מסכים בכל מילה עם דרור.
בנוסף,כוח הקניה של הצרכן הישראלי נשאר די סטטי וקבוע ההכנסה לנפש נשארה במקומה ואף פחתה, ומספר האוכלוסין לא קפץ פתאום בכמה מאות אלפים.
קיקה האוסטרית החליטה להתרחב ומצאה כר נירחב בארצות שהשתחררו מהגוש הקומוניסטי.
ארצות ששנים לא היתה בהן תחרות כלשהי והצריכה היתה ממוסדת.
אצלנו לטוב ולרע יש שוק חופשי, לצרכן הישראלי מודעות צרכנית מפותחת.
כל מה שקיקה תנסה לעשות זה ל''הנדיד'' את כוח הקניה (הבזבוז, כי רובנו יכולים להמשיך לחיות טוב גם בלי קיקה) אליה וזאת על ידי פרסומים מסיביים.
בקיצור חבר'ה רוצו לקנות לפני שייגמר.