• 74.

    כתבה מצויינת - יישר כח (ל''ת)

    מיכה, 15/05/11 11:43

  • 73.

    כל הכבוד! הגיע הזמן לשחק קצת עם מחירי הנפט

    איש, 15/05/11 09:52

    כלפי מטה כמובן

    • ואיך יספקו חשמל לרכבים? (ל''ת)

      אבקת חשמל?, 15/05/11 12:14

  • 72.

    סיכומון: האם תרד צריכת חשמל (בחישוב גלובלי של המדינה)?? -- לא!

    האם שוב מנסים ל''המציא פה גלגל''ועושים חלם?-כנראה כן, 15/05/11 08:50

    להמציא פה גלגל מתייחס בעיקר להבדל בין כוונת ההיערכות של ישראל לעומת אירופה/ארה''ב..

    • תיקון כמובן: האם תרד צריכת הדלק בגלובלי

      74, 15/05/11 09:13

      כלומר במקום דלק ישירות למיכלי המכוניות - יצרכו דלק ליצור חשמל למכוניות..
      (כלומר הוצאות שינוע וכו' אולי יורדות,האם גם יורדת משמעותית עצם כמות הדלק)

    • תיקון: האם תרד צריכת הדלק בכללי (ל''ת)

      74, 15/05/11 12:13

  • 71.

    הלוואי שיצליח. אבל משהו לא מסתדר..

    שמוליק, 15/05/11 08:31

    אם המכונית עולה 150 אלף ומדובר בטכנולוגיה שעוד חמש שנים תחשב עתיקה (גם המכוניות החשמליות וגם הבטריות מתקדמות מהר). איך בדיוק הוא יכול להציע את הרכב בפחות מארבע בחודש? אפילו אם הדלק עולה לו אפס. הפחת, תחזוקת הבטריה, תחזוקת הרכב הלא סטנדרטי הביטוח, השירות הלא שגרתי שהוא צריך לתת - הקמת התחנות....הוא הולך להפסיד הון!

  • 70.

    למה לא לפתח תחנות טעינה ביתיות באמצעות אנרגיה סולארית? (ל''ת)

    vak, 15/05/11 07:57

  • 69.

    למה לא להשתעבד למכונית חשמלית ?

    מיקי, 15/05/11 07:36

    אם בטר פלייס מוכרת לי ''רק'' קילומטרים של נסיעה , מדוע אני צריך לרכוש את הרכב החשמלי במחיר מלא ?

    מה אם היו אןמרים לכם שממחר אתם יכולים לתדלק רק בתחנות בצבע ירוק ? (במיוחד שאתם צריכים לתדלק כל 150 ק''מ)

  • 68.

    הייתם מטעינים סלולארי מתחת לכרית? ורכב חשמלי מתחת לחלון? (ל''ת)

    רק רגע, 15/05/11 03:29

  • 67.

    למה אנחנו צריכים לשלם פי 5 כע קוראים לו שי אגסי .פשוט גניבה (ל''ת)

    גל, 14/05/11 23:06

  • 66.

    למה לשקר ? זה לא שי אגאסי, זה האחים עופר שעומדים מאחורי הדבר !!!

    שיטת השקשוקה מכה שנית !, 14/05/11 22:34

    תבדקו טוב טוב, ועכשיו תבדקו מי עומד בראש בז''ן ושאר המרוויחים הגדולים, שי אגאסי הוא בובה על חוט שמקבל מיליונים לעמוד בקו החזית.

  • 65.

    תסמכו על האוצר שישים גם על זה מס בלו,,

    דני, 14/05/11 22:20

    ואנחנו נמשיך לאכול את הלב

  • 64.

    בהצלחה שי! (ל''ת)

    !, 14/05/11 22:18

  • 63.

    המדינה לא מטמטמת יוסיפו מס בלו שיצא לא משתלם

    טל, 14/05/11 21:17

    איך כאן גאונות מי שרוצה מכונית חסכונית חשמלית שיבנה קיט לבד

  • 62.

    זו כתבה או פרסומת?

    מבריקי, 14/05/11 18:52

    הכל כל כך מבריק, פשוט אפשר לראות דרך.

  • 61.

    בסוף הנסיעה הפתעה כולם יהפכו לבעלי כוחות על טבעיים

    כפיות ומזלות ידבקו לנו לתחת, 14/05/11 18:45

    יהיה יותר קל לתלות תמונה המסמר והבורג לא ייפלו לנו מהיד
    ובמקרה של מלחמה סביר להניח שפצצה אלקטורמגנטית תשתק את כל תנועת הרכבים.

  • 60.

    הצרכן הישראלי לא פראייר

    ישראלי, 14/05/11 18:07

    כמה זמן יעבור עד שמישהו יפתח מטען בייתי, ייצר אותו בסין וימכור בארץ? אולי אפילו בתמיכה של יבואני הרכב שלא יצרו קשר עם בטר פלייס.
    רוצים דוגמאות:
    - דיו חליפי למדפסות.
    - זוכרים את האנטי מחיקון לטלויזייה.
    - זוכרים את עידן הטלוויזיה הפיראטית בכבלים לפני עידן הוט ויס כאשר היה רק ערוץ אחד (טוב זה לא היה חוקי אבל ניתן להוסיף כאן את תחנות הרדיו הפיראטיות)
    אפשר להביא עוד הרבה דוגמאות. העיקר הוא שכאשר יש צורך (וקיימת הטכנולוגייה) יהיו מי שיספקו את הפתרון ורבים רבים שישתמשו בו.
    מונופול זה רע!!!

  • 59.

    אח, כמה עלובים המשרדים המשמשים חותמת גומי לבטר פלייס

    אייזנשמוק, 14/05/11 17:23

    יום אחד ישבו על זה הרבה אנשים בכלא...

  • 58.

    אגסי ממשיך להוליכנו שולל אז ככה

    חיים, 14/05/11 16:34

    זוכרים ליפני עידן הסולולר הטלפון הקוי היה יקר רצח והים עם התחרות הוא בריצפה כך יקרה למחירי הדלק הם יפלו לריצפה כמו כן אם תהיה לי מכונית חשמלית אני אטעין רק בבית נקודה

  • 57.

    אגסי וכל המשקיעים בבטר פלייס ראויים לשבח על האומץ

    מיכאל מתל אביב, 14/05/11 15:58

    כמו כולם גם אני מקווה לתחרות הוגנת ואנחנו כולנו יכולים להצטער שעוד כמה גופים ואנשים אמיצים כמו אגסי ושות' לא הרימו את הכפפה בזמן!

  • 56.

    לכותב אין מושג ירוק על מה שכתב:

    רון, 14/05/11 15:19

    1. זה רק עיניין של זמן לא רב שהסוללות יאפשרו נסיעה ארוכה ללא צורך בהחלפתן בין הטעינות. 2
    2. רשת מנוהלת בחברת החשמל ניתנת למימוש ללא קשר ליזם או למיזם.
    3. יצרני המכוניות לא זקוקות למתווכים .
    4. כדאי ללמוד מהתקינה בנושא באירופה והארה''ב על מנת להבין שהעולם לא הולך לכיוון שבכתבה.

  • 55.

    מחירי הדלק הם קומבינה של הממשלה כדי לגרום לכם לקנות רכב חשמלי ישראלי (ל''ת)

    דוד, 14/05/11 15:08

    • חביבי זה לא חלום הגיע היום....

      חבוב, 14/05/11 19:57

      המחירים שלך הדלק אמיתיים כמו השמש שעולה בבוקר ויש לנו הזדמנות אדירה לשלוט בהם!

  • 54.

    מה אפשר לעשות עם רכב שלא ניתן לתדלק בכביש 6 ?

    טל, 14/05/11 13:42

    עד שלא תהיה תחנת החלפה בכביש 6 והמצברים של הרכב יהיו בעלי טווח מקסימאלי של כ 150 ק''מ, הרכב לא יוכל לשמש בתור רכב ראשי.

  • 53.

    אגסי הוא מקרה של אדם שמגיע לו להרוויח

    נדב, צוללת צהובה , 14/05/11 13:01

    בניגוד לאנשים שעושים את כספם הגדול מהעברת כספים ממקום למקום תוך גזירת קופונים לעצמם, אגסי הלך פה על חזון של ממש, שכולל שחרור מהתלות בנפט ושיפור פוטנציאלי אדיר לאיכות הסביבה. הוא ייצר משהו שהרבה לא האמינו שאפשר לעשות, או לא רצו לעשות בגלל אינטרסים של חברות כלכליות רבות עוצמה.

    אם זה יצליח, אגסי ראוי לכסף שהוא יעשה מזה, כיוון שהוא הביא תרומה של ממש לישראל ואולי אפילו אפשר להגיד - למין האנושי.

  • 52.

    לא מונופול ולא נעליים

    הידרו, 14/05/11 12:43

    אין כאן שום תוכנית עיסקית שפויה.
    כל מה שיש כאן זה כניסה לכיס של משקיע ספציפי שאוכל את השטויות האלה, ואוסף של כתבות מושתלות פעם בחודש בערוצי התקשורת.
    מבחינה כלכלית - לא שמעתי קשקוש כזה מאז הנורה שתאיר את רמת גן

  • 51.

    רק במדינת הקומבינה : מונופול על הטעינה ואין טעינה ביתית (ל''ת)

    אפי, 14/05/11 12:32

  • 50.

    קשה להאמין שהתגובות בעד אגסי לא ממקבלי משכורות שלו

    ביזי תפוחי, 14/05/11 12:31

    לא סביר שמישהו יוכל להצדיק בעיני עצמו את העברת כל הוצאות האנרגיה העתידיות של כולנו הישר לתוך הכיס של אגסי.

    זה כל כך חורג מתחום המתקבל על הדעת, שקשה להאמין שהעבירו חוקים ותקנות כאלה במדינה.

    נקוה ונתפלל שמישהו בממשלה או בכנסת יתעשת לפני שהנושא יתממש.

    • קשה להאמין שהתגובות נגד הן לא ממקבלי המשכורות של חברות הדלק

      רן, 14/05/11 14:20

      לחברות הדלק הגדולות יש את כל הסיבות לרצות שהמיזם של בטר פלייס יכשל.

  • 49.

    בטר פלייס יצרו את המודל הזה כי ידעו שהמדינה לא תוותר על

    רק רכבת :), 14/05/11 12:22

    המיסוי. המדינה גם לא יכולה לסמוך על חברת חשמל ובכלל עדיף שכמה שפחות דברים ינוהלו ע'' חברת חשמל במדינה הזו

  • 48.

    שי אגסי

    אילנית, 14/05/11 12:08

    אני חושבת שצריך לפרגן לאגסי על היוזמה, האמונה וההתמדה במקום לבקר. זה בעיה שלכם שלא הרמתם את הכפפה קודם

  • 47.

    כל הכבוד לאגסי איש עם חזון הלוואי עלינו כל הממשלה שלנו הייתה

    ישראל מירושלים, 14/05/11 11:59

    מורכבת מאנשי מעשים כמוהו שאומרים ועושים ולא רק אומרים

  • 46.

    המכונית לא סוחבת בעליות וטובה במישור עם נוסע אחד (ל''ת)

    אשליות, 14/05/11 11:58

  • 45.

    בכל מקרה ישתלם

    ניר י., 14/05/11 11:55

    אפילו אם ההבדל בין המחירים כיום לבין המחירים של אגסי לא יהיה כזה בגדול אנחנו עדיין מרווחים גם איכות סביבה וגם ניתוק מהתלות במפרץ הפרסי

  • 44.

    אם אפילו המיזם הזה יצליח להעביר 15% מהרכבים לחשמליים

    תרנגול אמת, 14/05/11 11:50

    בעשור הקרוב זה כבר ישקשק את שוק הנפט כך שהמחירים ירדו. אנחנו צריכים להיות גאים ולא לחפש מה לא טוב

  • 43.

    כבוד ישראלי

    רביב, 14/05/11 11:43

    אם מונופול עדיף שהוא יהיה ישראלי ולא סעודי, תחשבו על זה..

  • 42.

    מונופול על שמירת איכות הסביבה

    רוית, 14/05/11 11:39

    אני לא מבינה את המבקרים, סופסוף מגיע שנותן פיתרון אמיתי לזיהום האוויר. מן הסתם הוא גם יתעשר מזה...

    • ומאיפה יגיע החשמל הדרוש למכוניות? לא יהיה זהום ביצורו?

      לא נשמע הגיוני., 14/05/11 22:03

      מדובר על כך שהניצולת במכונית החשמלית תהיה גבוהה מהניצולת של מכונית רגילה.
      אבל: האם בדקו את ההפסד של המעבר מפחם או דלק לאנרגיה האצורה בסוללה?
      בכלל-האם מישהו חשב על הפגיעה האקולוגית שתייצרנה הסוללות המשומשות?

  • 41.

    ראוי להערכה

    ניסים ב., 14/05/11 11:34

    המיזם של אגסי הוא המיזם החשוב ביותר בעולם כיום, כלכלית ובעיקר אקולוגית. אני לא חושב שהוא צריך להתנצל או לתת דין וחשבון על הרווחים שלו

  • 40.

    הסוף למונופול של מדינות המפרץ

    מקום טוב יותר, 14/05/11 11:29

    לא בטוח שאגסי יהיה מונופול, מה שבטוח שהוא ישבור את המונופול של מדינות המפרץ שמתדלקות את הטרור

    • מממ...ממה ייצרו את החשמל? מאויר? (ל''ת)

      נסה לחשוב מעט., 14/05/11 22:04

  • 39.

    כל הכבוד לאגסי

    רונן, 14/05/11 11:27

    סוף סוף מישהו מביא לפה בשורה אמיתית.. לא אכפת לי שהוא יהפוך לאיש העשיר בעולם

  • 38.

    אגסי הבטיח לפני 3-4 שנים שהוא יביא לארץ רכב חשמלי

    גונן, 14/05/11 11:24

    והנה פתאום כהוא מצליח כולם מחפשים סיבות למה הוא לא בסדר וכיצד הוא עומד להיכשל. חברים לכל היזמים הייתה את ההזדמנות ואף אחד לא באמת האמין. אני מדבר בעיקר על יבואני הרכב בארץ שעכשיו יושבים מודאגים. תנו עכשיו ריספקט לאגסי ותתחילו לחשוב איך אתם משתלבים עם המודל החדש ותיצרו תחרות

  • 37.

    שי אגסי לא צריך כסף יש לו מאות מיליונים , הוא באמת מנסה

    יהודה, 14/05/11 11:11

    לעשות שינוי חיובי, חבל שכולם פה מגיבים מהבטן עם שנאה לכל אדם מצליח במקום לפרגן.

    אנשים פה מגיבים אפילו שהם לא מכירים את הפרטים של הפרוייקט. חבל

  • 36.

    ההחלטה לגבי אופן הטעינה של משרד התשתיות קשורה ב2:

    הנגר, 14/05/11 11:08

    1. למנוע קריסת רשת החשמל (ומי שסומך על חברת חשמל חי בסרט!)
    2. מיסים, מיסים, מיסים- הממשלה לא יכולה להרשות לעצמה לאבד כ''כ הרבה כסף אותו הרוויחה מהבלו ביום בהיר אחד
    בבטר פלייס הבינו את זה ויצרו פתרון מתאים. אם היו רוצים היו מייצרים מודל אחר

  • 35.

    לאגסי יש פור כי אף אחד אחר לא האמין

    ניר. א, 14/05/11 11:04

    יבואני הרכב יושבים עכשיו ולא יודעים מה לעשות. הם זילזלו ועכשיו האדמה רועדת להם מתחת לרגליים. אגסי האמין והלך על כל הקופה אז אם אף אחד אחר לא היה מוכן להרים את הכפפה הוא עכשיו צריך להסביר למה הוא הולך להרוויח?

  • 34.

    לא מבין מה הבעיה? בכל מקרה כולנו צריכים להעדיף שבמקום שיח

    תימור, 14/05/11 11:00

    סעודי או רודן ערבי כזה או אחר (קדאפי...) מי שיחכך את ידיו יהיה ישראלי. מעבר לכך גם כלכלית זה משאיר הרבה מהכסף בכלכלה שלנו ולא יוצא החוצה

  • 33.

    חשמל במקום נפט הצלה לעם היהודי

    שאול הרשטיג, 14/05/11 10:56

    וכל היתר נראים חי דיבורים חסרי חשיבות אם זה יצליח זה יהיה אדיר ויציל את כולנו אז למה לשפוך מים על ההצלחה הזאת

    • ''אין במדינה מים? נשתה קולה''. (ל''ת)

      ממה ייצרו את החשמל למכוניות אם לא מדלק?, 14/05/11 22:05

  • 32.

    קל לכתוב קשה לעשות כבוד לאגסי (ל''ת)

    תושב ותיק, 14/05/11 10:54

  • 31.

    פיתוח טעינה על ידי גורם מתחרה

    חשמלאי, 14/05/11 10:53

    יש מסםר גורמים מתחרים שחשבו לפתח טעינה וזה לא בלתי אפשרי אבל למיטב ידיעתי כולם ירדו מהפרק בגלל שהדבר נראה לא כלכלי ככה יראה גם הפרויקט של אגסי בעוד כמה שנים

  • 30.

    אגסי כמו פרס יובן ויוערך רק בעוד 20 שנה (ל''ת)

    ראובן אשל, 14/05/11 10:52

  • 29.

    אנשים צרי עין (ל''ת)

    מדינה קטנה, 14/05/11 10:52

  • 28.

    חוסר הבנה בהגדרות

    אבי אלקיים, 14/05/11 10:51

    היא לא מונו]פול מאחר ועדיין אין שוק החברה השקיעה מאות מיליונים בשוק לא קיים מכגסף פרטי רק במדינה לא מפרגנת ודורסנית כמו שלנו נשמעות טענות כאלו

  • 27.

    טעינה ביתית.

    cinege, 14/05/11 09:33

    זה לא יכול להצליח כל עוד לא תנתן אפשרות לטעינה ביתית.
    אף בר דעת לא יסכים למונופול של עלות הטעינה לךלא פיקוח. את זה יש לנו כבר היום בשוד הבנזין החסות המדינה.
    ותודה לכם, ביבי ושטייניץ.

  • 26.

    זה יקח 10 שנים אני מעריך (ל''ת)

    יש מלא מכוניות חשמליות באירופה, 14/05/11 09:20

  • 25.

    רק טיפשים קונים הסיפור הזה!עובדה נהגי מוניות לא נוגעים בזה...מעניין ?? (ל''ת)

    דודי.פעיל חברתי., 14/05/11 09:17

  • 24.

    האם הטעינה המנוהלת תתן עדיפות ללקוחות שמשלמים הרבה ?

    יריב, 14/05/11 09:04

    מכיוון שלרוב המשתמשים ברכב החשמלי יש את אותם הרגלי הנסיעה, האם הטעינה המנוהלת תתן עדיפות בטעינה ללקוחות חשובים שמשלמים הרבה ?

  • 23.

    מכונית בהחכרה?

    אלי, 14/05/11 08:51

    לא יהיה שוק של יד שניה?

  • 22.

    הרכב לא יזהם..אבל חברת החשמל..תזהם פי מיליון (ל''ת)

    עושה עשן, 14/05/11 08:08

  • 21.

    150 אלף ש''ח לרכב? לא הגיוני

    משהו מסריח כאן, 14/05/11 05:04

    המס המוטל היום על רכב חשמלי הוא 10%. בשיטה של אגסי הסוללה לא כלולה במחיר הרכב. כלומר - עלות הרכב הבסיסית לפני מסים אמורה להיות דומה או זולה יותר מרכב חדש רגיל. אם מוסיפים את המסים המופחתים, הרכב צריך לעלות עשרות אלפי שח פחות מרכב רנו פלואנס קונבנציונלי.

    • רכב עם מנוע חשמלי במקום מנוע שריפה פנימית,

      אכן, הסירחון אדיר, 14/05/11 12:26

      בלי תיבת הילוכים כבדה, בלי מצברים יקרים (אותם אתה ''שוכר'' עם החשמל המוטען), בהנחה גדולה ממסים, וזה ב- 150,000 ש''ח? פרייר מי שקונה. המחיר צריך להיות בין 60,000 ל- 70,000 ש''ח, ואז העסק יהיה משתלם לקונה.

  • 20.

    רנו הוכיח את עצמו כ - '' חרא אוטו '' בכל העולם....!

    סם ( שמוליק ) טורקניץ' ~ מלבורן הנעימה ללא ישראלים, 14/05/11 04:57

    חברת רנו תופסת טרמפ על גבם של המנסים לחסוך, הרי ידוע שהחסכן משלם פעמיים.
    כל הקמצנים שיעברו לחשמל יפסידו את ההשקעה ויחזרו לרכב גרמני אייכותי הנע על בנזין 99 אוקטאן.
    אין תחליף לכח הבערה...!

    • מלבורן הנעימה ללא ישראלים כמוך אידיוט.ביירון ביי הישראלית (ל''ת)

      נתנאל, 14/05/11 11:41

  • 19.

    אדם ששוקל 80 ק''ג מתנייע ברכב ששוקל טון, זה קונספט שצריך לעבור מן העולם

    אבי געזונט, 14/05/11 04:28

    מיזם המכונית החשמלית של אגסי היא סך הכול שיפור שולי של הקונספט הבזבזני הזה ולכן אין בו כל בשורה חדשה.
    במקום להשקיע ברכבת תחתית שמוכיחה את עצמה בכל העולם כבר 150 שנה, כמערכת יעילה ביותר להסעת המונים, מדינת ישראל נכנסת לאוונטורה מסוכנת שגם אם תצליח, פוטנציאל החיסכון שטמון בה מפוקפק.

  • 18.

    עכשיו כולם קופצים ומתנפלים אבל

    יוני, 14/05/11 02:57

    הרבה טענו שהפרוייקט הזוי ולא יצליח
    למרות זאת אגסי לקח את הסיכון והשקיע המון במיזם,עכשיו כשנראה שזה מצליח פתאום מאשימים אותו שהוא רוצה שהחברה שלו תהיה מנופול,אם בסוף זה לא יצליח כולם יעלמו וישאירו אותו עם חובתיו.
    מספיק עם הצביעות צרות העין והספורט הלאומי להתעלל בכל אחד שמצליח.כולם יודעים לדבר אבל רק למעט יש את האומץ לעשות.
    על זה נאמר ''הכלבים נובחים והשיירה עוברת''
    שבת שלום

  • 17.

    ישרא בלוף

    עודד ב, 14/05/11 01:57

    כבר ב-2009 אנו מקווים לראות על הכביש מאות אלפי רכבים חשמליים''. כך, אמר היום (ב') שי אגסי, לשעבר חבר בכיר בהנהלת SAP, במסגרת השקת פרויקט ''בטר פלייס'' (Better Place, ''מקום טוב יותר'') - מיזם הרכב החשמלי שיצא היום לדרך בניו יורק.
    כנראה שהאימרה''מרוב עצים לא רואים את היער ''היא התשובה. כי אני לא ראיתי לא מאות אלפים ולא אלפים ולא מאות מכוניות בינתיים.
    אני מניח שמישהו מיחצנים של בטר פלייס קורא את התגובות.אם כך,אולי מישהו מכם יואיל פעם אחת ולתמיד לכתוב,מה טווח הנסיעה של המכונית בישראל בה צריך לנסוע עם מזגן.מה העלות הסופית לכל ק''מ.
    ולא,אני לא מתכונן לחכות לתשובה בנשימה עצורה.יש סכוי שאתפגר,הרבה לפני שנקבל תשובה

  • 16.

    אם זה מצמצם זיהום עם אותה עלות כספית ,אז למה לא ?

    שכבת האוזון, 14/05/11 01:02

    אם תמשיכו לזהם אני לא אהיה כאן יותר בשביל לשמור אליכם !!!

    שכבת האוזון

  • 15.

    Will owners of Gas stations sabotage?

    Mikki, 13/05/11 23:58

    I'm afraid that its bad news for the owners.
    who sell gas, they may sabotage

  • 14.

    האם נבדק קרינה אלקטרומגנטית ? (ל''ת)

    אורי, 13/05/11 23:57

  • 13.

    SAP במקור היא חברה גרמנית, לא הולנדית!

    בוב, 13/05/11 23:56

    פאדיחה קלה.

  • 12.

    טעות בחישוב. לא ברור כמה חיסכון יהיה בשימוש חשמלי.

    סיזיפוס, 13/05/11 23:37

    במחיר של היום 7.5 ש''ח ל1 ליטר (ממוצע של 1 ליטר ל10 ק''מ )ההוצאה = ל0.75 ש''ח ל1 ק''מ. אם (על פי אשכנזי) החיסכון של אגסי הוא 10 ש''ח ל400 ק''מ הרי שזה = 0.025 ''ש''ח ל1ק''מ ולא חצי מצריכת הדלק (חצי=0.375). על פי החישוב של אשכנזי (4 ש''ח ל1 ק''מ) מחיר ליטר בנזין צריך להיות 29,15 ש''ח.

  • 11.

    SAP היא גרמנית ולא הולנדית... (ל''ת)

    מקווה ששאר הנתונים מדוייקים, 13/05/11 23:23

    • צודק, BAAN היא חברת ERP הולנדית (ל''ת)

      ERP for ever, 14/05/11 09:21

  • 10.

    ביום ראשון 15.5 ייחשפו כל המחירים בישראל

    אחד שיודע, 13/05/11 23:00

    אני מקווה שהמחירים יהיו מספיק אטרקטיביים כדי שב-2020 לא ימכרו יותר מכוניות מממנות טרור.

    • הסבת הצחבורה לגז טיבעי זה כחול לבן

      אוסישקין, 14/05/11 12:47

      נקי כלכלי ומוכח. בניגוד להזיות של אגסי.

  • 9.

    החשמל לרכב יהיה זול?

    חשמלאי, 13/05/11 21:38

    פרטית בדרך מישורית במהירות 100 קמש
    לטווח 400 ק''מ תצרוך 80KW
    אם תהיה טעינה ביתית (בספק רב)
    יעלה כ 50 שח
    בדרך ממוצעת לא עיר הררית צריכה 120KW
    בעיר הררית (ירושליים , חיפה)
    הצריכה תהה 200KW
    בנסיעה בעיר מישורית צריכה של 14KW לשעה

  • 8.

    השאלה הגדולה- האם מי שיש לו לוחות סולריים ויש לו עודף חשמל- אותו הוא (ל''ת)

    יכול למכור לחברת החשמל- יכול להטעין מרשת החשמל שלו, 13/05/11 21:31

    • לא בדוק ! כי יש פה קומבינה תסתכל מי עומד מאחורי זה : האחים עופר ! (ל''ת)

      שיטה השקשוקה מכה שנית !, 14/05/11 22:36

  • 7.

    10 שח ל 400 ק''מ מי המציא את זה ? (ל''ת)

    חשמלאי, 13/05/11 21:22

  • 6.

    מה זה משנה הכל שאלה של כמה כמה כמה !! (ל''ת)

    צחי, 13/05/11 20:24

  • 5.

    בהנדסת חשמל את לא מבינה

    בהנדסת חשמל את לא מבינה, 13/05/11 19:41

    גם אם 1.5 מיליון איש יחברו באותה השעה את רכבם למטען - לחברת החשמל לא תהיה בעייה לעמוד בדרישה - אבל ככה זה עיתונאית בנונית ומטה שלא הכינה שעורים.

    • ממש לא נכון

      מהנדס, 13/05/11 23:19

      מיליון וחצי מכוניות שמחוברות בו זמנית ועוד איך יעשו בעיות לרשת החשמל.

    • זה לא העיתונאית שלא הכינה שעורים, זה הממשל!

      נו באמת, 14/05/11 07:57

      זה מה שאגסי הצליח לשכנע את הממשל על מנת שיהפכו אותו למונופול.

  • 4.

    אוי ואבוי,מודל של חברות הסלולר

    אקליפטוס, 13/05/11 19:34

    רק זה חסר לי ,שאתנדב להתקשר לעם ספק בטריות שיעשוק אותי כמו חברות הסלולר השנואות

    • הסר דאגה.....!

      ירון בוקר { בוקובז'ה }, 14/05/11 05:11

      זה לא יצליח.....!

  • 3.

    רק במדינה מושחתת כישראל יכול לקרות דבר כזה.

    לירן, 13/05/11 14:53

    כל הסיפור הזה של רשת הטענה מיוחדת הוא קשקוש מקושקש,
    בכל העולם שבו נמכרות מכוניות חשמליות , אנשים יכולים לטעות את המכונית ישירות מרשת החשמל הרגילה בבית ובעבודה.
    אבל בביצה המושחתת של הפוליטיקה בישראל משהוא כבר חישב שיש כאן פוטנציאל להמון כסף על ידי מכירת הזכות של עם ישראל לרכב חשמלי ירוק עם דלק זו לידיו של יזם תאב בצע, וזה בדיוק מה שקרה.
    חבל שישראל כבר היום מפקרת אחר העולם בתחום כי אנשים כאן אינם יכולים לקנות רכב חשמלי אחר תודות לשי אגסי ופוליטיקאים שהוא שיחד.

    • לירן - האשמות קשות ומאוד לא מדויקות, חבל

      צדק, 13/05/11 18:32

      שיקום כל מי שרוצה ןיקים פה רשת טעינה. זה ששי אגסי היה ראשון ושהשקיע מיליונים מכספו (לא כספי או כספך) זו יזמות מבורכת לתפארת מדינת ישראל!
      ואנשים יכולים לקנות כאן רכב חשמלי ועוד איך, יותר מכל מקום אחר, הודות לאגסי.
      אני דווקא הזמנתי כבר רכבים למשרד שלי

      • יש כבר רשת טעינה חשמלית

        שפוי, 13/05/11 20:13

        שהונחה על ידי חברת חשמל, במימון הציבור!!!
        בטר פלייס תתחבר לרשת החשמל הציבורית, ותמכור אותו לנהגים במחיר מופקע ולא מפוקח.
        זה יהיה גרוע יותר מהסלולר, כי בסה''כ יש רכב אחד (רנו פלואנס) של חברה אחת וללא שוק יש שניה.

        • אני ממשיכה על בנזין 98, לא מאמינה לליצן הזה...! (ל''ת)

          שושנה לוטבק-ילידת פולין, 14/05/11 02:14

          • לא יאומן, שתי חברות יח''צ מגיבות אחת לשניה וחושבות שאנחנו מטומטמים!

            נעלמה האובייטיביות, הכל מוטה ומוכתב, שלא יכניסו, 14/05/11 08:26

            לכם רעיונות לראש - תשפטו בעצמכם!

        • As long as fuel is sold cheaper tou you, why should you care? (ל''ת)

          AvnerA, 14/05/11 15:15

      • יש אמת בדבריו של לירן!

        מתדלק, 14/05/11 09:20

        טעינת המכוניות במתקני חברת בטר פלייס היא מונופול! מדוע אני לא יכול לטעון את המכונית ברשת החשמל הביתית? זהו פתח ליצור חסמים בשוק ולמנוע מיבואנים אחרים להיכנס לשוק המקומי (האחים עופר ואגסי יעשו הכל כדי למנוע כניסה של יבואנים אחרים אלא אם הם ''יתדלקו'' במתקני בטר פליס וייצרו הכנסה כספית על... חשמל הזורם גם בביתך בתעריף X בעוד בטר פלייס יוכלו לדרוש מחיר של 2X).
        בקיצור המדינה תמכה פעם נוספת בשיטת השקשוקה של האחים עופר שאנו האזרחים נשלם. אין שום סיבה שלא אוכל לתדלק את הרכב בביתי או בחניון של מקום העבודה ללא המעורבות של בטר פלייס (אם תחנת דלק הייתה מציעה מחיר של 7 ש''ח על ליטר דלק ותחנה אחרת תציע 5 ש''ח על מוצר זהה בטיבו ואיכותו היכן היית מתדלק? המדינה החליטה בשבילך שתדלק בתחנה הגובה 7 ש''ח).
        זה מריח לא טוב וחבל שכך נראה התחום כניסת של המכוניות חשמליות לשוק הישראלי.

        • אתה ולירן כל כך צודקים (ל''ת)

          נועם, 14/05/11 11:33

      • שי אגאסי לא השקיע שקל ! בדוק ! האחים עופר הם שמשמנים את כלל מקבלי

        אחד שיודע וקורא עיתונים, 14/05/11 22:39

        ההחלטות ועומדים מאחורי ''הרישוי המהיר'' וכל המניפולציות ! הם מוכרים לנו את החשמל , תבדקו טוב טוב מה קרה כשהם רצו ליצר חשמל לבד, ואיך הם הבינו שעדיף להכנס ל''רכב חשמלי'' ואז לגזור קופון יותר טוב על עם ישראל.

  • 2.

    זיכרו את אשר אני אומר, הפרוייקט הנ''ל הוא פלופ מהדהד ,כישלון ידוע מראש (ל''ת)

    EXTRA-שמאל , 13/05/11 13:37

    • זה עובד כבר בכמה מקומות אבאלה (ל''ת)

      צחי, 13/05/11 20:23

      • זה לא עובד בשום מקום, עדיין,אבא'לה (ל''ת)

        oto, 13/05/11 23:48

      • לא מאמינה ..., רק בנזין 98 לרכב הגרמני שלי....!!!!

        שושנה לוטבק-ילידת פולין, 14/05/11 04:51

        חשמל זו חולשה.....!

    • אין לך מושגבמה שאתה כותב, כמו כל שאר התחזיות שלך. (ל''ת)

      יאיר, 13/05/11 23:18

      • עוד חסר בינה, רוץ לקנות, אני אהנה לראות אותך ממתין לגרר.

        EXTRA-שמאל , 14/05/11 14:24

        כרגיל, עוד שליפה מהבטן של איזה ימני. טכנולוגיית הסוללות עדיין רחוקה מלהיות בשלה עבור רכב מהסוג הזה, במקרה הטוב המכונית תיסע 100 ק''מ תחת מאמץ אמיתי של יום יום, כמו מזגן אורות ועליות, הטווח המקסימלי אותו מפרסם היצרן הוא תיאורטי, הרבה לפני שתעצר לגמרי, תאיט המכונית למהירות לא פרקטית לנהיגה. רק בעוד 10 שנים במקרה הטוב מאד וכנראה עוד 30-50 שנה, תהיה טכנולוגיה לייצר סוללות יעילות באמת, שיאפשרו נסיעה רצופה של 300 ק''מ לפחות. אבל מי אני שאמנע מספקולנטים להתעשר על חשבונך, רוץ לקנות, ויפה שעה אחת קודם.

    • עד עכשיו הייתי סקפטי מאד - אבל אם אתה נגד, אני רץ לקנות (ל''ת)

      הדבר הכי עקבי אצלך זה הטמטום, 14/05/11 00:54

    • אקסטרא שמאל זה מראש אקסטרא אדיוט (ל''ת)

      אז למה שמישהו יקשיב לך?, 14/05/11 12:21

    • אם נחשוב כמו אנשים כמוך לא נגיע לשום מקום

      אחד ש...., 14/05/11 16:07

      לעומתך עם אנשים כמו שי אגסי אנחנו בדרך לשנות את העולם

  • 1.

    שבילי אופניים

    אלכס ערד, 13/05/11 11:21

    זה עשה לי יום טוב
    סוף סוף אנו בדרך נכונה

    • ש''ס העתיקו מיוצאי מיזרח אירופה את התלבושת הפולנית שלהם...!

      אל תאמין , שה תמים....,אל תאמין...!, 14/05/11 05:00

      והישראלי המצוי מנסה להעתיק את החשמליות מהיפנים הנאורים.