• 42.

    הרכבת

    ציץ, 25/04/11 06:02

    טוב שיש סוף כל סוף מי שנובח ולא נותן לרכבת לעבור לפני שיהיה אסון בקנה מידה גדול. יש שתי אפשרויות לסגור את הרכבת עד שיתוקנו הליקויים או שהקהל הרחב יסגור את הרכבת לא ימתין למחדל הבא ולא יעלה עליה עד תיקון הליקויים ההצבעה ברגליים על האשמים בתקלות תפעיל לחץ מידי לתיקון התקלות שלהבא יעלו בחיי אדם רבים. !!ההסתדרות משביתה את האכבת כי עיני נוסע ברכב פרטי שיסע ברכבת ואז ידאג לעובדים רשלנים טעות אנוש קוראים לרשלנות בשפה אחרת ! ואל תתנו יד לרשלנים ראו הזהרתי אותכם.

  • 41.

    עצה ידידותית ליו''ר הועד - תבדוק מה התמיכה שלכם בציבור לפני סנקציות

    גוגו, 21/04/11 16:32

    לדעתי האישית התמיכה בכם מסתכמת במתי מעט והרווחתם זאת ביושר. מה לעשות שכיום יש עבודה לעשות ולוחות זמנים לעמוד בהם? זה לא הימים העליזים שבהם הובלתם מאה מכולות וכמה קרונות פוספט וסגרתם יומית?
    האוצר שם הרבה כסף (שלי ושל כל עם ישראל) על המערכת שלכם ואין מה לעשות - היא צריכה לספק תוצאות. זה לא רק ברמת הבטיחות, זה גם בעמידה בזמנים, ברמת השרות לנוסע ותיכנון צמיחה קדימה. בחברה שבה מתנהלות מלחמות ועד והנהלה עד לרמה שלא ברור מי מחליט על משהו ברכבת, כנראה שמשהו לא עובד.
    שר התחבורה (עם קופת השרצים שלו) לא יראה כאחד שמנסה להפריט אלא כמי שבא לעשות ניקוי אורוות (הוא ''מושבניק''). לכן הייתי בודק טוב מאד כמה תמיכה יש לי בציבור לפני שאני עולה על בריקדות, כי ההסתדרות בראשות עיני, תפעל גם לפי האינטרס הפוליטי שלו (קרא על העובדים הסוציאלים ועיני).

  • 40.

    2000 עובדים = 2000 משפחות

    אוהד, 20/04/11 22:27

    הצחקתם אותי
    אולי 100 משפחות
    צריך לפעול עכשיו לפני שיהיה מאוחר
    הרכבת בתוך זמן קצר ביותר הפכה לגוף מושחט לא יעיל שטובת הנוסעים ממנו והלאה

  • 39.

    ההנלה והעובדים ברמה נמוכה וחיי הציבור אינם נחשבים בעינייהם. קרונות אשר (ל''ת)

    אינם עומדים בתקנים ופעילות רכישה ואחזקה בעייתיים, 20/04/11 18:11

  • 38.

    אם הם יכולים לדאוג לבטיחות לבד למה לא עשו זאת?רק לסחוט? (ל''ת)

    עיני, אל תגבה את הבטלנים המסוכנים האלה!, 20/04/11 16:34

  • 37.

    לתת זכיון ל-3 חברות פרטיות להפעלת הרכבת שיתחרו זו בזו. (ל''ת)

    כמו בכביש 6, 19/04/11 12:33

  • 36.

    אין מנוס מלהפוך את הרכבת לחברה פרטית (ל''ת)

    אהרן, 18/04/11 13:27

  • 35.

    הם לא עובדי רכבת - הם בטלנים ולא יוצלחים ברמה בין לאומית

    חן אדון , 18/04/11 12:38

    אכן יש להשבית את הרכבת ולפרק את כל המערך ולהביא את חברת הרכבות הצרפתית או הגרמנית שיבנו אצלינו חברת רכבות מתפקדת , עם עובדי רכבת שאכן עובדים .

  • 34.

    אולי כדאי לסגור גם את משרד התחבורה ?

    אבי, 18/04/11 11:47

    נראה לי שהכל ישתפר אם נסיר את הגורם הזה
    ובמיוחד את השר שמברבר

  • 33.

    יש ל''קרקע'' את כל ''צי'' הרכבת בדיוק כפי שעושים בחיל האוויר.

    פישר מנו, 18/04/11 09:22

    אבל יש קודם כל להפרע מכל עובדי הרכבת שכולם יחד אחראים לחלק ניכר מהתאונות שקרו בשנים האחרונות.
    לארח שכולם פוטרו יש לגייס אנשים ראויים ( יש הרבה כאלה ואין להם קשרים מכל סוג שהוא להנהלה זו או אחרת ).
    מה שקרה ברכבת עד היום - סידרו ג'ובים אבל רכבת אינה כלי משחק אלא כלי משחית עם כוח רב ואם לא יודעים לתפעל אותה כראוי - היא הורגת ופוצעת.
    רק לאחר שהוקם מחדש כל מערך התפעול של הרכבת אפשר יהיה להפעילה מחדש.

  • 32.

    רכבת ישראל

    מרינרה, 18/04/11 09:02

    כל הכבוד לשר כץ בטיחות וחיי אדם חשובים יותר

  • 31.

    יש לי בעיה בהבנה

    עופר, 18/04/11 08:38

    מה בדיוק האיום? אם השר ישבית את הרכבת אז אנחנו נשבית אותה? איך אפשר להשבית משהו מושבת?

  • 30.

    צעד נכון ומתבקש של השר

    אזרחי1, 18/04/11 08:24

    יותר מידי תאונות!

  • 29.

    רכבת ישראל חולה במחלה אנושה

    עזריאל, 18/04/11 00:53

    רק עיוור לא יכול לראות שהכל שם חולה. אנשים שמביאים את האחים והבני דודים שלהם לעבוד. רכבות שלא מגיעות בזמן. תקלות רבות. פיתוח איטי. ועוד ועוד. צריך לשלוח את המנהלים לשבוע לסיור ברבות באירופה בכדי שיבינו איך צריכות רכבות לתפקד. ואז העובדים במקום להבין שזהו שירות שצריך להתייעל, הם צועקים על מקום עבודה. בקצב הזה אנשים יעזבו את אמצעי התחבורה הזה, ואז יצטרכו לפטר חצי מהעובדים.

  • 28.

    השר כץ צודק. הועד קבוצת מושחתים (ל''ת)

    עובד רכבת ישראל, 18/04/11 00:15

  • 27.

    בשיטה הזו יש לסגור את המדינה כוון שהממשלה אינה מתפקדת (ל''ת)

    בינתיים , הנהנים העיקריים הם כץ וחבריו, 18/04/11 00:08

  • 26.

    ''לחיות בחוסר ודאות לעתיד'' זה נכון לנוסעי הרכבת, לא עובדי הרכבת (ל''ת)

    רון, 17/04/11 23:59

  • 25.

    אין ברירה.צריך לסגור את הרקבת ולהקים רכבת. (ל''ת)

    בני, 17/04/11 23:49

  • 24.

    להקים חברת רכבת חדשה, רוב העובדים בחברה הקיימת הם זבל

    גיל, 17/04/11 23:48

    עם הרבה קרובי משפחה

  • 23.

    טו-טו-טו- הנה באה הרכבת והולכת הביתה

    סלומון, 17/04/11 23:34

    אני ממש לא מתומכיו של שר התחבורה ישראל כץ
    אבל במקרה הזה אני מוריד בפניו את הכובע או שמו שאומרים בצרפתית ''שאפו''
    רכבת ישראל כבר לא מתפקדת הרבה שניםץ
    איחורים, ביטולים, תאונות, ליכלוך. והרבה הרבה בלאגאן.
    טוב עושה השר כשהוא מאיים בסגירת הרכבת
    למעשה הוא מציל חיי אדם

  • 22.

    בטיחות הנוסעים היא מעל הכל... (ל''ת)

    רון, 17/04/11 22:58

  • 21.

    שקרנים - אלו 2000 עובדים שהם כ-1600משפחות

    נבוב, 17/04/11 22:13

    פשוט 20% הם אותה משפחה!
    מצחיק עצוב...

  • 20.

    רק שלא יתקפל - במקרה הזה העם איתו - יש לפרק את החברה שנקראת רכבת ישראל

    אבי, 17/04/11 21:18

    ולהקימה מחדש גם אם הסבל שהציבור יסבול יהיה כבד לתקופה מסויימת. אבל במקרה הזה לשר יש גם מהעם!

  • 19.

    בא לי גועל מאנשי הועד אליהם נחשפתי מעל המרקע.

    phishelzon, 17/04/11 21:17

    הם טוענים שהם רוצים לשמור על מקום פרנסתם, הם לא יודעים משהו אחר כך אומרת יושב ראש הועד של הרכבת הגברת זבל.
    הציבור יכול להעיד מניסיונו המר שאתם לבטח יודעים ליצור בעיות שגורמות לתאונות בהם נהרגים אנשים.
    מאחר והרכבת היא כלי רצח רציני ביותר אסור להפקידה בידים של אנשים חסרי כל אחריות.
    גברת ראש הועד - אתם צריכים מבחינתי לרעוב ללחם וזה לפני התביעה של כל הפצועים וההרוגים להם אנשי הרכבת אחראיים.
    אנשי הרכבת שיהיה לכם פסח שמח בדיוק כפי ששמח למשפחות של הרוגי ופצועי הרכבת.

    • ארץ ישראל אוכלת את יושביה

      אחת שיודעת, 18/04/11 11:29

      סליחה,עוד אף אחד לא נהרג בגלל עובדי הרכבת,נפצעו קל .עובדי הרכבת זוכים ליחס מבזה כי קל לשנוא ויותר קשה לפרגן על עבודה קשה בשכר מינימום.בכל נסיעה יש סיכון במטוס ברכב .אנחנו עושים הכל כדי להביא אתכם הביתה בשלום ורק השימוש במילה זבל מסבירה מי אתה.חג שמח.

      • את אולי יודעת - אבל את לא מספרת את מה שאת באמת יודעת

        חן אדון , 18/04/11 12:42

        את מערך הרכבות צריך לפרק ולהרכיב מחדש, והפעם ביעילות וברצינות . ואכן נראה שאת לא יודעת מתו כבר רבים בתאונות רכבת שלא היו צריכות לקרות.

  • 18.

    יאלה יאלה, חרטנים כמו כל ועד עובדים (ל''ת)

    כל חודש קרון אחר עולה באש, 17/04/11 20:56

  • 17.

    לעבוד הם לא יודעים, אבל לשבות כן

    סטודנט בטכניון, 17/04/11 20:18

    ''אין לנו בעיה להתמקצע'' - כן, בטח. כל אזרח שנוסע על בסיס קבוע יודע, שעובדי הרכבת הם אדישים ועצלנים ואין להם שום רצון לשרת את הציבור, כי הם יודעים שהמשכורות והתנאים שלהם לא תלויים בזה.
    צריך להפריט את התחבורה הציבורית לאלתר, אז הם אולי ילמדו לעבוד, ומי שלא יהיה מובטל כמו שמגיע לו.

    • עובדי הרכבת יודעים לעבוד

      סטודנטית, 18/04/11 11:31

      דווקא אני נוסעת תמידית ברכבת ,מקבלת יחס חם ואכפתיות מצד עובדי הרכבת .והפרטה רק תגרום למחיר גבוהה שבטח יקשה עלי .אני רוצה לאחל לעובדי הרכבת חג שמח והמאבק שלכם הוא גם שלנו.

  • 16.

    בחיאת ישראל מתי עבדת יום אחד לפרנסתך - זוכר אותך מגבעת רם - לא משהו (ל''ת)

    עובדיה ס., 17/04/11 19:30

  • 15.

    ישראל כץ מפתיע אותי לטובה. עד לא מזמן ראיתי בו עסקן המלקק למצביעיו

    תפריט את הרכבת והנמלים כמו שהפריטו את בזק ., 17/04/11 18:41

    כל מה שממשלתי זה חרא.
    אמנם אחרי שתפריט כולם יקטרו שמכרת את הרכבת בזול.
    אבל מה זה חשוב. העיקר שאחרי ההפרטה הרכבת תפעל טוב ובזול.
    ואחרי שתצליח, נודה לך אם גם תפריט את עירית רחובות, עם כל המאפיונרים הפרזיטים והנפוטיזם שלה.

    • דיבורים כמו חול.... (ל''ת)

      איליק, 17/04/11 19:49

  • 14.

    איום כבוד השר כץ נידון לכישלון

    יעקב יוסף, 17/04/11 18:27

    כל תוכנית חילופית להסעה המונית כוללת את אגד ודן שגם הן מאוגדות בהסתדרות בסקטור התחבורה הציבורית אצל אבי אדרי.

    ובנוסף נשק יום הדין רשות שדות התעופה כנ''ל.

    שום פתרון כוחני לא יצלח, רק משא ומתן עיניני עם נציגות העובדים והארגון היציג ההסתדרות

  • 13.

    עובדי הרכבת הם פעילי ליכוד שקיבלו שם עבודה במסגרת חלוקת הג'ובים

    עם שרי תחבורה מהליכוד כמו קצב משה וישראל כץ......., 17/04/11 17:43

    אל תתפלאו אם הרכבת קורסת.

    • שכחת את מופז. בכל מקום שנגע, הכשל רק התעצם. מעניין מי הם חברי ההנהלה (ל''ת)

      ומי מינה אותם., 20/04/11 18:08

  • 12.

    ועד עובדי הרכבת? ועד בטלני ופושעי הרכבת!

    דויד, 17/04/11 17:33

    ואגב - כאלה הם גם שרי התחבורה לדורותיהם

  • 11.

    ביבי,כץ לכו עד הסוף - כמו רונאלד רייגן ב81

    פטרו את כולם והקימו את רכבת ישראל מחדש, 17/04/11 17:10

    זה כבר לא רק האיחורים, השרות הגרוע והכנסת בני משפחה לעבודה ברכבת.
    עכשיו זה כבר עניין של חיי אדם !!!
    זה שלא נהרגו נוסעים בשריפה או בתאונה בנתניה, זה רק מזל. מדובר בארגון שצריך לעקור את הסיאוב שבו מן השורש - ולבנות מחדש
    ישראל כץ - קרא את סיפור שביתת פקחי הטיסה בארה''ב ב81 ואת טיפולו של רייגן - וכך תעשה !!!

    • זה קרה ב 86 (ל''ת)

      אראל, 12/06/11 14:38

  • 10.

    נניח שהם ישבתו

    נ, 17/04/11 16:51

    איך נשים לב ?
    אדם יוצא לדרכו ברכבת מחיפה לבאר שבע
    א. באיזה שבוע הוא יגיע ?
    ב. כמה השבתות הוא יחווה בדרך ?
    ג. כמה איחור תצבור הרכבת ?

  • 9.

    2000 המשפחות שלכם יכולות מצידי לעבור לגור בלשכה

    המבין, 17/04/11 16:34

    כולכם עד אחד נותני שירות גסים, לא מקצועיים, מתנשאים וחצופים שחושבים שאשפר לעשות עם ציבור נוסעי הרקבת מה שהם רוצים בלי לשאת בתוצאות.
    גם דמי אבטלה לא מגיעים לכם.

    נשלח מתחנת הרקבת, כששוב יש איחור של 12 דקות

  • 8.

    מומחים

    ע.א, 17/04/11 16:33

    הרכבת קיימת בעולם כמאהוחמישים שנה,
    ועובדת בדיוק רב,לדעתי יש להביא מחול''
    מנהלים ללמד את עובדי הרכבת בארץ איך
    לנהל ולעמוד בלוח זמנים מדוייק

  • 7.

    שביתה

    foxef, 17/04/11 16:31

    לפי אך שרכבת ישראל מתנהלת אני מציע
    שביתה של 20 שנה
    ככה לא יהיו תאונות.איחורים ושאר דברים
    שקורים ברכבת

  • 6.

    מאיפה הביאו את הפוקצ'ה ?

    מירי גרב, 17/04/11 16:30

    יש לה 4 שנות לימוד ? כול פעם שהיא פותחת את הפה מתגלה כמה חלולה היא זה מדהים

    • מהמזרון של דן חלוץ? (ל''ת)

      תוהה, 18/04/11 00:00

  • 5.

    התחלתם לפחד,הא?? וועד מושחת מורכב ממרוקאים

    בוקובזה, 17/04/11 16:30

    אנשים חסרי השכלה,בור ועם הארץ נמצאים ברכבת רק בזכות קשרים שהסבא של הסבא של הסבא עבד ברכבת לפני 50 שנה והוא הכניס את הילד שלו,והוא הכניס את הבן שלו,ואת השכן שלו,ואת גיסו,מאפיונרים חסרי השכלה שנהנים מתקציב אדיר של 340 ממיליון שקל ועוד הכנסה של מיליון שקל ליום ממכירת כרטיסים של אנשים שנוסעים ברכבת ולא יודעים האם יגיעו בשלום ובזמן למקום חפצם
    נהגי קטר אנלפבתים שמארחים בתא הנהג את כל הח'ברה,משעשנים,שותים קפה וואלה יופי
    פקחים מעפנים שלא יודעים קרוא וכתוב ונזכרים לעדכן את את שם התחנה אחרי שהרכבת כבר נסעה ולא להיפך כי הם יושנים בעמידה
    בעיקר רכבת שנוסעת מב''ש לנהריה ועוצרת במיליון תחנות בדרך,אז איך הפקח החכם אומר שזו רכבת ישירה??? אין שכל!!!!!
    סוף סוף רועדים לכם הביצים,הא?? מרוקאים ששולטים ברכבת כאילו אתם אלוהים!! הגיע הזמן להעיף אתכם קיבינימט אחד אחד מרוקאי מרוקאי שהכסף שאתם מקבלים ז שערוריה!!!!!!
    יאללה כבוד השר אל תפחד מהם כנס בהם עד הסוף

  • 4.

    יש מקום שמירי רגב לא תדחף את אפה הארוך? (ל''ת)

    חבר ליכוד שנמאס לו, 17/04/11 16:17

  • 3.

    קנו קטרים SECOND HANDוקרונות מה DEAD STOCK של הארצות X סובייטיות (ל''ת)

    סימונה/דימונה, 17/04/11 16:12

  • 2.

    רק לאחר החלפת כל דור המדבר ברכבת אפשר יהיה לצאת לדרך חדשה.

    פישלזון, 17/04/11 15:46

    אי אפשר להתחיל לנהל משהו בדרך נכונה לאחר שעבד מהלך עשרות שנים בצורה עקומה.
    ללא כל ועדת חקירה - רב התאונות של הרכבת קשורות לאנשים העובדים בה.
    לפטר את כל העובדים , לגייס מחדש בשוק החופשי רק את הטובים ביותר. להנחות אותם לעבודה נכונה.

  • 1.

    שההסתדרות חלשה הוא יכול לאיים

    שי, 17/04/11 15:29

    תאיימו עליו שעובדי אגד לא יתגברו באוטובוסים ואם צריך כל המשק ישבות ונראה אותו