• 4.

    יש לי טלפון כזה

    טליה, 08/08/11 22:17

    יש לי את הטלפון הקטן - המיני פרו וכל מי שרואה אותי שואל מה זה הדבר הקטן והמגניב הזה. טלפון מושלם לעסקים שלא מרגיש כמו לבנה בתיק!

  • 3.

    מי החליט שמשתמש עסקי מעדיף מקלדת ?????

    מ, 08/08/11 13:28

    השימוש בטלפון הוא לפי צורך ואפליקציות עסקיות ניתן להתקין בכל מכשיר.
    מי שקונה היום טלפונים שהם לא אנגרואיד או IOS פשוט מבזבז את הזמן שלו.
    בלקברי: עולה המון ונותן פחות ופחות כל יום.
    נוקיה: זה כבר היסטוריה עצובה.
    ומכל מכשירי האנדרואיד הנהדרים שיש בשוק שמתם בראש את המיילסטון 2 ? מכשיר מלפני שנה שעוד מעט מוחלף ...
    אנשי עסקים יכולים להתשמש במכשירים בלי מקלדת ... מתרגלים לזה די מהר ונהנים ממסך גדול (שדי חשוב לעסקים .. אלא אם אתם אוהבים לקרוא מסמכים ומצגות במסך 2 אינצ'

  • 2.

    הבלאקברי מעולה (בהנחה שהשנה היא 2007...)

    בעליו הלא גאה של בלאקברי, 04/08/11 00:47

    קיבלתי מהעבודה מכשיר עקב טיסות רבות לחו''ל, המכשירים שלהם וגם החדשים בעידן האייפון והאנדרואיד זה פשוט בדיחה, הרעיון של הרשת (RIM) הוא רעיון טוב אם אתה צריך לענות למיילים בצורה קצרה ולעיניין.
    למי שיש אפשרות של Remote Access למיילים ימצא שהיום בכל חור בעולם יש ''אינטרנט סטור'' שאתה יכול להתיישב מול מחשב - לשלם כ5 שקל לשעה ולעשות את כל מה שאתה צריך - זה במקרה הרע כשאין לך רשת אלחוטית במלון (מה שנדיר).
    בכללי גם המחיר בעולם של הגלישה הסלולרית לא זולה (אלה אם כן אתה רוכש חבילה מאוד יקרה שנותנת כמה מגבייט לחודש לגלישה בחו''ל) וגם לעיתים בכלל אין חיבור לשרתים (חברות מסויימות בחו''ל לא מאפשרות לקבל שירות RIM ללקוח שהוא בROAMING .
    בכל מקרה - RIM הכריזו כבר על זה שהם עובדים על פיתוח של ממשק לאנדרואיד בקרוב - מה שבגדול מהווה את המסמר האחרון בארון הקבורה של המכשירים (הנוראיים) שלהם....

    • עלויות חבילות הגלישה יקרות מאוד

      לקוח אורנג, 04/08/11 08:29

      מבקשים היום עבור שירות ארגוני 200 שח לפני עלויות שיחה SMS וכו'.

  • 1.

    הפתעה בקרוב

    חובב פאלם, 03/08/11 22:51

    למרות כל המספידים HP תציג בקרוב כמה פתרונות מעניינים שיפתיעו את כולכם.
    הפאלם יעשה קאמבק

    • HP צריכה להשאר במדפסות!!

      אלון, 04/08/11 09:04

      אחרי היסטוריה לא נעימה עם הרבה מוצרים שלהם שהם לא מדפסות הגעתי לשתי מסקנות -
      הם צריכים להשאר במדפסות.
      יש להם שירות לקוחות מצויין - אבל זה עדיין לא מספיק כשהמוצר עצמו גרוע.