הממיר הותקן לפני מספר ימים מנסיוני ואני איש טכני אפשר לקבוע כי חברת הוט מיהרה להשיק מוצר לא גמור בלשון המעטה מלא תקלות טכניות המונעות הנאה בשימוש. חוברת ההדרכה עשויה ברשלנות ואינה עוזרת למשתמש שאינו מומחה כי אינה עונה על הרבה פעולות. שרות הלקוחות והשרות הטכני - אינם מכירים את המוצר ואת בעיותיו ועוברים שם מנציג לנציג ...בזבוז זמן רב וגם זאת מבלי לקבל מענה.
הממיר נתקע לעיתים תכופות ואין אפשרות לצאת ממצב זה אלא ע''י ניתוק מהרשת או כיבוי. נורת החווי הקדמית גם בחדר חשוך קשה לראותה....
לסיכום - מוצר חשוב שבעתיד בוודאי יעבוד בסדר ( מעניין כמה זמן יקח לתקן התקלות..). בינתיים יש להוט מה לעשות. למרות זאת אמליץ לכל המוכנים לעבור את שלבי הלימוד על גבם להזמין את הממיר אך אל תוותרו על הממיר הקודם העובד כהלכה.
שאלה: מדוע לאחר תקופת המתנה כל כך ארוכה שהשוק מחכה לממיר מקליט בחברת הוט - משיקה החברה מוצר כל כך בשלבי פתוח מוקדמים?