מדובר ברכבים שיש עימם שתי בעיות עיקריות:
1. חלפים יקרים.
באופן מתמיהה אין אפשרות להינות ממחיר של חלקים כמצופה מרכב קוראני. כאשר מגיעים למוסך משלמים מחיר של חלפים במחיר המותג האמריקאי. בהשוואה לשתי הקוראניות האחרות מחירי החלפים בשברולט גבוהים מאוד.
1. שווי שוק בצניחה מתמדת
למי שבוחן את הנושא מההיבט הכלכלי שיידע שהמכוניות הללו לא מחזיקות את המחיר ויש אובדן ערך משמעותי.
3. רשת מוסכים יחסית סבירה - אבל כבר נתקלתי בכמה מוסכים שלא היו עוברים אצלי בחינה - איך שהוא ב UMI הסכימו להכניסם לרשת למרות הרמה הנמוכה. - חבל כיוון שזה פוגע בשם של UMI. אם יש מערכת מסודרת של קריטריונים להצטרפות לרשת - אז מישהו מעגל פינות ובגדול (וגם לא עושים שום ביקורות פתע כנראה) בתלונה ל - UMI מצאתי שהם היו יותר עסוקים להגן על המוסך מלהקשיב לתלונה