• 99.

    הון שחור

    מוסא, 12/04/11 11:24

    הפתרון הוא להוריד מיסים, בין היתר על ידי חיסול השוק השחור הבלתי מתקבל על הדעת. כל מי שמשפץ או בונה רואה את זה, פועלים ערביים מהשטחים שעובדים בשחור משחור.

  • 98.

    יציאת מצרים

    משה, 10/04/11 17:42

    יש אנשים שלא רואים את האור
    מס הכנסה , ביטוח לאומי , אגרת רשות השידור
    קופת חולים , ארנונה , חשמל , גז , מסים עקיפים , עמלות בנקים כן כן בני ישראל עבדים הינו ותמשיכים להיות עבדים בארצנו לפעמים אני חושב שחבל שיצאמו ממצרים .

  • 97.

    מרי אזרחי-לסילוק הסרטן.........

    גימלאי צהל-מרכז, 10/04/11 04:34

    אזרחי המדינה צירכים להכות על חטא-על אווילותם,טיפשותם,אדישותם.צמח פה מנגנון ממשלתי מיפלצתי כמו גרורות של סרטן-ממשלה ענקית ומיותרת,120 חברי כנסת שחוקקו להם חוקים-''הכל כלול על חשבון האזרח'',בית נשיא המתנהל בהפקרות משוועת,בנק ישראל המחלק משכורות שערוריתיות בניגוד לחוק-ומי הטיפש שמממן את החגיגה הבלתי נסבלת???אנו.מחירי המים,מחיריהחשמל,מחירי ''האגרות''המיותרות ובראשם רשות השידור האווילית,מחירי הדלק השערורייתייים-4 ש''ח מס לכל ליטר???-כל זה כדי לממן את ''החזירייה הממשלתית המתועבת''.לכן-מפליא הכיצד אני ואתה וכל השאר-אינם מגיבים?אינם מתגוננים כנגד מעשה הזוועה והעוולה הזו???עד מתי???יש כבר-3,5 מיליון איש עניים-בהכוונה ובעידוד הממשלה -שהתנערה מאיתנו,הפקירה אותנו והפכנו מסחטה של נותני השרותים-תרופות,פלפ,מיסים,תקשורת,דלק,-אשר המדינה גוזרת קופון ענק כדי לממן את המנגנון הממשלתי השערורייתי. לכן אם להם לא אכפת מאיתנו-גם לנו לא אכפת מהם,עלינו להתגונן ולשנות את הסידור העושק והמאוס הזה,עלינו לסלק מחיינו את הגידול הסרטני של ערימת העסקנים שמרוקנים את חיינו.עלינו לפנות לארגוני הסעד של האו''ם+לבית הדין הבינ''ל בהאג .

  • 96.

    תמשיכו להתבכיין בלי לעשות כלום-אז ימשיכו לדפוק אתכם

    ערן מתל אביב, 10/04/11 01:09

    האנשים פה במדינה המטומטמת הזאת אוהבים שדופקים אותם!!! הם פשוט מתים על זה-ובשביל זה דופקים אותם.....האנשים פה אוהבים לקבל סטירה ולהגיש את הלחי השניה!תמשיכו לשבת בשקט ולתת לפוליטיקאים ולעשירים המדושני עונג האלה, עם הוילות בקיסריה, לנצל אתכם ולחגוג על חשבונכם, במקום להתארגן ולעשות מהפכה!!!!!!!! וכשאני אומר מהפכה- אני מתכוון להפגנה של לא פחות ממיליון איש, שלא ילכו לעבוד, ויעשו בלאגן כמו במצרים! עד אשר ימולאו כל התביעות הנ''ל-א.שכר המינימום יהיה מ9,000 ש''ח ומעלה! ב.כל חברות כוח האדם(שוכרי-עבדים בע''מ, שמנצלים את העובדים ושוללים מהם את כל הזכויות במשך 9 חודשים(כשגם ככה אין שום זכויות)-יוצאו אל מחוץ לחוק!ג. חוק פנסיה לכל עובד מהיום הראשון שבו הוא מתחיל לעבוד! ד.אדם שיוצא לפנסיה-יקבל פנסיה חודשית באותו סכום משכורת אחרונה שבא עבד לפני שיצא לפנסיה! ה. מחירי הדירות ירדו בצורה משמעותית! ו. מחירי השכרת הדירות ירדו בצורה משמעותית! ז. מחירי המחייה( דלק, חשמל, מים, מוצרי מזון כגון לחם, סוכר, ביצים וכו') ירדו בצורה משמעותית!

  • 95.

    מדינה מסריחה

    ניו יורק, 09/04/11 22:23

    עזבתי את המדינה העלובה שלכם להרויח פי ארבע בניו יורק. אז ביי!

    • בניו יורק

      פי ארבע, 09/04/11 22:41

      כן, בתור מה?

  • 94.

    מה עם נשים שחיות לבד

    מעמד שלא זוכה להתייחסות, 09/04/11 20:28

    יש מעמד של נשים רווקות, לא הרבה סטטיסטית, אך הקיום שלהן בעייתי כלכלית. כל מה שזוג משלם, הן משלמת לבד. וידוע שנשים בארץ מרוויחות פחות מגברים.
    אני אקדמאית המרוויחה בממוצע 5000 לחודש - ללא ילדים. לא יכולתי להבטיח את עתידם.
    וויתרתי על המון דברים: אין לי רכב,ערוצי טלוויזיה או אינטרנט והסלולרי שלי מיושן.
    ההתלבטות היא, האם רצוי להקריב ברמת חייך הנוכחיים כדי לבטח את עתידך.
    וכן: למה אני צריכה להיענש על כך שאינני נשואה. אף אחד לא חושב שחשמל, חימום בחורף או קירור בקיץ או אפילו ערוצים ואינטרנט יכולים להיות בהנחה לרווקות.

    • תמצאי בעל ותתחתני. פשוט.

      שי, 09/04/11 20:44

      המדינה לא צריכה לעודד בדידות.

      • שי,

        מישהי, 09/04/11 23:19

        אני יוצאת מנקודת הנחה שהיא לא רווקה בכוונה. אם כן, זאת באמת בעיה

    • תחיי עם עוד בחורה.

      --, 09/04/11 21:38

      לא תהיי לבד, ותחסכי המון.

  • 93.

    אם העניים היו יודעים לעשות משהו חוץ מלקטר הם לא היו עניים (ל''ת)

    עופר, 09/04/11 18:39

  • 92.

    הון שחחור

    יעקב, 09/04/11 18:03

    ענפים שלמים מתנהלים בשחור דבר שמגביר את הביקושים וכמובן מעלה את המחירים
    מעבר נלכך יש אצלנו רק בכירים ועניים
    תסתכלו על דירוג השכר בכל מקום
    מזמן קו המינימום לקיום משפחה חצה את ה 10000 ש'ח וגם מכפול מזה חיים ככה ככה

  • 91.

    Medinat olam III

    ephi, 09/04/11 17:08

    tycons are richer then average citizen, from 1000€ you can live in East germany as a king

    • בוכים כמו 3 קונים כאילו אין מר (ל''ת)

      שי, 09/04/11 20:44

  • 90.

    לא להתקרב לויזה קל

    צבור, 09/04/11 14:40

    לבנק ישראל לבדוק את ויזה קל מתנהגת כמו השוק האפור איפה מפקח הבנקים ישן עובדים על העדר בענים הרביות עלו המשכורות נשחקו ולצבור יש שר אוצר אטום בנק ישראל מעלה את הרבית כדי שויזה קל תחגוג לצבור להתרחק מויזה קל היא עובדת על הצבור בענים הלכוד רע לצבור

  • 89.

    מכוערים

    123, 09/04/11 14:24

    מכוערים כולכם

  • 88.

    צדק כלכלי בנפשה של המדינה

    צדקיהו, 09/04/11 14:01

    ממשלת ישראל צריכה לעודד שני מפרנסים במשפחה לא אחד בנוסף משפחה בישראל של 2011 צריכה להסתפק ב –3 ילדים למשפחה מקסימום מס ישיר פרוגרסיבי הוא נכון וצודק ויתרום להפגת הלחץ והעומס על המעמד הבינוני/נמוך וגם יתרום למדינה בריאה ושוויונית .

  • 87.

    חשבון מים כבר מזמן לא 80 ש''ח. אלא שערוריה של 250 ש''ח לחודשיים (ל''ת)

    הציבור משלם, 09/04/11 13:19

  • 86.

    ישראל 2011 לא סוגרים את החודש

    טמבל, 09/04/11 11:17

    בחרתם נתניהו תוכלו אותה בננה עמק-הגיעה הזמן שתשלחו אותו חזרה לאמריקה -שם הוא אוהב לחיות

    • במקרה של המדינה שלנו- הרוב דווקא בחר לבני, ועדיין קיבל נתניהו (ל''ת)

      מדינת חכמי חלם, 09/04/11 18:36

      • לא! רק 23% בחרו בליבני!

        המורה לחשבון, 10/04/11 03:47

        28/120 = 23%

    • תהיה קטנה

      התוהה, 09/04/11 23:25

      האם תגובתך מעידה על כך שמתנגדי נתניהו אינם יודעים לכתוב? אשרינו שהמפלגה בה בחרת אתה אינה נמצאת בשלטון.
      נ.ב. נתניהו, לידיעתך, נחשב כלכלן מוכשר ונבון, ואפילו יודע לכתוב.

  • 85.

    תמשיכו לתמוך בבולשביקים כמו שלי יחימוביץ'

    אלי, 09/04/11 10:38

    רציתם מדינת רווחה? רציתם סוציאליזם? תאכלו את הדייסה שבישלתם, עובדים 7 חודש מתוך 12 בשביל המדינה, הכל בשביל הבלוף של ''צמצום פערים''
    מתי תבינו שאף אחד לא פראייר? תטילו מיסים על עשירים - המס יתגלגל חזרה אליכם במוצרים שיתייקרו ובעובדים שיפוטרו!
    גם ככה כספי המיסים הולכים לעובדי הנמלים וקיצבאות ילדים לבדואים שמתחתנים עם 4 נשים מעזה, וחרדים במאה שערים, אז למה זה טוב?

    • ואתה תמשיך לעשוק את עבדיך שמייצרים לך מספיק כדי לתמוך בפה המלוכלך

      אאא, 09/04/11 11:48

      שלך.הכי קל בעולם לעשוק ולהתרברב.רק משבר כלכלי אישי יפתח לך את הראש ואת הלב.

      • אין לי עבדים, אני שכיר בעצמי

        אלי, 09/04/11 13:54

        מדינת הרווחה פוגעת בראש ובראשונה במעמד הביניים, אם היינו מאמצים את הקפיטליזם כמו בארה''ב, היה בישראל נטל מס של 20% ולא 40% כמו עכשיו, ואז אולי יותר אנשים היו סוגרים את החודש.
        אבל מה לעשות שאנשים לא יודעים לחשוב עם הראש, מצד אחד מתלוננים כשעובדי נמל עם 12 שנות לימוד עושים 50 אלף בחודש, ומצד שני מתחילים לצעוק ברגע שרוצים להפריט משהו במדינה.

  • 84.

    רבותי !גנבות של השילטון והשחיטות הציבורית-הם הבעיה! אותם אנו מממנים (ל''ת)

    אחד העם שמקורב ויודע וראה, 09/04/11 10:34

  • 83.

    עוני זו מדיניות מכוונת

    רוני, 09/04/11 10:03

    עוד לא קלטתם שכל הסיפור הזה הוא מדיניות מכוונת שלפיה רוב העם יהא העבדים של המיעוט הנהנתן ווהעשיר?
    איך הם יוכלו להתעשר אם לא על גבכם?
    מדיניות מיסים פוגענית, מצוקת הדיור, אפליה בתעסוקה ועןד - אלו הם רק כלים לביצוע המדיניות הזו.

  • 82.

    יש אנשים המפעילים מספר עמותות ומתפרנסים מכך בכבוד

    שכל ישר, 09/04/11 09:57

    יש מפעלים המעדיפים לתרום במקום לשלם מס.
    יש לבטל את הפטור עלתעשיית השנור שהפכה מקצוית ,מגייסת אנשי טלמרקטינג וגובה בכרטיסי אשראי

  • 81.

    לו המשתמטים היו עובדים עם קשישים למשך זמן התואם

    אפליה מתקנת, 09/04/11 09:54

    את השירות הצבאי בשכר חייל/ת -במשמרות המשלבות גם עובדי סיעוד מבוגרים היתה המדינה חוסכת כסף רב שכרגע מפרנס עובדים זרים והיה נשמר השיוויון האזרחי

    • לו המשתמתים היו עובדים עם קשישים

      חיימיקו, 09/04/11 11:25

      לא כל אחד יכול או מוכן או מתאים לעבוד מול קשישים-מניסיוני זה דורש הרבה סבלנות ויכולת נתינה ללא גבול,לא תמיד העבודה נעימה וצריך אחריאות וכבוד לאדם-ולמשתמתיםאין כבוד למדינה ולא אחריאות

  • 80.

    אני נדחיתי ע''י רשת גדולה שחיפשה מוכרות בשל גילי

    ממורמרת!, 09/04/11 09:51

    לעומת זאת ברשתות הגדולות נקלטו עןלה נוצרי שנישא לעובדת סיעוד נוצריה ושניהם מתפרנסים בכבוד. ואני שצריכה לתמוך בילדיי כולם יוצאי צבא ולכלכל גם את ביתי במקביל לא יכולה להתקבל מקומם

  • 79.

    כשבני 50 נחשבים עם רגל אחת בקבר וקולטים צעירים בלבד

    מתסכל, 09/04/11 09:49

    זה מתסכל. לכולם הזכות להתפרנס מה עוד שנסיון חשוב ושווה ערך ללימוד אם זה לא מקצוע טכנולוגי

  • 78.

    לא צריך תואר להנה''ח,פקידות,מכירות ועוד.או שנולדת

    לתשומת לבכם, 09/04/11 09:41

    עם התכונות הנדרשות סדר,ארגון,יכולת טובה לתקשר עם אנשים,התמדה נחישות או שגם תואר לא יעזור לך מניסיון!

  • 77.

    בעבר ניתן היה להשתלב בעבודה עם בגרות או פחות מזה

    מתסכל, 09/04/11 09:39

    ראוי לאפשר לימוד מקצוע חינם לבני 40+ כדי לעזור להם להשתלב בעבודה.

  • 76.

    לבטל את הפטור על תרומות שיגיע הכסף לאוצר שיקצה יותר

    לתשומת לבכם, 09/04/11 09:38

    לרווחה, שתעביר את הכסף ישירות לחשבון הבנק של הנזקק.ממילא העמותות מעניקות סיוע למי שמופנה ע''י הרווחה.כך נחסוך את שכר המנהלים ותחזוקת המשרדים,הטלפונים וכו' לטובת העניים.יש רבים שהמקרר שלהם ריק אך לא פונים לרווחה מהבושה!

  • 75.

    קשישים שעולים זכאים לאולפן,סל קליטה,אבטחת הכנסה,

    כועסת, 09/04/11 09:30

    בטוח לאומי,בטוח בריאות,דיור נפרד ממשפחתם,וקוד מיטה בפרוטות מה שמקומם במיוחד כי זה בא ע''ח מקימי הארץ הזאת להם עורכים בדיקת יכולת ,חוקרים גם את ילדיהם ובסופו של דבר הם נאלצים לשלם סכומים אסטרונומיים למוסדות גראטריים ,אותם חסכו במשך 50 שנה שקל לשקל-כדי לממן את כל הגויים הקשישים שתרומתם למדינה אפסית

  • 74.

    אין מדינה בעולם שתקלוט מהגרים ללא בדיקה יסודית

    יקינטון, 09/04/11 09:26

    של עברם הבריאותי, הפלילי אם יש,השכלתם ויכולת התפרנסותם במדינה הקולטת .רק פה כל דיכפין יכנס ויהנה מההטבות

  • 73.

    שפקחי רשות המיסים יפשטו על שכונות בהן בתים

    יקינטון, 09/04/11 09:24

    חד קומתיים המעסיקים ערבים ויהודים בשיפוצים וגננות ללא חשבוניות ותראו כמה כסף התווסף לקופת המדינה. הערבים מקוממים במיוחד משום שהם עובדים בשחור ,לא משלמים מיסים לרשויות המקומיות ומתלוננים על אפליה

  • 72.

    כשעובדת סיעודית חוקית עובדת בנקיון,בישול,שמרטפות

    יקינטון, 09/04/11 09:21

    ואפילו בשיווק טיולים למגזר הרוסי ,זאת באופן לא חוקי,היא מונעת מישראלים חסרי השכלה ומסטודנטים פרנסה . היא לא היתה יכולה לעשות זאת ללא המעסיק הישראלי שאותו יש לקנוס בסכומים גבוהים.הנזק הנו כלכלי ומוסרי. עובדת שחוזרת עייפה מעבודות ניקיון קצרת רוח וסבלנות כלפי הקשיש מה שמוביל לא אחת לאלימות

  • 71.

    כשחברת ההשמה לוקחת יותר ממחצית מדמי הב.הלאומי

    יקינטון, 09/04/11 09:18

    המגיעים לקשיש לעצמה + 70 ש''ח דמי ניהול ומשלמת למטפלת (לטובות שביניהן) 20.70 ש''ח לשעה ברוטו הן שפחות ועניות

    • הבעיה היא ההסתדרות שהביאה לזה וקומבינות של מקורבים הם בעלי חב' כ''א (ל''ת)

      אחד העם, 09/04/11 10:37

  • 70.

    כהמדינה תומכת במהגרי עבודה לא חוקיים,זה עול כלכלי (ל''ת)

    יקינטון, 09/04/11 09:15

  • 69.

    כשהמדינה מממנת קליטת עולים נוצרים זה עול כלכלי (ל''ת)

    יקינטון, 09/04/11 09:15

  • 68.

    נתתם ל ''פליטים'' (אולי 3 אחוז באמת פליטים) לשבור את מעמד הביניים

    שועלי, 09/04/11 08:31

    מה ציפתם ? אגב ,בגרמניה יוגורט אורגני עולה 0.49 סנט יורו ,לחם (סופר איכותי קמח מלא עם גרעיני פשתן) עולה 0.79 סנט יורו ,קשה עד בלתי אפשרי לשרוד בארץ ,חייבים לצאת להפגין

  • 67.

    השבע לא מבין את הרעב

    דורין, 09/04/11 08:30

    יש עוד משפט נכון והוא השלפוחית באצבע הקטנה שלי כואבת יותר מהגידול בראש של השכן שלי מישהו יכול להגיד שזה לא נכון??

  • 66.

    שרה נתניהו צרות טובות

    דורין, 09/04/11 08:25

    למה מדברים עלי לא יפה?? למה כותבים שאני לא יפה?? אני יותר יפה מרינה מור מטבעון סתם זרקתי נעליים על המטפלת או על העוזרת כי בא לי לא נתתי לה כסף כי לא בא לי אכן צרות טובות לעומת האנשים שציינו פה שאינם גומרים את החודש

  • 65.

    אדם שמשתכר 5000 לא אמור לשלם 2000-3000 על שכירות

    .., 09/04/11 06:29

    זה לא מצב אופטימלי אבל כנראה שאדם כזה צריך לגור מאוד רחוק מתל אביב, וכנראה לא יהיה לו הבדל שכר משמעותי אם ימצא עבודה במקום כזה...

  • 64.

    הפער יגדל ככל שיגיעו (ומגיעים) מסתננים ושבחי''ם כל חודש

    הם מקבלים שרותי חינוך ובריאות ע''ח משלם המיסים ולכן, 09/04/11 05:07

    השכירים צריכים לשלם מיסים גבוהים מידי. זה גם כדי לכסות אוכלוסיות אחרות שמקבלות שירותים אך לא משלמות מיסים בהתאם (ערבים, חרדים). בקיצור -הממשלה כשלה בנושא זה ויש רק תקוה שהיא תיפול ביום הבחירות, וסוף סוף ניפטר מעונשם של ביבי וברק. גם מפלגות השמאל, התומכות בהצפת המדינה במסתננים מהעולם השלישי לא יתרמו לפיתרון הבעיה

  • 63.

    אני אדם עשיר: יש לי כל מה שאני צריך והכנסותי גדולות בשקל אחד מהוצאותי! (ל''ת)

    יוסף ק., 09/04/11 02:59

    • אתה אדם שלא מסתכל מטר קדימה

      תחשוב לטווח הרחוק, 09/04/11 09:56

      אתה לא מצליח לחסוך כלום, אם ''ההכנסות שלך גדולות בשקל מההוצאות שלך''.

      לכן, חו''ח אם תחלה או יקרה לך משהו בלתי צםוי, שבגינו תאלץ להפסיק לעבוד, ממה תחייה? לא חסכת כלום...

      אל תפסיק להיות מאושר, אבל תתחיל לחשוב קצת קדימה...

  • 62.

    חבורה של בכיינים, הקניונים הכבישים מקומות הבילוי מלאים עד 0 מקום.

    בנץ, 09/04/11 00:38

    קוראים לתופעה ''תבכה תגדל לא תבכה לא תגדל''.
    סיכה אי אפשר להכניס בכביש החוף , בקניונים יש תור בקופות דירות נחטפות כאילו זה בגטים מהתנור, יש להעלות עוד את המחירים ע''מ לבצע וויסות.

    • 62 אתה פשוט מטומטם ! מה הקשר לעוני

      אלי, 09/04/11 08:03

      יש 7 מיליון אנשים בישראל ואתה חתיכת טמבל מסתכל על קניון ועל כביש החוף?אם אתה מסתכל על כביש החוף ועל הקניונים בישראל כמקום שהאילתות ועשירים נוסעים בו אז מצבך רע עד גרוע מאוד .לא כל מי שזז בבוקר ממקום למקום באמצעות כלי תחבורה כל שהוא מעיד על עצמו כעשיר פשוט בלבול ביצים!

  • 61.

    מה עם שכ''ד ?

    שרון, 08/04/11 23:46

    אני מרוויחה 8500 ש''ח בחודש .
    אם חד הורית ונשארת במינוס כל חודש .
    יש לי דירה עם משכנתא של 1500 ש''ח בסה''כ .. ועדיין כל ההוצאות מסביב ממש גבוהות \\

    • חד הורית ? מה עם מזונות שאת מקבלות וכד', אין ספק שהחיים שלך דבש. (ל''ת)

      בנץ, 09/04/11 00:39

    • ל61 באמת עדיף לך לסתום יש לך מספיק וגם עודף (ל''ת)

      אליקו, 09/04/11 08:05

  • 60.

    ממשלת הזדון של נתניהו מובילה את עם ישראל כצאן לטבח

    שאול, 08/04/11 23:45

    העם הטיפש הזה תמיד ידע לחטוף על הראש ולהתכופף. נתניהו וממשלת הזדון שהוא עומד בראשה מנצלים את חולשתו של העם המטומטם והכנוע הזה, ומתכננים לחסל את מעמד הביניים כדי שיוכלו לשלוט בשקט וללא הפרעה.
    זה לא רק יוקר המחיה המטורף ומחירי הדיור הלא הגיוניים והלא מוסריים. העם הטיפש הזה השלים עם השחיתות השלטונית, חוסר הבטחון האישי והכלכלי, המיסוי הדרקוני, האבטלה, הפשיעה, האלימות, הסמים, הבירוקרטיה, מערכת המשפט הקורסת, המשטרה האימפוטנטית, הענישה המגוחכת... אין לי כבר כוח למנות את כל הדרעק.
    בדבר אחד אני בטוח. העם הכנוע הזה לעולם לא ייצא לרחובות. העם המטומטם הזה ימשיך להירמס במגפיו של הליכוד הקפיטליסטי החזירי ולקוות לטוב - אבל טוב לא יהיה! יהיה הרבה יותר רע!

  • 59.

    80 שקל מים? זהו? גם טלפון נייד ואינטרנט הוא לא משלם האדם שבדוגמא

    גל, 08/04/11 22:53

    אז מה הוא כן? בוחר בביבי ושטייניץ? :)

  • 58.

    כלכלה חופשית: אי אפשר איתה אי אפשר בלעדיה (ל''ת)

    תרבות הצריכה הורגת, 08/04/11 22:52

  • 57.

    נתניהו מאוהב בקפיטליזם החזירי ולכן הוא ימשיך לעשוק את הציבור ואילו (ל''ת)

    הטייקונים ובעלי ההון ימשיכו לחגוג.נתניהו בוגד בבוח, 08/04/11 22:34

  • 56.

    אני עובד מ 6 וחצי עד 4 וחצי חמישה ימים בשבוע עבודה פיזית קשה בבניין (ל''ת)

    תמורת 6 אלף שקל בקושי מספיק לאוכל וחשבונות, 08/04/11 22:18

  • 55.

    מאות אלפי עובדים זרים+פלשתינאים+סודנים להוזלת העבודה=המדיניות הכלכלית (ל''ת)

    של גזברות 18 משפחות. כל מילה נוספת - מיותרת, 08/04/11 21:51

  • 54.

    מי שנמאס לו לקטר ורוצה לשנות, הצטרפו בפייסבוק: קואלצית צעירי המהפכה (ל''ת)

    הפעיל, 08/04/11 21:28

  • 53.

    42-אני מקנא בך

    סמי בן לולו, 08/04/11 21:18

    על הרבה דברים
    אבל בעיקר על זה שאתה מציג את עצמך
    כHANDY MAN הלוואי שאני הייתי

  • 52.

    בארה''ב ובאירופה המצב דומה ובמקרים רבים משפחות יושנות ברחובות

    שמואל, 08/04/11 21:05

    אחת הסיבות העיקריות למשבר הוא מחיר הדלק !!! הערבים הם אויבי העולם החופשיומשתפים פעולה עם שווס בדרום אמריקה , עם אירן ,עם צפון קוריאה ועוד מדינות שמטרתן לחסל את העולם החופשי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! רק מלחמת עולם נגד האיסלם והקומוניסטים יפטור את העוני והתלול בהם . מה שיותר מהר יהיה יותר טוב. אחרת הם יתגברו עלינו ויהפכו אותנו לעבדים !!!

    • יושנות? זה בעברית?? אומרים ישנות בניין פעל (ל''ת)

      דורין, 09/04/11 08:40

  • 51.

    אני לא יודע אם יש חוק של העלאת שכר שנתית

    אמיר, 08/04/11 20:46

    על מנת למנוע את שחיקת הכסף מהאינפלציה אבל מה שבטוח שגם אם יש חוק כזה
    אף אחד לא מקיים אותו
    כולל הממשלה, שכדי להוסיף חטא על פשע גם לא משלמת שכר.(כמו שקרה ברשויות המקומיות)

    אז מה הפלא שהשכר נשחק??

  • 50.

    42 ! Respect !!! (ל''ת)

    Nir, 08/04/11 20:44

  • 49.

    די כבר עם השקרים על ה''עניים'' - חרדים וערבים שרוצים שאני אפרנס אותם (ל''ת)

    לכו לעבוד ותפסיקו להשריץ, 08/04/11 20:24

  • 48.

    די לבכיינות=בתי קפה ומסעדות מלאים עד0מקום=מרוב סועדים ומשפחותיהם בלע''ה (ל''ת)

    חלילה עיננו לא צרה=תרבות הבילוי בחוץ בולע הרבה כסף, 08/04/11 19:58

  • 47.

    שכר של עובדים

    אבי, 08/04/11 19:30

    אזרחי המדינה הפשוטים, אנחנו משלמים היום וכבר לפני שנים את על ההתנהלות הכושלת של ממשלות ישראל מזה שנים.
    אני גר בעיר דימונה, בעל תואר ראשון, עם ניסיון רב בשוק העבודה, אך עדיין בהסתכולת פשוטה של המציאות אנחנו סוג ב', הכי קל להגיד לנו לעזוב את העיר ולעבור לעיר הגדולה ולהתפתח, אבל כולם שוכחים שבשביל רובנו ישנה משפחה וילדים, וממבט פשוט במחירי הדירות בתל אביב(7000 ש''ח ממוצע לדירה בשביל משפחה לחודש) זה בלתי אפשרי.
    המדינה שוגה במספר תחומים הסטוריים,
    1- קצבאות- השיטה בלתי הגיונית ולא מעודדת מובטלים לעבוד, המדינה חייבת לקבוע רף של שכר 5000 למובטל שיוחזר לשוק העבודה בעבודות שבהם כיום מועסקים עובדים זרים, לתחום את מס השעות היומיות והשבועיות באופן חכם יותר ממה שמתבצע בפועל היום.
    2- המדינה חייבת לתגמל מעסיקים שקלטו מובטלים לתפקידים אלו בהנחות מס ועדיפות במכרזים.
    3-חד הוריות- לעודד מעסיקים להעסיק חד הוריות בהתאם ליכלתן תמורת מענק מהמדינה גם לאם וגם למעסיק, בראיה פשוטה זה יחסוך מהקצבאות מליוני שקלים, לאמהות יהיה יותר כוח קניה, לעסקים בפריפריה יהיו יותר רווחים ומעגל של כוחות השוק יונע סוף סוף.

  • 46.

    אחרכך מופתעים איך חוקים אלן ואחרים התקבלו .....

    דברים שיכלו לשנות את מצב המדינה אבל אף פעם לא יקרו, 08/04/11 19:14

    אחרי סגירת עמותות חסרות תועלת צריך להקטין את התקציבים שזורמים למשרדי הממשלה ואף אחד לא יודע למה בידיוק מנוצלים לפחות ב 30% צריך להקטין תקציבים למשרדי ממשלה !!!!!! ודבר אחרון להקטין את מספר חברי כנסת מדינה קטנה כמו ישראל לא צריכה 120 חברי כנסת כי במילא רק 10 באים לכל הישיבות אז למה צריך 120 שכיום מממן הציבור????? אה וכמובן להספיק לאלתר את המשחק הזה כסף תמורת קול כמו שקיום קורה עם שס פשוט נורא שקולות נמכרים רק תמורת סכומי כסף זה ממשלה זה? זה שוק ......חבל שמה שיכול לשפר אף פעם לא יקרה כי לאף אחד שם בפסגה אין אינטרס לקדם את המדינה אלא רק את האינטרסים הפרטיים .....

    • חשיבה ימנית-כלכלית אינפנטילית: הפרטה היא לא העברת העושר למספר אנשים

      ציוני, 09/04/11 09:04

      חשיבה ימנית ניאו-ליברלית מעודכנת - לא זו שאנשי האוצר וראש הממשלה אוחזים בה - מדברת על חלוקה טובה יותר של הכספים ולא הורדה של התקציבים והעברת ההון למספר אנשים עשירים... שלא מנהלים טוב יותר את המשק.

      צריך להתייעל איפה שצריך ולפעמים גם להפריט, אבל צריך לדעת איך וצריך דווקא להגדיל את הכספים שהמדינה משקיעה. אם זה יקרה ביעילות - ולא רק דרך השוק - המדינה תצליח להתמודד טוב יותר עם המצב ותצמצם פערים.

      המדינה עושה תהליכי הפרטה פרימיטיביים - ובמקום שהמדינה תחזיק באחריות מספר אנשי עסקים מחזיקים ב''ביצים'' את כל המדינה. ע

  • 45.

    צריך לסגור את כל העמותות שעושות צחוק ועושקות את העניים!!!!

    העמותות האלו עוזרות לעצמם ולא לחלשי החברה!!!!!!!!!, 08/04/11 19:10

    הדברים שאף פעם לא יקרו אבל אם היו קורים המצב היה משתפר:1. לסגור את כל העמותות שרק מנצלות את החלש ואנשים שם פשוט עושים לעצמם משרות עם שכר לא רע בכלל על חשבונו של הנזקק ובמקום שמדינה תסבסד עמותות שמסבסדות בעיקר את עצמם ולא את החלשים בחברה שיוסיפו תוספת כספית כל חודש לאותם נזקקים ולא איזה חבילת מתנה שנותנת עמותה בפסח וראש השנה ומי יודע מתי ממש התעללות בנזקקים נותנים להם מוצרים ולא כסף שיקנו לבד גועל נפש שלא נראה כמותו לא מספיק שהם גם ככה עניים אז עוד משפילים אותם ומביאים להם איזה ארגזון עם מוצרים כמה פעמים בשנה וכולם שותקים לנוכח העיוות הזה איך זה קורה? הרי אם לאסוף את כל הכסף שמדינה נותנת לעמותות האלו אפשר לתת סכום לאותם אנשים שיקנו לבד

  • 44.

    אבל לאתיופים ולסודנים נותנים דיור ממשלתי וקיצבאות, רק אנחנו עובדים דאן (ל''ת)

    משלם מיסים פראייר, 08/04/11 19:09

  • 43.

    מס הכנסה על 5000 שח הוא אפס

    תיקון טעות, 08/04/11 18:56

    ביטוח לאומי ומס בריאות על 5000 שח הם בערך 600 שח, ואין מס הכנסה,ולא 1461 ... גם כן רואה חשבון.
    אבל, מה שנכון, מ- 5000 שח מאד קשה לחיות. כבר עדיף לא להרוויח בכלל, ואז השלמת הכנסה, ביטוח לאומי וכל ההנחות בארנונה, גנים, דיור ממשלתי וכו שחסרי הכנסה מקבלים שווים יותר מ 5000 שח...

    • מס הכנסה אינו המס היחיד! לך בדוק כמה מיסים ישירים אתה משלם!

      רו''ח, 09/04/11 10:20

      הוסף לזה 40 % מס עקיף.עקיף=מס שקיים במוצר ובשירות.ידעת למשל שעל בצל! יש מס של 210%?
      יש מס על כל מוצר -אתה אפוט לא מודע להיקף!

  • 42.

    בכיינים מקצועיים ומדופלמים.

    שכיר וגומר בכיף., 08/04/11 18:27

    החיים בארץ מצוינים.
    איך אני גומר את החודש למרות שאיני מנכ''ל או סמנכל? אני אף פעם לא במינוס. חי ממה שיש ולא מהפנטזיה של אחרים איך צריך לדעתם לחיות.
    אני לא מחזיק טלפון סלולרי שעולה הון.
    יש לי טלפון נייד בן 8 , שממנו אני מדבר ממש מעט ורק כשאני מוכרח . מי שרוצה אותי
    ימצא . ומי שלא -עוד יותר טוב.
    אין לי 9 טלוויזיות בבית ואפילו לא פלזמה או LCD . יש לי 2 מכשירים ישנים שמנים כאלה
    ורואים בהם מצוין. מישהו החליט שאני חייב לראות HD?? אני לא וטוב לי.
    יש לי מכונת כביסה בת 15 שעובדת יפה וכשהיא עושה בעיות אני מתקן. כך עם שיפוצים ותיקונים וצביעה בבית.
    אני לא הולך לספר , אשתי עושה לי תספורת ב5 דקות.
    אני לא קונה בגדי מותגים. אבאדן. בגדים רגילים מחנות. אין לי בגדדים באלפי ש''ח אלא בגדים רגילים שאני קונה בדרום ת''א .
    יש אוכל בשפע לכולם ונוסעים גם לנופש משותף ועושים פיקניקים ויושבים ושרים יחד ונהנים מהחיים.
    יש מכונית קטנה ומצ'וקמקת בת 14 שנוסעת בקושי .ואני מתקן אותה.
    מה לא?? לא בוכים. לא בנויים לבכי.
    את זה משאיר לבכיינים המדופלמים והמקצועיים. אני ואשתי מרוויחים יחד 7500.
    ונהנים מכל רגע.

    • לא יכול להיות

      לא מאמין, 08/04/11 19:14

      מבחינת מה שיש לך אני בערך כמוך ...
      אבל ההוצאות לא נגמרות במיוחד שיש לך ילדה בגיל ההתבגרות ואתה צריך להשקיע בה כדי שתצליח בעתיד.
      גם אני לא הייתי במינוס לפני 10 שנים אולם החיים התיקרו מאז ואני במינוס
      רק המיסים והתשלומים הם 50 אחוז מההכנסות שלי...

      • אני כבר סבא ו3 הילדים שלי גדולים וגידלנו אותם בכיף.

        השכיר, 08/04/11 23:03

        בודאי שהיו קשיים אבל לא בזבזנו סתם ולא קנינו שטויות שלא צריך.
        הילדים שלי מלומדים אבל הםן יודעים את הערך
        של הכסך כי הם גם עבדו לצורך דמי כיס.
        לא היה לי לתת אז לא נתתי .
        זה ענין של חינוך עצמי. אין -אז אין.

    • אתה ממש עבד טיפוסי, שממשלת ביבי מגדלת לטיפשות.

      אחד מהעם, 08/04/11 20:07

      או שאתה עבד של הביבי הנוכל וממשלת הנהנתנות, שמנותקת מהעם.

      • עניתי קודם ולא פרסמו התשובה- הנה עוד פעם.

        השכיר, 09/04/11 07:38

        סלח לי אדוני -אתה טועה.
        עבד הוא מי שרודף אחרי הכסף והשטויות.
        אני דומה יותר לחרדים .גם הם בוחרים לא לרדוף אחרי הכסף ומוכנים לשמור על צורת החיים שלהם ולא להיות עבדים לשיטה ולרדיפה
        אחרי כל מיני שטויות.
        אני עובד שכיר כאיש אחזקה 9 שעות ביום , ויכול להמשיך לעבוד בשחור אחרי העבודה ולעשות עוד כסף.
        אני מעדיף לבוא הביתה לאשה ולנכדים ולשמוח במה שיש לי.
        עדיף לי לנוח ,לעזור בבית ,וליות מבסוט.
        אם זה עבד אני עבד מבסוט.איך זה?
        שיקפצו לי כולם.

    • אהבתי

      דנית, 08/04/11 20:11

      ככה צריך, מי שחי יותר ממה שמסוגל לממן שימשיך לבכות.

    • כל הדברים האלה שאתה מתאר נקראים רמת מחייה

      זה אבי עצבני, 08/04/11 20:44

      אז נכון, כולנו יכולים לחיות במינימום הוצאות ולוותר על רמת מחייה כדי לגמור טוב יותר את החודש.
      ואם לא גומרים את החודש, חייבים להתנהג כמוך באחריות ולא לבזבז כסף שאין.
      אבל אז אנחנו בעצם חיים ברמת מחייה של עולם שלישי ולא שואפים לחיות כמו אזרחים במדינה מערבית מתוקנת.
      והרי מדינת ישראל מתפארת ברמת המחייה הגבוהה של אזרחיה.
      ואגב, אם כולם היו מתנהגים כמוך, אז כלכלת ישראל היתה נכנסת למיתון עמוק.
      כך שבעצם העלאת המס של ביבי עלולה לגרום למיתון עמוק.

      • אז כשהילדים שלך

        תבן, 08/04/11 20:56

        ואתה תעשו תאונה בגלל רכב בן 14 שנה לקוי שאפילו ABS אין בו, וכולם מתים כי הוא מצ'וקמק וקטן וללא כל מנגנון בטיחות. יותר מכך הוא מטופל עם חלקים הזויים ומכונאים שלא זוכרים מה הולך איפה אל תתפלא... יש סיבה למה האנושות בחרה להתפתח מעבר לעידן האבן, למראת שאנשים כמוך מסרבים להיות חלק מהעולם המודרני. ואחד הבעיות הגדולות פה היא ההוצאות של ישראלי ממוצע שהם בשמיים, וללא סיבה. שוק הרכב הוא אחד הדוגמאות הכי טובות, רק פריירים קונים רכב חדש או אפילו בן שנתיים, ואין לזה סיבה.

        • תאונה דווקא הג'יפים המופרעים גורמים (ל''ת)

          לא לצריכה ריקנית, 08/04/11 22:53

      • קרא מה עניתי לבחור מקודם שאמר שאני עבד. התשובהמתאימה גם לך..

        השכיר., 08/04/11 23:10

        מצדי שביבי יקח את אולמרט ואת הניה ואבו מאזן ויעלמו כולם מהנוף. אני חי את החיים שלי לפי מה שאני רוצה ולא מוכן להתפתות מהשטויות משפרסמים בעיתונים.
        שיקפצו לי כולם. מי שרוצה לשלם -שיהיה בריא.
        שישלם ויבכה.
        אני לא משלם ולא בוכה.

    • תותח...אנחנו קובעים את רמת מחייתינו

      גבי מב''ש, 09/04/11 10:53

      ולא כל הפרסומות והשיווק האגרסיבי שבונה על ''אנשים מטומטמים'' מבלי לפגוע, זה קיים בכל העולם.הם משווקים שטויות בשם האושר ומי שחושב שהוא לא מפסיק לקנות הוא המאושר באדם וזה ברור שזה שטויות. חזק ואמץ, כל אחד יחיה לפי יכולותו אם שאיפה להתקדם אך לשמור על פרופוציות בחיים והעיקר לא לבכות.כי תמיד יש תחושה שחסר, ולא כך.

    • אתה צודק 100% (ל''ת)

      בת ים, 09/04/11 12:28

    • אתה אדם עני.טוב לך להיות עני מכיוון שאתה לא מכיר צורת חיים אחרת.

      לא בארץ, 09/04/11 13:55

      לפי התאור שלך גם תשאר עני.
      החיים יחלפו ובמקום להינות ממה שיש לעולם להציע אתה תה תחשוב שאתה חי בכיף אז יאללה בכיף.

      • לא הבנת. אני הרבה יותר עשיר מכל אלה שרודפים.

        השכיר., 09/04/11 15:56

        למדתי כשהיתי ילד -שעשיר השמח בחלקו.

        העולם יכול להציע לי המון.
        עם למבורגיני אולי היתי מגיע לעבודה יותר מהר מהאוטובוס. אבל הרדיפה כדי להשיג את הלבמורגיני היתה מוציאה לי את החשק לחיות.
        יש לי את מה שאני צריך ולמדתי שעם מהשיש לי ני נהנה.

        מי שלא הבין זאת - שימשיך לרדוף . אולי ימצא את הרוח.
        העשיר-ששמח בחלקו ,ומי שלא שום הון לא יגרום לו להיות מאושר. בתכריכים אין כיסים.

    • אהבתי את התגובה

      רו''ח ירוק, 10/04/11 10:33

      כשאין מספיק הכנסות חייבים לחתוך בהוצאות וזה מאד כואב אבל הכרחי.
      מגבילים סלולרי, אין סלולרי לילדים, קונים פחות אוכל שלא ייזרק לפח, נוסעים פחות או באופניים, לא מבזבזים מיים, קונים מעט בגדים וכו'

  • 41.

    ביבי לצערי הליכוד לא יבחר שוב (ל''ת)

    אבי, 08/04/11 18:19

  • 40.

    תמשיכו לבכות ולהישאר בבית זה בטוח יעזור

    חיים, 08/04/11 18:11

    אל תבכו וזה לא קשור איזה מפלגה נמצאת בשילטון ימין שמאל או מרכז מה שמענין אותם זה הכסף שלהם ולא שלך אז כל עוד לא יצאת לרחוב תסתמו את הפה כולם פה בלי עמוד שידרה

  • 39.

    כולנו רואים מדי שבוע ב''משפחה חורגת'' למה לא גומרים את החודש

    אזרחית, 08/04/11 18:06

    שופכים כסף בלי חשבון על כל השטויות האפשריות, מעשנים, מדברים רק מהסלולארי, קונים ברשתות יקרות, אוכלים בחוץ במקום לבשל אוכל בריא, צובעים את השיער כאילו אף אחד כאן לא מרוצה מהצבע האמיתי שלו, לא מנהלים תקציב וחיים בלי שום חשבון עד כדי כך שלאנשים אין אפילו מושג כמה הם מוציאים בחודש.
    חיים ברמת חיים שהיא מעבר למה שהכנסות המשפחה מאפשרות, מוציאים צ'קים בידיעה שאין להם כיסוי.
    העיקר שהנשים מצופות בתכשיטים והגברים נוסעים ברכב שטח.
    אפסים שיודעים רק להתלונן ובעצמם לא מסוגלים לנהל אפילו תקציב של משפחה.

    • כנסי לפה אזרחית יקרה

      שוקו ריו, 08/04/11 18:48

      אני לא צובע את השיער,לא מדבר בסולורי כל היום אלא בסקייפ ורק אלוהים יודע מתי אכלתי בחוץ בפעם האחרונה. אין לי רכב שטח אלא טרנטה שנת 1992 ואני מנהל תקציב ועדיין לא גומר את החודש ולא יכול לקנות פרחים לחברה שלי כי אין לי כסף. ורק את יושבת לך מול המחשב נייד שלך בבית בכפר שמריהו ומבקרת את העבדים המודרניים כאילו כולנו ערסים ופריחות שחיים בשופון. אז זהו שלא. בגלל כמוך אני הולך לרדת מהארץ

      • שוקו=אתה אבא של הבכיינים=אדרבא צא מהארץ=שם תעבוד בכל עבודה שחורה שיציע (ל''ת)

        נ.כהן אתה סתם חסר עמ' שדרה=שחושב שמגיע לו יותר^&^, 08/04/11 20:02

      • יאללה אתה לא מאיים על אף אחד (ל''ת)

        מושון, 08/04/11 20:33

      • מצאת איך להסביר לעצמך ולאחרים למה אתה יורד מהארץ?

        אזרחית, 08/04/11 20:35

        אני דוקא מהפריפריה, אין לי מחשב נייד ואין לי בית פרטי.
        אבל, מעולם לא היה לי אובדראפט, מעולם לא לקחתי הלואה ומעולם לא קניתי משהו בלי לעשות טוב טוב חשבון אם יש לי האפשרות לזה, אם זה מחיר טוב ואם אני בכלל צריכה את זה.
        עבדתי קשה מאוד בשביל הפרנסה ומעולם לא האשמתי אחרים בבעיות שלי כפי שאתה עושה.
        אתה לא מרויח מספיק - סימן שאתה לא מתאמץ מספיק, אם בזה שבחרת מקצוע לא מכניס ואם בזה שאתה לא עושה דבר כדי להגדיל את ההכנסה כמו לחפש עבודה טובה יותר.
        השכלה ומצקועיות הם המפתחות להתקדמות, אבל גם עבודה קשה, התמדה, הגינות וחריצות. להאשים אחרים זה הפטנט של כל הכוכבים ב''משפחה חורגת''.

        • תותחית...אמן שירבו כמותך

          גבי, 09/04/11 10:56

          מקווה שגם אני כמוך. זה החינוך שצריך להעניק ובמקום כולם בוכים. המתלונן יושב מול המחשב ובוכה מדהים החוצפה.

    • צריך חינוך כלכלי בבתי הספר

      ., 09/04/11 06:32

      יש אנשים צעירים שלא צריכים לממן דירה או חשבונות שמצליחים להיכנס למינוס... זה לא ייחודי לישראל אבל זה מצב שמצביע על כך שאין חינוך כלכלי ואנשים לא יודעים איך להתנהל כספית.

      • צודק ביותר, זו בדיוק הבעיה! (ל''ת)

        רו''ח ירוק, 10/04/11 10:35

    • צודקת אך יש לתקן את המעוות

      דורין, 09/04/11 08:28

      זה לא מתנגש גם לשים לב להוצאות השוטפות וגם לגרום לכך שהשלטון יתנהג בצורה סבירה ולא יבזבז את כספנו שזה המסים על שטויות

  • 38.

    כל כך קשה לחיות כאן

    שיר, 08/04/11 17:03

    מדינה שכה קשה להתפרנס בה בכבוד. איך הגענו למצב הזה? פלא שצעירים רוצים להגר?

  • 37.

    ארץ אוכלת יושביה

    הראל, 08/04/11 16:58

    העם צריך להתעורר מעמד הביניים נשחק ונגמר יש צורך דחוף להחליף את ביבי נתניהו זה לא יכול להימשך ככה גורמים לנו להיות עסוקים בהשרדות המשפחתית שלנו אבל דווקא הציבור שביבי וחבורתו קורע אותו בוחר בו שוב בדמגוגיה זולה התעוררו ויפה שעה אחת קודם

  • 36.

    זה לא חדש. תמיד רמת החיים פה היתה נמוכה

    עוד מעט בקנדה, 08/04/11 16:53

    עם יוקר המחיה מהגבוהיחם בעולם , ורמות השכר של מדינות מזרח אירופה המתפתחות , בטח שרמת החיים פה תהיה נמוכה ואנשים בקושי יוכלו לסגור את החודש. כל מבנה השכר והמיסוי כאן מעוות מהיסוד . עד שמישהו לא יתעורר ויעשה משהו שום כתבה ושום בכי לא יעזור.

  • 35.

    מה יובל גורן מבלבל במוח?!

    אבי, 08/04/11 16:38

    איך יכול להיות שהשכירים לא גומרים את החודש??? הרי שר האוצר והנגיד אמרו שמעולם מצבנו הכלכלי לא היה טוב יותר מאז קום המדינה, ושהתל''ג לנפש בישראל מרקיע שחקים, ושאפילו שהדולר התרסק מ-5 ש''ח לפני שלוש שנים ל-3.4 ש''ח היום - הרי שהייצוא משום מה רק התחזק עוד יותר ומשכך האבטלה כמעט ונעלמה ושישנו עודף אסטרונומי של עשרות מיליארדים בגביה ממסים, והיבוא חוגג כי לא רק שהכל זול אלא שגם כסף יש בשפע תודות לריבית האפסית שמתדלקת את כל החגיגה, והנל''ן בשמיים כי כל עובד בורגרנץ יכול להרשות לעצמו לקנות דירה במרכז, ולכן הביקושים בהתאם, אהה כן, והמעו''ף רחוק רק 5 נקודות מהשיא כי כאמור מצבנו הכלכלי הוא פנומנלי, והעליות של עשרות האחוזים במחירי המוצרים והשירותים הם הרי פטה מורגנה כי המדד הור רק 2.7% לשנה.
    הכל דבש יובל גורן - אל תהיה פארטי פופר!
    או שמה עובדים עלינו וכל מה שסיפרו לנו הוא שקר ואנו חיים בבועה שתתפוצץ עלינו עוד רגע???

  • 34.

    תמשיכו להצביע ליכוד, עם הספר! אם 33 שנים לא לימדו אתכם כלום (ל''ת)

    y, 08/04/11 16:07

    • מה הקשר לליכוד?

      משה, 08/04/11 18:01

      קצת שכל לא יזיק.
      קודם כל קצת עובדות
      הממשלות הקודמות :
      ממשלת קדימה (אולמרט)
      ממשלת קדימה (הליכוד אחרי פיצול) (שרון)
      ממשלת הליכוד (שרון)
      ממשלת העבודה (אהוד ברק)
      ממשלת הליכוד (נתניהו)
      ממשלת העבודה (שמעון פרס)
      ממשלת העבודה (רבין)

      כפי שאתה רואה החלוקה פחות או יותר שווה בין הימין השמאל והמרכז , לכן להאשים רק את הליכוד זאת דמגוגיה.
      מה גם שבזכות התנהלות כלכלית נכונה (מבית מדרשו של ביבי) צלחנו משברים עולמיים בצורה די חלקה.
      יש מה לשפר, המצב היום אכן בלתי נסבל , אבל להאשים את הליכוד בזה ?! פשוט דמגוגיה לשמה

  • 33.

    הגיע הזמן שביבי וחבורת המופלאים שלו ילכו הביתה.

    מנו מהצפון, 08/04/11 14:46

    על הכישלון בכלכלה מעל מיליון מובטלים שרוצים לעבוד על המיסים הגבוהים מים. חשמל. דלק על מחירי הדירות הגבוהים. על פגיעה בקיצבאות השונות על העלאת גיל הפנסיה. על ירידה בביטחון.דיי נימאס מכם.

  • 32.

    זה לא נורה אפשר תמיד להשלים הכנסה מתרומות ולחיות טוב

    ש.נ., 08/04/11 14:37

    בעלי הציג לאחרונה תלוש שכר של 15000 ש''ח , לא מספיק לנו לנסיעות הרבות שהוא נדרש בתוקף תפקידו בחו''ל . לא מספיק למלון ולשאר ההוצאות .
    מזל שיש תורמים נדיבים שמסייעים לנו .

    • שביבי ימשיך לטוס ושרה תצעק - עם ישראל חיי

      יוסי האדום, 08/04/11 17:03

      כן חיי בעוני רב - ואני נהנית מכל רגע

      תתעוררו לפני שיהיה מאוחר העם עני ..........

    • very funny (ל''ת)

      bb, 08/04/11 17:54

  • 31.

    הפוך בדיוק

    יאיר, 08/04/11 14:33

    יש בישראל שני ציבורים - חרדים וערבים. הם מעדיפים לא להתפרנס, ואם להתפרנס - לא להצהיר על כך. הדרך היחידה לגבות מהם מס היא להעלות מסים עקיפים. הפחתת מסים עקיפים רק תהרוס לחלוטין את מעמד הביניים כי כל הנטל יהיה עליו.

    • הבעיה היא שהמיסים העקיפים כרגע

      ., 09/04/11 06:35

      הם מאוד לא פרוגרסיבים - אדם שמרוויח בקושי שכר מינימום לא אמור לשלם כל כך הרבה מס.
      צריך תיקון כלשהו למס (אולי מתן החזר על מס עקיף לאנשים שדיווחו שהם עובדים וההחזר יהיה קשור להכנסה)...

      אבל אני מאוד בעד העניין הזה...

    • העלאת המסים העקיפים פוגעת בכל מי שלא בשני העשרונים העליונים

      ציוני, 09/04/11 08:54

      וזאת הבעיה. לא רק בקרב הערבים ובחרדים. הבעייה היא דווקא עבור אלו שעובדים...

      יש הרבה חרדים וערבים שעובדים - אבל כושר ההשתכרות שלהם יותר נמוך. הרבה מהם עובדים הרבה-הרבה יותר קשה מאשר אנשי ההיי-טק. נראה אותך עובד 12 שעות בעבודות כפיים???

      הבעיה היא שהעבודה לא משתלמת... רק מי שמוויח הרבה מאוד...

  • 30.

    ישראל 2011 עשירה שבעה ונהתנית מאי פעם!

    די לשקר הדמגוגי הזה של לא סוגרים ת'חודש!, 08/04/11 14:25

    מי שלא עובד לא סוגר את החודש
    מי שמבזבז על שטויות ולא מנהל תקציב נכון לא סוגר חודש.
    כמובן שיש חלשים חולים וכאלה שלא מסוגלים לעבוד מסיבות שונות ובהם צריכים לטפל, אבל לצאת בכותרת מכלילה כזאת זה שקר!!
    לכו למסעדות ותסתכלו בכבישים גם בפריפריה ותגלו ישראל עשירה בקנה מידה לא יאומן!!

    • דמגוגיה זולה (ל''ת)

      שפוי, 08/04/11 17:10

    • אתה צודק, אבל בכך זאת...

      משה, 08/04/11 17:59

      מצד אחד גם אני חש כמוך, לפעמים יוצא לי לעבור בקניון בשעות הבוקר ואני נדהם מכמות המבלים שם.
      מצד שני, אשתי ואני הרווחנו החודש ביחד 17,000 ש''ח נטו ולא נשאר לנו מזה שקל. חלק גדול מהכסף הולך על חינוך הילדים ועל המשכנתא. פה ושם בילוי קטן או מסעדה והופ, הכסף נעלם...

    • זה לא שקר!!!!

      משה, 08/04/11 18:04

      לא קשור לימין ושמאל (אני מבציע ימין)
      אבל הנתונים הנ''ל אינם שקר.
      אני ואישתי מרוויחים יפה מאוד אנחנו לא בזבזנים וחיים נורמלי.
      ביחד אנחנו מכניסים בשביבות 17,000 ש''ח בחודש.
      נשארים לנו אחרי כל ההוצאות כ 2000-3000 ש''ח.
      ההוצאות נורמליות שכירות רכב אוכל מיסים טלפון טלווזיה ואינטרנט.
      כל סוף חודש שאני בודק את התקציב אני לא יכול שלא לחשוב מה קורה עם אנשים שמכניסים 10,000 (שזאת לא משכורת נמוכה) , אנשים כאלה אינם סוגרים את החודש !

    • ישראל עשירה העם עני מאד

      צילי, 08/04/11 19:05

      לא צריך להיות מומחה כדי לראות שהמדינה עשירה והעם עני.לכו לשווקים וראו את המלקטים מהזבל,ואנחנו מתגאים בהשתייכות לOCD
      בושה שהשרים וכל הנצלנים ממשיכים לטוס בלי חשבון לכל מקום על הגלובוס,העם הזה מטומטם והגיע הזמן להשמיע קול ;Bibi go home.

  • 29.

    העיקר שתמשיכו לממן את ההוצאות המדהימות של ראש הממשלה ''ורעייתו''

    ט, 08/04/11 13:47

    למה שאנחנו נוכל לחסוך אם צריך לממן להם הוצאות אוכל ונקיון וביגוד מטורפות? זוג חזירים במראה ובהתנהגות.המחשבה ששני אנשים שטובעים בכסף מבקשים שהציבור יממן להם כל דבר כולל את ערוץ האח הגדול, פשוט מטריפה את מי שנאלץ לחשב כל הוצאה.

    • למה ''רעייתו'' במרכאות? התחתנתי איתה (ל''ת)

      bb, 08/04/11 18:00

  • 28.

    זאת מהות הישרא-בלוף

    D, 08/04/11 12:55

    בגלל המצב שתארת אנשים רצים לג'בים כי רק שם עבור קשרים פוליטים ולא כישורים מוכחים ניתן עדיין לקבל ג'בים שאיתם משכורות שניתן לחיות מהן.

  • 27.

    תאגידי המים של ביבי חייבים להסגר רוצחים את הציבור והוא שותק

    הפשעים של ביבי נגד הציבור, 08/04/11 12:46

    מאז היה שר האוצר ועד היום הביא ביבי על ישראל שני מליון עניים רעבים ומסכנים והוא ממשיך בזה עד שיהרוס את המדינה לגמרי
    בזמן זה הוא מטייל לו בעולם כשהאדמה סופגת כאן דם ומה הוא אומר הרמטכל ושר הבטחון מטפלים בבעיות תמיד הוא נעלם כשיש בעיות עם שרהל,ה או בלעדיה
    כל כבוד לביבי טורס ותמשיכו להצביע ליכוד

    • תרגע, אתה מגזים

      משה, 08/04/11 18:02

      אין בארץ שני מיליון רעבים. רוב האנשים שמתחת לקו העוני יכולים להוציא 100 ש''ח בחודש ולקנות 15 כיכרות לחם ואז הם לא יהיו רעבים.

      • יש לך מוח מעוות אם אתה מייעץ לשני מיליון איש לחיות את חייהם באכילת

        מספיק להתחסד, 08/04/11 19:38

        כיכרות לחם בלבד כדי לא להיות רעבים.

        אם היית מדינה ענייה באפריקה אז הייתי אומר בסדר. אבל אתה מדינה יחסית עשירה ומפותחת. והציפיות אמורות להיות בהתאם. הרעב הוא לא רק לאוכל אלא לחיים בכבוד לצד עשירי הארץ ולא כעבדים המשרתים את העשירים. הכל יחסי בחיים. היום בישראל יש הרבה אנשים וחברות שמתעשרים על גב העניים ומעמד הביניים בחסות החוק.
        אין בעיה שיהיו אנשים עשירים. אבל אין סיבה שיהיו בארץ אנשים עניים.

        מדינת ישראל אמורה לשאוף למצב שבו אזרחיה יוכלו לא רק לעבוד ולאכול בצמצום, כהצעתך, כיכרות לחם.

        מדינת ישראל, אני מאמין, צריכה לשאוף למצב שבו רוב אזרחיה יהיו מסוגלים לצרוך לא רק אוכל (מגוון) אלא גם תרבות, חינוך ועוד.

        בסופו של דבר המטרה היא לעבוד כדי לחיות ולא חיות כדי לעבוד.

        המגמה כל כך חמורה וקצב ההידרדרות כל כך מהיר שכשאתה אומר ש-27 מגזים אתה חוטא לאמת (מתוך בורות) ומזיק לכל אלה שעובדים מסביב לשעון ואין להם בכלל זמן לשבת ולכתוב ולהן על עצמם בטוקבקים ולהשמיע את זעקתם.

        אם אתה לא עוזר - לפחות תשתוק.

      • אני מרויח 5000 משלם מזונות 2000 חי מ3000 ,לך תנסה לחיות ! (ל''ת)

        גרוש בעורמה ובמזיד, 09/04/11 10:24

  • 26.

    להעלות ערך שעת עבודה בחוק שכר מינימום...

    עובד בפרך, 08/04/11 12:43

    אני מפרס משפחה עם שני ילדים ומרוויח כ 11000 שקלים בחודש, ע''י עבודה בשתי משרות.

    זה בילתי אפשרי לחיות כך, אבל אני חי כך מחוסר ברירה.. מנצלים אותי ע''י תשלום ערך שעה נמוך, וזה תרגיל לשלם לפי שעות ולא לפי שכר מינימום.

    המדינה מזניחה את העובדים והופכת אותנו לעניים - פעם אחרונה שאבחר בביבי.

  • 25.

    מי שלא גנב טוב לא יכול לחיות בישראל ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,טוב (ל''ת)

    השכן מלמטה, 08/04/11 12:43

  • 24.

    שניצעדים קטנים יפתרו את הבעה:

    שפוי, 08/04/11 12:33

    1. שהחרדים יצאו לעבוד.
    2. מס ירושה על סכומים של מעל 1 מ' דולר, כמקובל בעולם.

  • 23.

    העם לא יצא לרחוב, העם ישלם!

    טובה, 08/04/11 12:13

    לכל העמותות הטובות! שום דו''ח לא יעזור כמו הפגנות כמו שהיה מימי בראשית ואיום ברור בהפגנות אלו שהפוליטקאים האחראים הולכים יאללה הביתה! יוקר המחיה פה לזוג עם ילדים שמרוויח 11000 נטו הוא בלתי אפשרי! ויש יותר גרועים!

  • 22.

    ל 13. מי שמכניס 21 אלף שקל , כתבה זו לא מיוחסת אליו (ל''ת)

    ד, 08/04/11 12:11

  • 21.

    העיקר שביבי ושרה מתפננים בחו''ל ע''ח המיסים שלנו (ל''ת)

    עופר, 08/04/11 11:04

  • 20.

    ביבי זה הבלוף הגדול ביותר. רוב העם במצוקה (ל''ת)

    ביבי הבייתה, 08/04/11 11:02

  • 19.

    מ5 אלף שקל אי אפשר לחסוך??

    שי, 08/04/11 11:00

    מה בדבר להתקיים? מי יכול להתקיים במשכורת הזאת שמה שנשאר הולך לרוב לשכר הדירה ואוכל בצימצום. מה עם שאר ההוצאות האחרות? הבסיסיות?

  • 18.

    היכן אפשר לראות את הטבלאות?

    יואב, 08/04/11 10:59

    תודה על הלעיסה אך אפר לראות את המספרים ?
    אנו משפחה בת 5 חפשות -אבא אמא ושלושה ילדים ואנו מנסים להבין כבר שנים היכן אנו טועים!
    לנו עולה 16800ש''ח כל חודש לקיים את המשפחה וזה כולל החזר הלוואות של כ2000 ש''ח אחזקת רכב אחד משכנתא וחוגים לילדים - תנו בבקשה את המספרים אולי נוכל ללמוד מהם משהו

  • 17.

    צריך להקטין את תקציב המדינה ב- 50%

    יש פיתרון, 08/04/11 10:58

    הקטנה של 50% בתקציב המדינה לא תשנה כלום ל- 95% מהאזרחים.
    זה סתם ביזבוז חסר תועלת

  • 16.

    אנשים לא יודעים להתנהל עם כסף....

    עופר, 08/04/11 10:55

    רוצים בית/מכונית
    יותר גדול משל השכן
    טיסות לח''ל...כשאין כסף..
    ביגוד הכי יקר...
    העיקר להראות לכולם שהם ''השיגו'' משהו בחיים.
    ומה הם השיגו?!?
    חובות!...זה מה שהם השיגו..

    תסתפקו במועט חברים..
    זה המסר..

    • תפנה את המסר הזה לביבי ושרה

      דניאל, 08/04/11 17:18

      איזה דוגמה נעלה הזוג הזה מציג. ביבי היה אחראי להפרטות שהורידו אנשים לרמות ולתנאי שכר ופנסיה בלתי סבירים. נפגעו קשות גם מפרנסים יחידים ופלחי אוכלוסיה אחרים. לא מדובר על בזבוזים. מדובר על קיום ואפשור מינימלי של חיים סבירים להורים ולילדים, כולל תרבות, רחמנא ליצלן, מידי פעם. ומשפחת השלטון המחוברת ומחזרת אחרי ההון - איזו דוגמה נפלאה ואיזה דמיון באטימות למנהיגים במדינות סביב לנו.

  • 15.

    מי שמרוויח 5000 כמעט לא משלם מס הכנסה

    מלכיאל, 08/04/11 10:53

    לא יודע אם שמעתם אבל יש מדרגות מס ונקודות זיכוי.
    מי שמרוויח 5000 משלם 10% מס, כלומר 500 ש''ח, אבל לכל גבר הכי פשוט (נשים יש יותר) יש 2.25 נק' זיכוי, שכל נק' מקנה הנחה של 209 ש''ח.
    209*2.2.5=470.25 ש''ח, כלומר משלם 30 ש''ח מס הכנסה.
    חוץ מזה ביטוח לאומי ומס ביראות זה 3.5% מהמשכורתלמי שמרוויח 5000 ש''ח, כלומר 175 ש''ח.
    {מעל 5000 משמלמים 12%}
    המסקנה שמי שמרוויח 5000 ש''ח בחודש משלם כ200 ש''ח על אגרות ומיסים ( מס הכנסה ביטוח לאומי וביטוח בריאות ממשלתי) וממש לא כמו שכתוב בכתבה.
    אז תפסיקו להמציא ולהפחיד את כל העולם

  • 14.

    משהו בחישוב לא הגיוני...

    יניב, 08/04/11 10:42

    איך ייתכן שאדם שמרוויח 5000 ש''ח ברוטו ישלם 1,400 ש''ח מיסים על מס הכנסה (שהוא לא משלם על משכורת כזאת) וגם ביטוח לאומי וביטוח בריאות ממשלתי אולי מגיעים ל-500 ש''ח

    • מס הכנסה אינו המס היחיד-יש רבים נוספים! (ל''ת)

      גרוש, 09/04/11 10:26

  • 13.

    תפסיקו לבלבל ת'שכל - אנחנו מכניסים 21000 נטו בחודש והרוב נשאר!!!

    יו, 08/04/11 10:19

    יש לנו ילד בפעוטון רכב פרטי ושאר שטויות

    מי שחי ברמת חיים גבוה להכנסה שלו שימשיך לשחות בזבל שהוא מבשל לעצמו

    אין שלא נשאר לנו לפחות 10000 שקל ספר

    וזה בחודש גרוע

    אנחנו לא חיים ברמת חיים גבוה

    יש לנו מנקה אבל זהו........

    לא קונים שטויות

    לא מפסידים כספים בבורסה ......לוקחים כמה שצריך ומשתמשים בכוחמה בכסף

    תפסיקו לבזבז את מה שאין לכם וותחילו לחיות נכון במובן הפיננסי.......

    • זאת אומרת - שכל אחד ממכם מרוויח כ-15,000 ברוטו בממוצע?

      ציוני, 08/04/11 11:35

      נוסיף לזה שבטח עם משכורות כאלו אתם גם מקבלים קרן השתלמות לא רעה ועוד הטבות אחרות....

      מי לעזאזל מרוויח סכומים כאלו בארץ? השכר החציוני עומד על פחות מ-5,000. זאת אומרת שאתם מרוויחים פי שלוש יותר מאשר אנשים שנמצאים באמצע...

      עם סכומים כאלו גם אני הייתי חי טוב ותאמין לי שאני עובד קשה ואפילו שאני מרוויח יחסית טוב, זה לא מתקרב לשכר שלכם.

    • זה בדיוק מה שהם טוענים....

      בועז, 08/04/11 11:54

      שמי שמרוויח 10000 ש''ח בחודש חוסך כמה מאות אתה מרוויח יותר מכפול מזה אז אתה חוסך 10000 ש''ח חשבו פשוט אף אחד לא מבלבל את השכל אתה מחזק את טענתו של כותב הכתבה

    • כנראה שאתה לא משלם משכנתא או שכ''ד.... (ל''ת)

      מיכאל, 08/04/11 12:14

    • לא מאמין לך!!! (ל''ת)

      יגאל, 08/04/11 12:33

      • בעיה שלך (ל''ת)

        יו, 08/04/11 18:24

    • אז מה אמרת פה בעצם?...

      משה, 08/04/11 12:33

      שלך אישית יש כסף?
      הכנסת הנטו המשותפת שלי (עובד במשרה מלאה) ושל זוגתי (סטודנטית שעובדת במקביל ללימודים) היא 5000 שקל בחודש. תוריד שכירות, תוריד מיסים, תוריד חשבונות, תוריד קניות, תוריד הוצאות שוטפות... כמה לדעתך נשאר לבזבוזים, יציאות, בילויים, מתנות לימי הולדת וכולי?...

      איך היית ממליץ לנו לחיות נכון במובן הפיננסי? ולעשרות אלפי הזוגות הסטודנטיאליים שחיים בצורה זהה?

      ברור שאם הייתי מרוויח כמוך ונשאר באותה רמת חיים, הרוב היה נחסך. בוא נגיד שאתם לא מתחת לקו העוני, ולא אמרת כלום חוץ מזה בתגובה שלך.

      • אתם לומדים בשביל להכניס בסופו של דבר יותר כסף!!!

        יו, 08/04/11 18:36

        אני לא יודע בני כמה אתם ומה הציפיות שלכם אבל......
        אם אתם גרים בשכירות אז תשתדלו לעזות זאת במקום זול
        תעשו קניות מחוץ לעיר
        תעבדו עם חשבות סטודנט בבנק
        תשלמו את מה שאפשר במזומן ולא באשראי
        תחסכו במים וחשמל
        לא חסר מקומות להוריד מהם הוצאות
        תפסיקו לעשן
        אני אישית משתמש בטלפון מאוד ישן וזה ניהיה פרנציפ!!
        אני לא משדרג למרות שאנייכול דרך העבודה

        • בוא תעזור לי

          משה, 09/04/11 16:56

          שנינו בני 25, גרים באזור הכי זול בעיר, אין לנו רכב, לא מעשנים, מחליפים שני אוטובוסים כדי לעשות קניות רחוק מהבית, בעלי חשבון סטודנט, משלמים במזומן כי זה מה שמקבלים במלצרות, חוסכים כמה שאפשר...

          בוא נראה אותך, גאון הדור, מציע את פתרון הקסם.

          צא מהסרט. אתה מרוויח פי כמה וכמה מרוב תושבי הארץ, לפי הסטטיסטיקה. אתה לא בעמדה לתת עצות, צר לי לנפץ את הבועה שאתה חי בה. וכן, רוב הסטודנטים שייכים למעמד העני ביותר.

      • אני חי מסכום זה אחרי תואר שני ועוד מממן מזונות-אני חי מהיד לפה!

        גרוש, 09/04/11 10:42

        הצעה רצינית לך ברח מפה -אין בררה.

    • מדהים שאידיוט כמוך מרויח 21 אש''ח (ל''ת)

      השכן שלך, 08/04/11 12:34

      • אפשר להגיד עלי כמה דברים לא נעימים אבל בטח שאני לא אדיוט!!

        יו, 08/04/11 18:23

        לא היה פשוט להגיע למצב הזה אבל גם כשהגענו אנחנו לא מאבדים את הראש

    • יש רבים שעובדים בחריצות ולא מגיעים למחצית מהכנסה זו

      שייכת לאותו מגזר שמרוויח כ-20000 נטו, 08/04/11 13:50

      סבורה שמגיע להם לחיות בכבוד ואפילו לחסוך לימים קשים.

      במדינתנו-הדבר כמעט בלתי אפשרי.

      המיסים השונים, ההוצאות על חינוך פעוטות ודיור (שכירות או משכנתא) מונעים מרבים וטובים מהמגזר העובד והיצרני לחיות בכבוד.

      זו בהחלט בעיה שצריך לטפל בה ברמת מדיניות ממשלתית.

      • סה''כ מסכים איתך אבל משפחות חיות ברמת חיים שעוברת בהרבה את היכולת שלהם (ל''ת)

        יו, 08/04/11 18:25

    • אני מאחל לך שמחר יפטרו אותך מהעבודה וגם את אשתך

      אחד שיש לו כסף, 08/04/11 14:00

      וכמובן שהגורל יתאכזר אליך ומכל סיבה שהיא אתה ואשתך לא תתקבלו לעבודה בשום מקום.

      כשלא יהיה לך כסף בכלל נראה אותך מנסה לחיות נכון. במובן הפיננסי כמובן.

      הבעיה בארץ היא שאדם שאין לו כסף לא יכול לחיות בכבוד כי ההוצאות הבסיסיות הן מטורפות. זו הבעיה. אף אחד לא מדבר על מותרות.

      וזה שאתה אידיוט כבר אמרתי?

      • אני לא אאחל לך את אותו הדבר למרות שכנראה מגיע לך

        יו, 08/04/11 18:43

        לשמחתי יש לי תמיד לפחות מקום אחד לעבור אליו
        ברמת הידע שלי בתחום שאני עוסק בו אין ולא תיהיה לי בעיה להתקבל לחברות הגדולות במשק

        אגב רעייתי לא בדיוק באותו מצב אבל אין לי בעיה שהיא תפסיק לעבוד
        אני כבר הצעתי לה בעבר

        אם לא היה לי כסף הייתי גר בדירה קטנה יותר
        וזה לא שאני גר בדירה ענקית...ממש לא
        אני חי בצניעות יחסית

        וזה שאתה קורה לי אדיוט ממש מצחיק אותי......
        אם רק היית מכיר אותי.....
        ציוני יהודי חילוני אוהב הארץ ותורם למפעל ההתישבות בארץ ישראל השלימה.....

        שבת שלום לך ....ואני לחלוטין סולח לך על דיברי ההבל

        • אשמח לדעת במה אתה עובד? באיזה תחום בדיוק?

          אחד שיש לו כסף, 08/04/11 19:14

          אמרתי שאני מאחל לך ש ל צ ע ר ך לא יהיה לך מקום עבודה. אתה לא צריך שוב לכתוב שיש לך עבודה ושאתה לא דואג. זה ברור כבר. ברור שהיום לשמחתך יש לך עבודה והמזל האיר לך פנים ואתה שמח וטוב לבב.

          אני שוב חוזר ואומר שיש אנשים שהגורל לא האיר להם פנים וצריך לבחון האם ניתן לחיות בארץ בכבוד גם אם אין לך כישורים מעל הממוצע. הבנת?

          הסיבה היחידה שאיחלתי לך להיות במצבם של המסכנים היא כי נראה שאתה מסוג האנשים שמבינים את האחר רק לאחר שהם חווים על בשרם. השבע לא מבין את הרעב.

          ברור שאם יש לך כסף אתה צריך לכלכל את מעשיך ולחיות ברמת הוצאה הראויה לך וכד'.
          זה נכון וברור. אבל הכתבה מדברת על תופעה חמורה של אי יכולת לחיות בכבוד כיוון שהמוצרים וההוצאות הבסיסיות כבר עלו מזמן על המשכורת הממוצעת של רבים מאזרחי המדינה. מה שלא מאפשר להם לחיות בכבוד.

          בקיצור - הפער בין עשירים לעניים גדל. המסעדות מלאות כי העשירים נהיים עשירים יותר. לעומתם יש הרבה אנשים ומשפחות ממעמד
          הביניים שהןפכים לעניים יותר ויותר.

          וזה שאתה ''ציוני יהודי חילוני אוהב הארץ ותורם למפעל ההתישבות בארץ ישראל השלימה...'' לא מוכיח שאתה לא אדיוט.

        • בלהט הדברים כתבתי קורה לי עם ה בטעות במקום לקרוא (ל''ת)

          יו, 08/04/11 19:42

    • 13 - האם אתה מוכן להתנדב כיועץ שכר למשפחות בהן אני מטפל

      גיל עו''ס, 08/04/11 14:35

      מדובר במשפחות בנות 3-5 ילדים בממוצע , חיות בדירה ד''כ ציבורית. אלו שעובדים מרוויחים שכר מינימום אלו שלא בשל נכות חיים מקצבאת נכות .

      לרבים מהם לא נשאר כסף לתרופות או אוכל .
      אני אשמח אם תהיה מוכן לסייע לי לייעץ להם לגבי ניהול החשבון .
      גיל - gochayon@gamil.com

      • אין לי את היכולת לייעץ למשפחות ..אני יכול לקחת משפחה ולהסביר להם

        יו, 08/04/11 18:28

        למה כדאי להם לקנות דירה להשקעה....ועוד להרוויח מזה כסף (בערך כ 600 שקלים) כל חודש
        לאחר תשלום המשכנתא

    • טרול (ל''ת)

      דס, 08/04/11 15:17

      • אתה בעצמך טרול (ל''ת)

        יו, 08/04/11 18:22

    • נו, אז מה אמרת בדיוק? שאתם מרוויחים 21000 נטו וחוסכים כ 11000

      אייל, 08/04/11 15:49

      ז''א שאתם מוציאים 10000 ש''ח ללא בזבוזים

      בכתבה נאמר שמי שמרוויח 10000 ש''ח לא מצליח לחסוך (הכוונה ל 10000 ש''ח ברוטו) ז''א כ 7000 נטו

      אז איך אתה סותר את הכתבה לא הבנתי?

      • שאנשים יפסיקו לחיות ברמת חיים שלא מתאימה להם!!! (ל''ת)

        יו, 08/04/11 18:22

        • ז''א שאלה שמרוויחים 5000 ש''ח יחוי בפחונים כמו בברזיל?

          עמית, 09/04/11 07:38

          שלא נדבר על אלה שמרוויחים שכר מינימום!

    • מוזר שאף אחד לא כתב לי שיש טעות כתיב קטנה

      יו, 08/04/11 18:38

      חוכמה ולא כוחמה.........מתנצל

      • טעויות הכתיב שלך הן הדבר האחרון שאתה צריך להתנצל עליו (ל''ת)

        מ, 08/04/11 20:26

        • אין לי טעויות כתיב זה פשוט ברח לי בטעות כי אנשים משגעים אותי

          יו, 08/04/11 22:46

          חוץ מזה יש לי בעיה קלה במקלדת...יעבור בסוף

          אנשים צריכים לקחת אחריות על החיים שלהם
          בארצות הברית בכלל אין מינוס...מה הישראלים היו עושים שם?

    • אני מרים את הכפפה.....אני פותח קבוצה בפייס בוק שתיתן טיפים איך לחסוך כ

      יו יו, 08/04/11 19:42

      אני מרים את הכפפה.....אני פותח קבוצה בפייס בוק שתיתן טיפים איך לחסוך כסף למי שמעוניין

      זה יקרא ''יו יו כלכלה בשקל תשעים''

    • אתה צודק, אך כתבה מדברת על בעיה אחרת

      מיה, 08/04/11 20:41

      כמו שכבר אייל כתב לך, אתם מבזבזים 10K לחודש מה שכתוב בכתבה, אתם חיים בצניעות ויודעים להאריך את הכסף - כל הכבוד. הכל סבבה רק שכתבה מדברת על משפחות שמכניסות 5000-10000 ולא מצליחות לחסוך שקל. רחוק בפריפריה אותם משפחות לא בטוח שימצאו עבודה, אם יש להם הורים שעוזרים עם ילדים, הגירה לפריפריה לא תעזור כי אז יצטרכו לקחת מטפלת. נכון שצריך לחיות לפי היכולת אבל במקרים מסויימים המסים הם מעבר למה שאנשים מרוויחים. לא נשאר לאוכל, לתרופות לחוגים. אפשר כמובן לשתות רק מיים ולאכול רק אורז - אבל זה כבר מצב של מדינת העולם השלישי. בכתבה נאמר שלאנשים לא נותנים לחיות בכבוד - וכבוד זה חופשה מדי פעם, חוג לילד ותרופות יקרות כש צריך אותם.

      • בפריפריה יש מקומות שנותנים אוכל ב 2.5 שקלים את יודעת את זה

        יו, 08/04/11 22:43

        ארוחה חמה ב 2.5 שקליםץ........בשדרות

        יצא לך פעם להיות בשדרות????

        בשדרות יש את מספר מכוניות היוקרה הכי גדול בארץ בייחס לאוכלוסיה

        והאנשים שהולכים לאכול בבתי התמחוי הם ממש לא נזקקים ואני אומר את זה כי לצערי אני מכיר כמה שהולכים כי מבחינתם הם דופקים את המערכת!!! ממש לא חסר להם כסף (זה לא שהם עשירים) אבל זו דרך לקבל בחינם משהו שצריך לשלם עליו אז למה לא

  • 12.

    לא לשכוח מע''מ, מסי רכב ודלק

    ע, 08/04/11 10:13

    אם לוקחים בחשבון גם את המע''מ (16%), מסי הקניה לרכב (כמעט חצי ממחיר הרכב), מיסי הדלק (יותר מחצי ממחיר הדלק) מגיעים לכך שבעצם הרוב המכריע של הכסף שמרוויח אדם בעל משכורת ממוצעת הולך למסים וגרות לסוגיהן . אפילו במשטר פיאודלי לא היו מסים כה גבוהים.

    • חוץ ממיסים , ריביות על משכנתה וחוסר יכולת לרכוש דירה (ל''ת)

      גיל, 08/04/11 14:40

    • אל תקנה רכב חדש, תקנה רכב בן שנה

      יו, 08/04/11 22:44

      לגבי דלק יש דרכים להוזיל גם את מחירי הדלק
      לגבי האגרות נדיר שיש אגרה שאין אפשרות להוזיל אותה

      • יו, אתה קוקסינל לא קטן

        אחד שיודע, 09/04/11 00:49

        וכנראה שגם לא גר בישראל עם הפנטזיות האלה שלך..

  • 11.

    ערוץ 10 בחובות של מיליונים והטאלנטים מרוויחים 100 אלף בחודש (ל''ת)

    על חשבון הציבור, 08/04/11 10:10

  • 10.

    ראש הממשלה מנותק מהעם וממשלה אין בנמצא והעם טיפש

    דוד, 08/04/11 10:00

    לממשלות ישראל יש הרבה מזל שרוב האנשיים הם מאמניים ומקבלים את זה כזרה משמיים אחרת מזמן מזמן אנשים היו עושים לזה סוף
    אבל מהפכה חייבת לבוא והיא תבוא

  • 9.

    מדוע אנחנו משלמים כל כך הרבה ?

    עמית, 08/04/11 09:57

    כי התרגלנו לשלם על דברים שפעם היו חלק מזכות בסיסית :

    * מים מינרלים : למה אף אחד לא שואל מדוע משפחה בישראל צריכה לשלם מאות שקלים בחודש על מים בבקבוקים ? כאשר חובתה הבסיסית של מדינה היא לספק מי שתיה נקיים בברזים.
    * מספר רכבים לכל משפחה : מדינת ישראל היא מהמובילות בעולם במספר הרכבים למשפחה. למה ? אין פה תחבורה ציבורית ברמה סבירה ולא שבילי אופניים.רק תדמיינו כמה הוצאות היו נחסכות מסטודנט ממוצע בישראל אם הוא לא היה צריך להחזיק רכב ,או שהיינו חוזרים לקונספט של ''רכב משפחתי'' יחיד לכל משפחה.
    * ביטוח רפואי פרטי (''משלים'') : למרבה הצער הביטוחים הציבוריים כבר לא מכסים מספיק.
    * טלויזיה בחינם ? הערוצים המסחרים הם מסחטת הכסף הגדולה ביותר שניתן להעלות על הדעת. על ''השידורים בחינם'' שלהם כולנו משלמים בעקיפין בקניות מיותרות של כל המשפחה .

    ככה זה כשמפריטים מדינה לדעת ...

  • 8.

    להעלות מיד את המס על מרוויחי שכר גבוה

    ציוני, 08/04/11 09:30

    ולהפסיק את ההורדה המטומטמת של גובה מקסימלי למסים - אתם מודעים שהוא ממשיך לרדת כל שנה בארבע השנים הקרובות???. איזה טמטום.... והמסים העקיפים גדלים כל הזמן והעשירים עשירים יותר.

    הגיע הזמן לקחת מהעשירים ולתת לעניים יותר. ממממממ סליחה, גם לאלו שעובדים קשה ולא מצליחים להתקיים. בעצם - למרבית העם הזה... ולטפל בבנקים שסוחטים מאתנו כסף ומרוויחים סכומי עתק לא הגיוניים בעליל.

    ממשלת הליכוד וברק למען העשירים ונגד עם... אני רוצה לשמוע סוף-סוף את החברתיים בליכוד שיתחילו לצאת נגד ההובלה הכלכלית הנוראית של מוביליהם. מרבית הבוחרים שלכם במצב הקשה הזה - הגיע הזמן להביא לשינוי בתפיסת העולם הזו.

    • ומה שמצחיק זה:

      א.אוהל, 08/04/11 10:16

      שאנחנו חושבים שאם מעלים מס על משהו אז אנחנו רואים מזה משהו
      ככה שכלום לא יעזור
      מבוי סתום-
      רק יציאה לרחובות אולי תפחיד קצת את הנבחרים - שלנו -

    • ציוני, תמשיך להצביע ליכוד-קדימה ותמשיך גם להתלונן כל עוד אתה נושם. (ל''ת)

      להצביע למפלגות קטנות עם אג'נדה חברתית כלכלית!, 08/04/11 10:22

      • אתם באמת חושבים שאם תצביעו ליכוד/עבודה/קדימה ישתנה משהו?

        חיים וו, 08/04/11 18:14

        תתחילו לצאת לרחובות זה יעשה את השינוי המפלגות גם בימין וגם בשמאל לא מענין אותם השכר שלכם

    • ואלה יותר מסי? ןמי זה עשיר בהגדרה שלך?

      אזרח, 08/04/11 12:13

      איש הייטק שמבורטו של 20 אלף נשאר לא 10?

      • שמת לב שהמסים שלך ירדו? אבל המסים העקיפים עלו ויוקר המחיה עלה הרבה יור (ל''ת)

        ציוני, 09/04/11 08:48

  • 7.

    מה לגבי עישון סיגריות

    יוסף, 08/04/11 09:22

    חלק גדול מהבכינים שמבקשים סיוע מהמדינה מעשנים.
    במידה ויחדלו מעישון יהיה להם כסף גם לבריאות וגםלהשכלה.
    לא צריך להיות פרופסור לכלכלה, מספקי לדעת חשבון של כיתה א' בכדי להגיע למסקנה הזאת.
    כך מי שמעשן צריך להיות פסול לקבלת סיוע מהמדינה.

  • 6.

    להגדיל את מספר מקומות העבודה, לפרק גרעיני שליטה (ל''ת)

    רון, 08/04/11 09:16

  • 5.

    מעמד הביניים: צורכים ובוכים - 220 אלף מכוניות חדשות

    אז, שלא יעבדו עליכם., 08/04/11 09:09

    מבזבזים ובוכים, בכי בעידוד עמותות אינטרסנטיות

    • רוב הרכישות של חברות ליסינג, הכל מנופח (ל''ת)

      Jרי מפקד זרוע היבשה, 08/04/11 09:50

    • רוב המכוניות נקנות ע''י חברות הליסינג והמשתמשים משלמים מס שטני הקרוי

      ארץ אוכלת יושביה, 08/04/11 10:18

      ''זקיפת שווי שימוש לצורך מס'' - שווי הנגזר מ''מחיר המחירון'' המנופח של הרכב ולא מהמחיר האמיתי , מוכה מיסים אף הוא, בו הוא נמכר לחברות הליסינג.

    • זה אינו נכון! הרוכשים אינם האזרחים ! בקושי נשאר לשלם את הדלק! (ל''ת)

      אחד העם, 09/04/11 10:30

  • 4.

    שיא הצביעות: כתבה כזו בעיתון של נוחי דנקנר! (ל''ת)

    נתין ביזנטי, 08/04/11 08:43

  • 3.

    קטסטרופה

    אחד שלא גומר את החודש, 08/04/11 08:39

    חשבתם רק מיסים מה עם כלכלה (אוכל)לצאת מהסופר היום קניה הכי ממוצעת לא פחות מ500 שקלים פשוט לא להאמין

  • 2.

    אין פה שום דבר חדש

    אודי, 08/04/11 08:38

    זוג נשוי עם הכנסה של 14000 נקי פלוס שני ילדים בגן,משכנתא 3000,רכב אחד.יוציאו לא פחות מ 12000-14000 שקל בחודש ולא כלול בזה דברים לא צפוים כמו מקרר שהתקלל וכך הלאה...

    • תפטרו מהניידים החדשים שלכם...תפסיקו לעשן והינה עוד 2000 שקל בחודש (ל''ת)

      יו, 08/04/11 10:21

      • תחליפו את הרכב בעגלה עם סוס ותגדלו ירקות בעציצים ועז בחצר (ל''ת)

        עוד חסכון של 2000 לפחות, 08/04/11 13:52

      • תוריד תמים רק למספר 2 - זה לפחות עוד 100 ש''ח (ל''ת)

        עמית, 09/04/11 07:30

    • למה לקחת משכנתא?

      משה, 08/04/11 12:18

      למה לשלם 5000 על משהוא שאפשר להשכיר ב3500?

      • כדי שאחרי 20 שנה תפסיק לשלם ותישאר לך דירה, אידיוט (ל''ת)

        משה, 08/04/11 18:11

      • לקחת משכנתא כי

        איתי, 09/04/11 15:22

        שאתה שוכר דירה ב-3500 ש''ח אתה נותן את הכסף למשכיר לעומת משכנתא בה אחרי מספר מסוים של שנים - הנכס יהפוך להיות שלך... במקום לזרוק את ה-3500 בחודש לפח, תרוויח אותם (עם ריבית אמנם - אבל זה עדיין רווח שלך)

  • 1.

    להקטין מספר שרי הממשלה

    סיגל, 08/04/11 08:09

    מדינה קטנה כנסת גדולה. הכסף לא מספיק לספסד את האוכלי חינם האלה..קורעים אותנו במיסים שלא נשאר לנו ולו מעט לקיום.יקום הגיבור שיקזז משרדי ממשלה יקטין הוצאות שרים או אז תראו כמה כסף ישאר ולא יצטרכו לעשוק את העם.

    • שטויות. מספר השרים זה פינאטס

      אני, 08/04/11 09:08

      צריך לצמצם, נכון, אבל זה לא יפתור דבר.

    • להגדיל מספר השרים.....זה שטויות (ל''ת)

      יו, 08/04/11 10:21