• 44.

    צמצום תאונות דרכים

    אלחנן, 27/08/11 21:08

    לכבוד
    שר התחבורה ובטיחות בדרכים
    מר ישראל כץ
    שלום רב

    הנדון : צמצום תאונות דרכים

    צמצום תאונות דרכים באמצעות מערכת לחינוך והחדרת תרבות נהיגה .
    המערכת תקצר את אורך זמני הלימוד לסדרי גודל של חודשים . צורת החינוך במערכת
    המוצעת היא בדומה להוספת מאות אלפי שוטרי תנועה . המערכת עובדת על בסיס חונכות
    אישית . לכל נהג סורר יוצמד ''שוטר חונך'' . השוטר יהיה כמובן שוטר ווירטואלי אבל
    יהיה בנוכחות מלאה .
    ''אפקט האח הגדול'' מטופל ביסודיות והשוטר הווירטואלי יופיע רק כאשר הנהג עובר
    עברה. פרטיות האזרחים תשמר בקפדנות ולא ירשם ולא ישמר כל מידע הקשור לנהגים
    הנוהגים כחוק . יש לי הרגשה לא נעימה כי ניתן להציל מאות אנשים בשנה ולא מצילים .
    לכך נלווים הפצועים באלפים וכן הפסדים כספיים ניכרים .
    כיום ניתן להפעיל מערכת מצומצמת בסדר גודל של עשרות רכבים להדגמת ייתכנות .
    כל הכלים קיימים ולא משתמשים בהם .
    אני מוכן להתייצב בכל מקום ובפני כל פורום על מנת להסביר את המערכת המוצעת ולענות על שאלות, ככל שאדרש.
    כתובתי : ת. ד. 75 תמרת 36576 .
    בברכה
    אלחנן שוחט

  • 43.

    כמה מילים טובות. ואולי כמה עצות קטנות

    מלי, 04/08/11 12:32

    אדוני שר התחבורה !
    יישר כח על נחישותך לפעול כפי שנכון וצריך לפעול !!! באמת, הגיע הזמן לפעול למען רווחת הציבור, בטחון הציבור, שרות טוב יותר, מענה הולם יותר.
    לכן - אני מברכת אותך על פועלך ומחזקת אותך שתמשיך בנחישותך.
    הציבור עייף ומביע שאת נפש מכל העסקנים הפוליטים, מכל האנשים הלא מקצועיים שיושבים הרבה פעמים בעמדות מפתח וכתוצאה מכך - השרות ניראה ''על הפנים'' בלשון המעטה. אך גרוע מה - בטחון הנוסעים כרוך בסכנה !!!
    הייתי רוצה להמליץ לך לפנות לציבור, לאנשים שנוסעים באופן קבוע ברכבת, כדי שיעבירו לך חוות דעת אישית ואוטנטית בכל פעם שהם נסעו ברכבת. איך היתה הנסיעה ? איך היה השרות ? האם המיזוג עבד ? אולי הקפיא? האם הרכבת היתה נקייה ?
    את כל היתר - יבדקו אנשי מקצוע !!! בטיחות. בטחון. תקינות הרכבת וכיו''ב.

    אני בטוחה שהציבור יידע להעריך את פועלך ברגע שיראה תוצאות בשטח.

    אני בכל אופן - בכל פעם שאני מגיעה לתחנת רכבת - בפרט ביום ראשון - אני לא מאמינה למראה עיני. אני מיתקשה להאמין למה שרואות עיניי ולחוויות שאני חווה.

    עומס. אי סדר. בלאגן. שעות לא שעות. בלאגן. בלאגן. בלאגן.

  • 42.

    אלו המינויים הרקובים של שר התחבורה הכושל משה קצב...אסון מהלך ! (ל''ת)

    ברווז ושמו געגוע , 13/06/11 09:52

  • 41.

    מנגנים על בטיחות ושוכחים שמתו 2 נהגי רכבת עקב חוסר הפרדה מפלסית (ל''ת)

    עדי, 12/06/11 21:25

  • 40.

    קרונות עולים באש , יורדים מהפסים,מתנגשים ברכב פרטי, רכבת עוצרת בדרך

    מורידים נוסעים באמצע נסיעה..מבטלים תחנות ומסלולים., 12/06/11 18:06

    תגידו ,עובדי הרכבת החצופים-
    אין לכם בושה????

    אתם יודעים איזה מערכות רכבות יש בעולם??

  • 39.

    נדרש כח אדם אחר -גם עובדים גם מנהלים- ברכבת ישראל!! (ל''ת)

    הפרטה או לא זה ויכוח אחר! נדרש להקים מחדש שם!, 12/06/11 17:57

  • 38.

    תפסיקו לקשקש על ''בטיחות'' ו''ארועי בטיחות'' !! אתם לא יודעים לתפעל רכבת! (ל''ת)

    זה לא נושא ''בטיחות'' @@@@@@@ אירועי בטיחות עלק, 12/06/11 17:47

  • 37.

    עובדי הרכבת ---------------------- נראה לכם שהרכבת מתפקדת?? (ל''ת)

    הרי ברור שמשהו דפוק שם מהיסוד, 12/06/11 17:45

  • 36.

    לפטר את כולם ולבנות מחדש את ''רכבת ישראל'' ! (ל''ת)

    לקבל עובדים ומנהלים רק על מיקצועיות בסטנדרד הנדרש!, 12/06/11 17:39

  • 35.

    לא סומך על כץ. ממש לא. (ל''ת)

    שלמה, 12/06/11 17:10

  • 34.

    יאלא תראה להם מה זה, נמאס כבר.

    גבר, 12/06/11 16:49

    מה קורה לכם אתה לא רואים את העובדים האילו כול שני וחמישי סוגרים לנו את הרכבת שמנוהלת כמו התחת.
    כול העובדים שם פועלים תחת ניהולה הכושל של היו''ר שאפילו את המסגרת המשפחתית שלה לא הצליחה לשמר. חברים עובדי רכבת יקרים, תעיפו אותה לעזאזל היא לא עושה לכם טוב ( בעלה כבר הבין את זה מזמן) אז קחו את העניינים לידיים ותצילו את עצמכם. ''האיום'' של ישראל כץ הוא רק לטובתכם ואולי עדיף שיסגור את הרכבת ויקים אותה כמו שצריך. שתדייק שתרוויח כי יש לה פוטנציאל גדול להיות כלי התחבורה המוביל בישראל.

  • 33.

    קשקשן בלתי נלאה

    ארץ ישראל לאמדינת ישראל, 12/06/11 16:09

    תחילה כדאי שתסגור את הפה שלך ולך הביתה.אולי ורק אולי שם תועיל . כי בתפקידך עד היום נכשלת.
    כל מערך התחבורה על הפנים.
    לבטח כל מה שקשור בתחבורה ציבורית אמינה וזולה אין חיה שכזו.
    מה כן קיים מישרות לחברה ולמקורבים ועסקנות ביבים.מה שקיים גם במפלגות האחרות.
    לסיכום--דע מקומך.

  • 32.

    הדבר היחיד שיציל את הרכבת זה פיטורים שלך ליכודניק מטומטם (ל''ת)

    כ, 12/06/11 15:43

  • 31.

    תפסיק לאיים ותתחיל לקיים ! (ל''ת)

    גדעון, 12/06/11 14:45

  • 30.

    שר התחבולה

    אילן, 12/06/11 14:34

    לצערי שר התחבולה יודע רק להראות כח.

    רשות הרכבות מיותרת, והיא תהיה מערכת מצויינת לג'ובים של חברי מרכז הליכוד שתומכים בכץ.

    מה שצריך, זה לשבת במשא ומתן, ולשכני את מזכ''ל ההסתדרות שמדובר בחיי אדם.

    ואז, להעיף את כל הפרוטקציונרים מהרכבת (יו''ר, מנכ''ל, חברי הנהלה,וקרובים של חברי הועד, ולהכניס בה עובדים מקצועיים.

    ולבטל את הצורך ב''נהגי קטרים'', כי מערכות אוטומטיות מוצלחות יכולות לעשות את העבודה.

  • 29.

    עוד אומרים שהוועד מוכן לדבר עם ההנהלה. מי הם בכלל

    אבי, 12/06/11 14:30

    לפטר דחוף את כל העובדים אין צורך לחכות לאוגוסט חוצפנים אותו דבר בנמלים חברת חשמל דואר ישראל חושבים שהם מנהלים תמדינה.
    הפרטה בדחיפות לפני שימותו עוד אנשים

  • 28.

    תפטר את כל העובדים - ותיכנס לספרי ההיסטוריה

    פנדה, 12/06/11 14:18

    בתור שר תחבורה אתה צריך לדאוג לכלל הציבור, ואף אחד לא מרוויח מהשחיתות של ועד עובדי הרכבת למעט העובדים עצמם. תהיה כמו ג'וליאני, קח הרבה אויר ו.. שלח מכתבי פיטורין לכולם. את כל מי שירצה לחזור לעבודה תחתים על הסכם שאסור לו לשבות. יהיו הרבה צעקות אבל ציבור נוסעי הרכבת הוא ציבור גדול ומגוון והוא יזכור לך את זה לטובה.

  • 27.

    אם לא יהיה סדר במדינה הזו זה יגרום לקריסה פנימית של החברה הישראלית (ל''ת)

    פקק תנועה , 12/06/11 13:59

  • 26.

    דרוש שינוי והשקעה מרובה ברכבת לתפעול תקין

    תמירה, 12/06/11 13:55

    חייבים למגר את השחיתות והשאננות שקיימת ברכבת ישראל. עד שהוסיפו מחסומים נורמלים ובטיחותיים לקח שנים על גבי שנים. עדיין יש מעברים מסוכנים לכלי רכב. היות והנהג הישראלי הוא פרא אדם טפש, צריך להתגונן בפניו ולהציל את חייו. מחסמומים חכמים הם הפתרון. בקשר לבטיחות - חובה לעשות בדק בית דחוף. להוסיף קרונות או רכבות,מסילות תקינות.רכבת ישראל יכולה להיות כלי תחבורה נפלא,נוח,יעיל וחוסך זמן וטרחה. במקום לנהוג בכבישים הרעועים המשתפצים עם הבורות והפקקים, הרכבת עדיפה. רצוי מאוד גם לעדכן מחירים ולהוזיל מעט את הכרטיס.

  • 25.

    הכל קשקשת - הוא מעונין בהפרטת הרכבת

    ניר, 12/06/11 13:43

    אם רוצים בטיחות לא מאיימים.

  • 24.

    אני אוהב את הבחור הזה - הוא בונה מחדש ויותר טוב, כל הכבוד (ל''ת)

    אזרח, 12/06/11 13:30

  • 23.

    חייבים לשפר את הבטיחות ברכבת גם במחיר של החלפת עובדיה

    אזרח שאכפת לו, 12/06/11 13:26

    לא ברור ההתנגדות של עובדי הרכבת. מדובר בגוף מיושן שלא התקדם ולכן ההצעה של השר מבורכת.

  • 22.

    עובדי הרבכת-תפסיקו לטקטבק כאן ותתביישו לכם בפינה בשקט.חצופים! (ל''ת)

    תתפטרו!! עופו!, 12/06/11 13:25

  • 21.

    למה לקרוא לזה ''בעיות בטיחות'' ?????? הרי מדובר בחוסר מיקצועיות משווע

    וחוסר יכולת להפעיל קוי רכבת ברמה נאותה !!______, 12/06/11 13:20

    כמות התאונות עם מחסומים שכן /לא מוצבים היכן שצריך ומחסומים שכן/לא עולים בזמן,כמות השריפה ברכבות,הירידה מהפסים,השבתת קווים,הורדת נוסעים ------------הכמות והתכיפות זוועתית עד מגוחכת!

    מה קשור ''בטיחות''???
    מדובר בעצם התפעול!!

    זה כמו לתת להמנדסים שהוכח שאינם יודעים לבנות בניינים להמשיך לבנות,וכשהבניינים קורסים -- להגיד שיש ''בעיית בטיחות'' חחחחח

  • 20.

    לפטר את כולם

    הגיע הזמן אוכלי חינם, 12/06/11 12:45

    כל היום עושים שום דבר וכלום 100 אנשים במוזיאון הרכבת

  • 19.

    שר התחבורה רק מקשקש ולא עושה כלום

    xyx, 12/06/11 12:41

    הוא יודע רק לדבר ..........ולחתוך סרטים!!!
    את הרכבת הוא ימסור למקורבים!הרי הוא תלמידו של ביביהו!!!!

  • 18.

    רוב עובדי הרכבת סידור עבודה של פעילי ליכוד.עכשיו מסדר להם כץ זובור (ל''ת)

    שבסופו הרכבת תופרט.בליכוד שם המשחק=קומבינה., 12/06/11 12:28

    • ישראל כץ הוא להליכוד, לא? נראה לי זה סותר את התאוריות שלך.. (ל''ת)

      לא הצבעתי ליכוד, 12/06/11 14:11

    • רב שופטי הבג''צ זה סידור עבודה של מר''צ. זה אפילו מתחרז יפה (ל''ת)

      אחד, 12/06/11 14:12

  • 17.

    מתחילת השנה - 191 הרוגים בכבישים ומה רוצה כץ מהרכבת ? (ל''ת)

    אבי, 12/06/11 12:25

    • אתה צודק..אין שום בעייה מיוחדת עם רכבת ישראל... (ל''ת)

      אדוני ליצן??, 12/06/11 13:22

  • 16.

    בכול שבוע נהרגים עשרות אנשים בכבישים ומה שמעניין את השר זה .....

    ניר, 12/06/11 12:21

    בכול שבוע נהרגים עשרות אנשים בכבישים ומה שמעניין את השר זו תאונה לפני חצי שנה שבה נפצאו כמה אנשים. משהו מסריח !!!

    • ככל שהרכבת תשתפר פחות אנשים יסעו ברכב ולא יהיו 400 הרוגים בשנה (ל''ת)

      נוסע, 12/06/11 14:06

  • 15.

    יישר כוח אין ברירה אחרת (ל''ת)

    חזי, 12/06/11 12:16

  • 14.

    מה שהשמן כץ רוצא הוא למכור את הרכבת לחברים שלו העשירים (ל''ת)

    הליכוד דופק את החלשים, 12/06/11 12:06

  • 13.

    מר כץ הנכבד, רק אל תאיים,אנו לא פוחדים מאיומים

    עובד רכבת, 12/06/11 12:03

    השרים מתחלפים ועובדי הרכבת נשארים עד הפנסיה ועובדים יום ולילה לשרת את הציבור,
    עוד שנה עוש שנתיים מי יזכור מי היה שר התחבורה בשנת 2011?
    איש בארץ ובעולם לא יזכור כפי שאיש אינו זוכר מי היה השר לפניך,

    • אתה מתכוון לזה שאתם באים לעבודה. לעבוד זה כבר סיפור אחר

      שלומי כץ, 12/06/11 13:11

      הרכבת לא שלכם. זה שמפא''י וההסתדרות הכניסו לישראל מוסר עבודה של עולם שלישי, לא אומר שצריך להמשיך לחיות עם זה.
      או שתקבלו מרות או שתעופו. כך זה בכל חברה עיסקית נורמלית.
      אל תתרשם מהבולשביקים בשכר שמגיבים כאן.
      הם מיעוט שלא עבד יום אחד בעבודה אמיתית.

    • לעובדי הרכבת - אתם לא תקבעו לנוסעים את רמת הבטיחות - זה לא ילך

      יעקב, 12/06/11 13:58

      בקווי הנוסעים אפשר להסתדר בלי רכבת ישראל במשך שנה שנתיים. אני מניח שאפשר להסדיר אלטרנטיבה גם לקווי המשא.

      רוב עובדי הרכבת הנוכחיים יפוטרו ובצדק רב.

      הממשלה תוציא מכרז בינלאומי לניהול ותפעול הרכבת. יש במזרח אירופה שירות רכבות מעולה, האבטלה שם ממש גבוהה ואין בעייה לארגן 1000 עובדי רכבת זרים שיעשו את העבודה.

      הגיע הזמן לעשות סדר בבלגן!!!

    • נכון, המאפיה של עובדי הרכבת ממשיכה לשלוט

      פנדה, 12/06/11 14:20

      האם כץ ירים את הכפפה? נראה לי שהוא מסוגל, אבל ברור שהכף נוטה לטובת המאפיונרים של הרכבת ולא לטובת הנוסעים. בכל אופן מיליון אנשים מקווים שכץ יעשה את המעשה הנכון וישלח את כולכם הביתה. הטובים יחזרו, והגרועים - שיסעו ברכבת לראיונות עבודה, אולי הם יבינו למה פיטרו אותם.

    • משום מה נראה לי שאתה תזכור טוב מאוד

      כץ עובד הרכבת, 12/06/11 14:48

      מי שר התחבורה שיסגור את המקום הכי מושחת במדינה.

  • 12.

    אוי לנו משר תחבורה שכזה,הוא מארגן כמה עשרות משרות

    אחד מהעם, 12/06/11 12:00

    רשות הרכבת תהיה בדיוק כמו איגוד המים
    עשרות משרות ,כלי רכב צמודים,חשבון הוצאות,משרדים מפוארים כנהוג בחו''ל וכו...
    מה יעשה השר הנכבר ב 18 לאוגוסט כאשר יסגור את הרכבת?
    ישלח את חברי הכנסת לעבוד כמוניות?
    יהיה פקק אחד ענק ונזק של מליאדי שקלים,
    אם אני במקום עובדי הרכבת הייתי מכריז על סכסוך עבודה ובעוד שבועיים סוגר את הרכבת,
    נראה אז את השר הגיבור עומד על 4 ומקשקש,
    כץ למד לקשקש מהמעביד שלו כנראה

  • 11.

    אני כבר קורא את הכותרות לעוד חודש

    א, 12/06/11 11:58

    ''הושג הסכם עם ועד העובדים על פיה יהיה רפורמה ב 3 פעימות למשך 5 שנים שבו הועד מתחייב לתקן את הליקויים'' אבל בינתיים אם תעלה איזה רכבת או שתיים באש במהלך 5 שנים או שיהיו כמה תאונות לא נורא העיקר שחתמנו הסכם עם פעימות.. חחחחחחחחחחחח מדינה של דוואינים ואבו עלי

    • אכן, לצערי סביר שזה מה שיקרה...

      פנדה, 12/06/11 14:27

      ישראל כץ נראה מאיים אבל כמו כולם הוא מפחד מהמאפיה של העובדים המאורגנים. ככה זה - במקום להיות דמוקרטיה נהיינו מדינה בשליטה של מאפיות של עובדים - בנמלים, בתחבורה, בחינוך, בתשתיות. לצערי גם התקשורת שותפה איתנה לאותן מאפיות וזו הסיבה העיקרית שאיש לא מצליח להילחם בהן, גם עם הרבה רצון טוב.

  • 10.

    מר כץ הנכבד- אם אתה סבור שבבחירות יעניין אותי יותר ההשקפות המדיניות של

    אאא, 12/06/11 11:58

    הליכוד למול האפשרות להגיע ברכבת לעבודה אתה חי בהזיות.200 אוטובוסים הם לא פתרון.שום אוטובוס הוא לא פתרון.הרכבת גומעת 50 ק''מ בשעה שזה גם כך פשוט בושה אז עם אוטובוס בפקקים אני לא אגיע בכלל לעבודה.ברכב פרטי -מחיר הדלק הוא שערוריה שתפיל כל ממשלה.אז תחשוב טוב לפני שאתה עושה שריר ונוסע להנאתך בוולבו הממוזג.

  • 9.

    בסדר.... ראינו כבר למה אתם מסוגלים. איפה גדעון סהר שהתקפל!?

    א, 12/06/11 11:55

    גם אתה תעשה אותו הדבר בשביל הכסא.

  • 8.

    כץ ושרי תחבורה קודמים לא אשמים בכלום כמובן,עכשיו התעורר וישר מאיים!

    הפקכץ הזה יודע רק לאיים !!, 12/06/11 11:52

    איפה היה עד עכשיו? מה אמר אחרי כל תאונה ? ומה אמר על התאונות בכבישים: שהגורם האנושי האשם העיקרי, כלומר לממשלה אין אחריות !
    וגם כאן למרות כל ההצגות הוא לא לוקח שום אחריות ממשית..מה זה לסגור את הרכבת יא פכץ? תביא עובדים ותעיף את מי שלא מוכן להיות כפוף לנוהלים ועבודה מסודרת !!

  • 7.

    לסגור את הרכבת, ויפה שעה קודם. כל הכבוד לכץ על המהלך הזה.

    אייל, תל אביב-יפו, 12/06/11 11:51

    לסגור אותה, לפטר את כולם ולבנות אותה מחדש עם צוות עובדים אחר. מי שיעז לחבל בה כנקמה, לחייב אותו באופן אישי על הנזק הכספי שהוא גורם וגם לזרוק אותו לכלא לכמה שנים.

    נמאס מהרכבת המחורבנת הזאת! פעם הייתי נוסע קבוע. כיום אני נוסע באוטובוסים בלבד והשרות בכלל לא רע אם נוסעים בשעות הנכונות.

    שיילכו לעזאזל עובדי הרכבת. אין סליחה ואין מחילה על התאונות והאסונות שהתרחשו לאחרונה ברכבת.

    • !!! נכון מאודדד! (ל''ת)

      לבנות מחדש , הוכח שנדרש שם כח אדם ברמה גבוהה יותר, 12/06/11 13:23

  • 6.

    שהשר סו''ס יתחיל להתמודד עם דרישות תפקידו-להבטיח תחבורה ציבורית ראויה

    nira, 12/06/11 11:46

    במקום להתלונן על העובדים ולהעניש את כלל תושבי המדינה. הזוי - השר שנוסע ברכב עם נהג - מה אכפת לו מזה שיסגור בהינף יש את הרכבת? שיתאמץ וימצא פתרון.

  • 5.

    מי אמר שאנחנו העם החכם בתבל? מישהו מאמין?

    rtgrtg, 12/06/11 11:41

    אגדות...

  • 4.

    לסגור , להפריט ולפתוח מחדש עם עובדים אחרים/ הסכמים אחרים

    שלומי כץ, 12/06/11 11:34

    רקבת (לא מדובר בטעות) ישראל היא עוד שריד מימי הבולשביזם של מפא''י. מדינה שהכלכלה שלה חשובה לה, צריכה חברת רכבות מתאימה למאה ה-21.
    אם העובדים לא מסוגלים להתיישר עם זה - להעיף אותם לכל הרוחות. הרכבת היא לא שלהם.

  • 3.

    הלוואי

    יובל, 12/06/11 11:31

    כל הכבוד, אני מקווה שישראל כץ יצליח לעמוד מאחורי מילתו.
    לעובדי הרכבת יהיה קשה מאד להצליח למכור לציבור משהו אחר מאחר ולציבור מזמן נמאס מרמת השירות והדיוק של הרכבת.
    אם ישראל כץ יצליח לעשות שינוי (אולי בזכות העובדה שעובדי הרכבת מספיק טיפשים להביא את רמת השירות ברכבת לכזאת שלא עומדת באף קריטריון של בטיחות), אני מקווה שזה שינוי מבורך שאולי יביא את רכבת ישראל לסטנדרט שרואים באירופה.

  • 2.

    קודם תוכיח תוצאות בשטח, *אח''כ* אאמין לך (ל''ת)

    לא מצביע על''ק, 12/06/11 11:31

  • 1.

    אין שום קשר בין בטיחות, להפרטה...

    איומי סרק, 12/06/11 11:30

    באותם כללי בטיחות יכולים לעמוד הן עובדי הרכבת של היום, והן עובדי הקבלן שיביא הטייקון שירכוש רת הרכבת. הויכוח האמיתי הוא לא על בטיחות אלא על ההפרטה - ועובדי הרכבת צודקים במאבקם.
    שר התחבורה לא יוכל לסגור את הרכבת ללא הגבלת זמן, זה קישקוש וכל אחד מבין זאת.

    • מסתבר שעובדי הרכבת לא מצליחים לעמוד בכללי הבטיחות

      פנדה, 12/06/11 14:24

      ההבדל הוא שאת הטייקון אפשר לתבוע במיליונים על כל אסון מסוג זה, ואילו את ועד עובדי הרכבת לא ניתן לתבוע.

      • זה לא ''כללי בטיחות'' זה תפעול כללי ברמה מגוחכת (ל''ת)

        ציוד(קרונות ופסים),נסיעה,מפגש עם כביש,חישובי עומס, 12/06/11 18:10