• 117.

    מגלומן שדבר לא עומר אחוריו (ל''ת)

    דוד, 01/07/11 23:51

  • 116.

    ליבא מחו''ל נשיא התאחדות התעשינים

    נחום שחף, 30/06/11 16:32

    כתושב רמת-גן לא שכחתי לך גניבת אלפי השקלים עבור חשבונות המים המופקעים בתפקידך כאחראי על אגף המים בעירית רמת-גן. רק לאחרונה התגלה בכלבוטק כיצד גונבים מאזרחים כסף באמצעות מדי מים שמוציאים חשבונות הגבוהים במאות אחוזים מהחשבון האמיתי. במקום החשבון הרגיל בסך 80 ש''ח נדרשתי ע''י האגף בראשות ברוש לשלם משך מספר חודשים חשבונות מים של אלפי שקלים. היחס שלך אל בקשתי לבדוק את החשבונות המנופחים היה זהה ליחס שלך היום לתושבי המדינה שמבקשים להפסיק את המחיר המטורף של הגבינה

  • 115.

    גם הגיע הזמן שתעשייה תהייה מקום עבודה ולא רק תעשיית רווחים... (ל''ת)

    עדן, 29/06/11 15:44

  • 114.

    פופוליזם

    איציק, 23/06/11 17:05

    אני מנפגעי שטייניץ ,שישינסקי,הבקורת לגבי תחולת הרטרואקטיבי,שדה תמר ,לגופו של ענין נושא מוצרי החלב ,יותר נכון,מתח הרווחים של שטראוס תנובה שהם למעשה דואופול הוא שערוריתי כ''כ עמלות הבנקים ,והנה בא הקוטג ופרץ לראשונה ''מרד''צרכנים ,שטייניץ במקרה הזה הוא פיון ,כנראה שלא הבנתה זאת,כללי המשחק לאור הצלחת''הקוטג'' השתנו,ועתה הציבור התחיל לתפוס את יכולות הכח שלו וזה אולי מדאיג אותך כנציג התעשיינים,

  • 113.

    חזירים עם עניבה

    ארמנדו, 23/06/11 15:20

    זה התואר היאה לברוש ולכל יתר מרעיו .

    אני מתחנן לכלל אזרחי המדינה , אנא החרימו את כל מוצרי החלב וכל דבר מזון אחר אשר עלותו גבוהה.

    אותו ברוש וחבר מרעיו הרשעים, הנהנים מכל ההטבות המעניקה להם המדינה פשוט משטים בנו האזרחים והופכים אותנו ללעג.

    אנחנו הממנים להם את ההטבות המפליגות שהמדינה נותנת להם זוכים להיענש ולשלם מחיר הגבוה פי שלושה מהמחיר המשולם בחו''ל, ואני מדבר על מוצרים המיוצרים בארץ.

    זה התואר היאה לכם .ויסלחו לי החזירים הולכי על ארבע.

  • 112.

    הוווו סוף סוף מישהו מדבר כמו שצריך (ל''ת)

    שטרונגולוביץ, 20/06/11 14:40

  • 111.

    הקוטג

    דותן, 20/06/11 11:28

    מושחתים נמאסתם .מניפולציות של ברוש .איזה אדם קטן .

  • 110.

    הדבר הכי טוב שיכול היה לקרות לשטיינניץ

    קובי, 20/06/11 10:04

    ברוש היקר,

    אפשר לחשוב שאתה מגן על פועל אומלל כנגד גורמים רבי עצמה.

    אל תתבלבל, אתה מגן על משפחות הטייקונים כנגד האזרח הקטן.

    אבל זה לא מפתיע, אלו האנשים שידאגו לפרנסה שלך.

    העקר שהוצאת את שטייניץ גדול

  • 109.

    לברוש, מציע לך ליבא מחו''ל קונים עשירים שישלמו את המחיר המופקע של הקוטג

    נחום שחף, 20/06/11 09:46

    כתושב רמת-גן לא שכחתי לך גניבת אלפי השקלים עבור חשבונות המים המופקעים בתפקידך כאחראי על אגף המים בעירית רמת-גן. רק לאחרונה התגלה בכלבוטק כיצד גונבים מאזרחים כסף באמצעות מדי מים שמוציאים חשבונות הגבוהים במאות אחוזים מהחשבון האמיתי. במקום החשבון הרגיל בסך 80 ש''ח נדרשתי ע''י האגף בראשות ברוש לשלם משך מספר חודשים חשבונות מים של אלפי שקלים. היחס שלך אל בקשתי לבדוק את החשבונות המנופחים היה זהה ליחס שלך היום לתושבי המדינה שמבקשים להפסיק את המחיר המטורף של הגבינה

  • 108.

    ברוש, ואל תשכח ליבא מחו''ל קונים עשירים שיכולים לשלם עבור הקוטג' (ל''ת)

    נחום שחף, 20/06/11 09:31

  • 107.

    אדון ברוש, אתה נגד יבוא? אז בא נאסור גם יצוא מוצרי חלב. (ל''ת)

    הצע וביקוש...כך ירדו המחירים לטווחים נורמליים., 20/06/11 09:28

  • 106.

    אני נגד ייבוא של מוצרי מזון כלשהם - בעד הקמת מפעלי מזון ממשלתיים (ל''ת)

    ייצור מזון ברווח סביר, 20/06/11 09:20

  • 105.

    שטייניץ מפנים שההפרטה בישראל זה קרטליזציה ומניעת תחרות! (ל''ת)

    יש לפתח חברות ממשלתיות, 20/06/11 09:18

  • 104.

    מוצרי מזון ישראלים נמכרים בחו''ל בחצי המחיר - כיצד זה ייתכן?

    עובדה מבלבלת, 20/06/11 09:07

    האם הם מפסידים?
    או שבישראל בגלל הקארטל לוקחים המקסימום שאפשר לעשוק מהאזרחים ?

  • 103.

    בראשות אחת צריך לשחד רק אדם אחד - ב20 ראשויות לשחד 20 (ל''ת)

    בפרוש חיסכון לבעלי ההון, 20/06/11 09:05

  • 102.

    מלא הערכתינו לשר האוצר!!!! (ל''ת)

    ג, 20/06/11 08:38

  • 101.

    שרגא, יצאת סופר אידיוט. הצלחת לרתום גם את מתנגדיו של שטייניץ לעגלתו. (ל''ת)

    נו באמת, 20/06/11 05:26

  • 100.

    הבנקים והתעשייה המקומית עושים מיליונים שמוצצים מהציבור למזער את (ל''ת)

    פיחות הדולר,וילות פאר בכל העולם,ומשלמים שכר מינמום, 20/06/11 04:07

  • 99.

    לדרוש ייבוא מוצרי חלב!

    שר שלום, 20/06/11 02:37

    להפסיק לממן את הפה החוצפן של ברוש.

  • 98.

    הידעתם כי כאשר נוצר מצב בו יש עודף חלב בשוק תנובה שולחת משאיות רבות

    בכדי לשפוך את עודף החלב לים,והעיקר לא להוזיל מחיר?, 20/06/11 01:58

    לא לתרום לעניים,
    לא לצבא,
    לא לקשישים,
    פשוט זורקים לים !!

    כך נוהגת החבורה של הנבלות שחיה באווירה של מפא''י והקיבוצים..

  • 97.

    שיספר לנו מה המשכורת השנתית שלו. זה מה שחזק אצל אלו שחיים מהכסף (ל''ת)

    של הציבור, הבנקים והתעשיה, חוצפה,ושוב חוצפה, 20/06/11 01:54

  • 96.

    יושבים בועדת הכנסת משקרים במצח נחושה וצוחקים! עם תנובה גמרתי!

    עם תנובה גמרתי!, 20/06/11 01:35

    יושבים בועדת הכנסת משקרים במצח נחושה וצוחקים! עם תנובה גמרתי!
    יושב האפס מתנובה ובאותו מישפט הוא כן ולא בעד יבוא ומחייך חיוך עקום כיאה לשקרן!

  • 95.

    של שטראוס ממש מגעיל וזו החברה היחדיה שאנו שונאים כי (ל''ת)

    למוצריה טעמי לוואי,הטעיה,פרסומות זולות ופרובקטיביו, 20/06/11 00:41

  • 94.

    חוצפה של קרטליסטים! עושקים את אזרחי המדינה ומונעים כל שינוי

    ניר קפלן, 20/06/11 00:31

    שרגא בראש, כנשיא התאחדות התעשיינים (גוף חבר בלשכת התיאום של הארגונים הכלכללים - גוף המייצג את בעלי ההון במדינה) דואג לשמר את המונופול \\ קרטל לכאורה שקיים בארץ. אפילו הממונה על ההגבלים העסקיים, פרופ' דוד גילה אמר שישנה כאן בעיה ואף חשד להתנהלות קרטליסטית אומנם היעדר ראיות מוצקות מונעות ממנו עשיית מעשה.
    בתור בעלים של סופרמרקט - אני יכול לספר שהספקים (תנובה שטראוס וכו) הכריחו אותנו לצאת במבצע של 1+1 על הקוטג כצעדי מניעה. הפ מנתהלים כקרטל המשווה מחירים ומעלים אותם ללא פרורוציות וללא שום סיבה

  • 93.

    עזות המצח של שרגא ברוש פשוט חצופה!

    אבי .י, 20/06/11 00:30

    שרגא ברוש התעוזה והחוצפה שלך בהחלט מאפיינים את הישראלי המכוער, במקום להגן על שוד הציבור של המחלבות ורשתות השיווק ,היה מצופה ממך להכניס בהם היגיון ולהורידם מהעץ, ההתנהלות שלך ושלהם גורמת לי כמו לרבים אחרים להעדיף מוצרים מחול במקום מוצרים מישראל - אני מאוד מאוד מקוה שתתעשת והשכל הישר יחזור אליך אחרת שוק החלב והתעשיה הישראלית יהיו בבעיה קשה!!! בברכה, אבי -צרכן חכם

  • 92.

    חוצפן

    אזרח, 19/06/11 23:47

    מציע למר שטייניץ להחרים את האדון ברוש עד שיתנצל כראוי.
    ואתה אדון ברוש לך תייבא צרכנים מחו''ל - נראה מה תמכור להם וכמה במחירים שאתם מכתיבים ! תגיד תודה שההנהגה שומרת על ערך הדולר בציפורניים .

    • כשנוריד את ביבי מהשלטון ירדו מחירים ראשית כי הוא תמיד פוגע (ל''ת)

      ברווחת העם שנית נסחט ע''י הדוסים ודואג לעשירים, 20/06/11 00:42

      • מי שחרר הסיר את הפיקוח על המחירים? (ל''ת)

        למוריד החזק והאויל, 23/06/11 13:39

  • 91.

    זה הזמן לפתוח את החקלאות לייבוא (ל''ת)

    במקום לייבא מובטלים נייבא ירקות זולים, 19/06/11 23:26

  • 90.

    Importing dairy products

    avi leiman, 19/06/11 22:16

    I think that importing the dairy products is a great way to force the manufacturers and sales networks to lower their absurd prices.
    The industry has no concern for the public,and now the public is returning these sentiments

  • 89.

    שרגא ברוש

    נוני פעמוני, 19/06/11 21:59

    אני מכיר אותך מהצבא נולדתה עם כפית של זהב חוץ מפה לא היה לך אף פעם כלום

  • 88.

    הקרציה אומרת לכלב מה לעשות , (ל''ת)

    זה בעצם כל הסיפור, 19/06/11 21:14

  • 87.

    איזה אפס , אבל תודה שהזכרת לנו למה עדיף לייבא מחו''ל

    פנדה, 19/06/11 21:09

    להעיף את אורית נוקד לכל הרוחות ולאפשר תחרות חופשית - גם מחו''ל וגם ממחלבות קטנות

  • 86.

    גם ברוש למד את השיטה:תקוף את הממשלה ותזכה לפרגון תקשורתי ! (ל''ת)

    שלי, 19/06/11 21:04

  • 85.

    יש לנו אחלה שר אוצר ואתם שם למעלה לא תגידו לנו במי לבחור. (ל''ת)

    יעקב ישוע, 19/06/11 20:51

  • 84.

    אפשר גם אפשר להטיל הרבה רפש בתעשיינים

    חיים, 19/06/11 19:31

    זיהום מים זיהום אוויר עושק הצרכן קבלת מענקים ברמייה מהמדינה וגרימת נזק לקופה הציבורית
    נוסיף גם שכר מינימום מזעזע וניצול העובדים

    אלו תעשייני מדינת ישראל !!!!

  • 83.

    הציבור קונה? סימן שיש לו כסף, וזה לא יקר מדי!

    הולך בטל , 19/06/11 19:23

    כאשר הגבינה תהיה יקרה מדי--לא יקנו, ואז המחיר ירד. אין חוכמות. הפרה מוכרחה לתת חלב, היא לא יכולה לעצור! ואם לא נקנה, החלב ישפך. בדיוק כמו ירקות, כשיש הרבה ירקות המחיר יורד

  • 82.

    שטייניץ וביבי הפכו את ההצגה לבדיחה להם אלפיון שלם (ל''ת)

    קרלו גולדוני, 19/06/11 18:56

  • 81.

    העובדות שמבלבלות אותי-אתם רוצים להרוויח-זכותכם

    הציבור הוא לא מוסד צדקה, 19/06/11 18:34

    איזו חוצפה!אני צריכה להסכים שהמחיר גבוה כי העליות גבוהות ואתם חברה שרוצה להרוויח.יפה מאוד.עכשיו אני אזרחית שרוצה להרוויח וגם אני לא מוסד צדקה-אז לא איכפת לי שתהיו מובטלים ושלא יהיו רפתות אם כל המדינה צריכה לתרום לכם כסף בגלל זה.כמו שהטוקבק התומך שלכם אומר פה-לכו לעבוד-ולא על חשבוני.מה זה מס חדש?למה שלא יוסיפו לכם מס חדש-מס לקיום הציבור-3 ש''ח לכל לקוח על כל גביע קוטג-ואני אתרום לכם 3 ש''ח על כל גביע כדי שתמשיכו להתקיים.פייר?לייבא ומייד!

  • 80.

    שכולם יהיו מובטלים עד שרמת המחירים תהיה ראויה-וברוש גנב כמו

    אריק, 19/06/11 18:14

    שטראוס וחבריהם

  • 79.

    לחו חפשו

    משה, 19/06/11 18:04

    שיבלמו את הפה שלהם אנשים אכזרים שמנותקים מהמציאות,,,יושבים להם במרפסת בקומה 20 ולא דבק בהם דבר מהאבל הלאומי על מלחמת הקיום בארצנו המובטחת,ארץ זבת ,חלב ודבש...צריך להיות עשיר בכדי להנות מהירושה שהשם הבטיח לנו.

  • 78.

    לייבא קוטג' מחו''ל- רק ככה ירדו המחירים. (ל''ת)

    אבי, 19/06/11 17:57

  • 77.

    ברוש וחבריו בתנובה ושטראוס כלבים שגוזלים מכספי האזרחים

    זאב, 19/06/11 17:01

    ברוש וחבריו בתנובה ושטראוס כלבים שגוזלים מכספי האזרחים

  • 76.

    ברוש חבר במפגת מושחתי קדימה (ל''ת)

    זאב, 19/06/11 17:00

  • 75.

    רציתם כלכלת ליכוד קיבלתם קוטג' זול. (ל''ת)

    רק הליכוד יכול, 19/06/11 16:56

  • 74.

    מפחיד אותנו אם אבטלה... אבטלה לתאילנדים

    לאון, 19/06/11 16:47

    אין קיבוץ או ישוב שמתפרנס מחליבה בלבד

  • 73.

    לשטייניץ יש את הפריבילגיה להיות קשוב לרחשי העם.

    מלך., 19/06/11 16:10

    מה שאין לא ביוון לא בספרד ופורטוגל.
    המערכת הכלכלית מנוהלת באופן יוצא מן הכלל
    ההתקפות האלה נודף מהן ריח פוליטי

  • 72.

    מדוע מוצריאסם,עלית בגרמניה עולים מחצית מאשר בישראל (ל''ת)

    שני, 19/06/11 15:39

  • 71.

    גם מתקיף גם בוכה גם גונב גם יפה תעשיין מושלם.תנו לו מענקים.חובה.

    אהרן, 19/06/11 15:28

    עוד ליצן חצר עם לשון חלקה..הוא ממש סובל..נתקע לו הסטק בגרון.והמרצדס בת... לך תספר את הבדיחות לפועלים שלך. לא לנו.... תתרחץ פוצי.....

  • 70.

    ברוש מצפה שהשרים יגלו אחריות ולא כמו הציבור המטומטם, אמר ולא הוסיף (ל''ת)

    disiton , 19/06/11 14:40

  • 69.

    אולי אני האזרח הפצפצפון אצליח לעשות לכם סדר...

    הדס, 19/06/11 14:01

    מתחתית נעל הממשלה המועכת אזרחיה כ''ג'וקים'' עד שאין נשימה באפם,, מתחתית נעל התעשיינים הבנקאים היצרנים הפירסומאים וכל אנשי השקר... שרק חומדים את כספי שאין לי..

    א. לייבא שר אוצר מחו''ל..

    ב. למר לםין אתה צודק אתם הראשונים להסגר ''שטראוס''.. טרה יותר טעימים ומזכירים לי טעמי ילדות.. דבר נוסף לכל היצרנים ולכל בזבזני הכסף בממשלה צריך מיד להכנס לתהליך ''חרום'' רק מה שצריך למחיה.. פינוי תפקידים במילא הכל מנופח שלא לצורך .. עובדה היא שיש יותר מידי כוח אדם . והדברים אינם מתבצעים..והמצב קטסטרופה. מה הם עושים שם בדיוק? מעבירים ניירת אחד לשני כל היום אחד יכול לעשות את זה!! תעשיינים יצרנות רק מה שצריך לשמור על אוצרות הטבע הם מתדלדלים... ייצור של דברים שצריך למחיה לא לראווה.. כדי שיהי פחות זבל ביקום שלנו... תרתי משמע..

  • 68.

    לנשיא התאחדות התעשיינים, שרגא ברוש

    אורי, 19/06/11 13:57

    אתה יודע כמה עולה גבינה לבנה
    מעדן
    קוטג'
    חלב
    חמאה
    גבינה צהובה
    חטיפים שתייה
    והרשימה ארוכה..........
    ההיתי ממנה אותך לנשיא התאחדות החמדנים...

  • 67.

    קוטג'

    אלונה, 19/06/11 13:57

    אם בלנודון אפשר למכור ב- 3.3 שח אז גם פה
    לא להתיאש יש להמשיך להמשיך ואולי עוד מוצרים יוקר המחיה ממש מוגזם בארץ...לא שמים עלנו

  • 66.

    נשיא התאחדות התעשיינים, שרגא ברוש

    אחד העם, 19/06/11 13:50

    לעשות בדיקה מקיפה אצלו של הגורמים המתאימים
    משהו מסריח אצלו....

  • 65.

    ברוש זהו החלטתה?

    לאטמה, 19/06/11 13:49

    שלום לך שרגא ברוש.זהו החלטתה לרוץ לכנסת.למי שלו יודע אתה שייך לקדימה.יפה אם החלטתה לרוץ .כעת פנה את מקומך ותן למישהו שידאג גם לעם ישראל ולא לחולבי העם.

  • 64.

    זה נבלה וזה טרפה

    נמאס מהשקרים, 19/06/11 13:48

    נשיא התאחדות התעשיינים מנסה לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה. כלומר: נגד יבוא אבל בעד שוק חופשי וללא פיקוח. מוסר כפול!!
    גם מנכ''ל שטראוס החולרה שמוכר לישובים ערביים ולשכונות חרדיות את אותם המוצרים ב..ש..ל..י..ש מחיר מבמקומות אחרים.
    ועל שטייניץ הבובה (בכלל פילוסוף אז לך תתפלסף) אין מה להרחיב.
    שאלה: למה שרים לא צריכים להיות מקצועיים? האם חברה פרטית תקח בוגר תואר בפילוסופיה כדי לנהל את החשבונות שלהם??

  • 63.

    אוי אוי אוי... סתם מחפשים את ברוש...הוא ממש מסכן.. (ל''ת)

    המחלבות המפסידות..., 19/06/11 13:43

  • 62.

    קל לברוש ולכל הפריצים מתנובה ושטראוס לדבר

    עדי ברוכים, 19/06/11 13:35

    עובדות: 1) מחיר מוצרי החלב בישראל הכי יקר בעולם, בוודאי בהשוואה לארה''ב ואירופה. 2) בכל מדינה מתוקנת הדוגלת בשוק חופשי ותחרות משוכללת מתירים ייבוא מוצרים ומגבילים מונופולים כמו תנובה. 3) בכל מדינות העולם, האזרחים מגיבים על העלאת מחירים בלתי הגיונית בחרם וכך גם אמור להיות. 4) מוצרים ישראלים זה נחמד מאוד אבל אם זה דופק אותנו האזרחים ומעשיקר פריצים שמנים וחסרי בושה כמו אריק שור, שרגא ברוש וקרן אייפקס הנכלולית אז עדיף כבר לקנות מוצרים גרמניים.

  • 61.

    להרחיב את החרם למוצרים אחרים!!!!

    תנובה/שטראוס/טרה -לא עוד!!, 19/06/11 13:34

    לא עוד!!

  • 60.

    מה, מה קרה?

    אריאל, 19/06/11 13:31

    מנכ''ל שטראוס: ''לא ניתן שיטילו רפש בתעשייה'' - תחרות אמיתית מפחידה אותך? שלא בטעות ימכרו דברים יותר זולים וטעימים משלך?
    בטח שהוא תוקף, איך לא? חברה שדוגלת בתחרות חופשית, ואוהבת את העניין של תחרות, הראש שלה בחיים לא יגיד דבר כזה. בחיים.
    במדינה מתוקנת, בכלכלה חופשית ותחרות חופשית, מנכ''ל שטראוס היה אמור להגיד משהו כזה:
    ''חברת שטראוס מקדמת בברכה תחרות חופשית, למען פיתוח הענף ולטובת הצרכן.''
    במקום זה הוא מדבר על רפש. זאת ישראל המכוערת. אבל זה טוב, כי אני חושב שהוא מבין שהם הולכים להיות תחת מתקפה - למשל גלידות. כולם יודעים כמה פעם עלה ארטיק, וכמה מהר המחיר עלה, ומה קצב העלייה - כבר לא סביר בכלל. אפשר להאשים את בעלי הרשתות - ואין בעיה, נעניש גם אותם מתישהו. אבל מוצרים בסיסיים צריכים להימכר בזול, לכן אני חושב שהטיפול בחברות החלב צריך לבוא קודם. אחרי זה לחם - לדעתי.

  • 59.

    ליבא נשיא תאחדות תעשיינים מחו''ל! (ל''ת)

    גרשון אלון, 19/06/11 13:31

  • 58.

    בלה-בלה של מונופוליסט

    שאול, 19/06/11 13:30

    תגובתו של ברוש אופיינית לבן אדם שנתפס בקלקלתו, אך מסרב להודות בכך. במקום לנדב ולו נימוק אחד מדוע הממשלה צריכה להגביל את ייבוא מוצרי החלב ולסבסד משקים כושלים בשם הציונות, הוא פותח ג'ורה.

  • 57.

    מדוע המחיר גבוה ביחס למדינות אירופה. (ל''ת)

    צפוני, 19/06/11 13:28

  • 56.

    בהחלט. ברוש לא נותן לעובדות לבלבל אותו

    אלעד, 19/06/11 13:27

    העובדות הן פשוטות:
    בחו''ל מוצרי החלב זולים משמעותית מישראל, למרות שהמשכורות שם גבוהות יותר. ולמרות שתנובת החלב בישראל גבוה משם בהרבה. גם שם הדלק יקר, גם שם משלמים משכורות לעובדים, רק ששם יש באמת תחרות ופה יש קרטל.
    אז ברוש, אילו עובדות לא מבלבלות את הציבור בישראל?

  • 55.

    רפש בתעשיה,או חבורת שודדים בני שודדים{זה בידי ציבור אך ציבור דפוק

    דוד, 19/06/11 13:27

    1.חובה להתיחס על אותם נשים וכל אלה ראינו
    משופר יצאו והתלוננו על התיקרות הקוטז
    = = אך עגלותיהם גלשו מה פרט אחד לעומת חבילה

    ולכן חשוב וחובה הפיקוח אחרת כולם יגנבו
    ככל עולה על ראשם

    2.בנקים,תקשורת,חשמל,רשיות,ירקות הכל מופגר
    אך לא כחלון גם לא ישראל או שימחון יכולים
    לתקן כי

    3.השובתים=עוסים,רופאים,אחיות,מורים,פרקליט
    מרצים סטודנטים,,נקיון,רשיות וכל אלה
    שכחתי הם פושעים בני פושעים כי בלישכה יש
    אלפי מובטלים והם אינם מסתפקים בשכר לא די
    הזופ גם עבודה מכובדת
    =
    =אני בטוח כל אלה בחול היו מקבלים רק חצי
    תראו יוון אין בעיות קורס-כאן כן יש בעיות

  • 54.

    קוט'ג= 2.5 ש''ח - זה המחיר שהצבא משלם וזה המחיר הנכון! עד אז חרם! (ל''ת)

    רם-כלכלן ,, 19/06/11 13:13

  • 53.

    התעשיינים עלו על עץ גבוה ועכשיו מתבכיינים

    צופה, 19/06/11 13:13

    שר האוצר והנגיד פעלו כל העת לטובת התעשיינים ובעלי ההון (ראה רכישת הדולרים).
    עכשיו כשהפוליטיקאים מרגישים ששכחו את העם התעשיינים לפתע נעלבים.

    די. נהניתם מאד מהשאננות במדינה ואם לא נעצור את סוסי הקפיטליזם החזירי נגיע כולנו לקריסה כלכלית של מדינה אוכלת יושביה.

  • 52.

    TNUVA SHTRAUS TARA = GANAVIM=MUSHCHATIM (ל''ת)

    dany, 19/06/11 13:12

    • האם בדקת למשל, יוטבתה, גד ועוד (ל''ת)

      יש עוד מחלבות.., 23/06/11 13:41

  • 51.

    ולא לשכוח ששרגא ברוש הוא חבר מפלגת קדימה

    עידו, 19/06/11 13:12

    והוא מדבר על פופוליסטים?!

  • 50.

    ...''היוזמה של שטייניץ לייבא מוצרי חלב מחו''ל וקבע כי הנושא לא בסמכותו''

    חרם!!!!!!!!!!, 19/06/11 13:11

    חחחחחחה , אך בסמכותו כן לתת לך מונופול ללא פיקוח?לשם כך הוא היה מספיק טוב

  • 49.

    גנבים גנבים גנבים הצילו!!!!!! (ל''ת)

    רונן, 19/06/11 13:03

  • 48.

    קנו קוטג' והאכילו את החתולים

    ניצה בן-דב, 19/06/11 13:02

    מחאה מיותרת. תימכו בחברות החלב המצוינות שלנו, קנו כמוני ארגזי קוטג' והזינו את החתולים המשוטטים.

    ניצה בן-דב
    דניה, חיפה

  • 47.

    ''אדון ברוש'' אתה זלזול באינטלגנציה (ל''ת)

    מנחם, 19/06/11 13:00

  • 46.

    פופוליסט זול זה אתה ''אדון ברוש'' שחושב שכולם מטומטמים (ל''ת)

    עצבני, 19/06/11 12:58

  • 45.

    ברוש עלוב נפש לא לקנות קוטג' (ל''ת)

    דני משה, 19/06/11 12:56

  • 44.

    לא יאמן,

    אלי, 19/06/11 12:55

    הברוש הזה במקום להסביר למה הגבינות התייקרו ללא פרופורציה, הוא בוחר בהתנגחות אישית בשר האוצר.

    אין גבול לדמגוגיה על חשבון הצרכן, מעניין מה הרווח התיפעולי של שלושת חברות הענק, שטראוס ,תנובה וטרה ואז נראה איפה הבעיה.
    הבעיה שכולם למדו לעשות כסף על חשבון הישראלי הטיפש שלא מגיב לעולם לעליית מחירים, כולם מרוצים ומתעשרים.

    מר ברוש אנא הסבר והבהר.

  • 43.

    שטייניץ באמת טועה, החשיבה הכלכלית העבירה אותו מדעתו

    איתי, 19/06/11 12:53

    הרי למה לייבא?
    בשביל לגרום למחירים לרדת?
    אז הוא מאמין שאפשר למכור את זה יותר בזול, אז שיכריח אותם למכור בזול.
    זה פחדנות וחוסר ציונות מה שהוא עושה.
    שוק חופשי לא מוביל להורדת מחירים, זה אשליה שכנראה לומדים בתואר לכלכלה.
    בפועל חברות מעלות מחירים אחת עם השנייה או אחת אחרי השנייה.
    פיקוח זה הדבר היחיד שיעזור.
    ואם יכניסו מתחרה נוסף מחול וירדו המחירים בשני שקל, אז לא עדיף פיקוח שיוריד בשני שקל?
    והרווחים ישארו בישראל??!!

    • אתה באמת רוצה שיהיה משרד ממשלתי לעניני מחירים?

      אלי, 19/06/11 23:03

      שישבו שני פקידים ויקבעו לך מה יהיה מחיר הקוטג'?

      היום יש פיקוח על מחירי הביצים.
      - אתה מגיע לסופר ופתאום רואה שאין ביצים רגילות, רק ביצי חופש אומגה 3 אורגניות שעולות פי 10.

      יש פיקוח על מחיר הלחם האחיד
      - אופס, בשעה 9 בבוקר כבר אין לחם אחיד, רק את הבגטים והלחמניות שעולים פי 3.

      הקוטג' בפיקוח?
      - אין בעיה, רוב הקוטג' בחנות לא יהיה ראוי למאכל אדם, יתקלקל תוך יומיים, אבל יהיה קוטג' פרמיום שיעלה יותר אבל יחזיק מעמד.

      האם אתה באמת חושב שאותם שני פקידים חסינים ללחצים של תעשינים שיבטיחו להם עבודה אחרי שיסימו את הקדנציה?

      ===========
      אני מעדיף להכניס תחרות אמיתית לשוק.
      לאלץ את החברות הקיימות להלחם על השוק, להוריד מחירים או להפסיד. להכניס יצרנים חדשים שישתמשו בחומרי גלם מיובאים, להוריד את המכס שכיום הוא בסדרי גודל של 100-200% ל 0.

      ברגע שתנובה תבין שיש תחרות בשוק, המצב יהיה הרבה יותר טוב לצרכנים.

  • 42.

    לפי התגובה, שטייניץ פגע בול בכיס של האוליגרכים!

    ירון, 19/06/11 12:52

    חוצפנים מונופוליסטיים שמתעשרים על חשבון הציבור.
    חרם, זה מה שתקבלו!!!

  • 41.

    עכשיו תור חולבי הציבור להגיב בכנס החולבים (ל''ת)

    לייבא מוח יותר זול, 19/06/11 12:52

  • 40.

    חוצפן הברוש הזה, (ל''ת)

    דניאל, 19/06/11 12:51

  • 39.

    הגיע הזמן לשים לשטייניץ סוף שימו את כחלון במקומו.....

    ירון, 19/06/11 12:51

    שר האוצר הגרוע והשנוא בתולדות המדינה יציר כפיה של שרה (אוויטה) נתניהו...איש נבוב ונפוח ובעיקר אדיוט מלא באויר חם.
    כחלון מתאים פי אלף ממנו...פשוט ביבי בעצת שרה שם את שטיינפליץ כדי שיהיה לידו אפס שלא מאיים עליו.

  • 38.

    מוצרי חלב צריכים לעלות שליש מחיר-בחול כולל שינוע עולים 50% זול יותר (ל''ת)

    נח, 19/06/11 12:48

  • 37.

    הם בפא-ני-קה, הם מ-פ-ח-דים (ל''ת)

    דיני, 19/06/11 12:48

  • 36.

    האם השרים אטומים עד כדי כך אחרי שראיתי המחירים בחול לעומתינו

    יוסי, 19/06/11 12:47

    מה הם לא בני אדם. שטייניץ הזה חי כמו מלך וראש ממשלתו העיוור, לא אכפת להם מכלום לא משליט עד האוכל הבסיסי לעניים בני אדם עניים כמוני שחי מקצבת נכות שלא מספיקה ללחם הקוטג' בשבילי זה מותרות שיתעוררו הם שבעים אזרחים אחרים רעבים נתניהו הורס את המדינה מכל הכיוונים לא עושה שלום מרעיב את העם הערבים מתחזקים בסוף יהיה רע מאוד למדינה אתם שמים לב הכוח שלנו זה לא הכול תתעוררו

  • 35.

    ברוש אתה שותף לעושק האזרחים בושה........... (ל''ת)

    טלי, 19/06/11 12:46

  • 34.

    השאלה ''ברוש'' מדוע אתם מפחדים מיבוא של חלב וגבינות ? (ל''ת)

    בני, 19/06/11 12:43

  • 33.

    השתן עלה לברוש לראש כי היה שם הרבה מקום ריק

    גיל אזולאי, 19/06/11 12:42

    מנהל טוב צריך להכין תכנית לטיפול במשברים, מה שברוש עושה הוא ללבות את המשבר, לרכוש לעצמו אויבים ושונאים ולהפגין התנשאות ושחצנות המעוררים אנטגוניזם

  • 32.

    יבוא מחול! קדימה! (ל''ת)

    ממ, 19/06/11 12:41

  • 31.

    ברוש לא רואה את דמעת העשוקים (ל''ת)

    תני, 19/06/11 12:41

  • 30.

    ''ברוש'' משרתם של האדונים (ל''ת)

    ברי, 19/06/11 12:39

  • 29.

    מתגובתו של ברוש רואים את ''אני ואפסי עוד'' (ל''ת)

    עוזי, 19/06/11 12:37

  • 28.

    לפי התגובה שלו - מהר לאפשר ייבוא מחו''ל !

    ron, 19/06/11 12:35

    הוא פשוט מטיל את האחריות של אנשים אחרים ...

  • 27.

    שקרן חמדן ותאב בצע

    אורי לוי, 19/06/11 12:34

    לייבא אבטלה? זה לא בסמכותו?

    מה זה השטויות האלה?

    עם כל הכבוד, עם ישראל כולו לא צריך לשלם ביוקר על מוצרי צריכה יומיומיים כדי שלכמה אלפי איש תהיה עבודה.

    רצית דמגוגיה? שרגא ברוש הוא דמגוגיה במיטבה!
    אני אסביר: יבוא החלב לא יעשה מסין (ששם כמעט לא אוכלים חלב באופן מסורתי) אלא מאירופה או מארה''ב שם שכר העבודה גבוה פי שניים או שלושה מכאן, מחיר התבואה לפרות הוא דומה בכל העולם ועדיין המחיר הסופי לצרכן הוא חצי מכאן!
    אם במשכורות של חצי מאירופה ושליש מארה''ב אתם לא מסוגלים לספק תוצרת במחיר של אירופה או של ארה''ב אז אתם פשוט לא ראויים לעסוק בתחום.

    תתביישו, עם ישראל מאס בכם!

  • 26.

    הגיוני שיבקש להנציח את המונופול..על ברוש לנתק מגע עם מקלל. (ל''ת)

    שטייניץ!שמור על כבודך!!, 19/06/11 12:32

  • 25.

    לייבא ברושים מצפון אירופה,ברושים טמירים וחסונים ללא מישקפיים מס' 9..

    פליציה פוגל ,רומא היפה ללא ברושים באושים...!, 19/06/11 12:31

    חהחחהחהחחהחה..!

  • 24.

    למה רק על הקוטג' מדברים גם הגבינה יקרה מאוד (ל''ת)

    מירים, 19/06/11 12:30

  • 23.

    ביחד נשבור אותם

    שפתי כהן, 19/06/11 12:29

    אני מאזין ברדיו וקורא באתרי החדשות. היצרנים מאשימים את הממשלה, הממשלה מאשימה את היצרנים. אנחנו צריכים לעודד אותם לריב ולשבור האחד לשני את השיניים. לנו אסור להתערב בריב שביניהם. האשמה מוטלת על ממשלת נתניהו ומדיניות ההפרטות שלו והקפיטליזים החזירי והאשמה מוטלת על הטייקונים צמאי הכסף. שניהם דזלבע דרעק. שניהם דרעקים שמוצצים אותנו. שיריבו. אנחנו צריכים להמשיך בחרם ולהחריף אותו. אל תקנו מוצרי חלב, אל תקנו מוצרי חלב. תשאירו את הקוטג' על המדפים, תשאירו את הגבינה הלבנה על המדפים. גם הממשלה וגם היצרנים ירגישו את זה בכיס. אל תישברו. ביחד נשבור אותם

  • 22.

    טעם של פעם

    אלברט, 19/06/11 12:26

    למה מה יש תאמין לי טעמתי את הקוטג בחו''ל והטעם הרבה יותר טוב מהמוצר הישראלי
    רק בישראל אנחנו משלמים יותר וגם מקבלים טעם של פעם כלומר ללא טעם .
    צריך לפתוח את השוק ומהר .

  • 21.

    לא קונה משטראוס ...שיעלו רפש על המדפים (ל''ת)

    זהירות משטראוס, 19/06/11 12:25

  • 20.

    למה אני לא מאמין לשום מילה היוצאת מפיך?

    שמואל1 , 19/06/11 12:24

    עובדות? על איזה עובדות אתה מדבר? 7 שקל על גביע קוטג'? מה יש פה להצדיק? כולכם מושחתים צדקניים.

  • 19.

    יש בעייה עם מחירי המזון אבל ישנם הרבה מוצרים אחרים מאד זולים

    יעקב, 19/06/11 12:24

    מחיר מרבית סוגי המחשבים הניידים ירד מאד ויש מקרים רבים שהמחיר בישראל נמוך מארה''ב ובחלק מהמקרים גם מהמחירים באירופה.
    מחיר הביגוד זול מאד וישנם עוד מוצרים רבים שהם זולים מאד בישראל.

    בכל מקום שבו יש קרטל או קבוצות ריכוז, המחירים עולים וענף המזון הוא קרטל בפועל.

    לא ניתן להטיל את כל האשמה על הממשלה. אדישותו הצרכנית של הציבור היא גורם מכריע.

    חרם הקוטג' כבר גרם לתנובה ושטראוס הפסדים משמעותיים. היצרניות השקיעו בייצור של מאות אלפי יחידות קוטג', שילמו למובילים ולספקים ועכשיו חלק ניכר מהסחורה התקלקל והלך לאיבוד.

    אם הציבור יתמיד בחרם למשך חודש ומעלה, מחיר הקוטג' ירד לסביבות 5.5 ש''ח.

  • 18.

    החונטה המיזרח אירופאית שודדת את עם ישראל האמיתי , כבר 75 שנה...!

    ירון בוקר { בוקובז'ה }, 19/06/11 12:23

    ואתם מיתעסקים באיזה גבינה עלובה...?
    לדעתי החונטה תוריד מחירי הגבינה ותשתיק את העם הטיפש לעוד 75 שנה...!

  • 17.

    לא לקנות

    צרכן, 19/06/11 12:21

    מדהים ההשלכות של יומיים של ירידה במכירות של מוצר אחד.זה עובד צריך להמשיך ולהחרים.המסר הוא שסיר הבשר(אנחנו) נגמר אחרי שנים רבות של גזל הכיס של כל אחד מאיתנו.די למונופולים ולשחיתות הלאה שוק חופשי באמת.

  • 16.

    קניתי היום 100 גביעי קוטג' והאכלתי את חתולי דניה

    ניצה בן-דב, 19/06/11 12:19

    נמאס מחרמות של עניים עצלים. לכו לעבוד. בינתיים, אני מחזקת את חברות החלב וקונה מכל חברה עשרות גביעי קוטג' על מנת להאכיל את חתולי דניה.

    • ברור שזה פרובוקציה (ל''ת)

      אל תתייחסו, 19/06/11 15:04

  • 15.

    ''ברוש'' נראה לי שאתה מפחד ותוקף כדי להצדיק את התעשיינים (ל''ת)

    ציון, 19/06/11 12:15

  • 14.

    בושה לתעשייה ותעשיין הישראלי

    10ma , 19/06/11 12:15

    אני מתפלא על דבריו הציניים של מר ברוש, אם צריך לייבא מחו''ל לתועלת המדינה אז רק תעשיינים הוגנים שלא עושקים את הציבור וכן בוודאי לייבא מוצרים מחו''ל כדי לשמור על שפיות במחירים.
    טוב יעשה מר ברוש אם לא יגן בצורה עיוורת על תעשיינים שעושקים את ההציבור.

    והושק הוא לא רק בגבינות אלאט כמעט בכול חתך התעשייה, כולל כל מוצרי המזון, דיור, הנעלה ועוד.
    הפכנו ליקרים אפילו מאירופה שהתייקרה מאוד בעקבות המעבר ליורו.

  • 13.

    נראה לי שהם נורא מפחדים שיביאו חלב מח''ול ונבין איך הם עושקים אותנו (ל''ת)

    חיים, 19/06/11 12:11

    • נכון. למה ברוסיה גביע יוגורט עולה בסביבות השקל וחצי? (ל''ת)

      הרי הפרות כאן שיאניות תנובת החלב., 20/06/11 09:36

  • 12.

    לשטראוס יש קו יצור ברומניה.שם עולה מעדן רבע מחיר מישראל (ל''ת)

    אבי, 19/06/11 12:09

  • 11.

    לייבא ניתן גם תעשיינים ב 10% ממה שאתם לוקחים

    ירון, 19/06/11 12:07

    אל תתקוף לגופו של בן אדם , טענה עניינית, למה אתם גובים פי 2 מכול העולם

  • 10.

    מי אתה בכלל אדון ''ברוש'' משרתם הנרצע של הגבירים תתבייש (ל''ת)

    גדי, 19/06/11 12:07

  • 9.

    אותם מוצרים כנראה מסופקים למגזרים שונים בשמות אחרים ומחירים שונים

    אבי, 19/06/11 12:06

    שילדי היו קטנים מכרו שוקו אחד במחיר מסוים ואותו שוקו בדיוק של אותה חברה עם אותו טעם נמכר בחצי מחיר.לזול יותר קראו שוקו זיס והוא יועד לציבור הדתי .ככה גם קורה עם שלגונים לערבים

  • 8.

    פופוליסט זול?

    הבוחן, 19/06/11 12:02

    שרגא ברוש הוא הפופוליסט הזול ולא שר האוצר שר האוצר לא הכליל את כלל התעשיינים אלה רק את רודפי הבצע שבינהם ,כולל את שרגא ברוש ''התעשיין''.

  • 7.

    עם ישראל לא יכול להרשות לעצמו משכורות עתק למנכ''לי יצרני מזון

    אפרופו דברי מנכ''ל שטראוס על ''מדינה יקרה'', 19/06/11 12:00

    קוראים לזה במילים פשוטות, ''כשל שוק''.

    החזירים צברו כוח יתר, רומסים את עובדיהם, ואת הציבור.

    וחוץ מזה, למנכ''ל שטראוס אין איכויות של מנכ''ל שמצדיקות את משכורת העתק שלו. הוא בוטה, שחצן, לא רואה את הציבור שעל חשבונו הוא חי - לא את הקונים, ולא את נמשקיעם בחברה הציבורית, בראשה הוא עומד.

  • 6.

    לייבא מייד מחול!! אין פתרון זולת תחרות!!!וכל השאר דמגוגיה (ל''ת)

    אמיר, 19/06/11 11:58

  • 5.

    תגובה זולה של ברוש

    מיקה, 19/06/11 11:55

    מה זה לייבא שר אוצר?
    שיתמודד עם הטענות על היוקר ולא יהפוך נושא כה מהותי לאישי

    • ליבא נמרים ואריות שיטרפו את החמדנים מהעשירון העליון.

      גדי גדות / פרויליך, 19/06/11 13:03

      לאלתר.

    • כשאין מה לומר תוקפים אישית. (ל''ת)

      על ראש הברוש שריק שרק, 23/06/11 13:42

  • 4.

    מה הוא מבלבל את המח?

    גדעון חגי, 19/06/11 11:48

    עובדה אחת לא שמעתי מהם ואף אחד מהמחלבות לא מדבר בתקשורת אז מה הוא מקשקש על עובדות?
    העובדה היחידה היא שאותם מוצרים נמכרים בחו''ל בחצי מחיר. זה אומר שהצרכן הישראלי סופג בשביל כולם. העובדה היא שיש קרטל.
    לפתוח את השוק לייבוא. אם תחרות אז תחרות אמיתית

    • המינשר המפורט שלך מזכיר לי את סיפרו של פרופ' נבות דיגליסוביץ'...

      טימן בן ארי - סביון הותיקה., 19/06/11 12:25

      האם יש קשר דם בינך ובין הפרופ'...?

    • בדיוק ! (ל''ת)

      ron, 19/06/11 12:35

    • מה לעשות, המחלבות גם צודקות קצת

      מבין קצת, 19/06/11 14:55

      בתור מישהו שלא קשור לענף החלב בכלל אבל מבין קצת בנושא אני יכול להגיד שאירופה יש סיבסוד אדיר על תוצרת חקלאית ובתוך זה גם חלב. האירופים דואגים לחקלאים שלהם, מדינת ישראל מחרבת את החקלאות שלה. לייבא חלב זה ממש לא פיתרון. את ענף שמן הזית לדוגמא הייבוא פשוט חירב.יש הרבה פתרונות אחרים טובים יותר. ברגע שהממשלה תידאג לחקלאים ותסבסד את התוצרת הכול יהיה זול כמו באירופה!

  • 3.

    צודק...אולי באמת צריך לייבא גם שר אוצר מחו''ל... (ל''ת)

    י, 19/06/11 11:41

    • לייבא שר רווחה מדנמארק..., רק הוא יתקן את המישקעים של בוזי'. (ל''ת)

      שושנה לוטבק-ילידת פולין, 19/06/11 12:25

    • הצעת יעול:לייבא גם נשיא התאחדות תעשינים.

      מוסא קאראף, 19/06/11 13:17

      להביא ארצה תעשינים זולים יותר פחות עושקים מדנקנר ותשובה ודומיהם.

    • תתעלה.

      לאטמה, 19/06/11 13:52

      אולי תתעלה מעל שיקול פוליטי.אם אתה חושב שהמחירים סבירים למה אתה מגיב?טמבל!!!!כשאין מה להגיב לא חייבים.

  • 2.

    לא לקנות חודש קוטג'', לרתום את כולם.

    להחרים,לא לותר!, 19/06/11 11:39

    לא להכנע לספינים.

    • בואו לא נגזים!! אפשר להתקיים ללא קוטג'....... (ל''ת)

      לא לקנות בכלל עד להורדת המחירים!!!, 19/06/11 12:19

    • פה במלבורן נשים חובשות כיפה בבית הכנסת..., יש גם רב \\ אשה...!

      וורן תבל (אבוטבול)- אוסטרליה., 19/06/11 12:27

      וקוטג' עולה 4 דקות עבודה של פועל פשוט..!

    • לא לקנות יותר מוצרי גבינה

      אבא לשלושה, 19/06/11 16:31

      כל חודש להוסיף עוד מוצר שלא קונים
      אל תקנו גבינה לבנה בגלל שאינכם קונים קוטג'
      זה SAME SAME.

  • 1.

    ואיך בדיוק ברוש הועיל לתעשייה? חבורת חמדנים!!! (ל''ת)

    שב בלול, 19/06/11 11:39

    • מה מסתתר מאחורי הברוש....??

      סם ( שמוליק ) טורקניץ' ~ מלבורן העשירה..., 19/06/11 12:28

      עוד פולני חמדן.....!!!

      • מפלגת קדימה - כמובן!

        שר שלום, 20/06/11 02:40

        ברוש מתכונן להיכנס למפלגה.