• 6.

    הגיע הזמן שיורידו במחירים (ל''ת)

    ka, 12/04/11 11:52

  • 5.

    מה עם אילת? אילת זה לא פריפריה?

    אבי, 12/04/11 10:45

    אילת נמצאת בדרום, רחוק רחוק מירושלים ותל אביב. אילת היא שיא הפריפריה. מדוע תושבי אילת צריכים להמשיך לשלם מחירים מוגזמים ??

  • 4.

    מה עם אילת, זה לא פריפריה?

    ענת, 12/04/11 00:57

    למה כולם מקבלים הוזלה, ורק אנחנו באילת, הפריפריה המרוחקת ביותר, לא מקבלים הוזלה ונשארים מאחור עם מחירים בשמיים?

    משרד התחבורה, במה פשענו שאנחנו מופלים לרעה?

  • 3.

    זה הכיוון הנכון אבל לא מספיק!

    צחי, 11/04/11 19:08

    צריך הוזלה של 50 אחוז על כל הנסיעות ואז הכול ירגיש אחרת בארץ.... פתאום התחבורה הציבורית תצבור תאוצה! ומה עם הרכבת ? הלוך ושוב ת''א חיפה = 54 ש''ח = גזל !! 50 אחוז הוזלה ועכשיו !!!

  • 2.

    משרד התחבורה צריך כבר להיגע לשנות ה 2011

    נגה ג'דה, 11/04/11 18:17

    עם כל הכבוד וההערכה , להוזלת התעריפים משרד התחבורה לא חשוב על שפור קטן לאזרחי ישראל . הנפקת כרטיסי חופשי חודשי גם בין ערים מהצפון למרכז או מהמרכז לדרום .
    כך נחסוך בהוצאות דלק של האזרחים היום בכל אוטו נוסע אדם. גם נפחית את זיהום האויר. וגם נדאג קצת להפחית את ההוצאות הסניעה החודשיות כך שישתלם לאנשים לנסוע בתחבורה ציבורית.
    אוטו הסדר צריך ליישם גם ברכבות חופיש חודשי בין עירוני.
    ובכל האם אפשר לחשוב שתהיה מעבורת מהצפון לדרום ? אנחנו בשנת 2011 בכל ארץ מתוקנת י שמעבורת. ולנו י שעורק תחבורה ציבורי פנוי לא בישמוש.
    מי מרים את הכפפה.
    אה , ועל תחנת עצירה לרכבת באיזור תעשיה צפוני בלוד - מישהו מוכן לבנות.
    בדוק : תחנת עצירה של הרכבת באיזור תעשיה צפוני בלוד תוריד 10000 רכבים ביום שמגיעים לעבודה ברכבם הפרטי.
    מי אמר שאחרי 63 שנה אין מה לחדש במדינה .
    בהצלחה

  • 1.

    למה למעט קווי אילת? מה עם תושבי אילת?

    נחמיה פריאל, 11/04/11 17:46

    הם פרה חולבת?

    הם יותר עשירים מתושבי מטולה?
    את הטבת המס לקחו מזמן . אז עוד אפליה לרעה?