• 15.

    שקרנים, אופן הבניה וגם החיבור לנתיבי איילון מעיד על רצון לגנוב כסף. (ל''ת)

    כ, 12/11/12 20:53

  • 14.

    להחרים את הנתיב המהיר

    אזרח, 23/02/11 09:03

    חפשו את דף המחאה בפייסבוק

  • 13.

    לא ברור מהכתבה האם רכב שבו 4 נוסעים או יותר

    יה יה טורה, 23/02/11 08:19

    יכול לנסוע בחינם בנתיב זה או שלא.
    אם כן - הכיצד?

    • אני נוסע חינם עם עוד חברים ללימודים

      סטודנט, 23/02/11 19:33

      אני סטודנט תפרן, עם רכב מצ'וקמק, אבל נוסע כמו מלך בנתיב המהיר בחינם!
      פשוט נוסע עם עוד שלושה חברים ללימודים, לפעמים מהבית ולפעמים נפגשים במגרש החניה ליד שפירים, עובדים ליד שומר שסופר אותנו ונוסעים בכייף!

      כבר יש נתיב מהיר, למה לא לנצל?

  • 12.

    אופציה

    עופר, 22/02/11 17:41

    תיצאו מבן גוריון דרך צומת אל על תיסעו יותר קילומר אחד או שניים ותרוויחו זמן יקר

  • 11.

    לא גנבו לכם נתיבים, תרגעו

    סיסמאות בשקל, 22/02/11 17:30

    הנתיב המהיר הוא פתרון באמת יעיל לכניסה לתל אביב שמוכיח את עצמו. עובדה שיותר ויותר אנשים מתלהבים ממנו ונוסעים בו. גם אני עברתי לנסוע שם ואני מודה על כל רגע

  • 10.

    השלמה עם כביש מהיר לעשירים ביזיון והתפרקות החברה הישראלית (ל''ת)

    חיים, 22/02/11 16:57

  • 9.

    למה כביש מהיר לעשירים ? זו השאלה.

    יקי, 22/02/11 16:55

    גנבו לעם נתיב ונתנו לעשירים שבינכה מכניסים אותו להוצאות של החברות שלהם !

  • 8.

    wow, 2 more lanes could have fixed it all!

    dan, 22/02/11 16:39

    but they want cash.
    maybe after they return the investment they will open it to the public.

  • 7.

    שאלה טפשית, ברור כי מתחבורה ציבורית לא יראו כסף וזה הרי העינין העיקרי

    אמיר, 22/02/11 16:28

    טובת הציבור לא מעניינת אותם. בנו נתיב לעשירים והאחרים שנוסעים בתחבורה הציבורית לא מגיע להם לעלות על הנתיב המהיר . במקום שהיה נתיב רק לתחבורה ציבורית שיקצר את זמן הנסיעה וכך את זמן הגעת הנוסעים למקום חפצם. דבר שיעודד נסיעה באוטובוסים.

  • 6.

    חלם ותאוות בצע

    מעין, 22/02/11 16:17

    אם טובת הציבור היתה מה שעמד מאחורי הקמת הנתיב, הם היו יכולים להוסיף 2 נתיבים חינמיים לכביש 1 במקום נתיב בתשלום ונתיב הפרדה.

  • 5.

    500 מטר מספיקים לחיתוך 3 נתיבים מהירים?

    אבי ע, 22/02/11 16:15

    בין מורשה לכפר הירוק יש כמעט 1500 מטרים והחיתןך של הנכנסים במורשה עם היוצאים בכפר הירוק גורם לבלאגן עצום שם כל בוקר אז איך 500 מטר בכביש 1 היו מספיקים? זה היה אסון.
    חוץ מזה, אם מישהו מנתב''ג רוצה להכנס לנתיב הזה הוא יכול לצאת מנתב''ג ביציאה המזרחית ולעלות על כביש 1 במחלף לוד. ככה אין לו שום בעיה להכנס לנתיב (ויש לו הרבה יותר מ-500 מטרים בשביל לעבור לצד שמאל בביטחה).

  • 4.

    תודה לאל שאין קישור בין נתבג לנתיב המהיר

    סתם אחד, 22/02/11 15:56

    תארו לכם שכל מי שהיה יוצא מנתבג היה צריך לחתוך 3 נתיבים שמאלה כדי להתחבר לנתיב המהיר תוך פחות מקילומטר. סיוט.

    כמו ההתחברות המטופשת במחלף הירידים עם ההלכה שיש כאלה שדוחפים שמאלה לרדת וכאלה שבאים מימין ורוצים להמשיך שמאלה לכיוון הרצליה

  • 3.

    כשלא מבינים-לא כותבים

    הרצל, 22/02/11 15:54

    כלי רכב שיוצאים מנתב''ג יוצאים בצידו הימני של כביש 1. כדי להכנס לנתיב המהיר (שנמצא בצידו השמאלי של כביש 1) הם היו צריכים לחצות 3 נתיבי נסיעה עמוסים ועם מהירויות נסיעה גבוהות. הסכנה בתימרון כזה גבוהה מאד.

  • 2.

    מה הבעיה? תסעו ברכבת (ל''ת)

    יוני, 22/02/11 13:41

  • 1.

    ישראבלוף

    אבא לשלושה, 22/02/11 11:44

    למה אין נתיב מהיר בכיוון ההפוך מת''א לירושלים?
    יותר מדי מחזיקי משרות בכירות במדינה לא יודעים מימינם ומשמאלם - עושים מה שאומרים להם אנשים ש''יודעים''...
    לך תבנה מדינה