• 18.

    התרשמות לאחר נסיעת מבחן

    מוטי, 29/10/11 10:58

    הרכב נראה די יפה ואלגנטי מבחוץ, הפנים איכותי ומאובזר בשלל מערכות וצגים , התחושה קצת צפופה , אולי בגלל שהתא עוטף אותך מסביב, ההרגשה מאוד הייטקית,המרווח מאחור סביר גם למי שישב מאחרי הנהג (אני 186 ס''מ) כך שילד ירגיש טוב שם.
    הבגאז' קטן יחסית , אבל פורד מבטיחים לספק גלגל חלופי מיני שיגדיל את תא הנפח ל 420 ליטר סבירים .
    הנסיעה מאוד שקטה,גם כשאימצתי את המנוע על הילוך נמוך,העברת הילוכים חלקה עם נטייה לשמירה על סל''ד נמוך,כנראה לצורך חיסכון בדלק,במצב ספורט ניתן להוריד הילוכים ולסחוט עוד כוח אך השיפטר לא נוח ומצריך הסתגלות.המנוע חזק יחסית והרכב לא מרגיש עגלתי.בעליות,הרכב נעמד למשך שתי שניות לפני שהוא מתחיל להתדרדר,אני חושב שזה סביר מאחר ואני נוהג על גיר רגיל, אשתילא אהבה את הרעיון.
    המחיר לדגם ספורט סדאן על הכביש 127000כולל אגרת רישוי, קודנית וחיישני רוורס ייקרו בעוד כ1000 ש''ח. עלות הביטוח כ3000 ש''ח.בדקתי את הI35,היונדאי מוחצנת,העיצוב החיצוני יפה למי שאוהב מראה ספורטיבי, העיצוב הפנימי מוזר לטעמי,האבזור והגימור פחות טוב - אני הזמנתי פוקוס.

  • 17.

    הקונסומר ריפורטס לא קטל את הפוקוס, להיפך

    סוכני יונדאי עם השקרים על התיבה של פורד - תתביישו, 05/09/11 00:57

    היא זכתה לביקורות מעולות.

    התיבה הרובוטית מצוינת (לפחות בדגם האמריקאי בו נהגתי, שאמור להיות כמעט זהה).

    סוכני יונדאי לחוצים לפינה ומתקיפים בשקרים גסים. תתביישו ותמכרו את הקוריאנית שלכם על סמך אמיתות, לא קשקושים.

    • קונסור ריפוררטס, גליון ספטמבר: לא ממליצים על פוקוס. ציטוט...

      האמת הכואבת לפוקוס, 05/09/11 10:19

      annoying behavior by the transmission.
      קיבל ציון 64, נמוך ממזדה 3, קיה פורטה, קורולה, ויונדאי אלנטרה (I35).

    • סוכן פורד, בדוק שוב, או תאמר אמת. הפוקוס אפילו לא קבלה המלצה (ל''ת)

      אכן, בגיליון ספטמבר, 05/09/11 11:31

  • 16.

    כתבה מוזמנת וממומנת ע''י פורד

    מזדה 3, 04/09/11 00:23

    אין אפילו התחמרות להציגה כהשוואה.

  • 15.

    טרקטור גון דיר מצויד גיר פאורשיפט

    טרקטוריסט ותיק, 03/09/11 21:57

    טרקטור גון דיר עבד מאות אלפים שעות עבודה שווה מיליון ק''מ ויותר ללא בעיות עם מאמץ עבודה קשה בעת חילופי מהלכים. הגיר לא היה זקוק תקון או שפוץ אף פעם ותענוג לעבוד עם גיר מצויד פאורשיפט.

    • אולי גם לצייד את הפוקוס במנוע של הטרקטור.... (ל''ת)

      אם משווים לטרקטור..., 05/09/11 14:11

  • 14.

    כל ''ההבנה'' במכוניות של הנהג הישראלי מסתכמת במשפט הבא

    מריאן, 03/09/11 10:13

    ''...מנגד, בזכות מוצאה הקוריאני נחשבת i35 למכונית אמינה וסחירה יותר''

    • וכמובן - ברקס בימין, גז בשמאל (ל''ת)

      ואידך זיל גמור, 03/09/11 18:32

  • 13.

    תקנו סוס ועגלה ולא רנו ! חרא אוטו. חרא שירות. (ל''ת)

    אפילו היבטאן לא האמין ברכב שלו אז לא תרם להשוואה, 03/09/11 09:31

  • 12.

    פאוורשיפט זה לא גיר רובוטי לכל המבינים (ל''ת)

    מאיר, 03/09/11 08:45

    • זה גיר רובוטי עם שני מצמדים. טוב מחוץ לעיר, רע בעיר/פקקים. (ל''ת)

      יאיר, 03/09/11 09:21

  • 11.

    למומחים וכתבי הרכב.מאוד חשוב נסיעת מבחן עם הדגם הידני 135HP (ל''ת)

    מתעניין בגרסה הידנית, 03/09/11 04:46

    • חשובה מאוד דעה מקצועית של הרכב הביסי בגיר ידני.

      דעה מקצועית, 03/09/11 10:45

      נראה לי שמיקום ידית ההילוכים גבוהה ורחוקה כלפי הדשבורד.
      יתכן שזה יפריע בהעברת ההילוכים .
      המיקום הספורטיבי נמצא תמיד למטה לכוון רצפת הרכב.

  • 10.

    אין מה להשוות- הפוקוס מכונית הרבה יותר טובה

    א, 03/09/11 04:46

    כל השיפור ביונדאי שהוא עצום , הדביק אולי את הפער עם טויוטה אבל לא בפינוק של פורד
    מי שלא מבין שיסע
    ומי שרוצה ביצועים, שיקח את ה2000 סמק -170 כ''ס
    זה עולה רק 126000 ש''ח , ושתיהן יותר חסכוניות מהיונדאי
    שלא לדבר על הרנו שעם המנוע והגיר הנוכחי היא זללנית דלק איומה

    • לא רק שיש מה להשוות, היונדאי עדיפה. (ל''ת)

      הבוחן, 03/09/11 08:36

  • 9.

    שאלה לא רלוונטית

    שורה, 03/09/11 00:36

    מה שכן רלוונטי זה שאת 3 המכוניות תקנו במחיר כפול מערכן האמיתי

  • 8.

    לבדוק מול סקודה אוקטביה (ל''ת)

    ניסים, 03/09/11 00:35

  • 7.

    זה קומפקטיות?

    אלן, 02/09/11 23:30

    חשבתי שהן צריכות לבוא בקטן...

  • 6.

    אולי תתבגרו כבר ותרדו מהסיפור של ''נפח מנוע''?

    איציק, 02/09/11 23:29

    פעם, לפני עשרות שנים, ההספק והמומנט נקבעו במידה רבה על ידי נפח המנוע. זו כבר מזמן היסטוריה. אז מה אם רנו רצו שתעמתו את הפוד עם פלואנס 2.0 ליטר? ומה יש לכם נגד דיזל? אתם, במקרה, פקידי אוצר?

  • 5.

    אין להשוות בין יונדאי לפוקוס הפורד בליגה ג (ל''ת)

    bisreal , 02/09/11 22:30

    • צודק בהחלט. פעם פורד היה פורד...

      רות, 03/09/11 04:38

      פעם פורד היה יופי של אוטו. היום זה אוטו יקר שמתקלקל המון - בייחוד הידיות של הדלתות. אין מה להשוות בכלל ליונאי שהוא ממש מותק של אוטו.

  • 4.

    הגיר האוטומטי של I35 (ל''ת)

    מנשה נצראל, 02/09/11 18:59

  • 3.

    מה הבעיה של ההילוכים?

    שוקי, 02/09/11 18:06

    מה הבעיה של ההילוכים?

    • גיר רובוטי בעייתי בנסיעה בפקקים + אמינות מפוקפקת (ל''ת)

      בעיה קטנה..., 03/09/11 08:37

  • 2.

    ללא גיר אוטומטי רגיל וטוב, כמו של הI35, לא קונה את הפוקוס (ל''ת)

    רובוטית לרובוטים באירופה, 02/09/11 14:01

    • אם אתה רוצה גיר אוטומטי מיושן עם ממיר מומנט - לבריאות

      איציק, 02/09/11 23:27

      רק אל תספר לנו אחר כך כמה הרכב צמא...

    • הגיר ה''מיושן'' טוב מהגיר הרובוטי, שסובל מבעיות קשות בנסיעה בפקקים,.

      הריאליסט, 03/09/11 08:34

      ושתצטרך להחליף קלצ'ים, תפשוט עור.
      ןכמו שרואים במבחן, ביצועים וצריכת דלק עדיפים בגיר ה''מיושן''.

  • 1.

    משום מה הכותב מתעלם מהחסרונות הקשים של התיבה הרובוטית של הפוקוס

    שוב סקירה מטעה, 02/09/11 12:45

    בקונסומר ריפורטס קטלו את התיבה הזהה כבעייתית מאוד בנסיעה עירונית.
    הכותב, כמו כל חבריו כתבי הרכב בארץ (חובבי הידניות), נוטים לסלוח לתיבות הבעייתיות האלו, ובודקים את האוטו בעיקר מחוץ לעיר, ולא במקום האמיתי - בעיר.