  • 2.

    ומה עם שירות לקוחות?

    אני, 25/10/11 22:59

    הגענו לתקופה שאנשים לא צריכים אתכם ואת יס, ונשארים אתכם רק מכוח האינרציה.
    אני אישית כבר שנים לא מנוי לאף חברה ורואה כמעט את כל התכנים ברשת - ויש ה-כ-ל.
    על חלק מהדברים אני משלם ורואה HD, בלי עזרתם האדיבה של כל הנשמות הטהורות כאן בארץ.

  • 1.

    חברה הכי מגעילה בישראל !! אני לא קונה שום שירות מהם!! (ל''ת)

    איציק, 25/10/11 22:35