• 58.

    זו פשוט גניבה .כשנותנים רשיון לחברה המדינה צריכה לדאוג לאזרחים

    aldo55 , 14/09/11 10:03

    ולא כל אחד יעשה מה שכדאי לו
    זה שאין שרות לקוחות זה כי חוסכים בכוח אדם
    כמו כן כל נושא האייפונים ומכשירים אחרים אשר נותנים אותם ומחכים יומיים לתיקון זה פטנט ישראלי מגעיל עובדה שאצל טכנאים פרטיים כל תיקון לוקח 10 דקות שילמת והלכת והכל פיקס

  • 57.

    טוב שיש מודעות...

    אסף, 06/06/11 11:29

    זו אחת הסיבות שעזבי.. בסופו של דבר כל החברות נותנות בשורה התחתונה את אותו דבר - אם זה בחברות הסלולר, הלווין או אפילו אתם יודעים מה - גם הבנקים ! . מה שעושה את ההבדל הוא השירות. כשהשירות טוב הלקוח מרגיש את ההבדל ונשאר.

  • 56.

    אפילו המתים עונים מהר יותר משירות הלקוחות (ל''ת)

    בו, 28/03/11 14:13

  • 55.

    מכתב הממונה על הרשות להגנת הצרכן למר גלברד

    רון47, 03/03/11 08:15

    ביום 02/03/2011 הובא לידיעתי כי ביום 28/11/2010 כ''א כסלו תשע''א, נשלח מכתב למר יעקב גלברד מנכ''ל חב' פרטנר תקשורת בע''מ, מאת עורכת הדין, הגב' תמר פינקוס, מתוקף תפקידה כממונה על הרשות להגנת הצרכן והסחר ההוגן,(סימוכין 2010-783-0-27141), שהנדון בו הוא: ''הודעה לפי סעיף 21(4) לחוק הגנת הצרכן''.

    למען היעילות בחרתי לצטט את סעיף א.1) מתוך המכתב, והמדבר בעד עצמו, כדלהלן:
    ''מתלונות רבות של צרכנים שהגיעו לרשות להגנת הצרכן והסחר ההוגן, עולה תמונה עגומה של ריבוי עבירות הנעברות ע''י חב' פרטנר תקשורת בע''מ שאתה משמש מנכ''לה.

    מומלץ לכל המבקש לקרוא את תוכן המכתב במלואו, לפנות בכתב ללשכת הממונה, בקרית הממשלה בניין ג'נרי 1 רחוב בנק ישראל 5 ירושלים, ולבקש העתק ממכתב זה.

    יש להצטער שדבר מכתב זה, שנשלח אל מר גלברד הנכבד, בטרם הכתבה, לא נזכר על ידי מר גלברד בכתבה, ולו פעם אחת.

  • 54.

    לשירות הטלפוני העיסקי שלהם הם קוראים First Class

    אבי, 27/02/11 12:08

    שיחנקו!

  • 53.

    שאין תחרות-מה הפלא שהלקוחות נדפקים (ל''ת)

    שימי, 26/02/11 00:07

  • 52.

    מנוי שלהם כבר למעלה מעשר שנים

    ממשמש משמשים, 24/02/11 18:53

    המצב מחמיר מיום ליום. עם השקתה של חבילת האינטרנט הייתי בין הראשונים שהתחברו .... ובסופו של דבר בין הראשונים שהתנתקו והיה סיוט. השרות מתדרדר בתחילת דרכם היו כוכבי שירות היום זבל.

  • 51.

    מה אתם מספרים סיפורים

    גל, 24/02/11 18:33

    כבר שנים שהשירות אצל כל החברות הסלולאריות על הפנים וניתן, אם כמובן רוצים באמת, לפתור זאת תוך מס שבועות שזה הזמן שלוקח לגייס עובדים, לשכור מבנים וציוד לשם מטרת השירות .

    אם היתה אכיפה אמיתית בארץ, משרד התקשורת היה כופה זאת עליהם מזמן

  • 50.

    ארגון מביש-וחשוך.

    אליפז, 24/02/11 18:25

    רק שלשום שלחתי לך פקס עם ביקורת קשה על שרות מביש,אטום,שנציגי הלקוחות לא יודעים מידיהם ורגליהם,וכתבתי לך על המתנה מבישה של-48 דקות תמימות מבלי להענות,וניתקתי את הטלפון מרוב יאוש כולל התנתקות מספק כושל זה.

  • 49.

    The problem is you the customer

    Avi Shriki , 24/02/11 18:05

    As a turist in Israel I get to see that no matter where you go the service is bad It's the way business is done in Israel that is the norm. Evereyone is trying to get a freebee one someone ells. Businesses in Israel do not care about you. You should care about you. and that means you start to be good to others in hope that they become good to you and that will change the way you all are. here in the states things like that would never happen. businesses can and wont sty in business if the treat the customer like that. It is sad but it is the naked truth

  • 48.

    מה הפלא? בן דוב צריך לחלוב בחזרה את הכסף שהשקיע

    הוא לא יצליח, 24/02/11 17:48

    החברה בדרך לדיזזסטר שלא נראה כמוהו בקרוב נטישה המונית של לקוחות שתפגע אנושות בתזרים המזומנים. אי אפשר לפגוע בצורה כה אנושה בטיב השרות ללקוח בלי לשלם על כך את מלוא המחיר.

    • בוודאי שאפשר. תמתין תראה איך עושים את זה (ל''ת)

      בן דב, 24/02/11 18:24

  • 47.

    ישראלי שלא מבין איך הוא רצח מותג טוב

    לפטר אותו, 24/02/11 17:45

    מנכל שלא מבין שאי אפשר, אסור, אין לו זכות, הוא לא יכול, לתת ללקוח לחכות אפילו חמש דקות על הקו. אורנג הוא מותג בין לאומי שרק בישראל יצליחו להרוס אותו.

  • 46.

    גלברד בגלל ירחמיאל מתחנת השירות קניון אילון ברחתי מאורנג

    אהרון, 24/02/11 17:38

    לא יודע מי היום מנהל שירות לקוחות אבל עזות המצח שקיבלתי ממנהל השירות גרמה להעיף את כל משפחתי וחברים נוספים מפרטנר
    עד היום אני זוכר את המשפט מדניות החברה לא לתקן מכשיר באחריות מורחבת ונסיון לההעביר אותי לשידרוג ( אז התחיבות ל 3 שנים )
    דרך אגב היום אני מרוצה ( החשבון המשפחתי שלי מעל 2000 ש''ח תעשה חשבון רווח הפסד)

  • 45.

    הרגע חזרתי ממרכז שירות באיזור חיפה.זמן המתנה למתן מכשיר לתיקון:1:26 ש'

    וזה עוד לא הכל, 24/02/11 17:28

    כשהגעתי נקודת השירות, ביקשתי למסור את הטלפון לתיקון, בלבד, נאמר לי שעלי להמתין בתור. כשהגיע תורי,לאחר כשעה וחצי!!! ניסו למכור לי מכשיר חדש!!! בבעלותי מכשיר חדיש ושמיש למעט סדק בזכוכית הציפוי. ההמתנה הארוכה והבלתי סבירה היתה לצורך נסיון מכירה נואל. אורנג',זה תרגיל מגעיל. אורנה.

  • 44.

    מנכ''ל פרטנר, יעקב פרטנר (ל''ת)

    בני, 24/02/11 17:18

  • 43.

    איך משפרים

    נותן שירות, 24/02/11 16:38

    מר גלברד יקירי!
    בכל מרכז שירות יש את אותה בעיה-חוסכים בכח אדם שעולה לא מעט ומפסידים מנגד אלפי לקוחות שהיו יכולים להכניס לחברה הרבה יותר.כל זמן שניהול השירות יהיה ניהול של חור בגרוש כל היום תעמדו מול לקוחות זועמים.הפתרון הוא גיוס עשרות עובדים, הכנסת יעדים ותגמול, שכר הולם, בחירת אנשים ראויים למתן שרות ותוך חצי שנה תגיעו לגבהים שאותם לא הכרתם.אז, אתה מרים את הכפפה?
    וזכור כמה אתנ משקיע במקומות אחרים בחברה ולא מספיק במוקד השירות
    המוקד הוא פניו של הארגון-הוא צולע הכל צולע ולא יעזרו כל המבצעים והפרסומות

  • 42.

    היכן הש,ר איזו הצהרה מטומטמת זו של גלברד

    לקוח, 24/02/11 16:35

    עם גלברד ''מודה'' זה סימן שהמצב יותר גרוע ממה שחושבים, אני מציע לא להאמין לאף מילה שלו היכן שר התקשורת, הלקוחות ממש מופקרים ואין שום קשר למה שקורה אצל האחרים שיטפל הוא בפרטנר (שרק לא יטפל ''בקופה שלה''אתם יודעים שהרבה שרותים אינם ניתנים במרכזי השרות של החברה וכשאתה מגיע לשם אומרים לך לטלפן למוקדים וכשאתה מטלפן אין קשר ''והכל בסדר''

  • 41.

    לא נשכח את החורבות שהשארת בבזק

    בזקאי, 24/02/11 16:33

    ואת הקומה בכלבו שלום ..........

  • 40.

    השרות אכן גרוע

    זיו, 24/02/11 16:20

    היה פעם שירות טוב והוגנות בשרות. שני אלה נעלמו כלא היו. מוטב לעזוב וודאי שלא להצטרף.

  • 39.

    הס מלהזכיר הטעיית לקוח

    רון47, 24/02/11 16:17

    חבל שבכנותו העסקית, מר גלברד לא ציין, הטעיית לקוח וחיובו הסתמי של הלקוח בחיובים כספיים, עד לסכום של 3,969.00 ש''ח, ואף בהגשת תביעה משפטית כנגד אותו הלקוח, עד שכבוד בית המשפט דחה את תביעת פרטנר, ובנוסף חייב את פרטנר לשלם ללקוח הוצ' משפט, בסך של 1,104.00 ש''ח.

    בתקווה שלקוחות אחרים לא ירתעו מבדיקת חשבונותיהם, ועמידה על זכויותיהם.

  • 38.

    איפה אתה יואל חסון יא פופוליסט.

    יואל. מ. סלומון, 24/02/11 16:10

    למה, למה, רק בעישון אתה מתעסק ? פופוליסט שכמוך. תתחיל להתמקד במה שבאמת חשוב.

  • 37.

    גרוע???מה לגבי תיפלצתי? זוועתי? (ל''ת)

    צרכן אומלל, 24/02/11 16:05

  • 36.

    אנא אפשרו לנו לעזוב בכבוד (ל''ת)

    שלח את עמי, 24/02/11 15:57

  • 35.

    רגע אחד!! בחוזה שחתמתי עם פרטנר לא מצוין בשום מקום שהשרות גרוע ואף

    המשפטן, 24/02/11 15:17

    נציג מהחברה לא אמר לי לפני החתימה שהשרות יהיה גרוע
    וכאן אתה ניכנס לתמונה מנכ''ל החברה ואמר קבל עם ועדה שאתה יודע שהשירות גרוע זאת אומרת ביודעין מכרת משהו שהוא גרוע ולא ציינת זאת בחוזה

    רבותי יש כאן בסיס לתביעה ואפשר להתארגן בפייסבוק ובטוויטר

  • 34.

    לקוח, 24/02/11 15:07

    החשבונות של פרטנר הבם בכלל תוצרים של קורסים לכתיבה יצירתית. בכל פעם הם תוקעים סעיף חדש, לא מובן, וכשהם מתבקשים לתת הסברים - אין. וכשמבקשים מהם הוכחה לאישור שירות כלשהו, התשובה המדהימה שלהם היא: שיחת הטלפון שבה אישרת את השירות הזה והזה חסויה! ורק בית משפט יכול לצוות עלינו לפרט את תוכנה!
    אני מקווה שבית המשפט ימצא לנכון להעניש את חברת פרטנר על העומס המיותר שהיא יוצרת על בתי המשפט בגלל בריונותה.

  • 33.

    השרות בהוט על הפנים,הנה דוגמא מהשעה האחרונה

    לקוח הוט בלתי מרוצה, 24/02/11 15:04

    הקו ביתנו לא תקין. מתקשרים ממנו להוט .טכנאי הקשר ברק מסביר לי שהוא צריך את ארבעת הספרות האחרונות של אמצעי התשלום.
    -למה?הרי אני מתקשר אליכם מהקו עצמו. אינני מתחזה.
    ''אלה הכללים.

  • 32.

    יעקב מה איכפת לך מאחרים השרות שלכם הוא הכי גרוע ועוסק בתחמנות אין סוף (ל''ת)

    שונרה, 24/02/11 15:01

    • לצערנו חברה גרועה ביותר

      תקוע איתם, 24/02/11 16:38

      זה מאד נכון, אז ע''מ לתקן זאת הביאו לשם את גלברד התחמן.

  • 31.

    כבר אין בושה צוחקים לנו בפרצוף (ל''ת)

    רוני, 24/02/11 14:53

  • 30.

    גרוע זו מחמאה ! חברה נצלנית וצינית.

    איתי, 24/02/11 14:51

    גלברד פשוט מנהל רע תחת בעלים רע יותר שחולב דיבידנדים על גב הלקוחות שלא ניתן להם שום שירות. אין בכלל שירות שם.

  • 29.

    היום זה אין והגיד אנחנו לא בסדר ונתקן את המצב .. שקר וכזב ..  (ל''ת)

    חרטאבונה, 24/02/11 14:46

  • 28.

    תנחומיי

    בועז, 24/02/11 14:38

    מר גלברד אם זה ינחם אותך גם השירות של המתחרים שלכם לא יותר טוב
    זה מה שקורה שהשוק מחולק לשלוש ואין תחרות .

  • 27.

    יהללך זר ולא פיך

    אבי, 24/02/11 13:45

    חבל שהחברה שאתה עומד בראשה צריכה להעיד על עצמה שהיא פחות טובה מהאחרים.
    זה טיעון מאד עלוב.
    בימים הקרובים יש בכוונתי להפרד מפרטנר בגלל חוסר אמינות.
    לפני עשרה ימים שלחתי דאר אלקטרוני מאתר אורנג עם שאלה.באתר רשום שהתייחסות תשלח תוך שלשה ימי עבודה. באשור לבקשתי קבלתי מפרטנר תשובה שהתייחסות תהיה תוך שבעה ימי עבודה.
    מאז עברו תשעה ימי עבודה (שישי ושבת אינם ימי עבודה בפרטנר) והתייחסות אין.
    בקצור חברה כושלת שחולבת את צרכניה בתכסיסים משפטיים ובשיטות נלוזות,
    באחד במרץ 2011 אנחנו נפרדים.
    לא משנה הקנס כי האקסטרות שאני משלם עולות יותר

  • 26.

    orange is a cholera (ל''ת)

    Goodman, 24/02/11 13:42

  • 25.

    שירות גרוע ועדיין הרויחו 1.3 מיליארד שקל (ל''ת)

    שרון, 24/02/11 13:37

    • זה הולך ביחד. השירות הוא מצויין עד הרגע שאתה מצטרף כלקוח. (ל''ת)

      ואז חוסכים עליך יותר מהאפשרי, 24/02/11 18:22

  • 24.

    מר גלברד, מה בקשר ל''כשלתי ולכן אני הולך הביתה'' אין מצב?

    לקוח עייף, 24/02/11 13:25

    פעם הייתם טובים. היום כדי לקבל חשבונית הדואר צריך להפוך שולחן(וירטואלי)

  • 23.

    העיקר שיש 20% רווח מהמכירות. ראיתם עוד חברה צרכנית כזו? (ל''ת)

    חולבים אותנו יום יום שעה שעה, 24/02/11 13:24

  • 22.

    איך עוזבים אם עשיתי לאחרונה הסכם התקשרות?

    רחלי, 24/02/11 13:21

    עשיתי הסכם התקשרות חדש לפני 4 חודשים. עד היום, כל חשבונית שהגיעה הייתה לא נכונה. נמאסו עלי הויכוחים וההמתנות על הקו. רוצה לעזוב!!!!!יש למישהו רעיון איך עושים זאת כדי לא להיפגע כספית?

    • רעיון

      רון47, 24/02/11 16:28

      שלחי הודעה לחברת כרטיס האשראי ו-או לבנק המשלם ישירות לפרטנר, כי מעתה והלאה תשלמי ישירות לפרטנר על פי אמצעי התשלום החוקי במדינה, קרי, במזומן, ו-או בהמחאה אישית ו-או בהעברה בנקאית, ולפיכך את מבקשת לבטל את הוראת התשלום לפרטנר באמצעות חברת האשראי ו-או הבנק ישירות.

      במקביל שלחי העתק ההודעה הנ''ל לפרטנר, בצירוף מכתב נלווה ובו תודיעי לפרטנר שמעתה והלאה את ראשית תבדקי את החשבונות שישלחו אלייך, ורק לאחר מכן את תשלמי להם, על פי אמצעי התשלום החוקי במדינה שלעיל.

      פעולה זאת תחזיר לך את כושר המיקוח מול פרטנר, במקביל לבדיקה יסודית של חשבון פרטנר בטרם תשלמי לפרטנר, כדוגמת בדיקת חשבון עירייה בטרם תשלום, ו-או בדיקת חשבון חשמל בטרם תשלום, ו-או בדיקת חשבון טלפון ''בזק'' בטרם תשלום.

      שמחתי לעזור, ובהצלחה.

      • רעיו גדול!!! אני רץ ליישם אותו (ל''ת)

        תודה, 24/02/11 18:21

  • 21.

    הרעיון הוא פשוט בתכלית..

    יוהאן, 24/02/11 13:13

    הפסיקו בינתיים לקבל מנויים חדשים.נשמע הזוי?אולי ,בינתיים תתגברו על הלחץ,תתארגנו,ותמשיכו הלאה.בפרטנר צריכים לענות על שאלת המיליארד דולר:מה עדיף?לתת 100% שרות ל 50% מהלקוחות,או לתת 50% שרות ל 100% מהלקוחות?בינתיים,אני מקבל 50% שרות

  • 20.

    העיקר שהמנכל מקבל כמיליון שח בחודש...... (ל''ת)

    y, 24/02/11 13:07

  • 19.

    המשכורות נמוכות אז לעובדים אין מוטיבציה

    שי, 24/02/11 12:44

    מה הפלא?

  • 18.

    אני דווקא קיבלתי שרות מעולה

    אילן בן דב, 24/02/11 12:24

    מיליארד שקל ישר לכיס. אין שרות טוב מזה.

  • 17.

    טיב השירות לא נקבע רק על פי זמני ההמתנה

    עמוס, 24/02/11 12:15

    אני מנוי עסקי של אורנג' כבר מעל חצי שנה ואין חודש שבו החשבונית נראית כפי שהבטיחו לי. דברים שנסגרים מול הנציג לא מופיעים בחשבונית, כשאתה מגיע לנציג מעבירים אותך מיד ליד כמו חפץ ולכל נציג אתה נדרש לספר את הסיפור מתחילתו, אני מגלה עלויות שלא נאמרו לי ועוד ועוד... בחינת טיב השירות רק על פי זמני ההמתנה אינה מדויקת.

    • אווירה דינמית ותוססת! (ל''ת)

      LOL, 24/02/11 13:00

    • אבל זה חלק מהבעיה

      שירי, 24/02/11 14:42

      אם הנציגים היו מקצועיים והיו יודעים על מה הם מדברים, לא היית צריך להקשות ולהאריך בשיחות כדי להבין. היה לי מקרה דומה והייתי צריכה לדבר עם שש נציגים שונים! כולל מנהלים בכירים כדי לקבל תשובות לשאלות שלי. אף אחד לא מבין מה הולך שם.

  • 16.

    מה איכפת השרות העיקב המשכורת והדיבידנד (ל''ת)

    טוני, 24/02/11 12:12

  • 15.

    כן, רק אתמול נוכחתי כשניכנסי לחנות של ORANGE

    דורון פ., 24/02/11 12:02

    רציתי לקנות כרטיס SIM. קיבלתי קבלה שיש לי כסף טעון (כהטבה...) על הכרטיס. צילצתי לודא, המחשב שלהם אמר לי 0 שקלים. שאלתי את המוכר, והוא שלח אותי, כבר מתוך החנות שלהם, לנציג שרות... אמרתי לו שיש לו מסוף ובוס וכולי, אבל הוא אמר לי שלא יכול לעזור לי. הבהרתי לו שכרגע שילמתי על משהו שלא קיבלתי, אבל הוא רק שלח אותי לנציג שרות. כמובן שהשרות כבר היה סגור, נאמר לי להתקשר בבוקר. ביקשתי את כספי חזרה, עוד 15 דקות של ציפיות ואישורים. דבילים!

  • 14.

    חבל שהסטנדרט הוא שאחרים יותר גרועים

    דב, 24/02/11 12:00

    איכות השרות היא מתחת לכל ביקורת. עברתי לביג טוק כדי לנתק את הקשר התלותי בחברה. תשלום יותר גבוה אבל מונע התעסקות עם החברה

  • 13.

    אני עזבתי את פרטנר בגלל זה (ל''ת)

    יעקב, 24/02/11 11:53

  • 12.

    לא נורא - את המשכורת השמנה שלך תקבל בכל מקרה (ל''ת)

    עודד, 24/02/11 11:52

  • 11.

    הולך ומידרדר

    alon, 24/02/11 11:52

    בתחילת ררכם רק לפני 10 שנים הם היו הכי נחמדים והכי יעילים. כל שנה שעוברת זה נהיה יותר ויותר גרוע. ח ב ל .

  • 10.

    משכורת זולה קונה עבודה זולה

    כלל אצבע, 24/02/11 11:51

    אם ישלמו לעובדים שלהם שכר ראוי יותר, הם יקבלו עובדים חרוצים יותר ומלאי מוטיבציה. היחס אל העובדים בא לידי ביטוי בשירות שאני מקבל כלקוח.

  • 9.

    גרוע כמו שהייתי במתמטיקה מ- א עד י''ב (ל''ת)

    1, 24/02/11 11:51

  • 8.

    פשוט בושה (ל''ת)

    ש, 24/02/11 11:48

  • 7.

    לקוח

    כפיר, 24/02/11 11:37

    השרות שלכם לדעתי 100 לא עשר זה מעת מדיי 10 בכל הרצינות אני לקוח אצלכם כבר המון שנים ואין מה להגיד על השרות...

    • התבלבלת, אתה עובד לא לקוח

      לקוח סופר מגה מרוצה, 24/02/11 18:18

      היום חיכיתי 34 דקות לשירות. כשכבר ענו לי העבירו אותי, חיכיתי עוד 7 דקות. ובום ניתוק.
      אכן 100 עגול....

  • 6.

    סיוט-היום 48 דקות המתנה לנציג (ל''ת)

    ע, 24/02/11 11:34

  • 5.

    לא רק השרות גם הפגיעה הגנטית קשה, בקרוב ת. יצוגית אישית. (ל''ת)

    בר דרור דוד, 24/02/11 11:22

  • 4.

    עוד מעט אורנג יקבלו את המגיע להם רמי לוי מגיע לעיר

    לירון, 24/02/11 11:09

    גם בחינם אני לא אשאר באוראנג
    חברה השנואה ביותר עליי
    עוד 3חודשים רמי לוי נכנס באופן רשמי

    • נראה אותך מסרב לחינם , קשקשן

      tdtydty, 25/02/11 21:40

      אתה יודע שאף אחד לא יציע לך חינם

  • 3.

    השתמש בלשון המעטה כאשר בפועל צווחים על הלקוחות בנקודות השירות (ל''ת)

    ירון, רחובות, 24/02/11 11:00

  • 2.

    אל תחמיר עם עצמך, השירות לא כל כך גרוע

    לחיעחיעח, 24/02/11 10:50

    קח לדוגמא את השירות של הוט - זה גרוע.
    שלכם מקסימום לוקה מאוד מאוד מאוד מאוד בחסר.

  • 1.

    השירות גרוע והוא צוחק כל הדרך אל הבנק... (ל''ת)

    ליאור , חולון, 24/02/11 09:30