• 18.

    על מייל ששלחנו לפלפון קבלנו תשובה אחרי יותר משבועיים- כיאה למונופול (ל''ת)

    שלושה ימים לא קיבלנו תשובה בטלפון של פלפון-, 19/05/11 13:42

  • 17.

    אין תקציב לשרות כי ללקוח אין אופציות אחרות

    מרוויח, 18/05/11 07:46

    בכל מקרה ללקוחות אין ברירה אז מה זה משנה.
    עדיך להגדיל את הרווח בעוד כמה מיליוני שקלים. כי כרגע הוא אולי רק כמה מאות מיליונים

  • 16.

    אני באורנג' חיכיתי 20 דקות והתייאשתי

    מני, 18/05/11 06:24

    נשאלת השאלה?
    האם זו לא סיבה כדי להתנתק ללא כל קנס?
    האם בהסכם ההפעלה הם כמדומני מחוייבים לענות בקול אנושי תוך כ5 דקות של המתנה

  • 15.

    ביזיון!

    אור, 18/05/11 03:03

    כל חברות הפלאפון האלה הן ביזיון אחד גדול...יודעות רק לקשור אותך בהתחייבויות ולא יודעות לעמוד בהתחייבויות שלהן כמו טיפול ראוי בתקלות טכניות שכלולות באחריות וכדומה..מה איכפת להם? בכל מקרה הכסף נכנס כל חודש...בושה וחרפה!

  • 14.

    אורנג' - 41 דקות המתנה..3 פעמים כבר

    שי, 18/05/11 00:04

    התייאשתי וניתקתי

  • 13.

    חברת פלאפון: 20 דק' המתנה בממוצא ואז מתנתק

    לקוח, 17/05/11 23:34

    הלוואי וזו היתה הבעיה היחידה..ביינתים לצערי אני נשאר רק בגלל תוכנית חיילים אם לא מחר הייתי עובר כמו שהעברתי את כל חברי (לא שזה כל כך משנה כל החברות זבל)

  • 12.

    הפקרות-שיש לחקור

    אליפז, 17/05/11 22:18

    מי שנתן את הרישוי לחברות המאוסות הללו- צריך לעמוד לדין פלילי ולהשליכו לכלא-עד צאת נשמתו. היום בו אני צריך להתקשר ולקבל שירות בתמורה לכסף שאני משלם-הינו יום שחור משחור של-בזבוז זמן יקר של-50 דקות,עצבים,כעס,יאוש,גועל נפש,מיאוס,ותחושה-של רמאים.המענה הקולי הקבוע,הסחבת המכוונת,ותעשיית ''משיכת הזמן המאוסה המגמתית''-הינם אבי אבות הטומאה. יש לחוקק-ספק השירותים יהיה מחוייב במענה אנושי בתוך-60 שניות''.על כל חריגה יוטל קנס-1000 ש''ח.רק כך נסלק מחיינו את מכת המדינה המאוסה הזו.

    • מסקים איתך גם שירות של המדינה צריך להיות כך עם כנסות

      גולן, 18/05/11 08:42

      הוא לאפריט את השירות שהמדינה נותנת

  • 11.

    סלקום מטעים את הלקוחות

    אורן, 17/05/11 22:04

    סיכמתי עם נציגת שירות של סלקום תוכנית לשנתיים (אחרי שכבר המתנתי 35 דקות בטלפון למענה אנושי)ואחרי יומיים שולחים לי מייל שאני התחברתי לתוכנית חדשה שהיא בכלל לא דומה או קשורה לתוכנית שסיכמתי עם הנציגה.התלוננתי על כך בפניות הציבור של סלקום דרך המייל וטרם קיבלתי תשובה שבועיים אחרי שהתלוננתי.אין עם מי לדבר והם מזלזלים בלקוחות.באתר שלהם רשום תשובה תוך 5 ימי עסקים.

  • 10.

    ב''אורנג',קיבלתי חיוב יתר על זה שקיבלתי הודעות לא יזומות בSMS

    Rosa haSapparit, 17/05/11 21:38

    אורנג' שותפה לפשע ולגזל הזה .חייבו אותי כ15 שקל להודעת סרק לא רצויה או יזומה.
    איך אפשרי הדבר ? ממש הפקר.העיקר שמנהלי הטלפוניה מרויחים כ200.000 שקל לחודש
    עכשיו אני מבינה לרוחם של עולם הפשע כי דרך המשטרה ובתי משפט,לא משיגים כלום.בושה

  • 9.

    אזהרה חמורה

    תמיר, 17/05/11 20:39

    אורנ פשוט שקרנים הנציגים שלהם לא נותנים שרות גם אני עברתי לצערי מסלקום לאורנג ואני יחזור בחזרה לסלקום ואפילו אם אצטרך לשלם יותר אני אם שישה מכשירים תזהרו מאורנג הנציגים שלהם מבטיחים דברים ובסוף אומרים שהם לא הבטיחו ופשוט אין אם מי לדבר התקשרתי אליהם מעל לשלושים פעמים שזה מתועד אצלי ולא חזרו אלי ולבסוף שחזר אלי נציג הוא ניתק לי את הטלפון בפנים בגלל שביקשתי שיעביר אותי למשהו בכיר ממנו

  • 8.

    לאסור עליהן למכור מכשירים- כחלון אין ברירה! (ל''ת)

    ולהעמיד לדין על מרמה בנסיבות מחמירות, 17/05/11 20:38

    • לא מבין למה הם מוכרים מכשירי סלולר

      רפי, 18/05/11 13:56

      תראו למשל באתר NAYAD4U, יש שם מכשירי סלולר בדיוק כמו בחברות הסלולר רק במחירים של שליש או חצי, אותו דבר ב - BRITECK, עדיין קונים אצל חברות הסלולר מכשירים בגלל שהן כובלות את הצרכנים עם תוכניות הכוללות כאילו גלישה ומכשיר יחס, למרות שהן מחוייבות לתת החזר גם על מכשיר שלא נרכש אצלן אלא במחיר זול יותר, חייבים להפריד מהן את מכירת המכשירים.

  • 7.

    לשר כחלון: מצטער אבל לא עזר כלום ! (ל''ת)

    עד שלא תיאסר מכירת מכשירים, 17/05/11 20:35

  • 6.

    עברתי מסלקום לאורנג' התחרטתי מחר אני חוזרת חזרה לסלקום

    ארני, 17/05/11 19:45

    מספר פעמים המתנתי שעה על הקו ללא מענה. אשלם מעט יותר ואקבל שרות כמו שצריך

  • 5.

    מנכ''לי החברות למעצר ודין פלילי !

    מירמה בנסיבות מחמירות, 17/05/11 19:05

    לעצור מייד את מנכ''לי 3 החברות הללו ולהאשימם במרמה בנסיבות מחמירות, ולהטיל עליהן מאסרים ממושכים וחובת פיצויים לכלל האזרחים.
    איפה המשטרה העלובה שלנו ??
    איך יתכן שאורנ'ג לדוגמא ''טעתה'' כבר כ 8 פעמים !! ותמיד לרעתי. משטרת ישראל עלוביי הנפש תתעוררו !

  • 4.

    בפרטנר לא רק שלא עונים אלא גם לא מכבדים את ההסכמים כחלון יצא רק רע

    אבי, 17/05/11 19:01

    כיום לא ניתן לתקן מכשיר בחברה אלא למסור לתיקון לקבל תחליפי לבוא שוב ואז לגלות שתכלס לא תוקנה הבעיה
    חוזה על עמוד כחלון הצחקת את חברות הסלולר תקבל ערמת דפים שלא קשורה לעיסקה שבצעת
    מחירים טסו מכל הרפורמות .
    זמן המתנה לפרטנר מעל 30 !!!! דקות ואז עונה לך מישהיא שמבטיחה לך ליצור קשר ( רק לא מבטיחה שיקימו)
    הדבר היחידי שהצליח זו שמירת מספר הטלפון

    • גם פלאפון לא

      אריק, 18/05/11 08:00

      ואני קורא כאן שגם סלקום.
      כולנו יודעים מה צריך לעשות ואף אחד לא עושה.

  • 3.

    בפלאפון זמן ההמתנה הממוצע 45 דק!

    לכו קיבינימט !, 17/05/11 18:48

    ביצעתי או יותר נכון ניסיתי לבצע כ 7 -8 שיחות כאלו שרובן התנתקו לאחר זמן מה או שלקחו ממני פרטים- ולא חזרו !

  • 2.

    פלא שאורנג' לא רוצים שידעו?! שעה בערך מחכים

    אני, 17/05/11 17:43

    לפני כמה ימים התקשרתי לאוררנג' 40 דק' חיכיתי למענה!!!! הפרש די גדול מהממוצע שפלאפון אומרים שיש להם

  • 1.

    לגבי פרנטר - 27 דקות המתנה בממוצע , ביצעתי 10 שיחות כאלו החודש (ל''ת)

    לקוח פרטנר, 17/05/11 17:26