• 10.

    לא מבין על מה אתה מנסה לספר בכתבה

    ישראלי בשוויץ, 11/05/11 00:03

    בארץ שבה אני גר, למרות שאינה חוגגת עצמאות ולמרות שהטופוגרפיה שלה מסובכת קצת, אין כל בעיות עם תחבורה ציבורית, ואין בעיות עם בתחומי הממשק בין התושב לרשויות ונותני השירותים, עברתי לגור כאן לפני 5 שנים ומאז אני חש עצמאות אמיתית כל יום, וגם כאן הדלק לא זול אבל יש המון חלופות טובות מאוד ומדויקות מאוד.

  • 9.

    כדאי להתחיל לרכוב על אופניים בראשון-לציון? הכתבה מתייחסת רק (ל''ת)

    לתל-אביב,כאילו שאין עוד מקומות בארץ..., 10/05/11 17:10

  • 8.

    האם מתישהו תהיה כתבה העוסקת במחירי הדלק שמודעת לעובדה שיש אנשים מחוץ

    לתל אביב? במקומות בהם אין טעם לנסיעה על אופניים,, 10/05/11 13:54

    אין תחבורה ציבורית, אפילו גרועה, וקורקינט חשמלי הוא בזבוז זמן?
    כנראה שלא.

  • 7.

    תורידו תמחיר הדלק מיד. המחיר של החבית ירד בעולם למה לא מורידים תמחיר (ל''ת)

    לעלות מעלים מיד להוריד לא מורידים מיד למה?????????, 10/05/11 11:58

  • 6.

    רק שכחתם לציין שמהמשכורת יורדים איזה 2000 בחודש ליסינג (ל''ת)

    אפי, 10/05/11 11:29

  • 5.

    ילדים שלומדים בבתי ספר לא צריך הסעה של מכונית

    ., 10/05/11 11:17

    כמה ילדים כבר לומדים במרחק של מעבר למספר קילומטרים? זה כלום באופניים, וגם הם יהיו בריאים ובכושר.

  • 4.

    מדינה חלופית עדיף-יפתור בעיית תחבורה דיור וכו' וכו'

    דו-רון, 10/05/11 10:00

    מעמיסים על המעמד הבינוני מעבר ליכולתו
    הדלק עלה?-אמצו תחבורה חלופית
    הדיור אינו בהישג יד?-לכו לפריפריה
    ועוד כהנה וכהנה
    יותר פשוט לחפש מדינה חלופית בה לא מוצצים את לשדו של מי שממלא את חובותיו האזרחיים כדי לממן אוכלוסיות שלימות שאינן מזדהות עם המדינה כלל.

  • 3.

    עשית הנחה גדולה לרכבת - הם הרבה הרבה יותר גרועים!

    אבי, 09/05/11 20:09

    1. רוב הסיכויים כי הרכבת לא תגיע בזמן.
    2. בימי ראשון, חמישי ובשעות השיא - אין מקומות ישיבה.
    3. רכבות מבוטלות ללא הודעה מוקדמת - (ראה דוגמה רכבת ת''א-כ''ס בשעה 07:17 כל יום).
    4. שריפות.
    5. תאונות.
    6. תקלות.
    7. דילוג על תחנות!!!
    8. אין לי כח יותר...

  • 2.

    תיאור מדויק של המצב. אי אפשר לחיות פה כבר (ל''ת)

    אורי לוי, 09/05/11 18:27

  • 1.

    רוח הדברים נכונה ,אבל המצב לא עד כדי כך שחור ...

    עמית, 09/05/11 17:14

    יש קווי רכבת מצויינים : לדוגמא הקו לנתב''ג עובד גם בשעות הקטנות של הלילה ומגיע ישירות לטרמינל 3.קו הרכבת לבאר-7 לכשתסתיים תהליך השידרוג,יהיה האופציה הטובה ביותר לאוניברסיטת בן גוריון. אגב להגיע מב''ש לת''א ברכבת לא לוקח משמעותית יותר זמן מאשר ברכב מראשון להרצליה בשעות העומס.

    שבילי אופניים? יש נתיבים בת''א ולא רק בה שבאמת נוחים לאופניים.אם אתם עובדים ברמת החייל לדוגמא ,אז דיווש לאורך פארק הירקון בהחלט פותח את היום בצורה מרעננת ומרגיעה.
    אני רוכב יום-יום מרמת השרון לעבודתי בהרצליה דרך הפרדסים של גליל -ים.אין כמו הפריחה של הפרדס באביב ,ואין כמו אשכוליות פזורות על הדרך בחורף:-)

    אוטובוסים? ישנם אוטובוסים שבמקרים מסוימים עושים יופי את העבודה,אני מתכוון בעיקר לקווים החדשים של ''מטרופולין'' בשרון.תכנסו לאתר שלהם,ואולי תצאו מרוצים.

    בקיצור: לפני שפוסקים בהחלטיות ש''אין אלטרנטיבה'',אני ממליץ לבדוק את האופציות שעומדות לרשותכם בהתאם לנתיב הנסיעה ואולי תופתעו...

    כמובן שיש עוד המון מה לשפר.אז במקום לקטר ,אפשר להצטרף כפעילים ב''ישראל בשביל אופניים'' או בכל התארגנות אחרת למען תחבורה מתקדמת בישראל.

    • כמשתמש כבד בתחבורה ציבורית...

      שאולי, 09/05/11 18:51

      הכותב צודק מאוד. הנסיעה בתחבורה ציבורית לא יעילה, יקרה וחוויה קשה בסה''כ. אני גר בגליל המערבי ועובד כמדריך טיולים. כל התניידות מהבית ואליו אורכת שעות ארוכות באוטובוסים ופחות שעות ברכבת כשהיא בזמן...
      אם אני מסיים הדרכה בגליל המזרחי, הנסיעה הביתה היא מינימום שעתיים! אני בן 50 וצריך לנסוע בטרמפים ולסמוך על טוב ליבם של הנהגים ובכל זאת זה יותר יעיל מאוטובוסים.