המכונית חסכונית מאוד בדלק (פחות מס בלו ומע''מ), זולה מאוד (פחות מס קניה ומע''מ), והיא גם קצרה - מה שאומר שקל למצוא איתה חניה (מה שאומר פחות חיפוש חניה, מה שאומר שוב פחות מס בלו ומע''מ על הדלק) ושהיא תורמת פחות ליצירת פקקים (מה שאומר שכלל הרכבים עומדים קצת פחות בפקקים, מה שאומר שוב פחות מס בלו ומע''מ על הדלק).
את הייבוא של סוזוקי אלטו ופז'ו 107 כבר אי-אפשר להפסיק באותו תירוץ כי הן נמכרות כאן כבר שנים וזה יהיה שקוף מדיי - אבל לגבי סיטרואן C1 הם כנראה חושבים שהטריק יעבוד. הוא לא: הציבור יודע (מי שמתעניין, גם לפני הכתבה הזאת) שההבדל היחיד בין פז'ו 107 לסיטרואן C1 וטויוטה אייגו (ולפחות לדעתי, האייגו מעוצבת הכי טוב מבין השלוש) הוא קוסמטי בלבד.
קיימת גם אפשרות אחרת - טימטום אוטומטי של המערכת הבירוקרטית - אבל אני חושב שאם ההחלטה לא תשונה בימים הקרובים (ודי בטוח שהיא לא תשונה), אז מדובר בתוצאה רצויה מבחינתם של אלו החומדים את המיסים של הציבור לטובת פרזיטים למיניהם.