• 35.

    מקריאת הטוקבקים פה עולה תמונה עגומה מאוד של עקרונות הדמוקרטיה בישראל

    אבי, 17/10/11 00:48

    כל צד מאמין בכל ליבו בזכויות הפרט בתנאי שאלו הם זכויותיו - זכויות של הצד ''החכם'' ו''הצודק'' שלו שמורה הזכות לשלוט ולכפות את דעתו דעת ה''צדק והחכמה'' על הנבערים כמיטב המסורת הטוטליטרית שהתחילה מאפלטון עד לנין ומוסוליני וכל אבירי התכנון המרכזי.
    התגובות מהצד החילוני (והבוטה מאוד) מעלים על ראש טענותיהם את הטיעון שהחרדים חייבים ללמוד לימודי ליב''ה ולעבוד, באמת? מי קבע? איפה זה כתוב? אם אתה חושב שזה נכון אז תלמד בעצמך, אין לך זכות לכפות את דעתך על אחרים, כיוצא בזה לגבי שירות צבאי הגיע הזמן לשחרר את העם משירות כפוי ובלתי יעיל של צבא עממי ולעבור לצבא מקצועי וחכם כמו בכל המדינות המתוקנות.
    לגבי תקצוב, מי קובע שלימודים אקדמיים חשובים יותר מלימודים בישיבות, אתה! ובכן אתה מנסה לכפות בכוחניות תקצוב של אוניברסיטאות ומוסדות תרבות וספורט ועוד על חשבון לימודים תורניים ומוסדות דת, אז אל תתמרמר אם במסגרת המשחק הפוליטי הנוכחי שמבוסס על עקרונות כוחניים של עריצות הרוב שהמיעוט מתגונן אף הוא באמצעיים פוליטיים כוחניים.
    הטיעון המוסרי היחיד והנכון הוא שאף אחד לא יממן דברים שהוא לא מאמין בהם או צורך אותם.
    המשך יבוא.

    דווח על תגובה זו

    IP: 93.173.181.100
    • המשך

      אבי, 18/10/11 13:42

      כל שירות שאינו שירות ציבורי מובהק (דהיינו שאי אפשר לזהות את המשתמשים בו ולגבות מהם את העלות) חייב לבוא מכספי הנהנים מאותו שירות לדוגמא לימודים אקדמאים או חינוך יסודי או תקצוב ישיבות, תיאטרון, ספורט וכדומה.
      למדינה אין זכות מוסרית להעביר כספים ממשלם מיסים אחד (גם אם קוראים לו נוחי דנקנר) לאזרח אחר גם אם הוא משלם מיסים. אין זה מתפקידה של המדינה לעסוק בחלוקת העושר - על עושר חל זכות קניינית בסיסית ולא מחלקים אותו אלא מייצרים אותו ע''י עבודה ויזמות שמועילים בסופו של דבר לחברה על פי עקרון ''היד הנעלמה'' של הכלכלן הדגול אדם סמית.
      כמובן שאין זכות מוסרית להתערב בחיי הפרט, בחינוך הילדים ובקביעת עקרונות מוסריים.
      האדם צריך להיות חופשי לגמרי לביצוע רצונותיו והבעתם כל זמן שאינם פוגעים פיזית בזולת.

      דווח על תגובה זו

      IP: 93.173.181.100
  • 34.

    כבר מזמן אני חושד בך ובדומים לך שאתם למעשה אטאיסטים גמורים.

    אז הכל כסף, 16/10/11 13:29

    אשר מצאו דרך לנצל, לנצל, לנצל ולהנות על חשבון הציבור הטיפש שלא מבין שאתם אטאיסטים גמורים.

    דווח על תגובה זו

    IP: 192.117.103.191
  • 33.

    גפני אתה מניפולטור עלוב נפש. נכדתך, מגרש, לעיריה ולפרנסיה

    ת, 16/10/11 13:27

    ולשאר עושי דבריהם התשובה. את זה אתה יודע ויודע היטב אבל מה איכפת לך לתת דרור ללשונך.
    אתה בשביל כבוד, וכיצד תראה בציבור תמכור את הכל אפילו את התורה.

    דווח על תגובה זו

    IP: 192.117.103.191
  • 32.

    וידוי כואב של חילוני מוחלט

    רון איינהורן, 13/10/11 19:21

    למקרא התגובות הנאורות מגיעים למסקנה כי גם שנאה צריכה חוכמה והיא איננה מצויה.הגדיל מכולם 29.האמונה היחידה שיש בו היא כי מי מהאלים נתן לו תבונה ולא היא.

    דווח על תגובה זו

    IP: 89.138.231.178
  • 31.

    גפני הוא אחד החכי''ם הבודדים שיש להעריך בכנסת

    צבי, אשדוד, 13/10/11 18:33

    האיש זכה בתור הח''כ הירוק ביותר(דואג לאיכות הסביבה) בכנסת שעברה, האיש הוא חברתי ואכפת לו מכל גווני האוכלוסיה וכן הוא גם חרדי, אז מה, אני לא גזען ואנטישמי כמו כמה מגיבים כאן.

    דווח על תגובה זו

    IP: 109.64.219.19
    • גפני מייצג ציבור הולך וגדל שרובו לא משתתף בכוח העבודה

      שי, 13/10/11 19:06

      כלומר גם לא מייצר עצמאות כלכלית לעצמו, גם לא מייצר מסים ישירים המאפשרים למדינה להקצות כספים לחינוך, בריאות וביטחון, וגם מקבל מהמדינה סכומי כסף גדולים. אז בהגנה של גפני על המשך המדיניות הזו הוא מוביל אותנו לאסון נורא.
      וזה עוד לפני שהתחלנו לדבר על חקיקה שמגבילה ציבור גדול בארץ (נישואין, קבורה, כשרות) או סתם שחיתות (מועצות דתיות למשל).
      ולכן, בשורה התחתונה, הציבור החרדי הוא ציבור שמבלי דעת מוליך את המדינה לאבדון. והרבה מאוד בזכות אנשים כמו גפני.
      אז טול קורה מבין עיניך ותסתכל על מה שקורה כאן. ולא כל התבטאות לגבי חרדים או אנטישמיות או גזענות. לפעמים זו פשוט אמת.

      דווח על תגובה זו

      IP: 85.65.30.120
      • אני לא חרדית וברצוני לומר זה בלוף גדול לומר שרוב הציבור החרדי לא עובד (ל''ת)

        בת ישראל, 13/10/11 20:31


        דווח על תגובה זו

        IP: 89.139.2.6
      • איזה קורה ואיזה נעליים

        tאהרון, 13/10/11 23:55

        עוד חכמולוג שנשאר תקוע בכיתה ג טול קורה וכו אין לך וכנראה גם לא יהיה לך מושג מה זו תורה ומה נדרש מחרדי התרבות החילונית ריקה מתוכן רוב הזמן ולצערנו נקנית בכסף מזומן ראה את אלופי הצבא שאחרי פרישתם ממומנים ע''י הקרן החדשה לישראל ויוצאים כנגד המדינה שרק אתמול הגנו עליה אתם נקנים בכסף האמונה שלכם כסף הדת כסף המוסר כסף אתם היהודים האנטישמיים החדשים מומרים להכעיס מה שלא עשו הגרמנים עושה תאוות הבצע שלכם אתם בבל החדשה אנחנו נסתדר בלעדיכם מצוין ואתם אתם את מי תשנאו בלעדינו.

        דווח על תגובה זו

        IP: 85.64.21.184
        • אהרון יא אפס

          חילוני, 16/10/11 11:39

          איך תסתדרו בלעדינו? מי יקנה לם אוכל ובגדים? ומה אתה עושה כאן? לך ללמוד תורה

          דווח על תגובה זו

          IP: 93.173.150.240
      • גפני מעוות את המציאות

        חילוני, 16/10/11 11:37

        גם המיסים העקיפים שהם משלמים באים מהמיסים הישירים והעקיפים שלי ושל אנשים כמוני

        דווח על תגובה זו

        IP: 93.173.150.240
  • 30.

    רוב התגובות לכתבה מטופ]שות ומרושעות

    רפניל , 13/10/11 18:20

    גם אם אינני מסכים עם כל מה שגפני אומר, ובמיוחד עם יחסו לוועדת טרכטנברג ותפקידה במציאות הנוכחית, עדיין יש מה לשמוע ויש מה ללמוד גם ממנו.
    מוטב לצעקנים החילוניים להפנים שכיום גם כ- 50% מהלא חרדים אינם משרתים בצבא או בשרות לאומי. ואם כבר מבקריםפ, אזי יש לבקר את כולם, אפילו אם הם סלבריטאים.
    בדמוקרטיה, המערכת הפוליטית היא מנגנון קבלת ההחלטות הלאומי ואין בלתו. מבחינה זו גפני צודק לחלוטין. מותר לו להאבק על אינטרסים של המגזר ששלח אותו לכנסת, כשם שמפלגות אחרות נאבקות למעו עמדות שבהן הן מאמינות.
    אין לאפשר מערכות חינוך נפרדות בישראל, אבל לא חייבים ללמד בכל בתי הספר בדיוק אותה תכנית לימודים כוללת. בין שתי נקדות מוצא אלה, חייבים למצוא את שביל הזהב המשותף בהסכמה. ואם שביל הזהב הוא עבור גפני נימוק טוב להיות ב''גטו'', זו החלטה שלו.

    דווח על תגובה זו

    IP: 62.0.2.81
  • 29.

    אין לנו שום אמונה משותפת עם החרדים, יהדותם אינה יהדותינו

    גיל, 13/10/11 17:51

    שימלאו את חובתם האזרחית ורק אח''כ ילמדו תורה ןיעסקו בעבודת האלילים שלהם.

    דווח על תגובה זו

    IP: 212.143.165.203
    • יש לנו -הרוב היהודי- אמונה משותפת עם כל עם ישראל, חוץ מהאנטי יהודים. (ל''ת)

      כולנו יהודים, 11/01/13 14:01


      דווח על תגובה זו

      IP: 2.55.126.30
  • 28.

    ביבי קנה מלוכה מהחרדים בכספיי הציבור (ל''ת)

    אורי, 13/10/11 15:39


    דווח על תגובה זו

    IP: 77.125.121.23
  • 27.

    התיעלות וקיצור השרות הצבאי

    צביקה, 13/10/11 12:39

    המדינה צריכה בהדרגה לצמצם את השרות הצבאי , תוך התיעלות בצהל .

    צ.ה.ל כדוגמא : קונה דלק מוכן לשימוש ולא עוסק ביצור דלק .
    מכאן שכל פעילות תומכת שצ.ה.ל יכול להוציא לשוק האזרחי תצמצם את הצורך בגיוס חילים לפרקי זמן ארוכים .

    דווח על תגובה זו

    IP: 84.108.77.32
  • 26.

    ביאליק=סמל לאומי= אפיקורסיות

    האתאיסט השפוי, 13/10/11 10:49

    המונח 'אפיקורס' משמש את החרדים באופן תדיר ככינוי לכל מה שיכול להכניס מעט אור לאורח חייהם החשוך והצר.

    במלחמתם במדע ובקדמה, אנשי החושך והבערות החרדים מסתייגים מכל מה שקשור למדעים מודרנים או אפילו מלימוד מקצועות בסיסיים כמו אנגלית ומתמטיקה (ואל תתנו שיספרו לכם אחרת, שאלו חרדי בן 18 ומעלה אם הוא אי פעם שמע על משפט פיתגורס למשל ותיווכחו) על מנת להבטיח את המשך שטיפת המוח לדורות הבאים.
    העובדה כי הילדים במגזר לא נחשפים לחומרי לימוד רלוונטיים תמנע מהם את האפשרות לעזוב את הדת החברה החרדית בעתיד, ותחרוץ את גורלם לחיי עוני ובורות.
    ימי הביניים בישראל

    דווח על תגובה זו

    IP: 79.181.242.252
    • חשד. רוב החרדים אטאיסטים גמורים וכל התנהגות ראשי העדה לשם כוח שררה (ל''ת)

      וממון, 16/10/11 13:31


      דווח על תגובה זו

      IP: 192.117.103.191
  • 25.

    האיש הוא חבר לקבוצת הטפילים על גב הציונות - חרפה ובושה

    Even Mekir , 13/10/11 09:42

    לעם היושב בציון שהוא נמנה על אזרחי מדינת ישראל.

    דווח על תגובה זו

    IP: 89.158.101.239
  • 24.

    בעצם גם צבוע ''אני לא אוהב את המילה חרם'' - חוץ מחרם דתיים על רשתות

    ציניקן, 13/10/11 09:18

    מזון ועסקים אחרים. שאז גפני מתחבא בבית עם הנכדות

    דווח על תגובה זו

    IP: 109.66.160.22
  • 23.

    דמגוג לא קטן. בעצם גדול. בעצם גדול מאד (ל''ת)

    ציניקן, 13/10/11 09:16


    דווח על תגובה זו

    IP: 109.66.160.22
  • 22.

    מר גפני, אתם צריכים לכין את הילדים שלכם לשאלוני הקבלה - לא להפך! (ל''ת)

    בן, 13/10/11 09:02


    דווח על תגובה זו

    IP: 109.160.178.24
  • 21.

    אליטה - על חשבונינו - תילמדו על חשבונכם

    חרדים שאלוהים יקח אותם, 13/10/11 08:35

    נמאס כבר לממן אותכם.
    נמאס כבר לשאת בנטל במקומכם.
    צריך לשנות את קבצאות הילדים. לשלם הרבה לילד הראשון קצת פחות לשני ולשלישי. ולא לשלם מהרביעי ומעלה.
    לבטל תשלומים לבחורי ישיבה ולהעביר אותם לאוניבסיטאות. מי שלא הולך לצבא שילך לכלא.
    לצמצם למנימום את כל תשלומי הדת. לא צריך לממן רבני ערים ורבנים ראשים (ובטח לא 2: אשכנזי וספרדי)
    החרדים חושבים שהם אליטה, ההצלחות היחידות שלהם, זה לסחוט כספים מהציבור החילוני. החינוך שלהם הוא כישלון גמור: ראו את חברי הכנסת הרבים מש''ס אשר יושבים בכלא. ראו את אמא טאליבן ואת הרב אליאור חן אשר הרביץ לילדים עלל כל מיני כלי משחית כגון פטישים. ראו את בתי הכלא אשר מלאים אנשים עם כיפות על הראש.
    בקיצור נ מ א ס, נ מ א ס, נ מ א ס.

    דווח על תגובה זו

    IP: 85.65.138.153
    • לך תראה כמה שחיטויות יש באוניברסיטואות וכמה כסף הולך באמת ללימודים

      בת ישראל, 13/10/11 20:36

      ועם אתה יהודי בזכות התורה היהודים היו יודעי קרוא וכתוב שכל העולם היה ללא ידועת קוראו וכתוב

      דווח על תגובה זו

      IP: 89.139.2.6
      • קצת עצוב שבתגובה שלך רואים שלא למדת עברית

        חילוני, 16/10/11 11:35

        כל כך הרבה טעויות כתיב בפיסקה אחת קצרה.

        דווח על תגובה זו

        IP: 93.173.150.240
        • איך ילמד? מדבר אידיש ועברית רק בלשון הקודש שם איו פיסוק (ל''ת)

          ניקוד, 16/10/11 13:32


          דווח על תגובה זו

          IP: 192.117.103.191
    • זכותו ללמוד מה שהוא רוצה בלי שתכתיב לו תכנים הנוגדים את עקרונותיו (ל''ת)

      הוא מממן אותך כמו שאתה מממן אותו-ואולי יותר, 11/01/13 14:04


      דווח על תגובה זו

      IP: 2.55.126.30
  • 20.

    התחכמות זולה, דמגוגיה זולה. תמשיך להשניא את החרדים !!! (ל''ת)

    מזכיר המדינה, 13/10/11 08:27


    דווח על תגובה זו

    IP: 109.65.24.40
  • 19.

    הבעיה היא שהתורה אינה אמת

    אלון, 13/10/11 08:23

    התורה היא שקר, וכל מה שמבוסס עליה הוא שקר.

    גם אם בזכות לימוד התורה נוצרה תרבות יהודית שחלקה חיובית וראויה לשימור - הבסיס ההלכתי הוא שגוי לחלוטין.

    דווח על תגובה זו

    IP: 87.69.234.71
    • אז למה אתה גר בארץ?

      bOrderline, 13/10/11 11:58

      הארץ הובטחה לנו ע''י אלוקים בתורה. אם אתה לא מאמין בתורה, באיזו זכות אתה חי כאן? תתבייש לך, אבותיך מסרו נפשם על לימוד התורה ואתה בחוצפתך אומר שהיא שקר? אתה בכלל יהודי? בורא עולם נתן לנו את התורה ללמדה ולקיימה, ולא אתה וכל הערב-רב ממדינת תל אביב תשנו את זה. השם מגן עליך ועל משפחתך מפני אויבינו בזכות לומדי התורה. לך תגור בעזה!

      תרגע, אלון. :-) כמובן שאתה צודק. לך תסביר למסוממים בסם ההזייה הדתי שהם מסוממים. אין סיכוי. סתם בא לי לשחק קצת את הבבון המצוי עם שלל הקלישאות שלו.

      דווח על תגובה זו

      IP: 79.178.241.41
      • הארץ היא של הציונים שבנו אותה

        דניאל, 13/10/11 20:00

        ולא של האנטי\\פוסט ציונים שמתפללים ומתעשרים מזה.

        שים לב גם למילה מיתפללים = מיטפללים --- מי*טפל*לים

        דווח על תגובה זו

        IP: 109.253.11.172
    • בשביל לקבוע מה אמת צריך ללמוד-תלמד ורה כמה שנים ואז תוכל להתמודד עם (ל''ת)

      האמת, 11/01/13 14:06


      דווח על תגובה זו

      IP: 2.55.126.30
  • 18.

    התחכמות זולה, דמגוגיה זולה. תמשיך להשניא את החרדים !!! (ל''ת)

    מזכיר המדינה, 13/10/11 08:01


    דווח על תגובה זו

    IP: 109.65.24.40
    • אין צורך להשניא את החרדים, הם עושים עבודה לא רעה בכוחות עצמם

      האתאיסט השפוי, 13/10/11 10:55

      העבודה היחידה שהם עושים..

      דווח על תגובה זו

      IP: 79.181.242.252
  • 17.

    חרדים+ערבים+מסתננים+לא חוקיים+שמאלנים וימנים קיצונים החוצה

    הגלשנית, 13/10/11 07:44

    גפני תעשה לי ילד

    דווח על תגובה זו

    IP: 207.237.162.3
  • 16.

    אפשר להתחלף גם ברוטציות של 6 שעות

    תגובה לפוליטיקאי החצוף והמתחכם, 13/10/11 07:27

    לימודי קודש: 6 בבוקר עד 12 בצהריים.
    אימונים צבאיים וביטחון שוטף: 12 בצהריים עד 6 בערב.

    וכן הלאה, לאורך היממה.

    דווח על תגובה זו

    IP: 94.230.85.177
    • אין בעיה, באיזו שעה תתחיל ללמוד תורה ? (ל''ת)

      ?, 11/01/13 14:08


      דווח על תגובה זו

      IP: 2.55.126.30
  • 15.

    בעולם טוב יותר גפני וחבריו היו יושבים בכלא. (ל''ת)

    מסמר חלוד, 13/10/11 07:23


    דווח על תגובה זו

    IP: 85.64.168.70
  • 14.

    בניו יורק 90% מהחרדים עובדים אפילו החרדים האדוקים

    מאור, 12/10/11 23:03

    יש זמן גם לתפילה וגם לעבודה רק פה בארץ האברכים ממציאים תירוצים ומקבלים 8000 ש''ח קצבה מבלי להתאמץ הרבה כל מה שהם צריכים לעשות זה ללמד ילדים חרדים בישיבה

    דווח על תגובה זו

    IP: 109.65.13.33
    • You're right - religion MUST be separate from state

      Koby, 13/10/11 16:52

      otherwise both suffer

      דווח על תגובה זו

      IP: 157.150.192.237
    • מי מקבל 8000 ש''ח ??

      חיים, 14/10/11 07:32

      אתה סתם מדבר

      דווח על תגובה זו

      IP: 79.183.3.156
      • האפס הוסיף אפס לקיצבה העלובה שבחורי ישיבה ואברכים מקבלים מהמדינה (ל''ת)

        קיצבה המספיקה בקושי למים בדייסה, 11/01/13 14:13


        דווח על תגובה זו

        IP: 2.55.126.30
    • בניו יורק 95% מהיהודים לא שרתו בצבא וזכותם לעבוד אינה מותנת בשרותם הצב (ל''ת)

      הצבאי- בישראל לא, 11/01/13 14:11


      דווח על תגובה זו

      IP: 2.55.126.30
  • 13.

    מבחינתי שכולם ילכו לצבא, אח''כ ללמוד מקצוע ואז לעבוד. (ל''ת)

    נמאס מהפרזיטים, 12/10/11 21:46


    דווח על תגובה זו

    IP: 212.199.176.161
  • 12.

    במדינה שולטת מאפיה של חרדים מתנחלים וטייקונים בראשות ביבי

    ניר, 12/10/11 21:23

    ורק מי שעיניו לא בראשו לא רואה זאת,המיסים שאנחנו משלמים הולכים בחלקם הגדול לממן את הנ''ל.
    בבחירות הבאות תהיו יותר נבונים ותפסיקו להצביע לו

    דווח על תגובה זו

    IP: 93.173.174.149
    • ''המתנחלים'' לפחות עובדים ומשרתים בצה''ל אם לא ידעת (ל''ת)

      לא כמו החרדים, 12/10/11 23:03


      דווח על תגובה זו

      IP: 109.65.13.33
    • מיליון וחצי מתנחלים ערבים בישראל הריבונית זו בעייה וככנה קיומית

      גדולות בהרבה, 13/10/11 07:30

      אגב, אני חילוני תל אביבי שדורש גיוס החרדים לאלתר.

      דווח על תגובה זו

      IP: 94.230.85.177
      • אל תדבר שטויות

        האתאיסט השפוי, 13/10/11 10:56

        המתנחלים עובדים ומתגייסים לצבא באחוזים גבוהים בהרבה ביחס למספרם באוכלוסיה. אין להשוות אותם לחרדים

        דווח על תגובה זו

        IP: 79.181.242.252
    • המיסים שאני משלם בדיוק כמוך הולכים במיליארדים רבים למטרות שאינני מסכים (ל''ת)

      להם-אין חוק הפוטר בעלי זקנים ממיסים, 11/01/13 14:15


      דווח על תגובה זו

      IP: 2.55.126.30
  • 11.

    אין לכם מגרשי ספורט

    P, 12/10/11 21:01

    כי צריך לבנות מבנים בשביל כיתות, תפסיקו להשריץ ילדים ואז היו פחות ילדים ופחות כיתות ואז יהיה שטח בנוי

    דווח על תגובה זו

    IP: 85.64.19.217
  • 10.

    גפני אתה אידיוט! תלמד תורה על חשבון מישהו אחר פרזיט! (ל''ת)

    נמאס מחרדים אוכלי חינם .תמצאו ספונסר אחר, 12/10/11 19:46


    דווח על תגובה זו

    IP: 217.132.99.168
    • גפני לא אידיוט. הוא חי טוב על חשבון הציבור, וצוחק על כולם. (ל''ת)

      אידיוט מי שמתחזק אותו, 13/10/11 07:31


      דווח על תגובה זו

      IP: 94.230.85.177
    • חתיכת חולה בראש שכיב מרע

      אהרון, 14/10/11 00:00

      מילים נוראיות לאיש שכולו יודע ספר צדיק ואתה אתה חתיכת זבל שמעז לומר על צדיק דברים כאלו לא תדע מאיפה זה בא לך

      דווח על תגובה זו

      IP: 85.64.21.184
  • 9.

    ''מי שלא לומד תורה - שיגויס''. האמנם?

    א, 12/10/11 18:33

    ''מי שלא לומד תורה - שיגויס''.

    גפני הוא עסקן פוליטי מגיל צעיר. מדוע הוא לא התגייס?

    גפני הוא פרזיט כמו אלה שהוא מיצג.

    דווח על תגובה זו

    IP: 93.172.47.235
    • נכון מאד

      חילוני, 16/10/11 11:34

      וכמוהו סודרי, ואלי ישי, ואטיאס

      דווח על תגובה זו

      IP: 93.173.150.240
    • אל תתן לעובדות לבלבל אותך-גפני שרת בצה"ל (ל''ת)

      דמגוג עלוב, 11/01/13 14:17


      דווח על תגובה זו

      IP: 2.55.126.30
  • 8.

    אדם חשוך..............................

    אליפז, 12/10/11 17:32

    האיש הזה מיצג את האסון של אזרחי המדינה. האיש המיותר הזה,בגלל שיטת ממשל אסונית-מנהל את כספי משלם המיסים,שערוריה חולנית שמסבירה-את גודל האסון.משלמים בתמורה-לעבודה.בדרך כלל נותנים זכויות-בתמורה למילוי-חובות המדינה.והאוכלוסיה החשוכה הזו-לא עושה לא את זה,ולא את זה,ולמרבה האסון-מקבלת יותר מימני,ומימך-למרות שאנו קצינים בצבא,עושים מילואים,נפצענו,ושילמנו מחיר כבד.זהו על רגל אחת-האסון שלנו,שמנצלים אותנו ואת ילדינו,צוחקים על חשבוננו,-ואין אף מטומטם מתוך ערימה שערורייתית של-120 ח''כ מיותרים-שידאג לאינטרס של המדינה-ויפסיק את-השסע,הקרע,הכאוס הזה.עלינו להגיב בתקיפות ובכל הכלים-כדי לשנות את המציאות הבלתי נסבלת,האווילית,האפליה והניצול. נתניהו-עבד של המנגנון הסרוח,ברווז צולע,חסר יכולת -לתקן את האסון.מהפכה אזרחית -בכל הכוח כדי לשנות את -הקטסטרופה הזו.

    דווח על תגובה זו

    IP: 85.64.24.70
    • כתבת קצת הזוי

      חילוני, 16/10/11 11:33

      אבל אני מסכים עם רוח הדברים

      דווח על תגובה זו

      IP: 93.173.150.240
    • ה'נאורות' בוקעת בכל מילה שכתבת-מתלהם בור (ל''ת)

      מאבחן בורים, 11/01/13 14:19


      דווח על תגובה זו

      IP: 2.55.126.30
  • 7.

    אולי הבעיה היא מספר הילדים הלא פרופורציונלי שיש לחרדים?

    יובל, 12/10/11 16:37

    אם לחרדים היו 3 ילדים (כמו שלך יש) או מספר אחר שאותו הם יכולים לכלכל יכול להיות שהמצב אצלהם היה נראה קצת אחרת. אתה אומר ש''יש לנו יותר ילדים ואני לא מבין מדוע אין יותר גם אצל החילונים''--כי חילונים רוצים לפרנס את ילדיהם מבלי להיתמך בגמחים או במדינה.

    דווח על תגובה זו

    IP: 128.36.254.37
    • הילדים החרדים הם העתיד של עם ישראל ומדינת ישראל (ל''ת)

      2 ילדים וכלב=מאזן דמוגרפי שלילי, 11/01/13 14:22


      דווח על תגובה זו

      IP: 2.55.126.30
  • 6.

    חוצפן ודמגוג!!! (ל''ת)

    אזרח, 12/10/11 15:11


    דווח על תגובה זו

    IP: 46.116.96.214
  • 5.

    מעניין איך מלמדים מדעים? האבולוציה לא קיימת, ריאקציה של חומרים ע''י ה' (ל''ת)

    אחד, 12/10/11 14:15


    דווח על תגובה זו

    IP: 89.139.184.68
    • תתפלא, יש לא מעט מדענים דתיים וחרדים-חלקם בעלי פרס נובל. (ל''ת)

      לא חייבים להיות אתיאיסט כדי להיות מדען דגול, 11/01/13 14:24


      דווח על תגובה זו

      IP: 2.55.126.30
  • 4.

    שיתגייסו ואחר כך ילמדו על חשבונם מה שהם רוצים.

    עודד ז , 12/10/11 11:54

    מי שרוצה לחיות על חשבון הציבור מוצא את עצמו שנוא ע''י הציבור.

    דווח על תגובה זו

    IP: 109.64.27.62
    • הילדים שלך לומדים על חשבוני (ל''ת)

      משלם מיסים חרדי, 11/01/13 14:25


      דווח על תגובה זו

      IP: 2.55.126.30
  • 3.

    איש חכם. ישר כוח! ואני חילונית, מסורתית אם אתם שואלים (ל''ת)

    שרה מזרחנית, 12/10/11 11:45


    דווח על תגובה זו

    IP: 77.126.190.61
    • חכמה והוא זה כמו חשמל ומים

      האתאיסט השפוי, 13/10/11 11:02

      לומר על המשורר הלאומי ששיריו הם בגדר 'אפיקורסיות' ולסרב ללמד אותם לילדים מעידה על תחושת ההזדהות של המגזר הזה עם המדינה וסמליה.

      ההתנגדות ללמד ליבה נובעת מסיבה אחת ואחת בלבד- לימוד מקצועות רלוונטיים יאפשר לילדים להשתלב בחברה החילונית בעתיד ואף יגרום להם, רחמנא ליצלן, לעזוב את הדת. בעוד ש'חינוך' תורני ידאג כי לעולם לא יוכלו לעזוב.

      דווח על תגובה זו

      IP: 79.181.242.252
      • לאן בדיוק לעזוב ?

        אהרון, 14/10/11 00:07

        לארץ זימה רימה ותולעה לאן למעל חמישים אחוז גירושין לבגידה ניאוף התעללות בילדים הפקרות מינית מוסר שנקנה בכסף עליבות של חיים ללא ערכים גפני דגול מרבבה ומי זה ביאליק לכול הרוחות עם כול הכבוד האם מיושבי קרנות בטלים ובאי בתי קפה שבין דרינק לדרינק כתבו איזה שיר תבוא הישועה

        דווח על תגובה זו

        IP: 85.64.21.184
        • זימה רימה ותולעה

          משה הנביא, 15/10/11 07:53

          תשרל את רייה דרעי בנזרי וחבריהם האם לימצוד התורה שהם דבקים בו מונע מהם את כל התחלואים, תשאל את אמא תליבן לבי אותם דברים בדיוק וגם משה קצב מתהדר בכיפה על ראשו ושולח ידיים לשדיים

          דווח על תגובה זו

          IP: 192.116.90.22
        • תגיד לי אהרון למה אתה קורא כאן

          חילוני, 16/10/11 11:32

          חזור בבקשה ללמוד תורה

          דווח על תגובה זו

          IP: 93.173.150.240
          • חשבת שאשאיר את המגרש לשחקנים עלובים כמוך-אז חשבת (ל''ת)

            אביע את דעתי בכל מקום באון ובגאון, 11/01/13 14:27


            דווח על תגובה זו

            IP: 2.55.126.30
    • למה חרדים ו/או ערבים יהיו פראיירים,כמשרתי3צהל+השכלה+עבודה בשכר מינ'+?! (ל''ת)

      המדינה מתגמלת כוחני/מיוחצן/מאורגן פוליטת ובמחאות++, 13/10/11 23:07


      דווח על תגובה זו

      IP: 46.120.123.100
  • 2.

    גפני יחטוף מש''ס, בגלל ''מי שלא לומד תורה - שיגוייס''. תפנימו!!

    לא רב, 12/10/11 11:44

    צודק הרב גפני.
    אבל לא לשכוח ללמוד מקצוע ולהשתלב בשוק העשייה ולא כפרזיטים במועצות הדתיות.
    היהדות החרדית תיראה במיטבה.

    דווח על תגובה זו

    IP: 94.159.248.194
  • 1.

    נא לפטר את עורך הכתבה! הכל כפול (ל''ת)

    תת רמה, 12/10/11 11:23


    דווח על תגובה זו

    IP: 199.203.176.50