תמיד אלה ''טעויות'', תמיד לרעת הלקוח, ולעתים הגדילו לעשות, הודו שיש טעויות אבל המשיכו לגבות גבייה לא חוקית.
את התרבות הארגונית יוצר לרוב המנכ''ל. המנכ''ל היתה סטלה הנדלר. תרשו לי לחלוק על הסופרלטיבים המחולקים לה בכתבה. בשורה התחתונה היא גרועה, ומצליחה לשרוד ולהתקדם, במקום לשלם בראשה על המעשים של הארגון שלה, רק כי אנחנו הצרכנים חלשים ויכולת ההתגוננות שלנו מהפרות חוק מצד נותני שירות מוגבלת. ארגונים ציניים כמו 012 מנצלים זאת ומרויחים ככל הנראה סכומי-עתק במעשים שאם אדם פרטי היה מבצע הוא היה נתבע לדין פלילי על הונאה, גניבה, ושאר סעיפים בחוק הפלילי.