• 76.

    המטוסים של אלעל

    עמית, 28/09/11 14:21

    הממוצע שלהם הוא מעל 20 שנה! (אז רק תבינו כמה המטוסים שלהם ישנים)

    דווח על תגובה זו

    IP: 87.68.26.20
    • מטוסים נועדו לטוס הרבה זמן

      דניאל, 26/06/12 14:34

      לפחות ל20 שנה. הכל תלוי בחברה שמחזיקה אותם.

      דווח על תגובה זו

      IP: 84.228.23.52
    • גיל מטוס אינו פקטור

      רז, 26/01/13 23:22

      ראה את ה 767 של אייר קנדה שטס לתל אביב.. הוא הרבה יותר מבוגר אבל הוא מתוחזק היטב.

      דווח על תגובה זו

      IP: 79.182.102.187
  • 75.

    קומיקאי בחסד עליון

    מעריץ של רני, 01/09/11 16:36

    לדעתי רני הוא החמצה בתקום הסטנד-אפ-קאמפ. גיי אייקון ענק המשתכר בהתאם. מי החכמים ששוכרים אותו זו השאלה הגדולה?

    דווח על תגובה זו

    IP: 193.106.206.10
  • 74.

    מטוס בן 16 זה ''חדש''?

    חיים זורק החוצה, 01/09/11 15:28

    חברה סבירה במצב נורמלי היתה מחזירה את המטוס למשפץ כדי שיתקן את הפאשלות.
    אבל המצב איננו נורמלי, הקו לבנגקוק תמיד יהיה מלא ובטח שבאוגוסט, ומכיוון שכנראה לא מדובר בחברה שהשירות ללקוח עומד במקום גבוה בסדר העדיפות שלה ברור מדוע המטוס לא יצא משירות עד לתיקון כל התקלות.

    דווח על תגובה זו

    IP: 212.143.214.185
  • 73.

    אתם נורא צבועים

    ניקולה, 01/09/11 02:49

    אני עובד בנתבג ורואה איך מטפלים במטוסים . אתם פשוט לא מבינים איך המטוס נראה אחרי טיסה שכל הנוסעים ירדו. זה פשוט יותר גרוע מחירייה.לישראלים פשוט אין בושה . מלכלכים שוברים הורסים פשוט אין בושה . הם חושבים הם שילמו ומותר להם לעשות מה שהם רוצים . עובדי אל על עובדים נורא קשה כדי להכשיר את המטוס לטיסה. אבל זה בילתי אפשרי לשפץ את כל המטוס מחדש אחרי כל טיסה שיהיה דנדש. כנראה ככה חונכנו , להרוס להאשים ולהתלונן.

    דווח על תגובה זו

    IP: 199.203.55.52
    • כנראה שכך אתה חונכת

      מנשה התימני, 01/09/11 15:23

      אני לא מכיר אנשים שחונכו בצורה כזו.
      השמצת ישראלים איננה הדרך להצלת שמה (הטוב?) של אל על.

      דווח על תגובה זו

      IP: 212.143.214.185
    • צודק 100%

      דניאל, 26/06/12 14:33

      כל טיסה כשאני יורד מהמטוס (כל חברה) כל המטוס מטונף, ניירות, עטיפות, בקבוקים, כוסות עוד.

      דווח על תגובה זו

      IP: 84.228.23.52
  • 72.

    הוא גם מסריח מאוד ואי אפשר לנשום

    אל על, 31/08/11 15:50

    איזה מן דבר זה?! טסתי איתו 7 שעות והשירותים סתומים [כולם!!!] בגלל שהדלת לא נסגרת טוב אז זה מסריח את כל המטוס המושבים קרועים והכפתור לחיצה אחרונית שבור ויוצא מהמקום!!!! לזה אתם קוראים הכי בבית בעולם!? תאמינו לי שהבית שלי לא מתפורר ומהמנוע לא יוצא עשן שחור...

    דווח על תגובה זו

    IP: 82.81.158.128
  • 71.

    איך כל כך זול?

    עמיחי, 31/08/11 09:37

    זה מטוס של 300 מיליון דולר חדש

    דווח על תגובה זו

    IP: 217.132.169.220
    • הוא לא

      עמית, 28/09/11 13:51

      הוא נקנה מחברה ספרדית או משהו כזה!

      דווח על תגובה זו

      IP: 87.68.26.20
  • 70.

    לא נראה לי

    לא נראה לי, 31/08/11 08:21

    נשמע מוזר,קצת מצוץ מהאצבע ולא ממש אמין. מטיל ספק מאוד בהתחשב בעובדה שלא נראה לי שעובד בחברה יקרא למטוס ''דיר'' ועוד ליד נוסעים ... איזה כייף שישראלים מחפשים להפיל את הכלכלה של עצמם. גועל נפש.

    דווח על תגובה זו

    IP: 193.106.206.10
  • 69.

    אלעל

    שמשון, 31/08/11 07:44

    אם משהוא רוצה אניקוזיציה ספרדי לטוס אם
    אל-על לבנקוק

    דווח על תגובה זו

    IP: 77.125.84.207
  • 68.

    איזה שטויות

    אוהב תאילנד, 31/08/11 03:10

    בתור עובד אל על אז ככה: במטוס יש מערכת בידור חדשה שהיא בניסוי והיא מהמתקדמות בעולם. ארוחות כשאני טסתי כן היו בזמן וטובות מאוד אם כי לא ממש אנינות טעם. בנוסף רוב הנוסעים ישנים. אם תשאלו אותי לא איכפת לי מה במטוס העיקר שיגיע בשלום לתענוגות תאילנד וחזרה לארץ ישמעאל

    דווח על תגובה זו

    IP: 199.203.55.52
  • 67.

    תשובה לרני רהב

    יעל, 30/08/11 23:02

    התשובה שלך מאוד יפה ומנוסחת בצורה מאוד יחצנית, אך לא תואמת את מה קורה במציאות בכלל, אני טסתי לבנגקוק במהלך חודש אוגוסט במחלקת עסקים , מערכת השמע לא עבדה כמו שצריך גם בהלוך וגם בחזור, בהלוך זכיתי לדיליי של 3 שעות בגלל בעיה במערכת המיזוג, בדרך חזרה כאשר בעלי בקש קפה שחור מהדיילת נאמר לו שנגמר הקפה - בושה............
    בנוסף לכך נלחמתי קשות על מנת לקבל את המקומות על הטיסה, למרות שבעלי הוא לקוח פלטיניום באל-על , ובטיסה חזרה נוכחתי לגלות שעל הטיסה נמצאים כ- 50 איש שהם עובדי חברה ומשפחותיהם...........

    דווח על תגובה זו

    IP: 80.230.99.41
    • תשובה ליעל

      עובדת אל על, 01/09/11 09:52

      לידיעתך, עובדי החברה מתקבלים לטיסה רק אם נשארו עליה מושבים פנויים.
      אף פעם לא על חשבון נוסעים משלמים !!!!!!!!!
      ופרט למנהלים הבחירים ביותר בחברה, שאר העובדים יושבים במחלקת תיירים!
      מספיק להשמיץ סתם!

      דווח על תגובה זו

      IP: 193.106.206.10
      • אם את עובדת באל -על המצב שם גרוע יותר משחשבתי

        לא עובדת אל -על, 05/09/12 17:02

        עובדים בכירים ולא בחירים!
        קודם תלמדי לכתוב ללא שגיאות כתיב.
        מספיק לשים סימן קריאה אחד ולא 10 .
        זה לא מעיד על כך שאת צודקת...

        דווח על תגובה זו

        IP: 109.67.14.238
  • 66.

    טסתי לניו-יורק על מטוס שנשמע מאוד דומה. גם 747 (ל''ת)

    אני, 30/08/11 19:27


    דווח על תגובה זו

    IP: 46.116.143.171
  • 65.

    תשובה שבלונית חצופה ועל פניה שיקרית. מתאים לרשות מקומית לא לחברה בינלא (ל''ת)

    ומית., 30/08/11 17:57


    דווח על תגובה זו

    IP: 84.108.238.133
  • 64.

    ידעתם שאלעל משלמת לתאי אייר שלא יטוסו לארץ?

    אבי, 30/08/11 16:20

    כן, כן. ישנם מספר מקומות בעולם שאלעל מעדיפה לשלם לחברה המקומית הרבה כסף רק כדי שישבו בבית ולא יתחרו איתם על הקו וכך אלעל יכולה לשדוד אותנו במחירים ולתת שירות על הפנים. בין המקומות הם: הונג קונג, דרום אפריקה, תאילנד כאמור, ועוד ועוד. חברה של חוצפנים וגנבים. מטיסים במטוסים שאף חברה בעולם כבר לא רוצה ואז אלעל קונה אותם בגרושים

    דווח על תגובה זו

    IP: 84.228.190.2
    • מאיפה אתה מביא את העובדות המצוצות האלה...?

      מישהי שיודעת, 07/09/11 23:52

      אני במקרה מכירה מקרוב. לאל על ממש, אבל ממש, אין כסף לשלם לחברת תעופה שלא לטוס לארץ. אם תטרח ותעשה את החישוב תבין שהסכום הנדרש לשלם לתאי אייר בשביל שזה ישתלם לה לא מציאותי אפילו אם היה מדובר בחברת היי טק מצליחה.

      דווח על תגובה זו

      IP: 46.117.145.148
  • 63.

    פראירים, טוסו בטורקיש או גורדניאן לבנקוק ב 600 דולר פחות (ל''ת)

    משה, 30/08/11 14:45


    דווח על תגובה זו

    IP: 189.187.142.146
  • 62.

    אם אלעל צריכה את רני רהב כדי שיוציא הודעה אשר מתעלמת מהבעיה (ל''ת)

    מצבה של החברה באמת רע, 30/08/11 14:33


    דווח על תגובה זו

    IP: 84.109.88.237
  • 61.

    אלעל

    רמי, 30/08/11 14:30

    מטוס חדש כזה יכול לעלות יותר מפי ארבע ממה שאלעל שילמה. מטוסים משומשים כמו זה בדרך כלל נמצאים בחברות מוזלות וצרטר שאלעל אינה חלק מהם. אז מה קיבלנו? כרטיס במחיר מלא ומטוס מבחיר משומש... ישראבלוף.

    דווח על תגובה זו

    IP: 68.37.57.237
  • 60.

    שנים של זלזול בקווים למזרח

    אבי, 30/08/11 14:19

    1. לא מפתיע!!! שנים טסתי עם אל על למזרח במטוסים ישנים ומרופטים כדוגמאת ה-767 משנות השבעים,למטוס זה אתה עולה עם משקפת כדי לראות סרט.
    2. מעניין איזה עוד חברת תעופה בעולם מחזיקה מכשירי DVD ניידים כדי לחלק לנוסעים מכיוון שיש תקלה במערכת הבידור - תקלה ידוווווועה.?!?!

    ''....כי אל על עם הפנים לשרות....''

    דווח על תגובה זו

    IP: 85.65.242.160
  • 59.

    העיקר שראשי אגפים לוקחים בונוסים של מיליונים.... (ל''ת)

    אורי, 30/08/11 14:17


    דווח על תגובה זו

    IP: 46.116.161.240
  • 58.

    לא מתמיד

    נוסע, 30/08/11 14:08

    תגובת הדובר נשלפה מקובץ תגובות של קורס דוברים למתחילים, אין שום התייחסות ענינית וכמובן אין שום הצעה של פיצוי לנוסעים שנפגעו

    דווח על תגובה זו

    IP: 194.29.34.101
  • 57.

    מי בכלל טס אל על, מה הם עוד קיימים ? (ל''ת)

    ישראלי בחו''ל, 30/08/11 13:58


    דווח על תגובה זו

    IP: 99.138.89.149
  • 56.

    מי המפגר שטס איתם? עדיף לשלם פחות ולטוס דרך אירופה.

    KLM, 30/08/11 13:52

    זה שווה את הטרחה, הם פשוט מחרידים. אפשר לראות את זה גם בתגובה שלהם. כתבה עם ציטוטים של אנשים שעובדים על המטוס הזה והם מיתממים (''במינון המקובל'' עאלק.. 60 מסכים זה 20% מכלל המסכים במטוס). פראייר מי שנוסע איתם. ולכל אנשי ה''הם הכי מאובטחים בעולם'' - הם גם הכי מאויימים בעולם.

    דווח על תגובה זו

    IP: 87.69.10.186
  • 55.

    איזו בושה ..

    ny, 30/08/11 13:38

    זלזול מתמיד בנוסעים

    דווח על תגובה זו

    IP: 212.143.226.91
  • 54.

    אני לא יודע אם מדובר באותו מטוס

    משה, 30/08/11 13:32

    כי לנו אמרו מטוס שנרכש מחברה טיוואנית או משהו דומה.
    טסת בעסקים, הכסאות היו על הפנים, כמות השרותים הייתה על הפנים, והיה צריך לטייל מקומה שניה לקומה ראשונה בשביל לעשות פיפי.

    לגבי האוכל ה''נהדר'' של השף המהולל של אל על, אני רק יכול לומר שגם במחלקת תיירים, שאני טס די הרבה פעמים, לא יצא לי לאכל כזה אוכל גרוע ממש איאכס..

    דווח על תגובה זו

    IP: 93.172.14.77
  • 53.

    איזו תגובה הזויה

    כבר לא טס אלעל, 30/08/11 13:28

    במקום להודות שיש טעות או בעיה, מטייחים וטוענים שבעצם הכל בסדר ורק הנוסעים מתלוננים סתם.

    דווח על תגובה זו

    IP: 81.218.196.36
  • 52.

    לאא!! זה המטוס שממריא מחר - למי יש כדורי שינה ??? (ל''ת)

    פאק!, 30/08/11 13:26


    דווח על תגובה זו

    IP: 212.179.146.134
  • 51.

    תגובה אמיתית

    אלי, 30/08/11 13:24

    מעניין מדוע בישראל חברה לא מסוגלת לאמר את האמרת. מה היה קורה אם התגובה היתה משהו בנוסח:אנו מצרים על התקלות ועוגמת הנפש שנגרמה ללקוחותינו.אל על אינה מתפשרת על השרות ועל חוויית הטיסה לנוסעיה ולפיכך אנו נעשה כל מאמץ לטפל בתקלות שנתגלו בהקדם.

    דווח על תגובה זו

    IP: 13.17.125.8
  • 50.

    מזה זמן רב לא קראתי תגובת דוברות כה ירודה, מנותקת ולא מתייחסת לציבור ה

    בוגר קורס דוברות, 30/08/11 13:18

    פשוט בושה מקצועית בהיבט הדוברותי, וממילא גם בהיבט השירותי הישיר - תקלות שגודשות את סאת הציבור.
    אני קורא למפקד חיל האויר לשעבר להרים ראש משולחנו ולטפל בנושא.

    דווח על תגובה זו

    IP: 78.52.205.129
  • 49.

    אל על אינה מתפשרת על השרות ועל חוויית הטיסה לנוסעיה

    ת, 30/08/11 13:17

    אם נגיד את זה מספיק פעמים זה יישמע אמיתי. סתם, לא באמת.

    דווח על תגובה זו

    IP: 195.234.136.80
  • 48.

    טיפש מי שנוסע אל על

    ישראל, 30/08/11 13:05

    טסתי איתם לסין שנה שעברה, מטוס ישן, הכיסאות כמו בצ'רטר לטורקיה, שירות מגעיל
    אסור ליסוע איתם!
    אפשר למצוא מחירים יותר זולים עם חברות הרבה יותר טובות!!! טורקיש לדוגמא.

    דווח על תגובה זו

    IP: 192.114.39.9
    • למגיב 48

      ישראל, 17/10/11 00:43

      אולי אתה צודק,אבל גם אם יעלה לי יותר זול....כף רגלי לא תדרוך בטורקיה
      במיוחד לאור המצב שם כרגע....
      מה שלא ברור,זה למה לא עשו את השיפוץ של המטוס הזה כמו שצריך....

      דווח על תגובה זו

      IP: 85.65.177.181
  • 47.

    איזה מזל שהפסקתי לטוס אל-על.

    יצחק, 30/08/11 13:02

    הייתי נוסע מתמיד זהב וגם עלי הם פשוט חירבנו.

    היום אני טס בלופטהאנזה ובמחיר של כרטיס במחלקת תיירים שאיתו אפשר לשדרג לעסקים - אני טס במחלקת עסקים בלי טובות.

    דאגתי שגם העובדים שלי יטוסו בלופטהאנזה. הפסד משמעותי לאל-על. שיבינו שהציבור כאן לא בהמות.

    תנסו את שאר חברות התעופה ולא תתאכזבו גם אם הטיסה לא ישירה - עוצרים בדרך להתרעננות וממשיכים לא בדיר המעופף.

    דווח על תגובה זו

    IP: 94.188.132.2
  • 46.

    תגובה מזעזעת של הדובר

    נוסע, 30/08/11 12:58

    הוא לא התייחס בכלל לטענות שהעלו.

    בכל פעם שיצא לי לטוס עם אל-על, התחרטתי על זה. כנראה שראוי לתת את הכסף לחברות זרות.

    דווח על תגובה זו

    IP: 199.203.126.61
  • 45.

    כנסו..כנסו

    נועה, 30/08/11 12:56

    כעובדת בחברה אני חייבת לומר שיש דבר כזה שנקרא חרא מעופף... סאןדור!

    דווח על תגובה זו

    IP: 212.199.236.232
  • 44.

    המטוס המתקדם בעולם כן בטח אלעל

    חחחח...פחחחח, 30/08/11 12:44

    המטוס כמו השירות שלכם

    דווח על תגובה זו

    IP: 62.0.34.93
  • 43.

    לא מבין את אלה שלוקחים את רהב כיחצ''ן..

    יוסי, 30/08/11 12:40

    איך שאני רואה את השם שלו - ברור לי שיש כאן איזו שחיתות או תקלה ושעובדים עלי בעיניים...

    דווח על תגובה זו

    IP: 84.229.44.17
  • 42.

    ''האם היית קונה ממנו מטוס ג'מבו יד שניה?''...

    נ, 30/08/11 12:37

    רק לא אל על - טיסות יקרות לעתים פי 2-3 מהמתחרים הזרים, והשירות בתnת.

    דווח על תגובה זו

    IP: 132.69.229.129
  • 41.

    תודה על המידע! מה האלטרנטיבות? (ל''ת)

    מיקי ג., 30/08/11 12:33


    דווח על תגובה זו

    IP: 46.116.114.48
  • 40.

    רני רהב - שפתיים יישקו

    הגאון מוילנה, 30/08/11 12:30

    ''תגובת'' של רני רהב צריכה להירשם בספר הזהב של האיוולת:
    1. ''מערכות השמע והבידור של אל על הן מהטובות והמשוכללות בעולם''. נו באמת! כמה סרטים בדיוק ניתן לראות בטיסות? כמה ערוצי שדמע יש?
    2.''מטוסי הג'מבו מעצם מהותם הם מטוסים גדולים מורכבים המצוידים במערכות מורכבות ומתקדמות של מסכים אישיים, היות וכך, ישנן תקלות, שהן במינון מקובל למערכות כאלה ואנו עושים מאמצים לטפל בתקלות הללו'' המינון המקובל? מטפלים בתקלות שחוזרות ונשנות?
    3. ''אל על אינה מתפשרת על השרות ועל חוויית הטיסה לנוסעיה''. חווית הטיסה - אנחי מציע למר רהב לטוס במטוס הזה - במחלקת התירים בלבד - ולהינות מהחוויה.

    דווח על תגובה זו

    IP: 147.237.70.61
  • 39.

    כבר שנים שיש תקלות במערכות הבידור באלעל, זו הסיבה שהפסקתי לטוס איתם. (ל''ת)

    דוד, 30/08/11 12:29


    דווח על תגובה זו

    IP: 79.176.231.99
  • 38.

    הכל נכון

    לין, 30/08/11 12:23

    החוצפנים הללו עשו את טיסת הניסוי על טיסה לבנקוק, במושבים הקידמיים לא היה שמע ולא סרטים, ואני מתאר שגם בשאר המטוס. טיסה כזאת צריך לתת לאתר קרוב ללמוד מהן הבעיות ולתקן ולא 10 שעות סבל. שיתבישו

    דווח על תגובה זו

    IP: 91.227.71.250
  • 37.

    לא טסים אל על (ל''ת)

    מי שטס באלעל - מגיע לו, 30/08/11 12:21


    דווח על תגובה זו

    IP: 60.248.48.50
  • 36.

    לא טס יותר בחיים בטיסה הזאת לתאילנד - ביזיון (ל''ת)

    אופיר, 30/08/11 12:21


    דווח על תגובה זו

    IP: 202.156.11.243
  • 35.

    ואיזה כיף לי שאני כבר לא שם-נמאס לחפות עליהם

    פרטאצ', 30/08/11 12:09

    במקום לחכור מטוס חדש, אוספים שאריות עתיקות - וזאת התוצאה העגומה. חבל.. השירות הוא טוב, וטוב ככל שיהיה הוא לא יחפה על תשתית עתיקה. הישראלים לא פראיירים!

    דווח על תגובה זו

    IP: 84.228.71.152
  • 34.

    איזה בולשיט

    נוסע מתמיד ממורמר, 30/08/11 12:08

    נסעתי במטוס הזה. חוויה מזעזעת. בחיים אני לא אסע יותר בקו הזה גם אם זה יעלה לי יותר כסף. כדאי שאל על יתעוררו כי בסוף נעניש אותם גם בטיסות ליעדים אחרים.

    דווח על תגובה זו

    IP: 109.186.79.184
  • 33.

    רק לא לטוס אלעל

    שיר, 30/08/11 11:46

    זה שנים שאל על מנצלת את הטרוף הבטחוני
    לצורך יצירת תדמית החברה המועדפת וכו.
    כאחד שטס אל על [...בעבר ], אני מצטרף
    לאחוז גבוה של לקוחות שהטיסה עם החברה
    הפכה ללא נעימה ביותר עבורם.
    אגב הבנתו של היחצן לצרכי רוב הטסים
    במחלקות התיירות לוקה ביותר...
    אגב - במקרה של רהב אין כל הפתעה בליקוי.
    ישנן חברות תעופה מצויינות ונותנות שרות
    כפי שנהוג מעבר לים,כבר משיחת הטלפון הראשונה.ואני אציין בהזדמנות זו את תוספת המחיר שאינן גובות בגין הזמנת כסא ב-exit לדוגמא.

    דווח על תגובה זו

    IP: 87.68.215.132
  • 32.

    למה לטוס ולשם יקר יותר

    אני, 30/08/11 11:39

    שאפשר לטוס דרך אירופה אמנם זה מאריך אבל לפחות הבריאות לא מתקצרת....

    דווח על תגובה זו

    IP: 213.8.73.42
  • 31.

    |אל על, אמרו לי מי הדובר שלכם (יפות נפש רעה) ואומך לכם (ל''ת)

    מי ומה אתם., 30/08/11 11:39


    דווח על תגובה זו

    IP: 109.186.29.195
  • 30.

    התגובה המתעלמת היא הכי מרגיזה. יותר טוב שלא היו מגיבים בכלל. (ל''ת)

    -, 30/08/11 11:38


    דווח על תגובה זו

    IP: 212.143.177.67
  • 29.

    תגובה

    YI, 30/08/11 11:33

    רק לידיעת היחצן רן להב - המטוס -4X-ELH יוצר ב - 01/03/1996 , כלומר הוא בן 15.5 שנה. הוא נפלט מחברת סינגפור איירליינס כגרוטאה. להגיד על מטוס כזה שהוא ' מטוס מתקדם' זה פשוט פטטי.
    YI

    דווח על תגובה זו

    IP: 62.0.23.219
  • 28.

    מערכות השמע והבידור - מהטובות בעולם??

    יוסי, 30/08/11 11:32

    אין לי טענות מיוחדות כלפי אל על. הם סך הכל בסדר, אבל למה לדבר שטויות. טוסו בריטיש ותיראו מה זה מערכת שמע ובידור בסטנדרטים של היום! מבחר גדול מאוד (מאוד) של סרטים, תוכניות טלוויזיה ודיסקים של מוזיקה לצפיה/שמיעה אישית מתי שרוצים מהמסך האישי.

    דווח על תגובה זו

    IP: 132.68.140.163
  • 27.

    זובר אלעל מזכיר את ביבי

    גיל, 30/08/11 11:30

    הכל טוב אין בעיות אנחנו כמו סופר טאנקר הבעיות הן זניחות. אפקט המציאות המדומה שביבי לוקה בה הקרינה כנראה על דובר אלעל. החרם הבא צריך להיות על אלעל גם ככה הם מונופול שמנצל את זה לניתנת שרות מזעזע במחירים מופקיעים..

    דווח על תגובה זו

    IP: 93.173.135.9
  • 26.

    דובר אלעל מנותק מהמציאות

    נוסע מתמיד, 30/08/11 11:30

    הוא כנראה אף פעם לא טס במחלקת תיירים במטוס הזה... הדברים שלו פשוט בדיחה ועלבון.

    כאחד שטס בקו הזה לפחות פעמיים בחודש, אני יכול לאמת את כל התלונות.
    המטוס במצב תחזוקתי ירוד ביותר. והצוות, שירותי ככל שיהיה, מאבד את הסבלנות שלו ובשלב מסויים אפילו לא טורח להגיע למושב שהדליק את נורת השירות (המקרה הזה ספציפי אני ממש לא מאשים אותם, אני מרחם עליהם) אלעל קונה מטוסים במבצע על חשבון הנוסעים שלה.
    הכי מצחיק, שיש אלטרנטיבות מעולות שנתותנות נקודות במועדונים הרבה יותר טובים ממועדון הנוסע המתמיד של אלעל (ניסיתם פעם לרכוש כרטיס בונוס בלי שלקחו לכם ''פי אחד וחצי''?)

    דווח על תגובה זו

    IP: 91.143.232.133
  • 25.

    למה אל על?

    ירון, 30/08/11 11:28

    כבר מזמן יש אלטרנטיבות לחברה המקרטעת הזו. מבלי לפרגן לחברות אחרות בשמן, מומלץ לא לפחד משעה-שעתיים טרנזיט בדרך לבנגקוק. המטוסים הרבה יותר טובים, השירות הרבה יותר מיקצועי, אני פשוט לא רואה כבר שום יתרון באל על על פני החברות האחרות.

    דווח על תגובה זו

    IP: 84.111.61.255
  • 24.

    מי שטס עם עלובי הנפש- שלא יבכה (ל''ת)

    אלי, 30/08/11 11:27


    דווח על תגובה זו

    IP: 93.172.160.28
  • 23.

    למח' שיווק אל על

    דני, 30/08/11 11:24

    מה אתם חושבים על התגובה של היחצ''ן שלכם? שווה את הכסף? עשה לכם שירות טוב?

    דווח על תגובה זו

    IP: 109.65.17.36
  • 22.

    זה תמיד היה ככה לתאילנד

    אייל, 30/08/11 11:22

    לטוס לתאילנד עם אלעל תמיד היה סיוט, בגלל שרוב הטסים הם צעירים וטרמילאים אל על לא ממש משתדלת - מה שלא ברור לי זה למה ממשיכים לטוס איתה לתאילנד שהיא גם יקרה יותר מכל חברת תעופה אחרת וגם תמיד טסים עם המטוסים הגרועים ביותר - רק בגלל שטיסה ישירה???? לא שווה

    דווח על תגובה זו

    IP: 62.90.113.67
  • 21.

    אני לא הרגשתי

    יחי, 30/08/11 11:20

    אני לא מבין לי היתה מערכת בידור מצוינת ואוכל טעים במיוחד ושרות על רמה יותר גבוהה ממטוסים אמריקנים

    דווח על תגובה זו

    IP: 193.106.206.10
  • 20.

    העם דורש וידאו איכותי

    יובל, 30/08/11 11:20

    גם יקר וגם מגעיל , תלמדו מהאסייתים מה זה שירות ואפילו מהירדנים.

    עם ישראל תתחילו להפעיל את כוח הצרכנות שלכם ותחרימו את אל-על. יש הרבה אלטרנטיבות

    דווח על תגובה זו

    IP: 109.64.36.119
  • 19.

    רוב הישראלים נשבעו,לפחות פעם אחת ,שלא יטוסו אל על....!

    וורן תבל (אבוטבול)- סידני אוסטרליה., 30/08/11 11:19

    גם נכדתי בת ה 8 התחננה לאביה לטוס לישראל בחברה הטורקית...!

    דווח על תגובה זו

    IP: 202.81.69.134
  • 18.

    איזה תגובה של אל על - ללא שום התייחסות לטענות. אולי תחליפו דובר? (ל''ת)

    אל על חושבים שאנחנו מפגרים?, 30/08/11 11:17


    דווח על תגובה זו

    IP: 147.234.56.21
  • 17.

    מה חדש...?

    שושנה לוטבק-ילידת פולין, 30/08/11 11:17

    כבר 70 שנה ככה....!
    תמיד תרוצים וסיפוריי סבתא...!

    דווח על תגובה זו

    IP: 202.81.69.134
  • 16.

    מתי פעם דובר של משהו הודה בבעיה ואמר שהחברה מתנצלת והבעיה תתוקן בהקדם?

    הדובר, 30/08/11 11:15

    למה תמיד נדמה לדוברים האלו שהתנשאות פלצנית והכחשת הבעיה תגרום לבעיה להעלם?
    אתם לא מבינים שזה רק מגביר את הכעס של אנשים ומציג אתכם בתור חברה מנותקת שעושה מה שהיא רוצה?

    מכירים את המשפט - הלקוח תמיד צודק?

    אלוהים אדירים. א'ב' של צרכנות והתנהגות עסקית ואין אף חברה במדינה שמסוגלת לעשות את זה.

    דווח על תגובה זו

    IP: 192.116.140.62
  • 15.

    כנראה שהכתבת לא מודעת לכך,

    מישהו, 30/08/11 11:15

    שמטוס 747-400 חדש עולה מעל 200 מיליון דולר.

    דווח על תגובה זו

    IP: 77.126.132.165
    • לא

      עמית, 28/09/11 14:11

      הוא לא חדש הם קנו אותו מחברה אחרת ו747-400 חדש עולה 259000000 דולר!

      דווח על תגובה זו

      IP: 87.68.26.20
  • 14.

    זה בגלל ההפרטות של הביב!רק נהיו חברה פרטית,החלו הפאשלות והקימוצים! (ל''ת)

    נוסע מתמיד שמתמיד מתמיד לטוס באל-על, 30/08/11 11:15


    דווח על תגובה זו

    IP: 109.66.0.145
  • 13.

    שרן רהב יטוס פעם אחת במטוס הזה.

    רונן, 30/08/11 11:15

    החודש טסתי איתו הלוך וחזור וזה היה סיוט.
    ליבי עם הדיילים המסכנים שחטפו את הריקושטים.

    דווח על תגובה זו

    IP: 62.219.168.150
  • 12.

    רק חמור טס אל על (ל''ת)

    אורי, 30/08/11 11:08


    דווח על תגובה זו

    IP: 77.125.122.102
  • 11.

    הצעה למי שטס - תביעה ייצוגית

    אברהם, 30/08/11 11:08

    תישמרו את הכרטיסים והחשבוניות, צאו בתביעה ייצוגית. לכאורה ועל פי המפורסם כאן, אלעל היתה מודעת לתקלות אבל בוחרת להתעלם מהן מתוך ידיעה שהיא מספקת מוצר פגום

    דווח על תגובה זו

    IP: 82.166.58.226
  • 10.

    יופי אלעלזלזול פוגעני בלקוחות (ל''ת)

    אלון, 30/08/11 11:07


    דווח על תגובה זו

    IP: 212.199.121.66
  • 9.

    רני רהב - לך תמכור מים לטורקים

    קישקושוקו, 30/08/11 11:07

    לך תסבן מישהו אחר - עאלק מטוס מתקדם, מטוס משנת 1996 (בן 16 הילד כבר). במקום לקנות גרוטאות תתחילו להשקיע ולקנות מטוסים חדשים.

    דווח על תגובה זו

    IP: 89.139.36.220
  • 8.

    הלקוחות שטסים לבנגקוק הם במילא פסולת מבחינת אלעל

    כבר לא טס אלעל, 30/08/11 11:06

    ככה זה כשאין תחרות, ניראה אותכם טסים עם חברה אחרת. אלעל היא מונופול בטיסות הישירות לבנגקוק, היא יכולה לגבות מחירים מטורפים, לספק מטוס מחורבן ולצחוק על הפריארים שטסים איתה.

    דווח על תגובה זו

    IP: 82.166.58.226
  • 7.

    אל על זה בושה ללא זכות קיום!!!!

    yellow hell, 30/08/11 11:05

    בתור נוסע מתמיד זהב שלהם בשנים האחרונות אני כיול להגיד בפה מלא.
    הם אינם עומדים בסטנדרטים הנמוכים ביותר.
    מחרי הכרטיסים למזרח הוא יקר באופו שערורייתי, אך ורק מכיוון שאלעל מחזיקים במונופול לכל המזרח הרחוק!
    אין עוד מקום אחד בעולם המערבי עם חברת תעופה אחת בלבד שטסה ישיר ליעדים כה פופולריים.
    הדבר נעשה בחסות הממשלה ומנהל התעופה האזרחי והכל כמובן על גבו של האזרח, כרגיל במדינת ישראל.
    בתמורה למחירים המופקעים שאנו משלמים, אנו מקבלים מטוסים ישנים, מערכות שמע שכמעט תמיד לא עובדות.
    אין טיסה אחת ב-747 שאני או מישהו לידי לא מקבל מערכת שמע שלפחות אוזניה אחת לא עובדת בו, שלא לדבר על מסך מוחשך, שני אוזניות לא עובדות, סרט שלא עולה וכיו''ב.
    מערכות הבידור במטוסי אלעל כולל ה-777 החדישים ביותר של אלעל, שהם לא חדישים כלל במונחי חב' תעופה מובילות, שלוקחות פחות כסף מאל על על טיסות מקבילות, הן מערכות ישנות,VOD שקיים רק בכמה מטוסים בודדים , גם הוא עם תפריט דל.
    אל על דופקת את נוסעיה בכל הזדמנות, כל שינוי תאריך גורר קנס של 200 דולר על כרטיס להונג קונג, הכרטיס כבר עלה 1700 דולר אבל זה לא משנה! כשאתה מונופול זה המצב!

    דווח על תגובה זו

    IP: 84.228.220.137
  • 6.

    שאר המטוסים...

    אלון, 30/08/11 11:03

    הצי של אלעל מיושן

    כל מטוסי ה 767 ו757 זוועתיים..

    דווח על תגובה זו

    IP: 89.139.179.114
  • 5.

    הנוסעים הישראלים אוהבים לקטר כנסו ותבינו

    עובד אל על, 30/08/11 10:54

    הנוסע הישראלי קונה כרטיס באל על והוא חושב שהוא קנה את כל החברה ראיתם פעם איך נראה מטוס כשהוא חוזר מטיסה כמו דיר חזירים כל העיתונים על הרצפה טיטולים אוכל גן חיות ממש מעניין אם אותם נוסעים מתלוננים איך נראה המושב שלהם לאחר טיסה. אבל כהנוסע הישראלי טס בחברה זרה הוא יושב כמו דג לא מצייץ וסובל כל הטיסה אז לכל המתלוננים תסתכלו במראה ואח''כ תבואו בטענות.

    דווח על תגובה זו

    IP: 77.125.11.155
    • גם חברת אל על דפוקה

      אז גם הנוסעים דפוקים, 08/09/11 00:23

      להגנת החברה אפשר להגיד לפחות טיסות למערב הן די מוצלחות בגלל התחרות והצ'רטרים הזולים.

      דווח על תגובה זו

      IP: 109.66.204.150
  • 4.

    רן רהב הדובר מזכיר לי את דובר צה''ל ברגעים היותר גרועים (ל''ת)

    י.ק-בושה לאל על, 30/08/11 10:49


    דווח על תגובה זו

    IP: 79.182.241.153
  • 3.

    אולי במקום התגובה המקוממת הזו, אל על תגיב לגופו של ענין????

    רמי, 30/08/11 10:37

    במקום התגובה היח''צנית והמקוממת הזו, עדיף היה לאל-על להגיב לגוף הענין, להודות בקיום תקלה, להבטיח לתקן אותה במהרה ואולי גם לפצות את הנוסעים האומללים.

    נמאס מהתגובות היח''צניות, המכובסות והכלליות, שמקוממות את הצרכנים במקום לתת להם כבוד.

    דווח על תגובה זו

    IP: 80.178.95.33
  • 2.

    כדאי שרני ילמד תקשורת לפני שהוא מייצג אותי או את החברה

    טייס, 30/08/11 10:32

    לפעמים עדיף שבעתיים פשוט לקחת אחרריות, לאמר שטעינו ולהציג תכנית לפתרון ולא להניח שהציבור מטומטם (וישלם) ולהעליב אותו בתשובות מתחמקות שנשמעות כמו ''קופי פייסט'' ממדריך.

    דווח על תגובה זו

    IP: 202.156.10.13
  • 1.

    רשות שדות התעופה

    יהושוע, 30/08/11 10:27

    אני מניח שמה שכתוב נכון אז איפוא הפיקוח אם ככה נראה המטוס אז כנראה שיש עוד בעיות טכניות במטוס ואם במטוס הזה אולי יש בעיות בכל המטוסים של אל על לא ברור לי האם משרד התחבורה בכלל מפקח על אל על? האם בטו לטוס איתם ומה הכתבת לא ביקשה תגובה של משרד התחבורה ושל רשות שדות התעופה צריך להכריח אותם לבדוק ולהגיב

    דווח על תגובה זו

    IP: 77.125.139.188