• 31.

    חברת כבלים ואינטרנת הוט

    ניצ'ו גל, 29/11/11 15:38

    החברה פשוט נוראית נציגי שרות מגעילים חסרי רגישות ושקרנים ... אני לדוגמה מי יום שיש אחרון 25-11 לא ענו לי במשך שעתיים בטלפון ..אז התקשרתי שוב בלילה לתקלה באינטרנת אז דיברתי עם אלי וכאשר לאלי נגמרה המישמרת אלי אמר לי 5 דקות אני חוזר בודק וחוזר אלך .... לאחר 20 דקות התקשרתי שוב כמובן אז אמרו לי את מי אלי אלך הביתה מיזמן סים את המישמרת שלו ... וזה דוגמה אחת מי מאות מקרים שהיה לי עם הוט .....

  • 30.

    כולכם פחדנים וסתם מאימים על ריק

    שלומי, 15/03/11 08:57

    1. למה להמתין שיעלה את המחירים? - להתנתק כבר היום כדי שיוריד מחירים
    2. כל פעם שישנה כתבה בסגנון כולם מאיימים בלי הפסקה! רק דיבורים...
    3. ברגע שתתנתקו גם אם תשלמו את הקנס אולי זה יכאב בכיס קצת... אבל אחר כך הכוח יהיה בידים שלכם

  • 29.

    איפה הרגולטור ?! על משפט כזה יושבים בכלא לאורך שנים. מדובר באיום לשמו (ל''ת)

    אזרחי המדינה והנבחרים חייבים להגיב על איומים כאלה, 11/03/11 14:00

  • 28.

    שילכו לעז---ל החברות הכוחניות HOT + YES

    אילן מיהוד, 11/03/11 10:22

    שהרצל עוזר לא יספר סיפורים .. שמענו את השטויות שלהם , כבר כיום משלמים בכסף מלא על כול שירות שהם נותנים - להזכירך הרצל עוזר - השלט רחוק פעם תוקן בחינם ,כן בחינם במשרדי החברה ... ואילו כיום הדרך היחידה היא להחליף את השלט תמורת 50-60 ש''ח בדואר ישראל - גנבים תמיד הייתם ותשארו !!!!! אל תאימו עלינו בהעלאת מחיר - גם כך רוב התכנים שלכם עלובים בלשון המעטה

  • 27.

    להוט שרות גרוע ניסיוני היה מר עזבתי מיד (ל''ת)

    רוני, 11/03/11 07:23

  • 26.

    כנראה שהם עושים הרבה כסף מקנסות יציאה

    לילך, 11/03/11 01:21

    ולכן אם יקחו מהם את הטריק העלוב הזה הם יצטרכו להכניס כסף בצורת עליות מחירים

  • 25.

    HOT אם תעלו את המחיר אני עוזב בו במקום

    רון, 10/03/11 22:53

    לכן תאיימו על מישהו אחר
    עליית מחירים משמע נטישת לקוחות המונית

  • 24.

    הם צודקים!אנחנו הפראיירים שמשלמים להם! חרם עם העלאת מחירים!! (ל''ת)

    אפי, 10/03/11 21:52

  • 23.

    מדובר בקרטל כולה שתי חברות ואין תחרות

    חי שדרות, 10/03/11 21:02

    אם המחירים יעלו על משרד התקשורת לקבוע חבילות ומחירי מכסימום שיהיו בפיקוח

    וכל חריגה תגרור קנסות

    • ובממשלה מתכננים את הקרטל הבא: שידורי הטלוויזיה באינטרנט

      אבי, 15/03/11 09:50

      אפילו הקימו וועדה ''להסדרת שידורי הטלויזיה באינטרנט''.
      ''הסדרה'' בישראלית צחה, משמעה ניצור עוד קרטל מיותר בשביל שהציבור ישלם ביוקר.

  • 22.

    למנכ''ל הוט

    אבי, 10/03/11 20:58

    כלומר: קנסות היציאה מהוות מקור הכנסה מאוד משמעותי לחברות הכבלים והלווין.
    למנכ''ל הוט, תלמד שחברה צריכה להיות מחויבת לצרכנים ולא כמו שאתה רוצה, שהצרכן יהיה משועבד לחברה שאתה מנהל.

    • צודק למה שהחברות לא יהיו מחויבות אלינו

      קובי, 11/03/11 10:20

      אם הוט תהיה טובה אז לקוחות לא יעזבו

      תראו מה קורה עכשיו בסלולר

      חגיגה לצרכנים

  • 21.

    ביקור טכנאי על התקלות שלכם והציוד (ממירים) ממחוזרים? אין בושה?

    אפי, 10/03/11 16:52

    אין בעיה שיגיע הטכנאי וידרוש את הכסף כי כך החליט המנכ''ל, מיד הציוד שלכם יצא החוצה ואיתו גם הכסף שנכנס מהלקוח לחשבון הבנק שלכם יצא החוצה. חוצפה לשמה. מספיק הלקוחות משלמים בחשבון הטלפון שלהם כדי שיואילו בטובם בהוט לענות להם בתמיכה אחרי ייבוש על הקו.

    • צודק

      אורן, 10/03/11 17:29

      כמה תקלות בממירים שרות על הפנים

  • 20.

    אולי תקצץ ממשכורת המליונים שלך קודם ?!!! (ל''ת)

    רוני, 10/03/11 16:44

  • 19.

    הרצל היקר -שקרים בפנים הם התמחות של החברה שלך

    מבין היטב בחומר, 10/03/11 16:43

    אם תעלו מחירים הרבה אנשים יברחו ועכשיו מתקרבת אנלטרנטיבה כפולה ממנה אתה מקבלת כל פעם כאב בטן קשה: חבילה מורחבת של DTT עם אפשרותש בעתיד היא תהיה גם חבילה בתשלום עם ערוצי פרימיום חמוזלים כמו באירופה, וחברתה חשמל שתעשה מכם צחוק בהתחשב באינטרנט עלוב והשיתופי ( מהיר? לאן אתה ממהר עם האיטי שלך) ...
    לא יחלפםו עוד כמה שנים והוט תהיה כל כך קולד שאפילוב עלי המניות יחפשו דרך להפטר ממנה
    חברה שסובלת מרמת שירות כל כך ירודה כבר אמרתי?
    במקום לחשוב על הצרכנים אתה חושב רק על בעלי המניות שלך ובטח עוד יותר על המשכרות פלסו בונוסים ומצנח הזהב
    חשבת פעם איך זה להרגיש כשאתה מקבל יחס מזלזל בתור צרכן מהשורה?
    רד לעם ותרגיש כמה דקות מושפל
    הבט במסלך ותראה באיזו איכות ירודה השידוריןם הדיגיטאליים העלובים שלכם
    אתם חרפה לעולם הדיגיטלי

    • בתור אחת שקבלה שרות מביש (ל''ת)

      נפגעת הוט, 10/03/11 18:01

  • 18.

    צריך שתהיה נטישה המונית כדי שיבינו חשיבות של כל לקוח!!!!!!!!

    חצופים שכמותם!הלוואי והיו עוד חברות חוץ מ2 חברות, 10/03/11 15:57

    חחחחחחחחחח HOT צריכים להוריד את המחיר של חבילת בסיס ל100 שקל כי הם הוציאו מהחבילה כבר במהלך שנים 20 ערוצים ממש חוצפה שהוציאו ערוצים והמחיר עלה על כל ערוץ הם צריכים לפצות את הלקוחות !!!!!!!איפה האגודה להגנת הצרכנים למה הם לא מתערבים בנושא?????? חוץ מזה שיש להם מלא תקלות אתה מסתכל איזה ערוץ פתאום הערוץ נתקע וזה יכול להימשך שעות או אפילו ימים וגם את הגלגלץ מערוץ המסך הם הוציאו הם רק מוציאים דברים מהחבילה אז על מה בידיוק יעלו את המחיר????מתי תהיה עוד חברה כדי שסוף סוף יהיה אפשר להיפרד מHOT לתמיד?????? צריך יותר מ2 חברות כדי שתהיה תחרות!!!!!!!

  • 17.

    עוזר מי אתה בכלל? חוצפן. לך תגנוב פראיירים (ל''ת)

    אבי, 10/03/11 15:57

  • 16.

    למנכל הוט .אים מחירי החבילות יעלו .נשים פס עליך ועל הוט (ל''ת)

    מיקי, 10/03/11 15:41

  • 15.

    יעלו מחירי החבילה? האזרחים עוברים לאט לאט לשידור בחינם

    אזרח, 10/03/11 15:09

    אף אחד לא צריך את כל הערוצים גם 6 או 12 ערוצים מספיקים לאור האיומים של המנכ''ל הטיפש האזרחים יתנתקו מהכבלים זה יקרה!!!

  • 14.

    הנה עוד שירות חינם שבעבורו הם יגבו כספים:

    הביטניק מאשדוד, 10/03/11 14:34

    אם במקרה אתה מגיע למשרדים שלהם לברר איזשהו עניין תיאלץ לשלם על נישוק מזוזה, על לקיחת פתק לעמידה בתור, על הורדת מים בשירותים, 5 דקות ישיבה על כיסא מול פקיד תעלה לך 22 אג' לדקה, ובנוסף - בצאתך תיאלץ לשלם על אותה מזוזה נישוק פעם שנייה (כי אין כפל מבצעים...)

  • 13.

    תטפל קודם בשירות הלקוחות שלכם. ביזיון אחד גדול (ל''ת)

    ניתוק מיד לאחר העלאת המחיר, 10/03/11 14:27

  • 12.

    יש לאסור על הוט ובזק למכור שירותים ישירות לצרכנים

    אלון, 10/03/11 14:07

    כדי שתהיה תחרות אמיתית אסור לאפשר להוט ובזק להתחרות בחברות האינטרנט והטלפון וחברות ההפקה השונות של תוכניות טלויזיה.

    במקום זה בזק והוט יספקו תשתית בלבד בתור קבלני משנה, וכל אחד יוכל להקים חברת טלפוניה, ספק אינטרנט או ספק תוכן ולהציע את השירות ללקוח.


    ככה תהיה תחרות אמיתית ובלתי מוגבלת!

  • 11.

    אנחנו מזמן התנתקנו

    אינטרנט, 10/03/11 13:48

    תעלו ותעלו וכל עלייה רק אחייך על הכסף שאני חוסך בצפיה בשידורים הדיגיטליים ובאמצעים אחרים.
    חוץ מזה 2 מגה זה לא אינטרנט מהיר.

  • 10.

    מחיר חבילה יעלה - אנחנו נעבור לממירי חינם דיגיטליים (ל''ת)

    חם ואדום, 10/03/11 13:46

    • יעלו מחירי חבילות השירות=========- נעבור לdtt :) (ל''ת)

      דני, 10/03/11 16:12

  • 9.

    hot - not (ל''ת)

    שאול, 10/03/11 13:44

  • 8.

    ניסיון סחיטה עי הוט

    r, 10/03/11 13:29

    דברים כאלו שנאמרים עי בכיר בחברה נחשבים כסחיטה -
    יש להם כוח כשחקן ראשי בשוק -
    ומה הוא אומר -
    אם לא נקבל את הכסף מביטולים ( חתונה קתולי)
    אזי נפעיל שרירים ונגבה את הכסף עי מתן שירות שהוא בחינם - ונחייב על אותו שירות בכסף
    הם תמיד לדעתי התנהגו בצורה ביריונית
    אבל עכשיו בהם כניראה גם עברו לשוק האפור ולסחיטה -
    אם לא נקבל - אזי ניקח!!!!!!!!

    להתנתק מהם וכמה שיותר מהר!

  • 7.

    הזהר לך !!אויו אבוי לך מר עוזר.

    מוסא קאראף, 10/03/11 13:17

    לצערי לא אוכל להתנתק מהוטי.אפילו שבוטלו הקנסותי..
    כי תארתי לעצמי שתעלו את דמי השרות.
    לכן מעולם לא התחברתי להוט.
    בהצלחה

  • 6.

    מסכן!! צריך לארגן לךו יום התרמה שיהיה לו אוכל לילדים! אנחנו ממש עושקים

    מאיה, 10/03/11 13:00

    את בעלי הוט . איזה ציבור נוראי ולא מפרגן. הישראלי האלה משום גבר לא מרוצים. ואיך מנכ''ל הוט יממן לילדים שלו דירה צנועה במגדלי יו? והבושה שהילד לא יוכל ליסוע לסמרסקול במחלקה הראשונה אלה במחלקת תיירים!! פשוט מזעזע. לאן התדרדרנו... הוא צודק צריך להעלות את המחירים ורצוי להגדיל את הקנסות ובכלל כדאי אולי בנעביר לו ישירות לחברה את המשכורת שלנו?? ככה הוט לא תגדיל את הרווחים רק ב25% ....

    אנחנו עם של פראיירים. נמשיך לקטר ולשלם

  • 5.

    על מי הוא בדיוק מאיים

    יובל, 10/03/11 12:54

    אז בוא אני יעשה לך סדר . תעלו את מחיר החבילה אנחנו נתנתק ופשוט נעבור לממיר הדיגטלי עידן פלוס. תאמין לי זה רק ההפסד שלך!!!!!!

  • 4.

    יעברו לעידן למזלך יש הרבה פראיירים (ל''ת)

    עובד, 10/03/11 12:49

  • 3.

    כבר תבעתי אותם והצלחתי

    דן, 10/03/11 12:43

    אין גבול לתאוות החזירים אבל יש גם יש גבול לכוחם

  • 2.

    תעלו? טוב- אז אני הולך טוב- אז אני הולך טוב- אז אני הולך (ל''ת)

    קופמן, 10/03/11 12:39

  • 1.

    אתם תעלו

    הבוחן, 10/03/11 12:26

    ואנחנו ניתנתק.

    • מצטרף אליך ידידי...

      אלחוטן ימי, 10/03/11 13:16

      הם יעלו ואנחנו נתנתק.

    • צודק.אני איתך (ל''ת)

      שי, 10/03/11 15:39

      • גם אני יתנתק (ל''ת)

        אורן, 10/03/11 17:30

        • גם אני התנתקתי עקב השירות הלקוי.

          התנתקתי וטוב לי., 10/03/11 18:10

          בחברה שורר כאוס מוחלט ויד ימין אינה יודעת מה עושה יד שמאל. חוסר תיאום בין מחלקות. כדאי שהמנכ''ל יעשה סדר בחברה,לפני שהוא מאיים,הרי למחרת העלאת מחירים הוא ישאר ללא לקוחות,ואז יתחילו הנציגים להתחנן לכולם לחזור,כפי שזה נעשה היום.