• 6.

    ולקוחות חייבים הוא מצליח לאתר גנבים ברישיון!!!!!!! (ל''ת)

    שרי אריסון, 02/08/11 19:51

  • 5.

    מדוע באנגליה אין עמלות בבנקים?

    סתם אחד, 23/06/11 18:09

    סתם שאלה?
    מדוע באנגליה אין עמלות בבנקים?
    מקבלים שם פנקסי שקים בחינם.
    ואין דמי ניהול חשבון ולא עמלות שורה.
    ויש גם ריבית זכות בחשבון.

  • 4.

    '' נחזיר את הכסף לכל מי שיפנה''זונות.תחזירו למי שגנבתם ואתם יודעים בדיוק

    טורונטו טורונטו, 22/06/11 17:11

    למי וכמה גנבתם

    • חוצפן. לגדף בחסות האינטרנט זה קל, אהה?!

      שימעוני, 26/06/11 10:16

      יפה שעלו על זה (בנק ישראל) ושמחזירים. אני מבין שמדובר בסך הכל בשקלים בודדים לכל אחד ולשרוב הלקוחות כבר החזירו בלי שפנו בכלל....

  • 3.

    אז למה, מערכת יקרה, לא תגידו מה היה חיוב היתר ?

    טוטי, 22/06/11 16:33

    למה לא תתנו קצת אינפורמציה מועילה.
    אני סגרתי חשבון ב-2003.
    מהכתבה אי אפשר להבין מהו חיוב יתר. יש הרבה כמוני, למה לא תגידו מה הסכום המיותר כדי שנדע אם יש לנו קייס או לאו.

    בשביל מה אנחנו קוראים אותכם ? רוצים מידע ולא חצי מידע.

  • 2.

    ''נחזיר את הכסף לכל מי שיפנה'' ?

    @, 22/06/11 08:38

    למה שאתם לא תפנו ותחזירו את הכסף?

    • אני יודע שלרוב האנשים כבר בכלל החזירו. אני קיבלתי 7 שקלים לחשבון הבנק

      מרון, 22/06/11 11:37

      שלי בפועלים ואני יודע שעוד קיבלו. הם בטח מתכוונים לכאלה שלא הצליחו לאתר אותם ולכן רוצים שיפנו אליהם

      • אתה יודע להגיד כמה שילמת במקור (ל''ת)

        טוטי, 22/06/11 16:42

  • 1.

    בנפ צריך לחשוב פעמיים לפני כל פעולה

    דורין, 22/06/11 08:32

    דין אגורה כדין מאה בתור אחת שאוהבת דקדוק כספים שנגבו קצת דומה לכספים שנגנבו לא????