• 15.

    צמצום תאונות דרכים

    אלחנן, 15/08/11 23:00

    לכבוד
    שר התחבורה ובטיחות בדרכים
    מר ישראל כץ
    שלום רב

    הנדון : צמצום תאונות דרכים

    צמצום תאונות דרכים באמצעות מערכת לחינוך והחדרת תרבות נהיגה .
    המערכת תקצר את אורך זמני הלימוד לסדרי גודל של חודשים . צורת החינוך במערכת
    המוצעת היא בדומה להוספת מאות אלפי שוטרי תנועה . המערכת עובדת על בסיס חונכות
    אישית . לכל נהג סורר יוצמד ''שוטר חונך'' . השוטר יהיה כמובן שוטר ווירטואלי אבל
    יהיה בנוכחות מלאה .
    ''אפקט האח הגדול'' מטופל ביסודיות והשוטר הווירטואלי יופיע רק כאשר הנהג עובר
    עברה. פרטיות האזרחים תשמר בקפדנות ולא ירשם ולא ישמר כל מידע הקשור לנהגים
    הנוהגים כחוק . יש לי הרגשה לא נעימה כי ניתן להציל מאות אנשים בשנה ולא מצילים .
    לכך נלווים הפצועים באלפים וכן הפסדים כספיים ניכרים .
    כיום ניתן להפעיל מערכת מצומצמת בסדר גודל של עשרות רכבים להדגמת ייתכנות .
    כל הכלים קיימים ולא משתמשים בהם .
    אני מוכן להתייצב בכל מקום ובפני כל פורום על מנת להסביר את המערכת המוצעת ולענות על שאלות, ככל שאדרש.

    כתובתי : ת. ד. 75 תמרת 36576 .

    בברכה
    אלחנן שוחט

  • 14.

    על ראש שר התחבורה בוער הכובע, (ל''ת)

    הדג מסריח תמיד מהראש, 20/04/11 11:01

  • 13.

    טוב מאוד-מקווה שיהיו לכץ הכלים לסגור את החברה (ל''ת)

    אהרון, 17/04/11 14:56

  • 12.

    קודם כל - לפטר את כל הנהלת הרכבת (ל''ת)

    סטודנט בטכניון, 17/04/11 14:50

  • 11.

    שיעשו כמו באינטרנט - ספק קו וספק שירות...

    ערן, 17/04/11 14:42

    רק תחרות מסיבית או הלאמה מוחלטת יכולים להציל את הפגר הזה. כל פתרון אחר נידון מראש לכישלון.

  • 10.

    רגע הרכבת נוסעת?למה לא דיווחו לעם?

    אלון, 17/04/11 14:40

    עד כמה שאני יודע אז כל שבוע מחצית מהמדינה מושבתת מתנועת רכבות בכל מקרה.
    המדינה היחידה בעולם שלרכבת בקושי יש מאות קילומטרים לעבור וכל שבוע אזור אחר לא פעיל.
    איזה חבורת אפסים.

  • 9.

    הגיע הזמן באמת.... (ל''ת)

    הקטר, 17/04/11 14:36

  • 8.

    השאלה אם באמת יש לו אומץ לסגור את הרכבת?

    שאול, 17/04/11 14:25

    רק סגירת הרכבת תגרום לשינוי מבני והעפת עובדי הרכבת הלא נחוצים שהתקרלו בקומביניות של ועדים בתקופות חשוכות.

  • 7.

    השר ירד מהפסים

    נוסע, 17/04/11 14:13

    אם לא תהיה רכבת כולנו נסע ברכבים . למרות התקלות החמורות ברכבת כל האונות ברכבת במשך שלוש שנים זה פיות מקציר הדמים של יום אחד בכביש

  • 6.

    שישבית אותה ביום שבת (ל''ת)

    דחוף אבל, 17/04/11 13:58

  • 5.

    חליהייה על הוופלה !!!!!!!!!!1

    ציקי, 17/04/11 13:56

    !!!!!!!1
    שישבית דחוף את הרכבת כי היא רק מאחרת. כל יום סיפור אחר חלאס יאללה לסגור ביי ביי.
    אבנל זבבבב !

  • 4.

    קוראים לרינו צרור ולמיקי רוזנטל -לא להרפות מתחקירים נוקבים - סוף לקומב

    נפגעי תאונות הרכבת לדורותיה, 17/04/11 13:53

    רכבת ישראל - מראש ועד זנב - קומבינה אחת גדולה - השר מכיר את הסיסטם ועצם עין כל כך הרבה שנים.כמה אזרחים שילמו בגופם ובנפשם בגלל התנהלות של ''חבורת מקומבנים''???

  • 3.

    תגיד, השר כץ אתה חושב אותנו למפגרים? מי שאחראי למחדל זה אתה והליכוד.

    דני ב, 17/04/11 13:25

    ככה זה כאשר ללשון שלך אין עצם.
    אבל צא וחשוב בדיוק מאיזו מפלגה יצאו רוב עובדי הרכבת כולל הבכירים שלהם ומי בזיוק מינה אותם?
    איזה ידע יש להם בכלל ברכבות ואיזה כישורים היו נדרשים מהם על מנת לבצע את עבודתם במקצועיות.
    לא סוד הוא כי רוב העובדים ברכבת הם חברי מרכז הליכוד וקיבלו את הג'וב עבור בחירתם בליכוד בבחירות או עצם היותם קבלני קולות של המפלגה שלך.
    זה לא רק ברכבת.
    זה בכל מקום שיש לשר כץ נגישות.
    בהיותו שר חקלאות הרס את החקלאות על ידי הכנסת אנשי שלומו לכל המועצות.
    עתה כאשר הוא שר התחבורה הרס את נמל אילת וכעת את הרכבת.
    האם אחרי 63 שנות עצמאות לא היגיע הזמו שנקבל שר מוכשר דוגמת כחלון ולא פעיל בחירות ולקקו ישבנים בעל לשון ארוכה דוגמת השר כץ ונבחריו?

  • 2.

    לפטר את כל העובדים ולהקים את הרכבת מחדש ללא המקורבים (ל''ת)

    רועי, 17/04/11 13:03

  • 1.

    הבעיה זה בראש הפירמידה

    עובד רכבת, 17/04/11 12:59

    מאז שניבחר המנכל הזה רק צרות ברכבת העובדים ממורמרים תאונות כל שבועיים זה לא היה ואם אתה עושה מפגש למה לא להביא נציגות של העובדים אנחנו הקמנו את הרכבת עוד לפני שחלמת ליהיות שר ובטוח ניהיה ברכבת אחרי הבחירות הבאות שכבר נדאג שלא תיהיה שר