• 9.

    התחשבות באנשים הלא נכונים

    רון צימליך, 30/06/11 23:53

    כמעט בטוח שלרוב חברי ועד הששכונה ברמת אביב ג' ישנן גם אלטרנטיבות אחרות ומובן מאליו שהם לא יחשבו על אלא שהאפשרות היחידה שלהם לנוע ממקןם למקום היא באמצעות האוטובוסים
    אם את רוצה את אימון הציבור את חייבת בראש ובראשונה לחשוב על אלה שאין להם רכבים
    כל השינוי שהיה צריך לעשות הוא להגביר את תדירות האוטבוסים
    ולאפשר שימוש רחב יותר ברב-קו(מה שנעשה פחות או יותר)
    קרי מעבר חופשי בין חב' האוטובוסים ובמחירים זהים למי שמשלם עבור חופשי חודשי
    כמו כן המחיר צריך להיות סביר על מנת שאנשים יוכלו לעמוד בהוצאה זו
    ולדאוג ליעלות שיהיה קל להיתמצא בבכל מה שנוגע למעבר ממקום למקום ולדאוג שלא יהיה ביזבוז זמן מיותר על חיפושים אחר תחנות האוטובוסים או החלפה רבה של אוטובוסים למקומות שעד עכשיו היה לפחות קו אחד שההגיע לאזור
    לכן אני חוזר ואומר צריך לחשוב טוב טוב
    על אלא שאין להם רכבים
    ולא לטרטר אנשים לחינם
    גם מערך ההסברה לוקה בחסר גם אותו מומלץ לשפר באופן מיידי
    בתקוה שדברי ילקחו לתשומת ליבך

    רון צימליך

  • 8.

    בדיחה

    הופ הופ, 29/06/11 17:17

    בדרום אפריקה עברו לנהיגה מצד שמאל של הכביש לנהיגה בצד ימין, אבל בשביל לא להקשות על הנהגים עם רפורמה חסרת תקדים, החליטו שבשלב הראשון רק המשאיות יעברו לנהוג בצד ימין השאר ימשיכו בינתיים בצד שמאל..

  • 7.

    היושבים בועד רמת אביב כנראה נוהגים בשטות הזו שנקראת האמר...

    בר, 29/06/11 16:40

    לא לכולם יש רכב ולא כולם יכולים להסתמך על טרמפ מהמסוק הפרטי!

  • 6.

    יותר מדי התחשבות בדרישות של אגד ודן ותושבי השכונות

    אלון, 29/06/11 14:49

    ומעט מדי התחשבות בציבור הנוסעים.

    היה צריך להתעלם מטענות של שכנים בנושאי רעש וכן מדרישות של אגד ודן. אם אגד ודן לא רוצים אפשר להוציא את הקווים למכרז.

    • תיארתי לעצמי שלתושבי שכונות היוקרה יש חלק בזה

      לילך, 29/06/11 20:59

      לכל אחד שם יש לפחות רכב אחד ואין להם שום בעיית ניידות. אז מה אכפת להם שאלפי סטודנטים ייתקעו ויסבלו? הדבר היחיד שאכפת להם הוא שהאוזניים המפונקות שלהם לא יסבלו.

  • 5.

    ששר התחבורה האפס יסע בשלושה אוטובוסים לעבודה (ל''ת)

    גיא, 29/06/11 14:07

    • נו באמת.. בכל העולם זה עובד ככה

      פנדה, 29/06/11 14:35

      לא הגיוני שיהיה קו אוטובוס מכל חור לכל חור. קוים ראשיים נוסעים בתדירות גבוהה על צירים ראשיים, וקוים שכונתיים מזינים אותם. הההלפה היא בחינם. די כבר להתבכיין כל פעם שעושים כאן משהו טוב. היום אתה אפילו יכול לנסוע בעיר לעשות סידורים, ולהספיק לחזור הביתה באותו כרטיס, או לנסוע בקו בינעירוני ואז להגיע למקום אחר בתוך העיר - כלומר לתפור לעצמך מסלול שאף קו עד היום לא עשה, וזה היתרון הגדול של הרפורמה.

      • בכל העולם יש עוד אופציות - רכבת תחתית למשל

        לילך, 29/06/11 21:01

        או רכבות בתוך הערים (דוגמת הרכבת הקלה בירושלים). רק בישראל המפגרת ובמדינות עולם שלישי נוספות אין את האופציות האלו.

  • 4.

    דופקים את הקשישים והנערים בשביל הג'פים של העשירים

    גועל נפש, 29/06/11 13:54

    מה זאת אומרת הועד התנגד? הועד מייצג את אולוסיית בעלי הג'יפים ולא את האוכלוסיה שצריכה תחבורה ציבורית.
    הועד לא אמור לייצג את כולם?

  • 3.

    אפילו אמיר אמרה שלקשישים ונכים יהיה קשה יותר

    מיתר, 29/06/11 13:37

    פשוט אכזריות וטימטום

  • 2.

    אני נוסעת באוטובוס כל יום - ועוד לא קיבלתי חוברת

    צריך רפורמה, וצריך גם יותר נת''צ, 29/06/11 13:22

    אבל רפורמה בלי להסביר - זו חלמאות.
    למה לא התחילו עם הדיילים כבר כמה ימים לפני הרפורמה, כדי שיעזרו לאנשים להתעדכן איך הם צריכים לנוסע ביום שאחרי?!

  • 1.

    בגלל הרפורמה אנחנו קונים רכב נוסף. אחלה רפורמה!

    מישהו שייפגע אך יסתדר, בניגוד לחלק מהאחרים., 29/06/11 13:07

    קבלו דוגמא מהעולם הקטן שלי: בעקבות הרפורמה לא יהיה קו שנוסע את כל רחוב בן גוריון ברמת גן-גבעתיים, ציר מרכזי מאוד ללא ספק. כואב לי הלב על האוכלוסיה החלשה שהיא זו שמשתמשת בעיקר בתחבורה הציבורית, בעיקר על המבוגרים/קשישים שחלקם בקושי מדברים עברית וייתקשו מאוד להסתדר. אני לא אתפלא אם רפורמה כל כך אגרסיבית (מ-82 קווים ל-59!!!)לא תביא לעשרות קשישים שפשוט יימנעו מלצאת ויישארו בבית. לצערי אני משוכנע שזה יקרה לאור החוויות שאשתי מספרת על ההמולה וחוסר הוודאות שהיא מרגישה בנסיעות אוטובוס בימים האחרונים, כאשר הקשישים לא מבינים כלום וכנראה יצטרכו להגדיל את מרחקי ההליכה שלהם משמעותית כתוצאה מה"השידרוג" בקווי התחבורה. איך הורדה של 30% מהקווים יכולה להביא לשיפור בתחבורה הציבורית? בבקשה על תמרחו אותנו. ונסו למצוא פתרונות לקשישים במוחד בתקופת המעבר עד שתלמדו את הצרכים. אני מבטיח לכם שהקשישים לא יידעו לכתוב מייל נזעם לאותה ממונה נכבדת.
    אני בטוח שהכוונות טובות, אנחנו מבינים גם את הצורך לחסוך, ואולי גם כל המהלך חיובי אבל בבקשה תהיו עירניים, נסו לעשות זאת בהדרגה ותדאגו לקשישים.

    • מה עם קו 33?

      פנדה, 29/06/11 14:39

      יש כאן הסבר מפורט על כל קו שבוטל ואיך אפשר להגיע בעקבות הרפורמה:

      http://tahbura.wordpress.com/2011/06/06/ramat-gan/

      • הרפורמה הזו פשוט מכה

        אייל, 29/06/11 20:58

        מי שקבע את מסלולי הקוים והתדירות שלהם פשוט לא נסע אף פעם באוטובוס.
        ביטלו את קו 27 שמפוצץ באנשים שעולים בתחנות רמת אביב ויורדים במרכז העיר.
        הפטנט החדש יגרום להם לעבור מאוטובוס אחד לאוטובוס אחר בתחנות שונות שביניהם מרחק הליכה לא קטן ותדירות משתנה.
        פשוט קשה להבין איזה מסומם מבטל קוים כאלה.