• 214.

    סילבי-תחזור לג'ודי...מתאים לכם. די ל-טים-טום.

    איזי, כפר ביאליק, 17/04/11 11:03

    אין נגדך כלום...פשוט הכנס נא, לפרופורציות מתאימות...

  • 213.

    לשים על אחד השטרות את ג'ובראן חליל ג'ובראן (ל''ת)

    גם לערבים מגיע!, 11/04/11 15:46

  • 212.

    סילבן תמשיך להביע דעתך באומץ העם אחריך

    יורם מסרי, 11/04/11 13:50

    לא יתכן שמס' קטן של פוליטורקים יקבעו לנו מי ראוי לכבוד. זה ממש אבסורד לקבל החלטה על הנצחה שתהיה על טהרת הגזע. הפעם גזענים הגזמתם...

  • 211.

    צודקים ה ''מערביים''. חייבים להוסיף דמות מזרחית ייצוגית. אני מציע את- (ל''ת)

    הנשיא קצב., 11/04/11 13:23

  • 210.

    סילבן שלום ראש הממשלה הבא וכל הגזענים יוכלו את...

    יצחק דניאל, 11/04/11 12:39

    ווווהההווו לא ידעתי שיש כל כך הרבה גזענים ברשת. הסרטרטאפ הבא יהיה ספריי נגד גזענים ברשת

  • 209.

    מבקש הצעה רצינית, אפשר? עדיף ממאה השנים האחרונות?

    אריה, 11/04/11 12:30

    תעלו הצעות רציניות, נקדם את הרעויונות.

  • 208.

    תן דוגמאות

    די כבר, 11/04/11 12:18

    אין גבול לרגשי הנחיתות! איזה משורר ישראלי מזרחי, שלומדים עליו בביה''ס ושנפטר, אתה מכיר?

  • 207.

    השר שלום אין לך שום בעיות אחרות בחיים?

    יפתח יפה, 11/04/11 11:44

    השר שנשכח שוב מוציא את השד העדתי מהבקבוק, זו לא הדרך להשיג פופלאריות, תעשה משהו יותר מועיל, אף אחד לא זוכר שאתה שייך למקופחים בעם, בכל הזדמנות הוא מזכיר שהוא גר בבאר שבע, אבל עברו מאז לפחות 30 שנה, אתה יושב במקום טוב ביותר.

  • 206.

    רק העבודה שהוא מסתכל על מוצאם ולא תרומתם

    רועי, 11/04/11 11:17

    מראה שסילבן הוא גזען. נמאס שכל אחד מדבר פה על קיפוח, הרי יש מחזמר על זוהר? לא?, וכל אחד מהאמנים המזרחיים שאני אוהב מאד, מונצח בעוד דרכים חוץ משטרות.
    מי שמרגיש עצמו מקופח שיבדוק את עצמו, ולא ישתמש בגזענות. הרי מזמן כבר אין אשכנזים וספרדים, כולם מעורבבים פה בדרך זאת או אחרת.

    סילבן - תמצא נושאים חשובים להתעסק בהם.
    מה עם חופש ביום ראשון?

  • 205.

    גם בחירת ארבעה משוררים מזרחים לא היתה משנה את רגשי הנחיתות הפאתולוגיים

    של התרבות המזרחית!, 11/04/11 10:31

    ומעבר לזה, על מה מתלוננים קנאי התרבות המזרחית?? הרי במאבק התרבותי שמתחולל בארץ, התרבות המזרחית ניצחה בענק!: הרחוב, השפה, הטלויזיה, הפוליטיקה ועוד ועוד.. האתוס הישראלי השתנה לגמרי ב15 השנים האחרונות.
    הרבה פרות קדושות רודדו למעמד בזוי ועברו תהליך של הגחכה ע''י האספסוף ושליטתו ברייטינג.

    הקיצר, שהמזרחי לא ירגיש מקופח בגלל העדר ייצוג בשטר.
    אותו מזרחי בכיין יכול להיות שבע-נחת... המדינה הזו שלו. הצליחו להביס לחלוטין את האתוס האשכנזי ואת ענינות הטעם התרבותית שהיתה כאן.

    אז שישבו בשקט כל הבכיינים בעלי תסביך הנחיתות. ולכל הפחות יאפשרו לצרכני תרבות גבוהה להנות עוד קצת מהייצוג הסימבולי, מצבות על שטרות- לתרבות שהיתה פה פעם.

    או במילים אחרות:
    רק בכדי שייזכור עם ישראל את בניו ובנותיו אשר נפלו במערכה על גיבוש תדמיתו ותרבותו של הצבר.
    ויש להוסיף- יהי זכרם ברוך.

    (ואגב, אנוכי חצי אשכנזי וחצי מזרחי.)

    • אנינות הטעם ולא כפי שכתבת (ל''ת)

      י, 14/04/11 03:25

  • 204.

    צודק סילבן אך מדוע אינך מעורר סערה עזה בכנסת בנושא (ל''ת)

    אזרח, 11/04/11 10:16

  • 203.

    השר שלום - למה שתקת עד עכשיו

    אבי ועקנין, 11/04/11 10:14

    אדוני הנכבד, השר סילבן שלום.
    למה שתקת עד עכשיו, הרי הרעיון על הצבתם של דמויות המשוררים המדוברים, הועלה לפני מספר חודשים. מאז ועד רגע ההצבעה קולך לא נישמע, אבל כדי לצאת לידי חובה והראות ליוצא ספרד ש''אכפת לך'' השמעת את קולך והתנגדת ברע ההצבעה על.

  • 202.

    את העדתיות צריך לחסל

    עזי מרחובות, 11/04/11 10:12

    את השד העדתי צריך לחסל. יש לי שבעה נכדים.
    כולם בתערובת עדתית.גם בביתו של סגן ראש
    הממשלה, ילדים מעורבים עדתית. מה רע ?
    מספיק עם רגשי הנחיתות, הקיפוח,הבכי והנהי.
    בודאי יש לו דברים חשובים יותר לעסוק בהם.

  • 201.

    תעשו שטרות בלי דמויות מה זה השטויות האלו

    מהפך, 11/04/11 10:06

    מה קשור איש כזה או אחר לשטר כסף???? זה שטר ישראלי כתוב בעברית זה מספיק

  • 200.

    הנושא הזה נדון מזה זמן רב. .איפה היה סילבן עד עכשיו?? (ל''ת)

    דור, 11/04/11 10:05

  • 199.

    המשורר גיסין לשירים ערביים (ל''ת)

    רעיון, 11/04/11 09:59

  • 198.

    צודק!! קצב ואלי ישי דמויות ממלכתיות לחלוטין

    א, 11/04/11 09:53

    שלא לדבר על זוהר ארגוב שלמרות היותו זמר ענק!! מת מסמים ולכן לא יוכל לעטר שטרות

    מי עוד מר שלום? גיספן?

  • 197.

    אני מציע שטר של קצב!

    ברל, 11/04/11 09:44

    לכבוד תנועת הליכוד (בה גדל והתחנך)
    מה אתה אומר סילבן?

    (זאת לא במקרה התנועה שלך?)

    • SILLY_VAN סילבי-תחזור לג'ודי...מתאים לכם. די ל-טים-טום. (ל''ת)

      issyschwartz, 17/04/11 11:07

  • 196.

    יוסי בובליל על שטר של חי שקלים (ל''ת)

    וציטוט השיר ''הכל זה מלמעלה'', 11/04/11 09:21

  • 195.

    ומה עם איזה משורר הומו?

    עידו, 11/04/11 08:56

    באמת, סילבן, אתה לא הוגן!

  • 194.

    שילמדו מהכסף הציליאני.. שטרות יפים מאוד (ל''ת)

    ליאור, 11/04/11 08:44

  • 193.

    הוא יודע שהוא לא תורם כלום ולכן הוא מחפש קצת תשומת לב (ל''ת)

    ניסים, 11/04/11 08:33

  • 192.

    סילבן,,,,זה לא משוררים אשכנזים אין דבר כזה אז שמו 4 שנוררים (ל''ת)

    ספר-שנזי, 11/04/11 08:21

    • אתה נשמע יותר כמו שיצו פקינז (ל''ת)

      שנורר היה אביך, 11/04/11 12:13

  • 191.

    פחחחחחחחחחחחחחחח. אלתרמן נראה כמו מרוקאי. (ל''ת)

    מרוקנסקי, 11/04/11 08:16

  • 190.

    מעט דעת והמון בכיינות .

    שמואל ב', 11/04/11 08:14

    עם כל הכבוד למשוררי ספרד , נבחרי השטרות חיו ופעלו בארץ ישראל . האמירה שלך מזכה את העדה שלך בעוד 100 ג'ובים קרובים לצלחת עם משכורות של : 40.000-50.000 שקל לחודש . מרוקאי לא מפותח הוא :טוניסאי , טוניסאי טיפש הוא , פוליטיקאי ופוליטיקאי עלוב המסתתר אחרי שמלה אשכנזית הוא : א ת ה .

  • 189.

    חחחה,,,מה זה משנה,,גם ככה כל הכסף של המדינה נימצא בידיהם (ל''ת)

    ביבי טוב לעשירים, 11/04/11 08:11

  • 188.

    סילון והספרדים על השטרות

    ממוצא אשכנזי שהתבולל עם ספרדיה, 11/04/11 08:10

    סילוון גם אתה לא טלית שכולה תכלת פתאום יש לך מה לומר על השטרות העתידיים
    מה אם הרמבם שרת מונטיפיורי וחוץ מזה שמשפחת בגין לפי שמועות מתעקשת לשטר הרי הוא גם היה מנהיג הספרדים ןלא סתם איזה אשכנזי
    מעניין מה הילדים שלך אשכנזים ספרדים או מה
    השלב הבא יהיה שיבקשו להנציח מנהלי בנקים ואז מה יאמרו ספרדי אשכנזי ואו מה

  • 187.

    למשל שטר עם דמותו של קצב

    חיים, 11/04/11 08:06

    הוא אחלה סופר סופר אנסים

  • 186.

    כל הכבוד מר:שלום המדינה מזגזגת תמידית לכל הכיוונים בנושא העדתי

    Zig-Zag, 11/04/11 08:04

    בשביל זה אני משתמש רק בדולרים אוסטרלים

  • 185.

    סילבן מחפש כותרת

    יוסי מנחוסא, 11/04/11 08:03

    לא עשה כלום רק אוכל חינם. עכשיו נזכרת? לקח שנתיים להחליט מה יהיה על השטרות ורק עכשיו אתה קופץ יא כסיל. תתבייש לך. עדיף שתתרכז בלעשות משהו מועיל בשביל הנגב והגליל במקום להתבכיין.

    אני יוצא תוניסיה ולי אין בעיה שהמשוררים הם כולם אשכנזיים, לנו היה שטר של רמב''ם הספרדי עוד מימים ימימה

  • 184.

    שימו את כל ''היהודים'' עם סרט קאפו על היד שהנכדים והנינים שלהם שונאי (ל''ת)

    הפרענקים מגיבים כאן., 11/04/11 07:57

  • 183.

    גם אם תהיה פרופסור אתה כניראה אדם שאינו יודע היסטוריה (ל''ת)

    אשכנזי שחור, 11/04/11 07:48

  • 182.

    לעשות מטבע של אגורה עם הדיוקן של סילבן - להנפיק מטבע אחד ולתת לו (ל''ת)

    ולתת לו שישתוק, 11/04/11 07:20

  • 181.

    צודק-יוסי גיספן על שטר של 1000 ש (ל''ת)

    שמואל, 11/04/11 07:06

    • מליון שקל העלמת מס (ל''ת)

      זה הכל, 11/04/11 10:00

  • 180.

    מה זה משנה כולנו יהודים. אני ספרדי ואין לי בעיה עם הבחירה. (ל''ת)

    גיא, 11/04/11 06:37

  • 179.

    כי אין לכם משוררים ואנשי רוח זה למה...

    שוקי, 11/04/11 06:31

    אה שכחתי יש לכם משוררררררררר קובי פרץ...

  • 178.

    זה שהשר סילבן שלום (סיביו צ'או) טוען נגד בוא נגיע להסכם

    האזרח הקטן, 11/04/11 06:03

    על השטרות שיהיו רק בעלי חיים ישראלים אבל
    שלא יהיו חברי ליכוד, דוכיפת צבי ארץ ישראלי, תנים, וזאבים, זה יספק את כולם

  • 177.

    לעניין: ''כלניות'', ''התשמע קולי'', ''אומרים ישנה ארץ'', ''דירה להשכיר'' ישארו

    הרבה אחרי סטיב, 11/04/11 05:48

    ''כלניות'' (אלתרמן), ''הו כנרת שלי'' (רחל), ''אומרים ישנה ארץ, ארץ שכורת שמש'' (טשרניחובסקי), ''דירה להשכיר'' ''בארץ אהבתי השקד פורח, בארץ אהבתי מחכים לאורח'' - ישארו הרבה אחרי שאף אחד לא יזכור שהיה פעם פופוליסט ציני וירוד בשם סילבן שלום.

  • 176.

    חבל, אבל הוא צודק! (ל''ת)

    הוא צודק, 11/04/11 05:08

  • 175.

    מה דעתך על קצב? (ל''ת)

    ספרדי, 11/04/11 04:30

  • 174.

    אנחנו ב -2011

    mgiloh, 11/04/11 04:25

    עד מתי????
    יש כבר דור רביעי!!!!

    • נכון. אנחנו ב2011. אז למה הדמויות מלפני 100 שנה ? (ל''ת)

      מרוקנסקי, 11/04/11 08:04

    • תשאל את עצמך ,,,קיים מקום המדינה וממשיך ,,,שיפסיקו עם הווזמינאכט שלהם

      ZURBA, 11/04/11 08:24

      שלי שלי שלך שלי ואתה חיה שחורה

  • 173.

    מה השד העדתי לא מת?

    משה א, 11/04/11 04:17

    סילבן שתה מים קרים וד''ש לג'ודי אגב היא אשכנזייה?

  • 172.

    רבים מיוצאי ספרד התיישבו בקהילות מרכז/מזרח אירופה

    נון, 11/04/11 03:33

    ואם לשפוט על פי סגנון התפילה בקהילות מהן הגיעו הנבחרים/ות (כמו גם המראה) - ה''אשכנזים'' הללו הם מצאצאי יהדות ספרד במינון דומה ליהדות צפון אפריקה - ובוודאי יותר מרבי שלום שבזי.

    אפרופו, החיבור המטופש בין יהודי ספרד בימי הביניים (אירופאים, כמעט זהים בסביבתם ותרבותם למקורות יהדות אשכנז) לבין כוכב קהילות תימן הוא עוד דוגמא למניע הפוליטי (ולא ההיסטורי/צודק) של האפסון (שבמקרה, ולצערם, הוא יוצא קהילת תוניס).

  • 171.

    למה לא לשים את סילבן שלום על השטר?

    ג'ודי, 11/04/11 02:37

    היה שר אוצר מצוין וסייע לעם ולמדינה.

    • האמת החזקתי מסילבן, ראוי לשים אותו על בול - בצד של הדבק (ל''ת)

      איש, 11/04/11 05:52

      • ענק (ל''ת)

        גדולה מהחיים, 11/04/11 14:33

  • 170.

    צריך לעשות שטרי כסף עם חברי ש''ס שגמרו במעשיהו.

    דני ב., 11/04/11 02:29

    למשל שטר של 200 ש''ח עם התמונה של אריה דרעי בצד אחד ובצד השני מעשרת הדיברות-לא תגנוב.
    100 ש''ח עם תמונתו של בניזרי
    50 ש''ח עם יאיר לוי
    וכן הלאה, יש מספיק גנבים בש''ס לכל השטרות הקיימים , ואם לא יספיקו השטרות אפשר לעבור למטבעות.
    נכון השר סילבן שלום, הנה לך ''ספרדים'' מקזבלנקה.

  • 169.

    ההחלטה על המשוררים-מצויינת והבחירה הספציפית-מעולה ואני ספרדיה

    חבל ששלום מנצל כל במה ל''הפרד ומשול'', 11/04/11 01:43

    לח''כ שלום ודומויו, אנא דבר בשם עצמך ואל תנסה לעוט ולהיבנות מכל עניין לשם גיוס תומכים. האם עד כדי כך אתה נואש ? המרוקאיות (על כל גווניהו: נחיתותה, התלהמותה, אגרסיביות, תוקפנות וניצול מצוקת החלשים לשם חיזוק מעמדך הנטול ערך אמיתי באופן אובייקטיבי כח''ח וכאדם מרוקאי שהדגל שהוא נושא הינו המרוקאיות שלו והחייתיות שבהתנלות שלהם) שלך היא היא אבן הנגף של הספרדים באופן כללי. אני מניחה שישנם הרבה מרוקאים ואחרים שיסיכמו ויברכו את דבריך - אך זאת אלא משום בורות ונבערות ומשום שהם אינם מבינים עד כמה אתה דמגוג ומנסה להסית או לקומם למצער.אני (כאדם,כאישה,כספרדיה-אם זה אומר לך משהו וכאדם בעל חשיבה עצמאית המבין את המניפולציה שאתה עושה) מאוד שמחה על בחירת השופטים .החלטות הוועדה - הן על העדפת המשוררים על פני פוליטיקאים והן על הבחירה הספציפית של המשוררים - הינן מבורכות לדעתי ומאדירות את התרבות , היצירה, על פני הפוליטיקה ועל פני שיקולים של מגזר כזה או אחר.
    ח''כ שלום, מוטב כי תפעל לעשיית שלום בתוך עמך ולא תפעל למען חרחור ריב בתוך עמך.

  • 168.

    Looks like Monopole money

    Miami, 11/04/11 01:41

    Too many colors and since when Amir Peretz has this hair cut and why is he on a bill? Seriously now, on bills there should be Presidents and Prime ministers only !!! That's what the rest of the world do

  • 167.

    אני ספרדיה (לא מרוקאית תודה לאל) שמרוצה מאוד מהבחירה. נמאס לי (ל''ת)

    מהמרוקאים שמביישים את כל הספרים, 11/04/11 01:31

    • סילבן הוא טוניזאי לא מרוקאי! (ל''ת)

      שגיב א., 11/04/11 03:31

      • מה ההבדל? (ל''ת)

        נו, 11/04/11 10:14

    • ספרדיה פסטליטה - חוץ מפסטלים מה אתם יודעים לעשות ? כלוןם.

      לפסטליטה הספניולית, 11/04/11 08:14

      המרוקאים לפחות עבדו בתעשיה בסולל בונה, בחקלאות ובטקסטיל והיו הראשונים החברתיים בארץ. אתם סתם הלכתם בתלם ולא עשיתם כלום. לא מחאה, לא אמירה, שום וכלום. רק עשיתם פסטלים ותקעתם פלוצים. - אתם סופגניות דביקות ושמנות. סתם נהנתנים כמו פסטליוטות. המרוקאים לפחות נלחמו לשוויון בחברה. אתם סתם הלכתם בתלם בלי כלום, בלי אמירה ובלי מחאה. פסטליטה.

  • 166.

    צודק, צריך לשים את ואן ואן

    אלתרמן, 11/04/11 01:27

    לה לה לה לה לה לה הופ סע

  • 165.

    ישראל היא מדינה אשכנזית גזענית . (ל''ת)

    זאת עובדה, 11/04/11 01:20

  • 164.

    מתי יהיה ראש ממשלה ממוצא ספרדי ?? (ל''ת)

    ברק אובמה של ישראל, 11/04/11 01:18

  • 163.

    שטר עם דיוקנו של יוסי גיספן (ל''ת)

    גיזפן נוכלות, 11/04/11 01:04

  • 162.

    כאילו הספרדים עשו משהו ב60 שנה האחרונות (ל''ת)

    הואא, 11/04/11 00:45

    • הכל, חוץ מלשנורר,,,,,,,,,,ובתי הסוהר מלאים מהם,,,איזה חוצפה ! (ל''ת)

      מורה נבוכים, 12/04/11 07:48

  • 161.

    פופוליזם זול ומטופש

    כל שטותניק שרוצה כותרת מעלה את נושא העדתיות, 11/04/11 00:35

    ג'ודי תיתן לך פליק.

  • 160.

    לשים את ג'קי מנחם על שטר

    יוני, 11/04/11 00:29

    אין יצוג לזוכי האח הגדול

  • 159.

    פרענקים על השטרות?... את מי, למשל, מציע סילבן? (ל''ת)

    עזרא מנצור, 11/04/11 00:24

  • 158.

    כמה מפגרים חסרי השכלה ובינה יש כאן חבל על הזמן.

    ליאור, 11/04/11 00:15

    מלא טוקבקיסטים מפגרים שמציעים בציניות את הזמרים המזרחיים של המאה ה21 יוסי גיספן, קובי פרץ, עופר לוי, מושיק עפיה, שרית חדד
    כאשר מדובר בכלל על המאה ה20 שהם בכלל אל נחשבים!!!
    כמה פגרים אתם יכולים לצאת.
    מפגרים ציניים אשכנזים די נמאס ממכם נבלות סרוחות.

  • 157.

    יש בדיוק את המשקל היחסי של יוצאי ספרד, מותאם לתקופה.

    איציק, 11/04/11 00:12

    סילבן ידידי, את מי אתה מציע להוציא ואת מי להכניס, כך שיהייה גם ספרדי וגם ראוי יותר. אולי סאשה ארגוב. ארגוב נשמע ספרדי, וגם שם מתאים למשורר.
    אם על השטרות היו שחקני כדורגל, בתקווה שלעולם לא, אז היה להם מקום, אבל משוררי עבר? גם בנוכחיים אין יותר מדי משוררים גדולים, חוץ מזה שכתב את ''בלבלי אותי.''

  • 156.

    בא להקיא ממך,נציג הנחשלות.בלי הכסף של גודי........ (ל''ת)

    כלוף מרמת ישי, 11/04/11 00:03

  • 155.

    ''יוצאי ספרד'' מעדיפים שתשתוק

    קונגו, 10/04/11 23:56

    בתור ''יוצא ספרד'' - ז''א מדינת ערב (ואין בזה כשלעצמו בושה), הייתי מעדיף שתדבר בשם עצמך.

    זה לא מעניין אף אחד, ותפסיק לגייס זעם מזוייף לטובת הון פוליטי.

    חחח סטיב...

  • 154.

    אם היה ספק אזי עתה כולם יודעים עד כמה אתה אדם חולה.מתאים לעבודה טיפוסי (ל''ת)

    כמוך.מעניין,כל מי שקרוב לברק,נמצא בסופו של דבר מיו, 10/04/11 23:42

  • 153.

    אתם יודעים שבמצריים של מובארכ אין תמונות של אישים בשטרות

    ישראלי, 10/04/11 23:41

    מצא חן בעיני לראות אתרים הסטוריים במקום דמויות שנויות במחלוקת ....

    • דווקא גולדברג, אללה ירחמה, נראית כמו אתר ארכיאולוגי (ל''ת)

      נון, 11/04/11 03:36

  • 152.

    כמה היו בהלוויותיהם וכמה בהלוויתו של הרב מרדכי אליהו (ל''ת)

    מי באמת אנשי הרוח?, 10/04/11 23:39

    • כי אתם המזרחיים סוגדים לבני אדם, דוגמא, הבבא ברוך

      היו הרבה בהלוויה, 11/04/11 10:18

      אצלנו האשכנזים הוא לא היה מתקבל כעשירי למניין, ואתם עשיתם מהפושע הזה אליל,

  • 151.

    כמו כן כולם אנשי רוח ופוליטקה חילונים (ל''ת)

    סמי, 10/04/11 23:37

  • 150.

    סילבן שלום ראש הממשלה הבא ,גזענים תאכלו אל הלב (ל''ת)

    יואב שרעבי, 10/04/11 23:34

  • 149.

    ןמה עם אתיופי, ערבי וקוצ'יני?

    טרחני, 10/04/11 23:16

    מחפש תשומי תקשורתי.

  • 148.

    שטרות

    Gurnisht, 10/04/11 23:12

    אני מציע את הלא-אשכנזים הבאים לשטרות:
    1-הנשיא קצב עם בננה ביד
    2-עמיר פרץ עם המשקפת
    3-דוד לוי עם הבדיחות
    4-סטיב שלום עם הקיפוח

  • 147.

    משר מיותר ללא תפקיד ממשי היתי מצפה שיהיה בוגר ואחראי יותר

    כולם יהודים מה משנה המוצא???, 10/04/11 23:00

    המתח העדתי עדיין קיים בישראל בגלל שרים כמו השר המיותר הזה שחוץ ממנו אף אחד לא יודע איזה משרד הוא מנהל
    מה זה משנה אם הסופר מפולין או מרוסיה או ממקום אחר? ת ת ב ג ר

  • 146.

    צודק אני בעד: צ'אבי, אינייסטה, קורבאלאן וקסיאס 2 מול 2! (ל''ת)

    פיליפה דל בוסקה, 10/04/11 22:56

  • 145.

    אין גם ייצוג לאנשים בשם דוד. בושה וחרפה שהמגזר הזה לא מיוצג

    דוד, 10/04/11 22:49

    ויש עוד כמה מגזרים לא מיוצגים:
    טייסים בגובה 1.80
    אנשי תברואה העלי ותק של 30 שנה
    נגרים צ'רקסים
    ועוד מגזרים רבים. קשה לכתוב את רשימת כל המאפיינים.
    למעשה, יש רק מגזר אחד מיוצג:
    משוררים בשם נתן או רחל או לאה או שאול

  • 144.

    ופסוקים מהתנ''ך ללא פרצופים (ל''ת)

    ירושלים 200, תל אביב100,,,,,,,,,,, 10/04/11 22:46

  • 143.

    סילבן...עוד מרוקאי עם רגשי נחיתות... (ל''ת)

    יורם, 10/04/11 22:37

  • 142.

    Katsav would be (ל''ת)

    the right one, 10/04/11 22:25

  • 141.

    קובי פרץ על שטר של 0.01 ש''ח!!! (ל''ת)

    נףססךטי, 10/04/11 22:20

  • 140.

    איזה ילד קטן שמחפש צומי

    אלי, 10/04/11 22:14

    גם מי שנמצא היום על השטרות הוא לא ספרדי.
    לא נראה לי שעשו את הבחירות לפי השיוך העדתי של המשוררים..

    מה לעשות שבתקופה שלפני קום המדינה מרבית המשוררים העבריים היו ממוצא אשכנזי

  • 139.

    לשים משוררים על שטרות - מנהג מטופש

    aa, 10/04/11 22:13

    כמה מהאזרחים במדינה בכלל מכירים את האמנים או קראו את שיריהם? לרוב המדינה לא אכפת מהם, אז קבוצה קטנה (ה''אליטה'') מנסה לכפות אותם על כולם.
    רק ראשי ממשלה ונשיאים ראויים להיות על השטרות- בן גוריון, בגין, רבין, וייצמן וכו'.

    • I agree 100% (ל''ת)

      Meir, 11/04/11 01:33

  • 138.

    אתה פשוט צודק! תודה על האומץ לומר זאת. (ל''ת)

    יוסי, 10/04/11 21:54

  • 137.

    ברגוטי על 200 ש''ח . (ל''ת)

    עמוס עוז, 10/04/11 21:46

  • 136.

    סטיב המשועמם מחפש כותרות ! אם לא יום א' אז יאללה השטרות. (ל''ת)

    נשבר מה''קיפוח'' *** ה ג ז מ ת ***, 10/04/11 21:44

  • 135.

    דיייייי!!!!!!נמאס מה''מקופחים'' שמכריחים את השד העדתי לצאת מהבקבוק !!!! (ל''ת)

    מי בכלל מתייחס לעדתם של המופיעים בשטרות !!??, 10/04/11 21:39

  • 134.

    אכן, קצב ואלי ישי לשטרות הבאים (ל''ת)

    ירון ל, 10/04/11 21:29

  • 133.

    אין משוררים יוצאי ספרד

    ריקי, 10/04/11 21:26

    אין משוררים יוצאי ספרד במאה ה-20. אם יש, מדוע סילבן שלום אינו מציין אל שמותיהם?

    שנית, אני מציעה לסילבן שלום שתושבי הדרום לא ייעזרו ב''כפת ברזל'' לאות מחאה על כך שבין המפתחים את ''כפת ברזל'' אין מהנדס יוצא ספרד..

  • 132.

    לא סביר ולא הגיוני, אבל זו המציאות (ל''ת)

    גיא הירשפלד, 10/04/11 21:14

  • 131.

    על מה סטיב מיילל? הוא התחתן עם אשכנזיה ויש ספרדיות טובות

    1492 גירוש ספרד וזה לא נגמר עם הבכיינים, 10/04/11 21:05

    רק לא בשביל סטיב הסנוב הוא היה צריך אשכנזיה בלי אשכנזיה זו לא הצלחה משוררים ממוצא ספרדי? הוא הרי לא יכול לדקלם אחד מהם כנראה שמשהו קורה בליכוד וסטיב חייב להצדיק את קיומו עם הצהרות מפגרות

  • 130.

    שטרות

    ניקי, 10/04/11 20:53

    להטיל וטו עד להוספת ספרדי בשטרות

  • 129.

    אים אלתרמן היה חיי היום ---היה מקבל הרבה יותר שנים מקצב . (ל''ת)

    אחת שיודעת ............., 10/04/11 20:51

    • מידע אישי????- סיפורי סבתא !!!!!!!!!!. (ל''ת)

      ינטה., 10/04/11 21:41

    • את צודקת. הוא ודן בן אמוץ והמון המון אחרים. (ל''ת)

      זקנה, 11/04/11 00:53

  • 128.

    שטרות

    ניקי, 10/04/11 20:50

    אני לא מבינה מדוע סילבן שלום מתעורר כל כך מאוחר ????זו בושה

  • 127.

    תסיק מסקנות !! (ל''ת)

    בלה, 10/04/11 20:26

    • אילו מסקנות?

      לירון, 10/04/11 21:12

      כל כך הרבה עושר, מסר חריף, חזר מעוטר במטאפרות. ממש תענוג

  • 126.

    תתארו לכם שטר של בר רפאלי בבגד ים???? (ל''ת)

    ירושלמית גאה..., 10/04/11 20:26

  • 125.

    טוב שאתה לא רוצא את אישתך על השטר יאללה שחרר (ל''ת)

    משה, 10/04/11 20:22

  • 124.

    למה לעזאזל אני צריך לראות פרצופים על שטרות?מדוע לא השירים עצמם?

    ישראלי, דור שני, 10/04/11 20:16

    או משהו על ההיסטוריה של העם והמדינה? מה קשור כסף ומשוררים? מה?

  • 123.

    צריך להכיל את מגוון הצבעים של הקשת העדתית

    אשר, 10/04/11 20:12

    כמה גאווה זה מביא לנכדים.....
    צריך לחשוב רגע לפני ולתת ביטוי לכל הצדדים

  • 122.

    שימו כוסיות בביקיני - לכל הארץ תיהיה ככה נחת (ל''ת)

    טל, 10/04/11 20:06

  • 121.

    ומה עם הוולשים תושבי הארץ? והעולים משוודיה? (ל''ת)

    מורגן, 10/04/11 20:05

  • 120.

    גם אין ייצוג לצרקסים ובתור צארקסי נפגעתי עמוקות.

    צארקסי כלשהו, 10/04/11 20:02

    .

  • 119.

    שימו את רוחמה אברהם בלילא, עמיר פרץ, משה קצב - לא חסר (ל''ת)

    ספי, 10/04/11 19:57

  • 118.

    Amazing what Bialik said

    Samuel Cohen, 10/04/11 19:57

    Bialik said he did not like the Arabs because they reminded him of Sephardic jews...
    there was so much racisim among the Askenazi ''Elite'' including the dignitaries that now everyone respects. This is part of the sad but true history of Israel

    • טוב שכתבת באנגלית כדי שאף אחד לא יבין את השטויות שכתבת.

      ספרדיה גאה, 11/04/11 00:42

      כבר ענו והסבירו את זה מליון פעם, אבל קוטל קנים כמוך, לא מסוגל לתפוס.
      ביאליק שתרם יותר מכל אחד אחר לשיחזור שירת ספרד, אהב וכיבד את יהדות ספרד וכה אמר: ''איך אני יכול לשנוא את הערבים, אם הם כל כך מזכירים לי את אחי הספרדים'' פרושו אני כל כך אוהב את יהודי המזרח, והיות ובהרבה דברים יש לערבים (למזלם) דמיון ליהודים אלו, לא אוכל לשנוא אותם. (למרות הצרות שהם עושים לנו).

    • כל כך צודק (ל''ת)

      IL, 11/04/11 00:55

    • נכון הוא אמר את זה. ביאליק אמר שהספרדים אינם יהודים. גזען (ל''ת)

      נכון, 11/04/11 06:45

    • שקר וכזב,הוא לא אמר את זה. (ל''ת)

      ר.בקצה, 11/04/11 13:21

  • 117.

    סילבן הביתה. בזבוז של כסא

    שר מיותר, 10/04/11 19:54

    מזל שהשר שלום מצא נושא לדבר עליו, אין בעיות אחרות במדינה כמו למשל השבת השקט לדרום...

    • סילבן ראש הממשלה הבא.ואתה הגזען הבייתה (ל''ת)

      אדי סיני, 10/04/11 22:00

  • 116.

    גם בילבו צריך שטר!!!דיי להפלות את נמוכי הקומה (ל''ת)

    פרודו בגינס, 10/04/11 19:47

  • 115.

    איך רמי הויברגר קיבל את השטר של 50 ש''ח??? (ל''ת)

    קוראעת, 10/04/11 19:47

    • איך??????. (ל''ת)

      יעל, 10/04/11 22:10

  • 114.

    מ ה עם ש ט ר של י ?????!!!!!!!!!! (ל''ת)

    עמיתוש, 10/04/11 19:45

  • 113.

    גם אין שום ייצוג של הרובטריקים

    דני, 10/04/11 19:44

    אופטימוספריים לשטר של 500!

  • 112.

    צרפתי מרוקאי ויהודי

    סמי, 10/04/11 19:40

    אלק ספרדים...זה מרוקאים בכיינים

  • 111.

    שידפיסו שטר עם ספרדי כפול של בורגראנץ' זו התרומה הגדולה של העדה

    רוצה להגדיל??, 10/04/11 19:38

    לתרבות בישראל

  • 110.

    LEVY

    DAVID, 10/04/11 19:37

    למה לא להכניס את דוד לוי. הוא ספרדי, היה שר האוצר והיה משורר הבדיחות.

  • 109.

    נראה אותו הולך עוד צעד ומציע גם דמות של ערבי- ישראלי !

    ענת כהן, 10/04/11 19:36

    חמישית מאזרחי המדינה מודרים לחלוטין. יש גם משוררים פלסטינים אזרחי ישראל.

    • how many of those ''citizens'' regonise of Israel as a country?

      realistic, 10/04/11 22:20

      zero.
      Go to Haifa university and see for yourself!
      maybe 20 Cristian Arabs out of 1 million.

    • שירים על אללה עם חרב שלופה! (ל''ת)

      מוי, 10/04/11 23:34

  • 108.

    בושה למדינת ישראל הנשלטת בידי כת שמאלנית אשכנזית (ל''ת)

    מוטי, 10/04/11 19:34

  • 107.

    מה רצית נודניק? שישימו את יוסי גיספן? (ל''ת)

    מקס, 10/04/11 19:30

    • תגובה שיטחית ומטופשת (ל''ת)

      לירון, 10/04/11 21:13

  • 106.

    MONEY

    ZVULIB78, 10/04/11 19:29

    באמת צודקים. למה לא להוציא שטרות עם דמויות כמו של הנשיא קצב ושר הביטחון המוצלח עמיר פרץ? לפחות הם לא אשכנזים חילונים. לידיעת הנגיד פישר. איזה חוצפה.

  • 105.

    חבל שלא מנציחים אמנים גדולים שנפטרו לאחרונה

    אורן, 10/04/11 19:28

    כמו נעמי שמר, שושנה דמארי, אהוד מנור, עפרה חזה.

  • 104.

    טיפש

    יעל, 10/04/11 19:26

    למה כל דבר צריך להיות עדתי?
    אלה משוררים שכתבו בארץ, בעת החדשה
    מה הקשר לאבן גבירול או שלום שבזי?
    זה מעיד על חוסר ההשכלה שלו בספרות, והוא זה שהופך את העניין לעדתי. לא מדובר פה בתחרות, לתומי חשבתי שרחל לדוגמה היא משוררת שכל העם נהנה משיריה.

  • 103.

    דווקא היה הרמב''ם. בכלל, אני ממליץ על מושיק עפיה (ל''ת)

    אייל ג., 10/04/11 19:25

  • 102.

    שטרות ''אשכנזים''

    בוזי, 10/04/11 19:24

    מי נגיד בנק ישראל?? אז מה רציתה ? שישים את בוזגלו או אמזלג?? תתעורר אנחנו גם ככה לא מכירים את הדמויות האשכנזיות בשטרות .ממילא יוחלפו עוד שנה.

  • 101.

    אז מה נעשה? נהרוג את סמי מיכאל וארז ביטון?

    דוד, 10/04/11 19:23

    המזרחיים הגדולים עדיין חיים, אי אפשר לשים אותם על שטרות.

  • 100.

    אם יש שעה שהוא לא מוזכר- אז סטיב מוצא כבר משהוא להתבכיין עליו!!!!

    בני, 10/04/11 19:20

    תתחיל להתעסק במשרד המצחיק שסידרו לך ותפסיק לבלבל לכולנו את המוח כל הזמן!!!

  • 99.

    ערסים על שטרות? לא הגזמת סילבן? כמה אפשר להתדרדר תרבותית? (ל''ת)

    קוזלובסקי, 10/04/11 19:19

  • 98.

    היו צריכים לשים את יוני בלוך ! (ל''ת)

    אפרת ג., 10/04/11 19:14

  • 97.

    אין טעם ללכת נגד הקבוצה השלטת. החשוב הוא שכולנו יהודים. (ל''ת)

    מחשבה, 10/04/11 19:14

    • הבעיה שהם לא ממוצא יהודי הם אירופאים לבנים וממילא כבר בתקופת בית שני

      יותר מ-80 אחוז מהעם התבולל ביוון ההלינסטית..., 10/04/11 20:12

      רק היהודים המקוריים קרי המזרחיים שרדו, בגלל צבע עור דיי בולט כאשכרוע

      • ואת כל זה למדת במורוקו? (ל''ת)

        הם יהודים? בספק רבבבב, 11/04/11 00:03

      • למה בן גוריון היה חייב לקבל את כל הלבנטינים האלה מרקע מפוקפק

        אה צוררה, 11/04/11 00:18

        הם טוענים שהם ספרדים אך איש מהם לא חזר לספרד

  • 96.

    השטרות המכוערים ביותר שראיתי. אי אפשר היה לסדר לטשרניחובסקי את השיער? (ל''ת)

    עידן, 10/04/11 19:14

    • צודק, הטשרניחובסקי הזה פשוט לא מעודכן (ל''ת)

      ע, 10/04/11 20:03

  • 95.

    למה אין 10 שקל שטר? אפשר לשים את ציון מיכה מאשקלון (ל''ת)

    mr halooo, 10/04/11 19:13

  • 94.

    כדי שלמזרחים יהיה יצוג צריך תמונות של כדורגלנים (ל''ת)

    סטלמך, חודורוב, שפיגלר, גלזר, 10/04/11 19:12

  • 93.

    גם אתיופים אין. למה??

    נ, 10/04/11 19:12

    וגם אין ייצוג לתימנים,
    וגם ליהודי הודו, הקוצ'ינים, שעלו לארץ
    מה חסרים להם סופרים ומשוררים?
    בקיצור לפי סילבן שלום צריך להוציא סדרה חדשה לגמרי של שטרות, שתכלול שטר לכל סכום אפשרי - לא רק ארבעה שטרות, אלא גם שטר של 25 שקל, של 42 שקלים ו-70 אגורות, מי יודע, לפעמים זה הסכום המדויק שצריך לשלם - ואז יהיה מקום לכלללללל כל כל כל אנשי הרוח של כל העדות

    איזה איש טמבל.

    • דמותו של סילבן תונצח על סדרת המטומטמים! ערך השטר:קופון חינם (ל''ת)

      סעדיה זייתוני, 10/04/11 19:51

    • אתה אידיוט יש שלוש עדות עיקריות שהם הבסיס היהודי והם ספרד תימן ואשכנז

      לתימן היה ראש גולה על הודו ואתיופיה ספרד חכם באשי, 10/04/11 20:10

      ואשכנז ידוע...

    • סילבן ראש הממשלה הבא.ואתם הגזענים הבייתה (ל''ת)

      אדי סיני, 10/04/11 22:02

  • 92.

    אני בעד תמונה של סילבן (אפשר יחד עם אשתו) (ל''ת)

    אורי, 10/04/11 19:11

  • 91.

    Shalom is Correct

    Daisey, 10/04/11 19:10

    Why not Shabazi, after all his writing are being in many hebrew songs. Stop discriminating Shabazi writing are the core in the Israeli folclor music

    • כי שבזי הוא לא משורר מהמאה העשרים!

      בן אנוש, 10/04/11 19:29

      כשיעשו שטרות עם משוררים מימי הביניים לא יהיו אשכנזים.
      כל אחד בתורו

      • ?How is it connected

        Daisey, 11/04/11 09:00

        It's about heritage and representation, Th e great Shabazi words are being sang until today and they will be continue. I suggest you go and read who he was

  • 90.

    בחרו 4 ישראלים-יהודים. לא אשכנזים.

    אבי, 10/04/11 18:59

    ואל תדאג סילבן אותך אף אחד לא ידמיין לשים אפילו על מטבע של עשר אגורות.

  • 89.

    מי שם לב בכלל??

    מישן, 10/04/11 18:59

    שיפסיקו לחלק בין אשכנזים לספרדים

  • 88.

    האשכנזים עדיין שולטים במדינה (ל''ת)

    געי, 10/04/11 18:56

  • 87.

    פשוט מקומם! שלום שבזי הרבה יותר ראוי מרחל הפסיכית! (ל''ת)

    רועי, 10/04/11 18:55

  • 86.

    יפה שתיקה לחכמים קל וחומר לטיפשים (ל''ת)

    ספרדי מקופח , לא חבר של סילבן, 10/04/11 18:45

  • 85.

    אין בעיה אחי. בנאגלה הבאה משה פרץ בפנים. סגור!

    חקלאי דרומי , 10/04/11 18:44

    אם יהיה מקום - נכניס גם את אליקו.

  • 84.

    די נמאסתם

    מזרחי לא מקופח, 10/04/11 18:42

    גם כאן צריך הפליה מתקנת? אולי די
    קודם תמצאו אמן ברמה של הנ''ל ואז תצעקו
    יש כולה 4 שטרות
    אז מספיק עם השד העדתי כול הזמן

    • אתה אולי ספרדי אבל אתה ''לב'' או מעורב בטוח, זה דיי מצר בעין

      שהגזע הלבן השתלט על היהודים והיהדות מימי בית שני, 10/04/11 20:09

      יותר מ-85% מהעם היה הלניסטי יווני דרום אירופאי, מפה הגן הכורדי-ארייתי...ארייתים הם עם דרום אירופאי, לא מה שנהוג לחשוב על השבטים הגרמאניים

    • אתה כ''כ בור (ל''ת)

      סעדיה, 10/04/11 20:10

    • כמה אהבל אתה יכול להיות ?

      אשר, 10/04/11 20:10

      אם אין ראן אפליה, אז למה באמת אין יוצא עדות המזרח?
      להגיד אפליה, להתכחש לה ולעשות הפליה זו האסטרטגיה של המפלים.

  • 83.

    צודק במאה אחוז מר סילבן היקר

    שרית, 10/04/11 18:41

    סילבן צודק במאה אחוז . . .

  • 82.

    יש לי הפילם

    יצחק, 10/04/11 18:38

    של רבי יהודה הלוי. צריך להציע לסילבן. כל השאלה היא מדוע הצלם לא שמר את הנגטיב של אבן גבירול.

  • 81.

    אולי את קצב...לא משורר,אבל יש לו מקור לדחוף... (ל''ת)

    אורית, 10/04/11 18:35

  • 80.

    רשימת משוררים ספרדיים למי שמתעניין

    פייטן, 10/04/11 18:34

    לאחר כל הבדיחות והליצנות להן רשימה חלקית קטנה ולא מייצגת של משוררים ספרדיים מהמאה ה20.: רבי דוד בוזגלו, רבי יוסף משאש, רבי אהרון חסין, רבי שלום משאש,רבי רפאל בירדוגו ועוד ועוד אין בעיה למצוא צריך רק להתעניין

    • יוסי גיספן, קובי פרץ, עופר לוי, מושיק עפיה, שרית חדד (ל''ת)

      אבי ביטר, 10/04/11 19:08

      • איזה אידיוט אלו משוררים וזמרים מהמאה ה 21 ולא ה 20

        ליאור, 11/04/11 00:12

        יצאת טמבל!

    • חבל שאתה בעצמך לא שמעת שיר שלהם

      ליאור נ., 10/04/11 19:27

      גם אם זה להיט בשעריים...

  • 79.

    דיייייי שישימו על השטרות מקומות בארץ או פרחים

    משה, 10/04/11 18:31

    אין לזה סוף עוד מעט יבואו ערביי א''י וידרשו שעל השטר הכי גבוה יופיע חאג' אמין אל חוסייני ועל השטר הבא אחריו - קאוקג'י

    • מה איתנו? (ל''ת)

      קהילת העליזים והעליזות, 10/04/11 19:10

  • 78.

    סילבן בעשירון העליון והחזירון אבל נשאר בכיינון (ל''ת)

    אלכס, 10/04/11 18:31

  • 77.

    שאול טשרניחובסקי נראה כמו רמי הויברגר (ולהיפך) (ל''ת)

    מישהו, 10/04/11 18:31

    • אבל טשרניחובסקי היה רופא והויברגר לא (ל''ת)

      פקיד שומה 3, 10/04/11 19:11

  • 76.

    עכשיו הוא נזכר? הדיונים על הדמויות שיהיו על השטרות היו

    סטודנט, 10/04/11 18:29

    לפני חודשים רבים, וכבר נפסלו כמה דמויות בדרך לתוצאה הסופית.

    • כי עכשיו הוא רוצה לעשות קצת רוח (ל''ת)

      lalal, 11/04/11 00:06

  • 75.

    מי?יוסי גיספן?את מי מעניין המוצא שלהם?מה הם לא ישראלים? (ל''ת)

    אני מזרחי ולא מבין מה הוא רוצה, 10/04/11 18:27

  • 74.

    בחרו 4 משוררים שהיו בארץ ויצרו כאן.

    שמוליק, 10/04/11 18:24

    לצערנו, לא היו משוררים ספרדים בתחילת שנות המדינה.

  • 73.

    כמה כותרות אתה רוצה

    המהפכה הכחולה, 10/04/11 18:23

    אין לך מה לעשות? אתה מרגיש קצת לא טוב עם עצמך? משוררים לאומיים הם של כל העם אולי צריך משורר מכל עדה ועדה .חלאס שחרר סילבן אתה בונה לך קמפיין פנימי לראשות הליכוד אתה רק הורס לעצמך

  • 72.

    מהיכן אתה

    אילן (הרבי מטולדה), 10/04/11 18:23

    די כבר עם השתיכותם של יוצאי מרקו לספרדים הייתם מרוקאים ותישארו מרוקאים עד סוף הדורות.

  • 71.

    שירתי היפה נשכחה לה לטובת חיקויים מזוייפים- חבל (ל''ת)

    אבן גבירול, 10/04/11 18:19

  • 70.

    מעריך את ביאליק וחולה על אלתרמן אך אל תשכחו שכבר500 שנים

    אסי שמואלי, 10/04/11 18:17

    שרים את לכה דודי שכתב דווקא ר' שלמה אלקבץ בזמן שביאליק עם כל הכבוד נדחף לנו בכוח לתכנית הלימודים...נקודה למחשבה לגזענים החשוכים.

    • יש משהוא בדבריך (ל''ת)

      ישראלי, 10/04/11 19:01

    • אתה רוצה שאני אתחב שטר עם אלקבץ לסטריפטיזאית במועדון לילה? (ל''ת)

      לקוח מרוצה, 10/04/11 19:15

  • 69.

    שמו ללאה גולדברג את האף של זאב רווח

    אף על פי כן. כן, 10/04/11 18:17

    בזאת מסתיימת המחלוקת אשכנזים-ספרדים.יאללה. סולחה.

    • לזאב רווח אין אף. יש לו תפוח אדמה. (ל''ת)

      בולבוס, 10/04/11 19:16

  • 68.

    גיספין מעוניין להופיע על שטר של 120 דולר בבקשה

    יוסי, 10/04/11 18:16

    שיהיה עד 120

  • 67.

    אליטה אשכנזית שולטת !!! (ל''ת)

    אשכנזי לבן טהור גזע, 10/04/11 18:16

  • 66.

    קודם שיימצא משורר ספרדי אחר כך שיבוא בתלונות

    א, 10/04/11 18:16

    ואני לא מדבר על הכותבים של הערסים

    • יש עשרות כאלו. כדאי שתלמד ידידי (ל''ת)

      ציפורל'ה, 10/04/11 20:12

  • 65.

    את מי הוא רוצה שישימו את יוסי גיספן!? (ל''ת)

    א, 10/04/11 18:14

  • 64.

    62 שנים היה סביר ורק עכשיו לא סביר- תמשיכו כך (ל''ת)

    באמת, 10/04/11 18:13

  • 63.

    בכיין (ל''ת)

    ., 10/04/11 18:11

  • 62.

    ומה עם השומרונים, למה לנו אין ייצוג? (ל''ת)

    שומרון, 10/04/11 18:10

  • 61.

    שטר של משה פרץ,טוב לפחות כמו עגנון (ל''ת)

    ספרדי, 10/04/11 18:05

    • באמת ??? (ל''ת)

      שמוליק, 10/04/11 18:25

  • 60.

    סילבן הכל טוב פה שבזה אתה מתעסק? (ל''ת)

    מאור, 10/04/11 18:02

  • 59.

    אפשר היה להנציח את בני גאון על אחד מהשטרות....

    ספרדי, 10/04/11 18:02

    אבל כנראה שעדיין יש הפרדה בין אשכנזים לספרדים...
    לא ביקשתי להנציח את זוהר ארגוב ,בני גאון מה לא מגיע לו ????

    • לא לא מגיע לו

      אני, 10/04/11 18:24

      ואין לך שום מושג קלוש.. רחל היתה משוררת ברמה של גאונות גרידא

    • ממש לא - הוא לא משורר ובוודאי לא רלוונטי (ל''ת)

      שמוליק, 10/04/11 18:26

    • בני גאון היה אשכנזי. אחיו יורם - ספרדי (ל''ת)

      מרוקאי, 10/04/11 19:18

    • ומה בני גאון בדיוק עשה? (ל''ת)

      ספרדי אמיתי ולא אחד שמתפלל בנוסח ספרד, 10/04/11 20:53

  • 58.

    סילבן צודק!!

    מקופח, 10/04/11 17:57

    גם ערבים, אתיופים, דתיים, נכים , שמאליים, עיוורים, ננסים בעלי סוג דם AB , ומוסכניקים אין!!!
    בושה!!!

    • סילבן עשה קריירה מקיפוח... אבל הוא ממש טועה (ל''ת)

      שמוליק, 10/04/11 18:27

  • 57.

    צודק - שטר עם שרית חדד.....זה מה שצריך (ל''ת)

    משועשע ממחפש הכותרות, 10/04/11 17:57

  • 56.

    על מה אמיר פרץ על שאר של 50 ?

    אליהו, 10/04/11 17:54

    מה הוא עשה כבר מה ? חוץ משר ביטחון כושל במלחמת לבנון השניה וראש ההסתדרות. אין צדק, להחליף מיד, בושה לוועדת הבחירה

  • 55.

    משוררים מזרחיים מהמאה העשרים?יוסי גיספן? בחייך!אל תסכסך! (ל''ת)

    אכלו לי שתו לי, 10/04/11 17:54

  • 54.

    מספיק כבר עם השטויות- אלו משוררים יהודים שפעלו בפלסטינה ובישראל (ל''ת)

    אורון, 10/04/11 17:53

  • 53.

    אני מציע את אבי בוקובזה (ל''ת)

    דני, 10/04/11 17:51

  • 52.

    צאו כבר סילבן ודומיהם מה''רגשי'' של הקיפוח שלכם

    עדנה, 10/04/11 17:51

    מסתבר שמנטליות אי אפשר לשנות. שלום שהוא בעל תואר כזה או אחר ובא מבית בו שמו דגש על ההשכלה, גם הוא, למרות הכול, אינו יכול לצאת ה''הרגשי'' - רגשי הנחיתות המולדים והמוטבעים בספרדים. מה לעשות שלא היו משוררים ספרדים או בני עדות המזרח בסדר גודל של אלו שעתידים להופיע על השטרות? האם צריך רק כדי לספק את יצר ורגשי הנחיתות שלך להטביע תמונה של משורר סוג ז.. שאיש לא שמע עליו? מספיק ודי כבר עם טענות ה''קיפוח'' שלכם והכנסת המשטר האשכנזי - ספרדי בכל פעם ולכל עניין

    • סילבן ראש הממשלה הבא.ואת הגזענית קראת פעם את שלום שבזי?! (ל''ת)

      מאיר שרעבי, 10/04/11 22:06

      • שרעבי סילבן ראש סוכנות החלל הבא (ל''ת)

        מה הוא מעשן?, 11/04/11 00:06

  • 51.

    מה אפשר לעשות? אין משורר ראוי שלא אשכנזי.

    sem, 10/04/11 17:50

    כמו שרק האשכנזים הם אלה הראשונים שהגיעו לארץ ישראל והחלו בהקמתה מאירופה כאודים עשנים.

    • בלי לפגוע כהוא זה בכבודם של הבונים מאירופה

      שוש, 10/04/11 21:00

      אבותיי התימנים הגיעו בתרמ''ב ובשנות ה-20 של המאה הקודמת ברגל לארץ ישראל. הם קדמו לקבוצת כנרת ומילאו בה יפה יפה טורים של קברים, בדיוק כמו אחיהם הבהירים. למרבה הצער הם לא התאימו לאג'נדה של הקבוצה שפינתה אותם ברגישות ובנחישות למרמורק. קרובים שלהם שניסו להתיישב בעיה''ק ירושלים היו צריכים להוכיח את יהדותם. לאחר שגוועו ברעב ובצמא תחת כיפת השמים הסכים היישוב הישן להקצות להם את המובלעת המרוחקת והמסוכנת בלב הסילוואן. הם עדיין האמינו, שוררו ולא חשבו לחזור אחורה, לא כי הם סודנים - כי הם ציונים. המדינה הזו נבנתה בין השאר מקרבן הדחיקה וההשפלה שלהם. אני עצמי כבר מעורבבת. ילדי גם כן. כל השלנו והשלכם לא רלוונטי לחיי היום רק את ההיסטוריה אין טעם לשכתב.

      • וגם לא מתימן, אך דברייך יקירה צימררו את עורי . ברצינות! (ל''ת)

        אני לא מכאן, 10/04/11 23:08

    • said the one that doesn't know history

      Morrocan, 11/04/11 01:37

      Do you really think that the Eshcenaz were first in Israel??? there were Yamans, egyptian jews and many others before any jew from Europe ever even thought about living in Israel.... the real people that built and cleaned the ''bizot'' were the Yamans....

  • 50.

    מה אתה רוצה יש לכם מזרחים על כל השטרות במדינות ערב (ל''ת)

    טנטאוי, 10/04/11 17:48

  • 49.

    נכון זה נושא לעוס אך

    ספרדייה גאה ורחוקההההההההההה, 10/04/11 17:48

    יש צדק בדבריו, שהרי לא ייתכן שלא נמצא ספרדי אחד ראוי?
    אני גרה בשנים האחרונות (עם משפחתי) רחוק מהארץ, מהרבה סיבות, אך לא ניתן להשתחרר מהעובדה שפה רחוק משם, קל יותר לפרוץ את תיקרת הזכוכית של רבים טובים וספרדים בארץ וחבל!

    • עובדה שאין ... מה לעשות ??? (ל''ת)

      שמוליק, 10/04/11 18:28

    • גם את צודקת מעורר מחשבה (ל''ת)

      אני לא מכאן, 10/04/11 23:10

  • 48.

    הבעיה של סילבן שלום - הלך 500 שנה אחורה

    בחיאת, 10/04/11 17:47

    סילבן שלום צריך ללכת לפחות 500 שנה אחורה או יותר על מנת למצוא משורר מזרחי שהוא רואה כראוי. עדיף היה שלא להעלות את הנושא. בפעם הבאה, כשיבחרו זמרים תביא את שושנה דמארי, יוסי בנאי ויהורם גאון. וכשיבחרו ח''כים תבחר בעצמך...

    • סילבן ראש הממשלה הבא.ואתם הגזענים הבייתה

      אדי סיני, 10/04/11 22:08

      אני לא אשם שלא היה לכם 2000 שנה משוררים וסופרים ראויים

  • 47.

    טוב סילבן אתה צודק...בוא נוסיף את איל גולן לרשימה (ל''ת)

    טל, 10/04/11 17:47

  • 46.

    צודק 100%!!! הנה הצעה :

    גבי, 10/04/11 17:46

    20 ש''ח : המשוררת נינט
    50 ש''ח : איש העסקים משה ''מוסא'' אלפרון
    100 ש''ח : הוגה הדעות יוסף בובליל
    200 ש''ח : נשיא המדינה לשעבר משה קצב.

  • 45.

    סילבן - המפלג הלאומי

    moshemercazi , 10/04/11 17:45

    צא כבר מימי הביינים. תשתדרג. אפשר להוציא את ה''מזרחי'' מהקיפוח, אבל לא את ה''קיפוח'' מהמזרחי. הא סילבן?

  • 44.

    יהדות ספרד יהדות ספרד.... מה עם מזרחים? למשל יהודים ממוצא עיראקי? (ל''ת)

    רק ספרדים יכולים להתלונן על קיפוח?, 10/04/11 17:45

    • כל הספקטרום של יוצאי עדות המזרח נקראת ''ספרד'' (ל''ת)

      אין שכל אין דאגות, 10/04/11 18:21

      • זה ספרד עם או בלי חבל הבאסקים? (ל''ת)

        ספקטרומטר, 10/04/11 19:22

      • השבוע אכלתי אצל פאבלו התימני חחח הוא ספרדי כמו קוסקוס בוינה (ל''ת)

        תפילה בנוסח ספרד, 10/04/11 21:10

        • so funny sachtain achi ;) (ל''ת)

          Yoav, 10/04/11 22:31

  • 43.

    ארבעה שטרות עגומים ומהורהרים...

    פנדה, 10/04/11 17:42

    אבל מה הוא נזכר עכשיו??

  • 42.

    יאללה לך הביתה סילבן שלום ותודה!! תחזור לג'ודי כפרה, נשמה..

    אייל, 10/04/11 17:40

    ספין נוסף!!

  • 41.

    מה עם חיים נחמן ביאליק?

    איריס, 10/04/11 17:39

    בכל שנה ושנה אנו מציינים את יום חיים נחמן ביאליק, לא עדיף להנציח אותו על שטר ובמקום יום חיים נחמן ביאליק בי' בטבת נקיים את יום הסופר/המשורר ובכל שנה יוקדש יום, פעם לסופר מיהדות אשכנז ופעם מיהדות ספרד ולכל שאר יוצאי ארצות העולם.

    • לדעתי כבר היה שטר שלו... (ל''ת)

      איציק, 10/04/11 18:05

  • 40.

    רחל שאול לאה ונתן אינם ראויים להיות בחברתם של יהודה הלוי ואבן גבירול! (ל''ת)

    אשכנזיה, 10/04/11 17:39

    • את טועה.

      אני, 10/04/11 18:26

      את כנראה לא מכירה את כתבייהם וחבל. לכי ותלמדי אותם

    • ולכן הם לחוד. בפעם הבאה יחפשו משוררים מימי הביניים

      שמוליק, 10/04/11 18:29

      ואז יופיעו המשוררים הספרדים

    • כסף וזהב

      Ashknazia, 10/04/11 19:50

      אבן גבירול יצר בסוריה אז שיופיע בשטרות בסוריה יחד עם באשר אסד ויהודה הלוי יצר בספרד אז שיופיע בשטרות בספרד יחד עם המלך חואן קרלוס דה לוס שמאטס.

    • זה נכון, אבל זה בדיוק מעשה הנבלה של סילבן

      תל אביבי, 11/04/11 06:16

      אף אחד לא טוען כי שלמה אבן גבירול ור' יהודה הלוי אינם ענקי רוח יהודים ועבריים. הרי כל מי שאוהב שירה עברית ומכיר את שירתו הקשה של אבן גבירול, יודע כי הוא ככל הנראה גדול המשוררים העבריים, שני רק לתנ''ך.
      אבל להציג אותם כ''ספרדים'' מייצגי מגזר מסוים זה עלבון לאינטילגנציה. זה כמו לדון בשאלה אם משה, או יהודה המכבי דוד המלך היו ספרדים או אשכנזים. איזה דיון מטומטם. כל האנשים האלו היו מנהיגים רוחניים של כל העם ומקובלים ונערצים על ידי כל העם.
      ולעניינינו: כלניות, כנרת שלי, אומרים ישנה ארץ וארץ אהבתי הם שירים שמבטאים רגשות עמוקים של אהבה לארץ, לנופיה לשפה העברית שכל יהודי, עברי וישראלי יכול להרגיש, להתרגש ולהזדהות איתם. מה לכל הרוחות אשכנזי בשירים האלו?! ומה ספרדי בדיוק ב''אדון עולם'', ''כתר מלכות'', ''ציון הלו תשאלי לשלום אסיריך'' או ב''אני במערב וליבי בסוף מזרח''?

  • 39.

    סילבן שלום אתה יורד מדרגה. חבל

    ז'וז'ו , גם כן מבאר-שבע, 10/04/11 17:38

    לא מתאים לך.
    במקום להעלות נושא ללא בכיינות, ויש לך אמירה (כאשר אתה רוצה)מה אתה עושה?
    נכון, או לא נכון, זו בוודאי לא הדרך.
    סתם לרדת מדרגה? לא שווה.

    • צדק זה לא בכיינות! אתה פשוט עם רגשי נחיתות (ל''ת)

      אדי סיני, 10/04/11 22:10

  • 38.

    הרי אנחנו נחשבים ''נחותים'' ''פרימטיבים'' וכו,

    מירים, 10/04/11 17:35

    לצערי נתקלים בזה יום יום ומי שיגיד שזה לא קיים משקר את עצמו והסביבה אני אישית נתקלת בזה כל הזמו והוריי ז''ל נתקלו בזה ובעלי אף הוא ספרדי גאה ונתקל בזה ללא סוף הן במסגרת עבודתו והן בחיי היום יום.

    כשהגיע לשכונתי עולה מחבר העמים היא חשבה שקוראים לנו שחורים ככה מבחינתה הם עדות ספרד.
    האמת שלא נראה לי שיהיה לזה סוף במדינתנו הגיזענית שכן הכל מתחיל מלמעלה

    • מרים ולא מירים הכל מתחיל למעלה? הרי סטיב וחבריו הספרדים מנהלים

      פלמנקו צאק, 10/04/11 21:26

      את המדינה למי את באה בתלונות? סטיב הולך הביתה עם 50000ש''ח כל חודש ונהג צמוד שאלי אותו מה הוא עושה כדי להרוויח כל כך הרבה חוץ מלבלבל את השכל

  • 37.

    סילבן, זה הגיוני בסך הכל. גם ככה רוב הכסף אצל האשכנזים (ל''ת)

    יוצא עם אשכנזיה, 10/04/11 17:31

    • תגובה מצחיקה (ל''ת)

      ספרדיה, 10/04/11 21:03

  • 36.

    די כבר בכיינים!אתם מנהלים את המדינה ועדיין מרגישים דפוקים. (ל''ת)

    לך לפסיכולוג!, 10/04/11 17:30

  • 35.

    איל גולן או משה קצב, מה אתה אומר סילבן, קשה לי לבחור

    גיא, 10/04/11 17:30

    או אולי יוסי גיספן?

  • 34.

    ואנחנו כועסים עליך, שכבר שנים אתה יושב בממשלה בלי לעשות כלום. (ל''ת)

    עופרר , 10/04/11 17:30

  • 33.

    סטיב צודק

    זאב ערבות, 10/04/11 17:29

    הבעייה בטיעונו שאין דיוקנאות של יהודה הלוי או של אבן גבירול.

  • 32.

    משה קצב ואירית רחמים הם משוררים מזרחיים

    תגובה, 10/04/11 17:27

    סילבן שלום עוד מרוקאי מוזר.

    • אימא שלך מרוקאית....לא של סילבן שלום .....

      ספרדי, 10/04/11 18:00

      חוץ מזה אם היתה לך אימא מרוקאית לפחות היית נהנה מאוכל טוב......

      • מי סיפר לך שחצי קילו שמן זה אוכל טוב? (ל''ת)

        ישראל, 10/04/11 18:59

        • אה נכון עיסת דג עם גזר עדיף על אוכל מרוקאי כמו טאג'ין (ל''ת)

          גיימר, 10/04/11 21:17

      • אוכל כזה טוב שהוא רץ והתחתן עם אשכנזיה (ל''ת)

        ספרדי זה רק 2 דורות אחורה, 10/04/11 21:13

  • 31.

    סטיב תמשיך לשתוק כי כך אנו אוהבים אותך !!!! (ל''ת)

    פישלזון, 10/04/11 17:27

  • 30.

    פשוט בושה על שטרות צריך מנהגים ששינו פה דברים

    בחור, 10/04/11 17:27

    הרצל למה הורידו רבין וכו יכלו למצוא עוד 2 במקום אלה שלא הסכימו משוררים זאת פשוט בדיחה

    עוד עשור כוכבי ראליסטי

  • 29.

    סילוון שלום :עטור תארים אקדמים יותר מכל העילית הישראלית (ל''ת)

    האקדמיה, 10/04/11 17:26

    • גם אשתו (ל''ת)

      אלי, 10/04/11 18:26

    • קשה לדעת עליו ברגע שהוא מתחיל לדבר יוק (ל''ת)

      מכללת הרס''רים, 10/04/11 21:15

  • 28.

    דוד לוי על שטר של 0 ש''ח (ל''ת)

    אז אולי, 10/04/11 17:25

  • 27.

    זה מה שיהרוג את היהודים בסוף. לא ערבים, לא מחבלים

    א., 10/04/11 17:22

    רק ריב בין ספרדים לאשכנזים.
    קורעים את הדת לשניים.

  • 26.

    פלגן

    מוטי, 10/04/11 17:22

    זה מה שמטריד אותך
    חתיכת טיפש ופלגן !!!
    לך שב עם אישתך ותנוח ללא כל מעשה שיותיר את חותמך בעם .
    תודה וחג שמח !!

  • 25.

    יאללה יא בכיינים (ל''ת)

    עופר, 10/04/11 17:20

  • 24.

    די! די!!! לא נמאס לך?! מנסה לסחוט את הלימון הרקוב הזה עוד קצת

    אחד שנמאס לו, 10/04/11 17:19

    כדי לקושש עוד כמה קולות?!
    ולכתב - אם אתה עושה ''קופי פייסט'' להודעת הדובר, תשנה את ''בישיבת הממשלה אתמול'' ל''היום''.

  • 23.

    צריך להוסיף את הרנטגן, c.t, באבא ברוך,ןהאולטרסאונד (ל''ת)

    יעקב, 10/04/11 17:19

  • 22.

    מה לעשות..אתם לא כ''כ מוצלחים (ל''ת)

    :/, 10/04/11 17:16

  • 21.

    צודק - מציע לשים את קצב על אחד השטרות

    גיל אזולאי, 10/04/11 17:15

    גם כיהן כנשיא בשתי קדנציות, גם בן עדות המזרח וגם מסתובב לאחרונה עם כיפה

  • 20.

    אני בעד יוסי גיספן

    שרית בניון, 10/04/11 17:15

    יודעים מה? אם לא גיספן אז בטח אביהו מדינה.
    תמיד כשיש איזה מחלוקת אז אפשר להגיד שאוהבים אותו. (זה שכתב את הפרח בגני).
    בעצם כשאני חושבת על זה אז צריך להוציא חוק שראש הממשלה הבא יהיה מ'יוצאי ספרד' (שזה אומר בעצם איזה מרוקאי אחד)
    אני בעד סילבן שלום כמובן (הוא דוד שלי וגם סידר לי לעבוד אצלו בלישכה.

  • 19.

    מזרחי על השטר ישר יגלגל אותו... (ל''ת)

    והמבין יבין, 10/04/11 17:15

  • 18.

    יש ייצוג הולם למזרחים וגם הוא יותר מידי - כסף שחור (ל''ת)

    שפת אמת, 10/04/11 17:14

  • 17.

    צודק

    צפוני, 10/04/11 17:13

    למרות שאני אשכנזי טענתו של ס.צודקת.טענה נוספת המשוררים הספרדים שהוזכרו בכתבה עסקו בשירת קודש 0לא רק )

  • 16.

    במחזור הבא יהיה תמונה של קצב (ל''ת)

    גם כך אתם משתמשים בכסף לקזינו, 10/04/11 17:13

  • 15.

    אפשר לשים את יוסי גיספן (ל''ת)

    משתמש רק בכסף קטן, 10/04/11 17:12

  • 14.

    רוצים את רפול על השטר של 100 (ל''ת)

    מני, 10/04/11 17:11

  • 13.

    אולי יוסי גיספן? (ל''ת)

    גיל, 10/04/11 17:11

  • 12.

    שטר של 100 לא יפה (ל''ת)

    מאיר, 10/04/11 17:11

  • 11.

    האמת - סילבן צודק

    ששי - אשכנזי, 10/04/11 17:10

    יהודה הלוי המשורר מועמד ראוי. הייתי מציע אפילו את יוסי בנאי.

    • אם כבר אז זוהר ארגוב (ל''ת)

      עופרר , 10/04/11 17:31

    • יוסי בנאי? זוהר ארגוב?

      אני, 10/04/11 18:27

      ממש לא.

  • 10.

    צודק מאה אחוז

    דוד שמש, 10/04/11 17:08

    תראו באלעל כל הדילים אשכנזים והומויים.[השם ישמור] ובלונדיניות .אין ספרדים. הם לא שיכים לארץ ישראל היפה רק טובים בשביל להקריב את חיהם למען המולדת. בושה
    אם אתה ספרדי הומו כן יקבלו אותך לאל על בגלל שהחלפתה את עורך ונהיתה אשכנזי

    • לך תלמד לכתוב קודם. (ל''ת)

      עופרר , 10/04/11 17:30

    • קצב אחד הספיק לנו ליותר מ- 25 שנים (ל''ת)

      עמית, 10/04/11 17:34

      • U SAY KILLING ONE SFARADI IS GOOD FOR YOU FOR 25 YEARS (ל''ת)

        I DON'T THINK SO. KATSEV IS NOT GUILTY U FRAM HIM, 10/04/11 18:21

  • 9.

    צודק - אפשר היה לשים את הרמב''ם, שפינוזה, אבן גבירול, אבן עזרא

    נירו, 10/04/11 17:07

    אפילו שושנה דמארי, עופרה חזה

    • עופרה חזה? שושנה דאמרי? אולי רחובות על שמן אבל שטרות???? (ל''ת)

      לא הגזמת בכלל, 10/04/11 17:46

    • נכון אפשר לעשות כזה שטר של שקל עם דיוקן של הרמבם

      אני, 10/04/11 18:28

      רעיון מעולה!

    • יש כבר שטר עם הרמב''ם

      בן אנוש, 10/04/11 19:27

      אבל חיפשו משוררים מראשית הציונות המודרנית

    • תגובה (ל''ת)

      היה כבר שטר עם דיוקן של הרמב''ם, 10/04/11 19:29

  • 8.

    מי רוצה משוררים ספרדים על שטר?

    אשכנזי, 10/04/11 17:06

    נו באמת? מה עוד תבקש, סילבן שלום, שישימו דיוקן של יוסי יוסי גיספן על שטר של 200?זוהר ארגוב על שטר של 100?

    • משוררים זה כאילו

      אתה לא רציני, 10/04/11 17:33

      אנשים שכותבים שירה, כאילו חרוזים וכאלה????

    • אחחח כמה גזענות יש בכם

      מיקו, 10/04/11 19:14

      אם היית ליידי הייתי אומר לך בדיוק מה אני חושב על ההתנשאות העגמומית הזאת שלך .

  • 7.

    מספיק עם הפלגנות הזאת - כל פעם מצייץ ליצן חדש, סילבן סתום הביוב! (ל''ת)

    אבי ישראל - פרסי גאה!, 10/04/11 17:06

  • 6.

    די כבר עם רגשי הנחיתות, הילדים שלך ''מעורבים'' למה זה בכלל עוד נושא? (ל''ת)

    צבר, 10/04/11 17:04

    • עובדות חביבי, העובדות אומרות שהקובעים במדינה גזענים (ל''ת)

      אדי סיני, 10/04/11 22:14

  • 5.

    זה בסדר, הם ימשיכו להצביע לביבי, תהיה רגוע (ל''ת)

    מי ישמע, כמה שטרות הם כבר רואים, 10/04/11 17:04

  • 4.

    פלגן! אנחנו עם אחד, הגיע הזמן להפסיק עם זה, במקום לעודד את החלוקה הזו (ל''ת)

    די לחפש סיבה למריבה, 10/04/11 17:01

  • 3.

    נכון. צריך שטר של נינט, ושטר של יודה לוי, עוסים כבוד! (ל''ת)

    דורון פ., 10/04/11 17:01

  • 2.

    אפשר להוציא את המרוקאי מהיער אך אי אפשר להוציא את היער מהמרוקאי (ל''ת)

    אשכנזי, 10/04/11 17:01

    • ומעניין מאיפה אפשר להוציא אותך.... (ל''ת)

      מירים, 10/04/11 17:36

      • הוציאו אותו ממערת שלג בדרום אירופה, אבותיו הם הניאדרטלים נמוכי המצח (ל''ת)

        מזרח כבוש, 11/04/11 06:58

    • מהמערה, לא מהיער. (ל''ת)

      מתבן, 11/04/11 00:59

  • 1.

    סילבן-אתה פאתטי!

    רונן, 10/04/11 17:00

    חלאס כבר עם זה, די
    תפסיק לעשות קולות וקמפיין לעצמך דרך יצירת קיפוח כשאין, די.
    עד עכשיו לאף אחד לא היה אכפת מהמוצא, זה לא הכל בחיים.
    אתה פשוט כזה פאתט, שחייב ליצר כותרות דרך רוע ורשע,

    • מה עם זהר ארגוב ??

      אאייל גולן, 10/04/11 17:28

      אם כבר זמרים- רק סמלים - שעוד אינם בחיים ,
      זוהר , עופרה , לביא, וארץ אמבר

      • אנס ונרקומן על השטרות- פשוט רעיון נפלא! (ל''ת)

        אתה גאון, 10/04/11 18:32

    • לא קשור לקיפוח

      יותם, 10/04/11 17:35

      יש בזה משהו.
      יש המון משוררים ואנשי רוח שאינם אשכנזים.
      מדוע לא יופיע יהודה הלוי שחונן את עפרה של ארצנו, מדוע לא רבי משה בן נחמן, מדוע לא איבן גבירול??
      למה?
      האם תרומתם פחותה מזו של המשוררים המומלצים לשטרות???

      למה לא לגוון?

    • סילבן

      צודק, 10/04/11 17:40

      שישלח את התמונות של החברה שהאחרון בהם, לדעתי, מת עוד לפני שהומצאה המצלמה, ודיוקנותיהם לא הונצחו בשום מקום. גם דיוקן הרמב''ם הוא בדיה. סילבן על תרד לרמת האינטלגנציה של האשכנזייה שהתחתנת איתה.