• 54.

    צמצום תאונות דרכים

    אלחנן, 20/08/11 22:29

    לכבוד
    שר התחבורה ובטיחות בדרכים
    מר ישראל כץ
    שלום רב

    הנדון : צמצום תאונות דרכים

    צמצום תאונות דרכים באמצעות מערכת לחינוך והחדרת תרבות נהיגה .
    המערכת תקצר את אורך זמני הלימוד לסדרי גודל של חודשים . צורת החינוך במערכת
    המוצעת היא בדומה להוספת מאות אלפי שוטרי תנועה . המערכת עובדת על בסיס חונכות
    אישית . לכל נהג סורר יוצמד ''שוטר חונך'' . השוטר יהיה כמובן שוטר ווירטואלי אבל
    יהיה בנוכחות מלאה .
    ''אפקט האח הגדול'' מטופל ביסודיות והשוטר הווירטואלי יופיע רק כאשר הנהג עובר
    עברה. פרטיות האזרחים תשמר בקפדנות ולא ירשם ולא ישמר כל מידע הקשור לנהגים
    הנוהגים כחוק . יש לי הרגשה לא נעימה כי ניתן להציל מאות אנשים בשנה ולא מצילים .
    לכך נלווים הפצועים באלפים וכן הפסדים כספיים ניכרים .
    כיום ניתן להפעיל מערכת מצומצמת בסדר גודל של עשרות רכבים להדגמת ייתכנות .
    כל הכלים קיימים ולא משתמשים בהם .
    אני מוכן להתייצב בכל מקום ובפני כל פורום על מנת להסביר את המערכת המוצעת ולענות על שאלות, ככל שאדרש.

    כתובתי : ת. ד. 75 תמרת 36576 .

    בברכה

    • ביטול תאונות דרכים

      אלחנן, 08/07/12 16:09

      לכבוד
      שר מתחבורה והבטיחות בדרכים
      מר ישראל כץ
      שלום רב

      ביטול תאונות דרכים לא קשה לביצוע מכוון שמערכת דומה עובדת כיום במגזר החקלאי . המערכת החקלאית אפילו מורכבת יותר מזו הנחוצה לתעבורה . ולכן ניתן להפעיל את המערכת התחבורתית במיידי . אני מדבר על שימוש ב- Precision Farming לצורך Precision Traffic . בחינה מתמטית של המעבר מעלה כי התעבורה המדויקת מורכבת פחות מזו של החקלאות המדויקת מתוך הכלל הידוע כי במשטח יש אין סוף קווים . והרי חקלאות עוסקת בשטחים ותעבורה במסלולים או קוים .
      מערכת התעבורה המדויקת מחנכת ומחדיר תרבות נהיגה .
      מערכת התעבורה המדויקת תקצר את אורך זמני הלימוד לסדרי גודל של חודשים .
      צורת החינוך במערכת המוצעת היא בדומה להוספת מאות אלפי שוטרי תנועה .
      המערכת עובדת על בסיס חונכות אישית .
      לכל נהג סורר יוצמד ''שוטר חונך'' .
      השוטר יהיה כמובן שוטר ווירטואלי אבל יהיה בנוכחות מלאה .
      ''אפקט האח הגדול'' מטופל ביסודיות והשוטר הווירטואלי יופיע רק כאשר הנהג עובר עברה.
      פרטיות האזרחים תשמר בקפדנות ולא ירשם ולא ישמר כל מידע הקשור לנהגים הנוהגים כחוק .
      יש לי הרגשה לא נעימה כי נית

  • 53.

    במקום ללכת בדרך הקלה ולמכור חצי חינם,יש דרך יותר קלה לזרוק את המנכ''ל

    צ'ימפנזי, 13/06/11 20:15

    לכל הרוחות, להעיף את העובדים הנכשלים, ובעלי עבירות תנועה(רכבות)ומשמעת, ואז תראה כיצד הרכבת יעילה יותר ובטוחה יותר

  • 52.

    כמה כבר מסובך להפעיל רכבת קיבינימט?

    שלום, 12/06/11 06:30

    אפילו כבר את זה לא מסוגלים?!

  • 51.

    200 ק''מ מסילה, 100 קרונות, מנוהלים חרא, לתפארת מדינת ישראל (ל''ת)

    צ'ימפנזי, 12/06/11 02:39

  • 50.

    סגור. בבקשה תסגור. תעיף את המאפיונרים האלה

    דן, 11/06/11 22:13

    בבקשה. לא חייבים להפריט, אבל עם המנייאקים האלה אתה יודע שאי אפשר לעבוד. הבריחו כבר כמה מנכ''לים? הפכו כל נסיעה לסיוט מתמשך. סגור ותבנה הכול מחדש. אתה יודע שזה הדבר הנכון לעשות. הציבור משווע לזה.

  • 49.

    זה לא העובדים כץ, זה אתה - נבחרת כשר התחבורה לא כשר לענייני חמאס

    ולא נראה לי שהביטחון זה השטח החזק שלך, 11/06/11 22:10

    בעצם גם לא התחבורה

  • 48.

    לסגור מוקדם ככל האפשר. לשלח את דור המדבר - הבייתה.

    פישלזון, 11/06/11 21:14

    לגייס אנשי מקצוע מיומנים על מנת לבנות רכבת טובה הרבה הרבה יותר.
    לא יעזור להם ובמיוחד לוועד העובדים כלום גם לא מר עייני כי אנו הציבור מבינים שהמוצר שישי לנו היום הוא פגום ויש צורך אמיתי על מנת להציל אנשים - לסגור ולהקים מחדש עם אנשים אחרים לחלוטין.

  • 47.

    כשהוא אומר הפעלתי את כובד משקלי זה נשמע מאיים למדי. (ל''ת)

    טוויגי, 11/06/11 20:38

  • 46.

    כץ אלוף העולם בלא לעשות כלום

    חיים, 11/06/11 19:37

    זה השר הגרוע ביותר מאז הקמת המדינה הוא לא עשה שום דבר אבל שום דבר כמו בחקלאות ליפני כן וכמו תמיד רק מדבר ונותן מס שפתיים לא יותר

  • 45.

    כץ כניראה שהתפקיד גדול עליך

    מנו מהצפון, 11/06/11 17:34

    עסקן פוליטי קטן שרק נובח ולא עושה דבר הגיע הזמן לפטר את כל עובדי הרכבת שרוצים משכורות של שר בלי לעבוד ארץ אוכלת יושביה.

  • 44.

    לשר כץ, אני מקווה שאנו לומדים מטעויות ולא חוזרים עליהן. ראה ההפרטה (ל''ת)

    שנעשתה בבריטניה - נ-כ-ש-ל-ה ! לא להפריט !!, 11/06/11 17:25

  • 43.

    אסור להפריט !!!יש לעשות רה-אורגניזציה אך לא הפרטה. הפרטה=אסון למדינה. (ל''ת)

    סטוד'' למדעי המדינה, 11/06/11 17:20

  • 42.

    תסגרו כבר.

    בית יהושוע-ר''ג., 11/06/11 17:05

    הפסקתי לנסוע ברכבת.
    5 שנים נתתי להם צ'אנס. מספיק.

    לא בא לי למות בתוך קרון דחוס.
    לא היום. גם לא מחר.

  • 41.

    כץ , אנו זקוקים לרכבת אבל סגור והחלף את העובדים וההנהלה

    תושבי רחובות, 11/06/11 16:18

    כל מי שנוסע ברכבת מידי יום כועס, ממומר , ומקלל מידי יום כמעט את עובדי הרכבת ''המנוולים'' ואת ההנהלה שאינה מתפקדת.
    נמאס מארגון מושחת ומנוון זה.תאונות על ימין ועל שמאל. איחורים כמעט מידי יום. רכבת צפופה, מלוכלכת, נדחפים ואין מקום לזקנים, נכים, נשים בהריון.
    להקים מערך רכבת חדש!

  • 40.

    כבר לפני שנים צריך היה לסגור את הגוף המסוכן הזה

    אזרחית, 11/06/11 15:20

    זה שלא סגרו אותו בזמן, הביא רק לקורבנות של תאונות נוספות שלא נפסקות.
    לסגור מיידית !!

  • 39.

    שר דפוק, מנכ''ל רקבת דפוק,עובדי רקבת דפוקים, ציבור מטומטם

    צ'ימפנזי, 11/06/11 14:55

    בתי משפט ומשטרה עוד יותר דפוקים

  • 38.

    אם תסגור את הרכבת אני אתפטר ובבחירות לא אקום מהמיטה להצביע לא לך

    אאא, 11/06/11 14:13

    ולא לאף אחד אחר (אולי פתק לבן כדי למנוע בזבוז קול) ואני מקווה שכולם יעשו דבר זהה.איך נגיע לעבודה עם אוטובוס?זה ייקח 5 שעות.

  • 37.

    @ @ @בטח נוחי דנקנר רוצה לקנות גם את הרכבת @ @ @ (ל''ת)

    @ נא לפרסם למרות האינטרס המצנזר @, 11/06/11 13:57

  • 36.

    ועד העובדים הלוחמני של הרכבת ------- מנסה להציל את השירות הציבורי

    @@@ כצלה מנסה להפריט את הרכבת לחבריו @@@, 11/06/11 13:40

    הכ''ץ הזה, כמו נהנתניהו הוא שקרן מועד שעושה רק לטובת ההון --- שלטון.

  • 35.

    כץ הוא שר התחבורה הכי גרוע בתולדות המדינה..לא הזיז כלום עד היום..!! (ל''ת)

    הצד החזק של כץ זה הדיבורים והיחצנים שלו - כץ=אפס, 11/06/11 13:32

    • כאילו מופז עשה משהו למען התחבורה והרכבת - בעצמם מופז וכץ (ל''ת)

      היו שרי תחבורה שהתחבורה לא ממש היתה בראש מעייניהם, 11/06/11 22:12

  • 34.

    שר מטומטם ורכבת של מושחתים. צריך לחוקק, למושחתים - עונש מוות (ל''ת)

    דוד, 11/06/11 12:39

  • 33.

    אין מילה אחת טובה על הרכבת

    תמירה, 11/06/11 12:31

    הנסיעה ברכבת יקרה מדי, קר מקפיא בקרונות, אין שתייה חמה או קרה כבר, הרכבת לא עומדת בלוח זמנים, צפוף, הרבה עומדים, דבר שהוא לא בטיחותי כלל. בקצור- הרכבת לא מציאה גדולה ובושה לישראל שהיא מתנהלת כמו בהודו.קמצנים, תקנו עוד קרונות.

  • 32.

    שר גרוע

    מתוסכל מהמדינה, 11/06/11 12:20

    פשוט קטסטרופה.
    יש כל כך הרבה מה לשפר בנושא התחבורה הציבורית.
    אתה פשוט חסר מעוף וחזון.
    כנראה שלא סתם התחבורה בישראל ברמה של מדינת עולם שלישי.

  • 31.

    חוץ מהוספת מצלמות מהירות רבות, מה השתנה לאחרונה בתחבורה?

    גל, 11/06/11 12:11

    פקקים עצומים באותם המקומות ובאותם השעות, עורקי תחבורה מרכזיים שמספיקה תאונה אחת בשביל ליצור שעות של עיכוב ומיליוני שקלים שעולים למשק עם איחורים ודלק, העיקר שמדברים על השעון קיץ, אגרות רבות בתחום שלא רואים תרגום שלהם לתשתיות פיתוח כבישים, הוספת נתיבים ופיתוח תחבורה ציבורית כולל הרכבת שאיחורים, צפיפות ולאחרונה גם נושאי בטיחות נעשו שגרה. כל אחד בבוקר חווה פקקים בתוך העיר, פקקים מחוץ לעיר: בכביש מס' 2 בין נתניה לויינגייט קבוע, בכביש מס' 4 באזור צומת דרור, רעננה מרכז, בכביש מס' 1, בכביש מס' 5 ואילו הן רק דוגמאות לאזור המרכז מחוץ לת''א.

  • 30.

    אין פה תרבות של תחבורה ציבורית בארץ כל פלצן מקבל היום רכב צמוד מהעבודה

    א, 11/06/11 11:57

    לא ייתכן שכל חברה כאן תחלק מכוניות לעובדיה. לא ייתכן שייקח לי כל יום שעה להגיע מראשון לתל אביב בבוקר ואותה הסיפור בערב זה לא קיים בשום מדינה בעולם. רכב נועד לסופי שבוע בלבד או למנכ''לים בכירים בחברות ולא לכל אפס שרוצה לעשות דוואינים עם רכב

  • 29.

    אדיוט. נבחרת לספק רכבת בטוחה ויעילה ולא לסגור שרות חיוני. (ל''ת)

    אימפוטנציה פוליטית חסרת אחריות,,, כמו בכרמל,,,, 11/06/11 11:57

  • 28.

    תפסיק לאיים ותעשה אנחנו יודעים בדיוק איך מתנהל ועדי העובדים

    א, 11/06/11 11:51

    זה לא סוד שאנשים ללא הכשרה ובעלי משכורות עתק עובדים ברכבת זה קיים גם בנתב''ג ואני לא רוצה גם לדבר על ההשכלה שיש להם שם את זה ראינו בטלויזיה

  • 27.

    הישרדותו של השר

    שחר, 11/06/11 11:41

    מי שאשם בסופו של דבר אלו הבוחרים ומנטליות שהשתרשה כאן שנים. הוא יכול לפאר את שמו כמה שהוא רוצה הבעיה שכל אלו ע''ח משלמי המיסים (לא החרדים כמובן) ועד שהפוליטיקאים לא יבינו שהם משלמים מחיר ישיר ומהיר בקלפי כך הם ימשיכו לנהוג.המוטו להם זה ההישרדות בלבד ותו לו.

  • 26.

    לפטר את כל האפריקאים ולהתארגן מחדש.

    פתרון למצב, 11/06/11 11:36

    אפשרות שניה: לתת למלך מרוקו ''לטפל'' בבני ארצו. במרוקו אין שביתות, אין בעיות, אין ''קיפוח ואפליה''...

    כל דרך אחרת תביא רק ל''תוספות סינטה'' כמו בנמל אשדוד.

  • 25.

    תדאג לקו נסיעות מצירי כרכור לאזורי תעשיה, פולג בנתניה וכו'

    אזרחית, 11/06/11 11:21

    בקו ישיר ולא שעתיים נסיעות לכל כיוון.
    תחשבו על הכל על כל זרימות התנועה שצריך במידה ותסגר הרכבת.

    • תגובה אופינית שמסמל ''טימטום חושים'' כמו שאכתוב

      אזרח, 11/06/11 14:39

      ''ששר התחבורה ידאג לקו ישיר מהיר''מחוב הסוסים 78 בראשון לציונה ועד לרחוב הטרוף בעקרת עקרון'' בתדירו של 6 דקות גג ובאם יש צורך בלויי ניידת.
      אזרחית יקרה- בפעםהבאת אל תשכחי לספור עד 1000 לפני כתיבת שטות ודבר איוולת כפי שכתבת.

  • 24.

    ישראל בגבולות 64

    אחד מודאג, 11/06/11 11:07

    אולי הגיעה הזמן להחלי,את השר הלא מוצלך?כשלונות בכבישים,ברכבת,בים
    הוא עוד מתיימר להיות ראש ממשלה???

  • 23.

    תחבורה

    אלי, 11/06/11 10:53

    קראתי בקשב את תגובות הקוראים,אולם אף אחד לא התייחס להתנהלות משרד התחבורה בעשורים הקודמיםץ
    איני ''ליכודניק'' אך לא ניתן לעשות יש מאין,ולהדביק פיגור כה גדול.
    אולם השר יבחן במבחן התוצאה.

  • 22.

    אל תוותר לעובדי הרכבת

    אזרח לא מטעם, 11/06/11 10:50

    לצערי עובדי רכבת ישראל עושים בחברה מה שהם רוצים על חשבון הנוסע הפשוט ,שצריך לנסוע יום יום לעיסוקיו ,ובעיקר אנשי כוחות הבטחון שצריכים להגיע הביתה או לבסיס . אם תתמיד ותעמוד על שלך נגד אותם עובדים אנלפבתים( כפי שראינו את מנהיגיהם בטלויזיה )תצליח ורוב הנוסעים איתך כבוד השר !

    • זה ישראל כץ שעושה מה שהוא רוצה ברכוש ש ל נ ו ברכבת ישראל ! (ל''ת)

      לא למגיבים בתשלום, 11/06/11 13:44

  • 21.

    מה עם הגשר המיזד@$# בכביש אם המושבות בפ''ת? כמה אפשר לעכב????? (ל''ת)

    די!, 11/06/11 10:48

  • 20.

    יה ליכודניק אידיוט, אתה תסגור את הרכבת ואיך אני אגיע כל יום לעבודה ?

    שלמה בן-לולו, 11/06/11 10:45

    או שאתה מעדיף שאני ארשם לישיבה ואקבל גמילות חסדים?

  • 19.

    מכוני הרישוי לרכב זאת בדיחה מהלכת - לבטל אותם!!!!

    ליאור, 11/06/11 10:36

    בדיקה במוסך מורשה בפיקוח בוחן שיחליף מוסך בכל שבוע עדיפה..

  • 18.

    שר שעסוק בעיניינים לא לו - ייכשל בתפקידו. כמו דיכטר בתפקידו

    גדעון, 11/06/11 10:18

    כ-שר לבטחון פנים ועסק רבות בעינייני בטחון/פלסטינים/יחסים עם מדינות ערב ו-נכשל בתפקידו הייעודי , כך גם ישראל כץ,שר התחבורה. הוא עוסק רבות בטיפוח ה-אגו [ראו את שלטי החוצות הרהוותנים שלו]. עוסק רבות בעינינים פוליטים ו''משחק '' משחקי כוח.
    ברור כי הוא ייכשל בתפקידו.
    גם מלחמתו למען ההפרטה שמשמעותה המעשית היא פגיעה קשה בעובדים , מקרבת אותו לכשלונו כ-שר התחבורה.

    • אתה צודק. פרצוף השר כמו פני הממשלה הרקובה (ל''ת)

      שלמה, 11/06/11 13:46

  • 17.

    ישראל כ''ץ תמשיך, אתה בכיוון הנכון!

    לא ליכודניק, 11/06/11 10:15

    מעולם לא חשבתי שהמילים האלה ייצאו ממני, אבל ישראל כ''ץ, אני מופתע ממך.
    כאיש עבודה קשה לי לפרגן לליכודניק, אבל זאת פעם ראשונה ששר תחבורה לוקח על עצמו ברצינות את נושא התחבורה הציבורית ועושה משהו.

    לגבי מספר ההרוגים בתאונות הדרכים, הגיע הזמן שהמדינה תפסיק לגבות את הנהגים ותודיע לנו הנהגים קחו אחריות. את זה עושים באכיפה, בפרסום ולא בהוספת מעקה בטיחות. לא ניתן לשדרג את כל הכבישים בארץ בכל זמן נתון. אבל כן ניתן לגרום לאנשים להירגע על הכביש.

    • מגיבים בתשלום - הפסיקו להתחזות! (ל''ת)

      ציפי, 11/06/11 13:47

    • כשמישהו מהלל וכותב לא ליכודניק, אתה יודע שהוא מקבל תשלום עבור כתיבתו (ל''ת)

      לא חושבת שיש מישהו במדינה שיהלל את כץ בחינם, 11/06/11 22:14

  • 16.

    תכנון לקוי של כבישים ומחלפים זה לא תשתית לקויה זה שכל עקום

    להוסיף גורם נוסף, 11/06/11 10:00

    למה בונים מחלפים בצורה שלא מסייעת באמת קחו לדוגמא:
    מחלף אם המושבות על כביש 5- ממוצע של 5-9 תאונות בשבוע. (עיקול המוות)
    מחלף הכפר הירוק: אפקט מצילתיים, אלו הבאים מכפ''ס צריכים לעבור לנתיב השמאלי, אלו מהשמאלי צריכים את הימני - באותו הרגע כולם צריכים להחליף מקום, מה חשב מי שתכנן אותו.
    סיבוב מוצא לכיון ירושלים: הדרך לעיר הבירה שלנו היא כמו קיר המוות בדרום אמריקה (בחורף בעיקר)
    מחלף גבעת שמואל: 5 נתיבים שהופכים לנתיב אחד עם תחנת דלק בתוכו, יציאה לבני ברק, תחנות אוטובסים וטרמפיאדה. בטוח שזה יכול להוות את העורק הראשי.
    בקיצור, עם קצת מעוף אפשר להבין למה הכל תקוע, לא כי לא עושים אלא כי לא חושבים!
    תמצאו אנשים שמבינים בתחום ולא אנשים בינוניים.

  • 15.

    מעניין -כולם אשמים ורק השר כץ בסדר

    miki, 11/06/11 10:00

    בתאונות הדרכים אשמים הנהגים
    בתאונות הטיס אשמים הטייסים
    הבעיות הדלק אשמה חברת אל על
    בתאונות הרכבת אשמים העובדים
    ורק השר כץ בסדר
    יאלה תיקח אחריות ותתפטר כבר -נימאס לשמוע אותך

  • 14.

    השר כץ כמו כל ליכודניק מצוי -דיבורים כמו חול ואין מה לאכול.

    דני ב., 11/06/11 09:56

    האיש הזה שכל תרומתו לחברה בישראל היא לשונו הארוכה והמשתלחת שהיטיבה להיתחב בישבן המתאים של פוליטיקאי זה או אחר שקידם פעיל ליכוד אפור ואפרורי עם לשון ארוכה.
    מעולם לא עשה מאומה וגם לא יעשה אלא להיטיב עם חבריו ובוחריו במרכז הליכוד.
    לא היה טקס שפספס ולא היה אירוע שלא מצא זמן להשתתף בו, בכל מקום תמצאו אותו בכל הרמת כוסית רק דבר אחד הוא שכח שצריך גם לעבוד.
    איך ידע לעבוד אם היה פעיל פוליטי מדרגה ז?
    על זה כבר נכתב השיר ''איך הפשפש עלה למעלה''.
    צריך להזכיר לו שמשרד התחבורה זה לא שלטים המפארים את ''עשייתו''.
    כמה מתאים לליכוד להביא את התחתית ולמנות אותם לשרים ואת שכנו מקרית מלאכי לנשיא המדינה.

    • יש לו אותו ניסיון בעבודה כמו ליקירך עמיר פרץ (זאת אומרת כלום) (ל''ת)

      לא עבדו יום אחד בחייהם לאחר סיום האוניברסיטה, 11/06/11 10:46

    • לקחת לי את המילים מהפה

      שחר א, 11/06/11 11:40

      כל מילה אמת אבל מי שאשם בסופו של דבר אלו הבוחרים ומנטליות שהשתרשה כאן שנים. הוא יכול לפאר את שמו כמה שהוא רוצה הבעיה שכל אלו ע''ח משלמי המיסים (לא החרדים כמובן) ועד שהפוליטיקאים לא יבינו שהם משלמים מחיר ישיר ומהיר בקלפי כך הם ימשיכו לנהוג.המוטו להם זה ההישרדות בלבד ותו לו.

  • 13.

    לשר

    קריתי, 11/06/11 09:52

    רק הבוקר תאונה מחרידה נהיגה+בירה הזמנה למוות בטוח העיקר דיבורים ופרמייריז

  • 12.

    לשר הנכבד

    צפוני, 11/06/11 09:50

    מתי ראית שוטר עוצר רכב בכפרים הערבים שם אין פיקוח ושליטה על הנעשה בתחבורה.אחד המגזר הערבי שואל ומתרה אל עוזלת היד שלך העיקר יש שלטים גדולים וכלום

  • 11.

    אצל כץ ''הכל מוצלח'' חוץ מעבודה ויעילות

    מוטל מכפר אחים, 11/06/11 09:49

    השר כץ לא חשב נכון את תפקידו, הוא חשב שימצא מקום לנוח לחלק תפקידים למקורבים וחברים,לעשות הון פוליטי,למצוא במה לברבורים וקשקושים ועוד, הרי מי שעיניו בראשו רואה וגם מבין שהבעייה איננה מתמקדת ברכבת,האם נושא תאונות הדרכים טופל כראוי (ההפך הוא הנכון)האם בעיית הבטיחות בטיסה נפתרה (ההפך הוא הנכון), האם בעיית מבחני הנהיגה נפתרה? (ההפך הוא הנכון) ובכלל תקצר היריעה מלפרט את הנושאים שהאיש ממונה עליהם ובקיצור הבלגן חוגג, לכן חלק גדול מהכשלון מונח לפתחו, ובעיקר עליו עצמו ומנויו ''המוצלחים'' וכשיש בעייה הוא ''סוגר'' את הרכבת (כמובן וכדרכו בהבל פיו),
    מה שטוב אצלו שהוא כל הזמן ''מסייע'' לחברין ומפרשן מדיניות ובטחון, כלכלה וחברה ובכלל,
    רק לא בתחומים שהוא ממונה עליהם

  • 10.

    השר כץ. תפריט את הרכבת, והעם יתמוך בך............ (ל''ת)

    תוכיח שאתה ראוי, 11/06/11 08:56

    • בטוח שחלק מן העם יתמוך בו. אבל רק חלק!! הפרטה=אסון !! (ל''ת)

      גדעון, 11/06/11 10:11

    • אם אתה רוצה לקנות, תאמר זאת בפירוש. העם רוצה רכבת ציבורית (ל''ת)

      לזה שרוצה בהפרטת הרכבת, 11/06/11 13:50

  • 9.

    מסקנה

    יעקב, 11/06/11 08:07

    שלא כמו הכתב, אני לא חייב להתחנף לשר. אם בחברה פרטית מנכ''ל היה מביא כאלו תוצאות אחרי שנתיים בתפקיד - היה מפוטר מיידית ועוד נדרש לשלם פיצויים על הנזקים שגרם. איך הגענו למצב שחדלי אישים כמו השר כץ מופקדים על תחומים כל כך חשובים בחיינו? מה שמדאיג שהוא אחד מיני רבים. אם העם לא יתעשט ויבחר הנהגה ראויה, אין כאן עתיד.

  • 8.

    75% מהציבור בעלי ליסינג ואחזקת רכב

    מירי, 11/06/11 06:22

    כל עוד לא ישונה הדבר דבר שיאלץ ציבור ומעבידים לנסוע בשרותי תחבורה המוניים, נעמוד בפקקים ונמות מסירחון

    • כל עוד ברכבות הבוקר לא יהיה מקום ישיבה

      אא, 11/06/11 18:31

      מרחובות עד תל אביב השלום- אנשים לא יעברו לרכבת.
      ואני מאמין שאותו הסיפור גם מצפונית לתל אביב עד לתל אביב מרכז.
      כל כך קשה להוסיף קרון??

  • 7.

    אתם תתפללו שמע ישראל ב1 לחודש

    הרשלה, 11/06/11 03:36

    הוא אישר לחסל קווים של דן שנוסעים כבר 50 שנה לתל-אביב רבתי וממנה,יהיו לכם בעיות להיכנס לת אביב ,לאוניברסיטה,לשוק הכרמל,...ובכלל תיכנסו לאתר של דן ..ותראו איזה קווים שונו או אוחדו..כי יהיה בלאגן גדול ב1 לחודש הבא..וכול אחד שירצה לנסוע יגיד:''שמע..ישראל''..אבל זה לא יעזור איזה חבר'ה צעירים החליטו לשנות את כול קווי דן ויהיה מהפך..רק תדעו שאני אמרתי לכם..תיזהרו

  • 6.

    מתי יהיה רכבת טובה?

    כככ, 11/06/11 01:38

    שיהיהו 3 חברות רכבות.
    התחנות תייהנה בבעלות המדינה ואילו הרכבות של חברות פרטיות.

    ככה כל אדם יוכל לבחור בחברה הזולה והמשתלמת ביותר עבורו.

    במקום שנלחם על מקום, הם ילחמו על נוסעים.

    • למנות בעלי יכולות ולא מטעם

      ניקי מהרצליה, 11/06/11 09:52

      כשיחליפו שר, וימנו מנהלים מוכשרים ובעלי יכולת לרכבת ויתר הנושאים ''שהשלמזל כץ'' הזה ממונה עליהם

    • הלו... זאת לא צרפת...בדקת כמה ק''מ מסילות יש בישראל?!?! (ל''ת)

      גדעון, 11/06/11 10:20

    • הפרטת הרכבות בבריטניה הורידה איכות פ ל א י ם--המחירים ע ל ו--והתאונות

      @@ BRITISH RAIL @@ מהנסיון ברכבות הבריטיות @@, 11/06/11 13:55

      התרבו. אבל זה כמובן לא מעניין את השרים המפריטים את המדינה לידידיהם.

  • 5.

    למה לעוות נתונים?

    מהזהמשנה, 10/06/11 23:54

    למה להגיד שמספר ההרוגים בתאונות דרכים בעלייה? למה לשקר?
    מספר ההרוגים בתאונות דרכים יורד בצורה מתמדת, ב-2009 הירידה הייתה חדה יותר ולכן 2010 נחשבה לעלייה למרות שהיא בירידה לעומת 2008 ושאר השנים קודם לכן.

    גם השנה, ב-2011 יש ירידה במספר ההרוגים.

    די לשקר יא עיתונאים עלובים.

  • 4.

    קשה להאמין למילה אחת מפיו של הליכודניק

    הגיונית, 10/06/11 23:47

    המושחת

    • ציפי, שלא נדבר על שחיתות חחחח (ל''ת)

      הגיונית? בטח...., 11/06/11 08:55

  • 3.

    פיתוח קרונות רכבת בארץ ופיתוח שרות מהיר ואמין

    e10 , 10/06/11 23:44

    מתן שרות ברכבת ותחבורה בצורה מדויקת מהירה
    בלי איחורים .

  • 2.

    עוד שר נפלא של הליכוד . אתם בחרתם ימניים טפשים, אתם משלמים בחיים

    א, 10/06/11 23:07

    מעניין שאף אחד לא מוכן להיות מנכ״ל הרכבת תחת האידיוט השמן הזה

    • ציפי, אני מבין שהתסכול אוכל אותך (ל''ת)

      -, 11/06/11 08:56

      • ראה גם את היחסים הבינלאומיים ''המשופרים'' של ישראל וזה בא מאותו מקום

        כוכב הצפון, 11/06/11 10:00

        הצרה היא שזה לא תסכול אלה צרה גדולה של כולנו, האיש ברברן ונהנתן ובעיקר חסר יכולות אבל כנראה שזה חומר הגלם של הליכוד ושותפיהם לגואליציה, ראה מנהלי הרכבת חקי הראל, אורי יוגב אפרתי (שישב קצת בקלבוש) ועוד כוכבים.

  • 1.

    חחחחחחחחחח מה רע שנתיים בתפקיד וכבר גרם לכל כך הרבה נזק???????חחחחחח

    פשוט לא יאומן!!!!!!!!!!!, 10/06/11 18:48

    שיבטל את התוכנית של רפורמת התחבורה !!!!!!! אף אחד לא מרוצה מהתוכנית הגרוע !!!!!!!!!!