• 241.

    אטיאס..ושות

    לי, 20/07/11 06:22

    לו הייתם אתה ושאר חבריך ל''שר השיכון'' בהווה ובעבר.מבצעים את תפקידכם כיאות..תאמין לי שלא היינו מגיעים לימים כאלה שכל מה שנבנה הוא דירות יוקרה של 5 חדרים במחיר התחלתי של מליון וחצי....כשבפועל אנשים חים משכר מינימום או טיפה מעליו.יש לעודד בניה של דירות 3 חדרים באופן מיידי.לעודד בנית דירות להשכרה לצעירים...למצוא דרכים להחזיר את מחירי הדיור לשפיות..לפחות תשתדל..ותצדיק חלק משכרך

  • 240.

    אל תיפול מהכסא,אבל יש אנשים שעובדים לפרנסתם והיא במרכז.... (ל''ת)

    להעביר את ''תורתם אומנותם'' לפריפריה, 19/07/11 17:06

  • 239.

    לכל הסטודנטים הצעירים והנחמדים אני גרה בפריפריה זה שאתם גרים בתל אביב

    מיה, 19/07/11 11:47

    לא עושה אותכם יותר טובים ממני או יותר חכמים, מדוע אתם פוסלים על הסף לגור בפריפריות או בגליל

  • 238.

    אפשר לבנות הרבה בתים עם החול שאתה זורע לנו בעינים

    חול, 18/07/11 21:18

    חאלס!!!!
    הבעיה לא רק בתא
    תפשירו קרקעות
    מיסים על דירות להשקעה
    מיסים על דירות של תושבי חוץ
    ישראל לישראלים!

    לא נפסיק למחות

    • זורה,הוא זורה לנו חול בעניים. ללא ספק. אותו מענינים הדוסים, (ל''ת)

      לא לוותר, 19/07/11 17:10

  • 237.

    אדון אטיאס אל תהיה צבוע

    שלום מהנגב, 18/07/11 16:43

    שאלת את עצמך למה המרכז מבוקש? כאזרח פשוט מושבניק שעמל על פרנסתו אגלה לך שקשה קשה מאד למצא מקומות תעסוקה לאנשים צעירים מוכשרים שלמדו משהו בחייהם שלא כמו הפרזיטים מהמגזר שלך. לחברה שלך אין בעיה הם יכולים לחיות בפרפיריה ולקבל מהכספים שהמדינה גובה ממני ומילדיי שחלקם בלית ברירה לצןרך מציאת עבודה במקצועותיהם נאלצו באמת בעצם לעבור למרכז.

  • 236.

    לא יכולים - אין תחבורה, אין תעסוקה

    עובד למחייתי, 18/07/11 16:14

    אם הייתי חרדי שמתקיים מביטוח לאומי, הייתי יכול לגור בכל מקום. אבל אם אני עובד היי טק, עורך דין, כלכלן, רואה חשבון, בנקאי, בתחום התקשורת, פרסום ועוד הרבה.

    הייתי שמח לגור בפרבר מרובה פארקים עם אשתי וילדי, אם לפחות הייתה לי תחבורה ציבורית נורמאלית לתוך תל אביב.

    רכב ודלק הם אולי שני המוצרים עם המיסוי הכי גבוה ואין אלטרנטיבה אמיתית.

  • 235.

    תמשיך לדאוג למצוקות של מרן שליט''א, של ישי ושל הש''סניקים, רמאי נוכל.

    שפתי כהן, 18/07/11 15:33

    אנחנו הרי לא צד בכלל, שהרי לא אנחנו בחרנו בך אלא מרן שליט''א.

  • 234.

    אני מוכן לגור בפריפריה אבל מחירי הדלק בשמיים

    גיא, 18/07/11 13:39

    תחבורה ציבורית נורמלית אין. ואני צריך לעבוד במרכז כי אין עבודה בפרפיריה.

    אז את הכסף שאחסוך על שכר דירה אבזבז על דלק.

    מה יצא לי מזה?

  • 233.

    מכתב גלוי לשר השיכון והבינוי מר אטיאס

    אחד העם אחד, 18/07/11 11:10

    לכבוד שר הבינוי והשיכון, מר אטיאס
    בנוגע לכתבה שפורסמה לא מזמן
    אטיאס תוקף את שטייניץ: הקרקעות יקרות מדי.



    שלום לך מר אטיאס,

    בוקר טוב ישראל,

    -------------------------------------

    וכעת,

    מר אטיאס, הדיאגנוזה מדוייקת ורצ''ב 7 התוויות שחובתך ליישם;


    1. שחרר את הקרקעות במכרז ורק על פי מחיר למשתכן
    המשקף עלות בניה נטו בלבד, עמידה בלוחות זמנים
    ומקסימום צ'ופרים מהקבלן, שחרר = ללא תשלום = חינם!
    וכעת נניח שהמחיר שנקבע לדירת ארבעה חדרים הינו
    כ-500,000 ש''ח עבור הצרכן הסופי בלבד, דירות אלה 
    ימכרו רק כדירות ראשונות ובלבד! המדינה תגבה את כל
    ''המס על סוגיו השונים'' ישירות מהרוכש, הווי אומר שהרוכש ירשום המחאה לפקודת מדינת ישראל, גובה ''המס הכולל''  שהינו מרכיב הרווח של הריבון יהיה 15% בלבד מערך
    הדירה שכבר ידוע לכולם ומראש!!!


     
    2. תוציא חוק לגודל הדירות,
    על פי המתווה כדלקמן;
    שלושה חדרים - 90 מ''ר. 
    ארבעה חדרים - 120 מ''ר.
    חמישה חדרים - 150 מ''ר.  
    החישוב הוא נטו בלבד.
    שטח מעטפת לא כולל שטחים משותפים!

    הכל נשלח אלייך גם במייל, יש עוד 5 סעיפים ...

  • 232.

    ילדיי שמאלנים מענק .100000 ש''ח לרוכשים דירה בפריפרייות (ל''ת)

    ערן, 18/07/11 08:07

  • 231.

    שמאלנים מפונקים שרוצים לגור רק במרכז ת''א (ל''ת)

    אבי, 18/07/11 02:04

  • 230.

    אני עברתי לתא ב2005 והמחירים היו נורמלים

    סתם, 18/07/11 00:28

    עם עבודה ממוצעת מינוס יכולתי לשלם שכר דירה ולחיות בכיף - ברים מסעדות ואחלה
    העלייה היא רק בשלוש שנים האחרונות ותא דוחקת את הצעירים אל מחוץ למרכז החי שלה
    גם שכונות כמו פלורנטין כבר לא זולות וגם הניידותת בעיר קשה - האוטבוסים זוועה והרכבת התחתית היא חלום

  • 229.

    המאבק הוא לא על לגור במרכז תל אביב

    אבי, 18/07/11 00:18

    הוא על מחירי הדירות והשכירות בכל אזור המרכז שעלו בשנים האחרונות בצורה שלא מקבילה ואפילו לא קרובה למשכורות. עלות המחייה עלתה בשנים האחרונות והמשכורות נתקעו הרבה מאחור. כמ כן אין תשתית תחבורתי ראויה בדי להגיע מחוץ העיר לתוכה ומהפריפרייה למרכז .

  • 228.

    פריפריה? אטיאס לא יודע על מה הוא מדבר

    דן כרמי, 18/07/11 00:11

    אני תושב צפון מכיר אישית לפחות אישה אחת אם חד הורית לילד שאותו לקחה בחזרה לחו''ל כי לא יכולה לעמוד במחירי שכ''ד. גם בפריפריה מחירי שכ''ד בשמיים. המדינה פיזית כבר התחילה לעבד אזרחים בגלל זה. אז שלא יספרו לנו.

    • אין פריפריה!בדרום זו מדינת הבדוים ובצפון מדינה פלשתינית! (ל''ת)

      נשאר רק חדרה-גדרה, 19/07/11 17:12

  • 227.

    השר אטיאס וחבריו - אנחנו ננתק אותכם מן הפטמה של המדינה

    לריסה, 17/07/11 23:59

    די כבר נמעס נמעס נמעס!!!!!
    מי אתה בכלל השר אטיאס? מה עשיתה למען האזרחים במדינה הזאת? עשיתה צבא? אתה וחבריך משלמים מיסים?
    מוץ מלמצוץ את כל המיצים מאיתנו - האזרחים הנורמליים אתם לא עושים כלום!
    מה אתם מלמדים את הילדים שלכם? איך להתנענע נכון בזמן התפילה ומה רבי X אמר לרבי Y לפני 1800 שנה! בקיצור מגדלים עוד דור של פרזיטים, וגם זה על חשבונינו!
    נמעס ממכם!!!!!!! תעופו למדינה אחרת!!!!

    • וואו, כמה שאת מפחידה... (ל''ת)

      אבי, 18/07/11 02:12

  • 226.

    השר צודק,צריך להכיר במציאות בה אין מקומות לבנייה בת''א. (ל''ת)

    רוב התגובות כאן ילדותיות להחריד., 17/07/11 23:43

  • 225.

    אטיאס עשיית צבא??????????????

    מירי, 17/07/11 22:48

    אני מניחה שעשית כסף

  • 224.

    וכמה כהודה יש בפירפרייה, למה אנשים שמנהלים את חיינו לא חושבים (ל''ת)

    באופן מקיף, 17/07/11 22:31

  • 223.

    סליחה אסור לכתוב אמת אז אני מפסיק לזעזע בסדר תחזירו לי את הדוקטורט. (ל''ת)

    יעקב ישוע, 17/07/11 22:12

  • 222.

    בניגוד לכותרת,השר לא יצא נגד אלא הסביר את המציאות,מיה בן גל מעוותת . (ל''ת)

    א.ב.,סיבוב מושלם, 17/07/11 21:47

    • צודק 100% (ל''ת)

      אני, 17/07/11 23:37

  • 221.

    מה לעשות; השר צודק

    איזי, 17/07/11 21:26

    אין בהסברים שהוא מסר דבר לא הגיוני.
    הרצון של השובתים לספק להם דיור
    בתוככי ת''א היא מחוסרת כל הגיון.
    יש בעיות שצריך לפתור - בדיור, בכלכלה, בשיוויון ההזדמנויות, בהשתכרות, ועוד, ועוד...
    התביעה לספק מגורים זולים בתוך ת''א לא נמנית
    על הדרישות הצודקות.

  • 220.

    ''יש לנו דיור בפריפריה'' - למקבלי קצבאות...

    כי עבודה אין לנו שם, 17/07/11 20:48

    דיור בפריפריה, זה יופי. ,100,000 מענק רכישת דירה ב-30 ישובים בפריפריה - כל הכבוד.

    רק שכחת לציין, מר אטיאס, שההטבות הללו, והדיור הזמין הזה שלכם, הוא מיועד מלכתחילה רק למי שמתקיים מקצבאות של הביטוח הלאומי או של משרד הדתות, כי עבודה הרי אין שם.

  • 219.

    לעשות פחות ילדים

    התשובה, 17/07/11 20:39

    זאת התשובה שלנו אנשי המרכז.
    לא רוצים לעבור מהמרכז.טוב לנו כאן ולא רוצים לעבור.
    לכן אנו החלטנו להביא פחות ילדים.
    2 ילדים בלבד מספיקים בהחלט.
    ואז לא יהיה מי שיממן את החרדים ולנו יהיה כסף למשכנתא וגם לא נצטרך דירות גדולות כי לא יהיו לנו הרבה ילדים.
    זוהי תשובתנו.לא נעבור מהמרכז ונביא הרבה פחות ילדים.
    ואתם החרדים לא תהיה לכם ברירה אלא לצמצם ומאוד את הלימוד בישיבותכם וללכת לעבוד.

    • אל תעבור מהמרכז, אבל אל תצפה שהמדינה תממן לך מגורים בת''א (ל''ת)

      אבי, 18/07/11 02:06

  • 218.

    מעקרים דוברים מסויימים כל מחאה לגיטימית על מחירי הקוטג' או הדיור או

    בכשרון רב, 17/07/11 19:42

    התחבורה הציבורית באמצעות מילת הקסם שמאלן. זו התשובה למיסים להתייקריות ולכל נושא שאין לגביו תשובה עניינית. שמאלן ואז אין צורך להמשיך.

  • 217.

    פתרון זול ומהיר = ייבוא בתים מעץ ככה בונים באירופה וארה''ב ! (ל''ת)

    דן, 17/07/11 19:13

  • 216.

    לחזק את החינוך והתעסוקה בפריפריה? הצחקתני

    אוראל, 17/07/11 19:12

    רדוני השר כל עוד חרדים יושבים בכנסת הם יטרפדו כל !!!
    החינוך ה''חרדי'' מתיר ומסתיר התעללויות בילדים, עליהם מופקד שלומם.
    את הפרשיה המזעזעת שהיתה בצפת תחת הנהגתו של ה''אדמו''ר קעניג'' (שהשם ישמור), עדיין הציבור זוכר, ולא נעשה כלום !!!
    אז תפסיקו ה''חרדים'' למכור לנו סיסמאות!!!

  • 215.

    כבוד השר אתה שליח ציבור תתחיל לעבוד!!

    pablo, 17/07/11 19:12

    פקה פקה אתה וכל ממשלת ביבי!!

  • 214.

    אדון אטיאס

    נופר דוייב, 17/07/11 17:29

    אם יש לך הצעה לאיך להגיע בצורה יעילה למרכז המדינה על מנת לעבוד ולהתפרנס בכבוד. או לחלופין אם יש לך הצעה לעבודה חלופית בפריפריה - אנא פרוס את משנתך. הדיור הוא רק גורם אחד במשוואה הזו, שתוצאתה מובאת לפנייך במלוא אדרתה.

  • 213.

    מושגים בכלכלה

    חשבון פשוט, 17/07/11 17:25

    אנו לא נעזוב את המרכז אך כל אחד ינהג לפי יכולתו הכלכלית.
    עידוד הילודה פה במדינה יצר מצב שמעודדים להביא הרבה ילדים אך לא דואגים לדיור.
    אי לכך אנו נסתפק בשני ילדים בלבד ולא נביא יותר וכך לא נצטרך דירות גדולות עם הרבה משכנתא וגם עלות של ילד גדולה.פחות ילד יותר כסף לשלם את המשכנתא.אם רוצים שנביא יותר ילדים כמו עידוד הילודה כאן במדינה,בבקשה,בכיף.רק שתוזילו לנו את הדירות בצורה משמעותית.כי את המרכז לא נעזוב.ואתם אל תתביכיינו שהערבים גולדים בקצב מהיר ועוד מעט הארץ תהיה מלאת ערבים.
    אם לא דואגים לנו לדיור זול איך אתם רוצים שנביא יותר ילדים.פחות ילדים,יותר כסף למשכנתא.

  • 212.

    אין עבודה בפריפריה

    אזרח הגיוני, 17/07/11 16:39

    לפני שאתה שולח אנשים לפריפריה, אולי כדאי שתבין למה אנשים נמשכים למרכז. זה לא רק כדי לגור בתל אביב, אלא בעיקר כדי למצוא עבודה!!!
    אז במקום לתת פתרונות לא הגיוניים לבעיות אמיתיות, תפוס דיבור עם שר העבודה ותתחילו לעשות שינויי!!!

    • נכון מאוד

      עבודה, 17/07/11 17:42

      רק במרכז ישנה עבודה עם שכר טוב.
      בפריפריה גם אין עבודה וגם השכר עבור אותה העבודה הוא נמוך משמעותית משכרו במרכז.
      רציתי לעבור ובדקתי בלא מעט מקומות.

  • 211.

    תגובה ל 68 אני לא ערסית לא ענייה ולא גרה באזוריי הפשע אני גרה בגליל

    גליל עליון, 17/07/11 16:26

    העליון נושמת אוויר נקי וצלול נהנת מהנוף לא כמוך בתל אביב סמים שתייה עשן סמיך והעיר הפלצנות התל אביבית

  • 210.

    לא מעניין אותי

    ג, 17/07/11 16:06

    זוגות צעירים.
    מה עם עזרה לסטודנטים בשכירות?
    אני החלטתי לעזוב לימודי הנדסה וללמוד חינוך, מה לעשות שהמכללות הכי טובות לחינוך הן בצפון תל אביב ולא בפריפריה? ויש לא מעט פעמים שאני צריך אחרי הלימודים לקפוץ הביתה ואז ללכת לעבודה, לא יכול לגור רחוק מהמכללה.

  • 209.

    אטיאס אתה איש רציני אבל לא מבין איך משפחה חילונית חיה

    כי אצל הש''סניקים החיים אחרים, 17/07/11 15:32

    אטיאס הנכבד, לא מספיק דירה שעלותה נמוכה יותר. צריך גם תחבורה ציבורית טובה, תשתיות טובות לרכב פרטי ומקומות עבודה בפריפריה. הכל בחבילה אחת. אין טעם לעסוק רק בבנייה מואצת בפריפריה, בלי לדאוג לדברים אחרים. תן כבוד יותר גדול לחילונים. הם עמוד השידרה הכלכלי של מדינת ישראל.

  • 208.

    כל הכבוד לשר השיכון דבריו הנכונים ,אין פתרון מיידי לכו לגור בפריפריה

    צדק, 17/07/11 14:38

    אתם לא יותר טובים ממי שגר בפרריפריות וביישובי קוו העימות הם הציונים האמיתיים לא כמוכם שמחפשים בילוים ופאבים זה מה שבראש שלכם

  • 207.

    אם יש עבודה ומשכורת כמו בגוש דן ותחבורה טובה אז למה לא! (ל''ת)

    אז תעשה טובה מר אטיאס, תפסיק לבלבל את המוח!, 17/07/11 14:32

  • 206.

    למה הממשלה לא בונה שיכונים במתכונת האירופאית או הסקנדינבית

    רומאו, 17/07/11 14:26

    אפילו את יבנו בפריפריה ,יהיו הרבה אנשים שיעברו לשם. שכר הדירה צריך להיות סביר, נמוך, עם כל השירותים.תהייה הנהלה במקום שתנהל את את השכרת ואחזקת המיבנים. יהיו כללים של שכנות טובה, והאיזור מסביב יהיה מפותח ומטופח.אף אחד לא מרויח מזה רק הדיירים שיהיה להם מקום לגור.כל ההוצאות של ההחזקה ימומנו מהשכר דירה. למה זה כל כך קשה לעשות? דיברו על זה כבר לפני 30 שנה ,ואף אחד לא עשה כלום בעניין.אולי כי לאף אחד לא איכפת מאלה שאין להם אפשרות לקנות דירה?

  • 205.

    נשמע כמו בקמבודיה של הקמר רוז': לשלוח את כולם לעבודה מתקנת בנגב! (ל''ת)

    איזה פתרונות ''יצירתיים'', 17/07/11 14:07

  • 204.

    מי שמדבר!!!! זה שמייצג פרזיטים! חוצפן! (ל''ת)

    מפילים את הממשלה!, 17/07/11 13:56

  • 203.

    לא מתאים לו לסייע בדיור לחילונים, רק להשמיץ אותם

    אני משכונת התקווה, 17/07/11 13:41

    חוצפן.

    • פחות ילדים

      התשובה, 17/07/11 17:40

      אנו במרכז נביא פחות ילדים ואז לא יהיה מי שיסבסד את החרדים.ואנו פשוט לא נצטרך דירות גדולות ויהיה לנו כסף לשלם למשכנתא.

  • 202.

    אטיאס צודק, חבורה של בכיינים

    פנדה, 17/07/11 13:12

    יש דירות שעומדות ריקות בפריפריה. ברור שכולם רוצים לגור בתל-אביב - בגלל זה מחירי השכירות גבוהים מדי... ביקוש והיצע פשוט, רוצים להוריד את המחירים? תילחמו בצד ההיצע ואל תגורו בתל-אביב. המדינה פועלת כדי להגדיל את הביקוש, אבל זה יקח זמן כי בניגוד לקוטג' אי אפשר לייבא דירות מחו''ל וקשה להגדיל משמעותית את קצב הבנייה.

    ההמלצה שלי ליוזמי המחאה היא ראשית כל להעיף מקרבם את האנרכיסטים והשמאלנים הקיצוניים, כי גם אם זה קומץ, זה קומץ שפוגע במאבק שלהם. שנית - להגדיר אילו פעולות הממשלה צריכה לעשות כדי להגדיל את ההיצע - למשל, התרת בנייה לגובה, הסרת חסמים רגולטוריים, הפחתת מסים (אבל אז גם להסביר מאיפה יגיע הכסף החסר - האם יש להעלות את המע''מ או את מס ההכנסה?). סתם לשבת באוהל ולצעוק ''מגיע לי'' לא יוביל אתכם לשום מקום.

    • אולי בכיין, אבל לפחות לא שקרן כמוך

      נהי בכי תמרורים, 17/07/11 20:55

      א. מי שככל הנראה הרים את המחאה הזו אלו אנשים בעלי אוריינטציה פוליטית שמאלית, ולא צריך להתנצל על כך. שמאל מגיע יד ביד עם אחריות חברתית, ימין, נכון לעכשיו, זה חקיקה פרנואידית, טיולים לקבר-יוסף (בליווי חטיבה צה''לית), ונאומים בקונגרס האמריקאי.

      ב. אל תשלח אנשים לפריפריה, או לכל מקום אחר, לצורך העניין. זו . הממשלה לא יצרה מקומות עבודה בפריפריה, הממשלה לא העתיקה כמעט אף מפעל לפריפריה.
      הממשלה כן מעלה באופן קבוע את מחירי הדלק, כדי שיעלה יותר ביוקר להגיע לפריפריה וממנה.

  • 201.

    צודק

    רחל, 17/07/11 13:12

    ביום הראשון להפגנה התכוננתי להצטרף למפגינים, אך משהזמן חלף ושמעתי וראיתי בטלויזיה את ההתנהגות הברוטאלית של חלק מהמפגינים כלפי חברי כנסת ובמיוחד מהימין, הבנתי שההפגנה הזאת איננה תמימה כל כך ובעצם היא הפגנה פוליטית פרופר. ע''ע ההתנהגות הברוטאלית כנגד חברת הכנסת מירי רגב שאי אפשר להטיל ספק בנכונותה ובכוונותיה לסייע כמי שעומדת בחוד החנית החברתית בממשלה הזאת.נוסף לכך תגובתו ונימוקיו של שר השיכון אטיאס שצדק כשאמר שמי שלא יכול לשלם שכר דירה גבוה, לא צריך לחפש דירה ברוטשילד או ברחביה. ניתן עדיין למצוא דירות זולות.

  • 200.

    שר השיכון

    מטי, 17/07/11 12:56

    ללכת לפריפריה ? ולעזוב מקום עבודה איזה מין הצעת יעול זאת ? ועוד משר השיכון ,לא פלא שהמדינה שלנו נראית ככה
    ממשלה אטומה !!!

  • 199.

    לא נאה לצפומבונים הלבנבנים לגור בפריפרייה!!!! (ל''ת)

    שחצנים ומגעילים שכמוכם, 17/07/11 12:53

  • 198.

    אבל אין עוד איפה לבנות בתל-אביב, מה אנשים לא מבינים?

    Dp, Israel, 17/07/11 12:27

    כמעט שאין קרקע פנוייה, וגם על הקרקעות הפנויות יש מלא מאבקים ובירוקרטיה של ''מה יהיה שם?''
    לכן אין מה לעשות, צריכים להתרחק קצת מהמרכז..

  • 197.

    די עם השטויות של לכו תגורו בפריפריה. בכל הארץ זה יקר יקר יקר

    יעל, 17/07/11 12:16

    עם משכורת של השכירים היום במשק כל המדינה יקרה למשכירי הדירות.נמאס עם הססמאות הנבובות של אתם מפונקים לכו תגורו רחוק. רחוק ממקומות עבודה רחוק ממשפחה רחוק מחברים. למי שאין הורים שיכולים לעזור כמו לכבוד השר אין שום סיכוי לקנות דירה במדינה בה הוא נולד למד שרת בצבא. איך אדם שמרוויח נגיד 7000 ש''ח בחודש, שזו משכורת מכובדת היום יכול לשלם בין 3000 ש''ח רחוק, לבין 6000 ש''ח באזור המרכז. לקנות את המוצרים היקרים בעולם ולשלם מיסים מטורפים. לא חסרים רעיונות טובים להגדלת הבניה גם במרכז ולכול המעוניינים גם בפריפריה . לבנות בנינים להשכרה בלבד כמו בכל העולם. המדינה רק תרוויח מזה. מה המדינה תרוויח? אותנו. אל תגרשו אותנו מהמדינה כי בסוף כאשר לא תהיה לנו ברירה נאלץ להגר כמו שאר האנשים בעולם בתקופת שפל כלכלי כזה.

  • 196.

    עבודות בפריפריה, בעיקר לאקדמאים, אין הרבה כמו במרכז.

    דן, 17/07/11 12:13

    אז צריך או לגור במרכז-בעיה כי זה באמת יקר בטירוף; או לגור בפריפריה ולנסוע כל יום, שגם זה בעיה מהסיבות הבאות:
    א. המחירים בפריפריה זולים יותר מהמרכז, אבל עדיין מאוד יקרים - פלוס מינוס מיליון ש''ח. מה שאומר שצריך הון עצמי של מאות אלפי ש''ח. אין מצב להגיע לזה.
    ב. גם אם יש לך הורים אמידים שעוזרים לך, עדיין צריך לנסוע לעבודה במרכז. לרכוש רכב? יקר ב 120% (חדש) או 80% (משומש) משאר מדינות המערב. יש רכב? הדלק יקר. יש כסף לרכב ודלק? פקקים היסטריים. אז מה, תח''צ? בדיחה לא מצחיקה. רכבת רקובה מהיסוד עם וועד מאפיונרי ולא מקצועי, אוטובוסים שפשוט לא מביאים אותך לאן שאתה צריך.

    מה עושים? וואללה לא יודע. אולי ננסה במקום אחר.

  • 195.

    מה אמר אטיאס לראש עירית אלעד (ל''ת)

    בראל, 17/07/11 12:06

  • 194.

    מספיק לדבר שטויות

    בראל, 17/07/11 12:03

    שהשר הזה יפסיק לדבר שטויות ,מי שיש לו עבודה במרכז כל ילדיו במוסדות והוא רוצה שנלך רחוק ללא עבודה ונלך אח''כ ללשכה כדי לקבל 2100 ש''ח במקרה הטוב שאין פרנסה.
    שיעשו תקרה לשכירויות ובעל דירה שיעלה מעל התקרה הנ''ל יקבל כנס והשוכר יקבל החזר - פשוט וקל (אם רוצים)

  • 193.

    למצביעיו שאינם עובדים יש הטבה של 100 אלף בפריפריה...בעוד ש....

    פוז, 17/07/11 12:00

    רוב המפגינים הינם חילונים שברחו מהפריפריה בגלל מצוקת עבודה. והרי שלדוסים אין מצוקה כזו מאחר ואינם עובדים ועוד מקבלים מענקים מאטיאס (לבוחריו כמובן)

  • 192.

    שר שיכון

    עמי מקסימוס, 17/07/11 11:51

    טיפש הדתיים שלך בבני ברק בירושלים בשכונות סגורות יכולים לבוא לתל אביב וכל מקום אחר בארץ .אני לא יכול לגור בבני ברק או בשכונות מסויימות בירושלים לא יקבלו אותי תייצרו תקווה לאנשים בפירפריה והם ילכו לשם

  • 191.

    למה שתגורו בפריפרייה, אם יש מגדלי אקירוב,עזיאלי או דומיו,מחאת הצפונים. (ל''ת)

    לכל הפלצנים של תל-אביב, 17/07/11 11:48

  • 190.

    אתה טועה הצעירים שם כי שם יש עבודה ולימודים

    פני, 17/07/11 11:43

    הצעירים מנסים לגור בתל אביב כי זה האזור שבו הם יכולים ללמוד ולעבוד, מעבר לכך מחירי הדיור בפריפריה לא כל כך נמוכים, מתי לאחרונה בדקת את מחירי הדיור בזכרון, בפרדס חנה למשל? או בכל האזורים שיש להם נגישות לרכבת וכך לעבודה

  • 189.

    ת''א מפונקים אתם חיים בסרט, אי אפשר לגור במהנתן במחירים של ברוקלין (ל''ת)

    יונתן, 17/07/11 11:37

  • 188.

    ממשלה רעה שר רע

    גיל, 17/07/11 11:30

    השר הנל שמייצג קבוצה של שפנים המתרבים ללא גבול שרובם לא עובדים ולא יעבדו,,הנל חוצפן שמשתמש כמו כל השרים בראש ממשלה ילדותי ללא חזון וללא עמוד שידרה לצרכיהם הכתתיים.

    המציאות בקרית הממשלה היא מדומה

    מקומות העבודה הרציניים הם באזור תל אביב . אין בעיה לגור בפריפריה,

    אבל מישהו מהשרים ניסה להכנס לתל אביב בשעות הבקר ,,התחבורה קטסטרופה

    מפסידים שעות בנסיעה , כנל בנסיעה הביתה

    הממשלה צריכה להקים ועדה לעניני הממשלה

    אנחנו לא נישכח העולות שעושה ממשלה וראש ממשלה האימפוטנטים

  • 187.

    ירושלים זה פריפריה?

    יואב, 17/07/11 11:28

    וגבעתיים? ורמת גן? ופתח תקווה? וכל גוש דן בעצם? והשרון? כי אם כן אז המחירים שם גם מטורפים. כל האיזורים מחוץ לאיזורים האלה הם מחוסרי תעסוקה אז תפסיקו לזיין לנו את השכל עם השטויות האלה, מה קרה? למה אני צריך לגור בפריפריה? אני לא רוצה לגור בשדרות רוטשילד, אני רוצה לגור במרכז כי כאן
    נמצאת כל המשפחה שלי וכאן יש עבודה ואני לא יכול כי יותר מדי פאקינג יקר פה, גם לשכור וגם לקנות. הבעיה של מחירי הדירות והשכירות היא אכן עמוקה ודורשת תוכנית שאת תוצאותיה נראה רק בעתיד אבל צריך לחתוך לפחות בשלושים אחוז במחירי הארנונה, המים, החשמל, הדלק, החינוך הפרטי לגיל הרך, המזון, והרשימה עוד ארוכה. פשוט בלתי אפשרי לחיות כאן יא זונות!

  • 186.

    לפני שאתם משתלחים בשר אטיאס החרדי כמה עובדות...

    תושב מרכז, 17/07/11 11:27

    אני עוקב אחר צעדיו כבר למעלה מכמה שנים:
    1. מן הראוי שתדעו איזה רפורמות מרחיקות לכת הוא הנהיג בשוק התקשורת בהיותו שר תקשורת.
    2. כל דבריו אמת, מאז כניסתו לתפקיד שר השיכון הוא פועל במרץ לצנן את שוק הנד''לן למרות התנגדות שר האוצר.
    3. אף אחד לא חייב לכם כלום- לכו לגור בפריפריה ואז תפגינו על תחבורה ציבורית ראויה. נתמוך בכם-לזה יש פתרונות לא מסובכים.
    4. הוריכם ישבו את א''י והסתדרו מבלי לעבוד בביצה התל אביבית.
    5.נודף מכם ריח של גזענות ואי רצון לחיות במחיצת מי שהוא לא תושב המרכז.
    6. יש מקומות יפים באזור המרכז עם בתים חדשים שהשכירות שם לא עולה על 2800 ש''ח ויש שם תחבורה ציבורית ( וכן, נדרש לעמוד שעה בפקקים אבל החיים לא מושלמים)אז אל תבלבלו במוח. מי שרוצה- שיפנה אלי ואומר לו היכן.
    7. לכל התגובות המשתלחות בשר הספציפי הזה- תתביישו לכם!
    8. לכל מי שתהה- אני חילוני תושב מרכז .
    9. לא כל מי שחושב שונה מכם הוא תגובה ממומנת- זה רק מראה כמה אתם חיים בבועה.

  • 185.

    חלוקת ארץ ישראל לא לצנזר

    שמחה, 17/07/11 11:27

    לכבוד השר אטיאס

    כאחד שקרא את פרשת השבוע ויודע שארץ ישראל שייכת לעם ישראל וחלוקתה היא כמתנת חינם לעם ישראל ולא מוצעת למכירה יש לחלקה לעם לכולם לנחלות ולא להלאים את האדמות ולמוכרם לגוזרי קופונים כך שכל ישראלי יוכל לבנות את ביתו בנחלתו ולכם יושבי הכנסת החרדים ניתנה האפשרות והכח לחלק את ארץ ישראל לעם זה יהיה מיבחנכם האמיתי לכלל ישראל
    ''כי לי כל הארץ''
    שבוע טוב ורק בשמחה

  • 184.

    לא הבנתי כלום

    שושנה, 17/07/11 11:22

    לא הבנתי את הפתרון למצוקת השכירות , כרגיל לא אמר כלום . לא הבנתי למה הפתרון לכל הדבר תמיד זה ''לכי תגורי בפתח תקווה'' - לך אתה ! החיים שלי כאן כרגע ואני רק רוצה לשלם מחיר הגיוני ביחס לכמה שמרוויחים .
    ואיזו כתבה יחצנית פותחת אוהדת בnrg לשר אטיאס - לא מתאים לכם

  • 183.

    אוהלים יפים

    יהושע, 17/07/11 11:22

    מי סיפק לכולם את אותם אוהלים יפים שנראים כאילו באו מאותו יצרן ומאותה חנות ? מעניין מי מממן את המחאה המתוזמרת הזאתת בו זמניתת בשורות מסודרותת עם הספקת מזון לשבת.... כמה נוח להפיל הכל על ביבי, עם קצת עזרה מידידים בשמאל שיודעים טוב מאוד לעלות על עגלה החולפת לידם. הבעיה של ובה השכירות היא אמיתית, וראוי מאוד לטפל בה, אך הזהרו מטרמפיסטים!!!!!

    • תאוריית הקשר הגדולה; או, איך הפסקתי לפחד והתחלתי

      לאהוב את הימין, 17/07/11 23:42

      האוהלים סופקו על-ידי השב''כ שרצח את רבין, ומנסה לחמם עכשיו את האווירה הציבורית לקראת רצח פוליטי נוסף שהוא יוציא לפועל.

      המאהל התמקם, ולא במקרה, ליד היכל-התרבות והבימה, ששם, במתחם תת-קרקעי מאובטח, מוחזק עדיין יאסר ערפאת בהקפאה קריאוגנית, מחכה ליום שבו השמאל יחד עם התשקורת יעלו אותו לשלטון על כל מדינת ישראל (אחרי שהשב''כ, כמובן, יפטר מביבי). ערפאת למעשה יימשח למלוכה על-ידי נשיאת בית-המשפט העליון, שהיא סוכנת רדומה של הסעודים.

      המטבחון המשוכלל במאהל הוא למעשה חדר פקוד קדמי, עם אמצעי שליטה ובקרה, ומעקב חי אחר מזל''טים שמפעיל השמאל מעל מצודת זאב הסמוכה.
      זה אולי נראה כמו גזיה, אבל אל תתן לזה לבלבל אותך...
      ועוד, ועוד, ועוד....

    • אחי זה עולה 100 שקל במקרה הרע באייס או הומסנטר תרגע (ל''ת)

      דבי, 18/07/11 00:21

  • 182.

    אני גרתי בפריפריה

    מיקי, 17/07/11 11:21

    ומאוד אהבתי לגור שם, כל המשפחה שלי שם, שכר דירה סביר יותר... אבל לא הייתה לי עבודה, נאלצתי לעבור למרכז.

  • 181.

    סטודנט מאוני' או מכללה במרכז לא יכול ללכת לפריפריה

    להפסיק את התואר באמצע?, 17/07/11 11:18

    גם 2 בני זוג אם ילדים ששניהם עובדים במרכז - לא יכולים לעבור לפריפריה.

    וחוץ מזה, מחירי הדיור גבוהים גם בחיפה ובבאר שבע.

  • 180.

    לכל החוליגנים המשתלחים...השר צודק מאוד!!

    אנליסט צמרת, 17/07/11 11:18

    תלכו לגור בקריית שמונה ובבאר שבע.

    • אין שם עבודה

      הצפון מוזנח, 17/07/11 17:38

      כל הפריפריה מוזנחת.אין שם עבודה.
      לפני כמה זמן ביררתי לגבי מעבר לצפון.
      השכר שם נמוך משמעותית מהשכר במרכז.
      ואין שם עבודה.

      • תסבירו לי: 'השכר שם נמוך' 'ואין שם עבודה'.

        הצעה: תרוויח קצת פחות., 17/07/11 23:53

        תקבל מענק על דירה. תאמין לי; אם אתה מרויח פחות אתה גם משקיע פחות, ויהיה לך יותר זמן להיות בבית עם הילדים. אני מכיר אנשים שמהסיבה הזו הולכים לאקדמיה במקום להייטק - אחרי שנתיים שלוש בעבודה שדורשת ממך 12 שעות ביממה ויותר הם הבינו שיש עוד דברים מלבד כסף (זה לא שבאקדמיה מרוויחים נמוך; אבל הכל יחסי - 20 לעומת 40).

        • אין שם עבודה

          אין שם עבודה, 19/07/11 08:56

          אין שם עבודה

  • 179.

    סרט חדש-מדע בדיוני

    אלי אוחנה, 17/07/11 11:16

    מבוסס על זוגות צעירים
    שרוצים לקנות דירה

  • 178.

    סטודנט במכללה או באוניברסיטה במרכז לא יכול לגור בפריפריה? (ל''ת)

    להפסיק את התוארבא, 17/07/11 11:16

  • 177.

    הוא צודק

    מבין, 17/07/11 11:14

    צאו מת''א

  • 176.

    יש כמה נושאים לא מטופלים בינהם שכר הדירה הגבוה המוגזם והלא מוצדק ולזה

    חי, 17/07/11 11:14

    צריך לשים סוף.

  • 175.

    לא ייאמן אבל גם אני מסכים כאן עם אטיאס

    קיטו, 17/07/11 11:14

    צעדים שיקלו על צעירים איכותיים לגור בתל אביב ובמרכז יחזקו את מדינת תל אביב על חשבון הפריפריה (שלמרבה הצער כוללת גם את חיפה ובאר שבע).

    נכון שאין עבודות ותחבורה בפריפריה, אבל זה עניין של ביצה ותרנגולת - מפני שאיפה שיש אנשים כדאי למעסיקים להקים מקומות עבודה, וכדאי לממשלה לפתח תחבורה. לכן ההתעקשות של הצעירים לגור בתל אביב פוגעת בפיתוח של הפריפריה.

  • 174.

    לאטיאס קפץ הש''ס !!!

    ליפה העגלון, 17/07/11 11:14

    נקרעה המסיכה של הזקן המטופח, חליפות הורסצ'ה והדיבור המתוק. שר השיכון מגביר שנאה בישראל ותורם לקרע בין מצביעי ש''ס לחילוניים. כנראה שדרעידווקא כן לוחץ עליו.
    החרדים אין להם בעיה לגור בפריפריה כי הם לא צריכים את המרכז כדי לעבוד ולהתקיים, מקור המחייה שלהם נמצא הוא הכולל והישיבה ליד הבית. אנשי המרכז אם יעברו לפריפריה איך יגיעו לעבודה אם אים תחבורה מינימאלית ? איך יגיעו להיכל התרבות ולהבימה, או לבקר חברים ? ואם יחפשו עבודה בפריפריה הרי אין אפילו לאלו שגרים שם עכשיו !?
    אטיאס פשוט משסה (מהשורש שס) את מצביעיו בחילוניים ובד בבד גם מנקה את ידיו מחידלון משרדו בפתרון בעיית המגורים בישראל.

  • 173.

    לשר השיכון- יש גם דירות זולות בגרמניה, גם לשם תגרש אותנו?

    מישהי שיודעת, 17/07/11 11:13

    חוצפה שלא נראתה כדוגמתה, ספין תקשורתי להגיד שהבעיה היא רק במרכז תל אביב, הבעיה היא בכל תל אביב ובכל הארץ! ומי יגיש לעשירים קפה בבית הקפה שלהם בתל אביב? מי ינעים את זמנם בהצגות בבימה ובקאמרי אחרי שתגרש את השחקנים שילכו לפריפריה? זה לא כאילו יש להם חיים עבודה וקריירה כאן! חוצפה!

  • 172.

    ישראל המדינה היחידה בעולם אשר בבעלותה 90% מהקרקעות

    אבי, 17/07/11 11:13

    מר אטיאס היקר,
    נפלה בזכותך הזכות (וגם החובה) להיות שר בממשלה אשר 90% מהקרקעות שלה בידיה , ובאם היא רק היתה מעונינת (אבל היא לא) יש ביכולתה להציע קרקעות זולות וחינמיות בכל רחבי הארץ ולפתור את בעיית הדיור.
    תאר לך מר אטיאס שהיית נגיד שר וחבר הפרלמנט
    בבריטניה , כאן מעולם לא תיהייה לך אפשרות להציע קרקעות שהרי הקרקעות הינן בבעלות פרטית , והרי אי אפשר להכריח בעלים פרטיים למכור קרקע ,וכאן בישראל לך הקרקעות , אתה יכול לעשות בהן מה שאתה רוצה, אבל אתה לא עושה, כי חבריך בממשלה אינם מעונינים בכך !

  • 171.

    תלמדו מהתמתנחלים ,תגנבו אדמות... (ל''ת)

    השפוי משפיה, 17/07/11 11:13

  • 170.

    תעבירו את המפעלים מהמרכז לצפון שתהיה תעסוקה שלא תהיה להם סיבה למחאה

    יוסי, 17/07/11 11:13

    בתל אביב

  • 169.

    מנהיגת המחאה מכפר שמריהו וה''מסכנה'' מרשה לעצמה להתפטר מעבודתה

    אנחנו לא טפשים, 17/07/11 11:11

    למה? כי מישהו .. איזה ארגון ידוע כנראה אחת מזרועות הקרן החדשה לישראל עומד מאחריה ומממן אותה.

  • 168.

    לחם - קוטג' - עבודה

    ירון יוגב, 17/07/11 11:10

    אז לחם כנראה שיש פה פחות או יותר לכולם
    על הקוטג' כבר שמענו מספיק ואולי גם שאר מחירי האוכל יתחילו להשתנות אחרי שהצרכנים הוכיחו שהם יכולים להכות בקרטלים.

    ומה עם עבודה ?
    הממשלה צריכה להפסיק לחשוב שמחירי הדיור יסתדרו מעצמם עם טיפול בפלסטר של מענקי דיור בפריפריה, כי כמו שאמרו אחרים פה, בלי עבודה אין לצעירים מה לחפש בפריפריה, וגם למבוגרים. אפילו פתרונות ביניים כמו מודיעין לא התחילו לשגשג לפני שהתשתית הייתה במקום. אז בבקשה לדאוג לתשתיות תחבורתיות, ועוד יותר מזה לפארקי תעשייה והיי-טק בפריפריה כדי למשוך אוכלוסיות חזקות. עד מתי תמשיכו לסמוך על משוגעים לדבר כמו סטף וורטהיימר שיעשו עבורכם את העבודה?

  • 167.

    חחחחחח הפריפרייה זולה הצחקתם אותי

    עדי, 17/07/11 11:09

    אני מחפשת לי ולמשפחתי בית להשכרה כבר חודשיים באזור מודיעין למה שפה כולם קוראים פריפרייה ותאמינו לי לא רק שאני לא מוצאת בית (עודף ביחידות דיור)אין מחיר שפוי גם בפריפריה בית 5 חדרים עולה 7.700 לחודש לא מאמינים כנסו ליד 2 ובשילת (עוד פריפריה) ב9500 ש''ח לחודש זה שפוי??? איפה מקימים מאהל למוחים מהפריפריה היקרה....????

  • 166.

    הבעיה....

    גלית, 17/07/11 11:08

    צודקים. באמת יש מצוקה של עבודה בפריפריה, אבל להגיד שהחינוך לא טוב זה קצת יומרני..לא חשוב.
    קשה לי להאמין שכל מי שגר באזור גוש דן עוסק רק בהי-טק ובמקצועות שאי אפשר להשיג עבודה בפריפריה.
    אף אחד לא דיבר שחלילה תעברו לנגב או רחמנה ליצן לגליל...אבל להתרחק מעט מהבועה לא יהרוג אף אחד.
    במקום לבכות על מר גורלכם ולצאת בסיסמאות , תחשבו קצת ציונות.
    לישב אזורים ''נידחים'' שמעבר לגבול גדרה-חדרה ולבוא לחזק אוכלוסיה בפריפריה זה מהות הציונות.
    בת''א יש צעירים שסיימו ללמוד הוראה, רפואה ועוד מקצועות שדווקא כן ימצאו להם מקום בפריפריה.
    ואולי , אולי המחאה צריכה להיות ''הדיור יקר, אך אין עבודה בהיי-טק בפריפריה'', אולי תארגנו מחאה שלנפץ את הבועה ולהביא מקומות עבודה כאלו גם לפריפריה.
    לשיקול הצעירים שישנים באוהל.
    מחכים לכם בפריפריה :)

  • 165.

    המחאה שלכם הנה מחאת מותרות שתקרוס בקרוב

    רז בן דור, 17/07/11 11:08

    צרי לי לנפץ לכם את המיתוס , אבל המחאה הזו היא מחאה הזויה של השמאל הקיצוני והמפונק.

    מדוע לא יצאתם להפגין כשמאות אלפים בישובי הדרום ספגו (ועדיין סופגים) הפגזות יום יומיות של קאסמים וגראדים?
    מדוע אתם לא מפגינים בעבור אותה ניצולת שואה שצריכה לחפש אוכל בפחי הזבל ?
    מדוע אתם לא מפגינים עבור הקשישים שקצבת הביטוח הלאומי שלהם בקושי מספיקה לתרופות???
    מדוע לא הצטרפתם למחאה של שכונות דרום ת''א בשל הפגיעה בבטחונם לאחר שהממשלה הציפה את שכונותיהם בפליטים ומסתננים? ומדוע בעצם שלא תלכו להתגורר שם ותחזקו אותם מעט???

    מדוע שמישהו יחוש הזדהות עם המחאה העלובה שלכם , שהיא בעצם מחאת מותרות, כאשר אתם לא הזדהתם עם מקרים יותר קשים ??

    צר לי יקירי, אבל אני באמת לא חש צורך להזדהות עמכם ובטח ובטח לא אצא להפגין עמכם כדי שתוכלו להתגורר במחירים זול בשכונות יקרות בת''א וצפונה לה.
    לא אלך להפגין כדי שתוכלו לשבת בניחותא בבתי הקפה הריקניים שלכם.
    במסכנות לא תשיגו דיור ולא תשיגו דבר.

    כבר נתקלתי לא אחת בשכמותכם כעו''ד המייצג בעלי דירות שנפגעו מכם, לאחר שלא שלמתם, לאחר שגרמתם נזקים בלתי הפיכים לדירות שהשכירו לכם.

    צר לי יקירי.

  • 164.

    יבנה,גו יבנה,גדרה,ראש העין,רחובות,קדימה,חדרה,ועוד........ (ל''ת)

    כולם מחכים לכם צפונבונים חמודיםםםםםםםםםםםם, 17/07/11 11:08

  • 163.

    יש פיתרון בת''א

    שאול, 17/07/11 11:07

    להתחיל לבנות רבי קומות לצעירים בדרום ת''א במקום כל הבתים הישנים שמאוכלסים כרגע בסודאנים ושאר מהגרי עבודה. המקום יתמלא באוכלוסיה חזקה, עובדת ומתבססת, קרוב למרכז תל אביב. ובגלל עליית איכות הדיור ומחירו בדרום ת''א, אוכלוסיית המהגרים תאלץ להתפזר למקומות אחרים.

  • 162.

    האנשים מהאוהלים עובדים במרכז!!!!

    עובד במרכז, 17/07/11 11:07

    כשתסדירו את התשתיות לתחבורה ציבורית אמיתית אחת כזו שיהיה אפשר לסמוך עליה אזיי נלך לגור בפריפריה בידיעה שיש לנו איך להגיע לעבודה ולא כל יום נאלץ לאלתר

  • 161.

    אולי כשתהיה עבודה אמיתית בפריפריה

    תמי, 17/07/11 11:07

    כשהממשלה שלך תדאג למקומות עבודה רווחיים, למשל, בקריית שמונה אני אשמח לגור שם.
    כשהממשלה תדאג לתחבורה מהירה, למשל, מקרית שמונה לתל אביב אני אשמח לגור שם.
    כשאני לא אצטרך לעבוד 12 שעות ביום כדי להרוויח את המשכורת שאני מרוויחה אולי יהיה לי זמן לבלות כמה שעות בנסיעה בדרך לעבודה.
    עד אז, כשאין מקומות עבודה בפריפריה, כשאין תחבורה מהירה מהפריפריה למרכז (להגיע מקרית שמונה לתל אביב בלי פקקים לוקח כמעט שעתיים וחצי) כנראה שנמשיך לגור במרכז.

  • 160.

    הגליל, יהודה ושומרון והגולן- צמאים למתיישבים. די להסתאבות!

    ציוני, 17/07/11 11:05

    יש הייטק ואפשרויות נוספות גם בפריפריה. התפקיד של הממשלה לדאוג לעוד עבודה בפריפריה ולחינוך נאות. בתל אביב המחירים רק יעלו. גם בארה''ב, לא כולם גרים במנהטן שבניו-יורק.

  • 159.

    גדלתי במרכז - למה שאעבור לפריפריה???

    דנה, 17/07/11 11:05

    גם בפריפריה יש בעיות, כמו עבודה למשל.. גם לסטודנטים בבאר שבע לא קל.. גם ךתושבי הפריפריה לא קל, הכל התייקר. איך ההורים שלנו הצליחו לקנות בית במרכז ואנחנו לא? הם לא הרוויחו יותר מאיתנו.

  • 158.

    פריפריה

    אלי, 17/07/11 11:01

    הקימו מדינה שבה אם אתה לא גר במרכז לא תהנה משרותי בריאות, תרבות, חינוך, תחבורה וכלכלה הולמים ואחר כך מתפלאים שאף אחד לא רוצה לגור בפריפריה.

  • 157.

    אולי כדאי להרחיב את גבולות תל אביב עד הנגב.זה ישפר את המצב.

    זהב-ה, 17/07/11 11:01

    המדינה כולה היא בגבולותיה של ניו יורק .
    גם מי שלא גר במנהטן אלא רק בקיוונס נחשב ניו יורקי.

    אולי כדאי לעשות גם פה איחוד ערים.להכיל את הצפון והדרום בגבולות תל אביב וסביבתה.סך הכל להתקין סאב וואי .או בעברית רכבת תחתית משוכללת והענין כולו יפתר על הצד הטוב ביותר.

  • 156.

    מעבר לפריפריה

    דביר, 17/07/11 11:01

    או קיי אז נעבור לפריפריה ואז מה?
    איפה נעבוד? יש עבודה בפריפריה? או שנלך ללמוד בכולל? פרט לכך בשביל לקחת משכנתא צריך 30% לפחות מערך הנכס. במידה ונכס עולה 500000 ש''ח וניתן מענק של 100000 ש''ח עדיין צריך 50000 ש''ח בשביל ההון הראשוני. בהתחשב שהשכר בפריפריה נמוך בצורה משמעותית ועלויות המחייה זהות מאיפה נשיג עוד 50000? אהה נכון מההורים...

  • 155.

    שאני אבין... מעכשיו תל אביב זו עיר לעשירים???

    רוני, 17/07/11 11:00

    כי זה מה שבעצם שכבוד השר אומר. עד היום תל אביב היתה עיר שכל צעיר או אדם מהמעמד הבינוני נמוך היה יכול לגור בה, ועכשיו כבר לא!
    הגיעו זמנים חדשים, מעכשיו חובה עלינו לגור בפריפריות! בושה וחרפה!

  • 154.

    תראו את החתיכה בתמונה. לא מעניין אותי מהמחאה. אני בא בגללה.

    יורם, 17/07/11 10:58

    מישהו יודע מיהי.מה היא עושה. איזו מהממת....

  • 153.

    ותחבורה ציבורית ותעסוקה יש בפריפריה?

    אורי, 17/07/11 10:58

    כדי שאנשים יוכלו לגור גם מחוץ לטווח גדרה-חדרה (וגם זו אגדה, תבדוק כמה עולה דירה בישוב נורמלי באיזור אשקלון) הם צריכים תחבורה ציבורית טובה וזולה ותעסוקה בפריפריה כדי שיוכלו לגור שם

  • 152.

    עד כמה שזה מצער.אטיאס צודק.מיקומה של המחאה מקומם וחסר צידוק

    זהב-ה, 17/07/11 10:58

    מחאה חברתית אמיתית אמורה להתמקד ולהתמקם במקומות החברתיים הנכונים.
    למחות במקום היוקרתי ביותר זה כמו לצרוח שרוצים לסבסד שמפניה וקויאר.
    יש אוניברסיטאות בנגב ובצפון גם.שילמדו שם.
    שילחמו על סידרי תחבורה משופרים.על סיבסוד נסיעה ברכבות.על הסדרי נגישות חסרים.
    על סיוע בשכירות בפריפריה.לא על דיור בתל אביב. זה מגוכך ולא יזכה לתמיכת הציבור.חברת הכנסת הצרחנית שתומכת בהם מנסה לצבור קולות ותו לא.פופוליזם זול ודפוק.מאד אופייני לממשלה הזו.
    זו מחאה מבלבלת ומבולבלת.שמערבבת את היוצרות ומפספסת את העיקר.

  • 151.

    איך יהיו דירות עם מכניסים כמות כזו של מסתננים החודש נכנסו כבר 2300

    מיקלו, 17/07/11 10:57

    ועוד אנחנו רק במחצית החודש,מה יהיה הסוף

  • 150.

    ואיך נגיע לעבודה? עם התחבורה הכושלת שקיימת, או שאצא ב 4 לפנות בוקר (ל''ת)

    gabi, 17/07/11 10:55

  • 149.

    צודק! אבל צריך למצא פיתרון לבעית הדיור

    ניר, 17/07/11 10:53

    אז תתחיל לעבוד ולא לקשקש

  • 148.

    בונה לחרדים.. ורצה שחילונים ירוצו לקנות בקריית שמונה הנחשלת (ל''ת)

    אחד, 17/07/11 10:53

  • 147.

    מיקומה של המחאה הצודקת לא מוצדק.תגיעו לפריפריה ותפגינו שם.

    זהב-ה, 17/07/11 10:51

    הציבור לא יתיצב לצידם של המוחים במרכז הארץ.זו מחאה של מפונקים.לא מחאה חברתית אמיתית.

  • 146.

    המצב בפרפריה

    תושבת הצפון, 17/07/11 10:49

    כתושבת ותיקה בצפון, אני יודעת שיש דיור בשפע אבל אין מספיק מקומות עבודה או אמצעי תחבורה הולמים.
    הכל נמצא במדינת ''חדרה - גדרה''. תשקיעו בכביש 6 עד קיבוץ קברי, הרחבת הרכבת והעברת מפעלים רצניים והצעירים יבואו....

  • 145.

    הקלות ליזמים לבניה להשכרה(פתרון מהיר)!!!

    בנימין, 17/07/11 10:49

    למה הממשלה מתעקשת לא לעזור ליזמים שרוצים לבנות דירות להשכרה לזוגות צעירים

  • 144.

    ויוקר יאמיר...

    שם לב, 17/07/11 10:48

    על הימים שלפני ביאת משיח נאמר כבר מזמן שהנשים יסתובבו בחצי לבוש, שאישה תסובב גבר, שפני הדור כפני הכלב, שצעיר יקום בזקן, שהגפן תתן פרותיה אך יוקר יאמיר וכן הלאה. הכל מתגשם.

  • 143.

    תפסיקו לבלבל את השכל לגבי העבודה 90% מהמוחים הם מלצרים ושליחים

    זה מההוא , 17/07/11 10:48

    בתי קפה ופיצות יש גם בהוד השרון, רעננה, גבעתיים, חולון ואפילו אפילו מחוץ לגוש דן!! כן כן! מבזק חדשותי מרגש! יש בתי קפה גם בשדרות ובאר שבע!!!
    גם אני לא האמנתי עד שראיתי במו עיני...

  • 142.

    רק פסיכים גרים בהתנחלויות.

    השפוי משפיה., 17/07/11 10:46

    כולם רוצים לגור בתל-אביב למרות שהמדינה מחלקת דירות בחינם בהתנחלויות, בגלל שאף אחד לא רוצה פסיכים בתור שכנים שלו.

  • 141.

    שר השיכון, ביבנה המחירים האמירו ללא הכרה .

    בכל הערים המחירים קפצו, 17/07/11 10:46

    אריאל אטיאס, אתה גר בבית משלך, מקבל משכורת טובה ונהנה מכל מיני הטבות שאנחנו מממנים לך, ואתה בא ואומר, שילכו לפריפריה.אתה, כנראה, לא בעניינים. בכל הארץ המחירים הוכפלו. ביבנה - הרבה תושבים שנולדו פה אינם יכולים לקנות דירה. בושה וחרפה לממשלה ולך בפרט.

  • 140.

    פיתרון אחד הוא לאשר חלוקת דירות חוקית במרכז!!!

    בנימין, 17/07/11 10:42

    הפיתרון המהיר (והזמני)הוא לא להוציא דירות מחולקות מחוץ לחוק וליזום הקלות למחלקי דירות גדולות במרכז למס. דירןת קטנות לצעירים למגורים זה ישחרר לחץ מצד מבקשי דירות קטנות במרכז.

  • 139.

    רוצה שנגור בפריפריה? תדאג למקומות עבודה

    יוצא בחוץ, 17/07/11 10:41

    פשוט אין כמעט משרות בפריפריה כך שמי שרוצה להתפרנס בכבוד - חייב לגור קרוב למרכז.

  • 138.

    אין מה לעשות, יש 500 מועמדים על כל חדר מסריח בתל אביב, אז בטח שיקר

    זה מההוא , 17/07/11 10:37

    תנסו פעם בשביל הצחוק לפרסם דירה או חיפוש שותף איפה שהוא במרכז תל אביב - תראו איך בשעה הראשונה אתם מקבלים עשרות פניות.
    אז כשיש כזה ביקוש בעלי הדירות רוצים לעשות רווח וזאת זכותם המלאה, מחאת הדירות הזאת היא מחאת תיסכול לא מוצדק של ילדים מפונקים שהמחשבה על לקחת אוטובוס למרכז תל אביב גורמת להם לאימה צרופה - הרי הם תמיד חלמו על היום שבו הם ירדו בפיג'מה, כפכפים ומשקפי שמש באמצע הלילה לאיזה קפסיטו אופנתי בשנקין או דרינק של בוקר על כיכר רבין.
    מסתבר שקשה לממן חיים כאלה על משכורת של ברמן, אז הם מאשימים את מחירי הדירות.

  • 137.

    לא צריך להרחיק לפריפריה כדי למצוא דיור זול

    יוני, 17/07/11 10:37

    יש דיור זול גם במרכז הארץ ואפילו בת''א.

    בדרום ת''א, אזור תחנה מרכזית, שכונת התקווה, יד אליהו, יפו, שכונת נחלת יצחק ועוד הרבה שכונות פחות פופולריות במרכז הארץ ניתן להשיג דירות זולות.

    העניין הוא שהמפגינים רוצים לטייל שנתיים במזרח, לחזור לארץ להשכיר דירה של 4 חדרים ברוטשילד/שינקיין, לשבת כל היום בבתי קפה, לעשן ג'ויינטים ולקטר כמה יקר לחיות בארץ וכמה זול היה בהודו.

    מה אתם מצפים שייקרה? שאנשים יורידו לכם מחירי שכירות של דירות במרכז ת''א רק כי אתם מנגנים בגיטרה בשדרה וצועקים מגיע לי?חברים, מי שרוצה להשיג משהו, ירוויח אותו. מי מעדיף לצעוק מגיע לי, יגור באוהל עד סוף ימיו

  • 136.

    לא הוא לא צודק!

    ואפילו משקר!, 17/07/11 10:35

    בכל מקום המחירים מופקעים!
    אנחנו משפחה עם 3 ילדים לא דתיים ולא נעליים. אנשי מרכז חילוני שעובדים בלי סוף!
    חיים בשכירות ולא גומרים את החודש, יש לנו הרבה חובות ואנחנו גרים בצפון

    אזמחירי הדיור חולניים בכל מקום ובשנתיים האחרונות הייתה עלייה של עשרות אחוזים ואז יותר! אז שאטיאס יטפל בבעיה ולא יבטל אותה

  • 135.

    דמגוגיה בגרוש! גם בפריפריה המחירים עלו

    ע., 17/07/11 10:33

    בעשרות אחוזים בשנים האחרונות, כן כן, כולל באר שבע, נכון שיותר זול מהמרכז, אבל בכל זאת יקר מדי למה שיש לפריפריה להציע, והרבה יותר יקר ממה שהיה שם לפני שלוש שנים למשל. אז תפסיקו לספר סיפורים. אני מתה לצאת מתל אביב לבית קטן עם גינה בפריפריה ולא יכולה להרשות לעצמי כי המחירים שם מטורפים לא פחות.

    וכל הכבוד למפגינים! והכי יעיל יהיה לעשות שביתת שכירות וקניה, לקבוע שבוע שבו אף אחד לא קונה ולא שוכר דירה, הקבלנים ובעלי הבתים - העושקים העיקריים, יורידו מיד מחירים.

  • 134.

    צודק במאה אחוז!!! בושה וחרפה. מחאה דלה-שמטה

    רוצים דירות בכפר שמריהו., 17/07/11 10:32

    צריך תחבורה ציבורית יעילה. זאת אמת. אבל חייבים לפזר את האוכלוסיה. די להזנחת הפריפריה! תתבגרו. יש ישראל מחוץ לגוש דן.

  • 133.

    צודק אטיאס!כולם רוצים ת''א.קוטג זו לא דירה!הגזמתם (ל''ת)

    רציונלי, 17/07/11 10:32

  • 132.

    בדמוקרטיה לא אומרים לאזרחים איפה לגור

    סמי, 17/07/11 10:32

    תפקידך אדוני השר הוא לפתור את המצוקה ולא לגיד לאנשים איפה לגור

  • 131.

    תמ''א 38 עם אפשרות לבנות 4 קומות נוספות ללא כופר חניה ומיסים יתן (ל''ת)

    כ-3500000 דירות.הכל תקוע.רק לדתיים הדברים זזים., 17/07/11 10:31

  • 130.

    רוצה בכח ולא בעבודת כפיים לגור בככר המדינה מה לא ברור ? (ל''ת)

    גודמן, 17/07/11 10:29

  • 129.

    תמונת הדוגמן בתחתונים נראית כל כך לא מבויימת, בדיוק ''הערתם'' אותו... (ל''ת)

    נ, 17/07/11 10:29

  • 128.

    הוא רגיל לציבור שלא עובד והכסף מגיע לכל מקום אז אין לו בעיה עם נדודים. (ל''ת)

    נאק, 17/07/11 10:29

  • 127.

    קשקשן, הנתונים מדברים בעד עצמם אל תעוות

    יס מיניסטר, 17/07/11 10:29

    הפריפריה כפי שמוגדרת על ידי אטיס/ש''ס היא מקום שבו אין תעסוקה ואין חינוך ממלכתי כי זה מתאים לחוג בוחריו אשר יקימו בתי ספר של ש''ס על חשבון המדינה, יקבלו הוצאות מחיה מהמדינה כי הם לומדים תורה וכן הלאה. איך אתם רוצים שזוג צעיר חילוני יגור שם? לכו ובדקו מה מחיר הדירות באשדוד או שמא גם זה ''מדינת תל אביב''? הוא מודה שממחיר דירה של 1,000,000 ש''ח 50% הולך למדינה אך המציאות עגומה יותר ובאם לא נכניס לחשבון את הקרקע הפרטית שלא קיימת כמעט כשמתרחקים מתל אביב אז נראה שיותר מ- 65% הולך למדינה!!! מושחתים נמאסתם !!!

  • 126.

    מר אטיאס צודק.. בוא נעבוד בחקלאות!!!

    אורי, 17/07/11 10:29

    אבל שכח שבפריפריה אין עבודה משמע אם רוצים לגור בפריפריה ולעבוד צריך לסוע בתחבורה ציבורית שהיא 1.מאוד מסורבלת וגוזלת המון זמן 2.יקרה
    מעבר לזה

  • 125.

    לידיעת שרהשיכון אריאל אטיאס

    לילך, 17/07/11 10:28

    לא כל אחד רוצה ו/או יכול לעבור לפריפריה - במיוחד לא סטודנטים אשר לומדים במרכז ובמיוחד לא עם התחבורה הציבורית הדפוקה שלנו. מלבד זאת, עבור אנשים רבים מדובר בשינוי דרסטי מדי - אנשים רבים גדלו וחיו כל חייהם באיזור המרכז, ועבורם זה עניין לא פשוט לעזוב אותו שכן פירוש העזיבה הוא ניתוק מכל מה שמוכר להם.

  • 124.

    קשקשנים

    נוני, 17/07/11 10:28

    מה כל האמריקאים גרים במנהטן מה כל הצרפ גרים בפריז מה כל היפנים בטוקיו מה כל האנגלים בלונדון יש שפע של דירות מסביב למרכז אתם סתם גונבים דעת

  • 123.

    השר אריאל אטיאס היה שר תקשורת מצויין ועכשיו הוא שר שיכון מצויין.

    raquel, 17/07/11 10:27

    תקשיבו לאיש, יש לו הרבה שכל בקודקוד.

  • 122.

    כאילו שהמחירים זולים באשדוד אשקלון וכו... (ל''ת)

    מהנדס, 17/07/11 10:25

  • 121.

    חוצפה ממדרגה ראשונה!!!!!!!!!

    לימור, 17/07/11 10:24

    מה כבוד השר רוצה? שנלך לגור בעפולה? בקרית גת? בשלומי? אני רוצה להישאר לגור באזור שלי - בבת ים!!!!!!!! או לפחות קרוב אליה - חולון, ראשל''צ. לא רוצה להתרחק מכל מה שמוכר לי ולא - אני ממש לא מעונינת לגור בתל אביב!!!!! שירד מהעץ שהוא טיפס עליו ושיבין שיש מצוקה רצינית בארץ - זוגות צעירים, רווקים, רווקות, אמהות חד הוריות - כולם לא יכולים היום לרכוש דירה ובקושי מצליחים לשלם את שכר הדירה!!!!!! שהממשלה הזאת תתחיל להתעורר ולהבין שהגיע הזמן לעשות משהו. לא יתכן שאדם יגור כל חייו בשכירות ו/או אצל ההורים!!!!!! גם אנחנו רוצים מקום קבוע לשים בו את הראש ולא רוצים שהוא יהיה רחוק מהמקום בו גדלנו ובו אנו אוהבים לחיות!!!!!!!

  • 120.

    הפגנה לתקשורת

    שלומי, 17/07/11 10:24

    עים כל הסימפטיה לכל הצעירים אין דרך לתת דיור בתוך תל אביב בפריפריה יש מלא דירות למשל רמלה ולוד עים כל הכבוד גם אני לפני 30 שנה רכשתי דירה במעלה אדומים ולא בירושלים כי לא יכולתי

  • 119.

    תסדר עבודות בפריפריה למשל בצפון הארץ טבריה צפונה

    גבי, 17/07/11 10:24

    ואז טטען את השטות הזאת גרים איפה שיש פרנסה ולא בפריפריה עם אבטלה וחסר עתיד המאבק צודקקק

  • 118.

    אטיאס חזק מאד בדיבורים אבל אפס גמור במעשים. בשורה התחתונה אין לו הישג

    אזרח המדינה, 17/07/11 10:24

    אחד להציג בפני העם. להציע לסטודנט שלומד בת''א או אדם שעובד בת''א וסביבתה ללכת ולגור בנתיבות זו אפילו לא טפשות. זה לאמר שזה בסדר גמור המחירים הקיימים במרכז. תגיד לי אלי ישי, אתה לא יכול לשפר קצת את הרמה של חבריך במפלגה? הרי במצב כזה אריה דרעי יבלע אותך חי.

  • 117.

    ומי יפרנס אותנו בפריפריה? או אולי נלך לישיבות ונאכל חינם?

    העם זה לא ש''ס, 17/07/11 10:24

    תתעוררו
    אין אדמות? תידאגו שיהיו כי שטחים יש מספיק במרכז רק שהם מניבים רווחים לעשירים אז אתם לא נוגעים בהם

  • 116.

    אני חייתי באירופה,אנשים גרים איפה שמתאים לכיס שלהם.

    צודק,לא רק תל אביב!, 17/07/11 10:23

    קניתי דירה בחדרה 3,5 חדרים ב 750000 אחלה מקום

  • 115.

    להעביר גופים אטרקטביים לפריפריה

    סמי, 17/07/11 10:22

    ממשלת ישראל היקרה יכולה בקלות להעצים את הפריפריה לא עם עוד מפעל שצריך כמה מסגרים ועובדות נקיון מדוע משרדי מפעלי ים המלח בתל אביב תעבירו משרדים חשובים לאשדוד אשקלון ובאר שבע רשת קשת יס פלאפון הוט כולם במרכז אז למה שצעירים ילכו לדרום או לצפון הם לא לומדים באוניברסיטה בשביל לעשות משמרת במפעל

  • 114.

    מחאת האהלים של השוכרים - יש פיתרון

    משה קירשטיין, 17/07/11 10:22

    מחאת האהלים של השוכרים לא תוביל לכלום ללא התערבות מהירה של כנסת ישראל , המדינה על ידי המוסמך אריאל אטיאס שר השיכון חייבים לקחת אחריות את תכנית תמ''א 38 ותתחיל עכשיו לעזור לבעלי הדירות להוסיף תוספת בנייה חדרי ממ''ד ומרפסות שמש לשפץ ולחזק את המבנה על ידי מתן הלוואות בתנאים מיוחדים במיוחד שיוחזרו מבניית דירות שיושכרו לשוכרים עד לסך כ- 2800 ש''ח , תוכנית זו והתכנית לעודד יזמים לבנות דירות להשכרה ולהשכירם עד לסך של 3000 ש''ח ובתמורה לפטור את היזמים ממס שבח זו הדרך המתאימה לעזור לשוכרים , תוכנית זו תחסוך מאות אלפי שקלים מהסיבה כי המדינה לא תצטרך לבנות מכספי הציבור ממ''דים כפי שעשתה בעבר , מה מקור הסמכות של המחוקקים לשלם לבעלים בנכס עבור תוספת קניינית .
    משה קירשטיין
    רמת - גן ( 17 ביולי 2011 ).

  • 113.

    אני חיי באירופה,אנשים גרים איפה שמתאים לכיס שלהם. (ל''ת)

    צודק,לא רק תל אביב!, 17/07/11 10:21

  • 112.

    חלוקת ארץ ישראל לא לצנזר

    שמחה, 17/07/11 10:21

    לכבוד השר אטיאס

    כאחד שקרא את פרשת השבוע ויודע שארץ ישראל שייכת לעם ישראל וחלוקתה היא כמתנת חינם לעם ישראל ולא מוצעת למכירה יש לחלקה לעם לכולם לנחלות ולא להלאים את האדמות ולמוכרם לגוזרי קופונים כך שכל ישראלי יוכל לבנות את ביתו בנחלתו ולכם יושבי הכנסת החרדים ניתנה האפשרות והכח לחלק את ארץ ישראל לעם זה יהיה מיבחנכם האמיתי לכלל ישראל
    ''כי לי כל הארץ''
    שבוע טוב ורק בשמחה

  • 111.

    כן -נשמה אבל התחבורה מהפריפריה למרכז על הפנים------------------------- (ל''ת)

    יואב, 17/07/11 10:20

  • 110.

    דירה באופקים 600000 הנסיעות עד הפנסיה 600000 אז מה הרווחנו (ל''ת)

    מוריצי, 17/07/11 10:19

  • 109.

    הפיתרון לבעיית הדיור

    מהמרכז, 17/07/11 10:18

    אנו לא רוצים לעבור לפריפריה.לכן הפתירון שלנו לבעיית הדיור הוא פשוט מאוד להביא פחות ילדים.במקום 3-4 ילדים נביא 2 ואז לא נצטרך דירות גדולות וכן עלות החזקת ילד יקרה אז עם פחות ילדים תהיה לנו אפשרות לשלם את המשכנתא.
    והיות והמדיניות פה בארץ היא עידוד הילודה אז מחאת הילודה עשויה להיות טובה.
    פשוט נביא פחות ילדים.קדימה-לאמצעי המניעה!

  • 108.

    הפגנות של מפונקים שחושבים רק על המגניבות של ת''א....

    סמי הכבאי, 17/07/11 10:17

    השר הזה צודק.
    אפשר לא להתפנק ולעבור לחיפה שם יש עבודה והשכירות נמוכה ב 40 אחוז.

    בלי קשר הממשלה חייבת להפשיר קרקעות... אם אין בת''א שיפשירו בראשון או באשדוד או במודיעין או בנתניה. ככה המחירים ירדו.

    צאו מת''א, אל תמציאו לי שאין עבודה בנתניה. יש. את הציפיות תתאימו ליכולות הכלכליות שלכם.

    שרים דפוקים ותל אביבים מפונקים.

  • 107.

    מחר הפגנה מול סוכנות מרצדס,רוצים מרצדס לכל אזרח,תורידו מחירים

    עמוס תא, 17/07/11 10:16

    אין לך כסף לגור בתא? זוז קצת הצידה תעבור לרמת גן, תעבור לדרום תא ,תעבור לחולון ,בת ים , תעבור לפריפריה ,
    מה זה כל הקרנבל של המגיע לי הזה???

    יש כוחות שוק שקובעים מחירים ,כל עוד תסכימו לשלם מחירים גבוהים על הדיור , בעלי הדירות יסכימו לקחת אותם ממכם.

  • 106.

    מה שטוב בממשלה הזאת.. שתמיד כולם אשמים חוץ מהם עצמם... (ל''ת)

    חברת השמה, 17/07/11 10:16

  • 105.

    לשר אטיאס אולי תהיה מודל לדוגמא

    איציק, 17/07/11 10:16

    ןתלך לגור בפריפריה במקום להטיח ביקורת?

    אם עמרם מצנע יכול גם אתה יכול

  • 104.

    מר אטיאס, אלו סימאות ריקות מתוכן ואתה יודע את זה היטב, דבר לעניין! (ל''ת)

    daym, 17/07/11 10:15

  • 103.

    יש אדמות ... אתה טועה

    דוד, 17/07/11 10:13

    א.נ,
    בפריפריה אין עבודה והתחבורה הציבורית (רכבת וכ''ו) לא מפותחת מספיק על מנת יהיה אפשר לגור בפריפריה ולעבוד במרכז.
    חוץ מזה, מה עם כל אדמות המושבים במרכז הארץ שלא מעובדות ועל כן אין משתמשים בהן ליעודן ו''בעליהן'' (אדמות המדינה בככירה)רק ממתינים לעשות קופה על חשבון המדינה.
    יש להפקיע את האדמות האלה ולבנות עליהן.

  • 102.

    מינהל

    ג, 17/07/11 10:12

    זה לא רק האוצר, מה עם המינהל שלא מוכן להפשיר קרקעות סביב הפריפריות. . .

  • 101.

    רכישת דירה מצריכה מחשבה החל מגיל 21 ולא להתעורר בגיל 30

    אבי, 17/07/11 10:12

    צעיר הגר בבית הוריו מוכרח להבין שזה הצופר הכי גדול שיהיה לו בחיו .אחכ קשה מאד לחסוך.
    כל צעיר יכול לחסוך בקלות מאה אלף ש''ח ואחכ כל עוד הוא רווק עוד אלף שח לחודש בהנחה שבת זוגו גם תפעל כך וההורים יתנו סכום מסוים הרי שיש כבר 400 עד 500 אלף ש''ח.
    הצרה שאנשים חיים ללא חשבון עד גיל 30 ופתאם מתעוררים.והכי מצחיק שהם דורשים דירה בשנקין או שד רוטשילד

  • 100.

    ומה עם פרנסה ושירותי בריאות נורמאלים בפריפריה???????

    נורית, 17/07/11 10:12

    נזכיר רק לאחרונה את מחאת הרופאים על כך שאין מספיק רופאים וציוד רפואי במרכז שלא לדבר על הפריפריה.
    ופרנסה?? ואם חפצה נפשי לגור בפריפריה ולעבוד במרכז, אבוי לי עם התחבורה הציבורית הלא ידידותית כלל לגרים מחוץ למרכז.

    שישתוק ויתחיל לעשות משהו ה''מר אטיאס'' המכובד.

  • 99.

    חוצפן השר הזה

    אזרח, 17/07/11 10:11

    הוא יודע בדיוק למה הוא מתקיף

    כי המחאה היא נגד הסיאוב והשחיתות שהוא חלק ממנה

    בושה לממשלה כזו


    אני מצתרף למחאה

  • 98.

    שר השיכון: הם לא חרדים - הם לא בעיה שלי (ל''ת)

    מה שהוא רצה להגיד, 17/07/11 10:11

    • מה אתה מקשקש ???

      יוס, 17/07/11 15:11

      לא שאני מצביע לו
      אבל תראה לי עוד אחד שעשה כמו אטיאס ???

  • 97.

    בתל אביב זו הפגנת שמאל קיצוני- אין לנו עניין (ל''ת)

    ע. מיכאלי, 17/07/11 10:11

  • 96.

    מי שגנב בתחילת קום המדינה כסף ,אדמות, היום יש לו 10 דירות ורכוש

    ראיתי שמעתי ושתקתי, 17/07/11 10:10

    מכירה הרבה אנשים שהיו בתפקידים בכירים גנבו את כל התקציבים שהיו מגיעים למקומות מסויימים שכעת לא אפרט כל הכסף נכנס לחשבונם בבנק בשנות ה 50 ו 60 העולים היו מאוד נאיבים החתימו אותם על מסמכים מבלי לדעת קרוא וכתוב ניצלו את המצב לטובתם המון תקציבים שהגיעו מהסוכנות וממוסדות אחרים לא הגיעו למקורות הנכונים, והבכירים הללו שגנבו ומעלו היום הם עם רכוש רב מכוניות פאר דירות בבעלותם להשכרה בקיצור ולענין ממשכורת אי אפשר להתעשר והם כן התעשרו.

    • ש שח שחי שחית שחיתו שחיתות

      עדי, 17/07/11 17:53

      כמו הקיבוצניקים שלאחרונה מסיימים למצוץ את טיפת הדם האחרונה של אותם נאיבים וכך בכובע ''ההפרטה'' מנכסים כל חלקת אדמה ובית שמגיעה שווה בשווה לכולם....

  • 95.

    למה לא נשארו דירות זולות בתל אביב

    שלומי, 17/07/11 10:10

    כי את כולן תפסו המסתננים הזרים מאפריקה.

  • 94.

    אבל אין עבודה בפריפריה ! וגם רכבות למרכז אין ! (ל''ת)

    ilan, 17/07/11 10:10

  • 93.

    פתרון מיידי לבעיית המגורים בתל אביב

    שמעון, 17/07/11 10:10

    לקנות וואן,מיניבוס אן אוטובוס ישן ולהשקיע בשיפצור למגורים ,(ריהוט,מיטה ,מטבחון שירותים ומקלחת) ולחנות במקום ציבורי .עשיתי את לתקופה מסויימת והיה מגניב .כמובן שזה לא פתרון קבוע אבל במציאות הקיימת קחו שכד ממוצע של שנה ובכסף הזה אתם מארגנים יופי של קאפמרוואן.כל פרק זמן עוברים עם הבית לאזור אחר ליד פארקים ומקומות נוחים אחרים.יש במלא ערים גדולות באירופה מקומות מוסדרים לקפמרים וקרוואנים ככה שיש דוגמאות עובדות מהשטח.

  • 92.

    למה לצאת מאזור המרכז, למה לא להלחם על מחירים שפויים?

    ל-3, 17/07/11 10:07

    זו דרישה תבוסתנית במעטה מתחסד.

  • 91.

    גם בעיר קשה למצוא עבודה, אז לעבור לכפר?

    ניצן, 17/07/11 10:07

    אני עובד ב 3.5 עבודות, בעיקר בתחום הצילום והעריכה ומרוויח כ 5500 ש''ח בחודש ממש טוב.
    אם אעבור לגור בפרפירפריה אני לא אצליח לעשות רבע מזה.
    חוץ מזה, כל האוניברסיטאות ומוסדות הלימוד נמצאים בערים הגדולות, תחבורה ציבורית יעילה מהפריפריה אין, אז על מה הם מדברים?

  • 90.

    התחילה הקרחנה הגדולה כמסופר... האוהלים הופכים למצב קבע (ל''ת)

    רותי הנחשקת חושפת, 17/07/11 10:07

  • 89.

    שחכתם שגם בפיריפריה הדירות הוכפלו במחירן???? צאו מהבועה! (ל''ת)

    צחי, 17/07/11 10:05

  • 88.

    בניגוד לבוחרים הפרזיטים שלך הם צריכים לעבוד. (ל''ת)

    די כבר, 17/07/11 10:05

  • 87.

    היי,לרבי.אני מוכנה לעבור לפריפרייה בתנאי שהממשלה תבנה לנו שם פאבים

    רננה, 17/07/11 10:03

    היי,לרבי.אני מוכנה לעבור לפריפרייה בתנאי שהממשלה תבנה לנו שם פאבים.
    פאבים במימון המדינה יהפוך את המקומות הללו לשוקקים בצעירים. במצב הנוכחי שכניסה לפאב עולה 50 ש''ח מינימום וכל דרינק נוסף שוחט אותנו-אין מצב שישאר לנו כסף לשכירות. מה עוד שגם בדרום ת''א-שם זול יותר- אי אפשר לבת כמוני לגור שם בגלל המצב... אין לי ספק שתכנית שלי תגרום לתזוזה לפריפרייה. אה,,,,כן.גם לבנות לנו מאריה עם אגם כי הים והחוף מאד חשובים לנו.

  • 86.

    מה עם העיר חריש

    י, 17/07/11 10:01

    הצביעות של השמאל מתגלה בהפגנה הזאת בו זמנית שהחרדים רוצים להקים את עיר חריש שתפתור חלק מהבעית הדיור והם מתנגדים [כי מדובר בחרדים]]בויכים להיות קרובים לפאבים זמנית דורשים לפתור את בעית הדיור בתל אביב כי הם צר יכים להיות קרובים לפאבים שלהם

  • 85.

    כך מרבים מתנחלים

    יוסף, 17/07/11 09:58

    מחירי הדיור בתחומי הקו הירוק וסמוך למרכז מרקיעים שחקים. כמה דקות מהמרכז ולא ממש בקצה הדרומי או הצפוני יש סיכוי לנצרכי הדיור להשיגו. וכך מחוסר ברירה מתרבים המתנחלים אפילו שאינם מזדהים עם הגרעין הקשה שלהם. מחירי דיור סבירים הם צורך לאומי מרכזי.אתם מבינים למה מירי רגב זועמת על המפגינים.

  • 84.

    בונה לחרדים 2 ערים חדשות ( חריש וכסיף ) בסיפסוד חילוני

    מאחל להקמת מפלגת שינוי החדשה, 17/07/11 09:58

    ובא בטענות לחילוניים שהם לא בסדר - סופה של הממשלה קרוב מתמיד
    מאחל להקמת מפלגת שינוי החדשה

  • 83.

    איזה שטות!

    נ, 17/07/11 09:57

    ולנסוע כל יום מפריפריה לאוניברסיטה ועבודה?!
    משהו פה חי בסרט. ומה עוזר לי דיור בנהריה אם אני לומד בטכניון?

  • 82.

    כבוד השר אתה לא מעודכן כיאה לשר, בכל הארץ יקר מאד!! חוץ מדימונה (ל''ת)

    יהודי פשוט, 17/07/11 09:57

  • 81.

    מזתומרת אין לנו מספיק אדמות? האדמות שלא שלכם, הן של העם

    שמואל, 17/07/11 09:55

    מי שנמאס לו שיחפש ''קואליציית צעירי המהפכה'' בפייסבוק

    • גם אם יחלקו את כל אדמות המדינה לעם - עדיין בתל-אביב אין שטחים פנויים

      פנדה, 17/07/11 14:22

      הדבר היחיד שאפשר לעשות זה פרויקטים של בינוי-פינוי, וזה לא ברמת שר התשתיות. שיפגינו מול בניין העירייה שחולדאי יעשה יותר פרויקטים ויאפשר יותר בניה לגובה. גם שיאפשרו בחזרה פיצול דירות.

  • 80.

    מחר גם המאבק נגד חוות מזור יצטרף למחאת הדיור!! (ל''ת)

    בשילוב כוחות נצליח!!, 17/07/11 09:55

  • 79.

    כבוד השר, תשלח את חבריך למגזר לגור בפריפריה.

    JULIA, 17/07/11 09:54

    צעירי תל אביב רוצים לעבוד, ל''פריפריה'' לא מגיעות רכבות מהירות.

  • 78.

    תייצרו תעסוקה ותחבורה ציבורית ואז תדבר פרזיט

    חי בפריפריה, 17/07/11 09:53

    אין בפריפריה תעסוקה והתחבורה הציבורית אל המרכז היא בגדר ביזיון.
    אני יודע שאתה לא מאמין בלעבוד ובטח חברים שלך סוגרים את החודש מלימודים בכולל על חשבון מעמד הביניים אבל רוב הציבור צריך עבודה כדי לסגור את החודש. אני מוצא את עצמי נדחק באוטובוסים כדי להגיע לעבודה. ומבזבז כל יום 4 שעות בדרכים לא דרכים.
    אין תקוה כבר במדינה הזאת!!! נמאסתם!!!!!

  • 77.

    אטיאס - לך הביתה . עדיף שתשתוק כי כולם יודעים שלחרדים אין

    מצוקת דיור וגם לא לערבים, 17/07/11 09:51

    וזאת לדעתי בלבד

  • 76.

    כל מה שקרה במדינה וקשור לאזרחות וכוליי קשור בחוטים לתרבות והחינוך של

    פקק תנועה, 17/07/11 09:51

    החברה הישראלית

  • 75.

    אלה לא ''אוהלים מהבית''.זה מתוכנן וממומן.ע''י מי?? (ל''ת)

    אני בעד אבל..., 17/07/11 09:51

  • 74.

    ובצדק. תל אביב גם לצעירים וגם לעניים. תצא מהקופסא

    ליטל, 17/07/11 09:50

    שנכנסת אליה. שמענו כבר על הפריפריה. אין שם עבודה. יאללה, תתקדם מהתשובה הזאת. כמו שבונים מגדלים למיליונרים, שיבנו מגדלים למעמד הביניים.מה הבעיה ?

  • 73.

    לבדוק את הזכאות למגורים שניתנו לחרדים

    פשי, 17/07/11 09:50

    יש לבצע חקירה מקיפה כיצד בשכונות חרדיות במרכז הארץ ( רמת שלמה בירושלים , אלעד ורמת שלמה בבית שמש ) מחירי הדיור למשתכן היו מאוד נמוכים .

    כמו כן איך זה שבחור ישיבה מקבל סיוע הרבה יותר גבוה מבחור שעשה צבא ועושה מילואים .

    בושה וחרפה.........

  • 72.

    שטויות מה שאומר השר גם בפריפריה המחירים עלו ב 30%

    רותי, 17/07/11 09:49

    השר מדבר שטויות. גם בפריפריה המחירים עלו בצורה מטורפת. 30% בשנה. ולא מפסיקים לעלות. המשכירים עושים מה שהם רוצים מנצלים את המצוקה ולא מפסיקים לעלות מחירים. כך שמגיע מצב שפשוט אי אפשר לשכור דירה בכבוד. המקום היחיד שבו נותנים הטבות אלו ישובים בדויים, נתיבות, רהט, שדרות, אופקים ומקומות שאנשים לא רוצים לגור בהם. אפילו במושבים בדרום לא עוזרים ולא נותנים הקלות. אני רוצה לגור במושב בדרום ולא ברהט. וכאן אין שום הטבות אפילו לא הטבות במס של אזור עדיפות א. ההטבות ניתנות רק לישובים הנכשלים. ככה לא מחזקים את הדרום. כתושבת הדרום אני פשוט כועסת על דברי השר הוא מטעה את הציבור.

  • 71.

    אם אני אקבל קצבאות ולא אצטרך לעבוד אז העבור לפריפריה

    שוקי, 17/07/11 09:47

    מאיפה תשיג לי עבודה השר אטיאס???

  • 70.

    ומה עם תחבורה ציבורית סבירה מהפרפריה למרכז ?

    אורן, 17/07/11 09:46

    על זה לא חשבת...

  • 69.

    גם בפריפריה של הפריפריה מאוד יקר (ל''ת)

    רוחמה, 17/07/11 09:41

  • 68.

    השר אטיאס רוצה שהזוגות הצעירים יגורו באזורי הפשע והעוני יחד עם ערסים

    הבנתם ?, 17/07/11 09:40

    עבור הליכוד וש''ס זה מצויין ואף מעולה ככול שיהיו רבים כאלה שיגורו באזורי הסלאמס כך יהיו יותר עבריינים ועניים וערסים והציבור הזה הם בעצם ובפועל בנק הקולות של מצביעי ליכוד וש''ס.

    • אני גרה בפריפריה תאמיני לי אני לא ערסית ולא ענייה אתם התל אביבים

      צפונית, 17/07/11 14:34

      שתיינים מסוממים זה מה שבראש שלכם פאבים כולכם ילדיי שמאלנים מפונקים

  • 67.

    לשר השיכון אריאל אטיאס

    אוסנת, 17/07/11 09:38

    אתה פשוט חוצפן! אנשים שכל החיים שלהם נמצאים במרכז, המשפחות שלהם, העבודות שלהם, החברים שלהם צריכים ללכת לגור בפריפריה כי דירת 4 חדרים עולה 1.5-2 מיליון??????
    איפה נשמע דבר כזה? תשלח את הילדים שלך שיגורו בפריפריה ואז תקרא לנו קמצנים, חוצפן! אנחנו דור חרוץ שעובד קשה ורוצה לחיות בכבוד..מה אנחנו מבקשים שיהיה מחיר הגיוני שנוכל לקנות בית! בית לעזעזל זה כל מה שאנו מבקשים.
    אתה תקנה לילדים שלך בית אני בטוחה ללא שום בעיה ומה לעשות שלא לכולנו יש אבא שהשם שלו הוא אריאל אטיאס???????

    • אוסנת היקרה. גם את חושבת רק על אפשרות אחת. קניית דירה. ...

      רומאו, 17/07/11 14:41

      העניין הוא שהגיע הזמן, שהמדינה תבנה שיכונים להשכרה במחירים סבירים, לפי המתכונת של אירופה וסקנדינביה.שכר הדירה ממן את הוצאות ההחזקה והטיפוח הסביבתי. כל תקלה בדירה תתוקן מהר, ויהיו כללים של שכנות טובה. שכן שמפריע לשאר השכנים, יגורש אחרי הזהרות .המדינה משקיעה בשיכונים האלה ,אבל אף אחד לא מרויח מהשכר דירה. כך אפשר להחזיק שכר דירה נמוך.בצורה כזו תהיה אפשרות לאנשים להשכיר דירות ולא לקנות.זה הפתרון היחידי.

  • 66.

    תפסיקו לצנזר מה שלא עונה בקנה אחד עם דעתכם (ל''ת)

    עדינה, 17/07/11 09:38

  • 65.

    אנחנו ע ד י י ן מדינה דמוקרטית (ל''ת)

    יוסי, 17/07/11 09:38

  • 64.

    צודק. אנחנו עברנו לגור באחד היישובים בשומרון. הרבה יותר זול

    מורן גוטרמן, 17/07/11 09:38

    שכרנו וילה יפיפיה עם חצר ענקית ב1700 ש''ח.
    עם הנסיעות שלנו מחוץ ליישוב אנחנו לא מגיעים לגובה השכירות של הדירה הפיצפונת במרכז. ואל תשכחו שהשכירות ע''ס 4500 ש''ח לא כללה ארנונה חשמל מים.
    בקיצור, אפשר לחיות בכבוד ובלי לחץ בהרבה פחות כסף.

  • 63.

    זה לא רק מחירי הקרקעות

    על הצפונית, 17/07/11 09:37

    אטיאס המושחת כמו כל הש''סניקים לפניו, לא דואג לצעירים, הוא דואג למצביעיו הפגאניים, שלא טורחים לצאת לעבודה ולהתפרנס, רק להביא עוד ועוד ילדים שהמדינה תממן להם. הדיור לצעירי ת''א או חיפה או ערים אחרות, לא מעניין אותו. הוא קורא להם לגור בפריפריה. מי אתה, פוץ שכמוך שתנסה עם ההוזלות האלה לכפות מגורים על תושבי ת''א וערים אחרות, מגורים איפה שגרים מצביעיך המסכנים? אתה ממש לא רוצה לעזור להם ואתה יודע שזאת הדרך הכי טובה. הוזלות וקרקעות רק בפריפריה. לך לעזאזל, אטיאס!!!

  • 62.

    המהפכה מתחממת

    אורן, 17/07/11 09:36

    בקרוב פירות הצמיחה יגיעו לעם, לאלה שעובדים, במקום לאוליגרכים שממנפים אחד את השני במינופים של 1000%, ובסוף עושים תספורת לקרנות הפנסיה שלנו.

    ותודות לביבי, שטייניץ, ענטבי, ורמוס, בן דב... חכו חכו

  • 61.

    הקרן החדשה לישראל מנסה להפיל הממשלה באמצעות מחאת הצעירים המשוטים (ל''ת)

    יואב, 17/07/11 09:36

  • 60.

    8.000 אתיופים ו 50,000 מהגרי עבודה מתאזרחים יצטרכו 100 אלף דירות בקרוב

    מי אחראי פה ?, 17/07/11 09:36

    8 אלף אתיופים (לא יהודים) שיגיעו השנה כעולים יביאו איתם עוד 80 אלף (במסגרת ''איחוד משפחות'') ויתגוררו בחינם בדירות עמידר

    צריך לבנות להם לפחות 100 אלף דירות

  • 59.

    יש בחיפה דירות זולות. יש רכבת מהירה לת''א - מה הבעיה?

    מי שאין לו כסף שיבין את מקומו, 17/07/11 09:34

    שלא יבלבלו במוח כל המפגינים האלה. מי שלא גידל הורים עשירים צריך להבין שזו המציאות.
    שילכו לגור בפריפריות וינסו להקים משהו איכותי בעצמם. אבל הם לא מסוגלים. הם כמו דבורים שנדבקות לגורר מים.

    זה נראה יותר כמו הפגנת שמאל ממומנת מאשר משהו אמיתי.

    בחיפה, עכו, הקריון ונהריה יש דירות באזורים חביבים במחיר זול ויש מהן רכבת מהירה לת''א.

    • נראה לי שאתה מבלבל במוח ומזמן לא בדקת כמה עולה דירה בערים שצייינת

      עירית, 17/07/11 22:05

      להשכרה או לקנייה.אני גרה ליד חיפה ובשוק כל פעם מעליית המחירים בשנים האחרונות. מכתבה שהיתה היום בעיתון מתחרה- מחירי שכירות לדירות בחיפה עלו ב40% בשנתיים האחרונות. אז תבדוק את עצמך מגיב יקר ואם אינך רותה לתמוך, לפחות אל תהרוס. את המחאה הזו עושים גם בשבילך.

  • 58.

    אטיאס - שר השיכון של חרדים בלבד

    דוסלה, 17/07/11 09:34

    מה מצפים משר שיכון שאיכפת לו רק מחרדים ועדיף אנשי ש''ס שידאג לכלל הציבור ..........לעתור לבג''ץ עד להבהרת הממשלה מדוע בחרו לתת מענקים איפה שבחרו לתת . האם המענקים מיועדים לאנשי ש''ס .

  • 57.

    שר השיכון עוסק בפטפוטי ביצים ולא מדבר לעניין.

    אזרח הארץ, 17/07/11 09:33

    זוגות צעירים מוכנים לגור בערי הלווין המרוחקים כ30 ק''מ מהמרכז ואף יותר . לדוגמה. העיר מודיעין. מחירי הדירות זהות למחירי הדרות הדומות בתל אביב ורמת גן. כנ''ל בכול האזורים בארץ בצפון ובדרום.
    לעומתם. לחרדים הקימו ערים באזור מודיעין בתנאים של חצי חינם ובתוספת מענקים מיוחדים לאברכים ומשכנאות שרובם הופכות למענקים וחלקם הלוואות עומדות ללא ריבית וללא הצמדה . כנ''ל בכול הארץ כמו באלעד בבית''ר עילית . בבית שמש . וכן הלאה והלאה . למרבה האירוניה רוב הרוכשים בערים האלה הם אנשים אמידים שרכשו אותם בתנאי חצי חינם . ובועל הם משתמשים בהם להשקעה. . העובדה כ-70% מהדירות בישובי החרדים
    הם דירות מושכרות ובעלי הבתים גרים במרכז הארץ כגון בני ברק וירושלים.
    השאלה המתבקשת. מדוע זוגות צעירים המשרתים ב-צ.ה.ל. בסדיר קבע ובמסגרת המילואים לא יקבלו את אותם התנאים כמו האברכים? (למרות שהם מוגדרים כ''עוכרי ישראל'') ואם אין תקציב למדינת ישראל לעזור לכול אותם אזרחי המדינה לקבל תנאים מקבילים אז איך זה שלחרדים והאברכים יש תמיד את מלא התקציב ובשפע. על זה צריכים האדונים נתניהו ושטייניץ בייחד עם הריאל אטיאס לתת תשובה עניינית .

  • 56.

    וכמה יעלה הדלק למי שיעבור לפריפריה

    אופיר, 17/07/11 09:32

    אני גר בפריפריה ונוסע כל יום 40 דקות לעבודע על כביש מהיר השכירות זולה יותר אבל הדלק עולה לי 1500-2000 ש''ח בחודש.אני מוציא יותר ממי שגר בתל אביב ולא צריך להחזיק רכב

  • 55.

    בואו לגור בבת ים בדירה כפולה בגודל ובחצי מחיר מת''א

    א.ג, 17/07/11 09:31

    תגורו בבת ים: דירה כפולה בגודל ובחצי מהמחיר בת''א
    בת ים זה גוש דן ואתם יכולים לנסוע ולעבוד בת''א והסביבה כרצונכם.
    אלא אם כן ''לא נאה לכם'' בבת ים אלא ''כן נאה לכם'' בחורים מצחינים ויקרים בת''א. אם כך - אני לא אתכם! ליבי לא, אבל כיסי כן. בואו לעירי המגניבה בת ים.

  • 54.

    אטיאס לא עבד יום אחד בחייו ואין לו זכות להטיף מוסר (ל''ת)

    דתי לאומי, 17/07/11 09:31

  • 53.

    אין מקומות עבודה ב-IT מחוץ לגוש דן. אין תחבורה נגישה לגוש דן

    עובד IT, 17/07/11 09:30

    אין לי בעיה לגור בנגב או בגליל. אבל כדי לגור בפריפריה צריך לדאוג למקומות תעסוקה בפריפריה או לחלופין לתחבורה מהירה ויעילה לאזורי התעסוקה בגוש דן. אני עובד 10 שעות ביום - אם אגור בפריפריה במצב הנוכחי אבלה 3 שעות על הכביש הלוך וחזור מהעבודה. כלומר, 13 שעות מחוץ לבית - זה מטורף. אם הממשלה רוצה לפתח את הפריפריה, היא צריכה לתת פתרון כולל: תעסוקה, תחבורה יעילה ומהירה (הרכבות לדרום מושבתות בממוצע של שבוע בחודש ''בשל עבודות פיתוח'') ותרבות לשעות הפנאי. הממשלה מנסה לכבות שריפות באמצעות דיבורים והצהרות. אין לאף אחד שום תכנית או אפילו רצון למצוא פתרון כולל.

  • 52.

    אטיאס הצעירים האלו עושים את העיר ואת המדינה

    גולן, 17/07/11 09:29

    תתכילו לעבוד שם בירושלים חוקים כמו בגרמניה
    שהעיריה היא מחליטה על מחירי השכירות של הדירות לא בעלי הנכסים כול דירה לגופה
    ילה לעבודה

  • 51.

    אטיאס תתבייש לך... חצי מתושבי הפריפריה חיים מקיצבאות..... (ל''ת)

    אני צריך לעבוד, 17/07/11 09:27

  • 50.

    רוצים לגור בדיזנגובה פינת ארלוזרובה! (ל''ת)

    לא רוצים יד אליהו!!!, 17/07/11 09:27

  • 49.

    שסניק (ל''ת)

    גדי, 17/07/11 09:26

  • 48.

    אם אין כסף במשפחה אין אפשרות לקנות דירה וזה ככה כבר (ל''ת)

    שנים, יופי שהעם מתעורר! בהצלחה, 17/07/11 09:25

  • 47.

    תחפרו טוב ותגלו את השמאל שמשתמש בסטודנטים לנגח את הרשויות (ל''ת)

    שיגורו בבת ים!, 17/07/11 09:25

  • 46.

    חתיכת פופוליסט אוכל חינם!!!

    ארנב, 17/07/11 09:24

    על מה אתה מדבר, אם אני מהנדס נשוי + 1 שאין לו עבודה בפריפריה, האם אני אמור להיות בכביש כל יום 3 שעות בלי לראות את ילדי כדי לגור בפריפריה?!!?! על כנופיית הרכבת אין בכלל על מה לדבר. אתה חתיכת אוכל חינם שלא תורם כלום למדינה!!!!!
    אם הייתם מפתחים קצת את התעסוקה בפריפריה אף אחד לא היה רוצה לגור באיזור גוש דן המעופש!
    אני משלם 4000 ש''ח על דירה מסריחה!!! זה נראה לך הגיוני!?!?
    בניגוד למגזר שאתה מיצג, רוב העם דורש תעסוקה ואינו יכול לגור בבית שמש בלי לעבוד ולחיות על חשבון אחרים

  • 45.

    צודק, ובכל זאת אני תושב הפריפריה ובקושי מסתדר עם השכירות (ל''ת)

    הייטקיסט, 17/07/11 09:23

  • 44.

    מחאה יזומה של השמאל הפלצני והשבע, נושכי כריות וילדי שמנת

    מאמא מיה, 17/07/11 09:22

    עוד מעט ויתקפלו בחזרה לבתיהם, פאפא מממן ממילא.

  • 43.

    מה התשובה למחירי השכירות ? למה אין פיקוח או סטנדרט

    שכירות, 17/07/11 09:21

    מסויים למה שבן אדם יכול להשכיר ובאיזה מחיר - למה אין אכיפה על דירות לא חוקיות.

    רוצים זכויות לאנשים שמשכירם דירה - דוגרי אין כסף לקנות אחת כזו גם ככה

    ''קניתי אותה עם סיוע של ההורים שלי ושל רעייתי: - בטח בלי סיוע של הורים

    • אין פיקוח כי זה שוק של אזרחים פרטיים

      פנדה, 17/07/11 14:02

      כל אחד יכול להשכיר או לשכור דירה. אם יעשו על זה פיקוח ורגולציה זה יעלה פי 2, כמו כל דבר שנכנס תחת רגולציה. תגידי תודה שיש כאן שוק חופשי, כי אחרת המחירים היו הרבה יותר גבוהים.

      כל מי ששוכר היום דירה, מחר יכול להשכיר, אז לפני שרצים להוריד למשכירים את הראש צריך להבין שזה בדיוק אותו עם ואותם אנשים.

  • 42.

    לא נפסיק החיים הפכו כאן גהנום (ל''ת)

    אזרח, 17/07/11 09:21

  • 41.

    הצחקת אותי מה הם יעשו שם יתעלקו על כספי הציבור כמו המפלגה שלך

    זאב, 17/07/11 09:20

    עוד ליצן ממפלגת החיתות והעלוקות ש,ס. מה אתה חושב הם עושים בתל אביב והסביבה . הם עובדים שם. אתה בכלל יש לך מושג על שוק העבודה . ואיך נראית התחבורה הציבורית. אתה שייך למפלגה מוצצת שחייה על חשבון הציבור ומסדרת לציבור הפרזיטים הטבות . להם לא אכפת איפה הם חיים כל עוד הם מקבלים מימכם כסף בשביל לצוף. לכןו קודם לצבא ותוותרו על הקיצבאות אז יהיה דיור ציבורי .

  • 40.

    מה אתה מבלבל את המוח כל המדינה הזאת בלי פרופורציה, גם בפריפריה (ל''ת)

    ארז, 17/07/11 09:20

  • 39.

    צפונבונים מפונקים. תבואו לגליל ולנגב. תסעו ברכבת שעה כמוני כל יום

    גלילי, 17/07/11 09:20

    פשוט פינוק. לא מוכנים ליסוע . רוצים את העבודה מתחת לבית. לא להיכנע לדרישות של המפונקים הללו.

    • מאחל לך שביתת רכבות מחר (ל''ת)

      רכבת, 17/07/11 13:15

    • אני גרה בהכי פריפריה שיש ומשלמת 2700 ש''ח על דירת סטודיו!!

      ירדן, 17/07/11 22:01

      וכן- זה ההיצע גם בפריפריה הצפוניית...זה נראה לך הגיוני גלילי יקר?? לא רוצה אל תתמוך, אבל אל תהרוס, ואל תעשה הכללות. אנחנו ישנים באוהלים גם בשבילך ובשביל ילדיך.

  • 38.

    אין אדמות? מעניין שיש מספיק אדמות לבנות מגדלי יוקרה ענקיים

    לחם אדמה, 17/07/11 09:19

    הגיע הזמן שהחזירים העשירים שלנו במדינה הזאת יחזירו קצת לעם במקום רק לקחת.
    אתם יכולים להשפיע בדברים שאתם קונים.
    פשוט תקנו פחות ואז יתחיל לכאוב להם בכיס.
    שלחזירנו העשירים במדינה כואב בכיס זה הפעם היחידה שהרגש מתעורר אצלהם.

  • 37.

    מגיע לי מגיע לי ..כול הלוזרים שלא עשו כלום או בכלל עכשיו תופסים טרמפ (ל''ת)

    קובי, 17/07/11 09:18

  • 36.

    1000$ למטר בדימונה זה לא שפוי!!!

    אדון נכבד בפרפריה אני משלם כמו בניו יורק למה שאני, 17/07/11 09:18

    אתה מבין את זה ברוך??

  • 35.

    אטיאס!!! לא מתאים לנו לחיות עם חרדים מטונפים שמשתלטים אלינו!

    סוף הדרך=חרדי לא צריך מקום עבודה! מספיק ב. כנסת ומ, 17/07/11 09:15

    אתם אם תחפושת הליצן השחור (מחריד אפילו את אלוהים) כבשתם את בית שמש ואתם מגרשים משם בכוח הזרוע מי שלא לבוש חרדי מטונף כמוכם!!!!

    המחאה הבאה שלנו צריכה ליהיות נגד לבוש הליצנים (איך אתם נכנסים בסירחון הזה לבית כנסת, אני לא הולך בלי מקלחת לשם) צריך לגרש אותכם בכוח מכול עיר שאתם מבקשים לכבוש!!!!

    דירה לחרדי חיזבלון נבנת ב-600.000 ש''ח וליוצאי צבא ב-1.200.000 ש''ח יש לכם רק זכויות ולפי הרמב''ם הקדוש אתם ממש לא מרגיזים אותנו אתם ''ואהבת לרעך כמוך''

    מטונפים זו מחמאה גדולה לכם החרדים!

    יש כ-20% חרדים שהם אחרים, אולי גם יותר!!!

  • 34.

    אם לא היו מפקיעים חצי עיר למגדלי יוקרה ודירות פאר (ל''ת)

    ב, 17/07/11 09:15

  • 33.

    מה אנשים צעירים יעשו מעבר לחדרה עד גדרה??? (ל''ת)

    א, 17/07/11 09:14

  • 32.

    שלא יבלבל לנו את השכל..אני מטבעון\\רמת ישי

    אני, 17/07/11 09:12

    ושם לא ניתן למצוא משהו נורמלי בפחות מ 1.3 מליון..
    ואני לא מדבר על ת''א.
    בחיפה גם לא ניתן למצוא בפחות ממליון.
    צריך להפריט את הממשלה - לשנות את שיטת הממשל..כי נכון להיום 90% מי''כ דואגים רק לתחת של עצמם, מושחתים ואינטרסנטים..
    איפה ההנהגה הישנה..בן גוריון גולדה...שנתנו דוגמא..
    היום כולם עוזבים את הארץ

  • 31.

    אדם שעובד במטה של בנק או של חב' ביטוח שנמצאים בלב ת''א

    לא יכול לעבור לגור בפריפריה. אפילו רכבת מב''ש אין, 17/07/11 09:11

    על מה הם מדברים?
    הרוב המוחלט של מקומות העבודה הוא בגוש דן.
    מי יכול לגור בפריפריה, או בכל מקום שמרוחק שעה וחצי מהעבודה, ולהספיק לחזור להוציא את הילדים בשעה 16:30 מהגן?! ובפרט בתחבורה ציבורית?!
    אני גרה בר''ג, כדי להיות קרובה לעבודה בת''א.
    המסכנים שגרים בדרום, והסתמכו על הרכבת כדי להיכנס לת''א - נוכחו לדעת שאין שום פתרון תחבורה ציבורית נורמלי. גם היום הקו מושבת.

  • 30.

    אטיאס לא אשם , הבעיה בגלל שרי שיכון קודמים ונתניהו

    נתן, 17/07/11 09:11

    שלא לוחץ על שיחרור חסמים.

  • 29.

    לחשבתי מעולם שאני אגיד משהו כזה אבל...הוא צודק!

    א, 17/07/11 09:10

    חבר'ה-אתם חייבים להתחיל לצאת מאזור המרכז.
    זה לא ''סקסי'' לגור בבאר שבע, זה לא ''מגניב'' לא לגור ברוטשילד או שינקין-אלה באשקלון או אשדוד, אבל זאת הדרך היחידה להוריד את מחירי השכירות בת''א. צריך להוריד את הביקוש!

    אציין שיש משהו שהממשלה יכולה לעשות וזה להנהיג פיקוח על מכירי השכירות, כמו בבירות רבות באירופה. זה קיים וזה אפשרי. חבל שלא שאלו אותו על זה.

    • ומה בדיוק תעשה בפריפריה

      נ, 17/07/11 09:46

      תעבוד בעבודת כפיים, בשכר מינימום, במקרה הטוב. או שתבלה שלוש שעות כל יום בפקקים בשביל להגיע למרכז, ותשלם את המחיר בזמן שלך+דלק+קנית והחזקת מכונית.

      כשכל המקומות העבודה הטובים נמצאים במרכז. כשאין תחבורה ציבורית. כשמחירי הדלק בשמיים. אין לך ברירה אלא לגור במרכז.

    • רק שתדע שהמחירים באשדוד לא זולים יותר מתל אביב

      אשדודי בדימוס, 17/07/11 09:49

      לגור באזורים כושלים במחירים זולים אפשר גם בתל אביב, ההבדל בשכר דירה יוצא בסופו של דבר על נסיעות/דלק/רכב/אוטובוס ואל תשכח את השעתיים מהחיים שמתבזבזות על הכביש, זה שווה כל יום לפחות 42 שקלים על פי שכר המינמום.כמובן שלא נשכח את אפשרויות התעסוקה הרבות שקיימות בתל אביב לעומת אזורים כמו אשדוד אשקלון וגם צפונית יותר.

      • אשדוד זה עדיין במרכז! גרתי באמריקה ואנשים שם מוכנים לגור באיכות ולנסוע (ל''ת)

        תומר, 17/07/11 15:21

    • לא קשור לסקסי

      יואב, 17/07/11 09:55

      קשור לשוק העבודה. נקודה.
      אין מה לעבוד מחוץ למטרופולין של תלאביב. תכניסו את זה טוב לראש.

    • ואיך בדיוק תמצא עבודה בב''ש? (ל''ת)

      במרכז, לא מובטל, 17/07/11 10:12

    • למה לא להלחם על מחירים שפויים? הקריאה ללכת לפריפריה מתחסדת

      להלחם על תל אביב!, 17/07/11 10:12

      אין שם חיי תרבות כמו בתל אביב, אין מוזיאונים, אין בתי קפה וברים באווירה של חיה ותן לחיות. אפילו בבאר שבע שהיא עיר גדולה עם אוניברסיטה והרבה סטודנטים, אין מוזיאון אמיתי לאמנות מודרנית, אין סנימטק רציני והמחירים עולים ועלים גם שם.

    • אין קשר ל''סקסי'' או ''מגניב''. אין עבודה בפריפריה. אין חינוך טוב.

      בורות לכתוב מה שכתבת, 17/07/11 10:28

      גם למיש גר שם כעת אין עבודה, אז מה ניסע לבאר שבע ונעבוד בת''א? אין סיכוי.תל אביב נותרה מקום שמאפשר רק לעשירים לגור בו.

    • אתה מדבר שטויות בלי לדעת עובדות

      אלון, 17/07/11 10:47

      אני גר בשדרות .לפני שנתיים איתי משלם שכירות על דירת 3 חדרים 1600 שקל .
      היום אותה דירה מושכרת ב2500 .

      אני עברתי לדירת 4 חדרים בגלל גידול משפחתי :)

      ומשלם 3200 על דירה .שהשוכרים שיצאו ממנה שילמו 2400 אז תפסיקו להגיד שהבעיה היא רק בתל אביב הבעיה היא בכול הארץ .

    • נורא מעצבן שאתה חושב שאני גרה בת''א בגלל פוזה

      ריקי, 17/07/11 10:59

      לא מעניין אותי ''סקסי'' או ''מגניב'' - תל אביב קורצת לא רק בגלל הבילויים (ואני בכלל לא בליינית) אלא כי היא נוחה מאוד - הכול ברגל והכול קרוב, ויש אפשרויות תעסוקה רבות. זו הסיבה שאני וחבריי גרים באזור ת''א (וזה כולל גם ר''ג וגבעתיים). ואל תשכח שהרוב המוחלט של הצעירים בת''א לא נולד פה אלא הגיע מהפריפרייה. זו בעיה כוללת יותר, ולפטור אותנו באמירה שאנחנו כאן כי זה ''מגניב'' זה ממש חוטא למציאות.

    • למה לעזוב את ת''א?

      אור, 17/07/11 11:12

      ואם נולדתי שם ואני רוצה להשאר?
      למה להפוך את העיר לעשירים בלבד??
      ואם אין לי אוטו כדי להגיע לעבודה בבוקר, כי הרי בפריפריה אין מקומות עבודה?.... ואם אני לומדת בת''א?

  • 28.

    להבדיל מהחרדים, הם רוצים לעבוד...

    שפוי, 17/07/11 09:10

    ןזה בלתי אפשרי בפריפריה.

    • בת ים היא פריפריה. יש אוטובוסים תל אביב

      די לפינוק, 17/07/11 09:37

      גם בדרום תל אביב המחירים יותר סבירים.

      • המחירים בגוש דן זהים די זהים.

        חולוני, 17/07/11 14:50

        כל עוד לא מדובר במגדל יוקרה או בבית ברח' הירקון עם נוף לים אין הבדלים משמעותיים בין ערי גוש דן השונות.

    • מי שרוצה לעבוד ימצא עבודה. אין בעיה לחרוצים (ל''ת)

      אריק, 17/07/11 09:37

    • הם פשוט לא רוצים להתפשר.

      זסבה, 17/07/11 10:10

      הם רוצים גם דירה בתל אביב,וגם לא לשלם. מה לעשות שאין דירות בתל אביב,ואני לא מבין למה זוגות קצת יותר מבוגרים צריכים לסבול ממצוקת דיור חמורה יותר רק בגלל שהזוגות הצעירים צריכים לשלם חצי ממה שהם צריכים(''דרשתי...לאפשר לנו להוציא באזורים הללו הנחה של חמישים אחוז בקרקע אם היא מיועדת לזוגות צעירים'').
      זה פשוט מאוד אם יהיו דירות לזוגות צעירים יהיו פחות דירות לאנשים אחרים,בפריפריה זה לא בעיה גדולה כי אין מחסור, אבל במרכז יש מחסור ועל כל צעיר שקונה דירה במחיר מוזל יהיה זקן שלא יוכל לקנות את הדירה הזאת במחיר מלא.

    • אם החרדים לא עובדים, אז איך היה להוריו, ולאישתו כסף לרכישת דירה?

      maya, 17/07/11 10:12

      התשקורת מאכילה אותנו בסיפורי נהנתנו של הציבור החרדי. האמת היא שהם מבחירה לא מחזיקים טלויזיה ואינטרנט,
      הם מבחירה קונים יותר מוצרי יסוד, ומכינים האוכל בבית,
      הם מבחירה פחות אוכלים במסעדות,
      מבחירה לא יוצאים לנופש בחו''ל פעם בשנה.

      אם אדם עושה דברים מבחירה, מרצונו החופשי, אז הוא מאושר, ומרוצה בדרכו.
      זוהי היהדות, בחירה חופשית.

    • קשקשן

      אמיתיסט, 17/07/11 10:14

      יש הרבה דירות שהן קרובות לתל אביב.

      ישובים מסביב לפתח תקווה, פתח תקווה, ראש העין.

      חולון, בת ים.


      בכל המקומות הללו אפשר לקנות דירה טובה ב מיליון או פחות.

      ואם תלך רחוק יותר אז בכלל.

      אגב רכבת מחיפה לתל אביב לוקחת אותו זמן כמו לנסוע בפקקים בתוך גוש דן.

      אז תעברו לחיפה.

    • נכון אבל..

      שפוף, 17/07/11 10:17

      אפשר לשכור דירה בחדרה או אור עקיבא ולעבוד בת''א. מי שמעדיף לגור בת''א - שישלם. מחירי השכירות הם תוצאה של ביקוד והצע וגם נגזרת ממחירי הדירות. פיקוח על מחיר השכירות יקטין את מספר הדירות להשכרה כי קוני הדירות בעצם יידרשו לסבסד את השוכרים.

    • בלתי אפשרי? תפנה אל סטף וורטהיימר. הבעיה, צריך לעבוד ב-''עבודה בזויה''.

      אייל, ארץ ישראל, 17/07/11 10:21

      צריך לייצר משהו, אולי לעמוד ליד מחרטה. למרבה הפלא, גם צפונבונים מסוגלים לעשות עבודה כזאת, ואפילו להתפרנס ממנה יפה. וכל זה למרות הסטיגמה השולטת בחוגי הפלצנים, שעבודה כזאת מתאימה אולי לערבים או לסינים.

      הבעיה כאן היא התפיסה המעוות ששולטת במקומותינו, שכל אחד צריך לקבל עבודה ''מכובדת'', גם אם הוא בכלל לא מסוגל לבצע אותה. לא כל אחד מסוגל להיות איש היי-טק מצליח, עורך דין טוב או מנהל בכיר, אלה שכולם חושבים שמגיע להם לקבל את מששכורת של אחד כזה.

    • יש מספיק עבודות בצפון

      תומר, 17/07/11 10:27

      אני גר לי מת''ם (אחד ממרכזי ההיי טק הגדולים בעולם) יקנעם עוד מרכז היי טק מפעלים: בקריות (אולי העיר הכי מתועשת בארץ) מגדל העמק עם תעשייה נרחבת ועפולה ב''ה! רפאל: אלפי מקומות עבודה!
      לדעתי יש יותר מקומות עבודה ביחס לבני אדם בצפון מאשר במרכז (במרכז גרים 70% מהאזרחים ובצפון 30%)
      אגב אני דוס וכל משפחתי מהנדים (במדוייק 14 מתוך 16) אז הדוסים עובדים! ואני סיימיתי צבא ועוד מעט גם ישיבה והולך לאוניברסיטה אז (ואני מחשיב את עצמי גם מחובר לחרדים)

    • מז''א אי אפשר לעבוד בפריפריה? אני גר בפריפריה ועובד במרכז.

      אריה, 17/07/11 10:38

      רוצה לגור בזול ולעבוד במרכז?
      תגור בנתניה, יש לך שם מחירים סבירים + רכבת שנוסעת מת''א לנתניה וגם אוטובוסים תכופים.
      אבל לא, קודם כל לבכות.

    • כלומר 5 מיליון ישראלים שלא גרים בתל-אביב לא עובדים?

      פנדה, 17/07/11 14:10

      נו באמת, לא הגזמתם בכלל... חיפה, אשדוד, אשקלון - כולן ערים תוססות, אולי לא כמו תל אביב אבל אני מכיר אנשים שחיים ועובדים בהן ואין להם תלונות.

  • 27.

    למה הם מפגינים? (ל''ת)

    ttt, 17/07/11 09:10

  • 26.

    מי שחושב להחזיר שטחים שיחשוב טוב

    הגיוני, 17/07/11 09:09

    כי המדינה גם ככה קטנטונת ומחירי הדיור הם פונקציה של ביקוש והצע. הגיון פשוט אומר, שככל שיהיו פחות קרקעות , כך מחירי הדיור ינסקו כלפי מעלה.

    • שגם יסביר איך יבנו דירות למאה אלף משפחות

      פנדה, 17/07/11 13:13

      כשקצב הבנייה בישראל הוא של 30 אלף דירות בשנה.

  • 25.

    אטיאס, לגור בפריפריה?''

    דני ב., 17/07/11 09:08

    האם יש שם מקורות תעסוקה?
    האם יש שם חינוך טוב?
    האם ישנה תחבורה נורמאלית 7 ימים בשבוע?
    האם יש שירותים לאזרח ? קופות חולים ? מרפאת מומחים? האם יש שם איזורי תעשייה למכביר? האם יש שם חיי תרבות סבירים?
    על מה אתה מדבר בדיוק? מתי ניסית להגיע באוטובוס לתל אביב?
    מתי בדיוק אתה וחבריך מש''ס נסעתם ברכבת?
    לו הייתה תחבורה ציבורית נורמאלית זמינה ומהירה שמסיעה מהפריפריה למקומות התעסוקה הבילוי והתרבות במשך כל השבוע דיינו.
    אבל אתה ודומיך במקום כל זאת מצצתם את הקופה הציבורית להקמת התנחלויות, לתמיכה במאות אלפי פרזיטים כמוך, בהקמת מקוואות וישיבות במקום להקים מקומות תעסוקה חדשים.
    ולגבי הדיור, עודדתם את יהודי העולם לרכוש כאן דירות שהפכו לדירות רפאים כל השנה ולציבור הישראלי נותר קדחת.

    • הגזמת. בפתח תקווה יש את כל זה, גם בבת-ים ובחולון

      פנדה, 17/07/11 13:15

      גם בדרום תל-אביב יש דירות זולות יחסית למרכז. נסיעה באוטובוס לוקחת פחות משעה, שזה סביר בהחלט בהשוואה לערים אחרות בעולם. פשוט אף אחד לא רוצה לגור בערים מתות ומשעממות, אני מבין את זה לגמרי, בתור אחד שגר שנים בתל-אביב ומחירי הדיור זרקו אותו החוצה. אבל דווקא ההתעקשות שלכם לגור במרכז העיר ''בכל מחיר'' היא זו שמעלה את המחיר.

    • לא יאמן. אתה באמת חי בתוך בועה? חשבתי עד עכשיו שזו הגזמה.. (ל''ת)

      אין עבודה חינוך ושירותים מחוץ לת''א?, 18/07/11 00:14

  • 24.

    לא מתאים לכם לגור בפריפריות ילדיי שמאלנים משלום עכשיו ומר''צ (ל''ת)

    גליל התחתון, 17/07/11 09:08

  • 23.

    למה שהם ילכו לפריפריה אדון אטיאס מה הם יעשו שם ישבו על הברזלים!?

    א, 17/07/11 09:07

    אנשים רוצים לגור במרכז בשביל שיהיה להם יותר הזדמנויות להתקדם בחיים. מה גם שאין פה תחבורה ציבורית אז איך אתה רוצה שיגיעו מהפריפריה למרכז באופניים!? אתם יושבים על עץ גוה ומסודרים לכל החיים עם פנסיה של 30 שקל ברוטו כל חודש על זה שאתם יושבים על כסא כל היום ומגרבצים.

  • 22.

    אטיאס המשרד שלך מושחת (ל''ת)

    אלי, 17/07/11 09:07

  • 21.

    צודק!!!!!!.....

    שלומי נתניה, 17/07/11 09:07

    מדובר בחבורה בטלנית שרוצים לגור בלב ת''א , צבועים ורמאים שמנצלים את המצב לתקוף, כדי שלא ניתן את הדעת לכך שהם בטלנים, אפילו אלוהים לא יכול להוריד מחירים של דירות באזור ביקוש, אין מה לעשות הבטלנים צריכים להכיר בעובדה שהם לוזרים ולא ביבי או מישהו אשם , האשמה רק בם, חבורה סמולנית שרוצה הכול חינם, לאט לאט גם הכסף של האירופאים האנטישמיים ניגמר ואין מי שיממן אותם, לכו לעבוד עלוקות , אני בן גילכם עובד בבניין 10 שעות ביום ויש לי דירה בנתניה , יש גם משכנתה וביבי לא אשם!!!!, אני מודה כול יום לאלוהים שיש לנו את ביבי ראש ממשלה, כי אם חלילה הציפי שלכם היינו עכשיו מתים ברעב,

  • 20.

    מה אתה עשית בשביל מדינה? (ל''ת)

    זהירות! עלוקה שחורה!, 17/07/11 09:06

    • זהירות גזען ששונא חרדים! (ל''ת)

      בושה!, 17/07/11 10:48

    • למדינה יש עודף כסך והוא משחרר לחץ יעני מתעלק על המדינה (ל''ת)

      מדביר, 17/07/11 11:52

  • 19.

    תלך אתה לגור במודיעין או בית שמש !

    אילן, 17/07/11 09:06

    גם בפריפריה המחירים גבוהים מידי אבל אם היו מפגינים ביבנה או בשדרות אף אחד לא היה מתייחס כולל אתה ,מה שאומר שההפגנה הציחה !!

  • 18.

    מה לעשות אנחנו לא אוכלי חינם כמו הבוחרים שלך

    אזרח משלם מיסים, 17/07/11 09:06

    אנחנו אזחים עובדים שמס ההכנסה שלנו הוא 75% מסך מס העבודה במדינה,
    שרובו הולך לקצבאות לבוחרים שלך
    ובכדי שנמשיך לעבוד אנחנו צריכים לגור ליד מקום העבודה שזה תל אביב , הרצליה

    • אתה יכול לגור בכל האזור שבן הרצליה לנתניה. (ל''ת)

      חלאס עם הפינוקים, 17/07/11 11:04

  • 17.

    בפריפריה אין עבודה אבל זה ממש לא שייך לקהל של אטיאס

    מנחם, 17/07/11 09:06

    אדוני שר השיכון. המפונקים שלנו עושים עוד משהו חוץ מלהפגין. הם גם עובדים, נכון שזה נשמע מוזר לך ולקהל עדתך, אבל זה מש שישראלים ויהודים טובים עושים כדי לפרנס את בטלניך. אז לפני שאתה מטיל רפש במפונקים בדוק מה מצב התעסוקה בפריפריה ומה מצב התחבורה בפריפריה ואחר כך תמשיך לשווק לחרדיך את העיר החרדית החדשה בוואדי ערה כאילו אין ערבים בעולם...

    • איזו תגובה מצויינת!! (ל''ת)

      יעקב, 17/07/11 11:14

    • הקהל של אטיאס גר בבני ברק ותופס דירות לאנשים עובדים (ל''ת)

      רמת גני, 17/07/11 11:19

  • 16.

    שר השיכון צודק לכו לגור בפריפריות שם אין מצוקת דיור (ל''ת)

    משה, 17/07/11 09:05

    • ואיפה נעבוד?

      גלעד, 17/07/11 11:11

      אתה יודע מהם אחוזי האבטלה בירוחם או בדימונה?

  • 15.

    לא מדויק השר אמסלם, לא מדויק.

    קול הצדק, 17/07/11 09:05

    יש פיתרון מצוין, רק צריך להחליט. כל אזור דרום תל אביב הוא אזור עם פוטנציאל, כפי שפלורנטין היתה ועונה כיום. על קו התפר בין מרכז לדרום, בשכונה הכי דרומית שציבור הצעירים מעוניין לגור בה, יש לבצע הליך בניה מהיר של דיור לצעירים. בתים שמלכתחילה יבנו עבור אוכלוסיה צעירה בלבד, עם עדיפות לזוגות צעירים ולמשפחות צעירות עם ילדים, ללא מיסים וללא עלויות נוספות. בכך אתה גם תשכן צעירים וגם תרחיב את מספר השכונות האיכותיות בעיר. כך גם בכל ערי הלווין לתל אביב. מה פשוט מזה?

  • 14.

    הלו ,יש עבודה בפריפריה? (ל''ת)

    צעיר, 17/07/11 09:04

  • 13.

    הנה פתרון בואו לגור בשכונת התקווה

    סטודנט שמצא פתרון, 17/07/11 09:04

    בואו לגור בשכונה העירייה תסייע לכם בשכר דירה ופטור מארנונה כך גם תגורו בת''א וגם תחזקו את השכונה והשכירות זולה ואתם קרובים לכל מקום בת''א(תשאלו את הסטודנטים של יורם לוינשטיין) תיהיו גברים בואו תעיפו משם את הזרים.תפסיקו לשבת בשדרות רוטשילד וליילל. אם אתם באמת רוצים פתרון לבעיה אתם יכולים לפנות לשלמה מסלאוי חבר מועצה הוא יעזור לכם מכל הלב. מחכים לכם בכליון עיניים. תתקדמו

    • ואיך אתה רוצה שאגור בדרום ואתעסק עם הזרים כל הזמן

      רננה, 17/07/11 10:36

      ואני בכלל בחורה הומנית ,למה שלא אתן להם את ה''ספייס'' שלהם?

    • תומך (ל''ת)

      Dp, Israel, 17/07/11 12:35

  • 12.

    שכר הדירה ומחירי הדירות יקרים גם בפריפריה (ל''ת)

    נועם, 17/07/11 09:03

  • 11.

    צודק צודק צודק-האהבלים שמתעקשים על דירה במרכז הם האשמים במחירים שלא (ל''ת)

    ישתנו, 17/07/11 09:02

  • 10.

    ואיך בדיוק נגיע לעבודה אם נגור בשדרות, בנגב או בגליל???

    אזרח, 17/07/11 09:01

    אני יכול היום לממן דירה בבאר שבע, אבל איך אני אגיע לעבודה בתל אביב???

    אין חלופות תעסוקה מתאימות עבורי בבאר שבע, אבל אין לי בעיה לגור --- פשוט איך אני אגיע כל יום לעבודה??????

    • יש מעל של אמדוקס בשדרות (ל''ת)

      למשל,, 17/07/11 10:49

    • אז תגור בפתח תקוה יא אהבל (ל''ת)

      אכלו לי שתו לי, 17/07/11 10:58

    • אתה מפונק !!!

      אזרח כמוך, 17/07/11 11:03

      תגיע כמו שבכל העולם מגיעים, תיסע שעה וחצי מוקדם בבוקר ותגיע. מספיק להתבכיין ולא לחשוב שצריך לזוז מאיזור הנוחות. לפני 30 שנה הייתי במצבך ולכן התיישבתי בקרית גת ל- 15 שנה. לא תאמין; נשארתי בחיים וגידלתי ילדים לתפארת (אולי אפילו כמוך).

    • יש יופי של כבישים ורכבת וזה לוקח שעה- בפקקים של המרכז זה לוקח יותר. (ל''ת)

      גם אזרח, 17/07/11 11:12

    • כמו שאני עושה זאת כבר 5 שנים, גר בב''ש ועובד בת''א (ל''ת)

      רן, 17/07/11 11:28

    • תגיע ברכבת. כמו בכל העולם. שינקינאי (ל''ת)

      אילנה, 17/07/11 13:11

  • 9.

    תגיד לי רייב אטיאס איפה אתה גר בבני ברק ברח הארזים ב337

    פו הדב, 17/07/11 09:01

    רח גוטמכער, עד קו''ח? אל תשחק אותה עלינו נבעך, צוחק עלינו תזכור ההצלחה כמו זכוכית בזמן נצנוצה היא נשברת

  • 8.

    צעירים נחמדים ילדיי שלום עכשיו ומר''צ המפונקים לכו לגור בפריפריות

    צפונית, 17/07/11 09:01

    לא רק לסחוט את המדינה תתרמו מעצמכם גם לפרפריות ומקווה ששירתתם בצבא

  • 7.

    גם אני הולך להפגין

    אור, 17/07/11 09:00

    אני לא סטודנט יש לי דירה אבל אכפת לי מהמדינה הזאת ולא יתכן שיהיו כאלו שיש להם 5 דירות ויהיו כאלו ש1 אפילו אין להם

    • יחי הקומוניזם! ניקח מהעשירים וניתן לעניים (ל''ת)

      שמש העמים, 17/07/11 09:38

    • למה לא יכול להיות? עובדה. יכול להיות. (ל''ת)

      ??????, 17/07/11 09:39

    • אז מה אתה מציע ,להפוך למדינה קומוניסטית???

      עמוס תא, 17/07/11 09:46

      אולי לא שמת לב אבל אנחנו לא נמצאים בחברה קומוניסטית, או בקיבוץ,
      מה זאת אומרת '' לא יתכן שיהיו כאלו שיש להם 5 דירות ויהיו כאלה שאפילו אחת אין להם'',

      אז אולי גם לא מוצא חן בעיניך שיש כאלה שמרויחים 20,000 בחודש כשאתה מרויח רק 7,000 בחודש
      אתה אולי רוצה לחוקק חוק שכולם ירויחו את אותה משכורת , ולכולם יהיה בדיוק את אותו הרכוש ??
      בעצם אתה רוצה מדינת קיבוץ, כלומר אתה רוצה לחזור לתקופת ברית המועצות הקומוניסטית.

      להזכירך ,ברית המועצות התפרקה .
      להזכירך אנחנו לא מדינה קומוניסטית , כאן לכל אחד יש את מה שהוא התאמץ עבורו.

      • לפי מה שהתרשמתי מחלק מהמפגינים שם - זה בדיוק מה שהם רוצים.... (ל''ת)

        פנדה, 17/07/11 14:11

    • ועם יש לו 5 דירות מה הוא גנב אותם ? תעשה טובה מה השטויות הנ''ל

      קובי, 17/07/11 09:54

      מה כן תהיה יהודי עוד יותר טוב ותהיה ערב שלהם במשכנתא

    • אתה כל כך טיפש (ל''ת)

      dd, 17/07/11 10:20

    • תקשיב איש לא מפותח....

      מישהו, 17/07/11 11:10

      מה זאת אומרת , לי יש 5 דירות ולך יש בקושי אחת , עבדתי קשה מאוד ''הצלחתי'' להרוויח הרבה כסף , עכשיו אתה תגיד לי מה לעשות בכספי ???
      יש הרבה טיעונים למה למחות , הטיעון שלך הוא דבלי במקרה הטוב ילדותי במקרה הרע ...

    • אני מסכימה איתך אבל

      רחל, 17/07/11 13:18

      לדעתי, ההפגנה הזאת שמה דגש יותר על דמי השכירות המופרזים שלסטונדטים בעיקר קשה לשלם ובצדק. אבל - אם ההפגנה תוביל לשינוי במחירי הדירות לרכישה שכל מי שאין ידו משגת לקנות היום דירה - יוכל בעתיד הקרוב לרכוש. ההערה שלך לגבי מי שיש לו 5 דירות מול מי שאין לו אפילו לא דירה אחת איננה צודקת. מה שצריך לעניין אותי ואותך הוא שמחיר דירה ברמה סבירה ובאיזור סביר יאפשר לכל אחד מאיתנו לרכוש אותה. העלילה התלולה של מחירי הדירות אין לה כל הצדקה אבל בינינו - מה שיביא לשינוי מיידי וחד משמעי הוא אך ורק אנחנו האזרחים. אם נלמד שיש בנו הכח האמיתי לעצור את הסחף הזה ופשוט לא נקנה ונמצא לנו ביניים פתרונות אחרים וישנם, גם בענין התצרוכת היומיומית שלנו לדוגמא: אפשר לוותר לזמן מה ואפילו חודש ימים ללא גבינה צהובה או כל הגבינות היקרות והיוגורטים למיניהם. אני נותנת לזה שבוע ימים של משמעת ציבורית רחבה מן הצפון ועד הדרום וכן לא לרכוש דירות - אני משוכנעת שכל המחירים יפלו. כי כאשר המקררים בסופרמרקטים יהיו עמוסים ולא יהיה להם דורש - יקרה מה שקרה עם הקוטג'.

  • 6.

    רק מטומטם לא רואה את הקשר בין מחיר הקוטג והכיבוש! (ל''ת)

    הנחות לעשירים ולאומנות לעניים!, 17/07/11 08:59

  • 5.

    השרים וחברי הכנסת יתנו דוגמא - כולם לעבור לפריפריה (ל''ת)

    שירה, 17/07/11 08:59

    • שגם בני-ברק יעברו לפריפרייה ? (ל''ת)

      פרי פרי., 01/08/11 09:49

    • שטייניץ מתואם עם מנכל''ו שהתפטר.כביכול מדיניות המנכל(ולא הוא)אשמה במצב (ל''ת)

      למה השכר הממוצע גבוה בהרבה מהחציון?!, 01/08/11 09:55

  • 4.

    תרד כבר ממגל השן שלך, בגלל המצוקה במרכז המחיר בפריפריה בשמיים!! (ל''ת)

    ניר, 17/07/11 08:58

    • אופנהיימר+להט''ב++סייעו לביבי/שטייניץ.ממצוקה אמיתית לבעייות שטחים++ (ל''ת)

      תלמדו מביבי&שלום-אכשווא,איך ממסמסים בעיית עוני., 01/08/11 07:25

  • 3.

    בפריפריה יש חינוך מעולה!! די להתנשאות. מפונקים- בואו לפריפריה! (ל''ת)

    אפי@, 17/07/11 08:56

    • למעמד הביניים יש בעייה,כל שכן לעשירון התחתון.(שכר בין:5000-10000 (ל''ת)

      כל הכבוד למעמד הביניים שיודע ליחצ''נ בעיותיו., 01/08/11 07:22

  • 2.

    יגורו בפריפריה ואיפוא ימצאו עבודה?? (ל''ת)

    אני, 17/07/11 08:56

    • השכר הממוצע צ''ל חציון.להגדיר פרמטרי-פער בין כל עשירונים. (ל''ת)

      פער-שכר/הכנסה למשק-בית=לב בעיית הבעיות=מקור העוני., 01/08/11 07:20

  • 1.

    אדון אטיאס אנשים שמקור פרנסתם בתא רבתי לא יכולים ללכת ולגור

    מ, 17/07/11 08:55

    בפריפריה כי

    1)אין תחבורה מפותחת הרכבות שובתות מכל מיני סיבות, תחבורה ציבורית לא משהו

    2)כידוע לך באזורי הפריפריה אין מקורות
    תעסוקה

    • על פתח תקוה שמעת? על קו 51 שמעת? (ל''ת)

      אוך קשה קשה, 17/07/11 11:01

    • במה צעירים עובדים בת''א? ברמנים? חנויות בגדים? אבטחה? יש גם בפריפריה. (ל''ת)

      מפונקים, 17/07/11 11:03

    • סעו ברכבת, שינקינאים מפונקים

      אילנה, 17/07/11 13:13

      סעו ברכבת, כמו בכל העולם (זה נקרא: Commute to work)

      שינקינאים מפונקים. ''סוציאליסטים של סלון''.
      ילדי שמנת צפונבונים.