• 72.

    רותי בחורה אחראית, רצינית, רואה את התמונה

    פסגת הר הצופים, 27/07/11 19:37

    הכללית ונבונה מאין כמוה. תמיד חתרה להבנת כל הפרטים לעומקם וכך תמיד הייתה, עוד בתקופת התואר הראשון שלה וכך אני זוכר אותה. ולא, אני לא רותי. אז אפשר להיות בטוחים שהתכנית כוללת פתרונות יעילים ונכונים.

  • 71.

    רמת אביב ג' נותקה כמעט לחלוטין מתחבורה העירה

    אורלי, 21/07/11 16:21

    בעקבות הרפורמה רמת אביב ג' נותקה כמעט לחלוטין מתחבורה העירה, ונותרה עם קשר ישיר רק לשכונות אחרות, ואוטובוס אחד (126) שמתפתל בתוך תל אביב ולא עובר למעשה בדרך נמיר.
    לפני הרפורמה הגענו ליעדים כמו תחנת הרכבת בארלוזורוב, הקריה ומרכז עזריאלי, רחוב אלנבי ושוק הכרמל באופן ישיר בעזרת קו 27 וקו 13. עכשיו, לאחר הרפורמה, כדי להגיע ליעדים המרכזיים הללו עלינו לקחת 2 אוטובוסים לכל כיוון, עם כל ההמתנה והטלטולים המתבקשים מכך.
    ברמת אביב ג' משתמשים בתח''צ חיילים, מבוגרים ואף נכים, והשינוי מקשה עליהם מאוד.
    אני מתחננת – אנא השיבו את קו 27 לפעילות, אנא החזירו את קו 13 למסלולו הקודם.
    הדבר דחוף ביותר! תוכן בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי האתר
    אין לפרסם באתר nrg תגובות המפירות הוראות כל דין ובכלל זה תגובות גזעניות, תגובות המוציאות לשון הרע, תגובות בעלות אופי מיני, תגובות המעודדות לביצוע הסתה, תגובות הפוגעות בפרטיות, תגובות הפוגעות ברגשות הציבור ותגובות המפירות זכויות קניין רוחני. למען הסר ספק, הנושא באחריות הבלעדית לתוכן התגובה המפורסמת הוא כותב התגובה, ואתר nrg שומר לעצמו את

  • 70.

    הרפורמה החדשה

    מירה, 18/07/11 12:04

    רותי אמיר תכננה 10 שנים איך להתעלל בעיוורים, קשישים, נכים, היא אכזרית בנשמה אחרת לא היתה עושה דבר כזה, אבא שלי עיוור וקשיש צריך לנסוע נסיעה קצרה צריך להטרטר בשתי אוטובוסים ולחכות בין אוטובוס לאוטובוס 20 דקות בחום הזה בשמש היוקדת, סך 40 דקות רק לחכות ומה עם זמן הנסיעה? הוא הסתבך בדרך והיה צריך ללכת הרבה ברגל עד לביתו בערך חצי שעה ועוד הוא גר בקומה 3 להעלות קניות כבר לא היה לו אוויר מה זאת החוצפה הזאת, אין לנו איך להגיע לא לקופ"ח בקניון בת-ימון, לא לקניות בסופר דוש בקניון בת-ים ולא לתחנה מרכזית, ולא יפו ת"א. תחזירו לנו מיד קו 46 בבת-ים לאלתר.

  • 69.

    תח''צ ונת''צ

    משה, 16/07/11 07:29

    שלום לך רותי אמיר
    התכנון של הרפורמה בתח''צ ארך כ-10 שנים ועלה לציבור כ-200 מיליון שקל כאחד שנמצא הרבה בדרכים אני אומר לך שהתוכנית הזאת לא שווה הרבה מעבר להטבות של מעבר מאוטובוס לאוטובוס ומחברה לחברה במשך 90 דקות.
    הרי אמרתם שזמן ההמתנה של הנוסע התקצר וזמן ההגעה מנקודה לנקודה יהיה מהיר יותר כי אנשים ישאירו את רכבם הפרטי בבית ויעדיפו את התח''צ וגם זה לא עןבד-אז איפה ההתייעלות כאן כאשר ''דפקתם''המון קשישים ועוורים שכדי להגי ליעדם צריכים לעבור מאוטובוס לאוטובוס
    וכמו כן ללכת המון ברגל.
    גברתי האם את זוכרת מתי נסעת במשך חודש שלם ברציפות יום יום מביתך לעבודה וחזרה והאם שר התחבורה זוכר מתי הוא עשה זאת?
    בשביל לאשר תוכנית כזאת אתם צריכים לחוש זאת על בשרכם!!!

  • 68.

    רפורמה בתחצ

    ממ, 15/07/11 17:13

    עם כל הכבוד לתעודות שלך ולתארים את לא מבינה בתחבורה ציבורית ולא בצרכים של האזרחים הנוסעים אז לא בושה להודות בכישלון ולהחזיר את המצב לכדמותו ובא לציון גואל

  • 67.

    אז את המטומטמת ש''תכננה'' את הפיגוע ההמוני הזה?? צריך להעיף אותך לאבטלה! (ל''ת)

    עלק נוסעת באוטובוס.., 10/07/11 16:31

  • 66.

    זה יכול לעזור....

    חיים, 05/07/11 09:53

    https://market.android.com/details?id=com.mgna.metropolin.bus.checker&feature=search_result

  • 65.

    מתעללים בחיילים ובחולים

    צדוק, 02/07/11 14:26

    שלום

    שולחים מכתבים והמחליטים לא מתיחסים ולא משיבים -עיזרו לנו בבקשה ביחוד הממונים על הרפורמה שמציעים לרוץ במס' אוטובוסים הלוך ובחזרה...

    קו 143 מרמת הנשיא קניון בת ים ששירת אוכלוסיה גדולה של חיילים חולים ועובדים
    לכיוון צומת חולון ,אזור ,צומת משמר השבעה, צומת מסובים ליהוד ואור יהודה, אוניברסיטת בר אילן, ביה''ח שיבא הבקו''ם ותל השומר

    במקום להשאירו ולהאריכו עד צומת מורשה בית העלמין ירקון שירות לציבור...אפשרי מרמת הנשיא לפנות שמאלה לנתיבי איילון ומשם לדב הוז כפיתרון יצירתי

    רחוב הרב לוי וכצינלסון רחבים ונוחים לנת''צ ...ומשם העלימו את קו 40, 46, 26 וכו'

    רחובות אלי כהן , מבצע סיני קק''ל צרים והועמסו בנת''צ

    היכן עירית חולון בת ים שתושביהם מקופחים בכל נושא וגם בתדמית..

    החזירו את קו 143 לחיילים ולחולים לקניון בת ים

  • 64.

    רותי-יא מטומטמת,הלוואי שתישרפי

    חגית, 30/06/11 19:27

    מיום ראשון אין לי איך להגיע לעבודה-ביטלו קו 86 ואין תחליף-פשוט אין-אין קו שמגיע ישירות מיפו לצומת חולון או לצומת הולץ-אני לא מתכוננת ללכת קילומטר ברגל עם קו 41 שמוריד רחוק מרחוב חיל השריון-איך מבטלים קוים נוחים,בלי לתת מענה ראוי ???

  • 63.

    פששש.... חפרתי (ל''ת)

    פופאי, 30/06/11 05:02

  • 62.

    לא פלא ששום דבר לא מצליח במדינה הזאת

    פופאי, 30/06/11 04:58

    אם כל עם ישראל ממהר לקטול תכנית חדשה לפני שטרח לבדוק אותה באמת או לפחות לקרוא את הכתבה אליה הוא מגיב.

    אומרים פה הרבה ש''אנשים שלא נוסעים באוטובוס קובעים את גורל האוטובוסים''. קודם כל, גב' אמיר נוסעת באוטובוסים או אופניים, אבל זה לא משנה: לא צריך לנסוע בהם בשביל לתכנן אותם, ואני בטוח שכל אחד מכם היה בוחר לנסוע ברכב אם היה מרוויח כמו בכיר(בכל חברה שהיא).
    וזה בדיוק העניין: לגרום גם לאלו שיכולים לנסוע ברכב להעדיף את האוטובוס.

    ''עכשיו במקום קו אחד אני צריך שניים'' - אה, אז כולכם יודעים כבר את השינויים? ברור שלחלקנו זה יהיה המצב, אבל תקראו: מספר הקווים יורד משמעותית והמסלולים מתייעלים ומתקצרים. בהנחה שדן לא יישרפו חלק מצי האוטובוסים שלהם, זה אומר תדירות גבוהה כמעט פי שתיים! חישוב פשוט

    הקווים לפיהם נבנתה התכנית הזאת (לפחות מה שראיתי בינתיים) דומים לאלו של מודלים מוצלחים בעולם, ואת זה אני אומר בתור סטודנט לתואר שני בתחבורה - וכן, אני נוסע באוטובוס ואופניים.
    אז נכון שכל רעיון טוב אפשר לבצע בצורה גרועה (במיוחד אצלנו), אבל תנו צ'אנס!
    אתם פוסלים תכנית שעוד לא ראיתם נכנסת לתוקף

    • שינוי תחבורה

      מוריס, 30/06/11 12:16

      אף אחד לא נהיה מומחה לתחבורה בגלל שהוא נוסע באופניים התכנית תכשל כי היא פשוט לא מתאימה ןמהווה נםוי לא מבוסס על נםיונות של אחרים גרנדיוזית ץ

    • לתגובה 62

      מירה, 18/07/11 12:24

      כיראה שאתה מטעם רותי ואתה לא יודע כלום מה שקורה כניראה שגם לך יש אוטו ואתה לא סטודנט ואתה לא יודע איך הקשישים והעיוורים ונכים מתענים באוטובוסים שנסיעה קצרה צריכים לנסוע בשתים שלושה אוטובוסים בחום הכבד והשמש היוקדת וכל אוטובוס לחכות עשרים דקות עד חצי שעה ומי שצריך להגיע לעבודה לוקח לו שעתיים להגיע איזה מן תוכנית זו איזה מתומתמת שלא יודעת כלום מהחיים שלה תכננה איך להתעלל בקשישים בעיוורים והנכים וגם בנו. יתכן שזאת את רותי שכותבת את התגובה הזאת אף אחד לא יתרגל להטרטר באוטובוסים אנחנו נעשה הפגנה תחזירו לנו את הקו שלנו חוצפנים.

  • 61.

    החלפת קווים בגוש דן.

    שלומית לב, 28/06/11 09:18

    שלום רב לכבודו!



    - מתי בפעם האחרונה אתה נסעת בתחבורה ציבורית?

    - האם יצא לך להיות בחודשי הקיץ החמים באוטובוס מלא וצפוף עם ריחות זיעה?

    - מתי עמדת בחום היום וחיכית לאוטובוס שיקח אותך למחוז חפצך?

    - האם נתת דעתך לכך ברוב הנוסעים הינם קשישים וילדים שיצטרכו להרחיק לתחנות ומתחנות למחוז חפצם?

    - האם שאלתם ובדקתם בשטח חלופות לקווים המוצעים?

    - התחבורה בארץ הדיוק והשירות אינם דומים ולא יהיו דומים לאלו הנהוגים בחו"ל. לנו אין רכבות מסודרות, לא חשמליות ולא מטרו.

    - בקיצור – חכמים על חלשים.

  • 60.

    תחבורה ציבורית

    אביבה שמלה, 26/06/11 15:33

    מי ניסה לאחרונה להגיע באוטובוס או בשילוב רכבת אוטובוס מתל אביב לקניו הזהב בראשון לציון? הבטחתי לעצמי שעד שישנו את הקווים שנכנסים בכל הזדמנות לשכונה צדדית עם פסי האטה בכל 20 מטר, נוסעת עם המכונית שלי. לא עושה את זה שוב.
    ממסוף 2000 למכללת פרס נובל, יותר משעה.
    מתכנת הרכבת בראשון לקניון הזהב, שעה וברבע בשעה 10, ללא פקקים כלל. לא פלא שהמוניות שם נתפשו לפני שהצלחתי לתפוש היכן הם חונות.

  • 59.

    תושבי רמת אביב ג'....

    דרור, 26/06/11 14:23

    ע"פ התוכנית החדשה...גם הבודדים שעובדים ונוסעים בתחבורה ציבורית למרכז ת"א , יפסיקו.
    מתייחס בעיקר לכל אלו שצריכים להגיע לאזור עזריאלי.

  • 58.

    ככה אתם רוצים לגרום לאנשים לוותר על המכונית הפרטית? (ל''ת)

    מדינת חלם, 25/06/11 22:09

  • 57.

    אנשים שלא נוסעים באוטובוס מתכננים לנו את החיים (ל''ת)

    ככה מתעמרים פה באזרחים, 25/06/11 22:08

  • 56.

    נפלנו מן הפח אל הפחת, יותר גרוע מאשר קודם (ל''ת)

    נוסעת מתמידה, 25/06/11 22:07

  • 55.

    בדיוק בקיץ הלוהט נצטרך ללכת ברגל ולעבור 2-3 אוטובוסים בדרך לעבודה (ל''ת)

    שינוי לרעה, 25/06/11 22:06

  • 54.

    בשבוע הראשון הולך להיות בלגאן היסטרי

    האתר ממש לא ברור, 25/06/11 22:00

    קשה להבין משהו מהאתר, שהוא איטי ולא ברור. לא הבנתי מה יקרה לקוי האוטובוסים בהם אני רגילה לנסוע. ראיתי שחלק בוטלו, אבל מה יהיה מסלולם החדש, אנשים יגיעו לתחנה ולא ימצאו את האוטובוס שלהם?

  • 53.

    אתר האינטרנט איטי בטרוף, צריך הרבה סבלנות (ל''ת)

    מיצי, 25/06/11 21:51

  • 52.

    יופי, הגברת רוצה שאני אסע ב4 אוטובוסים נפרדים (או אולי 5)...

    ., 20/06/11 01:35

    כי אני לא בגוש דן וגם פה החליטו להפוך את העניין ל2 שלבים

    אבל כמובן התלונות שלי לא חשובות כי כולן הן מהסוג של ''לא בחצר שלי''...

    יופי לדעת את זה...

  • 51.

    הבעיה שיש לא מעט קווים שנוסעים כל 20 דקות

    יעל, 17/06/11 17:29

    ובלילה בכלל תדירות מזעזעת.

  • 50.

    מפתהתחבורה החדשה

    אברהם, 13/06/11 17:39

    היכן ניתן לצפות במפה החדשה של תנועת האוטובוסים בהשוואה למפה הקודמת? ורצוי כמובן ב-3 עד 5 דוגמאות שיסבירו את בלבול המוח

  • 49.

    כבוד11 (ל''ת)

    משה, 13/06/11 15:35

  • 48.

    מה ההגיון??? למי זה טוב???? לא לנוסעים!!! (ל''ת)

    א.א., 13/06/11 09:53

  • 47.

    אם למישהו אכפת.... בבקשה חשבו שוב!!! (ל''ת)

    נוסע דואג, 13/06/11 08:15

  • 46.

    קודם תכננו אוטובוסים שמכים בתחנה

    אחד שמבין, 13/06/11 01:01

    כדי שהאוטובוס לא יברח , ואנשים לא ירוצו אחרי האוטובוס, צריך להוסיף לאוטובוס נורה שתתפקד כמו רמזור ירוק מהבהב, כך שתדע אם האוטובוס ימתין לך או לא.

    כל אוטובוס מחוייב להמתין בתחנה 30 שניות.

    אולי זה יוריד את הצורך של הנהגים לעשות מילקשיק לנוסעים.(בא לי להקיא מאיך שהנהג האוטובוס הישראלי נוהג).

  • 45.

    מי יודע שהאוטבוס השני יגיע בדיוק מתי שארד מהאוטובוס הראשון

    אחת שזקוקה לתחבורה כדי להגיע לעבודה!!, 12/06/11 21:45

    עברתי על התגובות ושמתי לב לדבר מעניין
    התגובה הראשונה בעד
    אחריה מספר לא מבוטל של תגובות נגד
    ופתאום היום צצו איזה שתי תגובות בעד???!!!

    האם יד המקרה או שמא.....

    אני לא מבינה למה מה - ביולי מישהו החליט שכבר לא טוב עבורי לסע באוטובוס אחד אלא עדיף לי לסע בשני אוטובוסים?????
    כן, כן!
    מי אמר שהאוטובוס השני יגיע בדיוק כשארד מהאוטובוס
    מי יודע כמה זמן לוקח לי ללכת ברגל מתחנה לתחנה?????
    מי יודע מה יהיה העומס על הכביש???
    מישהו חשב על זה???????

    • קוש קוש- נקווה שיהיה אפשר ליצור קשר איתם

      אלפרד, 20/06/11 09:44

      ולדווח על תקלות.

  • 44.

    נראה לי תכנית טוב ושיהיה בהצלחה (ל''ת)

    דן דן, 12/06/11 12:52

  • 43.

    רפורמה מצויינת

    רינה, 12/06/11 12:44

    הרפורמה תקדם את מערך התח"צ בארץ ותקרב אותנו למקומות מתקדמים יותר בעולם.
    האם הקורבן של לעבור בין שני קווי אוטובוס (ללא צורך בתשלום או פרוצדורה נוספת) הוא כ"כ גדול? האם העובדה שאנשים התרגלו למשהו לא טוב היא סיבה לשמר אותו? המצב היום הוא רע אך אינו בבחינת רע הכרחי ויש מקום לשפר ולהיטיב עם משתמשי התח"צ.תמיד אנו בוכים על אוזלת יד ועל מחדלים וחוסר עשייה. והנה כאשר רותי אמיר וחבריה מנסים לשפר - שוב אנו מתלוננים.ישר כוח לעושים במלאכה ובתקווה ששיפורים נוספים עוד צפויים לנו!

    • זה מעבר מאוטובוס לאוטובוס יש ללכת הרבה עד לאוטובוס השני

      נוסעת ותיקה, 12/06/11 20:07

      את כנראה לא נוסעת באוטובוסים אם המעבר הזה נראה לך לא נורא

      מלבד המעבר יש לחכות ל 2 -3 אוטובוסים נוספים אם לא שמת לב
      וכנראה שלא שמת לב!!!!!

    • חלומות

      מוריס, 30/06/11 12:23

      אין סכוי למהלך מגלומני ןךללא מבוסס על נסיונות אלא על רצון לשנוי לצורך שנוי אם המטרה לחסוך 2 דקות בממוצע זה שווה.???התשובה לא כי אף אחד לא יכול להעריך בכזו דייקנות הברוך יתברר מהר מאד

  • 42.

    אין תחבורה בשבת ובחגים זה הכול רמאות !! (ל''ת)

    אחד, 12/06/11 11:53

  • 41.

    השיטה בזויה. התרגיל מסריח

    א. דפנה, 12/06/11 10:53

    כולם מכירים את התרגיל בו החליפו את האריזה, בעיצוב חדשני, הקטינו את הכמות והעלו את המחיר.
    זה כל הסיפור כאן שתמציתו, העלאת מחירים! והרעת השירות! שהרי ממילא כמות המשתמשים בירידה, וגם חלשים והכל תחת כיפתן של השלטון

  • 40.

    תנו צ'אנס!

    דניאל, 12/06/11 10:30

    איך אתם קוטלים את התכנית עוד לפני שהיא יצאה? מה יותר טוב? להשאיר את המצב הקיים?
    הגב' אמיר נראית כמישהי רצינית שעושה עבודה רצינית ומעמיקה. בואו ניתן לזה צ'אנס!

    • ל-37 לתת צ'אנס? למה? כי גב' אמיר נראית רצינית??? אתה רציני?

      שון, 12/06/11 11:45

      לשאלתך מה יותר טוב להשאיר את המצב כפחי שהוא היום -
      התשובה היא: כן!!!!!!
      משום שהמצב היום הוא טוב מאד יש לנו רשת קווים בתל-אביב שמביאה אותנו כמעט לכל יעד!!!!!!!!!!!!!!!
      וזה גורם מספר 1 שגורם לאנשים לנסוע באוטובוס ולא ברכבם הפרטי.

      ולידיעתך, גם המכננים חושבים ויודעים שהתוכנית שלהם גרועה.

      לפני שאתה מטקבק מן הראוי שתלמד את התגובות - אנשים סיפרו לך קו האוטובוס בו נסעו לעבודה כל בוקר החל מה-1.7. לא יהיה עוד והם יצטרכו לנסוע ב - 2 אוטובוסים.ועוד

      תגובתך מעלה את המחשבה שזו תגובה בתשלום.

    • רצינית

      מוריס, 30/06/11 12:33

      נראית רצינית הרצינות תעלה מיליארד שקל ותתמוטט

  • 39.

    תבואי לירושלים בבקשה (ל''ת)

    מיטל, 12/06/11 09:59

  • 38.

    האמת מאחורי התכנית

    שמעוני אליעזר, 12/06/11 09:42

    כל הכבוד לרותי אמיר על הכנות. היא אומרת בפירוש שלפעמים התוכנית החדשה תוזיל את מחיר הנסיעה. היא צודקת אבל. ברוב המקרים הנסיעה אכן תתייקר.
    11 שנה עובדים על תוכנית שתופעל בעוד 18 ימים. תוכנית המחשב שהוצגה היא ''כאילו''
    רק גוגל מריצה ב484 ערים תוכנית שבה אתה מקיש את מיקומך ואת היעד ואתה מקבל מידע היכן תחנת ההאוטובוס הראשוה,מה המרחק אליה ובאיזו שעה בדיוק יגיע האוטובוס. כמה תחנות לנסוע, ותמונת התחנה האחרונה והיכן להחליף אוטובוס וכמה תחנות נוספות.
    מהו התעריף ובאיזו שעה תגיע. כמו גם ההיפך.
    מהו היעד ובאיזו שעה לצאת מהבית.
    בשיחה עמי הודתה רות אמיר שהיא הציעה למתכנני הרפורמה להכין תוכנית כזו או דומה.
    אבל הצעתה נדחתה.
    אילו לא היה מה להסתיר היו מציגים תוכנית זו לציבור. כנראה שרות אמיר בעלת שני התארים החשובים אינה מבינה למה מסתירים את התוכנית מהציבור
    ומה ה

  • 37.

    לעצור את פעימה 2 - תכנית גרועה שפוגעת בחלשים

    איריס, 12/06/11 09:19

    תכנית שכוללת ביטולי קווי ליבה חשובים, כדוגמת קו 20 ו-28 ברמת החייל, והוספת קווים חדשים שכדי להגיע אליהם יש ללכת ברגל הרבה זמן, תכנית שמתבססת על מעברים - שהאוכלוסיה המשתמשת לא תוכל לעמוד בה - מעברים בין אוטובוסים כדי להגיע ליעד סופי עניין שיאריך את זמן הנסיעה ויבלבל ויטיל מאמץ על הנוסעים,
    האוכלוסיה שתיפגע היא אוכלוסיית הקשישים, הילדים, הנכים וכל אלה שידם אינה משגת לרכוש אוטו פרטי.
    חשוב היום לעכב את יישום התכנית ב-1.7.11, עד אשר ייערך שיתוף ציבור אמיתי ויתוקנו כל הליקויים.

  • 36.

    נכנסתי לאתר במקום לעזור נשארתי מבולבלת עוד יותר

    תוהה, 11/06/11 23:04

    אבל לאחר זמן מה שהבנתי
    שבעצם אני לא יכולה להגיע ליעד המבוקש
    משום שביטלו את הקו שמגיע לשם!!!
    והחלופה ממש לא מתאימה לי
    אלא אם כן אסע בעוד אוטובוס או שניים עדיין לא הצלחתי לברר
    או שאלך זמן לא מבוטל ברגל.....

    כן, זה בדיוק מתאים.. אולי מישהו לא שם לב, אבל כדור הארץ מתחמם!!!
    דהינו לא ממש כדאי ללכת ברגל בשעות היום

    לפחות את באמבולנסים לא נגעתם לרגע שנתמוטט..

  • 35.

    יופי לא תחבורה מקרטעת כי אם נוסעים מקרעטים

    נוסעת המומה, 11/06/11 20:45

    מתחנה לתחנה לתחנה
    כדי להגיע לעבודה נצטרך לצאת שעה קודם, עם מזוודה שמשייה מקל...
    ואולי גם תיק עזרה ראשונה

    אולי די!!!
    הפסיקו להתעלל בחלשים!! די!!! מספיק!

  • 34.

    ואיך אגיע עכשיו לביה''ח שיבא

    א., 11/06/11 19:53

    מת''מ ת''א?

    זה נראה כאילו שכל הקוים ת''מ ת''א - תל השומר פשוט בוטלו...

    • פשוט תלךךך ברגל עד שתגיע לקו 55 וכשתגיע לתה''ש כבר יטפלו בך (ל''ת)

      ב.., 11/06/11 21:32

  • 33.

    מעניין מה רק(!) הנהגים יודעים שהנוסעים לא??

    נוסע שהעדיף תחבורה ציבורית, 11/06/11 18:26

    ואולי ההיפך הוא הנכון

    אגב, ראיתי אדם עם מכשיר הזוי שאמור לספור מי עולה ומי יורד.. מנמנם קמעה... כן, כן!!

    באותה עת הבנתי אותו - עבודה משמעממת -

    לא חשבתי כמה אותו אדם ( אם בדברים הזויים עסקנן) ישפיע על התחבורה הציבורית

    אם עליו מסתמכת אמיר אפשר להבין מדוע כולנו בצרות!!!!

  • 32.

    קו 551 מהרצליה לפ'ת-צריך להוסיף לבולשביקים עוד 90 ש' (כ- 60 % )

    יורי, 11/06/11 16:55

    מה-1/7/11 כל מי שיש לו רב קו מהרצליה לפ'ת צריך להוסיף עוד 90 ש' שהם תוספת של 60% האם אין פה הגזמה?

    היום יש לי מרחבי שרון הכולל את העיר פ'ת רבתי ומתחילת החודש מוצאים את העיר פ'ת ממרחבי שרון.
    לרות אמיר, אבקשך לתקן את העוול.

    בעבר ביקשתי קו חדש לפ'ת דרך רה'ש, הכפר הירוק, בית עלמין ירקון,בי'ח בלינסון, שוק פ'ת ות. מרכזית פ'ת. ולדעתי יש צורך לכך, אך טרם קיבלתי תשובה מאילן קרני מנכ'ל מטרופולין וממשרד התחבורה.
    וחבל שמכרתי את הרכב.

  • 31.

    המייל הכי חשוב שתקראו

    ililtr, 11/06/11 16:01

    נתיבי איילון יודעים שהתוכנית שלהם אינה טובה הם אומרים זאת בעצמם אבל מקווים שבעזרת תוכנית שיווק מצויינת הם יצליחו להעביר את התוכנית.

    הם בונים על כך שהכלבים ינבחו והשיירה תעבור -

    הם בעצמם אומרים על התוכנית ואני מצטטת ממסמך של נתיבי איילון

    '' השיפור ''נטו'' ברוב הפרמטרים אינו גבוה ובפועל לא בהכרח יורגש ע''י הנוסעים''

    הם יודעים שהמבוגרים יפגעו מאד - כולל קשיי הליכה.

    הם יודעים משרד התחבורה יודע שר התחבורה יודע ומנכ''ל משרדו יודעים
    ובכל זאת הם דוחפים בכל הכוח ליישום
    התוכנית שהם עצמם אומרים שלא תביא לשיפור. הם אומרים עוד דברים מאד מעניינים. מכתבים בנידון כולל ציטוטים מהמסמך של נתיבי איילון נשלחו אליהם.

    מי לא אומר דברי ביקורת - התקשורת שקונה את כל מה שמאכילים אותה נתיבי איילון.
    ודעתם על התקשורת היא לא הכי טובה למשל: '' גורמי תקשורת - חובבי שערוריות ומחדלים...לתקשורת
    אין נכונות להתעמק בפרטים (ובשינוי אין תועלת ברורה וחד משמעית)- חבל שאי אפשר להדגיש זאת.

    אפשר לצטט עוד ועוד ''פנינים'' מהמסמך הנ''ל שהוא ממקורות גלויים!!!

    זה מה שהם אומרים על התוכנית שלהם!!!!

    • צודק

      מוריס, 30/06/11 12:38

      פשוט רשלנות וחוסר איכפתיות המזל שלהם שכאן יהיה קשה להתארגן באינטרנט כי רוב המשתמשמים לא על האינטרנט

  • 30.

    למה לא דיברת עם אנשים שנוסעים באוטובוסים???

    לא ועד השכונות הצפוניות, 11/06/11 15:35

    אותם ועדי עובדים שכחו את האנשים שמגיעים אליהם לשכונה לעבוד
    ויש הרבה כאלה!!
    וסטודנטים.......
    ועוד סתם אנשים שאין להם רכב...
    ועוד... ועוד....

    לא יאמן מה שקורה פה
    באמת ביזיון!!!!!

  • 29.

    אטימות!! אטימות!!! אטימות!!!

    נוסעת ותיקה, 11/06/11 10:03

    אין לי כמעט מה להוסיף על כל מה שנאמר

    אדגיש: כעת לרוב היעדים נאלץ לסע ב 2 או 3 קווים
    לעלות לרדת לחכות ואופס האוטבוס הרגע עבר..

    יש לשקול את הנושא שוב!!!!! ומיד!!!!!

  • 28.

    ברגע שאשה מעורבת = נועד לכישלון. (ל''ת)

    גבר גבר, 11/06/11 09:50

  • 27.

    זה פשןוט לא מתאים למדינה (ל''ת)

    שימי, 11/06/11 01:15

  • 26.

    למה יש מדרגות באגף האחורי של האוטובוסים מי צריך אותם למה הם טובים?תאונ (ל''ת)

    האוטובוסים של המטרופולין בשרון הם אסון ומכשול רצינ, 10/06/11 19:25

  • 25.

    הם מטורפים

    אני תל-אביבי, 10/06/11 18:31

    זה פשוט נורא.
    לא משנה שצריך את זה. אפילו אם כל הקוים נותנים מענה לדרישות.
    אבל החלפה בבת אחת של כל הקוים תגרום לכזה בלגן שרוב הנוסעים לא יוכלו להגיע לעבודה בשבוע הראשון.
    באתר שלהם אין מספיק אינפורמציה -
    אין תוכנה שיכולה להגיד לך איך להגיע.
    אין מפות רגילות, רק מפות סכמטיות שלא כולם מסוגלים להבין.
    בחלק מהאזורים (מרכז ת''א למשל) המפה מכילה רק קוי חוץ ולא קוים בתוך האזור.
    זה פשוט מטורף.
    דיילים - ואם אני לא בתחנה הנכונה לראות דייל - איפה אקבל מידע ?

    היו צריכם לעבוד לאט - לשנות כמה קוים כל פעם כך שאנשים יוכלו להסתדר.
    כרגיל לא לוקחים בחשבון את הלקוח אלא עובדים על פילוסופיה שאינה מתאימה למציאות.

    ולא הזכירו את הרוע שנקרא רב-קו. למה ?

  • 24.

    כאילו שיש לי ברירה! על זה מסתמכים

    כן כן יהיה לי זמן להתרגל, 10/06/11 17:44

    מעניין שלכל מי שנוסע בתחבורה הציבורית
    כל העניין לא נראה הגיוני.....

    ואילו לאלה שלא משתמשים בתחבורה הציבורית.....

    אולי טעיתם?????
    אולי כדאי לסגת????
    לפני שיהיה מאוחר!!!!

    • תתרגל - כמו ההוא שתלו אותו אז הוא פירפר עד שהתרגל :) (ל''ת)

      פרדי בן-זאב , 11/06/11 04:31

    • הנורא מכל הוא: שהם יודעים שהם טועים - המייל הכי חשוב שתקראו בנושא

      ililtr, 11/06/11 09:10

      והם בונים על כך שהכלבים ינבחו והשיירה תעבור -
      הם בעצמם אומרים על התוכנית ואני מצטטת ממסמך של נתיבי איילון

      '' השיפור ''נטו'' ברוב הפרמטרים אינו גבוה ובועל לא בהכרח יורגש ע''י הנוסעים''

      הם יודעים שהמבוגרים יפגעו מאד - כולל קשיי הליכה.

      הם יודעים משרד התחבורה יודע שר התחבורה יודע ומנכ''ל משרדו יודעים
      ובכל זאת הם דוחפים בכל הכוח ליישום
      התוכנית שהם עצמם אומרים שלא תביא לשיפור. הם אומרים עוד דברים מאד מעניינים. מכתבים בנידון כולל ציטוטים מהמסך של נתיבי איילון נשלחואליהם.

      מי לא אומר דברי ביקורת - התקשורת שקונה את כל מה שמאכילים אותה נתיבי איילון.
      ודעתם על התקשורת היא לא הכי טובה למשל: '' גורמי תקשורת - חובבי שערוריות ומחדלים...לתקשורת
      אין נכונות להתעמק בפרטים (ובשינוי אין תועלת ברורה וחד משמעית)- חבל שאי אפשר להדגיש זאת.

      אפשר לצטט עוד ועוד ''פנינים'' מהמסמך הנ''ל שהוא ממקורות גלויים!!!

      זה מה שהם אומרים על התוכנית שלהם!!!!

  • 23.

    קו 61 העמוס לא יסע לאורך דיזנגוף או אלנבי. רק בבן יהודה עד הכרמלית.

    הם חושבים שהבעיה בהתנגדות אנושית לשינוי., 10/06/11 16:40

    אבל הבעייה היא חוסר התייחסות לבעיות הממשיות של הנוסעים בתחבורה הציבורית.

    אדרבא, תערכו שינויים מקיפים, תפחיתו מספר קווים אבל תגדילו הרבה יותר את מספר האוטובוסים, את תכיפות נסיעתם (ולא רק ב-7% מגוחכים) ואת מספר התחנות והרחובות בהם הם עוברים. יותר תחנות ביותר רחובות!!!

    כל מי שבא מכיוון בני ברק ורמת-גן, פתח תקווה, רמת אביב, חולון ובת ים צריך שתהיה לו אפשרות להגיע בקו אחד לפחות לשלושה צירים מקבילים: דרך נמיר, אבן גבירול, דיזנגוף, בן יהודה, הירקון לכל אורכם.

  • 22.

    ביטול קווים יצירת עומס כפול ומכופל על הקווים הקיימים

    שון, 10/06/11 14:57

    למשל:
    את קו 45 העמוס דחסו לקו 55??!!
    מישהו יכול להסביר את ההגיון????

    עוד דבר
    אם אני רוצה לסע מתהש עד רמת אביב
    אני צריכה היום לסע ב 2 קווים
    למה לחכות פעמיים לאוטובוס??????
    ועוד לעמוד בשני הקווים משום ששניהם יהיו עמוסים!!!!!!

    איפה ההגיון??????

    תמשיכי לרכב על האופניים ועוד מעט כשלא תוכלי לרכב תסעי ברכב (שיגרום לעוד פקקים) ותנופפי לשלום לכל הנוסעים הנמחצים בתוך הקווים שהואלת להשאיר!!!!!

  • 21.

    מכה לקשישים ולנכים...

    דניאל, 10/06/11 14:47

    איך קשיש בן 70-80, או אדם הסובל מנכות קשה וגר בלב שכונה בתל אביב/ראשון/חולון אמור להגיע לתחנת אוטובוס הממוקמת (במקרים מסוימים) כחצי ק''מ-קילומטר מביתו? האם גברת אמיר תספק לאומללים הללו הסעות חינם ממקום מגוריהם עד לתחנה הקרובה?

  • 20.

    בוטלו קווי 62/72.קו 161 הוא תחליף חלקי בלבד.רבים נזקקים למסלולים שנמחק (ל''ת)

    תוחזר הנסיעה במסלולי הקווים 62/72, 10/06/11 14:32

  • 19.

    שוב רפורמה שרק תחריף את המצוקה

    עמית, 10/06/11 14:12

    משרד התחבורה עשה יותר מידי פשלות
    למשל הרכבת הקלה שבגללה כל העיר פקוקה!!!!

    וכאן יהיו יותר פקקים לאנשים לא תהיה תחבורה
    העיקר שאמיר רוכבת על אופניים.

    לא כולם יכולים לרכב על אופניים!!!!!!!!!!!

  • 18.

    תוכנית נוראית שפוגעת בעיקר בחלשים

    דני, 10/06/11 14:07

    מי נוסע היום בתחבורה ציבורית?
    רק המסכנים. ואותם אתם הולכים לטרטר? בהם אתם הולכים לפגוע?
    לא יתכן שבמערכת התחבורה הציבורית בת''א יצטרך קשיש לנסוע בשלושה אוטובוסים מרמת אביב לרמת גן במקום באוטובוס אחד כפי שקיים היום.
    עיקר הפגיעה היא בקשישים ברמת אביב שאין להם רכב ובסטודנטים.
    התוצאה - רבים יקנו כלי רכב גם בת''א כי התוכנית הזאת תגרום לסבל רב ולמעבר מיותר בין אוטובוסים והמתנה אין סופית לאוטובוס שלא יגיע
    ברור לי לחלוטין שהמתכננת לא תיסע בתחבורה ציבורית אלא על אופניים. ומה יעשו כל אלה שלא יכולים לנסוע על אופניים? אופניים מתאימים ללונדון לא לת''א באוגוסט.
    זהו מחדל ולצערי אף אחד לא ישלם עליו כמו על יתר המחדלים במדינה.
    רצוי שמישהו יתעורר לפני התוצאות ההרסניות.

    • נוסעים גם פנסיונרים ואפילו אמידים.עכשיו יסעו פחות כי יצטרכו ללכת הרבה

      לתחנות מרוחקות. למי אכפת?, 10/06/11 16:23

      לרוכבי האופניים או לנוסעים ברכבם הפרטי - לא אכפת.

      • היום ראיינה קרן נויבך את הגברת "המו-כשרת" ושאלה אותה אם היא

        מדינת חלם, 30/06/11 09:35

        משתמשת באוטובוס, התשובה היתה, בדרך כלל משתמשת באופניים, פעמיים או שלוש היא נוסעת באוטובוס, אבל "הרבה" אנשים שעסקו בפרוייקט משתמשים בתחבורה הציבורית - או יה או יה. שאל אותה הכתב מגלובס, האם היא מהנדסת תחבורה, והתשובה: לא, היא כלכלנית בכלל. הבנתם? אבל מה אתם רוצים משר תחבורה, שהתחבורה נכפתה עליו הר כגיגית, ומה שמעניין אותו זה בכלל יהודה ושומרון וההתנחלויות.

  • 17.

    קו 127 לקרית שאול ולירקון - אין ! ואפילו לא טרחו לכתוב שבוטל! (ל''ת)

    נוסעת ממשית, 10/06/11 14:04

  • 16.

    איפה אפשר לראות את מפת התחבורה החדשה?

    ריטה, 10/06/11 14:01

    איפה אפשר לראות את מפת התחבורה החדשה?

    • busline.co.il ספרי לנו אם אתה מבינה מה הולך שם (ל''ת)

      שון, 11/06/11 16:03

  • 15.

    תל אביב איננה לונדון! רמת גן ורמת אביב אינן פרברים מרוחקים!

    נוסעת ממשית בתחבורה הציבורית, בניגוד למתכננים, 10/06/11 13:55

    אבל בלונדון, מקום תרבותי, לא היו נותנים לאדם אחד לתכנן חלק כה נכבד מן השינוי התחבורתי.

  • 14.

    הסתכלתי בעיון באתר החדש, נראה שיוזמי הרפורמה לא ממש מדדו זמני נסיעה

    ניר, 10/06/11 13:49

    או שלא איכפת להם.
    זה נחמד שגם באירופה התחבורה הציבורית מבוססת על החלפות, אבל שם יש רכבת תחתית ולא רק אוטובוסים. להחליף בין רכבות תחתיות זה סבבה, כל רכבת מגיע תוך דקה, שתיים לתחנה. אבל אם תסתכלו על מפת הקוים החדשה, ותחפשו דרך להגיע מפלורנטין להבימה למשל. מרחק של 10-15 דקות ברכב.
    נניח שאתם גם עם תיק כבד וזה אוגוסט.
    תראו שאתם צריכים לנסוע עד השלום או עד העיריה רק כדי להחליף אוטובוס שיחזור אחורה לקירבת הבימה בכלליות. אתם מתארים לעצמכם כמה זמן נסיעה זה בבוקר??

    • זה 15-20 דקות ברגל, בהליכת סתלבט, וכ-5 דקות על אופניים. (ל''ת)

      לא מתקרב לתחבורה הציבורית, 10/06/11 18:11

    • קו 42 החדש

      ליאור, 11/06/11 13:02

      הקו הזה עובר בסלמה (פלורנטין) ומגיע לרוטשילד.


      נשמע כאילו קו אחד מביא אותך ליעד.


      העיקר לצעוק ולהתבכיין

  • 13.

    תחבורה ציבורית בשינוי

    אורי ליכטר, 10/06/11 13:46

    צפוי בלגן גדול בתחילת הפרויקט כי
    אין כל אפשרות לדעת כיצד להגיע מנקודה א ל ב.
    באתר ישנו הסבר רק אל הקו עצמו.
    המחיר בתחבורה בציבורית עלה לפחות ב 10% וזה מסביר
    את הסכמת חברןת התחבורה לפרויקט.

    • טעות בידך, המפעילים הסכימו כי הם יקבלו 250 מליון ש''ח לשנה (ל''ת)

      שון, 11/06/11 16:05

  • 12.

    אין תקווה, המצב ימשיך להיות מחורבן, מילים כמו חול ..המדינה הזאת גמורה! (ל''ת)

    דני, 10/06/11 13:41

  • 11.

    רפורמה במערך התחבורה?

    נוסע בתחבורה ציבורית וותיק, 10/06/11 13:06

    אני לא מבין איך חשבו שאשה אחת מוכשרת ככל שתהיה יכולה לארגן מחדש בלגן של עשרות שנים, היה ברור מלכתחילה שצריך את שיתוף הפעולה של כל החברות.
    ואולי בדיעבד זה מראה על הקיבעון המחשבתי של משרד התחברה.
    העיקר שהם לוקחים כל מיני אגרות משונות ויקרות.
    ולסיום: הלוואי שהפרויקט יצליח.

  • 10.

    הנה, שוב מעלים מחירים ל6.4 ש''ח בשביל נסיעה באוטובוסים מגעילים ומאחרים!

    המקור, 10/06/11 12:57

    פשוט בושה, במקום להוזיל מחירים מעלים כל חצי שנה , נמאס כבר!

  • 9.

    לא ממש חובה להיכנס

    אחד שלא בטוח שהוא יודע, 10/06/11 12:53

    מטבע הדברים, תוכניות כאלה טומנות בחובן סיכויים וסיכונים. אני מקווה שבסופו של דבר זהו תחילתו של מהלך להפוך את תל אביב לעיר נעימה יותר לתושביה. אם כי ברור שהדברים לא יקרו ביום אחד ויש צורך בסבלנות, בהסתגלות ובצעדים נוספים ( מישהו אמר תחבורה ציבורית חשמלית?) כדי לשפר את איכות חיינו.

    אה, וגם אמונה ואופטימיות לא יזיקו.

    • אתה צודק אתה באמת לא יודע - כדי שתלמד על מנת שלאופטימיות יהיה על מה לה (ל''ת)

      שון, 11/06/11 16:06

  • 8.

    ביטלו את כל הקווים שעוברים ליד אוני' בר אילן!

    סטודנט במצוקה, 10/06/11 12:51

    יש שלושה קווים שעוברים ליד האוניברסיטה מהצד הפנימי (רמת אילן): 7, 18, 45. שמגיעים מאיזור מערב רמת גן ובני ברק וביטלו את כולם. איך נגיע ללימודים עכשיו??

    • על חמור (ל''ת)

      אני, 10/06/11 19:28

    • סטודנט יקר את לא צריך אוטובוסים - תלך ברגל! זה לב הרפורמה (ל''ת)

      ililtr, 11/06/11 10:29

  • 7.

    שאלוהים יעזור לנו...

    מבולבלת, 10/06/11 12:49

    נכנסתי לאתר של הרפורמה החדשה, לא מצאתי את הידיים והרגליים, אין קשר בין נקודת המוצא שלי ולאן שאני רוצה להגיע. שיחת הצ'ט שהציעו באתר היה חסרת תועלת גם הנציג שעלה מולי לא יכל לתת לי תשובה ובסופו של דבר ניתק את השיחה.
    שאלוהים יעזור לכולנו עם הרפורמה החדשה הזו

  • 6.

    זה נידון לכשלון מראש

    רונן, 10/06/11 12:40

    גם הרפורמה הכי יעילה תיכשל מהסיבה הפשוטה - אין שום סיכוי שמפלצת בסדר גודל של אוטובוס תצליח, גם בתנאים האופטימיליים ביותר, לעמוד בנפח התנועה הנדרש.
    בקו הBART (התחתית) של סן פרנסיסקו יש רכבת עם 6-7 קרונות מדי 5 דקות על הציר המרכזי.
    האם מישהו באמת מאמין שאפשר להבטיח 5-6 אוטובוסים מדי 5 דקות על איזשהו ציר בתל אביב?

    לא. אין תחליף לרכבת התחתית ועד שהיא תגיע (אם בכלל) התחבורה הציבורית תמשיך להיות ברירת המחדל לאילו שידם לא משגת לנסוע ברכב פרטי, והשאר יחרקו שיניים אל מול הפקקים ובעיות החניה. אל חשש, התרגלנו כבר...

  • 5.

    ממש מפחיד

    גילי, 10/06/11 12:39

    רועדת מפחד. לא יודעת איך אגיע לקרית הממשלה. לא יודעת איך נכד אחד יגיע לבית הספר התיכון ולא יודעת איך הנכד השני יגיע לאוניברסיטה.לרדת מאוטובוס אחד, לחכות לאוטובוס שני, גוזל זמן רב, בעיקר בשעות הבוקר.לדעתי, יגרם בלבול, מצוקה וחוסר אונים כי איש לא שאל אותנו, איש לא התחשב בדעתנו. נקנה עוד מכונית? יתכן.

    • לא כולם יכולים לקנות מכונית.... (ל''ת)

      תואר שני בלי כסף, 11/06/11 22:32

  • 4.

    הלוואי שתצליחי... (ל''ת)

    עמרי, 10/06/11 12:29

  • 3.

    לאביב לביא -- אף אחד לא גורש מהארץ

    xaxaxa, 10/06/11 12:01

    יא שמואלני טיפש -- החזירו אותם לאן שהם באו -- ובשביל המצפון השקט והנחות שלך בשבילך הם גורשו הושמדו התכחדו מכדור הארץ -- וכןן זה רעיון מדהים לרכוב על אפניים בחום יולי אוגוסט ולהגיע לעבודה כולך מים --שאין במקום העבודה מקלחת -- וניראה אותך יושב ליד אחד שכזה -- אז רד מהעץ ולתרכב לתל אביב שמעתי שיש שם את מצעד הגאווה

    • 3 צודק בהחלט!! (ל''ת)

      אביבית-ק.אונו, 11/06/11 05:22

  • 2.

    לדעתי תהיה קטסטרופה והציבור יסבול. בזיון שאין נתיבים לתחבורה ציבורית

    עודד, 10/06/11 11:55

    לעניות דעתי תהיה קטסטרופה ואני מתאר לעצמי את כותרות העיתונים יום למחרת .אין נתיבים לתחבורה ציבורית ובמקומות שיש נת'צ אין אכיפה רכב פרטי חוסם את נסיעת האוטובוסים שתקועים בפקק בזיון שערוריה עולם שלישי.

  • 1.

    המון בהצלחה לתוכנית החדשה

    שי, 10/06/11 11:10

    אני לא יודע אם זה יצליח או לא, אבל בהחלט מקווה שכן.
    בכל מקרה אני מאמין ששנות התכנון הרבות לא יירדו לטימיון. הרבה מחשבה הושקעה בתוכנית ואולי בהתחלה זה יהיה מוזר וקשה אבל בהמשך כן יראו שיפור.

    • לתגובה 1

      מירה, 18/07/11 12:11

      אתה לא יודע מה זה שאדם קשיש ועיוור צריך ללכת הרבה ברגל בשמש היוקדת שאדם קשיש צריך להתענות בשתי אוטובוסים ולהסתבך בדרך, אני לא חושבת שהייתה מסכים שאבא שלך או סבתא שלך יטרטרו בשתי אוטובוסים בחום הכבד וילכו הרבה ברגל, ומה יהיה בחורף. הרפורמה פגעה באנשים קשישים, נכים, ועיוורים ומי שאין לו אוטו איך להגיע לעבודה. לפני שאתה מעודד תחשוב קצת.